If we don't know it, you won't find it.
Uit het vorige topic:
Op dinsdag 11 november 2003 15:47 schreef RdamRobin het volgende:
Aangezien hier veel film kenners rondzwerven, en met succes van allerlei films de titel weten te vinden, ga ik een hele moelijke proberen (lees: heel weinig info)
Het is een actiefilm uit eind jaren tachtig mischien wel mid jaren tachtig.
Ik kan hem herinneren als zwart wit, maar dat komt omdat mijn tee-vee toen nog niks anders kon
Heeft veel indruk op mij gemaakt doordat er een hele heftige achtevolgingscene in zat waarbij ze met een motor over de daken reden in een paar achterstandswijken in japan of indonesie oid. De hoofdrolspeler (motorrijder was een man van in de 30) en reed op een Yamaha XT550 achtige motor.
Is er ook iemand geweest die toen ook geen zin had om z'n huiswerk te maken en die film heeft gezien? Was waarschijnlijk NED 1 of 2
quote:Kan je ook niet reageren natuurlijk....
Op woensdag 12 november 2003 20:49 schreef dolle_hond het volgende:
Maaruh, ik weet hem niet, waarschijnlijk hield ik me toen nog niet bezig met films.
quote:meer als tvp natuurlijk
Op woensdag 12 november 2003 20:51 schreef Flex82 het volgende:[..]
Kan je ook niet reageren natuurlijk....
quote:Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, maar volgens de vraagsteller is het niet Black Rain.
Op woensdag 12 november 2003 20:53 schreef draaier het volgende:
De film heet BLACK RAIN met Michael Douglas en Sharon Stone in de hoofdrol.
quote:Intacto
Op donderdag 13 november 2003 17:06 schreef wiip het volgende:
Het gaat over mensen die veel geluk hebben en dan spelletjes met elkaar gaan spelen waar geluk de beslissende factor is om te winnen.De man die het meest geluk heeft die zit in een hotel en wordt eens in de zoveel tijd uitgedaagd om te kijken wie het meest geluk van allemaal heeft. Dat doen ze dan dmv russische roulette, waarbij de uitdager eerst mag schieten.
Anyone?
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 13-11-2003 17:26]
Ik wil zo veel mogelijk te weten komen over :
Het ging over een alien, volgens mij een meisje, met lange zilveren nagels. Het speelde zich voornamelijk af in de bossen waar ook het ruimteschip stond. Het wezen werd achterna gezeten door een of ander donker predator achtig iets, die ik in die tijd onwijs stoer vond. Er moest ook een of andere klein driehoekje bijelkaar gevonden worden.
quote:Mjah, ik ben heel benieuwd hiernaar omdat ik nogal een predator fanaat ben...
Op donderdag 13 november 2003 23:13 schreef Flashfire het volgende:
Bedankt MikeIk wil zo veel mogelijk te weten komen over :
Het ging over een alien, volgens mij een meisje, met lange zilveren nagels. Het speelde zich voornamelijk af in de bossen waar ook het ruimteschip stond. Het wezen werd achterna gezeten door een of ander donker predator achtig iets, die ik in die tijd onwijs stoer vond. Er moest ook een of andere klein driehoekje bijelkaar gevonden worden.
De scene waarbij hij op de motor over daken rijdt eindigt weer op de grond maar dan heeft hij een hele groep achter zich aan. Tja het blijft behelpen met de info, maar het is ook zo'n lange tijd geleden dat ik deze film heb gezien. Maar onder de indruk was ik toen zeker van deze film. In ieder geval bedankt voor het kraken van jullie grijze massa :-)
quote:Terror from the year 5000 ?
quote:
Op donderdag 13 november 2003 23:24 schreef marx0012 het volgende:
Het was niet Sharon Stone die naast Kirk Douglas in Black Rain speelde, dat was Kate Capshaw....
quote:Nee, het was een 4 delige tv serie geloof ik ... en tieners als doelgroep dus het was niet eng of geweldadig.
Op zaterdag 15 november 2003 03:13 schreef defender het volgende:[..]
Terror from the year 5000 ?
-edit- het moet dus een "zij" zijn..
[Dit bericht is gewijzigd door Marvin op 17-11-2003 19:04]
quote:Double Jeopardy
Op maandag 17 november 2003 18:11 schreef Marvin het volgende:
Ik ben op zoek naar een film waarin iemand veroordeeld wordt voor een moord die hij niet gepleegd heeft..
Als hij uit de gevangenis is, gaat hij zijn "slachtoffer" achterna, want een mens kan nou eenmaal niet 2x voor dezelfde misdaad berecht worden...
quote:You've Got Mail.
Op dinsdag 18 november 2003 21:03 schreef Chasin het volgende:
Hoe heet die film ook al weer waar een man en een vrouw elkaar in het echt niet kunnen uitstaan maar ze verliefd worden over internet (mail chat)
quote:You've Got Mail
Op dinsdag 18 november 2003 21:03 schreef Chasin het volgende:
Hoe heet die film ook al weer waar een man en een vrouw elkaar in het echt niet kunnen uitstaan maar ze verliefd worden over internet (mail chat)
quote:geen idee?
Op dinsdag 18 november 2003 21:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zou 't You've Got Mail zijn?.
haha nee bedankt!
Het is een film over theater/acteren, met allemaal geflipte acteurs in een kleurrijk (kraak?)pand. Ze zetten zich af tegen de standaar Hollywood films, en doet dat desnoods met geweld.
Ik dacht dat de film een hele lange titel had.... maar ik kan er niet meer opkomen. Kan iemand helpen???
Greetz,
SnuggLe
quote:Cecil B. DeMented
Op woensdag 19 november 2003 13:10 schreef SnuggLe het volgende:
Ik zoek ook wat...Het is een film over theater/acteren, met allemaal geflipte acteurs in een kleurrijk (kraak?)pand. Ze zetten zich af tegen de standaar Hollywood films, en doet dat desnoods met geweld.
Ik dacht dat de film een hele lange titel had.... maar ik kan er niet meer opkomen. Kan iemand helpen???Greetz,
SnuggLe
quote:Sorry, ik had geen tijd (zat op school, vandaar).
Op donderdag 20 november 2003 11:04 schreef Mike het volgende:
Opgelost.Voor de volgende keer: Ik zoek de titel van een serie/film deel 5
quote:Jaaaaaaa die ja! Super!
Op woensdag 19 november 2003 22:03 schreef victorinox het volgende:[..]
quote:Dat driehoekje doet me denken aan de Britse serie 'Chocky', maar kweet het niet zeker.
quote:Last Night
Op zaterdag 22 november 2003 18:13 schreef john_smith het volgende:
Het onderwerp was dat de aarde zou vergaan bij het begin van het nieuwe millennium terwijl iedereen dit al van te voren wist. Verschillende mensen werden gevolgd.
quote:Dat is hem
Op zaterdag 22 november 2003 18:25 schreef victorinox het volgende:[..]
Kan iemand mij de titel van deze film vertellen?
Alvast bedankt
quote:Een Mens van Goede Wil
Op zaterdag 22 november 2003 18:50 schreef marcel348 het volgende:
Ik zoek voor mijn moeder een tv serie van omstreeks jaren '70, waar de acteurs Kitty Courbois, en Josine van Dalsum in speelden. Het speelde zich af op een boerenhoeve, en Josine speelde een onnozel meisje.
Meer weten we niet.Kan iemand mij de titel van deze film vertellen?
Alvast bedankt
-edit-
te laat .
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 22-11-2003 18:55]
quote:daar was ze altijd heel sterk in, nofi
Op zaterdag 22 november 2003 18:50 schreef marcel348 het volgende:
Josine speelde een onnozel meisje.
De film begint met een groep militairen die op zoek moeten gaan naar een neergestort 'iets'. Soldaten gaan erop af maar hun leider zegt stop en loopt er zelf heen.
Hij raakt het ding aan en je ziet iets onder zijn huid verdwijnen op dat moment slikt ie.
Ff later laat hij alle soldaten op een rijtje staan en knalt ze allemaal neer!
(Gedurende de film zal hij langzaam aan steeds verder in een monster veranderen wat iedereen vermoord enz.)
Hoe heet deze film? Was volgens mij geen B-film. Had een leuk verhaal + effecten...
Wie o wie?
quote:La grande Bouffe ? kleine gok
Op dinsdag 25 november 2003 07:55 schreef Rude het volgende:
Ik heb een scene van een film bij Zomergasten gezien, maar de naam ben ik dus kwijt. Twee mannen en een vrouw waren te zien en ze wilden zich doodeten. Een van de mannen lag op tafel, de andere was hem aan het voeren en de vrouw bevredigde hem handmatig. Dat werd gesuggereerd tenminste. Er werd volgens mij niet Engels gesproken.
quote:was dat niet Shocky?
Op zaterdag 22 november 2003 13:09 schreef Fokkie het volgende:[..]
Dat driehoekje doet me denken aan de Britse serie 'Chocky', maar kweet het niet zeker.
Ik kan me ook nog zoiets herinneren met een een of andere lantaarn die aan eenschuur hing en die kwam dan uit de ruimte ofzo...
quote:Goed zo!
Op dinsdag 25 november 2003 08:20 schreef -Soene- het volgende:
La grande Bouffe ? kleine gok
quote:Dat is een Ewok film..
Op woensdag 26 november 2003 21:42 schreef G1ml1 het volgende:
Potverdeurie, ik zoek ook een filmtitel.....het is een SF-film uit de jaren 80/90.....en speelt zich af in een soort oerwoud......de hoofdpersonen (gezin) dragen allemaal een soort levensarmbanden waaraan de rest van de familie kan zien of ze nog leven of niet (groen geel rood ?).....veel kan ik me niet herinneren maar dat de hoofdpersoon een jochie was weet ik wel....en dat de slechteriken een soort slavendrijvers/monsters waren. Ook overleefde niet iedereen van het gezin de aanval van die monsters (vader ging eraan geloof ik) WIE KAN MIJ HELPEN!
The Ewok Movie: Caravan of Courage
of
The Battle for Endor
Je zou je moeten schamen met zo'n avatar !
Ik zoek de titel van een film die ik dit jaar nog in de bois gezien heb. Het was een film waar mensen reageerden op een banner (geloof ik) op internet en vervolgens een soort Big Brother huis in gingen. Diegene die het laatst blijft, krijgt een miljoen (ofzo). Het is niet op televisie maar op internet. Op een gegeven moment, bijna aan het eind van hun geplande verblijf, komt er een bezoeker langs die zegt helemaal niets te weten van een dergelijke tv show.
Een van de bewoners gebruikt het GPS dingetje van de bezoeker om te kijken op internet en komt er achter dat het om een snuff site gaat.
Iedereen die de film gezien heeft, zal het nu weten. Weet iemand de titel??
Alvast bedankt!!
Hij ging over een man wiens huis platgelopen werd door criminelen.
Waaronder een met een circelzaag en een gasbranden die zoiets zei als "Ik snijd je open. Maar maak je geen zorgen, ik schroei je erna weer dicht" waarna weer een andere binnen loopt en hem weer afknalt enz enz.
Nou herkende een vriend van mij die film omdat ik er aleens over verteld had, maar ik wist dus niet dat ie op tv kwam en heb het tvblaadje niet meer.
quote:Thursday
Op donderdag 27 november 2003 16:50 schreef Orion-666- het volgende:
Weet iemand hoe die film heette die vorige week vrijdag op Veronica was?
...
tis een serie van ongeveer 15 tot 20 jaar oud en ik dacht dat de titel begon met een V.
Weet het al : het was return to eden (begint niet echt met een V maar ik kan nu in elk geval slapen)
wie kan me aan de titel helpen van deze serie?
quote:Khoon Bhari Maang - Dit is een film die ook zo gaat.
Op zaterdag 29 november 2003 03:28 schreef ARGONIUS het volgende:
ik zit me net te bedenken hoe deze serie heette
het ging over een vrouw die een relatie had met een kerel die na verloop van tijd haar in een vijver gooide met krokodillen.
hij ging er toen vanuit dat ze dood was.
na een fijne make-over kwam ze terug in zijn leven zonder dat hij wist dat het zijn ex was.tis een serie van ongeveer 15 tot 20 jaar oud en ik dacht dat de titel begon met een V.
Weet het al : het was return to eden (begint niet echt met een V maar ik kan nu in elk geval slapen)wie kan me aan de titel helpen van deze serie?
quote:Ook leuk gejat is een nummer wat ze daarin zingen, waarvan het origineel van Vangelis is, 'Chariots Of Fire'
Op zaterdag 29 november 2003 05:21 schreef defender het volgende:[..]
Khoon Bhari Maang - Dit is een film die ook zo gaat.
dit is alles wat ik weet van de film
quote:hoe kom je er op MW
Op maandag 1 december 2003 13:04 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zoek een sci-fi film waarin ze steeds 6 uur terug in de tijd gaan?dit is alles wat ik weet van de film
quote:komt omdat ik zo'n film heb gezien en dit het enige is wat me bijstaat
Op maandag 1 december 2003 13:30 schreef dolle_hond het volgende:[..]
hoe kom je er op MW
quote:The Wild Bunch?
Op zaterdag 29 november 2003 21:49 schreef P4nic het volgende:
Ik zoekt de naam van een Western, een groep bandieten ontsnapt uit de gevangenis en gaat dan van dorp tot dorp om de gevangen te bevrijden ze vormen een hele groep, deze gaan dan een gevecht aan met een of soort leger en er is een soort gevecht.Iemand die mij kan helpen ?
Alvast bedankt
quote:Oudere of recente film?
Ik zoek een sci-fi film waarin ze steeds 6 uur terug in de tijd gaan?dit is alles wat ik weet van de film
quote:volgens mij al oud en ook vrij onbeked dacht ik
Op maandag 1 december 2003 13:40 schreef Luka het volgende:[..]
Oudere of recente film?
Het gaat over een groepje studenten op een campus die erachter komen, dat wanneer een kamergenoot zelfmoord pleegt, ze een 10 krijgen voor dat schooljaar zonder iets te hoeven doen.
Dan gaan ze een aantal complotten opzetten om er voor te zorgen dat een van de kamergenoten zelfmoord gaat plegen...
verschillende complotte lastige verhaallijn maar goed film.
iemand enig idee??
quote:The Curve
Op maandag 1 december 2003 17:59 schreef nicomart het volgende:
Ik heb ook een vraagje... tis een filmpje dat al een aantal jaar oud is... zeker een jaar of 5 denk ik.Het gaat over een groepje studenten op een campus die erachter komen, dat wanneer een kamergenoot zelfmoord pleegt, ze een 10 krijgen voor dat schooljaar zonder iets te hoeven doen.
Dan gaan ze een aantal complotten opzetten om er voor te zorgen dat een van de kamergenoten zelfmoord gaat plegen...
verschillende complotte lastige verhaallijn maar goed film.iemand enig idee??
quote:dead mans curve!!! nu je het zegt
Op maandag 1 december 2003 18:04 schreef victorinox het volgende:[..]
*edit* merkte nu pas op dat het een link was ja hier staat wel degelijk dat het the curve is.. maar ja.. danku danku mijn dank ik groot
quote:Als je de hoofdpagina van IMDb er bij pakt, zie je dit:
Op maandag 1 december 2003 18:24 schreef nicomart het volgende:
het is dead man's curve... die samenvattingen klopten wel maar toch dead man's curve.. check bijvoorbeeld http://www.deadmanscurve.com
Also Known As:
Dead Man's Curve (1998) (Australia) (USA: TV title (working title))
quote:Gokje
waar ging die over:
wat ik nog weet:
een groot bos, met een groot huis.
eng bos uiteraard.
een kind is verdwenen.
andere kinders gaan op zoek. allemaal heel eng enzo.
eind scene is iets met bliksem, een grote klok (zo een bel) die naar benee valt, in een klein kapelletje.
jaja, lekker vaag.
maar de persoon wie mij hiermee kan helpen ben ik eeuwig dankbaar
quote:Nee deze gaat maar over 9 mannen, de film waar ik het over heb zijn er zeker meer dan 50 bendeleden, allemaal bevrijde gevangenen.
Op maandag 1 december 2003 13:32 schreef MasterWouter het volgende:[..]
komt omdat ik zo'n film heb gezien en dit het enige is wat me bijstaat
en nu zit ik de hele ochtend en middag al te peinzen
quote:Timeline the movie?
Ik zoek een sci-fi film waarin ze steeds 6 uur terug in de tijd gaan?
[Dit bericht is gewijzigd door djexplo op 03-12-2003 10:53]
De films is vorig jaar nog op TV geweest. Hij is Engelstalig. Het is geen Rupert Bear (Bruintje Beer) of een Henson productie, maar wel surrealistisch!
En nee, ik heb geen paddo's gegeten!
Net een hele discussie met mijn broertje! Ik zei namelijk dat er zoiezo 1 officiele film is gemaakt, soort gelijk aan Topgun, maar dan met Apache's!!!! (Dus niet indianen, maar die heli's!)
Nu heb ik net samen met hem uitgebreid gegoogled, maar ik kan um dus niet vinden! HELEMAAL niet! Ik krijg alleen maar indianenfilms....
Iemand ENIGE idee hoe deze film echt heet, en of ie dus uberhaupt wel bestaat? Ik weet toch wel bijna zeker dat ik um eens gezien heb!!!!!
Alvast bedankt!
quote:Die is er idd, ik zal ff zoeken.
Op zaterdag 6 december 2003 17:33 schreef Alaric het volgende:
Mensen,Net een hele discussie met mijn broertje! Ik zei namelijk dat er zoiezo 1 officiele film is gemaakt, soort gelijk aan Topgun, maar dan met Apache's!!!! (Dus niet indianen, maar die heli's!)
Nu heb ik net samen met hem uitgebreid gegoogled, maar ik kan um dus niet vinden! HELEMAAL niet! Ik krijg alleen maar indianenfilms....
Iemand ENIGE idee hoe deze film echt heet, en of ie dus uberhaupt wel bestaat? Ik weet toch wel bijna zeker dat ik um eens gezien heb!!!!!
Alvast bedankt!
De miniserie is een Engelse produktie en begint met een scene waarin de hoofdrolspeler zelfmoord wil plegen door een slang aan de uitlaat van zijn auto te bevestigen en die dan weer de uitlaatgassen door een van de ramen naar binnen laat blazen. Verder gaat het ook over een vriend van hem, een Indier als ik het goed heb, die twee zoons heeft en er eentje van terugstuurt naar zijn vaderland om daar een gedegen opvoeding te krijgen.
De film is Turks en gaat over een dorp waar een hek met grensovergang omheen komt en mensen kunnen er alleen in of uit met een geldig paspoort, wat eigenlijk niemand daar heeft. De dochter van de man die dat hele zaakje regelt heeft een relatie met een jongen die aan de andere kant van het hek woont.
Beetje vage omschrijvingen misschien, maar ik hoop dat iemand mij aan een of beide titels kan helpen!
Nog wat info, maar ik denk niet dat veel mensen daar iets mee kunnen. De miniserie heb ik begin dit jaar gezien in Nieuw Zeeland als onderdeel van het Lexus Sunday Theatre en de film ergens in juni in Melbourne toen hij daar op TV was.
quote:Toevallig 'My Secret Identity?'
Op donderdag 11 december 2003 17:22 schreef wolkewietje het volgende:
HELPPPP!!!ergens half jaren 80 was er een amerikaanse kinderserie over een jongen genaamd Michael, met buitenaardse krachten.
Iemand enig idee waar ik het over heb???Alvast Bedankt...
quote:Of Matthew Star, zoals ik in het gesloten topic reeds opmerkte?
Op donderdag 11 december 2003 17:26 schreef Retro het volgende:
Toevallig 'My Secret Identity?'
De film eindigt met de beelden van de buitenaardse wezens die binnendringen, de videocamera die begint te storen en uiteindelijk uitvalt. Ook wordt er op het einde een familifoto getoond met daarbij de tekst "Deze mensen worden vermist sinds 19**"
Wie heeft deze film gezien en kan mij helpen de titel van de film te vinden?? Ik zou hem namelijk graag nog een keer willen zien of op videoband willen hebben!!
Alvast bedankt, Nynke!
quote:Daar zijn 2 T.V.-films van:
Op zondag 14 december 2003 23:58 schreef Icefire het volgende:
Ik zoek een film over de rellen in een Amerikaanse gevangenis. Attica.
Was een lange tijd geleden maar na het kijken van reportage deed me de film weer herrineren.
quote:Ja ik kwam er net pas aan. Bedankt.
Op maandag 15 december 2003 00:01 schreef victorinox het volgende:[..]
Daar zijn 2 T.V.-films van:
quote:The Shadow Men
Op zondag 14 december 2003 23:56 schreef nynke_p het volgende:
Een aantal maanden geleden heb ik op tv een film gezien waar ik de titel nu van zoek.
Omschrijving:
De film moet een homevideo voorstellen waarin te zien is hoe buitenaardse wezens een amerikaans gezin laten verdwijnen.
Voordat het gezin daadwerkelijk verdwijnt zie je in die film hoe de buitenaardse wezens het huis terroriseren, er langzamerhand mensen verdwijnen, hoe ze de mensen mentaal beinvloeden en uiteindelijk het huis binnendringen.De film eindigt met de beelden van de buitenaardse wezens die binnendringen, de videocamera die begint te storen en uiteindelijk uitvalt. Ook wordt er op het einde een familifoto getoond met daarbij de tekst "Deze mensen worden vermist sinds 19**"
Wie heeft deze film gezien en kan mij helpen de titel van de film te vinden?? Ik zou hem namelijk graag nog een keer willen zien of op videoband willen hebben!!
Alvast bedankt, Nynke!
quote:Bedankt voor de tip, maar ik heb even gekeken en het is niet de flm die ik bedoel.
Op maandag 15 december 2003 00:14 schreef victorinox het volgende:[..]
quote:Ik heb even gekeken en volgens mij is het hem!! Heel erg bedankt!
Op maandag 15 december 2003 00:27 schreef victorinox het volgende:
Alien Abduction: Incident in Lake County
Ik vond het geweldig, maar kan al jaren niet meer op de titel komen! Laat staan er iets van vinden op internet! Er zijn vast wel mensen hier, die dat ook leuk vonden.
quote:Copland?
Op dinsdag 16 december 2003 19:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zoek een film van Robert DeNiro waarin hij nogal corpulent is. In een bepaalde scene waarin hij optreedt dacht ik, draagt hij een witte smoking.
quote:Das gewoon Raging Bull, lijkt me..
Op dinsdag 16 december 2003 19:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zoek een film van Robert DeNiro waarin hij nogal corpulent is. In een bepaalde scene waarin hij optreedt dacht ik, draagt hij een witte smoking.
quote:Die ken ik ja.
Op dinsdag 16 december 2003 10:57 schreef GeneralD het volgende:
Hey, ik zoek al heel lang de naam van een serie die ik vroeger keek: Jeugdsentiment dus!![]()
Om dit even samen te pakken: het was een poppenserie, engelstalig, met daarin een familie konijnen die naast een fam. bevers (als ik me niet vergis) woonden. Verder kwamen er pratende groentes in voor, kroppen sla etc. die discussies voerden over vanalles en nog wat.
Er was een wolf (of iets dergelijks) die samen met zijn assistent, een reptiel, op zoek was naar een kristal dat ergens verborgen lag in de huizen van de konijnen en bevers.
Er zaten ook 2 raven in een nest die alles konden overzien, en een australische oom van de bevers, een wombat met een kurken-hoed.
En tegen het eind, landde er een alien die verliefd werd op een courgette of komkommer met zoenlipjes!Ik vond het geweldig, maar kan al jaren niet meer op de titel komen! Laat staan er iets van vinden op internet! Er zijn vast wel mensen hier, die dat ook leuk vonden.
-edit-
Kan er niet opkomen.
Die bevers zouden trouwens ook otters kunnen zijn... bedenk ik me net.
Volgens mij oorspronkelijk een Britse of Canadese serie, maar werd hier Nederlands gesproken uitgezonden.
Had wel iets weg van Wizzy & Woppy en Zoobilee Zoo
[Dit bericht is gewijzigd door Patch op 16-12-2003 20:56]
quote:ik gok:
Op dinsdag 16 december 2003 23:28 schreef raptorix het volgende:
Film over Tango, weet vrij weinig van deze film, alleen dat op gegeven moment hij het leert van een oudere man en volgens mij vrouw, gaat ook om een wedstrijd, film is van rond 1994 ofzo.
acteurs: niet echt bekende voor mij
quote:Dat lijkt hem te zijn, thx
Op woensdag 17 december 2003 01:18 schreef Spoon65 het volgende:[..]
ik gok:
STRICTLY BALLROOM
regiseur: Bazz Luhrmannacteurs: niet echt bekende voor mij
quote:Die serie heet Gophers als het goed is
Op dinsdag 16 december 2003 10:57 schreef GeneralD het volgende:
Hey, ik zoek al heel lang de naam van een serie die ik vroeger keek: Jeugdsentiment dus!![]()
Om dit even samen te pakken: het was een poppenserie, engelstalig, met daarin een familie konijnen die naast een fam. bevers (als ik me niet vergis) woonden. Verder kwamen er pratende groentes in voor, kroppen sla etc. die discussies voerden over vanalles en nog wat.
Er was een wolf (of iets dergelijks) die samen met zijn assistent, een reptiel, op zoek was naar een kristal dat ergens verborgen lag in de huizen van de konijnen en bevers.
Er zaten ook 2 raven in een nest die alles konden overzien, en een australische oom van de bevers, een wombat met een kurken-hoed.
En tegen het eind, landde er een alien die verliefd werd op een courgette of komkommer met zoenlipjes!Ik vond het geweldig, maar kan al jaren niet meer op de titel komen! Laat staan er iets van vinden op internet! Er zijn vast wel mensen hier, die dat ook leuk vonden.
quote:
Op donderdag 18 december 2003 15:50 schreef 19Dennis19 het volgende:[..]
Die serie heet Gophers als het goed is
quote:Pfffffffffffff, kindje heeft ook weer iets gezien.
Op donderdag 18 december 2003 18:22 schreef Posdnous het volgende:
*terugvindpost*
quote:
Op donderdag 18 december 2003 18:27 schreef raptorix het volgende:[..]
Pfffffffffffff, kindje heeft ook weer iets gezien.
quote:Volges mij wel hoor
Op donderdag 18 december 2003 18:19 schreef Patch het volgende:[..]
ik zoek al heel lang een film die ik gezien heb toen ik best jong was.
naar mij bijstaat zat er in de titel het woord forest. (black, of dark, als toevoeging?)
waar ging die over:
wat ik nog weet:
eng bos uiteraard.
een kind is verdwenen.
eind scene is iets met bliksem, een grote klok (zo een bel) die naar benee valt, in een klein kapelletje.
jaja, lekker vaag.
quote:imdb.com kent hem niet onder die naam, maar het ietsiepietsie plaatje op die site klopt wel ja.
Op donderdag 18 december 2003 20:00 schreef 19Dennis19 het volgende:[..]
Volges mij wel hoor
http://www.retro-tv.net/fs/index.php?serie=3809&seite=1
Blijkt dat een Tim Skippings in het pak zit en Lou Hirsch doet de stem...
Maar kan niks vinden op imdb.com
http://www.louhirsch.com/Gophers.jpg
-edit-
de serie heet wel degelijk "Gophers!", maar er is weinig tot niks te vinden op het web.
Chuck Gopher was de hoofdrol en dan had je nog Nacho the Cockroach.
Regie was in handen van Nick Willing...
[Dit bericht is gewijzigd door Patch op 18-12-2003 22:14]
Even een kleine beschrijving van wat ik nog weet.Een groepje kinderen van een jaar of 12 misschien jonger hadden een geheime ondergrondse schuilplaats gebouwd op een braakliggend terrein. Dit was allemaal erg spannend enzo. Maar toen ging het mis, want een bulldozer reed er overheen en het ging allemaal maar net goed, dacht ik.
Nou ja het is best wel een vage herinnering, maar komt iemand dit bekend voor?
Ik weet dus niet eens zeker of het Nederlands is en of het een film is.
Misschien was het wel een aflevering van "Kunst- en Vliegwerk" , dat was toch zo'n serie waar verhalen van kinderen werden verfilmd ofzo.
quote:Dat was "mijn verhaal".
Op vrijdag 19 december 2003 17:57 schreef Don_Quichote het volgende:
Ok hier nog maar 'sEven een kleine beschrijving van wat ik nog weet.Een groepje kinderen van een jaar of 12 misschien jonger hadden een geheime ondergrondse schuilplaats gebouwd op een braakliggend terrein. Dit was allemaal erg spannend enzo. Maar toen ging het mis, want een bulldozer reed er overheen en het ging allemaal maar net goed, dacht ik.
Nou ja het is best wel een vage herinnering, maar komt iemand dit bekend voor?
Ik weet dus niet eens zeker of het Nederlands is en of het een film is.
Misschien was het wel een aflevering van "Kunst- en Vliegwerk" , dat was toch zo'n serie waar verhalen van kinderen werden verfilmd ofzo.
Ik heb een tijdje geleden een box gezien met 10 (gelof ik) dvds, allemaal van die spektakelfilms, zoals Noah's Ark, Joan of Arc, Cleopatra enz. Maar nu weet ik niet meer hoe die box heet, en kan em ook nergens vinden ..
Ik weet wel dat er nog zo'n soort box is maar dat met enge beesten-films, Creature Feature..
Wie weet hoe mijn box heet..?
quote:Klopt.
Op zaterdag 20 december 2003 12:08 schreef Together-Alone het volgende:
Ik hoop dat dit hier ook kan, ik zoek namelijk een dvd-box.Ik heb een tijdje geleden een box gezien met 10 (gelof ik) dvds, allemaal van die spektakelfilms, zoals Noah's Ark, Joan of Arc, Cleopatra enz. Maar nu weet ik niet meer hoe die box heet, en kan em ook nergens vinden ..
Ik weet wel dat er nog zo'n soort box is maar dat met enge beesten-films, Creature Feature..Wie weet hoe mijn box heet..?
(zijn wel allemaal bout films hoor, die griezels...)
quote:Die griezels wou ik juist ook niet
Op zaterdag 20 december 2003 12:15 schreef Patch het volgende:[..]
Klopt.
Hou je intertoys en bart smit folder maar in de gaten.(zijn wel allemaal bout films hoor, die griezels...)
gr. Debby
quote:Anders ik wel:
Op donderdag 18 december 2003 20:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik gooi mijn film er maar eens weer in, is er echt niemand die dit denkt te herkennen?
Wie kan me helpen aan de volgende titel van de film/tekenfilm/musical:
Een kleine jongen krijgt van zijn vader (zakenman) een cadeau. Het is een speelgoed auto. Uit een ander cadeau ontvouwt zicht een poort (slagboom) naar een andere wereld. Het is in het begin een normale film maar gaat in de wereld over op tekenfilm.
Met de auto komt hij snel vast te zitten in een moeras, waarin kikkers huizen, die hem proberen te hypnotiseren. Al snel komt een hond hem redden en trekken samen uit op avontuur.
Tijdens het avontuur komen ze in een kerker terecht van een Koning. In de kerker woont een soort fee en laat de twee vrij. Ze moeten nl. vrede stichten tussen de twee Koningen. De ene koning is de koning van de letters en de andere van de cijfers. De één vindt de letters belangrijker dan de cijfers en vise versa.
In het verloop van het verhaal komt nog een mug en bij als personage erbij.
De tekenfilm lijkt veel op Dr. Seuss, maar kan er niets over terugvinden, vandaar deze oproep. Wie oh wie kan mij helpen?
De films is vorig jaar nog op TV geweest. Hij is Engelstalig. Het is geen Rupert Bear (Bruintje Beer) of een Henson productie, maar wel surrealistisch!
En nee, ik heb geen paddo's gegeten!
Een collega van me kent de film, nu zijn er twee in dubio...Ze wist nog iets aan te vullen. De zoon de Letters en de dochter van de Cijfers (laat ik ze zo noemen) raken verliefd. En de rest kunnen jullie wel raden.
quote:The Phantom Tollbooth
Op maandag 22 december 2003 12:06 schreef Elephant het volgende:
Wie kan me helpen aan de volgende titel van de film/tekenfilm/musical:
Een kleine jongen krijgt van zijn vader (zakenman) een cadeau. Het is een speelgoed auto. Uit een ander cadeau ontvouwt zicht een poort (slagboom) naar een andere wereld. Het is in het begin een normale film maar gaat in de wereld over op tekenfilm.
Met de auto komt hij snel vast te zitten in een moeras, waarin kikkers huizen, die hem proberen te hypnotiseren. Al snel komt een hond hem redden en trekken samen uit op avontuur.
Tijdens het avontuur komen ze in een kerker terecht van een Koning. In de kerker woont een soort fee en laat de twee vrij. Ze moeten nl. vrede stichten tussen de twee Koningen. De ene koning is de koning van de letters en de andere van de cijfers. De één vindt de letters belangrijker dan de cijfers en vise versa.
In het verloop van het verhaal komt nog een mug en bij als personage erbij.
De tekenfilm lijkt veel op Dr. Seuss, maar kan er niets over terugvinden, vandaar deze oproep. Wie oh wie kan mij helpen?
De films is vorig jaar nog op TV geweest. Hij is Engelstalig. Het is geen Rupert Bear (Bruintje Beer) of een Henson productie, maar wel surrealistisch!En nee, ik heb geen paddo's gegeten!
Een collega van me kent de film, nu zijn er twee in dubio...Ze wist nog iets aan te vullen. De zoon de Letters en de dochter van de Cijfers (laat ik ze zo noemen) raken verliefd. En de rest kunnen jullie wel raden.
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:41 schreef Quintony het volgende:
Geen idee meer hoe die heet, ik weet wel nog dat Herman van Veen de titelsong gezongen had, en ik meen dat het iets met ruimtereizen te maken had, maar ik weet het echt niet meer.
quote:Empire of the Sun?
Op dinsdag 23 december 2003 16:52 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zoek de titel van een film..
De film heb ik jaren geleden een eker gezien en zou hem graag nog eens zien.
Het gaat over een westerling die in een krijgsgevangenenkamp komt te zitten van de Japanners.. Naast het kamp ligt een vliegveldje waar zo nu en dan vliegers opsteigen.
Dit blijken kamikaza-vliegers te zijn en met veel trots gaan ze dan ook daadwerkelijk op weg voor hun laatste vlucht.
Een japans jongentje raakt bevriend met een westerling. En volgens mij was het zo dat dat jochie uiteindelijk stierf, vlak voordat hij zijn kamikazavlucht zou maken.
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 01:10 schreef defender het volgende:[..]
The Phantom Tollbooth
EINDELIJK!!!! Na één jaar zoeken!!!!!
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:32 schreef Posdnous het volgende:[..]
Empire of the Sun?
Wie weet?
En nee: het is GEEN Dombo!
quote:Babar?
Op woensdag 24 december 2003 18:48 schreef ShowMaster het volgende:
Ja, ik zoek ook een titel van een tekenfilmserie die in de zomer werd uitgezonden door de zender Z@ppelin. Het ging een over een aantal dieren met in de hoofdrol een vliegende olifant. Hij maakte allemaal avonturen mee met een filosofische achtergrond en hij was tevens de voice-over van de serie. Het was een beetje getekend in de stijl van Dr. Katz (beetje trillerig dus), maar veel kleuriger. Wie weet de titel? Alvast bedankt.En nee: het is GEEN Dombo!
quote:Knick Knack.
Op woensdag 24 december 2003 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
Hoi, ik zoek de titel van de korte animatiefilm van Pixar, die voor Finding Nemo getoond werd. Over het sneeuwmannetje dat uit zijn glazen bol wilde ontsnappen.Wie weet?
op het laatst heeft 1 van die nazi's in de final scene een geweer in zijn hand en schiet zijn magazijn leeg op het plein vol met studenten..
quote:Higher Learning
Op vrijdag 26 december 2003 17:34 schreef furanku het volgende:
Ik zoek een film die ging over een student, een zwarte student, die veelal problemen had met enkele nazi's op die school..op het laatst heeft 1 van die nazi's in de final scene een geweer in zijn hand en schiet zijn magazijn leeg op het plein vol met studenten..
quote:pompy de robodoll?
Op dinsdag 23 december 2003 21:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Kben al enorm lang op zoek naar de titel van een bepaald programma...
en nou kwam ik deze zoekopdracht weer tegen,
dus,
[..]
quote:Thanks.. dat was hem
Op vrijdag 26 december 2003 20:49 schreef Da_Ripper het volgende:[..]
Higher Learning
quote:Nee joh, dat was met willeke alberit - vriendje,
Op vrijdag 26 december 2003 23:13 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
pompy de robodoll?
-ontopic: heeft iemand een idee van de titel van de serie die ik zoek?
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Geen idee meer hoe die heet, ik weet wel nog dat Herman van Veen de titelsong gezongen had, en ik meen dat het iets met ruimtereizen te maken had, maar ik weet het echt niet meer.
quote:Ik kan er zéér weinig info over vinden, maar zou het "De kleine beer" kunnen zijn?
Op zaterdag 27 december 2003 06:26 schreef Da_Ripper het volgende:
-ontopic: heeft iemand een idee van de titel van de serie die ik zoek?
En Alfred J. Kwak heeft ook wel 'ns wat in de ruimte uitgespookt...
quote:Kunst & Vliegwerk?
Op zaterdag 27 december 2003 06:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Twas volgens mij een engelstalige serie en had een griezelig karaker.
Er was een grot ofzo met daarin eitjes van die aliens.
Ik weet dat dit niet zo veel is maar wellicht weet iemand welke film ik bedoel
bvd XL
quote:http://www.imdb.com/title/tt0106469/
Op maandag 29 december 2003 13:38 schreef Xlarge het volgende:
ik zoek een film over het leven tussen mexicaanse bendes in LA.
Ik weet er nog van dat het over een aantal broers ging, 1 ervan was een verslaafde kunstenaar en 1 ook een politieagent,Ik weet dat dit niet zo veel is maar wellicht weet iemand welke film ik bedoel
bvd XL
was het wat we zochten.
[Dit bericht is gewijzigd door Okidoki4 op 30-12-2003 00:22]
Die man speelt tegenwoordig in die reclame met die koks, waarin ze dat stokbrood met spul erop namaken van hoe het op de foto staat. Soort pesto/salades van Johma dacht ik.
Ik kan niet meer op de naam komen, wie helpt mij ?
quote:Hee bedankt man , dat was hem
Op maandag 29 december 2003 14:39 schreef SODA het volgende:[..]
http://www.imdb.com/title/tt0106469/
xl en Ger
Ik ben eigenlijk op zoek naar de titel van een serie.
Het gaat hier over een gezin waarbij een (ik geloof) ´bigfoot´ leeft.
Het is niet zo heel moeilijk, maar ik kan der niet meer opkomen.
Haha zit mezelfs te bedenken nu of ik misschien de titel niet al gegeven heb met bigfoot? Nouja.. misschien weten jullie het
quote:Harry and the Hendersons
Op dinsdag 30 december 2003 09:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hallo,Ik ben eigenlijk op zoek naar de titel van een serie.
Het gaat hier over een gezin waarbij een (ik geloof) ´bigfoot´ leeft.
Het is niet zo heel moeilijk, maar ik kan der niet meer opkomen.
Haha zit mezelfs te bedenken nu of ik misschien de titel niet al gegeven heb met bigfoot? Nouja.. misschien weten jullie het
quote:Haha, ja dat was het
Op dinsdag 30 december 2003 09:38 schreef Patch het volgende:[..]
Harry and the Hendersons
of
Alf
Thanks
quote:The Plague Dogs
Op woensdag 31 december 2003 04:06 schreef donysia het volgende:
ik ben op zoek naar een tekenfilm over een hond die in een laboratorium zit waar ze hele rare expirimenten uitvoeren op de dieren daar
ik heb m gezien toen ik nog heel jong was en hij heeft toen veel indruk op mij gemaakt, maar ik weet de titel niet meer
heb ook al op imdb gezocht maar kon niks vinden
wie weet welke film dit is?
quote:Nope.
Op woensdag 31 december 2003 19:17 schreef mamamiep het volgende:
Patch: weet je de mijne niet?
De tekenfilm is vrij oud, en ging over een soort groene plant die het universum wilde overnemen. Deze plant kon dan weer wagentjes maken met planten erop (soort monsters ofzo). Dan was er een groepje mensen die dit allemaal probeerde te verhinderen, hadden een ruimte schip en ook allemaal speciale auto's. 1 auto die had een boor erop en die kon dan de grond in en de rest weet ik niet meer.
Wie o wie weet hoe deze tekenfilm heet, alvast bedankt.
[Dit bericht is gewijzigd door wisky op 02-01-2004 10:39]
Ik kan me vaag een tekenfilm (serie of film..) herinneren met mechanische vogels ofzo. Dit is eigenlijk alles wat ik nog weet maar vond m wel heel cool een jaartje of 15 geleden ..
Jammer dat ik niet meer info heb maarja, als iemand weet waar ik het over heb dan hoor ik het
quote:Jayce and the Wheeled Warriors
Op vrijdag 2 januari 2004 10:36 schreef wisky het volgende:
Hoihoi, ik zoek een tekenfilm (serie).De tekenfilm is vrij oud, en ging over een soort groene plant die het universum wilde overnemen. Deze plant kon dan weer wagentjes maken met planten erop (soort monsters ofzo). Dan was er een groepje mensen die dit allemaal probeerde te verhinderen, hadden een ruimte schip en ook allemaal speciale auto's. 1 auto die had een boor erop en die kon dan de grond in en de rest weet ik niet meer.
Wie o wie weet hoe deze tekenfilm heet, alvast bedankt.
quote:Captain Power and the Soldiers of the Future
Op vrijdag 2 januari 2004 10:39 schreef wisky het volgende:
Nja nu ik toch bezig benIk kan me vaag een tekenfilm (serie of film..) herinneren met mechanische vogels ofzo. Dit is eigenlijk alles wat ik nog weet maar vond m wel heel cool een jaartje of 15 geleden
..
Jammer dat ik niet meer info heb maarja, als iemand weet waar ik het over heb dan hoor ik het
Dat is alleen geen tekenfilm.
Thanx!!! die zocht ik inderdaar.
Captain Power and the Soldiers of the Future
Dat is alleen geen tekenfilm.
Heb ffies gegoogled, maaruh dit heb ik inderdaad vroeger eens gezien, maar volgens mij is het niet helemaal wat ik bedoel (kon geen goede screencaps van de vogels vinden), staat me toch bij dat het getekend was, en het was volgens mij toch een film (geen serie). zal nog ffies verder kijken of ik er nog iets over kan vinden.
in ieder geval bedankt!!!
en voor iemand t zegt het is ook niet "The Mysterious Cities of Gold"..
verder nog, er is in ieder geval 1 witte vogel met een puntige neus, zeker weten doe ik het niet maar volgens mij kon er iemand in. (het is ook niet de transformers )
[Dit bericht is gewijzigd door wisky op 02-01-2004 11:26]
Het liedje 'Mandy' van Barry Manilow kwam wel 5 x terug in de film, ook bij de aftiteling, en Jay & Silent Bob komen er ook in voor.
Tis volgens mij niet Can't Hardly Wait
speelt zich oa in een winkelcentrum af
quote:Jay & Silent Bob + winkelcentrum = Mallrats
Op zondag 4 januari 2004 00:33 schreef Kwarkie het volgende:
Ik zoek een film, komedie, paar jaar geleden een keer gezien.Het liedje 'Mandy' van Barry Manilow kwam wel 5 x terug in de film, ook bij de aftiteling, en Jay & Silent Bob komen er ook in voor.
speelt zich oa in een winkelcentrum af
De rest van de films waar Jay & Silent Bob in voorkomen zijn:
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:17 schreef mamamiep het volgende:
Hoe heette die serie ook alweer met 2 mensen die klein waren en die leefden onder een bed in een huis van blokken (uit zo'n blokkendoos). Het was een man en een vrouw van rond de 30. Het kwam altijd op ned. 3, volgens mij 's ochtends.Die man speelt tegenwoordig in die reclame met die koks, waarin ze dat stokbrood met spul erop namaken van hoe het op de foto staat. Soort pesto/salades van Johma dacht ik.
Ik kan niet meer op de naam komen, wie helpt mij
?
quote:Ik heb al gezocht, maar ik weet niet veel van serie's af.
Op zondag 4 januari 2004 10:25 schreef mamamiep het volgende:
victorinox: weet je echt de mijne niet?
[..]
Wat ik me kan herinneren is dat het een klasiek verhaal was.
Er was een eiland met allemaal mooie dames en een bekende donkere amerikaanse speelde de koningin van het eiland.
Ze komen ook op een eiland met de bekende cyclops.
Alvast bedankt!
iemand enig idee ?
quote:Was dat niet Appelmoesstraat ofzo, dat kan ik me nog vaag herinneren.
Op zondag 4 januari 2004 16:57 schreef Dakota het volgende:
Er staat me vaag iets bij van een kinderprogramma.. ik heb alleen vage flashbacks van een decor dat eruitzag als een buurt/straat.. geen tekenfilm..en daar woonden dus mensen en die maakten dingen mee
en het moet wel op 1 2 of 3 geweest zijn.iemand enig idee ?
quote:the barrowers?
Op zondag 4 januari 2004 10:25 schreef mamamiep het volgende:
victorinox: weet je echt de mijne niet?
[..]
of de nederlandse versie, de bruikleners??
quote:
Op zondag 4 januari 2004 16:59 schreef Dakota het volgende:[..]
the barrowers?
of de nederlandse versie, de bruikleners??
en ehm ze hadden ook verdiepingen, je zag de huizen voornamelijk aan de buitenkant en op het binnenpleintje gebeurde ongeveer alles.
er staan me ook geen personages bij
quote:ik denk dat ik het weet.
Op zondag 4 januari 2004 17:13 schreef Dakota het volgende:
Je kon iig duidelijk zien dat de 'zogenaamde huizen in een hal gebouwd waren.
en er staat me iets bij van dag buurvrouw dag buurmanen ehm ze hadden ook verdiepingen, je zag de huizen voornamelijk aan de buitenkant en op het binnenpleintje gebeurde ongeveer alles.
er staan me ook geen personages bij
-edit-
naam van de serie: Mijn Franse tante gazeuse (zoiets ongeveer)
kwam volgens mij 6 jaar geleden op tv....niet 4
[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 04-01-2004 17:22]
quote:Mijn Franse tante Gazeuse heette dat toch?
Op zondag 4 januari 2004 17:16 schreef Famas het volgende:[..]
ik denk dat ik het weet.
was er ook zo'n meisje met een blauwe 'jurk' die Katootje heette?
en die buren moesten tegen elkaar strijden voor de prijs van de beste voortuin.
En die burgemeester en die politie agent kwamen dan voorbij om punten te geven e.d.
kwam een jaar of......4 (?) elke zaterdag om 17.30 (oid) op tv
EDIT: ja dus.
Ik keek de serie toen hij voor het eerst werd uitgezonden, en dat was in 1997.
[Dit bericht is gewijzigd door Demol op 04-01-2004 17:19]
quote:jep, staat bij m'n edit
Op zondag 4 januari 2004 17:18 schreef Demol het volgende:[..]
Mijn Franse tante Gazeuse heette dat toch?
Iemand enig idee?
quote:heb je niet toevallig plaatjes van die serie ofzo, ik kan er bijna niets over vinden alleen een paar foto's van kinderen die het na spelen, maar geen personages uit die serie ofzo
Op zondag 4 januari 2004 16:58 schreef Demol het volgende:[..]
Was dat niet Appelmoesstraat ofzo, dat kan ik me nog vaag herinneren.
quote:Buurman Bolle was dat volgens mij.
Op zondag 4 januari 2004 17:21 schreef Dakota het volgende:
nee volgens mij niet, ik kan me er amper wat van herrineren, ik ben nu 20 en onthoud praktisch alles, dus het moet iig wel een jaar of 15 terug zijn
quote:Ik denk da ik hem gevonden heb maar de spelling klopt niet?
Op zondag 4 januari 2004 16:32 schreef socko het volgende:
Ik zoek de naam van een mini serie over de griekse oudheid.Wat ik me kan herinneren is dat het een klasiek verhaal was.
Er was een eiland met allemaal mooie dames en een bekende donkere amerikaanse speelde de koningin van het eiland.
Ze komen ook op een eiland met de bekende cyclops.Alvast bedankt!
quote:he fuck dat komt me ontzettend.......!!!!!
Op zondag 4 januari 2004 17:38 schreef Patch het volgende:[..]
Buurman Bolle was dat volgens mij.
ff checken.
quote:JAAAAAAAAAAAAAA O+O+O+O+
Op zondag 4 januari 2004 17:38 schreef Patch het volgende:[..]
Buurman Bolle was dat volgens mij.
dankje!!!!!!!
voor mensen die op zoek zijn naar oude jeugdseries
...
http://www.xs4all.nl/~jongraaf/werk.htm
quote:fout:
Op zondag 4 januari 2004 17:13 schreef Dakota het volgende:
en er staat me iets bij van dag buurvrouw dag buurman
Ik heb een tijd terug een SciFi film gezien over mensen in een soort van stad (in een koepel) die niet ouder mogen worden als 35 jaar ofzo.
Dit om overbevolking tegen te gaan want buiten deze koepel schijnt men niet te kunnen leven.
Ze hebben een soort van horloge om die een bepaalde kleur heeft.
Als deze rood werd werden ze opgehaald en afgevoerd, om daar van de eeuwigheid te mogen genieten, maar eigenlijk betekend het gewoon dat ze gekilled werden.
Later komen ze erachter dat buiten de koepel, het wel mogelijk is om te leven en blah blah blah....
Het is een jaren 80 film, maar hoe heet die nou???
quote:Thanx!
Op maandag 5 januari 2004 10:56 schreef victorinox het volgende:
Ze mogen niet ouder worden dan 30 jaar.
Weet iemand welke tekenfilm dit was
quote:Jups:
Op maandag 5 januari 2004 12:34 schreef Kondros het volgende:
Hey, ik dacht ineens aan een serie die ik vroeger wel eens op tv zag. Het lijkt wat op robotech maar is het niet. Het gaat over mannen en vrouwen in zo van die pakken, maar het zijn eigenlijk alien en ze transformen door middel van kristallen. Bij een van de mensen gaat het kristal kapot en dan wordt er een nieuwe robot gemaakt (maar dan is er de kans dat hij er 1 met werd ofzo).
Hij had ook een ground crew en een basis op Aarde. Hun schipje was the blue planet ofzo en rond de aarde hing denk ik nog een grote kring (metal ring)Weet iemand welke tekenfilm dit was
Werd altijd uitgezonden op fox(geloof ik), niet verwarren met tekkaman dat is de japanse versie en heel anders, wel mooier, dan teknoman(de amerikaanse versie).
Wat meer uitleg van de serie:
http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/ShowMainServlet/showid-16831/
Hier een site met wat links:
http://teknoman.start4all.com/
[Dit bericht is gewijzigd door wisky op 05-01-2004 22:11]
"This is my riffle. There are many like it, but this one is mine... etc etc."
Wie heeft hem in zijn geheel?
bvd.
quote:Die quote komt uit Full Metal Jacket
Op dinsdag 6 januari 2004 01:08 schreef Aneurism het volgende:
Niet zo zeer de titel van een serie of film, maar meer de volledige quote:"This is my riffle. There are many like it, but this one is mine... etc etc."
Wie heeft hem in zijn geheel?
bvd.
Marines: [chanting] This is my rifle. There are many like it but this one is mine. My rifle is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my rifle is useless. Without my rifle I am useless. I must fire my rifle true. I must shoot straighter than my enemy, who is trying to kill me. I must shoot him before he shoots me. I will. Before God I swear this creed: my rifle and myself are defenders of my country, we are the masters of my enemy, we are the saviors of my life. So be it, until there is no enemy, but peace. Amen.
quote:The Patriot, met Mel Gibson.
Op woensdag 7 januari 2004 19:27 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zoek de titel van een film ^^
zeer bekende film opzich nog niet heel oud gaat over amerika met een paar legers, het "echte" leger, het burgerleger, en een leger dat in aantocht is met boten ofzo
speelt zich af tijd terug waarbij ze nog met linie's vochten en dat zie je ook, eerst de 1ste linie etc
echt een schiet film, ook word er een dorp verbrand en mensen in de kerk gestopt en de kerk verbrand..
de mensen hebben er nog lang haar de aanvoederr van burgerleger is ook de vader van een zoon in 't leger..
iemand?
quote:Al heb ik die nog niet gezien, durf ik toch te gokken op:
Op woensdag 7 januari 2004 19:27 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zoek de titel van een film ^^
zeer bekende film opzich nog niet heel oud gaat over amerika met een paar legers, het "echte" leger, het burgerleger, en een leger dat in aantocht is met boten ofzo
speelt zich af tijd terug waarbij ze nog met linie's vochten en dat zie je ook, eerst de 1ste linie etc
echt een schiet film, ook word er een dorp verbrand en mensen in de kerk gestopt en de kerk verbrand..
de mensen hebben er nog lang haar de aanvoederr van burgerleger is ook de vader van een zoon in 't leger..
iemand?
-edit- te laat dus, maar ik heb toch een linkje
[Dit bericht is gewijzigd door SaintOfKillers op 07-01-2004 19:48]
quote:Dat is volgens mij ook The Parent Trap
Op donderdag 8 januari 2004 20:04 schreef AggrKel het volgende:
1 of 2 weken geleden was er op Nederland 1, 2 of 3 een film over een identieke tweeling, twee meisjes met rood haar die allerlei streken uithaalden. Ze hadden een Brits accent. Wie weet hoe die film heet?
quote:ik heb m ook gezien.
Op donderdag 8 januari 2004 20:04 schreef AggrKel het volgende:
1 of 2 weken geleden was er op Nederland 1, 2 of 3 een film over een identieke tweeling, twee meisjes met rood haar die allerlei streken uithaalden. Ze hadden een Brits accent. Wie weet hoe die film heet?
Dus uit het hoofdje over een film die ik acht jaar geleden gezien heb.
De onderstaande tekst is wel 16 plus
Het begin (eerste kwartier) stond niet op de band, maar daarna begon het juweel. Het speelt in London, in de koude oorlog periode, de russen hebben als eerst geschoten.
Het land is in paniek, 1 voor 1 vallen alle dingen uit, tv, radio, telefoon, elektra.
Je ziet shots van ambtenaren in bunkers die dingen proberen te regelen, langzaam maakt de film duidelijk dat de overheid daarmee niks te bieden heeft de mannen proberen om zich heen te bellen, maar niemand neemt op, dan gaat ook in hun bunker het licht uit. Ze kunnen ook niet meer naar buiten wat de ingang is geblokkeerd. Ze hebben geen zuurstof en gaan 1 voor 1 dood.
Je ziet tussen de puinhopen steeds meer mensen in paniek heen en weer rennen, en steeds meer mensen die aan stralingsziekte overlijden.
Je ziet shots van mensen die voedsel willen ophalen bij de depots, maar de overheid wil wachten met uitdelen zodat de mensen die vanwege stralingsziekte toch wel sterven geen eten opmaken. De overheid heeft door dat het eten meer dan een jaar mee moet en zo veel is er niet.
Je ziet langzaam de samenleving steeds verder uit elkaar vallen, mensen praten steeds minder tegen elkaar.
Je ziet twee bevolkingsgroepen ontstaan, de oudere overlevende die nog door hun ouders opgevoed waren en de jongeren die in de paniek dagen hun eigen eten moesten regelen en nooit echt opgevoed zijn, die nooit echt hebben leren praten.
Dan zie je op het platteland in de ruine van een moderne boederij een meisje die rondloopt zij wordt beetgepakt door een jongen die zijn driften de volle loop laat en haar bevrucht, zonder dat zij begrijpt waar hij mee bezig is.
Later zie je dat meisje hoogzwanger terwijl ze meegenomen door een soort leger des heils in een soort middeleeuws ziekenhuis terecht komt. Ze snapt er allemaal niks van en baart een misvormt kind. Al die vrouwen baren misvormde kinderen.
Volgens mij is dit het einde van de film.
In de aftiteling zit iets wat ik misschien er later bij verzonnen heb:
Dat de film betaald zou zijn door professoren van Cambridge en Oxfort om duidelijk iedereen duidelijk te maken wat het effect van een kernoorlog is. Niet door argumenten uit te wisselen of door met getallen te gooien, maar door een schets te maken wat er gebeurd. Geen voice over geen uitleg.
mvg Sander
Ik wou trouwens ook de faq bedanken voor de http://www.imdb.com/ suggestie, heb ik 2 dagen mee gestoeid. Alleen zit er in het plot niet een term waar ik op kan terug zoeken omdat het grootste deel van de film aftakelende malaise is.
voor zijn reactie binnen 3 minuten.
vooral deze scene: herinner ik ook uit duizenden:
I'll never forget the way some of the 'survivors' (if you can call them that) looked, especially the haunted eyes of one woman who has completely lost her mind, sitting and rocking a scorched infant as if it was still able to be saved.
bron:
http://www.imdb.com/title/tt0090163/
mvg en hardstikke bedankt Sander
[Dit bericht is gewijzigd door chopmax op 09-01-2004 21:35]
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 20:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gorro+1
En dat terwijl ik hem zelf nog niet eens gezien heb. Heb hem al wel, maar nog niet aan toegekomen om te kijken. Ben wel beniewd.
Als wat heb je m? Heb nog geen nederlandse verkoper gevonden
mvg Sander
quote:Divx
Op vrijdag 9 januari 2004 20:37 schreef chopmax het volgende:
Gorro,Als wat heb je m? Heb nog geen nederlandse verkoper gevonden
mvg Sander
quote:En als de buurman, buurvrouw ziet, dan wil ie met d'r dolle!
Op zondag 4 januari 2004 17:54 schreef Dakota het volgende:[..]
JAAAAAAAAAAAAAA O+O+O+O+
dankje!!!!!!!
voor mensen die op zoek zijn naar oude jeugdseries
...
http://www.xs4all.nl/~jongraaf/werk.htm
quote:juist
Op zondag 11 januari 2004 23:03 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
En als de buurman, buurvrouw ziet, dan wil ie met d'r dolle!
ik kon er maar een plaatje van vinden
quote:Die buurman was een vreemde vond ik altijd, met dat geile gedoe van 'm.
Op zondag 11 januari 2004 23:42 schreef Dakota het volgende:[..]
juist
ik kon er maar een plaatje van vinden
quote:Hold on, ik zoek jouw vraag even.
Op maandag 12 januari 2004 00:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
jammer dat niemand die van mij weet
(Ik heb de rare eigenschap allerlei onzin op te slaan, zo ook televisie)
jaja, lekker vaag.
dawassem
Ik zit dit topic door te speuren, maar wat onoverzichtelijk, welke zoekopdrachten wél of niet opgelost zijn.
quote:Darkness shall fall upon j00 ?
Op maandag 12 januari 2004 00:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
naar mij bijstaat zat er in de titel het woord forest. (black, of dark, als toevoeging?)
waar ging die over:
wat ik nog weet:
eng bos uiteraard.
een kind is verdwenen.
eind scene is iets met bliksem, een grote klok (zo een bel) die naar benee valt, in een klein kapelletje.jaja, lekker vaag.
maar de persoon wie mij hiermee kan helpen ben ik eeuwig dankbaardawassem
quote:We zijn er reeds achter dat de serie die ik zoek afgeleid is van "Chitty Chitty Boom Boom" -> http://www.chittythemusical.co.uk/
Boemboem tsjakketsjakke, boemboem tsjakke tsjakke, boem boem! -> Deel van songtext van een TV-serie van vroeger, een groep kinderen vliegt met 'n professor rond in een autobus met een ballon er boven, wie weet hoe die serie heet? (Niet iets met peter)
Iemand enig idee hoe de film of serie (weenie meer) die ik bedoel heet?
Sites? Pics?
(Ik loop na een nacht zoeken compleet dood)
Edit: Quote met extra info:
quote:
Tzal dus wel Boom Boom Chitty Chitty zijn geweest... denk ik, maar misschien was het inderdaad Nederlands, en is het tot boom boom tsjakka tsjakka gemaakt (lijkt me vrij vootr de hand liggend, het ging namelijk om het geluid van de 'machine')
Mgoed, wat ik me nog herinner:
Als het begint zie je een shot van binnenuit, 1 man die de zooi regeld, voor de rest allemaal kinderen die laat maar zeggen de bemanning van de machine zijn. Uniformpjes aan, lachend, en ze zingen met z'n allen "boom boom tsjakke tsjakke boom boom etc...."Voor de rest was het geloof ik een bus met een ballon er boven, en tijdens hun reis onderzochten ze het een en ander.
Kweet nog dat er een aflevering was waarbij 1 van de bemanningsleden (een jongen) werd gebeten door een slang, en iemand een spiegeltje gebruikte om de man (leider) te seinen waar hij heen moest... Deze had geloof ik een wandelstok waarmee hij de slang op afstand hield. Tkan ook zijn geweest dat juist de man werd gebeten, confusing :|
Thats it...
[Dit bericht is gewijzigd door Termietje op 12-01-2004 07:05]
quote:http://www.imdb.com/title/tt0167695/
Op maandag 12 januari 2004 06:59 schreef Termietje het volgende:
Zie mijn sig:
[..]We zijn er reeds achter dat de serie die ik zoek afgeleid is van "Chitty Chitty Boom Boom" -> http://www.chittythemusical.co.uk/
Iemand enig idee hoe de film of serie (weenie meer) die ik bedoel heet?
Sites? Pics?
(Ik loop na een nacht zoeken compleet dood)Edit: Quote met extra info:
[..]
Lang leve fok
quote:nee, helaas niet
Op maandag 12 januari 2004 01:28 schreef defender het volgende:[..]
Darkness shall fall upon j00 ?
quote:niets van goosebumps of are you afraid of the dark?
Op maandag 12 januari 2004 11:49 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
nee, helaas niet
quote:nee ook niet
Op maandag 12 januari 2004 11:58 schreef Dakota het volgende:[..]
niets van goosebumps of are you afraid of the dark?
Van welke film is dat ook alweer? Het is een scene waarbij een kerel zonder benen op een skateboardje door de metro rijdt.
quote:Kids
Op zaterdag 17 januari 2004 12:37 schreef Roellio het volgende:
"I have no legs"Van welke film is dat ook alweer? Het is een scene waarbij een kerel zonder benen op een skateboardje door de metro rijdt.
quote:the watcher in the woods?
Op maandag 12 januari 2004 00:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
waar ging die over:
wat ik nog weet:
eng bos uiteraard.
een kind is verdwenen.
eind scene is iets met bliksem, een grote klok (zo een bel) die naar benee valt, in een klein kapelletje.jaja, lekker vaag.
maar de persoon wie mij hiermee kan helpen ben ik eeuwig dankbaardawassem
kijk anders hier ff
quote:zelfs daar zit ie niet tussen
Op zaterdag 17 januari 2004 12:54 schreef kinky_queen het volgende:[..]
the watcher in the woods?
kijk anders hier ff
quote:oh cool die ga ik vanavind wel even kijken
Op zaterdag 17 januari 2004 12:40 schreef California het volgende:[..]
Kids
.
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 13:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
gutver, volgens mij is het watcher of the woods!
quote:dat moet m gewoon zijn!
Op zaterdag 17 januari 2004 13:27 schreef kinky_queen het volgende:[..]
quote:www.dvdempire.com
Op zaterdag 17 januari 2004 13:28 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
dat moet m gewoon zijn!
nu nog zien waar ik m ( op dvd ) aan kan schaffen![]()
En andere tekenfilm waar ik de titel niet van weet is een korte tekenfilm die zondagochtend na Midas Dekkers kwam.
Het is een grijs muisje met een grote bolle, niet spitse neus. Hij had ook een vriendinnetje. Soms ging ie met een paraplu op zijn kop, door de rivier zwemmen.
Tis een Franse tekenfilm en de muis zei nix....maar piepte een beetje raar
quote:De familie Sanders
Op zondag 18 januari 2004 18:36 schreef Bupatih het volgende:
Wie weet hoe die tekenfilm heet over de familie ....
Het beginliedje ging zoiets als:
"Als ze me missen, dan ben ik vissen..."
(Niet Nico Haak)
Ik kan me nog vaag herinneren dat de familie (vader, moeder, zoon, dochter) op vakantie ging...en dat de zus vast zat in een kamertje
quote:Dat denk ik ook ja. Bij de familie Sanders is álles anders.
Op zondag 18 januari 2004 18:37 schreef victorinox het volgende:[..]
[url="http://forum.fok.nl/showtopic.php/359772"De familie Sanders[/url]
quote:Vast een tekenfilm van de tekenaar/schrijver Janosch. Net zoals toen "de grote dikke beer vertelt.."
Op zondag 18 januari 2004 18:36 schreef Bupatih het volgende:En andere tekenfilm waar ik de titel niet van weet is een korte tekenfilm die zondagochtend na Midas Dekkers kwam.
Het is een grijs muisje met een grote bolle, niet spitse neus. Hij had ook een vriendinnetje. Soms ging ie met een paraplu op zijn kop, door de rivier zwemmen.
Tis een Franse tekenfilm en de muis zei nix....maar piepte een beetje raar
quote:
Op zondag 18 januari 2004 18:37 schreef victorinox het volgende:[..]
Dank u!!!
Nu kan ik bijna met een gerust hart slapen!!
Nu die muis nog...
Iets van Christoph
Weet iemand hoe deze serie heet?
quote:Wat er in me opkomt is een franse z/w film C'est arrive pres de chez vous...
Op maandag 19 januari 2004 20:04 schreef err het volgende:
Ik zoek de titel van een film die ik 2 keer op tv voorbij heb zien komen (zal uit de 80s zijn)
Extreem gewelddadig, waarin een moeder voor de ogen van haar zoontje wordt verkracht in haar huis en doodgestoken. Ondertussen filmen de daders alles met een camera. Geen idee hoe die film verder gat en wat eraan vooraf ging, heb toevallig 2 keer die scene langs zien komen en beide keren was ik er ziek van
quote:het was geen zwart wit film ieg
Op maandag 19 januari 2004 20:25 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Wat er in me opkomt is een franse z/w film C'est arrive pres de chez vous...
quote:
Op maandag 19 januari 2004 20:25 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Wat er in me opkomt is een franse BELGISCHE z/w film C'est arrive pres de chez vous...
quote:speelde zich af in mofrika?
Op maandag 19 januari 2004 20:30 schreef err het volgende:[..]
het was geen zwart wit film ieg
quote:Henry, Portrait of a Serial Killer ?
Op maandag 19 januari 2004 20:04 schreef err het volgende:
Ik zoek de titel van een film die ik 2 keer op tv voorbij heb zien komen (zal uit de 80s zijn)
Extreem gewelddadig, waarin een moeder voor de ogen van haar zoontje wordt verkracht in haar huis en doodgestoken. Ondertussen filmen de daders alles met een camera. Geen idee hoe die film verder gat en wat eraan vooraf ging, heb toevallig 2 keer die scene langs zien komen en beide keren was ik er ziek van
quote:hm, zou kunnen. Maar moordt hij niet alleen? In de film die ik bedoel waren er meer daders (volgens mij 2) want 1 filmde het. Later zaten ze het filmpje in een studiootje te bekijken volgens mij.
Op maandag 19 januari 2004 20:47 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Henry, Portrait of a Serial Killer ?
quote:In Henry zijn ze met twee, hij en Ottis Toole (gebaseerd op echte feiten)
Op maandag 19 januari 2004 20:55 schreef err het volgende:[..]
hm, zou kunnen. Maar moordt hij niet alleen? In de film die ik bedoel waren er meer daders (volgens mij 2) want 1 filmde het. Later zaten ze het filmpje in een studiootje te bekijken volgens mij.
quote:ik zit het script door te kijken en inderdaad, ze hebben een camera, zijn met zn tweeen en vermoorden een gezin.
Op maandag 19 januari 2004 20:59 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
In Henry zijn ze met twee, hij en Ottis Toole (gebaseerd op echte feiten)
Dit moet 'm zijn...dank
quote:Is dat niet gewoon Diddl? Ik weet echt precies hoe 'ie eruit ziet, en volgens mij is het ook geen Diddl... Maar toch
Op zondag 18 januari 2004 18:43 schreef Bupatih het volgende:[..]
Dank u!!!
Nu kan ik bijna met een gerust hart slapen!!
Nu die muis nog...
Iets van Christoph
Ik kan het me niet zo goed meer herinneren, maar daarom zou ik die film juist graag nog een keer zien.
Zegt het iemand wat?
quote:Dat moet Big Top Pee-Wee zijn (IMDb).
Op dinsdag 20 januari 2004 02:39 schreef Savatage het volgende:
Ik herinner me een film, waarin de hoofdrol speler Peewee heette (dacht ik). Het betrof een raar, grappig mannetje.
Volgens mij hoorde hij bij een circus.
En was hij in een plantenkas bezig om iets uit te vinden. En plantengroeiversneller geloof ik.Ik kan het me niet zo goed meer herinneren, maar daarom zou ik die film juist graag nog een keer zien.
Zegt het iemand wat?
quote:Nee het is geen Diddl....tis een helemaal grijs muisje, met een nogal grote, stompe neus.....
Op maandag 19 januari 2004 21:14 schreef InTrePidIvity het volgende:[..]
Is dat niet gewoon Diddl? Ik weet echt precies hoe 'ie eruit ziet, en volgens mij is het ook geen Diddl... Maar toch
Weet iemand welke film dit is?
BVD
Ik zoek 'm al lang (lees: jaren).
quote:Ja klopt! Het is niet "Parent Trap" of "Dubbel & Dwars", wat sommigen zeggen, dat is wel een roodharige tweeling, maar dat is een heel andere film. Weet iemand misschien nog de titel van deze film? Het is echt zo'n soort film die je alleen op NL 1/2/3 ziet, geen kaskraker of populaire film ofzo. Maar hij was wel leuk
Op donderdag 8 januari 2004 23:53 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
ik heb m ook gezien.
ma was overleden, pa ging met nieuwe vriendin, rose, verhuizen naar een of ander schijtdorp met de kids, en een boekwinkel beginnen die ze helemaal rood hadden geverfd.
en de meiden gingen auditie doen voor een film
die is t toch?
weet alleen de naam niet
was op ned. 3
Weet iemand dit nog??
[Dit bericht is gewijzigd door Shoplifter14 op 27-01-2004 21:45]
quote:Ik zoek de titel van een serie/film deel 5
Op dinsdag 27 januari 2004 21:45 schreef Shoplifter14 het volgende:
Vroeger toen ik erg jong was, was er op kindernet een serie over volgens mij een familie
Ik weet er nog maar echt heel weinig over.
Weet alleen dat er de tune iets zat van 'als ze me missen, dan ben ik vissen...'
quote:Thnx onwijs bedankt!!
Op dinsdag 27 januari 2004 21:52 schreef SODA het volgende:[..]
Ik zoek de titel van een serie/film deel 5
Ik dacht eerst dat het Biker Boyz was maar die heb ik pas gezien en dat is 'm dus niet
Het gaat over een man die een moord gepleegd zou hebben. Dan willen "ze" 'm oppakken en dan gaat ie vluchten. "An innocent man doesn't run" of iets dergelijks. Ik dacht aan de motor(bendes) te zien dat het Biker Boyz zou zijn maar dat was 'm dus niet.. iemand een idee welke film het wel is? (moet dus nog uitkomen in de bios)
quote:Dat is die andere motorfilm
Op woensdag 28 januari 2004 22:18 schreef 3rdStrike het volgende:
Trailer die ik pas gezien heb in een Belgische bioscoop.
quote:Ja dat is 'm
Op woensdag 28 januari 2004 22:40 schreef victorinox het volgende:[..]
Dat is die andere motorfilm
Tnx... die moet ik zien
Het gaat over een groepje soldaten dat zich schuilhoudt (of is opgesloten) in een bunker in een post apocalyptisch (nuclear?) tijdperk. Ze worden opgejaagd door één of andere vaag monster wat bestaat uit een soort zwart slijm. En er komen ook grote ratten in voor (die zijn gemuteerd door de straling). In een bepaalde scene zie je een soldaat aan tafel eten, waarna ie helemaal gek wordt en er allemaal zwart spul uit al zn gaten komt. En dan is ie dood. Yakkes.
Iemand enig idee? De film is ouder dan 1990.
quote:Dat is een boek van Dean Koontz dacht ik. Ik zal even zoeken naar de titel.
Op donderdag 29 januari 2004 12:15 schreef medina het volgende:
wie kan mij helpen? ik ben al een hele tijd op zoek naar de titel van deze film: hij gaat over een moordernaar die een hele familie uitmoord maar het vriendinnetje van een van de familieleden vergeet, dat meisje kruipt stiekem bij hem in de camper en dan vermoord die man onderweg nog wat mensen. een maal bij hem thuis blijkt dat hij al een hele tijd een meisje in de kelder heeft op gesloten en dat meisje uit de camper helpt haar mee ontsnappen ondertussen moet ze bij hem achterthuis ook nog wat van die dobbermanns nekken.
het is een hele spannende film en heb er ooit ook een het boek over gelezen maar weet daarvan de schrijver/titel ook niet meer. dus iemand?
-edit-
Ik denk dat het Intensity is.
quote:mischien THE TERROR WITHIN?
Op donderdag 29 januari 2004 10:30 schreef Eikelbijter het volgende:
Degene die deze horrorfilm raadt krijgt eeuwige roem en respect (van mij).Het gaat over een groepje soldaten dat zich schuilhoudt (of is opgesloten) in een bunker in een post apocalyptisch (nuclear?) tijdperk. Ze worden opgejaagd door één of andere vaag monster wat bestaat uit een soort zwart slijm. En er komen ook grote ratten in voor (die zijn gemuteerd door de straling). In een bepaalde scene zie je een soldaat aan tafel eten, waarna ie helemaal gek wordt en er allemaal zwart spul uit al zn gaten komt. En dan is ie dood. Yakkes.
Iemand enig idee? De film is ouder dan 1990.
quote:ja dat is waar ook nu weet ik het weer. bedankt
Op donderdag 29 januari 2004 19:39 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Dat is een boek van Dean Koontz dacht ik. Ik zal even zoeken naar de titel. ja dat is waar ook nu weet ik het weer. bedankt
-edit-
Ik denk dat het Intensity is.
Ik kan me ongeveer de volgende scene herinneren:
Twee mannen in een roeibootje op een rivier, de ene gaat voorzichtig staan, en de ander laat per ongeluk de boot schommelen:
-Hee, doe voorzichtig, ik kan niet zwemmen!
-Dat had je nou niet moeten zeggen...
-(plons)
quote:The pink panther strikes again ?
Op vrijdag 30 januari 2004 16:22 schreef Berkery het volgende:
Ik zoek de titel van een franse film over een stel huurmoordenaars die elkaar proberen af te maken (ofzoiets). Het was een erg grappige film, ik denk jaren '80.Ik kan me ongeveer de volgende scene herinneren:
Twee mannen in een roeibootje op een rivier, de ene gaat voorzichtig staan, en de ander laat per ongeluk de boot schommelen:
-Hee, doe voorzichtig, ik kan niet zwemmen!
-Dat had je nou niet moeten zeggen...
-(plons)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |