Gefeliciteerd meiden...
quote:
Op woensdag 12 november 2003 10:27 schreef Spindizzy het volgende:
Nationale ontlurkdag vandaagGefeliciteerd meiden...
Hoe is het trouwens met de laatste loodjes van bepaalde meiden hier? Oei, ik ben er al helemaal klaar voor: jullie mogen bevallen! ZO gek: mijn zwangerschap gaat snel: die van jullie langzaam. Zelfs die van ET en Gaoxing: jullie zijn helemaal niet ver, terwijl ik....
quote:Mijn zus gaat me volgende week meeslepen naar de Prenatal voor zwangerschapsbeha's
Op woensdag 12 november 2003 10:47 schreef Catootje het volgende:
(mijn borsten na 25 weken zwangerschap: drie maten gegroeid...)
Catoot, ik vind alle zwangerschappen hier zo snel gaan! Het lijkt echt de dag van gisteren dat jij en ET aangaven zwanger te zijn, sterker nog, het lijkt nog zo kort geleden dat Lois meldde dat ze zwanger was....en nu is Iris er al!!
Ik hoop van harte dat mijne straks ook zo snel gaat....heb nu al het idee dat ik weeeeeeeken bezig ben, terwijl ik het net anderhalve week weet
Deze week achter de vergunninghouders aan om na te vragen hoe de stand van zaken is rond adoptie uit Haiti.
quote:joehoe!!! Elke brief of telefoontje of wat ook lijkt wel een stapje dichterbij...ben wel benieuwd hoor, hebben we straks in het fototopic allemaal leuke gekleurde kindjes erbij!!! (want we zijn over het gemiddeld wel erg blank he? Kom op, we maken er een paar kleurtjes bij...wie kan ons daarmee helpen? Moet anders Brighteyes ook maar niet leuk adopteren? En volgens mij kan Little Angel ons ook een kleurtje verschaffen..gogogo!)
Op woensdag 12 november 2003 12:57 schreef Spindizzy het volgende:
Vandaag lag er een brief van Ministerie van Justitie op de mat waarin staat dat onze gegevens zijn doorgestuurd naar de Raad v/d Kinderbescherming en dat die binnenkort contact met ons opnemen wegens het gezinsonderzoek.Nieuws van nix natuurlijk maar ze zijn ons in ieder geval niet vergeten
Deze week achter de vergunninghouders aan om na te vragen hoe de stand van zaken is rond adoptie uit Haiti.
quote:Ezzi! Gefeliciteerd ook! En geloof me, het is best prettig om hier je ei kwijt te kunnen af en toe, ik heb er al veel aan gehad!
Op woensdag 12 november 2003 10:26 schreef ezzi het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel op het lijstje. Ik lurk hier al een hele tijd, maar durf steeds niet van me te laten horen.
Ik ben 5 april uitgerekend van m'n eerste kindje. Ik lees hier al vanaf het begin mee...
En Spindizzy...ieder beetje nieuws dat goed nieuws is, is leuk om te horen!
mmmm...borsten....van een D70/75 naar een ruime D80 gegroeid en geloof me, das meer dan je denkt.... ik ben een en al tiet en buik tegenwoordig!
Ik vond/vind het ook allemaal maar lang duren en tegelijk veel te snel gaan
inmiddels nog maar 2,5 maand, zo'n 11 weken nog...en dan komt die bevalling ineens dichtbij hoor!
(Ben me trouwens erg positief aan het opstellen en veel aan het lezen om me voor te bereiden. Het blijft eng, maar aan de andere kant heb ik wel veel zin om die kleine in mijn armen te houden en dat is het wel waard denk ik dan ook maar weer)
[Dit bericht is gewijzigd door Belana op 12-11-2003 13:24]
ezzi ook gefeliciteerd! Het is hier niet eng hoor, gewoon lekker vaak wat van je laten horen!
(Brighteyes goed dat je het zegt, ze stond er inderdaad nog niet bij)
Spindizzy goed nieuws! Je zit dus lekker in de molen.
quote:je bent het heus vanzelf zat hoor aan het eind. Dat is zo goed geregeld door moeder natuur, op een gegeven moment ben je het zo zat dat je er zelfs een bevalling voor over hebt om maar van die buik verlost te zijn. Tenminste ik vond dat geschop allemaal erg leuk maar dat extra gewicht.... ik was een kwartier bezig om mijn schoenen aan te trekken en dat was ik zo zat.
Op woensdag 12 november 2003 12:41 schreef Catootje het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat negen maanden mij nu te kort lijken..
Ik heb vanochtend mijn laatste controle gehad in het ziekenhuis en wat heb ik me weer lopen ergeren
. Ik had een afspraak om 09.55 en was uiteindelijk om 11.00 aan de beurt.
De gynaecoloog bij wie ik kwam was stomverbaasd dat ik zwanger was, want het was helemaal geen zwangerenspreekuur vandaag, maar fertiliteitsspreekuur. Nu bleek dat er morgen een gynaecologencongres is, waardoor mijn laatste controle noodgedwongen alleen maar vandaag kon. Die gynaecoloog dus snel een verpleegster opgetrommeld om mijn bloeddruk te meten en ging vervolgens even heel snel naar het hartje luisteren. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten. Had ik daar een uur voor moeten wachten.
Ik hoop dat ik na deze bevalling echt weer een hele tijd niks meer met ziekenhuizen in aanraking hoef te komen. Het verschil met de controles bij de vk is echt zo groot.
quote:Het ging inderdaad sneller dan verwacht. We hebben eind augustus besloten de pil te laten voor wat 't is en héééél hard ons best te gaan doen (wat 'n opgave
Op woensdag 12 november 2003 13:45 schreef Karin het volgende:
Moots gefeliciteerd! Is het zo snel gegaan dat je niet meer in het tweede streepjestopic kon reageren?
- knip -
quote:Daarin sta je niet alleen.
Op woensdag 12 november 2003 14:11 schreef Moots het volgende:
(heb inmiddels al weer 'n keer hertest........voor de zekerheid).
LadyS
Clauwhee, wat vervelend joh van je nichtje dat ze weer naar het ziekenhuis moest. Als ze er nou maar wat aan kunnen doen zeg, natuurlijk ook vreselijk voor je oom en tante. Die zullen zich wel heel erg ongerust maken. Nou geef dat kind een dikke zoen van me en knuf. Misschien dat het helpt ![]()
Lies, dat was een kleine update, maar goed ik wacht gewoon verder tot je weer tijd hebt. Het is natuurlijk ook wel heel druk in een keer met zo'n kleine.
Grijs, hoe is't met jouw en judith?
Zo nu ikke weer, nou ik ben moe en moe. Catootje, 9 maanden is echt genoeg hoor. Ik dacht ook zo rond die tijd van 23 tot 26 weken van goh het is toch best makkelijk nog allemaal. Wacht maar tot je de 30 weken passeert, dan praat je wel anders ![]()
Ik kan bijvoorbeeld al een hele tijd niet meer mijn veters strikken, dus ging ik vanmiddag de deur uit met losse schoenen
En bukken, no way. Enzovoorts..... Oh ja gisteravond kregen we een telefoontje van mijn schoonmoeder dat hubby's oma in het ziekenhuis ligt en niet lang meer te leven heeft. Ze zijn er dus tot 3 uur s'nachts bij geweest, maar als haar hart stopt dan doen ze ook niks meer. Dus de spanning is hier momenteel wel weer behoorlijk hoog. Daar komt ook nog eens bij dat hubby morgen een meeting heeft met de rest van de afdeling op het werk om te horen wat de toekomst gaat brengen voor hun. En dat is niet veel soeps, want er gaat een groot gedeelte naar india, omdat het daar goedkoper is allemaal. Dus er komen er straks heel wat op straat te staan. Dus al met al, kan het er allemaal wel bij, straks beval ik nog op van de spanningen. We gaan vanavond naar zijn Oma, dat zal wel de laatste keer zijn dat we haar levend zien, maar goed ik hou me eigen taai en probeer er zoveel mogelijk voor hem te zijn, want die arme jongen is echt even in zak en as. Zo alweer een mega verhaal van mij.
[Dit bericht is gewijzigd door Lewis.de.boxer op 12-11-2003 17:08]
Met de griep gaat alles de goede kant weer op, maar blijf nog wel rustig aan doen.
Over de stuiters: in het Slotervaartziekenhuis hebben ze een vroedvrouw die "de keerder van Amsterdam" wordt genoemd. Die is legendarisch om het omdraaien van stuitertjes. Als zij het niet kan, dan is het gewoon hopeloos, gaat hier de mare. Is dat niet nog een poging waard?
Ezzi, ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wij gaan een beetje gelijk op. Ik ben op 7 april uitgerekend. Stiekem hoop ik dat het een paar daagjes eerder komt, want 04-04-04 vind ik wel een mooie datum.
Ik denk dat ik vanaf vorige week de kleine af en toe voel. Het is vooral 's avonds als ik op de bank zit. Ik voel dan iets in mijn buik en als ik dan mijn hand op m'n buik leg dan voel ik een heel licht schopje.
Jij veel sterkte! Al die onzekerheden zijn echt niet leuk en ook niet goed voor je nu de uitgerekende datum zo dichtbij komt!
Ezzi en Moots: gefeliciteerd!
De rest:
en hallootjes!
*gaat weer verder met lurken*
Phil: goed dat te horen van je zus, ook al was de hele zwangerschap een cadeautje
...het is niet te verteren als er nu iets mis gaat!! Hopelijk kan ze nu haar rust vinden.
Ik merkte wel met lopen vandaag dat ik voor het eerst een ganzepas had...en een bandenpijn!! uitgebreid lopen met de hond wordt toch wel waggelen...Ik merk nu al dat ik dit niet ga volhouden tot het einde van de zwangerschap: zou fietsen beter gaan...?? Ook al gaat bukken straks ook niet meer en mijn schoenen..*wandelen op sloffen*
Wie voelde nu al wat schoppen? Was jij dat LadyS? (antw: nee trien, Jambo!!! maar dan nog: ) Hoeveel weken ben je nu? Spannend he?
quote:Woon niet echt in de buurt van het slotervaartziekenhuis, helaas
Op woensdag 12 november 2003 17:41 schreef phileine het volgende:
Over de stuiters: in het Slotervaartziekenhuis hebben ze een vroedvrouw die "de keerder van Amsterdam" wordt genoemd. Die is legendarisch om het omdraaien van stuitertjes. Als zij het niet kan, dan is het gewoon hopeloos, gaat hier de mare. Is dat niet nog een poging waard?
quote:Hoeft niet een keizersnee te betekenen, hangt af van een aantal zaken. Ze kunnen nog proberen handmatig te draaien (mits de placenta niet aan de voorkant ligt of je een myoom hebt), mijn placenta ligt voor en ik had mogelijk een myoompje onderin de baarmoeder (vleesboompje).
Op woensdag 12 november 2003 18:41 schreef Catootje het volgende:
Yfke....kerehh!!!! Wel jammer zeg, die stuit: betekent dat ook een keizersnede?
Mijn vriend is ook een stuiter, hij is geboren via een vaginale bevalling, me schoonma zegt steeds: zo wil ik er wel 10. Was haar heel erg meegevallen.
quote:Ben je inmiddels al een beetje aan het idee gewend?
Op woensdag 12 november 2003 18:50 schreef Steve-O het volgende:
* Steve-O krijgt over 6 weken een broertje
Mootz en Ezzi: gefeliciteerd!
Wat leuk weer zoveel nieuwe zwangeren erbij de laatste tijd!
Lewis, sterkte voor jou en je man ![]()
Spindizzy: geweldig nieuws! ![]()
Belana, jij schiet ook al op hè?
En Toot ook ![]()
Yfke, wat vervelend, een stuitliggertje. Wie weet draait de kleine nog, ik duim voor je ![]()
Phil, prettig idee dat het toch een beetje doordringt tot je zus, dat ze rustig aan moet doen. Stelt je toch een beetje gerust hè?
Clauwhee, gelukkig gaat het met je nichtje weer wat beter. Hopelijk knapt ze snel op met die nieuwe medicijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |