Ik weet er momenteel maar eentje, maar dat mag de pret niet drukken:
[Dit bericht is gewijzigd door Ettepet op 09-06-2001 13:32]
quote:Echt?
Op zaterdag 09 juni 2001 11:46 schreef Ettepet het volgende:Lek, 20 gulden bij de Multi Media Markt in R'dam.
Even dit (tikje offtopic omdat het geen aanbieding betreft):
Ik heb gister The Shining (Kubrick's versie) op DVD gekocht. Ik wist niet eens dat dat ding bestond!
Ik zag 'm donderdagavond bij de FRS op Centraal Station.
Toen ik 'm gister weer zag staan ontdekte ik dat 't 'n import was uit 1999. Toen moest ik 'm wel meenemen (wilde eerst wachten ivm kas tekort), ik was zo bang dat ik 'm nooit meer zou zien. Heb zelfs in Londen nog gezocht naar deze DVD (waarvan ik dus gewoon niet wist dat hij uit was).
quote:Ja, als ze moeilijk doen moet je maar zeggen dat ze in R'dam em in de aanbieding gedaan hebben. MM heeft laagste prijsgarantie en dat geldt zeker binnen het bedrijf
Op zaterdag 09 juni 2001 12:39 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Zou die aanbieding ook bij MM A'dam gelden?
quote:Haha! Zelfs niet voor een tientje. Je zal maar bezoek krijgen en ze zien die dvd in je verzameling...
Op zondag 10 juni 2001 23:54 schreef Mozes het volgende:
Bij de Blokker (tja klotewinkel) hebben ze "The Postman" op DVD voor fl 30,-. Is wel voor de liefhebbers.
The horror!
quote:Vorige week bij de Blokker nog Fallen en What's eating Gilbert Grape aangeschaft voor hetzelfde bedrag. Af en toe zit er wel wat leuks tussen.
Op zondag 10 juni 2001 23:54 schreef Mozes het volgende:
Bij de Blokker (tja klotewinkel) hebben ze "The Postman" op DVD voor fl 30,-. Is wel voor de liefhebbers.
quote:nee ik zit in dezelfde situatie..bij de makro is hij het goedkoopste. Nou hoorde ik alleen dat er een soort van zonachtige waas aan het begin(eerste 20 minuten) op de dvd staat waardoor het beeld slecht zichtbaar is. 2 mensen die ik ken zagen dat op de dvd, en toen ik hemzelf in de bios zag zat die waas er ook. De hele zaal heeft toen zijn geld terug gekregen.
Op zaterdag 23 juni 2001 23:49 schreef Ettepet het volgende:
Ik overweeg Crouching Tiger, Hidden Dragon op DVD te kopen, maar zie 'em nergens goedkoper dan bij de Makro (40 gulden, ex BTW). Iemand een goedkoper adres?
Iemand Formula 1 season 2000 ergens al gezien trouwens?
quote:dit was zeker de videoband van coyote ugly?
Op maandag 25 juni 2001 14:44 schreef JK het volgende:
Ik zag ook Coyote Ugly voor 20 piek bij de Blokker.
Ook niet duur, niet gekocht.. ik heb geen zin om superveel DVD's te kopen. Van het weekend Frequency gehuurd en geript naar videocd, omdat Frequency in de winkel nog niet te koop is. En wel te huur. Lekker vaag he ? Naja nu kan ik 'm ook kijken op m'n DVD.
nul extra,s, maar wel 200 minuten boeiende film.
Ook ik blijf The Postman een fijne film vinden, zeker geen all time classic, maar ik schaam me ook niet dat hij in mijn dvd collectie is opgenomen.
oke oke, hij staat wel een beetje verborgen achter mijn "alien legacy" box.
quote:Net ook CTHD gekocht, en bijna 'O Brother where art Thou?' (beiden 47 piekjes). Helaas zag ik dat die laatste film van de makers van 'The Big Lebowski' was en de kop van Johny Goodman op het kaft, toen hoefde het opeens niet meer zo persé..
Op dinsdag 26 juni 2001 12:41 schreef Thetallguy het volgende:
CTHD én Formula 1 season 2000 gehaald bij de Makro, beide voor 47,nogwat
quote:1. John Goodman speelt maar 5 minuten mee
Op dinsdag 26 juni 2001 20:56 schreef Ettepet het volgende:[..]
Net ook CTHD gekocht, en bijna 'O Brother where art Thou?' (beiden 47 piekjes). Helaas zag ik dat die laatste film van de makers van 'The Big Lebowski' was en de kop van Johny Goodman op het kaft, toen hoefde het opeens niet meer zo persé..
Nuff said
quote:5 minuten? vandaar dat ik 'm toch redelijk vaak in beeld zag.
Op dinsdag 26 juni 2001 21:59 schreef Thetallguy het volgende:[..]
1. John Goodman speelt maar 5 minuten mee
ok, hij heeft niet de grootste rol, maar toch echt wel meer dan 5 minuten. en hij is verantwoordelijk voor bijna al die shit, met z'n "goeie" plannen.
Steve Buscemi, die heeft maar 5 minuten beeldtijd ofzo, en nog een hele onbelangrijke rol ook.
quote:Ik denk dat het "uitsluitend bestemd voor verhuur"-stickertje toch wel de belangrijkste hint zal zijn.
Op woensdag 27 juni 2001 10:39 schreef CraZaay het volgende:
..mag dat dan zo verkocht worden..
quote:Je hebt sowieso een pasje nodig om er te kunnen kopen...
Op zaterdag 30 juni 2001 00:48 schreef Dopamine het volgende:
Waar zitten die makro's eigenlijk? Hier in Nijmegen kan ik er geen vinden...?
quote:Geheel onverwacht
Op zaterdag 30 juni 2001 00:48 schreef Dopamine het volgende:
Waar zitten die makro's eigenlijk? Hier in Nijmegen kan ik er geen vinden...?
[Dit bericht is gewijzigd door Ettepet op 23-07-2001 11:01]
En bij de Macro was er een actie dat je een stuk of 50 verschillende DVD's kon kopen voor fl 30,- (ex BTW). Daarnaast nog het normale aanbod van fl40,- tot fl50,- Ik ga over een uurtje of twee nog eens kijken wat ze hebben voor een aardige prijs.
quote:Net zoiets als de sligro? Zelfde pasje misschien?
Op zaterdag 30 juni 2001 01:15 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Je hebt sowieso een pasje nodig om er te kunnen kopen...
Dat zijn de betere prijzen...
quote:Alleen jammer dat het kut-dvd's zijn...
Op zaterdag 30 juni 2001 23:47 schreef tcr het volgende:
Dat zijn de betere prijzen...
quote:Ik zag trouwens vandaag bij de Fame "Unbreakable" (R2 import) liggen, met daarop ook "For rental use only". Ik vraag me echt af hoe dat zit...
Op woensdag 27 juni 2001 17:23 schreef CraZaay het volgende:
Het zou kunnen zijn dat de koper het alleen mag verhuren. Het is immers een groothandel (Makro).
quote:die zijn voor videotheken bedoeld, en mogen eigenlijk niet in de winkel verkocht worden. Maar aangezien dat geen officiele Nederlandse wet is (lijkt me) kunnen ze dus normaal verkocht worden. In Nederland is ie nog niet uit (ook niet op huurvideo) dus van Nederlandse videotheken zal er niet veel geklaag komen.
Op zondag 01 juli 2001 23:52 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Ik zag trouwens vandaag bij de Fame "Unbreakable" (R2 import) liggen, met daarop ook "For rental use only". Ik vraag me echt af hoe dat zit...
quote:Erg raar inderdaad, want ik zou 'm dus in principe mogen verhuren, terwijl er écht naast die sticker staat "Nor for public performance, lending, hireing, blaat"
Op maandag 02 juli 2001 08:31 schreef Tokus het volgende:[..]
die zijn voor videotheken bedoeld, en mogen eigenlijk niet in de winkel verkocht worden. Maar aangezien dat geen officiele Nederlandse wet is (lijkt me) kunnen ze dus normaal verkocht worden. In Nederland is ie nog niet uit (ook niet op huurvideo) dus van Nederlandse videotheken zal er niet veel geklaag komen.
* La Haine voor 19,95
* Lock, Stock and Two Smoking Barrels voor 34,95
Goeie films voor weinig!
quote:Jammer dat La Haine fullscreen is.....
Op vrijdag 06 juli 2001 14:46 schreef Jarno het volgende:
Bij de *ril* FRS:* La Haine voor 19,95
* Lock, Stock and Two Smoking Barrels voor 34,95Goeie films voor weinig!
![]()
![]()
Maar toch: thanx!
quote:Hmmm dem, daar had ik in mijn enthousiasme nog geeneens opgelet. Najah, voor die 2 tientjes
Op vrijdag 06 juli 2001 17:01 schreef Smots het volgende:
Jammer dat La Haine fullscreen is.....
under suspicion met hackMAN en freeMAN
( das geen toeval MAN )
voor 49,95....met als bonus de film "the domino principle" een film uit 1977 ook met gene hackman, op een aparte dvd bijgevoegd.
quote:Hmm. Die film wilde ik nog wel een keer zien. Die is net uit toch? Lijkt me alleen een beetje veel dialoog..
Op maandag 09 juli 2001 14:52 schreef starbuck het volgende:
bij blokerrrrrrrrrrr net gekochtunder suspicion met hackMAN en freeMAN
( das geen toeval MAN )voor 49,95....met als bonus de film "the domino principle" een film uit 1977 ook met gene hackman, op een aparte dvd bijgevoegd.
quote:Welke/waar is die?
Op maandag 09 juli 2001 23:26 schreef Smots het volgende:
RAF in Amsterdam heeft uitverkoop, met een paar leuke aanbiedingen.
Charlie's Angels voor 40 piek en Trainspotting voor 30 piek, om maar wat te noemen.
quote:klopt....90% dialoog , maar wel fraaie plotwendingen.
Op maandag 09 juli 2001 16:00 schreef aa het volgende:[..]
Hmm. Die film wilde ik nog wel een keer zien. Die is net uit toch? Lijkt me alleen een beetje veel dialoog..
quote:Op de Rijnstraat
Op dinsdag 10 juli 2001 00:22 schreef Dopamine het volgende:[..]
Welke/waar is die?
ook op www.raf.nl
- As Good As it Gets, 40 gulden.
Verder viel het me op hoe duur veel titels zijn geworden, en hoe weinig echte aanbiedigen er waren. Ook de top 100 CD's zijn lang niet allemaal goedkoop meer...
quote:Nee, de DVD. Zei ik toch ?
Op dinsdag 26 juni 2001 08:30 schreef DANTHEMAN het volgende:[..]
dit was zeker de videoband van coyote ugly?
Dit is al de 2e keer. want Golden Years was ook verneukt, dus ik ga van de week terug naar de Blokker, en dat is dan ook de ALLERlaatste keer dat ik naar de Blokker terugga voor DVDs. Ze kunnen gewoon die CD's, niet goed opbergen.
- Blackadder series 1, 2 & 3, samen: 99.95 gulden. (met kortingsbon uit makro-krantje)
quote:Hmmmmmmmmmm...
Op dinsdag 17 juli 2001 00:01 schreef Ettepet het volgende:
Bij de Makro, nog tot volgende week dinsdag:- Blackadder series 1, 2 & 3, samen: 99.95 gulden. (met kortingsbon uit makro-krantje)
Leuke aanbieding, maar over de Blackadder serie schreef DVD review het volgende: "Blackadder 2 is a reference disc for how poor DVD can be – if anything, digital encoding exposes problems the VHS version disguised"
Waardering: (vijf is het maximum aantal sterren)
Picture *
Sound *
Entertainment ****
Extras *
Value ***
quote:bij de Free Record Shop liggen seizoenen 1, 2 en 3 voor 40 piek.
Op dinsdag 17 juli 2001 10:45 schreef Smots het volgende:
Leuke aanbieding, maar over de Blackadder serie schreef DVD review het volgende: "Blackadder 2 is a reference disc for how poor DVD can be – if anything, digital encoding exposes problems the VHS version disguised"
dat de kwaliteit van beeld en geluid niet goed is is begrijpelijk. Het is een tv serie van half jaren 80. Daar werd toen echt niet zoveel geld aan cameras en geluid uitgegeven.
quote:Dank je voor deze extra info, ik was van plan 'em vandaag zelf te gaan kopen. Overigens is die review (site? er is meer dan één "DVD Review") die je hier noemt wel enigszins negatief.
Op dinsdag 17 juli 2001 10:45 schreef Smots het volgende:
Hmmmmmmmmmm...Leuke aanbieding, maar over de Blackadder serie schreef DVD review het volgende: "Blackadder 2 is a reference disc for how poor DVD can be – if anything, digital encoding exposes problems the VHS version disguised"
Waardering: (vijf is het maximum aantal sterren)
Picture *
Sound *
Entertainment ****
Extras *
Value ***
Een wat betere rating krijgen deze disks hier: serie 1, serie 2 en serie 3.
Er komt een uitgebreidere (betere?) set van Warner uit, met allerlei extra's erbij. 5 Series, maar dan wel heel wat duurder: 120 dollar! Ben benieuwd of de kwaliteit en extra's die extra kosten compenseren..
- Perfect Storm
- The Negotiator
- nog een paar andere titels die over zijn na de "20 (?) DVD's kopen => DVD-speler gratis"-aktie van een paar maanden terug
allen voor 25 gulden, excl. BTW.
quote:UPDATE:
Op woensdag 27 juni 2001 10:39 schreef CraZaay het volgende:
Misschien een beetje off-topic, maar ik kocht vorige week bij de Makro "Scary movie" in de aanbieding. Over de barcode (streepjescode) zat een sticker met de tekst "uitsluitend bestemd voor verhuur"... mag dat dan zo verkocht worden en/of heeft dat iets te maken met de prijs?
Reactie van Buma-Stemra:
Ondanks dat het exemplaar van de de DVD van "Scary movie" die u gekocht heeft de
mededeling bevatte "uitsluitend bestemd voor verhuur" mocht ie toch gewoon
verkocht worden. Dat heeft te maken met de zg. uitputting van het auteursrecht,
waarvan sprake is als een exemplaar eenmaal rechtmatig in het verkeer is
gebracht. Het exemplaar mag dan vrijelijk worden doorverkocht.
Kopiëren voor derden, verhuren of op een andere wijze exploiteren van het
aangeschafte exemplaar mag echter niet. Dit voor alle duidelijkheid.
quote:Het is inderdaad net zoiets, maar je hebt wel een ander pasje nodig. De Makro is (net zoals de Sligro, Office center etc) een groothandel die speciaal voor bedrijven is. Je moet dus een bedrijf hebben (of in ieder geval een inschrijving bij de kamer van koophandel) om een pasje aan te kunnen vragen.
Op zaterdag 30 juni 2001 23:41 schreef Dopamine het volgende:[..]
Net zoiets als de sligro? Zelfde pasje misschien?
Dat is niks.
Dus bij de media markt :
Clerks (van Kevin Smith) 14,95
Lola Rennt 14,95
The killing Zone 14,95
Dat zijn pas prijzen.
quote:dat is pas een KUT versie van een dvd.
Op vrijdag 20 juli 2001 10:06 schreef El_Tonio het volgende:
Clerks (van Kevin Smith) 14,95Dat zijn pas prijzen.
dan dok ik liever wat meer voor een goeie versie, zoals de Regio 1 uitvoering
Wat is dan het verschil met de regio 1 disc?
het audiocommentaar bij een Kevin Smith film is de prijs van een dvd alleen al waard. ik heb dat van Mallrats iets van 5x al geluisterd en het blijft leuk.
ik voel me genaaid.... maar ja, 14,95 blijft goedkoop voor een goede film!
Crounching Tiger, Hidden Dragon voor fl. 50,50
- Perfect Storm
- The Negotiator
- The Green Mile
- Analyse This
- Talented Mr. Ripley
- La Vita è Bella
- Romeo Must Die
- ..
Da's beneden de dertig gulden dacht ik..
quote:Kopiëren van een derde, voor eigen gebruik mag echter wel. Dit voor alle duidelijkheid.
Op vrijdag 20 juli 2001 00:51 schreef CraZaay het volgende:[..]
UPDATE:
Kopiëren voor derden, verhuren of op een andere wijze exploiteren van het
aangeschafte exemplaar mag echter niet. Dit voor alle duidelijkheid.
U2 - Rattle and Hum, voor 47 gulden bij de Makro.
The Sixth Sense, 41 gulden (ook Makro).
quote:Als je de Amerikaanse import-versie hebt wel
Op zaterdag 21 juli 2001 15:22 schreef incubus het volgende:
The big lebowski voor 29,95 bij van leest in Bredakan je toch niet laten liggen
Let op! Binnen een paar weken komt de box-set uit die aanzienlijk goedkoper zal zijn dan beiden los..
meerdere dvd's voor 10 pond, incl 0,- verzendkosten
bij de topsellers staan er wel wat
Oh, en voor de luie mensen. Als je bestelt via bartsmit.com worden ze ook nog gratis thuis bezorgd.
Bij free hebben ze een actie dinosaur + tarzan voor 99.95
Van de blokker actie heb ikzelf gebruik gemaakt en ben errug blij met de zeer bijzonder knap gemaakte dinosaur en must voor de Disney verzamelaars.
quote:Bij de Makro kost Dinosaur + Tarzan: 72 gulden, Dinosaur los (naar ik me herinner): 47 gulden.
Op woensdag 22 augustus 2001 17:17 schreef starbuck het volgende:
Bij free hebben ze een actie dinosaur + tarzan voor 99.95
quote:Hartstikke mooi, maar kun je ook vertellen waar? Ik wil hem ook kopen namelijk...
Op woensdag 22 augustus 2001 17:03 schreef incubus het volgende:
La haine voor 21 gulden oook een zeer mooie aanwinst
quote:Inmiddels is dat:
Op dinsdag 21 augustus 2001 17:47 schreef Ettepet het volgende:
Bij de Makro:
- Hannibal SE, 77 gulden.
- Silence o/t Lambs SE, 60 gulden.
Media Markt:
- U571 (DTS!), 45 gulden
- Hannibal (DTS), 58 gulden
[Dit bericht is gewijzigd door Ettepet op 07-09-2001 21:24]
Ze hebben seizoen 1 t/m 6 in de aanbieding btw, maar 1,2 en 3 had ik in losse DVDs (nu nog die kartonnen boxjes van 1,2 en 3 regelen, iemand een ideetje?)
- The Rock SE
- Startship Troopers SE
- Con Air SE
- Air Force One SE
- nog een paar titels in die reeks..
Allen sinds gisteren voor 40 gulden!
quote:Bij de Makro nog 3 piek goedkoper
Op zaterdag 15 september 2001 11:50 schreef Ettepet het volgende:
Bij Blokker:- The Rock SE
- Startship Troopers SE
- Con Air SE
- Air Force One SE
- nog een paar titels in die reeks..Allen sinds gisteren voor 40 gulden!
quote:Maar wel drie dagen later..
Op zaterdag 15 september 2001 13:09 schreef Thetallguy het volgende:[..]
Bij de Makro nog 3 piek goedkoper
dus dat is iets minder dan 45 piek per dvd . koopje toch
als je daar nu lid wordt krijg je voor 19 piek 5 dvd's en dan moet je elk kwartaal iets kopen , maakt niet uit wat , kan dus ook een boekje zijn van 20 piek , wel opzeggen voortijdig want dan zit je er maar een jaar aan vast ![]()
een paar dvd's die je kan kiezen zijn :
U571
waterworld
under suspisious
voor verdere info check hier
quote:Koopje?
Op zaterdag 15 september 2001 17:30 schreef Daklem het volgende:
Bij de Blokker 2 dvd's samen van Tarzan en Dinosaurus samen 89 piekdus dat is iets minder dan 45 piek per dvd . koopje toch
2 weekjes terug gold nog:
quote:
Op woensdag 22 augustus 2001 19:11 schreef Ettepet het volgende:
Bij de Makro kost Dinosaur + Tarzan: 72 gulden,
quote:Bij FRS ligt-ie voor ongeveer 20 piek.
Op zondag 26 augustus 2001 20:28 schreef Cheese het volgende:[..]
Hartstikke mooi, maar kun je ook vertellen waar? Ik wil hem ook kopen namelijk...
quote:wrom niet?
Op dinsdag 18 september 2001 19:50 schreef haiwor het volgende:
10% van wat? van 100 piek? ja dan scheelt het niet veel. kheb het niet zo op die coca cola acties
Needfull Things Fl. 20
Boys From Brazil Fl. 20
Twilight Zone The Movie Fl. 20
Golden Years Dubbel Dvd Fl. 20
Deep Blue Sea Fl. 35
Seven Fl. 35
Arlington Road Fl. 35
Die Hard 3 Fl. 35
Enemy Of The State Fl. 35
Ransom Fl. 35
X-Files The Movie Fl. 39.95
Alien Resurrection Fl. 39.95
Three Kings Fl. 35
Sphere Fl. 35
Friends Serie 5 Fl. 35
Titanic Fl. 39.95
The Game Fl. 35
Hard Rain Fl. 35
13th Warrior Fl. 35
Proof Of Life Fl. 45
Red Planet Fl. 45
Lost In Space Fl. 30
Scream 1 Fl. 30
The Faculty Fl. 30
Box Planet Of The Apes Fl. 219.95
The Exorcist Fl. 45
quote:Dollars denk ik?
Op donderdag 20 september 2001 19:45 schreef ThE_ChOsEn_OnE het volgende:
K heb Traffic in New York voor een tientje gekocht.
- Billy Elliot
- Meet the Parents
- Ordinary decent Cr!m!nal
- Raging Bull
- Unbreakable (samen met The Sixth Sense: 71 piek, incl.)
- Vertical Limit
- ... (diverse andere Columbia/Tristar-titels)
Godfather-box, f 117.81 incl.
ps: inloggend op de Makro-site kun je tegenwoordig de folder zien met code 11-11111111-11-11-11 (of daaromtrend)
- Cast Away, 47 piek.
- Crouching Tiger, 47 piek.
- Enemy a/t Gates, 47 piek.
- Forrest Gump, 47 piek.
- Shaft, 41 piek.
- Sleepy Hollow, 41 piek.
- Unbreakable, 47 piek (allen inclusief BTW).
The Sixth Sense, 37 gulden.
The Godfather Trilogie, nog steeds 111 gulden.
Terminator 2 SE, nog steeds 70 gulden? ![]()
De Makro: (buiten de vorige aanbiedingen om)
Stanley Kubrik box-set, 297 gulden (incl.).
Kentucky Fried Movie: fl 15,-
Maar bij 15 stux kreeg je daar deze week wel een Grundig Xenaro 5100 gratis bij. Heb ik dus voor f 720 (na aftrek airmiles korting) 15 DVD's en een toppie toppie speler.
Dinosaur
Enemy of the State
Gone in 60 Seconds
The Insider
Kruimeltje
Mission to Mars
Pearl Harbour (tegoedbon, komt 4 december)
The Sixth Sense
Sneeuwwitje
Unbreakable
When a man loves a woman
quote:dat vraag ik mezelf ook wel eens af.. waarom zoveel uitgeven voor een speler en dan ook nog tientallen films voor elke dvd terwijl je voor bijna nix die divx'jes kan kopieeren..
Op zaterdag 17 november 2001 19:44 schreef Wisp het volgende:
wat is er mis met divx eigenlijk? het enige wat ik me kan voorstellen is dat mensen te dom zijn om die codec te installeren en de tvout goed in te stellen.. of je moet zo'n enorme kwaliteits-freak zijn dat duizenden guldens wil betalen voor een paar procent beter beeld
quote:Kijk maar eens een DVD op een 100hz breedbeeld met DD5.1 of DTS op een fatsoenlijke installatie (dus geen boxjes van melkpak formaat).
Op zaterdag 17 november 2001 19:50 schreef RioVolt het volgende:[..]
dat vraag ik mezelf ook wel eens af.. waarom zoveel uitgeven voor een speler en dan ook nog tientallen films voor elke dvd terwijl je voor bijna nix die divx'jes kan kopieeren..
ik hoor wel eens mensen zeggen dat het hun om de "extra's" gaat, dus de ondertiteling en de trailers en interviews maar dan nog snap ik niet dat je daarvoor zoveel geld over hebt, maar ik vind het wel best zo, laat hun maar lekker zich rot betalen en dan kan ik gratis de dvdrip kijken
quote:Ik heb panasonic boxen, 2x 80 watt met perfect geluid, en 100hz breedbeeld.. verder heb ik zowel dvd als divx op m'n tv gekeken en bij de meeste divx is er amper verschil te zien.. je moet natuurlijk niet die divxjes van 250mb gaan vergelijken.. de meeste films die ik heb zijn zo rond de 1gb
Op zaterdag 17 november 2001 20:33 schreef Sniper het volgende:[..]
Kijk maar eens een DVD op een 100hz breedbeeld met DD5.1 of DTS op een fatsoenlijke installatie (dus geen boxjes van melkpak formaat).
quote:En op wat voor medium speel je het dan af?
Op zaterdag 17 november 2001 20:38 schreef Wisp het volgende:[..]
de meeste films die ik heb zijn zo rond de 1gb
quote:cd.. 2cd's in elke drive 1
Op zaterdag 17 november 2001 20:40 schreef aa het volgende:[..]
En op wat voor medium speel je het dan af?
quote:Dan heb je dus geen dd5.1/dts. Maakt een heel groot verschil.
Op zaterdag 17 november 2001 20:38 schreef Wisp het volgende:[..]
Ik heb panasonic boxen, 2x 80 watt met perfect geluid, en 100hz breedbeeld..
quote:wtf is dd5.1/dts ?? dolby surround enzo?
Op zaterdag 17 november 2001 20:42 schreef Sniper het volgende:[..]
Dan heb je dus geen dd5.1/dts. Maakt een heel groot verschil.
quote:
Op zaterdag 17 november 2001 20:41 schreef Wisp het volgende:[..]
cd.. 2cd's in elke drive 1
je was nét op tijd met editten ![]()
En je hebt het vergeleken met echt DVD?
Ik heb eens DVD-ROM naast een gewone DVD-speler gezet (de 1 op de pc en de ander op de tv) en ik moet zeggen dat de kwaliteit op de pc zwaar tegenviel. Het haalt lang niet de kwaliteit van een DVD op de tv afspelen (50 Hz). Vooral een gebrek aan scherpte.
quote:heb ik geen last van, sommige films hebben zwaar brak beeld maar die gooi ik ook weg, als je een goeie dvdrip hebt van 600mb-1gb is het prima beeld, waarom moeilijk doen om die +/-5% beter beeld
Op zaterdag 17 november 2001 20:45 schreef aa het volgende:[..]
je was nét op tijd met editten
En je hebt het vergeleken met echt DVD?
Ik heb eens DVD-ROM naast een gewone DVD-speler gezet (de 1 op de pc en de ander op de tv) en ik moet zeggen dat de kwaliteit op de pc zwaar tegenviel. Het haalt lang niet de kwaliteit van een DVD op de tv afspelen (50 Hz). Vooral een gebrek aan scherpte.
oja je moet natuurlijk wel snelle pc hebben en goeie tvout, en je moet het beeld handmatig afstellen (met tvtool)
quote:Dolby Digital 5.1, 5 kanaals geluid + subwoofer. DTS gebruikt een compressie methode die iets beter is dan DD5.1, bij sommige films goed hoorbaar.
Op zaterdag 17 november 2001 20:44 schreef Wisp het volgende:[..]
wtf is dd5.1/dts ?? dolby surround enzo?
Heb je dus een versterker met Dolby Digital/DTS voor nodig, deze bevatten meestal 5 separate eindtrappen voor perfecte kanaalscheiding.
quote:Dolby Digital 5.1 en Digital Theatre Systems.
Op zaterdag 17 november 2001 20:44 schreef Wisp het volgende:[..]
wtf is dd5.1/dts ?? dolby surround enzo?
Even alles op een rijtje:
quote:bron: www.dvd.nl
Dolby DigitalDolby Digital is een manier waarmee meerkanaals geluid wordt opgeslagen. In plaats van Dolby Digital wordt vaak de term AC-3 gebruikt, maar dit is ten onrechte. AC-3, wat staat voor Audio Codec 3 is de manier waarmee het meerkanaals Dolby geluid wordt gecomprimeerd om zo minder ruimte in de nemen. AC-3 wil dus alleen maar zeggen dat het geluid volgens de AC-3 sleutel is gecomprimeerd.
Dolby Digital betekend overigens niet automatisch surround geluid. Een Dolby Digital track kan 1 tot 6 kanalen bevatten. Bij zes kanalen spreken we overigens over vijf volledige kanalen, en een subwoofer kanaal (LFE, of Low Frequency Effect) kanaal. Omdat dit kanaal alleen de lagen tonen krijgt spreekt met ook wel over 5.1 kanalen.
Dolby Digital 1.0: Normaal Mono Geluid
Dolby Digital 2.0: Kan zowel stereo, als digitale Dolby Surround informatie bevatten, welke met een Dolby ProLogic decoder kan worden omgezet in vier kanalen. Vaak zijn een eventuele tweede en derde taal op een DVD van dit formaat, omdat het minder ruimte inneemt dan Dolby Digital 5.1
Dolby Digital 3.0: Wordt zelden of nooit gebruikt. Hierbij worden alleen links, rechts en center gebruikt
Dolby Digital 4.0 of 4.1: Links, rechts, links surround en rechts surround, al dan niet met subwoofer kanaal, maar zonder center. Ook mogelijk bij DD 4.0 is links, center, rechts, en mono surround.
Dolby Digital 5.0 of 5.1: Vijf volledige kanalen (links, center, rechts, links surround en rechts surround) al dan niet met een subwoofer kanaal. Dolby Digital 5.1 is het meest gebruikte geluidssysteem bij DVD's.
Dolby Digital Surround EX
De nieuwste toevoeging aan de Dolby Digital familie is Surround EX. Net als bij Dolby Digital 5.1 maakt ook Dolby Digital Surround EX gebruik van vijf volledig gescheiden kanalen en een subwoofer kanaal.
Het verschil met normaal Dolby Digital 5.1 is echter dat de twee achterkanalen een derde, achter-center, kanaal bevatten. Dit kanaal is (net als bij Dolby Surround) door middel van faseverschuiving aan de twee normale achterkanalen toegevoegd.
Om het achter-center kanaal goed te horen is een Surround EX decoder of versterker nodig. Wanneer een Surround EX film over normale Dolby Digital 5.1 apparatuur wordt afgespeeld krijgt men gewoon het normale 5.1 kanaals geluid.
Dolby Laboratories
Amerikaanse firma welke onder andere bekend is geworden met haar ruisonderdrukkings technieken, en later met haar bioscoop systemen voor meerkanaals geluid.
Dolby Stereo
De officiële naam van Dolby Surround, welke werd en wordt toegepast in bioscopen. Bij Dolby Stereo word in twee stereo kanalen een derde, surround, kanaal gecodeerd door middel van faseverschuiving van het geluid.
Dolby Surround
Precies hetzelfde als Dolby Stereo, alleen wordt de naam Dolby surround voornamelijk gebruikt in relatie tot de thuismarkt. Net als Dolby Stereo kent Dolby Surround drie kanalen: Links, rechts en surround.
Dolby Surround ProLogic
De toevoeging ProLogic heeft alleen toepassing op de decoder welke het geluid uit de stereo kanalen omzet in meerkanaalsgeluid. Een Dolby ProLogic decoder decodeert dus gewoon Dolby Surround geluid. Op apparatuur mag het Dolby ProLogic logo dus staan, op software (bij voorbeeld videobanden) mag de toevoeging ProLogic niet vermeld worden, omdat ProLogic afhankelijk is van de apparatuur waarmee het geluid wordt weergegeven.
Het verschil tussen een Dolby Surround decoder en een Dolby Surround ProLogic decoder zit hem in het feit dat een ProLogic decoder tot een hogere kanaalscheiding komt en bovendien een center kanaal toevoegt. Let wel: Het centerkanaal bestaat bij Dolby Surround materiaal eigenlijk niet!
Door te analyseren welke geluiden zowel links als rechts voorkomen weet de ProLogic decoder echter welke geluiden uit het midden dienen te komen. De decoder zorgt er nu voor dat dit geluid wordt doorgevoerd naar het centerkanaal en niet naar de linker en rechter speaker. Omdat het center kanaal officieel niet bestaat, werkt dit dus ook met normale stereo bronnen die niet met Dolby Surround zijn gecodeerd. Speelt u een mono bron (beide kanalen exact gelijk) af via een ProLogic decoder, dan zult u dus alleen geluid uit de center speaker horen.
DTS
DTS staat voor Digital Theatre Systems, en komt in de basis overeen met Dolby Digital. Meestal wordt ook gebruikt gemaakt van 5.1 kanalen, alleen het verschil met Dolby Digital is dat de compressie van het geluid minder drastisch is. Dolby Digitals AC-3 compressie comprimeert het geluid maar liefst vier keer zoveel als het compressie-systeem van DTS. Het resultaat is dat DTS een beter dynamisch bereik en een betere geluidskwaliteit ten gehore kan brengen.
In Europa zijn zeer weinig DTS DVDs te verkrijgen, en ook het aantal DTS DVDs dat in Amerika uitkomt is (nog) niet om over naar huis te schrijven. Vrijwel alle nieuwe DVD spelers en ook vrijwel alle high-end home theatre verstekers ondersteunen DTS inmiddels, dus mocht u op zoek zijn, koop dan bij voorkeur een DVD speler en versterker die met DTS overweg kunnen. Je weet immers maar nooit.
als jij een film kijkt zit je dan ook echt naar de film te kijken of ben je dan alleen maar bezig de geluid- en beeldkwaliteit te analyseren?
quote:Je zit juist helemaal in de film dankzij het perfecte geluid, wat vaak nog beter is dan in de bios omdat je bankstel nou eenmaal op precies de goede plek staat.
Op zaterdag 17 november 2001 20:51 schreef Wisp het volgende:
pff als ik zulke mega eisen stel aan geluid ga ik wel naar de bios ofzoals jij een film kijkt zit je dan ook echt naar de film te kijken of ben je dan alleen maar bezig met de geluid- en beeldkwaliteit te analyseren?
Over topic-vervuiling gesproken...
Verbal, wat mij betreft kan de gehele voorgaande discussie er zo uit worden verwijderd.
quote:Titels die ergens anders duurder zijn?
Op dinsdag 27 november 2001 02:16 schreef SEMTEX het volgende:
Free Record Shop heeft tegenwoordig veel interessante DVD's voor weinAg.
Ik heb FRS er zelf nl. nog niet op kunnen betrappen goedkoper te zijn dan elders (meestal zijn ze zelfs véél duurder).
- Pearl Harbour (2001), 2 DVD versie, 59 gulden.
- Stanley Kubrick's box, 297 gulden.
- Terminator 2 SE, 70 gulden.
quote:Idem bij Media Markt.
Op zondag 02 december 2001 22:18 schreef Ettepet het volgende:
Bij de Makro: (prijzen incl. BTW)- Pearl Harbor (2001), 2 DVD versie, 59 gulden.
Bij de MM
Ik heb zelf Das Boot SE en Casino beide voor 9.99 pond besteld
- The Sixth Sense, 37 gulden.
- Billy Elliot, 50 gulden.
- Sting, live DVD, 45 gulden.
- What Women Want, 45 gulden.
(b.t.w.: Harry Potter, voor de PC, kost 94 gulden)
The Mask (Jim Carrey) fl 27,55
Rush Hour fl 30,-
Terminator 2 SE fl 66,06
Drop Dead Gorgeous fl 19,81 (not sure)
Space Cowboys fl 35,24
Romeo Must Die fl 35,24
La Vita et Bella fl 35,24
Pearl Harbor The Real Story fl 11,-
ach een goede documentaire voor 11,- is natuurlijk geen geld. De prijzen zijn trouwens exclusief de Coca-cola korting. Dus ff snel die pas aanvragen voor 10% korting. Scheelt weer een paar guldens. Dan wordt die Terminator nog maar een kleine 60 piek!!...
quote:Ben afgelopen zaterdag anders nog speciaal langsgeweest hiervoor, en heb nog gevraagd, maar nee hij kostte echt: fl 74,-...
Op woensdag 05 december 2001 01:38 schreef Retarded het volgende:
Free Record Shop:Terminator 2 SE fl 66,06
[Dit bericht is gewijzigd door CaLiMo op 05-12-2001 03:56]
quote:Jammer dat veel ruimte wordt ingenomen door de Duitstalige geluidssporen (DTS en DD5.1), zodat er weinig overblijft voor bijvoorbeeld Engelse/ Nederlandse ondertitels..
Op woensdag 05 december 2001 10:33 schreef Sebastian_Valmont het volgende:
Op het moment loop ik in zuid-duitsland stage. En hier bij de media markt zijn DVD's nog veel goedkoper als in nederland. Nieuwe titel max 45DM (als het niet in een speciale box zit) en standaard dvd's 30DM en heb je ook nog de aanbiedingen. zeer zeer chill.
quote:oEH!
Op woensdag 05 december 2001 00:47 schreef Ettepet het volgende:
Bij de Media Markt:- Billy Elliot, 50 gulden.
quote:Niet in Rijswijk, daar heb ik gisteren het enige exemplaar gekocht..
Op woensdag 05 december 2001 13:31 schreef Smots het volgende:
oEH!
Meteen effe langs de MM gaan deze week...
quote:Rijswijk?
Op woensdag 05 december 2001 13:57 schreef Ettepet het volgende:[..]
Niet in Rijswijk, daar heb ik gisteren het enige exemplaar gekocht..
![]()
- Fawlty Towers-box, 77 gulden.
- Black Adder-box (1 t/m 4, geen extra's!), 117 gulden.
- Ben Hur, 47 gulden.
- Doctor Zhivago, 47 gulden.
- Planet o/t Apes, 166 gulden. (6 disks)
- Stanley Kubrick-box, (nog steeds) 297 gulden.
Ook American History X is hier heel goedkoop
- Sting, "All this Time", 45 gulden.
- Madonna, "drowned" live (
), 45 gulden.
- Andrea Boccelli, "Tuscan Skies", 45 gulden.
- Enemy at the Gates, 45 gulden.
Import, Media Markt:
- Tombraider (UK), 73 gulden.
- Bridget Jones' Diary (UK), 75 gulden.
- Shrek (UK), ca. 73 gulden.
quote:Verschillen in interesses, geheugen, hoeveelheid te besteden geld, noem maar op..
Op vrijdag 14 december 2001 01:17 schreef D.Rose het volgende:
Wat ik me afvraag, ik heb in m'n hele leven slecht 1 keer een koopvideo of dvd gekocht, ik zie hier het nut niet van in, tenzij het nu één of andere speciale film voor je is. Anders kun je toch gewoon huren? Kan iemand mij dit uitleggen?
Ik ken verscheidene mensen die zelfs geen muziek kopen, of die noem-maar-op verzamelen zonder er veel meer mee te doen dan afstoffen. Ik zet een deel van mijn DVD's nog graag eens op, meestal voor een aantal fragmenten, soms helemaal.
Waarom koop je een boek? Waarom houd je een boek als je het uit hebt? Weinig mensen die een gemiddeld boek de eerste 10 jaar nog eens openslaan, if ever.
quote:Dat heet emotionele waarde
Op vrijdag 14 december 2001 01:56 schreef Ettepet het volgende:[..]
Verschillen in interesses, geheugen, hoeveelheid te besteden geld, noem maar op..
Ik ken verscheidene mensen die zelfs geen muziek kopen, of die noem-maar-op verzamelen zonder er veel meer mee te doen dan afstoffen. Ik zet een deel van mijn DVD's nog graag eens op, meestal voor een aantal fragmenten, soms helemaal.
Waarom koop je een boek? Waarom houd je een boek als je het uit hebt? Weinig mensen die een gemiddeld boek de eerste 10 jaar nog eens openslaan, if ever.
En ik vind het leuk om goede films aan mensen te laten zien
.
Bridget Jones' Diary, UK-version, 49 gulden.
http://www.ezydvd.com.au heeft een hele berg aanbiedingen, waaronder Alle 007-films voor €10.45 per stuk.
(Komen nog wel verzendkosten bij, maar die zijn een stuk milder dan bij Amazon bijvoorbeeld.)
bij http://www.play.com kun je Lola Rennt (widescreen versie!) en Small Soldiers voor €16.02 inclusief verzendkosten oppikken.
- Some Like it Hot!, 21,49 euro - Makro
En voor als je 'em wilt hebben:
- Meet the Parents, 15,89 euro - Media Markt
Ik hoorde verder dat er momenteel diverse titels in de aanbieding zijn bij Free Record Shop, titels/prijzen?
When trompets fade
19.88 Gulden
in euro????
reken maar om
Spartacus voor 35 piek
Beide delen van Demons voor 33 piek per stuk
El Mariachi/Desperado voor 35 piek
quote:Ah, eindelijk weer eens wat ik zoek..
Op dinsdag 15 januari 2002 17:50 schreef Smots het volgende:
Spartacus voor 35 piek
Bridget Jones' Diary - 48 gulden, Media Markt (pas vanaf volgende week, ondanks foldervermelding)
- Singing in the Rain, 33 gulden (verwarrend hèh, al die valuta
), Media Markt.
[Dit bericht is gewijzigd door Ettepet op 18-01-2002 23:38]
- Dr. Strangelove (met diverse extra's), 18 euro (!!), Ro-Disc.
- Edward Scissorhands, 20 euro, Ro-Disc.
The Mexican
Tomb Raider of
Billy Elliot
voor ¤29,95 óf ¤19.95 + 1000 airmiles
Bij "Bravo" (dochter Free Record Shop):
- American Beauty, 35 gulden.
quote:Dat noem ik geen aanbieding, maar gewoon afzetterij.
Op zondag 20 januari 2002 14:38 schreef ArmaniXL het volgende:
Bij Appie Heijn:The Mexican
Tomb Raider of
Billy Elliotvoor ¤29,95 óf ¤19.95 + 1000 airmiles
quote:Misschien wordt het tijd voor richtlijnen in dit topic..
Op zondag 20 januari 2002 20:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dat noem ik geen aanbieding, maar gewoon afzetterij.
ps: Let op! Er is sinds dinsdag een Special Edition uit die vast duurder is, maar mogelijk (waarschijnlijk) meer te bieden heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door Ettepet op 31-01-2002 23:48]
quote:Die heb ik een tijd geleden bij Bravo gehaald, voor zo ongeveer dezelfde prijs. Toen ik daar laatst weer eens liep te snuffelen in de DVD rekken, lag er ook de Director's Cut van NBK.
Op donderdag 31 januari 2002 23:33 schreef Ettepet het volgende:
Sinds dinsdag:Natural Born Killers SE, 9 euro, Free Record Shop.
Vreemd genoeg bevat die 'extra materiaal' terwijl de speelduur *korter* is dan die van de SE. Niemand die me dat kon uitleggen overigens.
quote:Ja, je hebt gelijk: foutje, dit was ook die (oudere) Director's Cut. Gek dat ie korter is, de hoes suggereert juist een hoop extra's..
Op donderdag 31 januari 2002 23:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Die heb ik een tijd geleden bij Bravo gehaald, voor zo ongeveer dezelfde prijs. Toen ik daar laatst weer eens liep te snuffelen in de DVD rekken, lag er ook de Director's Cut van NBK.Vreemd genoeg bevat die 'extra materiaal' terwijl de speelduur *korter* is dan die van de SE. Niemand die me dat kon uitleggen overigens.
ps: pas het meteen even aan.
Deze week heeft kruitvat ( ja je hoort het goed) A-films in de aanbieding...
Echt goeie films
link: http://www.kruitvat.nl/files/magazine/magazine_18_pagina_33_groot.jpg
Toch leuk meegenomen... (jammer dat ik zelf deze maand al aan m'n budget zit
quote:Dat is interessant. Een snuff film soms?
Op vrijdag 14 december 2001 01:01 schreef Ettepet het volgende:
Bij de Media Markt:
- Madonna, "drowned" live (), 45 gulden.
quote:Wat is ook alweer het tegenovergestelde van "ad rem"?
Op donderdag 07 februari 2002 22:42 schreef Gellarboy het volgende:
Dat is interessant. Een snuff film soms?
"Drowned World Tour Live 2001" bedoelt het arme schaap, denk ik.
Bij de Makro:
- Die Hard 1 of 2 SE, 26 euro (incl.).
- Shrek, 21 euro.
- Save the Last Dance, 21 euro.
Rijke(re) schapen: Van Leest, V&D of de Bijenkorf.
quote:Ik las het toen pas, mijn welgemeende excuses.
Op vrijdag 08 februari 2002 01:34 schreef Ettepet het volgende:
Wat is ook alweer het tegenovergestelde van "ad rem"?
All quiet on the western front (kut release in 4:3 geen breedbeeld
)
Highlander
voor 8 euro
quote:Ik ga die Bridge-versie zeker aanschaffen.
Op zaterdag 09 februari 2002 11:19 schreef pazuzu het volgende:
Over NBK DC (die van Bridge Entertainment, voor €9):
De hoes geeft een speelduur aan van 92 min. Gek genoeg is dat ongeveer de speelduur van alle special features. De film zelf is de volledige director's cut, dus 117 min (PAL), optionele subs, 16x9 en DD5.1.
Helemaal niets mis mee, absoluut aan te raden -vooropgesteld dat je het een goeie film vindt - , en vollediger dan de Warner-versie. Nooit gedacht dat ik dat nog eens over een Bridge release zou zeggen...
De regio 1, die van Warner en deze!
http://www.makro.nl/folder/result.asp?folder=20&ftype=2&categorie=216&CATEGORIE_TEKST=dvd%27s (met dank aan DVD.nl forum)
Staan wel leuke titels tussen
Bij de Vobis in R-dam in de uitverkoop gezien, een set met deze 3 films voor 20 euro. Een aantal van de films lager er ook los voor 10 euro. Leek mij geen verkeerde prijs, maar er was nog maar een beperkt aantal verkrijgbaar. Ze hadden ook Disturbing Behaviour voor 5 Euro staan (1 exemplaar!).
- Driving Miss Daisy
- The Cider House Rules
Dat zijn nog eens prijzen..
quote:ja, ook gekocht, dat is nog eens waarde voor je euro!!!
Op dinsdag 12 februari 2002 12:49 schreef GaF het volgende:
'Once were warriors' 5 euro bij E-zone
* = fout geprijsd (20 euro)
quote:Blijkbaar niet korrekt, of "met air-miles"..
Op zaterdag 18 mei 2002 21:29 schreef Ettepet het volgende:
- Harry Potter, 15 euro (waar???)
- Se7en SE (Engelse versie), 20 euro (Ro-Disc)
- Madonna/The video collection
- The Beatles/A hard days night
- Eric Clapton/Live in Hydepark 96
- Eric Clapton/Unplugged
- The Corrs/Live at Royal Albert Hall
- The Corrs/Unplugged
- Fleetwood Mac/The Dance
- Paul Simon/Graceland
- Simply Red/ Live at the lyceum
- Alanis Morissette/Jagged pill
- Sarah Brightman/In concert
- Prince/Hits collection
- Phill Collins/Live & loose in Paris
- Mike Oldfield/Tubular bells 2
- Frank Sinatra/Concert royal fest
- Kylie Minogue/Live in Sydney
- America: Tribute to heroes
- RHCP/Off the map
Verder nog:
- Traffic, 17.85 euro.
- 15 minutes, 17.85 euro.
- Hellraiser 1-5, 53.55 euro.
Franse slasher, technische goede dvd (DTS-geluid en breedbeeld), geen noemenswaardige extra's maar voor dit prijsje haal ik hem morgen ff (en ben nu eenmaal een liefhebber van oa dit genre):
¤ 8,99 bij de FRS
quote:Vind je?? Terminator 2 SE (silver box) 19,99 euro bij de FRS!!
Op donderdag 21 februari 2002 23:19 schreef Ettepet het volgende:
Media Markt (Rijswijk):
- As Good as it Gets, 13 euro.
- Terminator II UE (silver-box), 55 gulden.Dat zijn nog eens prijzen..
DAt zijn prijzen!
quote:Ga eens rekenen, het scheelt niet zo veel namelijk
Op maandag 27 mei 2002 10:34 schreef Retarded het volgende:[..]
Vind je?? Terminator 2 SE (silver box) 19,99 euro bij de FRS!!
DAt zijn prijzen!
Maar die moet ik ook nog eens oppikken.
quote:Bovendien was die post van Ettepet meer dan 3 maanden geleden, toen kostte die Terminator nog f 80,- bij de FRS.
DAt zijn prijzen!
Space cowboys
Batman & robin
Deep Blue Sea
Batman forever
Miss Congeniality
Devils Advocate
Contact
Hele serie Leathel Weapons...
Oude Friends'en
quote:Ook leuk om te weten, ga naar www.skyradio.nl klik daar de shop aan ga dan naar vision gedeelte, zoek ff naar terminator 2. En met een beetje geluk heb je hem net als ik voor maar 15 euro. Skyradio geeft namelijk op heel veel dvds 25% korting.
DAt zijn prijzen!
Oh en geen cc nodig of wat dan ook, je kan ze namelijk daar bestellen en op halen in de frs.
quote:Er bleken nog een aantal DVD's in de aanbieding te zijn, allemaal van Warner:
Op zondag 26 mei 2002 16:49 schreef Ettepet het volgende:
Een flink aantal muziek-DVD's in de aanbieding bij de Makro, vanaf komende dinsdag. Er zitten een aantal aardige titels tussen, allen voor 15.47 euro, incl. BTW:...
- Madonna, Immaculate Collection (matige geluidskwaliteit)
- Madonna, Ciao Italia
- Madonna, Drowned tour
- Nog een "Eric Clapton/Live"
- Nog een "The Corrs/Live"
- Nog 9 andere Frank Sinatra concerts (mono & DVD-5!)
- Bette Midler, live
- Afro-Cuban Legends
- Elton John, Live in Barcelona (matige beeldkwaliteit)
...allen voor 15.47 euro.
Verder nog:
- 'The Concert for New York City', 30 euro (2 fraaie Dolby 5.1 DVD's, vanwege 11 september)
- Terminator 2, 20 euro (ook hier, dus)
quote:Misschien heb je dan een matige DVD speler?
Op woensdag 29 mei 2002 01:27 schreef Ettepet het volgende:
- Madonna, Immaculate Collection (matige geluidskwaliteit)
(En nee, je hoeft niet te zeggen dat je DVD speler prima is omdat de rest wel goed klinkt.
.)
quote:De gelijknamige CD klinkt stukken beter. Vooral bij nummers als 'Express Yourself' miste ik de diepe bas.
Op woensdag 29 mei 2002 12:44 schreef Geurt het volgende:
Misschien heb je dan een matige DVD speler?
Bij mij klinkt ie prima.
Tevens heb ik ook nog een leuke site met leuke prijzen...
The mummy/the mummy returns... The box
voor 35 euro
Hollow man
voor 14,50 euro
Te vinden op www.dvdstore-online.com
quote:Die Terminator 2 kun je nu halen voor E 18,- (fl 44,-) bij de Media Markt.
Op donderdag 21 februari 2002 23:19 schreef Ettepet het volgende:
Media Markt (Rijswijk):
- As Good as it Gets, 13 euro.
- Terminator II UE (silver-box), 55 gulden.Dat zijn nog eens prijzen..
quote:die Best Buy dingen?
Op maandag 10 juni 2002 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
Free Record Shop heeft een 4 voor 44,- euro actie. Kun je kiezen uit best wel wat bioscoopfilms.
quote:Jep, maar volgens mij is de actie nu 3 voor prijs van 2.
Op maandag 10 juni 2002 14:01 schreef Tokus het volgende:[..]
die Best Buy dingen?
Niets voor mij maar misschien voor anderen
quote:Met 2 dukaten bij de blokker 16,99 dacht ik.
Op maandag 10 juni 2002 13:59 schreef MikeyMo het volgende:
Er zijn nu een aantal SE's van films uit die allemaal bij FRS 19,99 kosten:
The Rock, Con Air, Die Hard with a vengeance e.a.
[edit]4 in 6 verandert[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Tweek op 10-06-2002 14:53]
2 dvd's voor 25 euro... bij videoland....
keuze uit 15 titels...
Dungeons & dragons
Roadtrip
perfect storm
driven
En nog 11 titels die ik me zo niet meer herinneren....
quote:Dat is dus duur! De meesten waren maanden geleden al voor 35 gulden (ongeveer 16 euro) te koop, bij de Makro geloof ik.
Op maandag 10 juni 2002 13:59 schreef MikeyMo het volgende:
Er zijn nu een aantal SE's van films uit die allemaal bij FRS 19,99 kosten:
The Rock, Con Air, Die Hard with a vengeance e.a.
De Makro heeft sinds gisteren deze DVD's nog weer wat goedkoper in de aanbieding: 3 stuks voor zo'n 46 euro.
Een interessantere aanbieding bij de Makro is momenteel: 'Best Buy' DVD's, 3 stuks voor zo'n 24 euro!
quote:Lock, Stock 2 smoking barrels en The Game dus niet. Dat zijn immers geen Warner Bros-titels. Best Buy is van Warner
Op dinsdag 02 juli 2002 15:57 schreef Schorpioen het volgende:
Misschien al genoemd, maar bij de FRS heb je een hele zooi Best Buy dvd's voor 16 euro, en 3 voor de prijs van 2. Dat is dus iets meer dan 10 euro per dvd. Zit veel crap tussen (oa zowat het complete werk van Steven Seagal) maar ook Contact, Mars Attacks, Blade Runner, A Clockwork Orange, 2010, Lock, Stock & 2 Smoking Barrels, The Game en meer.
quote:Taxi 2 is ook 8,99 euro nu bij de FRS (sinds 2 weken al)
Op maandag 10 juni 2002 15:06 schreef Tweek het volgende:
Ohja bij de videotheken moviemax is het nu dvd dagen. Op een aantal dvds krijg je 5 euro korting en als je 2 dvds koopt met keuze uit dropdead gorgeous, taxi 1, taxi 2, asterix en obelix, baise moi, ghost dog en deep in the woods(per stuk 15,99). dan kan je in augustus lotr voor 5 euro daar halen. Leuke aan de titels is dat ze bijna allemaal voor 9 euro bij frs staan. Maar voor bijvoorbeeld taxi2 is dat weer niet zo.
quote:Dan geen Best Buy, maar ze liggen wel bij de FRS.
Op dinsdag 02 juli 2002 16:59 schreef Retarded het volgende:[..]
Lock, Stock 2 smoking barrels en The Game dus niet. Dat zijn immers geen Warner Bros-titels. Best Buy is van Warner
quote:Maar niet bij de 3 voor de prijs van 2 aktie... Die aktie heeft een aparte barcode, die alleen Warner titels herkent.. dus ze kunnen er wel tussen staan, maar hoort niet bij die aktie...
Op dinsdag 02 juli 2002 17:06 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Dan geen Best Buy, maar ze liggen wel bij de FRS.
- Rules of Engagement, 10 euro!! (gelijk gekocht)
- U-571, 14 euro!
quote:Welke heb je gekocht?
Op vrijdag 12 juli 2002 19:20 schreef Trainspotter het volgende:
Heb er direct maar een DVD-speler bij gekocht,.
quote:een of andere Sony, 250 euro, regiovrij.
Op vrijdag 12 juli 2002 19:26 schreef California het volgende:[..]
Welke heb je gekocht?
(Heb namelijk net een nieuw topic gezet over de LG voor 150 e. bij de Mediamarkt.)
Is 'ie regiovrij?
Toy Story 1&2, samen 28 euro! ![]()
Iemand elders goedkoper?
quote:Grrrr.. ik zoek al eeuwen naar American Psycho...
Op vrijdag 12 juli 2002 23:00 schreef Gboy27 het volgende:
Vandaag gekocht: "American Psycho" € 6,99 (Blokker) en "Total Eclipse" (Leonardo DiCaprio) € 8,99 (Van Leest)
Vandaag gekocht : Sex and the city, tweede seizoen €34,99 dus niet echt een koopje, maar al stukken beter dan seizoen 1 waarvoor ik €15 meer heb betaald. De eerste al helemaal bekeken, en regelmatig gillend van het lachen over de vloer liggen rollen (geen beeldspraak).
Verder, Elisabeth (awesome film) voor €13,99 (kun je een DVD grijs draaien? Zo ja dan heb ik hier een kandidaat.
en bij de plaatselijke AH ligt Under Suspicion voor ¤ 9,99. is dat de moeite waard denk je?
quote:Lijkt me saai, te veel dialogen.
Op woensdag 17 juli 2002 13:23 schreef Uncle_Al het volgende:en bij de plaatselijke AH ligt Under Suspicion voor ¤ 9,99. is dat de moeite waard denk je?
quote:Ik vond 'm wel aardig. Maar zou 'm niet hoeven te hebben. 1 keer kijken was genoeg.
Op woensdag 17 juli 2002 13:24 schreef aa het volgende:[..]
Lijkt me saai, te veel dialogen.
quote:Enough is enough Mike!
Op woensdag 17 juli 2002 13:25 schreef Mike het volgende:[..]
Ik vond 'm wel aardig. Maar zou 'm niet hoeven te hebben. 1 keer kijken was genoeg.
quote:Wilde Mossels!! YEAH!
Op dinsdag 16 juli 2002 22:01 schreef Trainspotter het volgende:
Vandaag Wilde Mossels voor 7,99 euro gehaald bij de FRS. The Killing Fields en The Graduate heb ik er ook voor hetzelfde bedrag weggekaapt.
quote:Mediamarkt, Makro. Hoogstwaarschijnlijk goedkoper dan nu "goedkoop" reserveren..
Op woensdag 24 juli 2002 20:53 schreef Bazooka-Eend het volgende:
waar kun je goedkoop the LOTR kopen straks?
- Harry Potter, 15 euro.
- Training Day, 15 euro.
quote:Is dat alleen in Den Haag? Daar gaat morgen toch een Media Markt open?
Op woensdag 24 juli 2002 22:41 schreef Ettepet het volgende:
Morgen bij de Mediamarkt, o.a.:- Harry Potter, 15 euro.
- Training Day, 15 euro.
quote:Goed, waar zit die Mediamarkt in den haag dan dammit!
Op woensdag 24 juli 2002 22:41 schreef Ettepet het volgende:
Morgen bij de Mediamarkt, o.a.:- Harry Potter, 15 euro.
- Training Day, 15 euro.
Iedereen heeft het er maar over, maar zou handig zijn als er een adres bij stond of zo he
quote:Ken je het plein met onder andere de zwarte ruiter en de bart smit in de stad? als je daar staat naar de weg lopen en dan links af naast de kijkshop.
Op woensdag 24 juli 2002 23:57 schreef Bastard het volgende:[..]
Goed, waar zit die Mediamarkt in den haag dan dammit!
Iedereen heeft het er maar over, maar zou handig zijn als er een adres bij stond of zo he
Adres is misschien nog wel op hun site te vinden ook.
quote:Nee, als het goed is hanteren de andere Media Markten dezelfde prijzen, voor DVD's en CD's iig.
Op woensdag 24 juli 2002 23:52 schreef Dr_Evil het volgende:
Is dat alleen in Den Haag? Daar gaat morgen toch een Media Markt open?
quote:Maar voor andere produkten niet, ze durven voor de meeste dingen die ze verkopen namelijk geen prijzen op hun site te zetten.
Op donderdag 25 juli 2002 09:01 schreef Ettepet het volgende:[..]
Nee, als het goed is hanteren de andere Media Markten dezelfde prijzen, voor DVD's en CD's iig.
quote:Das niet echt waar, het verschilt wel degelijk per filiaal. Ze hebben namelijk ook apart aanbiedingen. En die gelden dan niet voor de andere. Wel kan je dan naar de klanten service gaan en ze aanspreken op de laagste prijs garantie. Vaak krijg je het dan als nog voor de actie prijs mee.
Op donderdag 25 juli 2002 09:01 schreef Ettepet het volgende:[..]
Nee, als het goed is hanteren de andere Media Markten dezelfde prijzen, voor DVD's en CD's iig.
Alles netjes in twee dagen thuis bezorgt.
in gesealde originele verpakking en al , geen stofje op je nieuwe dvd te vinden.
Lekker breed assortiment. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door zoooitje op 25-07-2002 16:42]
quote:Ieder geval bedankt.
Op donderdag 25 juli 2002 02:42 schreef Tweek het volgende:[..]
Ken je het plein met onder andere de zwarte ruiter en de bart smit in de stad? als je daar staat naar de weg lopen en dan links af naast de kijkshop.
Adres is misschien nog wel op hun site te vinden ook.
Maar ben hier in het dorp bij de FRS geweest, heb "what dreams may come", " Notting hill", en "The patriot" gehaald, allemaal 15 euro per stuk.
quote:Mn vriendin heeft weer zitten fokken
Op donderdag 25 juli 2002 16:44 schreef Rooiegrapjas het volgende:[..]
Ieder geval bedankt.
Maar ben hier in het dorp bij de FRS geweest, heb "what dreams may come", " Notting hill", en "The patriot" gehaald, allemaal 15 euro per stuk.
quote:Zoals ik al zei: voor CD's en DVD's gaat het gewoonlijk op.
Op donderdag 25 juli 2002 16:29 schreef Tweek het volgende:
Das niet echt waar, het verschilt wel degelijk per filiaal. Ze hebben namelijk ook apart aanbiedingen. En die gelden dan niet voor de andere. Wel kan je dan naar de klanten service gaan en ze aanspreken op de laagste prijs garantie. Vaak krijg je het dan als nog voor de actie prijs mee.
quote:Nee hoor de Den Haag aktie was ook gewoon in Rijswijk.
Op donderdag 25 juli 2002 16:29 schreef Tweek het volgende:[..]
Das niet echt waar, het verschilt wel degelijk per filiaal. Ze hebben namelijk ook apart aanbiedingen. En die gelden dan niet voor de andere. Wel kan je dan naar de klanten service gaan en ze aanspreken op de laagste prijs garantie. Vaak krijg je het dan als nog voor de actie prijs mee.
En niet alleen voor cd's dvd's.
Ze hadden nog veel meer DVD in de aanbieding voor ongeveer 8 à 9 euro veelal oudere titels.
Verder ook de Harry Potter dvd €15,- Wel de widescreen versie.
O ja en ze hadden 24 speed cd-roms voor €4,40 à 10.
Dat vond ik ook niet slecht.
quote:Klopt, maar vaak genoeg is het ook anders.
Op zaterdag 27 juli 2002 08:05 schreef misterDre het volgende:[..]
Nee hoor de Den Haag aktie was ook gewoon in Rijswijk.
En niet alleen voor cd's dvd's.
Op www.dvd.nl forum is vaak genoeg te lezen dat er wel degelijke verschillen in prijzen zijn tussen rijswijk, groningen, rotterdam, amsterdam enz.
quote:THNX MAN!!
Op maandag 29 juli 2002 13:27 schreef Mouse het volgende:
13 Ghosts €15,- Media Markt den Haag.
quote:What dreams may come en Nothing Hill zijn 13,99 en The Patriot is 15,99 (engelse import met nl ondertitels)
Op donderdag 25 juli 2002 16:44 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Evil op 05-08-2002 15:25]
quote:Live Aus Berlin
Op dinsdag 06 augustus 2002 07:40 schreef Bastard het volgende:
Rammstein live in berlin 98.19.95 bij FRS
quote:Maaar ik weiger Duits te schrijven en of te spreken..
Op dinsdag 06 augustus 2002 09:29 schreef lzandman het volgende:[..]
Live Aus Berlin
quote:Ik heb die box van hellraiser laatst gekocht.
Op dinsdag 06 augustus 2002 13:20 schreef MikeyMo het volgende:
Van Leest: A Nightmare on Elmstreet box: 49.99
FRS: alle Hellraisers voor 10.99 p/st
Wat ga je me nou doodmaken met een blije mus! Ik moet dat ding hebben.
De R1 is wel nog in voorraad, zijn er veel verschillen (is uit de beschrijvingen niet echt op te maken dus is er iemand die 't WEET?).
Enneh... ben een newbie met online kopen. Is play.com veilig en goed en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |