quote:Nou, vergeet het dan maar
Op dinsdag 18 november 2003 22:56 schreef Xilantof het volgende:(maar dat ligt er ook aan of de kerst duur wordt
quote:kerst is altijd duur
Op dinsdag 18 november 2003 22:56 schreef Offy het volgende:[..]
Nou, vergeet het dan maar
![]()
Ik zit nog te twijfelen welke foto het zal worden, misschien morgen nog maar wat proberen te maken
Het is nu iig wel echt herfstweer...
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:06 schreef Elefes het volgende:
Tsssss, Xilantof is degene die hier veruit het meeste post, en dan nog niet eens meedoen aan de wedstrijd![]()
![]()
Ik zit nog te twijfelen welke foto het zal worden, misschien morgen nog maar wat proberen te maken
![]()
Het is nu iig wel echt herfstweer...
de foto;s komen wel
,maar alleen beetje laat
onze lieve Yvonne wilde toch ook mee doen? of lag haar het onderwerp Herfst niet zo?
* spin uit de struiken trekt en gooit
Nou nog ff kijken waarom dat bestandje zo klein is ![]()
-edit: en waarom picserver het vertikt
Ben echter niet bepaald vol vertrouwen dat er iets goeds bijzit, maar als dat wel zo is kan ik ze hopelijk zaterdag scannen en ben ik nog net op tijd.
quote:Wees ervan overtuigd dat er iets goeds bij zit tot het tegendeel is bewezen
Op woensdag 19 november 2003 21:55 schreef k_man het volgende:
Ben echter niet bepaald vol vertrouwen dat er iets goeds bijzit, maar als dat wel zo is kan ik ze hopelijk zaterdag scannen en ben ik nog net op tijd.
Er beweegt kennelijk weer iets bij picserver
quote:Dit wordt um?
Op woensdag 19 november 2003 21:16 schreef Ouwesok het volgende:
Ik gooi er een spin tegenaan:* spin uit de struiken trekt en gooit
[afbeelding]Nou nog ff kijken waarom dat bestandje zo klein is
-edit: en waarom picserver het vertikt
Ik heb momenteel nog een ideetje lopen, maar weinig tijd om het ff uit te werken ;'( . Mocht het alsnog lukken dan merk je dat wel ('t is nog geen zaterdag tenslotte)
quote:Volgens mij vond ze herfst niks, en was ze al voor 't andere onderwerp op pad geweest
Op woensdag 19 november 2003 21:07 schreef Xilantof het volgende:
btw:onze lieve Yvonne wilde toch ook mee doen? of lag haar het onderwerp Herfst niet zo?
Jongens: belofte maakt schuld, hoor
quote:ik zeg niets
Op donderdag 20 november 2003 14:50 schreef Yvonnetje het volgende:
Jongens: belofte maakt schuld, hoor
Mijn foto's zijn niet zo mooi als die van jullie, maar vond het toch leuk om mee te doen na een paar keer kijken en stemmen ![]()

Deze had ik eerst, op zich niet zo heel origineel, maar vond hem wel mooi gelukt.

Omgekeerde idee van de vorige foto. En net niet scherp, dat is weer jammer.
De eerste vind ik mooier denk ik, maar minder origineel... Weet nog niet welke ik ga inzenden.
quote:Sterker nog ik heb een betere
Op donderdag 20 november 2003 13:41 schreef portier het volgende:[..]
Dit wordt um?
.
Alleen nou kan ik niks naar picserver uploaden omdat daar de hele infrastructuur deze week een keer flink op zijn giechel schijnt te zijn gegaan ![]()
Ik heb dus deze iets verbeterd:
kan die verbeterde versie mailen ? (uploaden doet het dus niet)
[Dit bericht is gewijzigd door Ouwesok op 20-11-2003 22:42]
quote:Uiteraard
Op donderdag 20 november 2003 22:28 schreef Ouwesok het volgende:
kan die verbeterde versie mailen ? (uploaden doet het dus niet)
En zo somber was het dus echt vandaag, gewoon nevelig.
Herfstig boompje, herfstig gebouwtje.
De speeltuin was bezaaid met blaadjes, geen kindjes.
Zijn deze foto's uberhaupt de moeite waard om mee te doen aan zo'n wedstrijd??
[Dit bericht is gewijzigd door Tronica op 21-11-2003 03:04]
quote:die derde is best leuk, jammer dat ie onscherp is ....
Op vrijdag 21 november 2003 00:30 schreef Tronica het volgende:
Het was een sombere dag vandaag, maar ik vond toch nog wat kleur.En zo somber was het dus echt vandaag, gewoon nevelig.
De speeltuin was bezaaid met blaadjes, geen kindjes.Zijn deze foto's uberhaupt de moeite waard om mee te doen aan zo'n wedstrijd??
quote:ideeen zijn niet slecht, maar de uitwerking is hier en daar wat onscherp....
Op vrijdag 21 november 2003 00:30 schreef Tronica het volgende:
Het was een sombere dag vandaag, maar ik vond toch nog wat kleur.En zo somber was het dus echt vandaag, gewoon nevelig.
De speeltuin was bezaaid met blaadjes, geen kindjes.Zijn deze foto's uberhaupt de moeite waard om mee te doen aan zo'n wedstrijd??
maar het meedoen is uiteraard belangrijker dan het winnen
quote:Wat vinden jullie van deze foto's dan?
Op donderdag 20 november 2003 16:04 schreef texelonia het volgende:
Dit topic een beetje laat gezien, maar goed, beter laat dan nooitMijn foto's zijn niet zo mooi als die van jullie, maar vond het toch leuk om mee te doen na een paar keer kijken en stemmen
[afbeelding]
Deze had ik eerst, op zich niet zo heel origineel, maar vond hem wel mooi gelukt.[afbeelding]
Omgekeerde idee van de vorige foto. En net niet scherp, dat is weer jammer.De eerste vind ik mooier denk ik, maar minder origineel... Weet nog niet welke ik ga inzenden.
Wou vandaag of morgen eventueel nog nieuwe foto's maken, maar nu heeft m'n zus de camera kwijt gemaakt
Denk dat ze hem mee heeft naar d'r werk ofzow, kan hem niet vinden in elk geval
quote:Ze zijn idd niet echt mooi scherp, welk toestel heb je?
Op vrijdag 21 november 2003 11:45 schreef texelonia het volgende:[..]
Wat vinden jullie van deze foto's dan?
Loop bij de volgende keer rond met de camera aan je oog, of klim in een boom ofzo, er moet wat meer uit te halen zijn.
quote:Canon Ixus 400
Op vrijdag 21 november 2003 12:11 schreef the-O het volgende:Ze zijn idd niet echt mooi scherp, welk toestel heb je?
Loop bij de volgende keer rond met de camera aan je oog, of klim in een boom ofzo, er moet wat meer uit te halen zijn.
Maar was zonder flits, en ik heb geen statief. Dus is lastig om stil te houden, zeker als je in een boom hangt ![]()
Maar dit waren de eerste probeerseltjes, maar nu heeft m'n zus de camera dus
Maar je zat al in de boom begrijp ik. Als je de camera dan tegen de stam of een tak drukt dan is er ook minder trillingsonscherpte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |