quote:
Op donderdag 13 november 2003 15:44 schreef popolon het volgende:
quote:en hij staat alweer op bijna 50 pondjes
Op donderdag 13 november 2003 15:44 schreef popolon het volgende:
Vervolg vanVoetbalshirts
Voetbalshirts 2
Voetbalshirts deel 3 alweerEn voor de liefhebber op Ebay:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2765530688&category=10366
GBP 10.50 op het moment, geen geld voor zo'n historisch mooi shirt.
quote:Ik weet ook niet wat de precieze reden is. Ik was op zoek naar het shirt van Blackburn Rovers. Maar daar konden ze niet aankomen. Alleen Kappashirts van buitenlandse clubs worden op één of andere manier niet geleverd. Feyenoordshirts dus wel. En die zijn op de meeste Nederlandse sites ook wel te koop.
Op zondag 16 november 2003 14:07 schreef Devano het volgende:[..]
Ok bedankt, maar hoezo levert Kappa geen shirts meer in NL dan? Feyenoord shirts zijn toch ook Kappa. Beetje stom van ze, ze lopen een aardig bedrag mis denk ik zo.
Edit: Op deze site verkopen ze ze wel, hopen dat ze ze ook nog leveren.
quote:Let je wel op dat dat de shirts van vorig seizoen zijn. Ik weet niet welke je zoekt maar het is natuurlijk wel een puntje waar je even op moet letten.
Ok bedankt, maar hoezo levert Kappa geen shirts meer in NL dan? Feyenoord shirts zijn toch ook Kappa. Beetje stom van ze, ze lopen een aardig bedrag mis denk ik zo.
quote:
Heb zelf net deze
voor 14 euro inc verzendkosten gekocht.
Heeft iemand ervaring met bestellen via www.toffs.com?
quote:ik zelf niet maar wel mensen die ik ken en ze zijn niet positief.
Op zondag 16 november 2003 22:25 schreef Erasmusch het volgende:[..]
.
Heeft iemand ervaring met bestellen via www.toffs.com?
En dit is het uitshirt.. rood is thuis.
quote:Ja tuurlijk stom van me. Had ik geen rekening mee gehouden
Ik zou toch ff op zoek gaan naar Diadora shirts
quote:Hmm...klote, zag wel een paar mooie shirts op die site staan. Feyenoord, Boca, West Ham, Dukla Prague away
Op zondag 16 november 2003 22:29 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ik zelf niet maar wel mensen die ik ken en ze zijn niet positief.
In 1 geval is er helemaal niet geleverd na betaling en bij de andere was het very slow delivery
quote:Ik deed plaatje dr alleen als vb bij dat ze nu Diadora hebben. Dan is het toch logisch dat Kappa die shirts niet meer regelt lijkt me?
Op zondag 16 november 2003 22:29 schreef WaStEd het volgende:
Vond die Kappa shirts toch mooier.En dit is het uitshirt.. rood is thuis.
Dat Engeland shirt dat ik heb besteld is trouwens ook al van 2 jaar geleden ofzo, maar vind m een stuk mooier dan die nieuwste reversibles.
quote:en raad eens wie er op dit moment de hoogste bieder is? juist, omnifacer
Op zondag 16 november 2003 18:24 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en hij staat alweer op bijna 50 pondjes
niet dat ik de illusie heb dat ik hem voor 50 pond in de wacht kan slepen hoor, maar ik vond het het proberen waard... het is dat ik tegen mezelf gezegd heb dat ik van mezelf niet verder mag gaan als 50 pond, want anders had ik misschien wel geboden tot ik hem had, wie weet hoeveel ik dan kwijt was geweest...
maar wat is het een schitterend shirt
"het is een goed stel hoor"
[Dit bericht is gewijzigd door Omnifacer op 17-11-2003 00:26]
quote:dan ga ik je NU proberen te overbieden
Op maandag 17 november 2003 00:17 schreef Omnifacer het volgende:[..]
en raad eens wie er op dit moment de hoogste bieder is? juist, omnifacer
niet dat ik de illusie heb dat ik hem voor 50 pond in de wacht kan slepen hoor, maar ik vond het het proberen waard... het is dat ik tegen mezelf gezegd heb dat ik van mezelf niet verder mag gaan als 50 pond, want anders had ik misschien wel geboden tot ik hem had, wie weet hoeveel ik dan kwijt was geweest...
maar wat is het een schitterend shirt
"het is een goed stel hoor"
quote:en dat is gelukt
Op maandag 17 november 2003 00:18 schreef DutchGooner het volgende:[..]
dan ga ik je NU proberen te overbieden
quote:toch niet
Op maandag 17 november 2003 00:19 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en dat is gelukt
quote:of handelaar
Op maandag 17 november 2003 00:24 schreef Omnifacer het volgende:![]()
![]()
zo lang hij maar naar een liefhebber gaat
quote:Van Basten had eigelijk altijd nummer 9, maar richting het EK had hij last van een het een of het andere en zou dus niet (veel) kunnen spelen. Hij werd voor de zekerheid wel geselecteerd met nummer 12, en ja de rest is geschiedenis.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 13 november 2003 18:31 schreef WaStEd het volgende:
[..]Van Basten had #12 tijdens het EK 88
--------------------------------------------------------------------------------Ik heb het er niet op laten zetten.
[Dit bericht is gewijzigd door The_oX_76 op 17-11-2003 00:57]
quote:als hij uiteindelijk maar bij een liefhebber terecht komt
Op maandag 17 november 2003 00:26 schreef DutchGooner het volgende:[..]
of handelaar
quote:als ze willen betalen wel
Op maandag 17 november 2003 00:29 schreef Omnifacer het volgende:[..]
als hij uiteindelijk maar bij een liefhebber terecht komt
quote:blijft toch een schitterend fenomeen... die Oud-Hollandsche Koopmanschgeest
Op maandag 17 november 2003 00:29 schreef DutchGooner het volgende:[..]
als ze willen betalen wel
quote:
Op maandag 17 november 2003 00:38 schreef Omnifacer het volgende:[..]
blijft toch een schitterend fenomeen... die Oud-Hollandsche Koopmanschgeest
quote:Ja wat de reden is maakt me niet uit, Bosman kreeg 9, van Basten 12. Het rare is dat van Basten niet in bijgeloof geloofde anders had ie de rest van z'n leven met 12 gevoetbalt, op grote toernooien dan, vaste rugnummers mocht toen nog niet in de competitie.
Op maandag 17 november 2003 00:26 schreef The_oX_76 het volgende:[..]
Van Basten had eigelijk altijd nummer 9, maar richting het EK had hij last van een het een of het andere en zou dus niet (veel) kunnen spelen. Hij werd voor de zekerheid wel geselecteerd met nummer 12, en ja de rest is geschiedenis.
quote:Dat plaatje doet mij denken aan de "bijna" echte shirts die ik in Turkije overal heb zien hangen, helemaal met die prijs erbij. Weet je zeker dat het een echte is?
Op zondag 16 november 2003 22:25 schreef Erasmusch het volgende:
Heb zelf net deze
[afbeelding]
voor 14 euro inc verzendkosten gekocht.
quote:Ik vind het Kappa shirt mooier, boeit me weinig dat het verouderd is. Neemt niet weg dat ik het witte Diadora shirt zeker koop als ik hem vind.
Ik zou toch ff op zoek gaan naar Diadora shirts
[afbeelding]
quote:Is niet dat shirt dat ik heb, maar dat model. Heb zelf in Turkije ook voor zoiets nog een redelijk echt Celtic shirt gekocht. Zit ik altijd goed als ik naar Noord-Ierland op vakantie ga
Op maandag 17 november 2003 12:59 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
Dat plaatje doet mij denken aan de "bijna" echte shirts die ik in Turkije overal heb zien hangen, helemaal met die prijs erbij. Weet je zeker dat het een echte is?
quote:Ik vind Diadora sowieso lelijke shirts maken.
Op maandag 17 november 2003 14:39 schreef Devano het volgende:[..]
Ik vind het Kappa shirt mooier, boeit me weinig dat het verouderd is. Neemt niet weg dat ik het witte Diadora shirt zeker koop als ik hem vind.
DG, heeft die gast die zn bestelling niet kreeg van Toffs, uiteindelijk zn geld nog teruggehad?
Ik heb het shirt van Man Utd op London Heathrow gekocht en daar kon je geen rugnummers laten drukken. Nu wil ik er nog de naam van Roy Keane op laten zetten.
Ik wil geen nep rugnummers alleen de echte die neppers zijn echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |