smaken verschillenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:22 schreef Scheepschroef het volgende:
Ik zeg: "leaf springs"![]()
En bovendien voor 20.000 euro meer heb je een 911, iets wat ik veel eerder zou kopen, gewoon VEEL stijlvoller IMHO.
corvette + 20.000 in mods = rondjes rijden om de porschequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:22 schreef Scheepschroef het volgende:
Ik zeg: "leaf springs"![]()
En bovendien voor 20.000 euro meer heb je een 911, iets wat ik veel eerder zou kopen, gewoon VEEL stijlvoller IMHO.
Tenzij het een GT40 is heb je denk ik wel 100.000 euro aan mod's nodig om met n amerikaan om een Porsche heen te rijden, LOLquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:08 schreef seto het volgende:
[..]
corvette + 20.000 in mods = rondjes rijden om de porsche![]()
de gt40 is inderdaad de enige amerikaanse auto die goed kan sturenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:15 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Tenzij het een GT40 is heb je denk ik wel 100.000 euro aan mod's nodig om met n amerikaan om een Porsche heen te rijden, LOL
je vergeet de cadillac cts .quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:44 schreef seto het volgende:
[..]
de gt40 is inderdaad de enige amerikaanse auto die goed kan sturen![]()
zeker weer teveel topgear gekeken
Nope, kijk nu zelf es ff...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:44 schreef seto het volgende:
[..]
de gt40 is inderdaad de enige amerikaanse auto die goed kan sturen![]()
zeker weer teveel topgear gekeken
die's off-topicquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:18 schreef ook_gek het volgende:
ja hallo effe niet mijn velgen vraag overslaan
ok, vooruit danquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:13 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Wat voor merk velgen zijn dit. Ik zie ze wel vaker op foto,s.
Vind het altijd wel strakke velgen. Iemand een linkje naar de site?
Ik zei niet dat ik m mooi vond, maar lelijk is ie zeker nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ben ik dan de enige die de C6 spuuglelijk vind?
De C5 vind ik er mooi, mooi uitgebalanceerd ontwerp (helemaal als hardtop), maar dit is niks.
Het is net een C5 die een andere auto in de achterkant heeft gehad, en waar een overvoede dame midden op de motorkap heeft gelegen.
Misschien valt ie in het echt mee.
Nieuwe Viper is imo wel een waardige opvolger voor de oude...
Jaquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Zouden ze nu van de C6 ook weer zo'n verklote Europese versie uitbrengen, met een grote kentekenplaathouder en de achteruitrij- en richtingaanwijzers in de achterlichten?
ja, die zijn verplicht, ook in sommige staten van Amerika trouwensquote:Op maandag 13 december 2004 17:11 schreef HeyFreak het volgende:
domme vraag misschien, maar zijn kentekenplaten aan de voorkant van een auto verplicht in Nederland/europa?
Want zo'n kenteken aan de voorkant verpest het wel behoorlijk...
De auto zelf vind ik niet eens zo spannend. Niet lelijk, maar ook niet geweldig mooi...
voor veel Amerikanse auto's hoef je hier ook geen 'grote' platenquote:Op maandag 13 december 2004 17:39 schreef StefanP het volgende:
Nummerborden zijn gewoon klote inderdaad in Europa. Veel te groot en ook verplicht aan de voorkant. In de VS zijn ze kleiner, hoef je in een aantal staten niets aan de voorkant, en kun je ook nog eens kiezen wat je er op wil tegen een laag bedrag.
het zijn gewoon letters hoorquote:Op maandag 13 december 2004 17:57 schreef Scheepschroef het volgende:
Hmmm, dat erop zetten wat je wilt gaat de Amerikaanse regering funest worden, door die grote verscheidenheid kunnen ze dag zwaaien naar wat voor videoverkeersregistratiesystemen dan ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |