Nee, deze voegt niets toe aan het origineel
[Dit bericht is gewijzigd door Tha.Gnome op 15-11-2003 10:11]
Happy Hardcore 2
M-Jay & Dan Vee - The Sun Always Shines
quote:die heb ik hier nog op plaat liggen btw
Op zaterdag 15 november 2003 10:19 schreef kobold het volgende:
Dat nummer is al eerder geremixed:Happy Hardcore 2
M-Jay & Dan Vee - The Sun Always Shines
Best lekker.
quote:Try the original...
Op zaterdag 15 november 2003 12:22 schreef veldmuis het volgende:
Ik ken het origineel niet.
Maar om over deze te oordelen.
Klinkt lekker, klinkt vrij simpel, ligt gewoon goed in het gehoor, en heeft de typische standaard milk inc sound.Best lekker.
quote:Is al onderweg
Op zaterdag 15 november 2003 12:23 schreef Grayburn het volgende:[..]
Try the original...
quote:pure plagiaat dus
Een half jaar geleden nam Robin Albers een AHA cover op met zangeres Mary die hij kort daarvoor had ontdekt in de Powerzone. Volgens Albers is de nieuwe single van Milk Inc een rechtstreekse kopie van deze opname.Het is een erecode die wordt doorbroken., zegt Robin Albers in een verklaring die hij tegen Partyscene heeft afgelegd. Albers, in de jaren 90 verantwoordelijk voor danceklassiekers als Jaydees Plastic Dreams, kan er niet over uit. Een half jaar geleden ontmoette hij de talentvolle zangeres Mary met wie hij een aantal nummers opnam. Een van de tracks was de AHA cover The Sun always shines on tv. Hij veranderde het origineel door de melodielijn in te vullen met andere akkoordenschema's. Albers: Nu dacht ik dat er een erecode bestond. Je verwacht dat als je een demo stuurt naar een platenmaatschappij deze demo niet gestolen en nagemaakt wordt. Dat is nu wel gebeurt.
Albers heeft de demo naar de Belgische platenmaatschappij Antler Subway gestuurd. Dit is een submaatschappij van EMI. Tot zijn grote schrik ontdekte hij nu dat de nieuwe single van het Belgische Milk Inc. een 1 op1 kopie van zijn demo is. Albers is woedend op de Belgische dieven. Hij zegt: Dat Belgen dom zijn dat wordt beweerd door sommige Nederlanders, maar deze twee Belgische producers zijn echt dom als ze denken hiermee weg te komen. Albers beraad zich op stappen tegen Milk Inc. en Antler, al zit hij een beetje in de tang. Ik heb net een deal met datzelfde Antler gesloten voor de licensering van Plastic Dreams.
Bron: Partyscene
quote:Of aandachttrekkerij.
Op zaterdag 15 november 2003 12:27 schreef postman het volgende:[..]
pure plagiaat dus
quote:Wat een flikkerstem he.
Op zaterdag 15 november 2003 12:23 schreef Grayburn het volgende:[..]
Try the original...
Maar weinig nieuws dus, die versie van Milk Inc.
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 12:34 schreef veldmuis het volgende:[..]
Wat een flikkerstem he.
Dat was toen in enzo .
quote:Nee, niet bepaald.
quote:Down anders een Minor Earth Major Sky of Summer moved on om het hedendaagse stemgeluid te horen
Op zaterdag 15 november 2003 12:34 schreef veldmuis het volgende:[..]
Wat een flikkerstem he.
quote:Ik geloof het zo wel, eigelijk
Op zaterdag 15 november 2003 13:21 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Down anders een Minor Earth Major Sky of Summer moved on om het hedendaagse stemgeluid te horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |