Ik ook.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:39 schreef Berkery het volgende:
De Poema's - Zij maakt het verschil
[..]
Ben ik de enige die kotsen hoort ipv koortsen?
Die dus.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:30 schreef Gitarist het volgende:
*kick*
In het liedje van Nena en Kim Wilde (ben de titel even kwijt) hoorde ik altijd:
"Wrap your penis 'round my neck", maar het moet zijn "Wrap your fingers 'round my neck
En die had ik ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef marky_mark het volgende:
Bij dat nummer van The Opposites slaap, dacht ik dat ze zongen:
Slaap, en doe je ogen toe
Want je weet dat je nu genomen moet
Maar een collega wees mij erop dat het als volgt is:
Slaap, en doe je ogen toe
Want je weet dat je nu gaan dromen moet
Tja, dat ligt gezien de videoclip iets meer voor de hand...
In de tweede zin heb ik jaren gedacht dat ze "like a cut-edged microwave, Mary Jane" zongen. Waarbij denk ik in mijn hoofd cut-edged een ander woord voor "cool" was ofzo. Als ik hem nu luister hoor ik trouwens "like cutting microwaves, Mary Jane", dus wat dat betreft weinig verbeteringquote:And I touched your face
Narcotic mind from lazed Mary-Jane
Hier dacht ik altijd dat ze "narcotic microwave" zongenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Narcotic van Liquido.
Daar zingen ze
[..]
In de tweede zin heb ik jaren gedacht dat ze "like a cut-edged microwave, Mary Jane" zongen. Waarbij denk ik in mijn hoofd cut-edged een ander woord voor "cool" was ofzo. Als ik hem nu luister hoor ik trouwens "like cutting microwaves, Mary Jane", dus wat dat betreft weinig verbetering![]()
Nu begrijp ik wel wat beter waar de titel vandaan komt
Volgens mij was het "laat me je up-viben"quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:59 schreef Darkness88 het volgende:
K-Liber kom maar met me viben, laat me je ook pijpen.
Of zingt ie dat ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |