Tony zwaargewond, Kyle voortvluchtig, weer een mol, Jack aan de heroine...
Het is me allemaal wat
quote:M'n e-mail adres staat in mijn profiel. Mail me maar
Op vrijdag 14 november 2003 11:13 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ja ik vraag het hier maar even, heeft iemand een sample van het geluid van de "klok" die tikt bij 24, ik moet een quiz maken met een countdown, ik hou het natuurlijk over 24, maar dat klokgeluid maakt het natuurlijk erg gaaf dan.
quote:erm ik zie je email niet staan? kan ook aan deze kut pc liggen hoor, kan je je email even neerzetten ? dan edit je m 5 mins later weer weg ofzo...
Op vrijdag 14 november 2003 11:25 schreef FritsFlits het volgende:[..]
M'n e-mail adres staat in mijn profiel. Mail me maar
quote:Anders down je toch ff een aflevering of neem je er een op op TV. Het is dat ik niet thuis ben anders had ik dat geluidje wel even geregeld. Er staat nog een aflevering in mijn prullenmand nl.
Op vrijdag 14 november 2003 11:13 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ja ik vraag het hier maar even, heeft iemand een sample van het geluid van de "klok" die tikt bij 24, ik moet een quiz maken met een countdown, ik hou het natuurlijk over 24, maar dat klokgeluid maakt het natuurlijk erg gaaf dan.
Als het geen haast heeft moet je het maandag anders nog eens vragen.
Ontopic:
Die Palmer is wel bezig al zijn principes overboord te gooien zo te zien. Wedden dat die knakker, z'n assistent, ook nog wel wordt ontslagen net als in het eerste seizoen dat met z'n hulpje en in het 2e seizoen met Mike het geval was...
Gaan we nog een poultje houden in welk uur/aflevering Kyle sterft
quote:ik zit op school en kan dus niks regelen atm.
Op vrijdag 14 november 2003 11:39 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Anders down je toch ff een aflevering of neem je er een op op TV. Het is dat ik niet thuis ben anders had ik dat geluidje wel even geregeld. Er staat nog een aflevering in mijn prullenmand nl.
Als het geen haast heeft moet je het maandag anders nog eens vragen.
Ontopic:
Die Palmer is wel bezig al zijn principes overboord te gooien zo te zien. Wedden dat die knakker, z'n assistent, ook nog wel wordt ontslagen net als in het eerste seizoen dat met z'n hulpje en in het 2e seizoen met Mike het geval was...Gaan we nog een poultje houden in welk uur/aflevering Kyle sterft
ontopic, ja palmer stelde me wel even telleur, had niet verwacht dat hij zo nasty zou doen, hopelijk zonder gevolgen...
reacties van Kim, Chase, Bauer op het incident met Tony, had Jack dus toch gelijk, wat als hij Chase daarheen had gestuurd....
quote:Ik gok niet in de aflevering van volgende week, maar die daarop!
Gaan we nog een poultje houden in welk uur/aflevering Kyle sterft
quote:Hij had zowiezo nog 3 uur te gaan, dus ik denk ook over 3 afleveringen op z'n vroegst.
Op vrijdag 14 november 2003 12:35 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Ik gok niet in de aflevering van volgende week, maar die daarop!
Aflevering 5 dus.
de bad guys hebben hem nu nog nodig
quote:Ja, over 3 uur zou het virus dan actief in hem worden. Dat betekend dat ze hem voor 3 uur doodgeschoten moeten hebben, want wanneer de drager van het virus dood is gebeurt er niets met het virus. Dus als hij in aflevering 5 voor de laatste seconden nog leeft zou dat betekenen dat het virus actief in hem wordt en heel LA eraan gaat
Op vrijdag 14 november 2003 12:39 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Hij had zowiezo nog 3 uur te gaan, dus ik denk ook over 3 afleveringen op z'n vroegst.
de bad guys hebben hem nu nog nodig
quote:ok dan gaat hij in aflevering 5 dood
Op vrijdag 14 november 2003 13:25 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Ja, over 3 uur zou het virus dan actief in hem worden. Dat betekend dat ze hem voor 3 uur doodgeschoten moeten hebben, want wanneer de drager van het virus dood is gebeurt er niets met het virus. Dus als hij in aflevering 5 voor de laatste seconden nog leeft zou dat betekenen dat het virus actief in hem wordt en heel LA eraan gaat
quote:hehe die vervelende Ryan Chapel (hoe je het ook schrijft) inderdaad, en anders michelle jah.
Op vrijdag 14 november 2003 14:46 schreef FritsFlits het volgende:
Michelle had toch de leiding zolang Tony weg was? Misschien dat Chappelle anders weer terug komt
quote:Wat dachten jullie van Alberta Green (uit seizoen 1, die de toko ook overnam)?
Op vrijdag 14 november 2003 16:26 schreef StefanFM het volgende:[..]
hehe die vervelende Ryan Chapel (hoe je het ook schrijft) inderdaad, en anders michelle jah.
quote:Dat vind ik echt een d**s. In ATWT vind ik haar ook zo irritant en bedweterig. Doe Ryan maar
Op vrijdag 14 november 2003 18:21 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Wat dachten jullie van Alberta Green (uit seizoen 1, die de toko ook overnam)?
Je zou dan de ep waar je het over gaat hebben bovenaan de post kunnen zetten en de rest tussen tags.
quote:Dan zal je toch eerst de laatste aflevering moeten kijken voordat je in dit topic wilt rondneuzen... Of je moet het niet erg vinden dat je spoilers leest natuurlijk.
Op vrijdag 14 november 2003 18:55 schreef Duiveltja het volgende:
Werken we hier niet met spoilertags? Niet iedereen heeft altijd de laatste ep gezien.Je zou dan de ep waar je het over gaat hebben bovenaan de post kunnen zetten en de rest tussen tags.
Was hier vanochtend (toen had ik ep3 nog niet gezien) perongeluk ook aan het kijken en zag al dat er wat met Tony ging gebeuren... Helaas, maar natuurlijk mijn eigen fout, had ik maar niet moeten kijken.
Hoop dat Kim dit keer een beetje verstandiger is geworden en nu een beetje uit de nesten blijft. Volgens mij heeft ze dat van haar moeder gekregen, was na het eerste seizoen erg blij dat ze niet terug kwam in S2.
ff offtopic maaruh zijn de eerste 3 afleveringen tvcaps?
(als ik het nie mag vragen moet een modje het maar weghalen)
quote:het lijkt er op maar ze zijn wel verdomde mooi, die 350 mb avi's
Op vrijdag 14 november 2003 19:31 schreef martijnisgek het volgende:[..]
Dan zal je toch eerst de laatste aflevering moeten kijken voordat je in dit topic wilt rondneuzen... Of je moet het niet erg vinden dat je spoilers leest natuurlijk.
Was hier vanochtend (toen had ik ep3 nog niet gezien) perongeluk ook aan het kijken en zag al dat er wat met Tony ging gebeuren... Helaas, maar natuurlijk mijn eigen fout, had ik maar niet moeten kijken.
Hoop dat Kim dit keer een beetje verstandiger is geworden en nu een beetje uit de nesten blijft. Volgens mij heeft ze dat van haar moeder gekregen, was na het eerste seizoen erg blij dat ze niet terug kwam in S2.
ff offtopic maaruh zijn de eerste 3 afleveringen tvcaps?
(als ik het nie mag vragen moet een modje het maar weghalen)
Tja, Kim zal vast wel achter Kyle aangaan zodra dcie weer het field wordt ingestuurd.
En zal Jack z'n shot heroine krijgen?
quote:Van mij mag Jack zijn shot wel hebben... als ie maar niet het hele seizoen gaat zitten puffen en kreunen!
Op vrijdag 14 november 2003 19:35 schreef MikeyMo het volgende:[...]
En zal Jack z'n shot heroine krijgen?
Omschrijvingen voor aflevering 4 EN 5(!)
OMG!
spoiler:
Jack confronts President Palmer about the need to negotiate with the terrorists but Palmer refuses since doing so would be tantamount to declaring open season on the American people. Meanwhile, Michelle learns of a life-threatening situation for Tony on the episode Day 3: 4:00-5:00 PM Tuesday, Nov. 18 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX. (TWF-304) (TV-14; V)
Cast: Kiefer Sutherland as Jack Bauer, Dennis Haysbert as President David Palmer, Elisha Cuthbert as Kimberly Bauer, Reiko Aylesworth as Michelle Dessler, Carlos Bernard as Tony Almeida, James Badge Dale as Chase Edmunds.
Guest Cast: Andrea Thompson as Dr. Nicole Duncan, DB Woodside as Wayne Palmer, Vincent Laresca as Hector Salazar, Mary Lynn Rajskub as Chloe, Joaquim de Almeida as Ramon Salazar, Wendy Crewson as Dr. Anne Packard, Riley Smith as Kyle Singer, Agnes Bruckner as Linda, David Labiosa as Gomez, Vanessa Ferlito as Claudia, Jesse Borrego as Gael, Carlos Gomez as Annicon, Conor OFarrell as Ted Packard.
------------------------
JACK STARTS A PRISON RIOT, CTU CLOSES IN ON KYLE SINGER, PRESIDENT PALMER BEGINS THE DEBATE ON AN ALL-NEW 24 TUESDAY, NOV. 25, ON FOX
In order to stop the release of the deadly virus, Jack starts a riot to break Ramon Salazar out of prison. Meanwhile, CTU is closer to finding Kyle Singer; and President Palmer and Senator Keeler begin their debate on the episode Day 3: 5:00-6:00 PM Tuesday, Nov. 25 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX. (TWF-305) (TV-14; V)
Cast: Kiefer Sutherland as Jack Bauer, Dennis Haysbert as President David Palmer, Elisha Cuthbert as Kimberly Bauer, Reiko Aylesworth as Michelle Dessler, Carlos Bernard as Tony Almeida, James Badge Dale as Chase Edmunds.
Guest Cast: DB Woodside as Wayne Palmer, Vincent Laresca as Hector Salazar, Mary Lynn Rajskub as Chloe, Joaquim de Almeida as Ramon Salazar, Wendy Crewson as Dr. Anne Packard, Riley Smith as Kyle Singer, Agnes Bruckner as Linda, David Labiosa as Gomez, Vanessa Ferlito as Claudia, Jesse Borrego as Gael, Kevin Chapman as Warden Mitchell, Geoff Pierson as Senator John Keeler, Mark Thompson as moderator.
quote:dit soort dingen in het verhaal kunnen 2 dingen betekenen: of Jack overwint aan het einde van de dag z'n behoefte naar heroine, of ze maken hem juist nu kwetsbaar zodat z'n dood strx acceptabel is.
Op vrijdag 14 november 2003 19:48 schreef martijnisgek het volgende:[..]
Van mij mag Jack zijn shot wel hebben... als ie maar niet het hele seizoen gaat zitten puffen en kreunen!
Jack zou best eens kunnen sterven in deze serie
quote:Michelle is wel oke
Op vrijdag 14 november 2003 21:46 schreef CloudStrife het volgende:
Trouwens die vriendin van Kyle en de vriendin van zijn vriend zijn helemaal
quote:mwoah, ze waren voornamelijk erotiserend omdat ze in bikini huppelden.
Op zaterdag 15 november 2003 16:09 schreef martijnisgek het volgende:Trouwens die vriendin van Kyle en de vriendin van zijn vriend zijn helemaal
Iig heeft Kyle vlak voor z'n dood nog wel even geneukt
quote:zo wil iedereen toch sterven??
Op zaterdag 15 november 2003 18:24 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Iig heeft Kyle vlak voor z'n dood nog wel even geneukt
quote:Hehehe
Op zondag 16 november 2003 20:38 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb net ep 1 en 2 gezien.Ik vind wel dat de serie minder glans heeft dan de eerste 2 seizoenen
quote:qua vormgeving, qua plot, qua acteerwerk?
Op zondag 16 november 2003 20:38 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb net ep 1 en 2 gezien.Ik vind wel dat de serie minder glans heeft dan de eerste 2 seizoenen
Ik heb wel een beetje het gevoel van "been there, done that"
als ze slim zijn is dit de laatste serie voorlopig
quote:Ik heb precies hetzelfde gevoel, eigenlijk had ik dit al aan het einde van deel 2 toen ik hoorde dat ze bezig waren met een deel 3...
Op zondag 16 november 2003 21:43 schreef MikeyMo het volgende:[..]
quote:Ja toch wel een beetje het "been there, done that" gevoel, het volgt toch weer precies dezelfde lijn als de vorige 2 seizoenen. Ik weet niet hoe de kijkcijfers in de US zijn maar van mij mag het na dit seizoen wel stoppen.
Op zondag 16 november 2003 21:43 schreef MikeyMo het volgende:[..]
qua vormgeving, qua plot, qua acteerwerk?
In ep 3 wordt het wel allemaal iets spannender
quote:Psssst! Je moet de repack downen
Op maandag 17 november 2003 20:01 schreef Duiveltja het volgende:
GVD heb ik die versie van de digitale tv krijg ik een error in het midden van de epIn ep 3 wordt het wel allemaal iets spannender
quote:oh whippeee
Op maandag 17 november 2003 19:30 schreef CloudStrife het volgende:
OMG, per ongeluk wat gelezen over aankomende aflevering.....
This is AwEsOmE en geeft het verhaal een totaal nieuwe wending!!
Wie heeft er gewerkt (of werkt nog steeds) bij het volgende bedrijf?
http://www.transmeta.com/
[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 18-11-2003 20:34]
quote:Tony
Op dinsdag 18 november 2003 20:33 schreef CloudStrife het volgende:
24 trivia:Wie heeft er gewerkt (of werkt nog steeds) bij het volgende bedrijf?
http://www.transmeta.com/
quote:Helemaal goed
Op dinsdag 18 november 2003 22:52 schreef Slayerboy het volgende:[..]
Tony
Weer lekkere cliffhanger (alhoewel iets minder schokkend dan vorige week). Ziet er naar uit het weer een beetje wordt zoals seizoen 1, met Jack op de vlucht voor iedereen. Nog geen nieuws over Tony.
Oh en hieronder wat steekwoorden over de aankomende episodes, pas op voor HEAVY spoilers!!!!!!!!!!
spoiler:
Ben benieuwd of er dingen van waar zijn, en ik hoop het gauw weer te vergeten.
[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 19-11-2003 16:42]
quote:Jack zal alles doen om het virus te stoppen, of het nou volgens de regels is of niet.
Op woensdag 19 november 2003 18:15 schreef Tokus het volgende:
en het blijft gaaf.
Al moet ik wel zeggen dat ik het toch een wat vreemde actie vind van Jack.
quote:d'r zijn er een aantal waar. een paar zijn in ep 3 al genoemd
Op woensdag 19 november 2003 16:40 schreef CloudStrife het volgende:
Ik ga vanavond na het voetbal aflevering 4 kijken.Oh en hieronder wat steekwoorden over de aankomende episodes, pas op voor HEAVY spoilers!!!!!!!!!!
spoiler:
Laatste missie, CIA, Vliegtuig, Nina, New Mexico here we come!, Jack's geheime liefde, United Terrorist Unit/Cell, Russen/Chinezen/Mexicanen/Duitsers, alles uit s1 en s2 wordt uitgelegd, mind blowing, Swordfish...tick tock tick tockBen benieuwd of er dingen van waar zijn, en ik hoop het gauw weer te vergeten.
quote:De tijd begint al te lopen zodra het 24 logo in beeld verschijnt.
Op donderdag 20 november 2003 20:19 schreef MikeyMo het volgende:
Tony lag op het einde van de vorige aflevering te bloeden, nu werd hij gelijk weggereden op de brandcard
quote:die zit er bij sommige bestanden achteraan geplakt. dan staan de credits aan de rechterhelft en zie je links een promo
Op donderdag 20 november 2003 22:01 schreef MikeyMo het volgende:
waar staan die promo's dan?
quote:Juist ja, die versie bedoel ik.
Op donderdag 20 november 2003 22:41 schreef qu63 het volgende:[..]
die zit er bij sommige bestanden achteraan geplakt. dan staan de credits aan de rechterhelft en zie je links een promo
Ik ben wel benieuwd hoe Jack zich hier uit gaat redden trouwens...
spoiler:
En Palmer die weinig kan doen voor Jack...
he's back
quote:maar jij bent de baas niet, en ik vind het wel beter zo die gele vlakken, en ik weet zeker dat ik daar niet de enige in ben, dus ga nou niet zulke lompe dingen zeggen want voor ik 't weet hoef ik de aankomende 3 weken alweer niet te kijken.
Op vrijdag 21 november 2003 06:07 schreef MikeyMo het volgende:
Zeg die vreselijke gele vlakken, die hoeven echt niet hoor, zet er maar gewoon netjes bold spoiler voor en achter, vind ik het prima
quote:Nee, maar dit topic staat er om bekend dat er spoilers in staan, in het vorige deel stond het zelfs in de topic titel!
Op vrijdag 21 november 2003 10:35 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
maar jij bent de baas niet, en ik vind het wel beter zo die gele vlakken, en ik weet zeker dat ik daar niet de enige in ben, dus ga nou niet zulke lompe dingen zeggen want voor ik 't weet hoef ik de aankomende 3 weken alweer niet te kijken.
daarnaast "bepaalt" een TS vaak of een topic bedoeld is om spoilers in te plaatsen of niet, en wie heeft dit topic geopend?
quote:Woei!
Op vrijdag 21 november 2003 00:30 schreef Slayerboy het volgende:
3.06...
spoiler:President Palmer must make a life-threatening decision regarding Jack; Kim finds out about her father's drug addition; Ryan Chappelle takes control of CTU.he's back
quote:Ik vind dat je best rekening met anderen kan houden, spoilers over afleveringen die nog niet eens uit zijn is gewoon klote...
Op vrijdag 21 november 2003 11:14 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nee, maar dit topic staat er om bekend dat er spoilers in staan, in het vorige deel stond het zelfs in de topic titel!
daarnaast "bepaalt" een TS vaak of een topic bedoeld is om spoilers in te plaatsen of niet, en wie heeft dit topic geopend?
quote:en ik zit dus tegen het feit aan te hikken dat die spoilertag alleen op windows werkt en ik dus mooie gele vlakken zie die ik niet zichtbaar kan maken. Hele topics worden voor mij onleesbaar op die manier
Op vrijdag 21 november 2003 11:38 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
Ik vind dat je best rekening met anderen kan houden, spoilers over afleveringen die nog niet eens uit zijn is gewoon klote...
quote:misschien voortaan de bron erbij zetten, zodat MickeyMo ze ook kan lezen??
Op vrijdag 21 november 2003 11:40 schreef MikeyMo het volgende:[..]
en ik zit dus tegen het feit aan te hikken dat die spoilertag alleen op windows werkt en ik dus mooie gele vlakken zie die ik niet zichtbaar kan maken. Hele topics worden voor mij onleesbaar op die manier
Source: http://www.spoilerfix.com
quote:Heb je er al in FB over geklaagd? Het lijkt me dat ze daar toch wel iets tegen moeten kunnen doen
Op vrijdag 21 november 2003 11:40 schreef MikeyMo het volgende:[..]
en ik zit dus tegen het feit aan te hikken dat die spoilertag alleen op windows werkt en ik dus mooie gele vlakken zie die ik niet zichtbaar kan maken. Hele topics worden voor mij onleesbaar op die manier
quote:
Man of the hours: Woodside relishes new role on real-time thriller '24'
By Amy Amatangelo
Tuesday, November 18, 2003About a year ago, actor D.B. Woodside was going through a bad breakup.
"I was desperately looking for things to do to pass the time,'' Woodside said during a recent telephone interview. "I went to the video store and rented the first season of '24' on DVD. I had heard so much about the show from friends and critics.
"I got so caught up in the show that I watched the entire first season in seven days. I called up my agent and said no matter what it took, I had to be on this show.''
The Yale School of Drama graduate got his wish. For the third season of "24'' (the drama airs tonight at 9 on WFXT, Ch. 25), Woodside was cast as Wayne Palmer, President Palmer's (Dennis Haysbert) brother and chief of staff. Although apparently loyal to his older sibling, Wayne is conniving and power-hungry.
"I really didn't know that much about my character. The first day I was shooting, (executive producer and creator) Joel Surnow came down to the set to welcome me, and he said, 'Your character is a good guy but he's a mother (expletive).' Since then, I saw him as a political animal, relentless at what he'll do to be successful.''
Woodside has found filming a series that plays out in real time can be exhausting. "The episodes are not necessarily self-contained,'' he said. "You have to keep energy at a high level every single episode because you don't know what's coming. You just kind of have to keep tension there in every single scene.''
Woodside, who got his start on Stephen Bochco's legal drama "Murder One'' in 1996, spent most of last year playing Principal Robin Wood on the final season of UPN's "Buffy the Vampire Slayer.''
" 'Buffy' was so special to me. It was the first show where I got to reveal a character's dark side,'' he said. "I really like playing characters that are I guess what I call gray - a character (who) is highly articulate but has an extremely dark side. It was the first time I worked with actors so close to my age. I adore Sarah (Michelle Gellar). Sarah defines professionalism. She has an amazing sense of humor and is extremely witty. I affectionately referred to her as 'Minnie Mouse on speed.' ''
Principal Wood survived "Buffy's'' apocalyptic finale - barely. "The last day we were shooting, (executive producer) Joss Whedon came up to me and said, 'I got to tell you, man, I was on the fence - does he live or does he die?' ''
Woodside is open to reprising the role and has already plotted his character's future. "In my mind, he and Faith (the slayer played by Eliza Dushku, now starring in Fox's 'Tru Calling') - have gone off together. They had this visceral connection. They're both loners, both outsiders of this 'Scooby-Doo' crew.''
Wayne Palmer happens to sport the same goatee as Principal Wood, a decision Woodside wished he had reconsidered. "I thought, 'Oh, yeah, this character would have this look.' Now I think I'm stuck with this thing for an entire year. Some mornings I almost shave it off.''
Like the show's devoted fans, Woodside is in the dark about upcoming plot twists on "24.'' He's currently shooting episodes 11 and 12 and offered this hint about his character's future: "Things get more out of control. Things get more crazy. I think they're building him up to have a really big fall, and that will be coming soon. I think fans will really get into it. It's really exciting. He's having one really bad day, and I really don't know what's going to happen in the next hour, like life.''
quote:ja, al redelijk snel na invoering van die tag
Op vrijdag 21 november 2003 14:22 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Heb je er al in FB over geklaagd? Het lijkt me dat ze daar toch wel iets tegen moeten kunnen doen
quote:Ik moet zeggen dat FOX minder dom bezig is dan vorig jaar. De andere promo's die FOX liet zien voor de aflevering van seizoen 3 lieten vaak alleen beelden zien van de eerste 20 minuten en vaak ook nog eens op een manier dat tijdens het bekijken van de aflevering zelf heel anders is. Zo liet men 2 weken terug het stukje zien dat de moeder van Kyle de coke door de WC spoelde en Jack zei: "No. Tony, the virus is out!". Yep, er was dus helemaal niets aan het handje.
Op maandag 24 november 2003 16:45 schreef martijnisgek het volgende:
DAMN, keb spijt dat ik de trailer voor ep5 heb gezien...
laten ze in een paar seconden zien wat er allemaal gaat gebeuren in de volgende aflevering... (zoveel dat je hem volgens mij bijna niet meer hoeft te kijken).
Yorin was gisteren echt diep en diep triest bezig. Ik zag de promo, en daar lieten ze gewoon de cliff-hanger al in zien. Het moment aan het einde van de aflevering dat Roger Stanton aangeeft dat Palmer bij Sherry moet wezen. Tick Tock Tick Tock
Urine (Yorin)
Weet iemand of er ook pas weer nieuwe afleveringen komen van 24 in januari, net als de meeste andere Amerikaanse series? Of komt er volgende week gewoon weer een nieuwe?
quote:zeker, en wel interessante wending op het eind.
Op woensdag 26 november 2003 11:51 schreef SuperSiem het volgende:
Net aflevering 5 bekeken. Was weer net zo goed en spannend als de vorige afleveringen vond ik.
quote:Er volgen zeker nog 3 afleveringen achterelkaar. Dus de komende 3 weken kun je zeker nog vooruit. Daarna is de kerstperiode en ergens in januari is er een American Idols special van 2 uur.
Op woensdag 26 november 2003 11:51 schreef SuperSiem het volgende:
Net aflevering 5 bekeken. Was weer net zo goed en spannend als de vorige afleveringen vond ik.Weet iemand of er ook pas weer nieuwe afleveringen komen van 24 in januari, net als de meeste andere Amerikaanse series? Of komt er volgende week gewoon weer een nieuwe?
quote:Oh, prachtig! Is ook wel logisch, van 24 zijn ook pas 5 afleveringen geweest, van de meeste andere series al een stuk of 8.
Op woensdag 26 november 2003 15:33 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Er volgen zeker nog 3 afleveringen achterelkaar. Dus de komende 3 weken kun je zeker nog vooruit. Daarna is de kerstperiode en ergens in januari is er een American Idols special van 2 uur.
quote:Ja, en aflevering 8 zal wel weer eindigen met een gigantische cliffhanger. Net als vorig jaar, toen werd in aflevering 8 Jack's vliegtuig neergeschoten. Mochten we drie weken wachten op aflevering 9
Op woensdag 26 november 2003 15:48 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Oh, prachtig! Is ook wel logisch, van 24 zijn ook pas 5 afleveringen geweest, van de meeste andere series al een stuk of 8.
quote:misschien nu zijn helicopter???
Op woensdag 26 november 2003 16:10 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Ja, en aflevering 8 zal wel weer eindigen met een gigantische cliffhanger. Net als vorig jaar, toen werd in aflevering 8 Jack's vliegtuig neergeschoten. Mochten we drie weken wachten op aflevering 9
Die spanning in de gevangenis met het Russisch roulette! Jack z'n draad is nu zo gespannen dat hij elk moment kan knappen. Iedereen is bang dat hij dit seizoen dood gaat... en Ramon mag niet dood
quote:Whahahahaha
Op woensdag 26 november 2003 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
Psycho
[afbeelding]
geniaal
En de promo van volgende week ziet er nog beter uit!
24 goes Airwolf.
http://homepage.mac.com/csdesigns/6pm7pm.html
[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 27-11-2003 07:45]
[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 27-11-2003 07:44]
hij was weer spannend, wat zou depsycho bij CTU allemaal gaan uitvreten?
quote:hij wordr gepakt door Kim, die vertrouwd het hele zaakje toch al niet, of zal ze er niet meer bij nadenken nu ze weer wat over Jack heeft gehoord ???
Op donderdag 27 november 2003 22:49 schreef MikeyMo het volgende:
woei, Deerhunter maar dan beter (want dat vond ik een kutfilm).hij was weer spannend, wat zou depsycho bij CTU allemaal gaan uitvreten?
spoiler:
quote:Misschien wel andersom... Die gast zet Kim vast in een kamertje omdat ze haar bedenkingen heeft over die gozer...
Op donderdag 27 november 2003 23:02 schreef qu63 het volgende:[..]
hij wordr gepakt door Kim, die vertrouwd het hele zaakje toch al niet, of zal ze er niet meer bij nadenken nu ze weer wat over Jack heeft gehoord ???
quote:Euhmz, Jack gekidnapped wanneer ie Ramon aflevert ofzow.
Op vrijdag 28 november 2003 20:18 schreef CloudStrife het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat er in de volgende aflevering gaat gebeuren. Het kan echt alle kanten op gaan. Ramon is nu vrij, Jack is nu voortvluchtig, Kim weet van Jack's verslaving, Kyle Singer is gevonden wat nu!? De promo van de volgende aflevering laat ook niet veel los....iemand ideeën?
alles kan..
spoiler:
And.......the bitch is back!
12/01 - President Palmer's duplicitous former wife is clocking back in on 24. Although a show spokesman had no comment, a source close to the Fox drama confirms that Penny Johnson Jerald will return as Sherry for "multiple episodes" beginning soon after the new year. Source: TV Guide Online
En of we dit moeten geloven? Ziet er wel mega bruut uit. Scene foto's! Dat het donker is kan kloppen, want 24 is qua opnames nu beland bij de nachtafleveringen!
http://www.kiefersutherland24.net/PicturesS3Action.htm
Creepy
De aankomende afleveringen gaan zo goed worden, ik voel het!
quote:die pics kunnen makkelijk van resident evil 2 zijn...
Op maandag 1 december 2003 22:19 schreef CloudStrife het volgende:
Nieuwe acteurs en personages en MEER!:spoiler:
Greg Ellis als Michael Amador
Bobby Cannavale als Eduardo Diaz
Ossie Davis als Lawrence Palmer (vader van)And.......the bitch is back!
12/01 - President Palmer's duplicitous former wife is clocking back in on 24. Although a show spokesman had no comment, a source close to the Fox drama confirms that Penny Johnson Jerald will return as Sherry for "multiple episodes" beginning soon after the new year. Source: TV Guide Online
En of we dit moeten geloven? Ziet er wel mega bruut uit. Scene foto's! Dat het donker is kan kloppen, want 24 is qua opnames nu beland bij de nachtafleveringen!
http://www.kiefersutherland24.net/PicturesS3Action.htmCreepy
De aankomende afleveringen gaan zo goed worden, ik voel het!
quote:Uh, net als ons gewoonweg downloaden?
Op dinsdag 2 december 2003 11:35 schreef fonzy het volgende:
Wie heeft voor mij 24 seizoen 3 op vcd? ik kan gewoon niet wachten om het te zien, aangezien ik deel 1 en 2 in twee weken tijd heb gekeken.
dus wie kan mij helpen?
quote:idd, en nee, we mogen niet zeggen hoe/enz..
Op dinsdag 2 december 2003 19:22 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Uh, net als ons gewoonweg downloaden?
quote:hier op het forum mogen we je niet helpen
Op woensdag 3 december 2003 11:05 schreef fonzy het volgende:
nee, kan niks downloaden (anders had ik dat gedaan)
is niemand zo vriendelijk om mij te helpen? >please
spoiler:
spoiler:
quote:Dat betekent niet meer seizoenen on-screen.
Op woensdag 3 december 2003 23:49 schreef PimD het volgende:
Superafleveringspoiler:
Ik begin steeds meer te denken dat Jack dit seizoen om het leven komt, danwel dat Ramone & co hem vermoorden, dan wel dat ie een overdosis neemt omdat ie al zolang niet meer gespoten heeft, dan wel dat ie besmet is met het virus... Maar ja Kiefer had voor een paar seizoenen bijgetekend?
Dat gaat me wat worden volgende week
quote:heerlijke spoiler post
Op donderdag 4 december 2003 07:36 schreef CloudStrife het volgende:
Gisteravond de aflevering bekeken, was weer wreed
De helicopter scenes waren cewl, Chapelle is terug, Palmer gaf toestemming om Jack neer te halen, Kyle had geen virus in zich, Kim ontdekt de mol Gaele, Ramon neemt Jack mee naar Nieuw Mexico.Dat gaat me wat worden volgende week
http://homepage.mac.com/csdesigns/7pm8pm.html
Hier info over aflevering 8 die zal eindigen in een drie-dubbele cliffhanger, net als vorig jaar (plane crash, vrijlating Ron Wieland en de ontvoering van Kate). Daarna moeten we drie weken wachten op aflevering 9.
spoiler:
President Palmer comes down hard on Jack and Tony when he learns he was being kept in the dark on matters of national security. Meanwhile, Hector and Ramon face-off in a heated exchange about what to do with Jack. And another player enters the equation: tilting the scales in favor of one side dramatically.
quote:dan nog is het niet echt zo nodig om die gebeurtenissen zo op te sommen.
Op donderdag 4 december 2003 11:04 schreef CloudStrife het volgende:
Spoilerpost? Aflevering is er al sinds dinsdag.
quote:Nee, dit topic is er niet voor om te praten over 24 aflevering....ahum!
Op donderdag 4 december 2003 12:19 schreef Tokus het volgende:[..]
dan nog is het niet echt zo nodig om die gebeurtenissen zo op te sommen.
quote:
Loss of 24 'bitter pill' for BBCJason Deans
Friday December 5, 2003The BBC has admitted the collapse of negotiations with Fox to buy the third series of 24 for BBC is a "very hard pill to swallow" for both sides.
The controller of BBC acquisitions, George McGhee, said he had been speaking to Fox executives every day for the past fortnight to try to thrash out a deal, but that both sides had finally admitted defeat yesterday.
He said the two sides could not agree what the third series of the cult thriller was worth.
Fox claimed 24 was at the height of its popularity and therefore wanted more money than for the second run. But the BBC felt it was past its best - ratings for this autumn's third series on Fox in the US have been lower than for the previous one - and was not prepared to meet the studio's price.
"They think it's at the high point, so they were saying 'we want this much for it'. It's a great show, but we believe it's just past its peak. We're a public service broadcaster and we can't be held to ransom over something like this," Mr McGhee said.
"In the last few weeks we've tried to get the deal done. But yesterday we agreed that we cannot agree [a deal for 24]. It's a very hard pill to swallow for both sides. It has not been acrimonious and we're still talking to Fox about a film deal," he added.
"I'm quite sure Fox will now starting touting it about and I'm sure someone will buy it, because it's an established property. I hope it does still get sold in the UK, because I want to watch it - I love 24," Mr McGhee said.
The BBC had a first look option to buy the third series, but now that negotiations have broken down the Hollywood studio is free to approach other UK broadcasters.
Sky One, Channel Five and Channel 4 are likely to head the list of bidders.
Mr McGhee admitted that when talks with Fox first began in the summer the issue of the BBC putting its channels "in the clear" on digital satellite had been the main sticking point.
But he said that as the 24 negotiations dragged on into the autumn other obstacles to closing a deal emerged.
"We bought other stuff, including Stephen King's Kingdom Hospital. And we started tracking the performance of the third series of 24 in the US. We found that the show's share of the 16-34 audience was down by 29%, compared to series two," Mr McGhee said.
"If we had got to the deal stage in late September or October, we would never even have got into that."
Mr McGhee said the two sides also failed to agree on the scheduling of 24 on BBC2.
Fox wanted it scheduled to fit in with the release of the next DVD, but the BBC also wanted to be able to broadcast its other big US acquisition, Kingdom Hospital, during that period, he added.
Maar om even over de serie zelf te praten, wie van jullie vind Chloe ook zo'n onnoemelijk irritante doos? En hoe is het in godsnaam mogelijk dat 2,5-3 jaar na het gedoe met Nina er weer een infiltrant bij CTU is binnengedrongen? (of stel ik nu allerlei vragen die in topic 1 al aan de orde zijn geweest )
quote:Hieronder volgt mijn speculatie, geen spoilers dus.
Op vrijdag 5 december 2003 18:06 schreef Chevalric het volgende:
Gelukkig hebben we internetMaar om even over de serie zelf te praten, wie van jullie vind Chloe ook zo'n onnoemelijk irritante doos? En hoe is het in godsnaam mogelijk dat 2,5-3 jaar na het gedoe met Nina er weer een infiltrant bij CTU is binnengedrongen? (of stel ik nu allerlei vragen die in topic 1 al aan de orde zijn geweest
)
Chloe heeft denk een of andere aandoening, vandaar dat ze zovaak zo raar reageert op mensen. Ik vind het wel wat hebben, en waarschijnlijk komen we binnenkort te weten wat er precies met haar loos is.
Dan over de nieuwe mol, Gael, ik denk dat hij misschien een tripple agent is. Hij werkt denk niet direct voor de Salazar broers, maar voor iemand anders. Volgende aflevering zal wel interessant worden en zullen we waarschijnlijk meer over hem te weten komen, hij kan Kim niet in dat hok blijven vasthouden. hij zal wel een plannetje hebben.
quote:Nogal ja, met d'r aanstellerig gedrag... Hoop dat ze gauw afgeschoten wordt door Gael
Maar om even over de serie zelf te praten, wie van jullie vind Chloe ook zo'n onnoemelijk irritante doos?
Nu was Chase in het begin een beetje wennen, maar waarschijnlijk komt dat omdat hij nieuw was en de meeste mensen als vervanger van Jack zien. Ik denk eerder dat hij een aanvulling voor Jack is. Iemand die een keertje een echte vriend van hem is, i.p.v. een mol of iemand die Jack erin probeert de luizen.
Jack en Chase zijn cool
quote:Wel, op de FOX fora beginnen ze Chase nu eindelijk ook te mogen
Op vrijdag 5 december 2003 19:19 schreef FritsFlits het volgende:
Ik lees op veel fora, zoals van de BBC en Fox, dat de mensen Chase niet goed vinden. Ik heb eigenlijk veel sympathie voor Chase. Hij heeft echt heel veel over voor Jack. Ze ziet dat ze een sterke band heb samen.Nu was Chase in het begin een beetje wennen, maar waarschijnlijk komt dat omdat hij nieuw was en de meeste mensen als vervanger van Jack zien. Ik denk eerder dat hij een aanvulling voor Jack is. Iemand die een keertje een echte vriend van hem is, i.p.v. een mol of iemand die Jack erin probeert de luizen.
Jack en Chase zijn cool
quote:spoiler:
Gelukkig hebben we internetMaar om even over de serie zelf te praten, wie van jullie vind Chloe ook zo'n onnoemelijk irritante doos? En hoe is het in godsnaam mogelijk dat 2,5-3 jaar na het gedoe met Nina er weer een infiltrant bij CTU is binnengedrongen? (of stel ik nu allerlei vragen die in topic 1 al aan de orde zijn geweest
)
Wel weer een supergave aflevering. En ik ben benieuwd wat Hector van plan is met Jack... ik heb zo'n voorgevoel dat Jack een dokter nodig gaat hebben....
Op donderdag 4 december 2003 11:04 schreef CloudStrife het volgende:spoiler:
PRESIDENT PALMER COMES DOWN HARD ON JACK AND TONY, HECTOR AND RAMON FACE-OFF ABOUT WHAT TO DO WITH JACKPresident Palmer comes down hard on Jack and Tony when he learns he was being kept in the dark on matters of national security. Meanwhile, Hector and Ramon face-off in a heated exchange about what to do with Jack. And another player enters the equation: tilting the scales in favor of one side dramatically.
Jerald has signed on for "a handful of episodes plus a few more" on the FOX thriller, the actress tells USA Today. "I'm having too much fun" playing the duplicitous Sherry, she says. "This is scrumptious."
Sherry will make her first appearance this season on the episode scheduled for Tuesday, Jan. 13. Jerald is keeping quiet about what brings Sherry back into Palmer's life, but she does tell the paper that her arrival coincides with "all hell break[ing] loose in all areas."
Jerald was a regular on "24" last season, which ended with Sherry fleeing after reluctantly helping CTU agent Jack Bauer (Kiefer Sutherland) smoke out those responsible for trying to detonate a nuclear bomb in Los Angeles. The current season is set three years later, with Palmer in the middle of his re-election campaign.
Jerald's contract status was left hanging at the end of last season, but she said at the time she'd be willing to return.
I'm lovin it!
source: (for Mikey) http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_main/1,1002,271|85004|1|,00.html
quote:Thnx,
Op zaterdag 6 december 2003 22:52 schreef CloudStrife het volgende:
(for Mikey) http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_main/1,1002,271|85004|1|,00.html
nee niet dat geval, daar heb ik nou wel genoeg van gezien!!!!
en Kim zit alweer een trubbles
quote:Of Kim in trubbles zit weten we nog niet
Op zondag 7 december 2003 09:01 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Thnx,
nee niet dat geval, daar heb ik nou wel genoeg van gezien!!!!
en Kim zit alweer een trubbles
quote:hij is gewoon een figuur dat zo snel mogelijk promotie wil maken en dat is het! Hij wil eerst
Op dinsdag 9 december 2003 12:45 schreef qba het volgende:
ik heb al sinds season 1 het gevoel dat chapelle niet helemaal zuiver op de graat is m.b.t palmer. iemand anders ?
[Dit bericht is gewijzigd door qu63 op 10-12-2003 17:11]
quote:die komt toch pas na de vakantie?? of hebben ze volgende week toch nog een aflevering
Op donderdag 11 december 2003 08:05 schreef CloudStrife het volgende:
Beste aflevering van dit seizoen!
Maar WTF is er allemaal aan de hand!? Ik wil aflevering 8 zien!
quote:Aflevering 8 komt gewoon volgende week, daarna moeten we drie weken wachten. De promo kun je hier vinden:
Op donderdag 11 december 2003 10:21 schreef qu63 het volgende:[..]
die komt toch pas na de vakantie?? of hebben ze volgende week toch nog een aflevering
http://homepage.mac.com/csdesigns/24.html
quote:dank
Op donderdag 11 december 2003 11:17 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Aflevering 8 komt gewoon volgende week, daarna moeten we drie weken wachten. De promo kun je hier vinden:
http://homepage.mac.com/csdesigns/24.html
De promo is ook weer spannend
Maar wat ik me afvraag: als je dit allemaal al weet door spoilers te lezen, is het dan nog wel leuk om de aflevering te kijken? Want ik rolde zowat van mijn stoel van verbazing bij het kijken van de laatste paar minuten.
quote:SuperSiem, er waren geen spoilers over de laatste paar minuten van deze aflevering hoor. Ik was net zo verbaasd als jij en heb geen idee waar het volgende week heen gaat (er zijn wel spoilers, maar die zijn vaak wel vaag, of het gaat om een bepaald personage), weet wel dat het eindigt met een gigantische cliffhanger, waarna we 3 weken mogen wachten. Dan krijgen we weer 2 afleveringen 24, en daarna moeten we 2 weken wachten op aflevering 11.
Op donderdag 11 december 2003 15:43 schreef SuperSiem het volgende:
Zo hee, echt goede aflevering. De cliffhangers worden steeds beter.Maar wat ik me afvraag: als je dit allemaal al weet door spoilers te lezen, is het dan nog wel leuk om de aflevering te kijken? Want ik rolde zowat van mijn stoel van verbazing bij het kijken van de laatste paar minuten.
[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 11-12-2003 17:36]
quote:Ookal weten we niet wat er precies aan de hand is, we weten dat Jack, Tony en Gael onder een hoedje speelde. En als je nu terugkijkt op de eerdere afleveringen valt alles wel op zijn plaats. Aan het einde van aflevering 2 dachten we dat Gael een mol was, en dat was wel een beetje ongeloofwaardig (WEER een mol bij de CTU). Nu blijkt hij gewoon een drie dubbele spion te zijn. In het winkelcentrum wilde die ene vent Tony neerschieten toen Tony in gesprek was met Kyle. Gael liet weten dat hij dit absoluut niet moest doen, dit omdat hij met Tony samenspeelde. Jack liet ergens in aflevering 4/5 de zoektocht naar Kyle een beetje hangen, dit omdat Jack gewoonweg met Ramon terug naar New Mexico moest en waarschijnlijk wist dat Kyle het virus niet bij zich droeg. Was het allemaal fake en wisten Tony, Gael en Jack hiervan?
Op donderdag 11 december 2003 17:34 schreef Jantjeuh het volgende:
Net aflevering 7 gekeken.. damn, dat had ik nooit verwachtHet wordt steeds beter
Grote vraag nu is of de Salazar broers nu echt het virus hebben of niet. En wat heeft Palmer hier mee te maken, Tony zei aan het einde van de aflevering dat hij onmiddelijk de President aan de lijn wilde hebben. Volgende week krijgen we in ieder geval twee verschillende verhalen te horen hoe of wat: Hector moet zijn verhaal vertellen aan Ramon, en Tony en Gael hun verhaal tegen Chappelle en de President.
Iemand een idee waar het verhaal heen gaat?
"There, I said it " <--- Chloe was weer sterk in de WC met Kim!
En wat is er toch aan de hand met die Anne Packard. Ze is nu opweg naar haar ex-man, maar op het einde van de aflevering stopte hij een pistool in zijn tas. Ben ook benieuwd of die Packard nog iets te maken heeft met Jack en Co.
[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 11-12-2003 19:35]
quote:Haha, Ryan is nog steeds eikel die hij altijd was.
Op donderdag 11 december 2003 19:26 schreef Slayerboy het volgende:
"Chloe is a pain in the ass"GO RYAN!
Ik vond het trouwens mooi dat hij met die mobiele telefoon naar buiten liep en schreeuwde om het te laten tracen.
quote:Kim deed niets verkeerds deze aflevering hoor. Ze ging naar de telefoon, en ze riep direct Gael toen Adam die tape van haar mond rukte
Op donderdag 11 december 2003 21:07 schreef MikeyMo het volgende:
briljante aflevering al vond ik hem een beetje in het begin tegenvallen (Kim weer in trubbels... zucht)
Zou Kim nog gaan pistoolzwaaien?
quote:ik wil Kim wel eens in actie zien. ze heeft tot nu toe alleen op bureau gezeten. net als michelle, die mag ook wel het veld in!! ACTIE!!
Op donderdag 11 december 2003 21:31 schreef MikeyMo het volgende:
gelukkig niet nee, go Kim, go Kim!Zou Kim nog gaan pistoolzwaaien?
quote:Kim en Michelle zijn ook geen field agents...
Op donderdag 11 december 2003 22:03 schreef qu63 het volgende:[..]
ik wil Kim wel eens in actie zien. ze heeft tot nu toe alleen op bureau gezeten. net als michelle, die mag ook wel het veld in!! ACTIE!!
quote:nee, het zijn bed agents (althans in mijn dromen, en dan zitten ze in mijn bed
Op donderdag 11 december 2003 22:14 schreef Slayerboy het volgende:[..]
Kim en Michelle zijn ook geen field agents...
quote:zou wel leuker zijn als ze wel eens iets buiten die pc's om doen..
Op donderdag 11 december 2003 22:14 schreef Slayerboy het volgende:[..]
Kim en Michelle zijn ook geen field agents...
zou dit een dergelijk moment van dit seizoen zijn:
quote:hoop t niet, dan hebben we het leukste nu al gehad!! we moeten nog 24-7=1717 afleveringen!! we krijgen toch ook nog wel wat te zien als ze met chase is???
Op donderdag 11 december 2003 23:18 schreef MikeyMo het volgende:
De scene van vorig seizoen was natuurlijk Kim zonder BH maar met stijve tepels in een strak shirtje in de blokhut van el freakozou dit een dergelijk moment van dit seizoen zijn:
[Dit bericht is gewijzigd door qu63 op 12-12-2003 00:34]
quote:24-7 is nog altijd 17 in mijn ogen.
Op donderdag 11 december 2003 23:26 schreef qu63 het volgende:[..]
hoop t niet, dan hebben we het leukste nu al gehad!! we moeten nog 24-7=1414 afleveringen!! we krijgen toch ook nog wel wat te zien als ze met chase is???
quote:[
Op vrijdag 12 december 2003 00:05 schreef Slayerboy het volgende:[..]
quote:Je moet de kleurinstellingen van de divx codec wat beter instellen. Veels te donker.
Op donderdag 11 december 2003 23:18 schreef MikeyMo het volgende:
De scene van vorig seizoen was natuurlijk Kim zonder BH maar met stijve tepels in een strak shirtje in de blokhut van el freakozou dit een dergelijk moment van dit seizoen zijn:
quote:kan hem oplichten in Photoshop hoor
Op vrijdag 12 december 2003 03:30 schreef Najra het volgende:[..]
Je moet de kleurinstellingen van de divx codec wat beter instellen. Veels te donker.
Overigens is mijn beeldscherm wat lichter ingesteld zie ik nu
quote:Oh okee. Ik zou het enorm jammer vinden als ik dát soort dingen al wist.
Op donderdag 11 december 2003 17:32 schreef CloudStrife het volgende:[..]
SuperSiem, er waren geen spoilers over de laatste paar minuten van deze aflevering hoor. Ik was net zo verbaasd als jij en heb geen idee waar het volgende week heen gaat (er zijn wel spoilers, maar die zijn vaak wel vaag, of het gaat om een bepaald personage), weet wel dat het eindigt met een gigantische cliffhanger,
quote:Dat is allemaal nog wel uit te houden, gelukkig (vooralsnog) geen maandenlange pauzes.
waarna we 3 weken mogen wachten. Dan krijgen we weer 2 afleveringen 24, en daarna moeten we 2 weken wachten op aflevering 11.
quote:dan lukt het uiteindelijk nog wel via KaZaA, zo ben ik ook aan de eerste twee series gekomen
Op vrijdag 12 december 2003 09:45 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben altijd een beetje bang dat suprnova in ene offline gaat en het behoorlijk moeilijk zoeken wordt naar de torrent bestanden en dus halverwege seizoen 3 noodgedwongen moet stoppen met kijken omdat de torrents onvindbaar zijn...
quote:maar dat gaat zoveeel trager...
Op vrijdag 12 december 2003 10:20 schreef qu63 het volgende:[..]
dan lukt het uiteindelijk nog wel via KaZaA, zo ben ik ook aan de eerste twee series gekomen
bittorrent is klik klik en de volgende ochtend staat hij op me HD
quote:Dat zou dan betekenen dat alles op je monitor te licht worden afgebeeld behalve divx video.
Op vrijdag 12 december 2003 08:23 schreef MikeyMo het volgende:[..]
kan hem oplichten in Photoshop hoor
![]()
Overigens is mijn beeldscherm wat lichter ingesteld zie ik nu
quote:usenet???
Op vrijdag 12 december 2003 12:46 schreef Najra het volgende:
Dan heb je ook nog eventueel het usenet aanbod van je isp. Bij xs4all is die uit de kunst. Bij planet geloof ook nog niet eens zo slecht.
Chello e.d. wordt denk ik een moeilijk verhaal.
quote:Nieuwsgroepen, dat heet usenet. Niet bekend mee?
Op vrijdag 12 december 2003 12:49 schreef qu63 het volgende:[..]
usenet???
quote:nee, als mijn monitor te licht is dan is alles bij mij veel lichter, daarom zie jij het donkerder. In principe is in jouw ogen mijn divx speler dan wat donkerder, ik moet mijn comp binnenkort eens goed calibreren.
Op vrijdag 12 december 2003 12:49 schreef Najra het volgende:[..]
Dat zou dan betekenen dat alles op je monitor te licht worden afgebeeld behalve divx video.
Maar goed, ik kan dit plaatje natuurlijk even wat lichter maken maandag.
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 13:12 schreef MikeyMo het volgende:[..]
nee ja, als mijn monitor te licht is dan is alles bij mij veel lichter, daarom zie jij het donkerder.
quote:wel eens geprobeerd, maar niet echt succesvol, moet me er eerst iets meer in verdiepen en daar heb ik niet zo'n zin in/tijd voor..
Op vrijdag 12 december 2003 12:53 schreef Najra het volgende:[..]
Nieuwsgroepen, dat heet usenet. Niet bekend mee?
quote:we hebben het over de instellingen van mijn monitor, wat relevant is aangezien zij kennelijk door mij gemaakte caps donkerder zien.
Op vrijdag 12 december 2003 23:08 schreef Tokus het volgende:
ik dacht dat dit topic niet ging over hoe je aan je eps komt of wat voor goeie of slechte rip-kwaliteit je hebt, maar om over de inhoud te lullen?
en caps plaatsen, dat is puur ontopic
quote:Yep, de inhoud.
Op vrijdag 12 december 2003 23:08 schreef Tokus het volgende:
ik dacht dat dit topic niet ging over hoe je aan je eps komt of wat voor goeie of slechte rip-kwaliteit je hebt, maar om over de inhoud te lullen?
Dus, laten we een poll houden.
Welke karakter zal als eerste dood gaan?
Ik gok op Ted Packard
quote:Mwah - ik heb na een aflevering of 4 wel even genoeg 24 gezien... Heb S1 en S2 geloof ik binnen twee weken helemaal gekeken, nadat ik de dvd-boxen had ontvangen....
Op zaterdag 13 december 2003 12:04 schreef SunChaser het volgende:
Ik overweeg seizoen 1 op DVD te huren (kost me slechts 2 euro) maar is het wel leuk om 18 uur achter elkaar te kijken?
quote:24 is natuurlijk een serie waar het draait om een groot verhaal, je moet het zien als een film die 18 uur duurt met allerlei plotwendingen en "WTF" momenten. Als je houdt van suspense/thriller/actie dan moet je gewoon die box even huren. 2 Euro voor 6 DVD's is niets.
Op zaterdag 13 december 2003 12:55 schreef SunChaser het volgende:
Maar blijft het leuk? Ik ben niet zo serie-volgerig.
quote:Tenminste die caps wel
Op zaterdag 13 december 2003 07:46 schreef MikeyMo het volgende:en caps plaatsen, dat is puur ontopic
quote:Ik heb S1 en S2 al twee keer helemaal gekeken in het afgelopen jaar, dus: "ja, het blijft leuk"
Op zaterdag 13 december 2003 12:55 schreef SunChaser het volgende:
Maar blijft het leuk? Ik ben niet zo serie-volgerig.
Je kunt trouwens wel zien dat Chase al enige tijd met Jack meeloopt:
quote:
Gewoon op eigen houtje opereren en de orders van Chapelle negeren
quote:Kun je wel zeggen ja... ik zat echt van WTF
Op zondag 14 december 2003 14:08 schreef Eastman het volgende:
Aflevering 7 was echt kickassschitterende plotwending
Ik denk dat Chase roet in het eten gaat gooien.
Gisteren kwam ik Kate Warner en Dr. Anne Packard nog tegen in The 6th Day met Arnold op SBS6.
quote:Ik zie geen emails adres staan. Staat helemaal leeg :/
Op dinsdag 16 december 2003 22:03 schreef MikeyMo het volgende:
Kun jij mij even mailen cloudstrife, zie profiel (msn adres)
quote:klonterkont apestaartje hotmail.com
Op woensdag 17 december 2003 07:49 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Ik zie geen emails adres staan. Staat helemaal leeg :/
ik denk dat die functie tijdelijk offline is...
quote:Ja idd, die enen had ik zo door als zijn vrouw, die ander herkende ik pas op 3-kwart van de film
Op dinsdag 16 december 2003 22:01 schreef CloudStrife het volgende:
Morgen aflevering 8Gisteren kwam ik Kate Warner en Dr. Anne Packard nog tegen in The 6th Day met Arnold op SBS6.
quote:Ah je zakelijke e-mail adres.
Op woensdag 17 december 2003 10:28 schreef MikeyMo het volgende:[..]
klonterkont apestaartje hotmail.com
ik denk dat die functie tijdelijk offline is...
quote:jammer.. ik ga hem straks kijken als ik thuis ben.
Op woensdag 17 december 2003 10:36 schreef Slayerboy het volgende:
hmmz..
episode 8 viel me best tegen..
niet echt een cliffhanger ofzow.
had beter verwacht.
Michelle wordt volgens mij een beetje evil. Ze was niet blij dat Tony z'n mond hield over de opdracht.
Het enige dat *echt* spannend was, was hetgeen met Jack en Chase. Had Jack hem nou echt vermoord als er een kogel had ingezeten of wist hij dat het pistool leeg was?
Waar bleef trouwens die driedelige cliffhanger?
quote:Is dat wie ik denk dat het is die uit die auto stapt in die promo ? Een voormalig first-lady bijvoorbeeld ?
Op woensdag 17 december 2003 19:49 schreef CloudStrife het volgende:
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar hier is de promo (die ik ook nog niet gezien heb) van aflevering 9.http://homepage.mac.com/csdesigns/9pm10pm.html
Afl. 8 viel vergeleken met afl. 7 trouwens best tegen vind ik. Ik had wel een betere cliffhanger verwacht.
spoiler:
Ik heb trouwens een voorgevoel dat we over een paar afleveringen een ware jacht op het virus gaan krijgen. Dat verdwijnt vast wel.
Niet dat de aflevering slecht was. Het moment dat Jack op Chase schoot was erg goed en ik ben net als FritsFlits benieuwd of Jack wist dat het pistool niet geladen was. En ik vind Wayne ook steeds verdachter worden eigenlijk.
Heb zo het gevoel dat de komende afleveringen wel erg spannend gaan worden met de jacht op het virus en Jack en Chase die ongetwijfeld iets samen moeten gaan doen.
quote:Nee het is niet de voormalige first lady, maar de one and only
Op woensdag 17 december 2003 22:49 schreef DaMart het volgende:[..]
Is dat wie ik denk dat het is die uit die auto stapt in die promo ? Een voormalig first-lady bijvoorbeeld ?
spoiler:
En over die meesterlijke promo:
spoiler:
quote:nu al een tukkie? het is pas 20:00
Op donderdag 18 december 2003 10:07 schreef CloudStrife het volgende:
Geen echte cliffhangers, maar ik moet zeggen dat er wel een aantal zaken duidelijk zijn uitgelegd. En ik dacht op het einde echt dat Chase's dagen geteld waren... Verder denk ik dat Dr. Anne Packard even een tukie gaat doen, en over een uur of 8 gewoon weer terug is en blijkt een evil bitch te zijnEn over die meesterlijke promo:
spoiler:
Het is inderdaad Nina met lang haar, als je de promo frame voor frame bekijkt zie je de zijkant van haar 'witte' gezicht. OMG, she's back!
quote:En bovendien heeft haar ex-man zojuist zelfmoord gepleegd. Slaap lekker, zou ik zeggen.
Op donderdag 18 december 2003 10:19 schreef MikeyMo het volgende:[..]
nu al een tukkie? het is pas 20:00
quote:ja, ik denk eerder dat ze even naar huis gaat om de bloedvlekken uit haar kleding te wassen
Op donderdag 18 december 2003 11:21 schreef SuperSiem het volgende:[..]
En bovendien heeft haar ex-man zojuist zelfmoord gepleegd. Slaap lekker, zou ik zeggen.
quote:
BEST TELEVISION SERIES - DRAMA
24 (FOX)
Imagine TV & 20th Century Fox TV i.a.w. Real Time Prods.
CSI: CRIME SCENE INVESTIGATION (CBS)
Alliance Atlantis Prod. i.a.w. CBSP
NIP/TUCK (FX)
The Shephard/Robin Co. i.a.w. Warner Bros. TV Prods., Inc.
SIX FEET UNDER (HBO)
HBO
THE WEST WING (NBC)
John Wells Prods. i.a.w. Warner Bros. TV Prods., Inc.
BEST PERFORMANCE BY AN ACTOR IN A TELEVISION SERIES - DRAMA
MICHAEL CHIKLIS THE SHIELD
ANTHONY LAPAGLIA WITHOUT A TRACE
WILLIAM PETERSEN CSI: CRIME SCENE INVESTIGATION
MARTIN SHEEN THE WEST WING
KIEFER SUTHERLAND 24
Op donderdag 18 december 2003 05:09 schreef dolfijn999 het volgende:[..]
Nee het is niet de voormalige first lady, maar de one and only
spoiler:
Nina Myers (met lang haar)
Ik denk trouwens dat jack wel wist dat het pistool niet geladen was. Hij kent de Salasars natuurlijk....
Wel interessante onthullingen van dat vrouwtje van hector trouwens!
quote:Zijn we weer eens lekker aan het spoileren
Op vrijdag 19 december 2003 01:40 schreef dolfijn999 het volgende:
De voormalige first lady (Sherry) komt trouwens ook terug, ik denk dat ze terug komt als "vervanger" van Davis Palmer's broer.
quote:Een suggestie? Een mening? Dit klinkt als een feit dat je opnoemt, een spoiler dus...
De voormalige first lady (Sherry) komt trouwens ook terug
Ik denk dat de voormalige first lady (Sherry) terugkomt trouwens.
<---- dat is een mening/ideetje
Op vrijdag 19 december 2003 13:55 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Een suggestie? Een mening? Dit klinkt als een feit dat je opnoemt, een spoiler dus...
Ik denk dat de voormalige first lady (Sherry) terugkomt trouwens.
<---- dat is een mening/ideetje
quote:Misschien moest jij dan maar eens hier kijken:
Op zondag 21 december 2003 01:38 schreef qu63 het volgende:[..]
spoiler:
en volgens mij is dat alweer een tijd geleden bekend gemaakt!!
spoiler:
maareh, wanneer komt de volgende aflevering weer?
quote:Nog 2 weken pauze, als goed is.
Op maandag 29 december 2003 19:18 schreef MikeyMo het volgende:
zeg ik wil jullie niet storen in het eeuwige spoilergezeurmaareh, wanneer komt de volgende aflevering weer?
quote:6 januari dacht ik
Op maandag 29 december 2003 19:18 schreef MikeyMo het volgende:
zeg ik wil jullie niet storen in het eeuwige spoilergezeurmaareh, wanneer komt de volgende aflevering weer?
spoiler:
With the virus worth $1 billion, Jack and the Salazars find themselves in a bidding war with another potential buyers representative someone from Jacks past. Meanwhile, President Palmer learns that Wayne had an affair with the wife of his biggest supporter, who now demands that Wayne be fired in the episode Day 3: 9:00-10:00 PM Tuesday, Jan. 6 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX. (TWF-309) (TV-14; V)
Guest Cast: DB Woodside as Wayne Palmer, Vincent Laresca as Hector Salazar, Mary Lynn Rajskub as Chloe, Joaquim de Almeida as Ramon Salazar, Vanessa Ferlito as Claudia, Jesse Borrego as Gael, Paul Schulze as Ryan Chappelle, Zachary Quinto as Adam Kaufman, Josh Cruze as Oriol, Albert Hall as Alan Milliken, Greg Ellis as Michael Amador, Gina Torres as Julia Milliken.
-------
24
Visit the 24 web site
CHASE TRIES TO HELP JACK BUT GETS CAPTURED BY THE SALAZARS; PRESIDENT PALMER TURNS TO A SURPRISING SOURCE OF HELP ON AN ALL-NEW 24 JAN. 13 ON FOX
With Jack still undercover, the Salazars torture Chase looking for information about CTUs plans to seize the virus. Meanwhile, Palmers presidency is being sabotaged by a onetime supporter who wants Wayne fired. To combat this, Palmer turns to a surprising source of help in the episode Day 3: 10:00-11:00 PM Tuesday, Jan. 13 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX. (TWF-310) (TV-14; V)
Guest Cast: DB Woodside as Wayne Palmer, Vincent Laresca as Hector Salazar, Mary Lynn Rajskub as Chloe, Joaquim de Almeida as Ramon Salazar, Vanessa Ferlito as Claudia, Jesse Borrego as Gael, Paul Schulze as Ryan Chappelle, Zachary Quinto as Adam Kaufman, Josh Cruze as Oriol, Greg Ellis as Michael Amador, Gina Torres as Julia Milliken.
Bron: FOX.COM/schedule
quote:vette trailer!
Op maandag 5 januari 2004 22:07 schreef CloudStrife het volgende:
Nieuwe promo, nog 2 nachtjes slapen....http://webpages.charter.net/jillyree/JackClaudiaComm.mpg
[Dit bericht is gewijzigd door qu63 op 06-01-2004 19:04]
quote:allicht. Ze staat ook weer op de imdb pagina van 24 vermeld als "(2001-2003, 2004-)"
Op dinsdag 6 januari 2004 18:58 schreef qu63 het volgende:[..]
vette trailer!
wie zou "ghost from the past" zijn?? zou dat dan nina zijn?
quote:met zijn broer bedoel je .. of een van die gleuven in het vliegtuig ?
Op dinsdag 6 januari 2004 20:48 schreef Dos37 het volgende:
Wie is eigenlijk die vrouw die met die Hector Salazar gaat hoe heet die in het echt want die is wel lekker met die grote lippen
quote:Ja die met zien broer die nog wel een grote rol heeft
Op dinsdag 6 januari 2004 20:53 schreef qba het volgende:[..]
met zijn broer bedoel je .. of een van die gleuven in het vliegtuig ?
[Dit bericht is gewijzigd door qu63 op 06-01-2004 23:11]
spoiler:
[Dit bericht is gewijzigd door SS2Gohan op 07-01-2004 14:26]
spoiler:
[Dit bericht is gewijzigd door FritsFlits op 07-01-2004 18:01]
quote:avi is er nu ook hoor
Op woensdag 7 januari 2004 12:58 schreef MikeyMo het volgende:
zag hem online staan was echter de MPEG, en die moet ik niet
S03E09 aan het downloaden van de ftp van een vriend van me - krijgen ze daar een stroomstoring, server ligt eruit. Dan maar nieuwsgroepen, staat ie maar voor de helft er op.
iemand die weet waar ik 'm wél kan downloaden met een beetje snelheid - webmaster AT pimderks.com
quote:You've got mail. Ik ga hem vanavond kieken
Op woensdag 7 januari 2004 19:25 schreef PimD het volgende:
Godverdegodver....S03E09 aan het downloaden van de ftp van een vriend van me - krijgen ze daar een stroomstoring, server ligt eruit. Dan maar nieuwsgroepen, staat ie maar voor de helft er op.
iemand die weet waar ik 'm wél kan downloaden met een beetje snelheid - webmaster AT pimderks.com
spoiler:
quote:dat zal dan wel, maar ik hoop niet dat het einde van die trailer ook echt gaat gebeuren. hoop dat Jack z'n hoofd wegdraaid oid..
Op donderdag 8 januari 2004 15:12 schreef PimD het volgende:
Goede episode inderdaadspoiler:
Ben benieuwd of Jack en Nina inderdaad samen gaan werken zoals de trailer van 10:00-11:00pm suggereerd.....
Ik denk dat hij iets gaat doen als Anne de moord op Ted in de schoenen schuiven. Ze was alleen met hem, ze had een motief (wraak voor haar aandeel in die vervalste onderzoeksresultaten, of hij wilde haar het bewijsmateriaal niet geven en dus heeft ze hem vermoord), en omdat ze het wapen heeft geprobeerd af te pakken, staan haar vingerafdrukken er vast ook nog wel op. Misschien weet Voodoo-Alan het zelfs zo te regelen, dat de indruk wordt gewekt dat Palmer hiervanaf wist; dat de affaire eerder plaatsvond en dat hij het presidentiële debat onderbrak omdat hij hoorde dat zijn criminele geliefde haar ex-man had vermoord, wat hij met een 'national emergency' probeerde te verdoezelen, waarna hij de pers nog toezegde dat Anne een vrouw van de grootste integriteit was.
Dat zou wel eens een lekkere bom onder zijn presidentschap kunnen leggen
quote:Ik kijk die opzettelijk niet
Op donderdag 8 januari 2004 11:15 schreef qu63 het volgende:
heerlijke aflevering! zijn er al weer promo's online??
ik hoop eigenlijk dat 24 door gaat volgend seizoen, maar als dat zo is zal Chase wel de hoofdrol spelen en Jack achter de schermen.
Tijd in 24 universum: 09:47:00
Tijd op je Media Player: 33:59
Uhm.......Wayne......wie zit er aan de andere kant van de lijn?
quote:tja... wie zou dat zijn... die stem lijkt op die van cloë!! (toch??)
Op maandag 12 januari 2004 22:11 schreef CloudStrife het volgende:
Hmm, check episode 9 nog eens:Tijd in 24 universum: 09:47:00
Tijd op je Media Player: 33:59Uhm.......Wayne......wie zit er aan de andere kant van de lijn?
[Dit bericht is gewijzigd door qu63 op 12-01-2004 23:12]
quote:Mjah wat denk van als het straks in Nederland op TV is van Reclame die er dan tussendoor komt dus dan klopt het wel weer
Op maandag 12 januari 2004 22:11 schreef CloudStrife het volgende:
Hmm, check episode 9 nog eens:Tijd in 24 universum: 09:47:00
Tijd op je Media Player: 33:59
quote:daar ging het niet over. iedere aflevering van de afgelopen 3 seizoenen ziet er zo uit. in America duurt 1 aflevering oko echt een uur zonder reclames, maar omdat wij hier een andere framsnelheid hebben/gebruiken duurt ie hier maar 40 minuten.
Op dinsdag 13 januari 2004 12:14 schreef Dos37 het volgende:[..]
Mjah wat denk van als het straks in Nederland op TV is van Reclame die er dan tussendoor komt dus dan klopt het wel weer
[Dit bericht is gewijzigd door qu63 op 13-01-2004 12:42]
quote:Nee, die tijd die ik eerder aangaf was om aan te geven dat je daar effe naar die scene moest kijken.
Op dinsdag 13 januari 2004 12:30 schreef qu63 het volgende:[..]
daar ging het niet over. iedere aflevering van de afgelopen 3 seizoenen ziet er zo uit. in America duurt 1 aflevering oko echt een uur zonder reclames, maar omdat wij hier een andere framsnelheid hebben/gebruiken duurt ie hier maar 40 minuten.
-edit- en we hebben dit seizoen toch ook geen reclames gehad??
In Amerika duurt 24 ook +/- 42 minuten, dat is exclusief reclame. De versie die je download vna I-net bevat geen reclame, omdat die er uit is gehaald.
quote:wat lul jij nou slap ?
daar ging het niet over. iedere aflevering van de afgelopen 3 seizoenen ziet er zo uit. in America duurt 1 aflevering oko echt een uur zonder reclames, maar omdat wij hier een andere famsnelheid hebben/gebruiken duurt ie hier maar 40 minuten.
-edit- en we hebben dit seizoen toch ook geen reclames gehad??
quote:haha ja right, dat zou betekenen dat het hier anderhalf keer zo snel loopt? Ik hoop voor je dat je door hebt wat voor onzin je uitkraamt.
daar ging het niet over. iedere aflevering van de afgelopen 3 seizoenen ziet er zo uit. in America duurt 1 aflevering oko echt een uur zonder reclames, maar omdat wij hier een andere framsnelheid hebben/gebruiken duurt ie hier maar 40 minuten.
quote:Nee, ga ik vanavond kijken.
Op woensdag 14 januari 2004 13:36 schreef qu63 het volgende:
iemand de nieuwe ep al gezien??
quote:ja. en er gebeuren weer erg leuke dingen in
Op woensdag 14 januari 2004 13:36 schreef qu63 het volgende:
iemand de nieuwe ep al gezien??
quote:zijn er wel trailers??
Op woensdag 14 januari 2004 14:17 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Nee, ga ik vanavond kijken.
Weet wel al dat we 2 weken moeten wachten op aflevering 11! :/
[Dit bericht is gewijzigd door qu63 op 14-01-2004 16:26]
quote:Hoezo 2 weken???
Op woensdag 14 januari 2004 14:17 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Nee, ga ik vanavond kijken.
Weet wel al dat we 2 weken moeten wachten op aflevering 11! :/
quote:American Idols special + State of the Union van president Bush..........
Op woensdag 14 januari 2004 19:41 schreef SS2Gohan het volgende:[..]
Hoezo 2 weken???
Maaruh, over 2 weken is er na de uitzending een live sessie met de crew van 24 waar iedereen vragen kan stellen. Dit wordt gefilmd! Mocht je niet live kunnen kijken, geen nood. Blijft een week lang op Internet staan.
Link: http://www.fox.com/24/24inside/
quote:meteen gebookmarked!!
Op woensdag 14 januari 2004 20:23 schreef CloudStrife het volgende:[..]
American Idols special + State of the Union van president Bush..........
Maaruh, over 2 weken is er na de uitzending een live sessie met de crew van 24 waar iedereen vragen kan stellen. Dit wordt gefilmd! Mocht je niet live kunnen kijken, geen nood. Blijft een week lang op Internet staan.
Link: http://www.fox.com/24/24inside/
Nog meer mensen die niet meer bijkwamen van het lachen van de Chloe en Chapelle scene!
quote:*meldt* Chloe is toch wel een muts eigenlijk..
Op donderdag 15 januari 2004 19:54 schreef CloudStrife het volgende:
Wow! Die aflevering was strak!
Spanning, bloed, actie en humor!Nog meer mensen die niet meer bijkwamen van het lachen van de Chloe en Chapelle scene!
quote:Chloe rocks! Ik ben benieuwd hoe haar verhaallijn verder zal gaan.
Op donderdag 15 januari 2004 20:07 schreef qu63 het volgende:[..]
*meldt* Chloe is toch wel een muts eigenlijk..
maar met wie was Wayne nou aan het praten in de vorige ep???
En met wie Wayne sprak? Dat weten we nog niet, maar het kan zijn dat het niets met de verhaallijn te maken heeft.
quote:het leek op chloe volgens mij. maar dat zullen we misschien nog wel te zien krijgen.. of niet
Op donderdag 15 januari 2004 20:44 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Chloe rocks! Ik ben benieuwd hoe haar verhaallijn verder zal gaan.
En met wie Wayne sprak? Dat weten we nog niet, maar het kan zijn dat het niets met de verhaallijn te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |