quote:Ja, daar was ik ook niet zo van onder de indruk.
Op zaterdag 22 november 2003 21:09 schreef TrenTs het volgende:
Willem van erg tegen, z'n grappen zag je al een uur aankomen.
quote:Van Muiswinkel deed 'm wčl goed na.
Op zaterdag 22 november 2003 21:12 schreef pberends het volgende:[..]
Ja, daar was ik ook niet zo van onder de indruk.
Leuke beginfilmpjes. Spectaculair begin-theater. Aardig gesprek (met een geweldige misser: "ik zit hier liever niet, maar het is wel goed voor de kalender) . Cabaret was ook weer goed.
De muziek vond ik niks, en de knuppel was een beetje matig, maar dat kan de pret niet drukken.
quote:Rowwen Heze was cool
Op zaterdag 22 november 2003 21:13 schreef Sidekick het volgende:
Goede aflevering.Leuke beginfilmpjes. Spectaculair begin-theater. Aardig gesprek (met een geweldige misser: "ik zit hier liever niet, maar het is wel goed voor de kalender)
. Cabaret was ook weer goed.
[b]De muziek vond ik niks[b/], en de knuppel was een beetje matig, maar dat kan de pret niet drukken.
quote:Naar mijn mening niet.
Op zaterdag 22 november 2003 21:18 schreef Timo20 het volgende:[..]
Rowwen Heze was cool
Dát verdient pas een gouden knuppel
quote:Naar de mijne nog minder.
Op zaterdag 22 november 2003 21:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
Naar mijn mening niet.
quote:serieus ja?
Op zaterdag 22 november 2003 21:22 schreef Eyeopener het volgende:
O wat slechts ditmaal... en dan met name de 'Gouden Knuppel'. Want wat werd er maandag- (of dinsdag) avond ans nieuws van de dag gebracht door Frits Barend.... jawel! Precies het zelfde stukje.Dát verdient pas een gouden knuppel [afbeelding]
Die lul van de VI was wel grappig .
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 21:03 schreef Timo20 het volgende:kvond alleen dat die knuppel naar die politie agent moest gaan. wat een deus
Maar ik had alleen het tweede stukje gezien. Even kijken of ie al op internet staat
quote:Tis helaas nieteens de eerste keer dat het gebeurd, paar weken geleden was het hetzzelfde liedje
Op zaterdag 22 november 2003 21:23 schreef Patch het volgende:[..]
serieus ja?
Da's inderdaad niet slim.
quote:Dat viel mij ook op ja. Kzei ook meteen dat Jack zelf de knuppel verdiende
Op zaterdag 22 november 2003 21:22 schreef Eyeopener het volgende:
O wat slechts ditmaal... en dan met name de 'Gouden Knuppel'. Want wat werd er maandag- (of dinsdag) avond ans nieuws van de dag gebracht door Frits Barend.... jawel! Precies het zelfde stukje.Dát verdient pas een gouden knuppel [afbeelding]
quote:Ja, was mooi.
Op zaterdag 22 november 2003 21:18 schreef Timo20 het volgende:[..]
Rowwen Heze was cool
Cabaret was op zich wel ok, maar het ging wel erg veel over Patty Brard. Na 10 seconden had je er al genoeg van. Van Van Aartsen vernam je ook weinig. Van Hanegem was ok. . Derksen ook. Die man werd toch aardig in de zeik gezet. Misschien wel een keertje goed.
Henk Spaan was ook leuk. "Vuilnisman, mag deze zak ook mee!".
Gouden Knuppel was 3x niks, vreselijk vergezocht allemaal.
Morgen dan maar even kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |