Die 2cv Heb ik al jaquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:35 schreef cosmick het volgende:
Zeg 2CV, heb je deze al?
[afbeelding]
Zie de Tin Tin Store.
Wel meer leuks trouwens... (voor als je van Kuifje houdt):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik doe voor me werk regelmatig volle containers met zulke schaalmodellen importeren, wel jammer dat ze allemaal naar frankrijk gaan, want het zijn echt strakke modellen. hebben hier paar op kantoor staan. misschien met kerst krijgen we weer een proefzendingquote:Op dinsdag 18 november 2003 19:08 schreef LordLynx het volgende:
Net eindelijk een Nissan Skyline R34 GTR van Autoart in de kleur midnight purple bestelt op Ebay:
[afbeelding]
Ik zou gewoon ff de zaken langs gaan op http://modelauto-winkels.pagina.nl/ (als je dit tenminste nog niet gedaan hebt).quote:Op zondag 14 november 2004 16:19 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een Yamaha R1 gebouwd en nu ik dit topic zie krijg ik wel weer zin om nog een model te maken. Zo'n grote vrachtauto, incl. oplegger lijkt me wel cool, maar bij de lokale toko hier in de buurt zijn die dingen schreeuwend duur en is er een zeer beperkt aanbod. Zijn er ook goede webshops?
Je kan mischien beter spuiten..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:53 schreef Repeat het volgende:
Ik vind vliegtuigjes wel heel vet, maarja heb alleen niet zoveel tijd om ze in elkaar te zetten. En meestal verneuk in mn supermooi gebouwde vliegtuig als ik hem moet gaan verven![]()
Lijm tast de verf aan bedoel je?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:40 schreef cheukert het volgende:
Heb ik ook gedaan, maar kben niet zo handig geweest met de lijm
tuurlijk, maar dan moet je weer helemaal van die paintbrush apparatuur gaan aanschaffen ed, en zover wil ik nog niet gaan.quote:
Ik herken ze alledrie, die heb ik ook nog wel ergens..., waren oude autotjes van m'n pa geloof ik..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
De onderstaande modellen zijn van het merk 'Matchbox'
Heeft iemand enig idee van de waarde van deze modellen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:02 schreef Twista101 het volgende:
Mijn nieuwste aankoop:
[afbeelding]
BMW M6
Gewoon met een spuitbusje wil ook wel.. Hoor..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan moet je weer helemaal van die paintbrush apparatuur gaan aanschaffen ed, en zover wil ik nog niet gaan.
En verven voor het lijmen is ook niet echt tof, die lijm laat meestal toch wat zichtbare schade aan de verf achter...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:43 schreef cheukert het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik erg gul ben geweest met lijm![]()
Kyoschoquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:10 schreef Jimmeh het volgende:
[..]Welk merk? Die velgen zien er echt strak uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |