Wie deelt deze opinie?
zal wel metal
zijn
quote:nee man
Op zaterdag 15 november 2003 00:04 schreef dabadbass het volgende:
toen ik Aztec Mystic zag staan dacht ik dat het over een game ging maar
zal welmetal
zijn
het is techno
quote:stel nerds
Op zaterdag 15 november 2003 00:05 schreef ARKON het volgende:
lol ik dacht ook iet smet game :S
dat nummer is lekker!!!!!
als ik voor house klassiekers ga doe ik liever Marshall Jefferson - Move Your Body, Joe Smooth - Promised Land en Mr Fingers - Can You Feel It
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 15-11-2003 11:20]
Blijft mooi.
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 21:10 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Geniaal.Blijft mooi.
quote:Wat valt daar aan te lachen.
Op zaterdag 15 november 2003 23:13 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
quote:In deze tijd met tig p2p progs zo'n opmerking maken, dan kom je toch wel redelijk stupid over.
Op zaterdag 15 november 2003 00:04 schreef dabadbass het volgende:
toen ik Aztec Mystic zag staan dacht ik dat het over een game ging maar
zal welmetal
zijn
quote:nou ja dat zou ik nou ook weer niet willen zeggen
Op zondag 16 november 2003 00:19 schreef FrankVanKlaveren het volgende:[..]
In deze tijd met tig p2p progs zo'n opmerking maken, dan kom je toch wel redelijk stupid over.
En waarom heeft de TS pas op 15november2003 dit topic geopend..? Plaat is al ruim 2 jaar in omloop.. als het niet langer is..
quote:Sony wilde de rechten ervan van Underground Resistance overkopen om er een trance versie van te maken. Toen heeft men bij UR gezegd waar ze die trance-versie in konden steken... Maar waarschijnlijk op iets diplomatiekere toon
Op zaterdag 27 december 2003 08:03 schreef Omkron het volgende:
Weet iemand het verhaal achter Sony en dit nummer?En waarom heeft de TS pas op 15november2003 dit topic geopend..? Plaat is al ruim 2 jaar in omloop.. als het niet langer is..
Maar waarom iedereen het over Aztec Mystic heeft snap ik niet... Hij is toch gewoon onder de moniker DJ Rolando uitgebracht? Is overigens ook het beste nummer op de EP... Aztlan, Mi raza en Ascencion zijn niet echt verheffend IMHO
FANTASTISCH
staat bij mij al jaren op Nr. 1 (ook gelijk het enige nummer van Rolando)
quote:Neuh hij is onder Aztec Mystic uitgebracht. Dat dat Dj Rolando's alter ego is, is duidelijk.
Op zondag 28 december 2003 16:06 schreef Curchulain het volgende:
Maar waarom iedereen het over Aztec Mystic heeft snap ik niet... Hij is toch gewoon onder de moniker DJ Rolando uitgebracht?
quote:Nee nu zie ik het ook op de site van UR... maar de track heet wel gewoon "Jaguar", de EP heet "Knights of the jaguar"
Op maandag 29 december 2003 20:49 schreef DaMayan het volgende:[..]
Neuh hij is onder Aztec Mystic uitgebracht. Dat dat Dj Rolando's alter ego is, is duidelijk.
Hij is later geloof ik wel opnieuw uitgebracht onder gewoon DJ Rolando en er is toen ook een clip voor gemaakt misschien daarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |