abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14521362

Hier weer verder...

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_14528524
Terugvindpost+ vraagje.

Denken jullie dat Utrecht naar de 3e ronde gaat? Ik hoop het iig wel, maar het zal moeilijk worden...

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_14528830
Denk 't niet, maar hoop 't wel.

25% kans denk ik, ik ga in ieder geval naar Auxerre toe de 27e.

pi_14532278
Ik denk het niet als ik echt eerlijk ben ,maaar ik hoop natuurlijk van wel en wie weet zorgt me cluppie voor een mooie stunt en wint het met veel geluk en een laf countertje ofzo.......

Ook ik ben in Auxerre te vinden op 27ste november...

pi_14532365
Ik denk dat ze een grote kans hebben. Niks te verliezen. Als ze met lef spelen en ergens een doelpunt erin frommelen. Ik zet 70 procent op Utrecht.
pi_14532881
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:58 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat ze een grote kans hebben. Niks te verliezen. Als ze met lef spelen en ergens een doelpunt erin frommelen. Ik zet 70 procent op Utrecht.
*terugvindtpost

Nou SCH ik vind het een gewaagde zet van je

Ik denk aan een 55-45 kansen verhouding eerlijk gezegd

hehe lekker neutraal

Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  maandag 10 november 2003 @ 19:56:15 #7
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_14534024
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:58 schreef SCH het volgende:
Meneer SCH heeft dit keer gelijk!
Wanna see a joke, check a look-a-like
pi_14535682
quote:
Wat een positivisme uit het SCH-kamp zeg

Neemt het gejuich vanuit de Galg je in haar magische greep ?

pi_14535794
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wat een positivisme uit het SCH-kamp zeg

Neemt het gejuich vanuit de Galg je in haar magische greep ?

Volgens mij is het gewoon redelijk realistisch. Ik vond die Fransozen niet meevallen, Utrecht heeft helemaal niks te verliezen en kan profiteren van de zenuwen en de druk van de tegenpartij. Ik neem aan dat er iets meer dan 13 supporters meegaan, dus waarom zou het niet zo lopen. Bovendien hoop ik het oprecht.
pi_14544005
De kaarten voor de uitwedstrijd zijn nu al weken uitverkocht (1100 stuks) er zijn druk onderhandelingen bezig om meer kaarten te krijgen! Er zullen veel supporters op eigen vervoer gaan zonder kaartje en die daar alsnog proberen te krijgen..........

pi_14544126
Leuk plaatje.
Some say in ice
pi_14545324
It kin net

Maar is het niet beter om de bommengooier aan te geven, dan is dat net ook niet meer nodig.

pi_14545728
quote:
De kaarten voor de uitwedstrijd zijn nu al weken uitverkocht (1100 stuks) er zijn druk onderhandelingen bezig om meer kaarten te krijgen! Er zullen veel supporters op eigen vervoer gaan zonder kaartje en die daar alsnog proberen te krijgen..........
De FC denkt aan 1.000 extra kaarten genoeg te hebben, wedden dat die ook binnen 10 minuten weg zijn ? Ik ga gewoon in Auxerre een kaartje kopen, lekker tussen de stokbroden zitten....
  woensdag 12 november 2003 @ 13:08:30 #14
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_14576487
Bron: UN

FC Utrecht praat met Tanghe
Van onze sportredactie

UTRECHT - Martin Sturkenboom zit vanmiddag om de tafel met de Belgische voetbalmakelaar Willy Hox.

De algemeen directeur ad interim van FC Utrecht en de zaakwaarnemer van Stefaan Tanghe praten over een verlengd verblijf van de middenvelder bij FC Utrecht. ,,Ik neem aan dat we praten over blijven,'' aldus Sturkenboom.

De club loopt al langer met het idee de overeenkomst te verlengen met Tanghe, die aan zijn vierde seizoen in Galgenwaard bezig is. Het contract met de Belg loopt aan het eind van het seizoen af en de club heeft weliswaar een eenzijdige optie voor nog een seizoen, maar als FC Utrecht die optie licht, drukt Tanghe wel heel zwaar op de begroting. Vandaar dat wordt gesproken over een geheel nieuwe verbintenis voor mogelijk drie seizoenen.

Sturkenboom voert de besprekingen omdat technisch directeur Han Berger per 1 november zijn ontslag heeft ingediend. Voor welke periode Sturkenboom die taken waarneemt, wil hij nog niet kwijt. ,,Begin december komt de Raad van Commissarissen weer bij elkaar. Daarvoor nog wil ik adviseren over de invulling van het takenpakket van Berger. Gaan we door met een technisch directeur of kleden we de functie anders aan? Ook wil ik dan laten weten wat mijn eigen plannen zijn.''

FC Utrecht heeft inmiddels zo goed als zeker afscheid genomen van Sigmundur Kristjansson. De IJslander van Jong FC Utrecht, die een deel van de voorbereiding meetrainde met de A-selectie, heeft heimwee en keerde inmiddels terug naar IJsland. Sturkenboom: ,,Mondeling zijn we akkoord de overeenkomst op te zeggen, maar Kristjansson is pas definitief weg als ook de handtekeningen zijn gezet.''

Sturkenboom toonde zich wel verheugd over de medewerking van burgemeester Annie Brouwer aan het aanvangstijdstip van de bekerwedstrijd tegen RKC. De datum 17 december was al bekend. Maar ook met de aftrap om 20.00 uur is FC Utrecht zeker niet ontevreden. ,,Als club zijn we de burgemeester zeer erkentelijk,'' zegt Sturkenboom.

Verder is nog niet bekend of FCUtrecht voor de uitwedstrijd van Auxerre de beschikking krijgt over duizend extra kaarten. FC Utrecht heeft die kaarten voor de returnwedstrijd in de tweede ronde van het UEFA-cuptoernooi gevraagd omdat de vraag naar plaatsbewijzen groot was na de 0-0 van afgelopen donderdag in Galgenwaard. De eerste 1.100 plaatsbewijzen waren in recordtijd uitverkocht

pi_14577124
Tanghe MOET blijven, met afstand de beste voetballer van onze FC, en de aanvoerder voor de komende jaren IMO
  woensdag 12 november 2003 @ 14:11:20 #16
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_14578013
quote:
Op woensdag 12 november 2003 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Tanghe MOET blijven, met afstand de beste voetballer van onze FC, en de aanvoerder voor de komende jaren IMO
Nou nog een normale keeper en FCU is WEER rijp voor een jaartje Europa !!!

[Dit bericht is gewijzigd door Bjoro op 12-11-2003 14:14]

256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  woensdag 12 november 2003 @ 16:30:36 #17
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_14582632
Ponk doet het anders best behoorlijk goed hoor, dus das nogal onzin wat je zegt. Als die Roiha nou bijvoorbeeld es een echte goaltjesdief ofzo wordt, maar ik zie het niet echt gebeuren.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 18 november 2003 @ 21:17:11 #18
26251 Eilanden
pi_14740549
Paulus won wel dit weekend.....

Paulus Roiha heeft zondag in Houston met Finland de oefeninterland tegen Honduras gewonnen.

De aanvaller van FC Utrecht begon in de basis en werd 22 minuten voor tijd vervangen door Mika Kottila van HJK Helsinki. Roiha kwam zelf niet tot scoren, maar Finland won wel in de Verenigde Staten: 2-1.

Alle treffers in het Robertson Stadion in Houston vielen na rust. De Finnen loerden vooral op de counter tegen het snelle en technisch vaardige Honduras. Finland kwam na een uur spelen op voorsprong, nadat een vrije trap van Mika Nurmula door Teemu Tainio achter de doelman van Honduras gewerkt werd. Acht minuten later stond opnieuw Nurmula aan de basis van de tweede Finse treffer die gescoord werd door Rami Hakanpää. Door hevige regenval en onweer moest de wedstrijd overigens lange tijd stilgelegd worden.

Finland heeft zich niet geplaatst voor het EK in Portugal. Bondscoach Antti Muurinen bereidt zich met een vernieuwde, jonge selectie alvast voor op de kwalificatiereeks voor het WK in 2006. Woensdag oefent Roiha, die na zijn lange blessureperiode weer wedstrijdritme op moet doen, met Finland in Mexico tegen Costa Rica.

Bron: fcutrecht.nl

zondag 23 november 2003 @ 17:44:16 #19
26251 Eilanden
pi_14866732
FC Utrecht pakt punt in Roosendaal

Utrecht - FC Utrecht is er niet in geslaagd om RBC Roosendaal te verslaan. In het Vast & Goed Stadion werd het 1-1.

Beide ploegen slaagden er niet in het publiek te vermaken. Het hoogtepunt van de eerste helft was een strafschop van Hesp, die gekeerd werd door Ponk. Het was alweer de derde keer dit seizoen dat de FC-doelman daarin slaagde.

Na rust kwam de thuisploeg toch op 1-0 door een kopbal van Youssouf. FC Utrecht zocht daarna meer de aanval, wat leidde tot de gelijkmaker van Van de Haar en de uiteindelijk terechte eindstand.

dinsdag 25 november 2003 @ 23:10:21 #20
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_14931274
Eindelijk zekerheid. ik heb een kaart
www.hattrick.org
Kampioen van de zevende klasse
  dinsdag 25 november 2003 @ 23:26:05 #21
26251 Eilanden
pi_14931662
Veel plezier!!

Ik zal m'n longen kapotschreeuwen voor de TV

woensdag 26 november 2003 @ 02:33:30 #22
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_14934166
Het thuisshirt van Monaco, misschien iets voor FC Utreg ?
  woensdag 26 november 2003 @ 08:40:34 #23
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_14935067
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 23:26 schreef Eilanden het volgende:
Veel plezier!!
Zal zeker wel lukken.
We gaan vannacht om 4 uur weg. Om twaalf uur kunnen we ons hotel in. Gaan we daarna nog even op kaarten jacht omdat 4 andere van ons nog geen kaarten hebben. Maar ik las in de UN dat dat ook geen probleem moet worden.
www.hattrick.org
pi_14935076
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 23:26 schreef Eilanden het volgende:
Veel plezier!!

Ik zal m'n longen kapotschreeuwen voor de TV

Is het weer te beluisteren op Radio M?
Some say in ice
  woensdag 26 november 2003 @ 09:11:40 #25
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_14935477
quote:
Op woensdag 26 november 2003 08:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Tuurlijk is het te beluisteren op Radio M
www.hattrick.org
  woensdag 26 november 2003 @ 10:17:29 #26
26251 Eilanden
pi_14936649
quote:
Op woensdag 26 november 2003 08:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ja hoor, na elke nieuwsuitzending hebben ze een weerbericht
pi_14938412
quote:
Het thuisshirt van Monaco, misschien iets voor FC Utreg ?
Al eens aan de FC gemeld toen er gevraagd werd om een nieuw shirt te ontwerpen, als je de kleuren omdraait heb je het perfecte thuisshirt voor de FC, eindelijk een uniek shirt in NL, maar helaas heb ik nooit antwoord gekregen...

edit :

© RTV Utrecht 2003
26 november 2003, 09:12 uur

Roiha mag weg bij FC Utrecht

Utrecht - FC Utrecht wil van Paulus Roiha af. Coach Foeke Booy vindt dat de spits zich niet heeft waargemaakt de afgelopen twee jaar. De Fin zal op de tribune plaats moeten nemen.

woensdag 26 november 2003 @ 11:53:34 #28
26251 Eilanden
pi_14939012
Ik denk dat Paulus zeker wel potentie heeft, maar het is er inderdaad nooit uitgekomen. Hij heeft een goed schot, behoorlijke techniek en is snel, maar op de een of andere manier heeft hij het tactisch volgens mij niet. Als hij meedoet, dan loopt hij voortdurend uit positie.

Ik kan toch wel enig begrip opbrengen voor de reactie van de technische staf van de FC....

pi_14939042
quote:
Op woensdag 26 november 2003 10:17 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ja hoor, na elke nieuwsuitzending hebben ze een weerbericht

Je bent best grappig af en toe
  woensdag 26 november 2003 @ 12:03:52 #30
26251 Eilanden
pi_14939289
Van Forza-Utreg.nl:

Fujita wil bij Utrecht blijven

UTRECHT, 24 november 2003 15:51 - Ondanks dat hij de laatste weken nauwelijks speelminuten krijgt van FC Utrecht-trainer Foeke Booij heeft Toshiya Fujita het naar zijn zin bij FC Utrecht. De 31-jarige middenvelder die deze zomer overkwam van Jubilo Iwata was de eerste maanden van zijn Europese avontuur wat onwennig. Hij mistte zijn familie en hij moest erg wennen aan de manier van spelen van FC Utrecht en het
niveau van de Nederlandse competitie.

Inmiddels is de vrouw van Fujita ook in de Domstad gearriveerd. En went hij langzamerhand aan het feit dat hij als middenvelder ook mee moet verdedigen. De Japanner hoopt dan ook dat hij meer speeltijd krijgt en dat hij na dit seizoen nog langer mag blijven in de Domstad.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik hoop dat Fujita nog wel een kans krijgt, ik vind het namelijk wel een voetballer die iets extra's zou kunnen brengen!

pi_14939419
FC Utrecht is gedrag eigen aanhang beu

De clubleiding van FC Utrecht is het gedrag van een deel van de eigen aanhang beu. De club plaatst woensdag paginagrote advertenties in het Utrechts Nieuwsblad en het huis-aan-huis blad Stadsblad waarin de supporters wordt opgedragen zich niet meer te buiten te gaan aan vernielingen, beledigende spreekkoren, het gooien van vuurwerk en ander wangedrag. Seizoenkaarthouders krijgen een brief met dezelfde boodschap thuisgestuurd.
Interim directeur Martin Sturkenboom en voorzitter van de supportersvereniging Ben ten Boden ondertekenden de brief en de advertentie. 'Als dit gedrag van sommige supporters zo doorgaat, betekent dit het einde van onze club', aldus het duo. 'FC Utrecht is open, eerlijk en transparant. Wij zijn dan ook heel eerlijk als we zeggen, dat het moment dat FC Utrecht het veld verlaat en de wedstrijd staakt als gevolg van wangedrag, naderbij komt.'

De directe aanleiding voor deze actie is het gedrag van de aanhang tijdens de twee laatste thuisduels, met SC Heerenveen en RKC Waalwijk. Tijdens beide wedstrijden gooiden supporters vuurwerk op het veld. Bovendien zouden zeer recent 'aanzienlijke vernielingen' zijn aangericht in stadio Nieuw Galgenwaard, 'wat de club veel geld kost'.

Met ingang van het komende treffen met Roda JC heeft FC Utrecht strenge controlemaatregelen aangekondigd. Alle bezoekers worden gefoullieerd, en naast wapens worden ook spandoeken met ongewenste teksten in beslag genomen.
------------------------------------------------------------------

Strakke actie

woensdag 26 november 2003 @ 14:17:05 #32
26251 Eilanden
pi_14942838
Supporters van FC Utrecht die nog geen kaartje voor het UEFA Cup duel tegen AJ Auxerre hebben, kunnen 'gewoon' terecht bij de kassa's van het stadion in de Franse stad. Dat zegt de voorzitter van AJ Auxerre vandaag in het UN.

Als je nog geen kaartje hebt, kun je dus gewoon afreizen naar Frankrijk. De kassa's van het stadion zullen morgenavond geopend zijn voor alle publiek, dus ook voor supporters van FC Utrecht.

Dus zonder kaartje kan je nog makkelijk afreizen naar Auxerre blijkt uit dit bericht

pi_14943845
quote:
Dus zonder kaartje kan je nog makkelijk afreizen naar Auxerre blijkt uit dit bericht
Kutfransen, komen ze 1 dag voor de wedstrijd mee aan, net nu ik mijn hotel geannuleerd heb, en mijn vrije dagen heb ingetrokken.

Thuis kijken dan maar...

pi_14964028
Dit wil ik jullie niet onthouden :
quote:
Belg Stefaan Tanghe staat nu steviger op zijn poten
Door Robert Jan van der Horst

AUXERRE - Het gaat goed met Stefaan Tanghe. Het gaat goed met Stefaan Tanghe bij FC Utrecht. De middenvelder oogt, ondanks zijn bescheiden uitstraling, zelfverzekerder dan ooit. De middenvelder speelt ook beter dan ooit. En dat komt Tanghe waarschijnlijk op contractverlenging te staan. Geen straf overigens, verzekert hij.

De Belg en de club praten dezer dagen over een nieuwe verbintenis voor nog eens drie seizoenen. ,,De basis voor de twee eerste gesprekken was goed, aldus Tanghe. ,,Maar ik heb eerst de keus bij mijn vrouw Sophie gelegd. Als zij het niet had zien zitten, houdt het op. Voor mij is het nooit een probleem geweest. Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad. Het is het vierde seizoen alweer dat Tanghe de kleuren van FC Utrecht verdedigt. Het is bovendien zijn beste seizoen in Galgenwaard. Vanaf de start drukt de frêle middenvelder zijn stempel op de ploeg die steeds wordt geplaagd door blessures. ,,We hebben nog geen twee keer in dezelfde samenstelling kunnen voetballen. Ik denk dat we om die reden over onze prestaties niet ontevreden mogen zijn.

Twee spelers hebben op de achtergrond een belangrijke rol gespeeld in het goede spel van Tanghe: Toshiya Fujita en Abdelhali Chaiat. Door de komst van de Japanner Fujita aan het begin van dit seizoen paste coach Foeke Booy de tactiek enigszins aan. Tanghe: ,,Daardoor speelde ik meer centraal, een positie die me toch het best ligt. Aan de rechterkant kwam ik te weinig aan de bal, stond ik geïsoleerd. Ik denk dat de trainers dat nu ook in de gaten hebben.

Maar ook de aanstormende jeugd in de persoon van Chaiat was een niet te verwaarlozen factor in de hervonden spelvreugde van Tanghe. ,,Chaiat is ook een speler voor de rechterkant, een publieksspeler bovendien. Dit seizoen ging ik mijn laatste contractjaar in. Het zal me toch niet gebeuren dat ik door hem uit de basis word gehouden, dacht ik bij mezelf. Wie zou er aan eind dit jaar dan nog belangstelling voor me hebben? Einde contract en 32 jaar?

Nu Tanghe zijn draai eindelijk heeft gevonden en hij op een positie speelt die zijn kwaliteiten recht doet, kijkt hij met meer vertrouwen de toekomst in. Hij wil blijven, het is voor het eerst dat hij openlijk die wens uitspreekt. ,,Omdat ik me belangrijk voel voor de ploeg. Omdat ik voel dat de trainers me belangrijk vinden. En omdat ik in Utrecht een completere voetballer ben geworden. Ik ben een stille jongen, maar in Nederland heb ik geleerd te zeggen wat ik denk. Dat bevalt me. Ik sta steviger op mijn poten nu.

Toch speelt ook het toeval een belangrijke rol in de carrière van Tanghe. Als het gaat over zijn komst naar FC Utrecht in 2000 bijvoorbeeld. ,,Anderlecht had belangstelling, maar ik zou pas komen als Per Zetterberg een nieuwe club had gevonden. Dat duurde en duurde maar. Ik kon niet meer wachten en koos voor FC Utrecht. Een paar weken later ging Zetterberg alsnog naar Griekenland. Misschien had ik dan nu wel met Anderlecht Champions League gespeeld.

Het werd dus FC Utrecht, maar na een goede start raakte Tanghe onder trainer Frans Adelaar zijn basisplaats kwijt. De Belg had het moeilijk. Voormalig technisch directeur Han Berger zei zelfs dat de positie van Tanghe in het elftal helemaal niet bestond. Club Brugge, de andere Belgische topclub, wierp Tanghe begin 2001 tenslotte een reddingsboei toe. Met duim en wijsvinger geeft hij vervolgens aan hoe dicht Club en FC Utrecht toen bij overeenstemminhg waren. De millimeters laten niets te raden over. Het lot was FC Utrecht en Tanghe echter gunstig gezind. ,,Reinier Robbemond brak zijn sleutelbeen, weet Tanghe nog. ,,Daardoor moest ik spelen. Het was op een vrijdagavond, thuis tegen Willem II. We wonnen en ik maakte het enige doelpunt. Een dag later gingen Berger en Ab Kabalt - destijds bestuurslid technische zaken - naar Brugge om te onderhandelen. Misschien dat ze in de auto toch aan het twijfelen zijn geslagen over mijn kwaliteiten. Zo niet, dan had ik nu misschien met Club Brugge wel Champions League gespeeld.

Het werd dus UEFA-cupvoetbal. Met FC Utrecht. ,,Een fantastische prestatie. Drie jaar achter elkaar. Bovendien kan ik over drie jaar in België zeggen dat ik een prijs heb gewonnen. Dat telt voor me. Buiten de topdrie is er geen andere club waarvoor ik zou willen spelen als FC Utrecht.

,,Publiek, spelers en media in Nederland moeten maar eens af van het idee dat FC Utrecht het lelijke broertje is in Nederland, vervolgt Tanghe gloedvol.

,,Sommige spelers zouden zelfs te goed zijn voor FC Utrecht, wordt wel eens gesuggereerd. Maar kijk eens om je heen. Regelmatig komen Belgische vrienden of kennissen van ons in Galgenwaard. Een week later gaat steevast de telefoon. Wanneer ze weer kunnen komen, is dan de vraag. Kijk eens naar de tribunes, kijk eens naar het trainingscomplex. Alles ziet er fantastisch uit.

,,Dit jaar is een overgangsjaar. Dat ze mij willen houden, wijst erop dat ze willen bouwen aan een nieuwe ploeg. FC Utrecht zal misschien wel nooit een topclub worden, maar het zal wel altijd een ploeg zijn die tot speciale dingen in staat is.

Stefaan Tanghe rules !
pi_14964167
En toch is Van den Brink voor mij een van de pilaren van dit Utreg!
Toch gek dat een Sneijder bij Ajax al na zijn eerste wedstrijd verheerlijkt werd, maar dat Bassie nog redelijk in de luwte balt bij Utreg.
Kan ook zijn dat de fans alleen oog hebben voor "bijzondere" spelers zoals Mols en dergelijke. Toch jammer, want die gozert moeten ze koesteren. Zo jong en onervaren en toch al zo goed!
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  donderdag 27 november 2003 @ 09:47:40 #36
26251 Eilanden
pi_14964283
quote:
Op donderdag 27 november 2003 09:40 schreef sqlsmurft het volgende:
Toch gek dat een Sneijder bij Ajax al na zijn eerste wedstrijd verheerlijkt werd, maar dat Bassie nog redelijk in de luwte balt bij Utreg.
Kan ook zijn dat de fans alleen oog hebben voor "bijzondere" spelers zoals Mols en dergelijke. Toch jammer, want die gozert moeten ze koesteren. Zo jong en onervaren en toch al zo goed!
Bassie doet het best aardig, maar ik vind hem geen exceptioneel talent. Hij doet het aardig, maar pilaren is overdreven. Bosschaart en Tanghe zijn bijvoorbeeld voor mij wel de pilaren van dit Utreg
pi_14964302
Ik ben ook fan van Bassie. Zo'n lekkere a-typische voetballer.
pi_14964334
quote:
Ik vind Bassie ook een prima gozer, maar inderdaad geen exceptioneel talent. Denk ook dat als Karim Touzani weer fit is, en ritme opgedaan heeft, Bassie plaats zal moeten maken voor m.

Touzani is IMO wel een talent nml.

donderdag 27 november 2003 @ 11:10:07 #39
26251 Eilanden
pi_14966230
Volgens mij zal Foeke tzt ook uitgaan van een centrum Schut-Touzani. Volgens mij heeft Booy ook liever Schut dan Zwaanswijk
  zaterdag 29 november 2003 @ 19:25:37 #40
26251 Eilanden
pi_15025408
Voetbal: FC Utrecht wil uitstel duel tegen Roda
UTRECHT (ANP) - FC Utrecht heeft de KNVB verzocht om de thuiswedstrijd tegen Roda JC, die voor zondag op het programma staat, te verplaatsen. De Utrechtse club kampt met een groot aantal zieke spelers en kan daardoor geen representatief elftal op de been brengen.

De voetbalbond heeft het verzoek van Utrecht in beraad. ,,Twee bondsartsen bezoeken zaterdag de spelers van de club'', aldus een woordvoerder. ,,We verwachten zaterdagavond een definitieve beslissing te kunnen nemen.''

Vorig seizoen werd het duel Groningen - NAC afgelast. De Bredase club kon toen vanwege een door griep gevelde selectie geen volledig elftal op de been brengen. De wedstrijd werd een week later wel afgewerkt.

zaterdag 29 november 2003 @ 21:14:37 #41
26251 Eilanden
pi_15027041
Wedstrijd gaat dus gewoon door:

De thuiswedstrijd van FC Utrecht tegen Roda JC moet zondag gewoon gespeeld worden. FC Utrecht mist morgen zeker zes spelers door een virus. De KNVB wees een verzoek tot uitstel af.

Drie spelers kwamen al ziek terug uit Auxerre en zaterdag haakten nog eens drie man af. Zij hebben symptomen die vergelijkbaar zijn met iemand die een griepvirus heeft: spierpijn, koorts en hoesten.

Foeke Booy kan zeker geen beroep doen op Joost Broerse, Stefaan Tanghe, Dave van den Bergh, Sandro Calabro en Edson Braafheid. Bovendien klaagt een aantal spelers (Donny de Groot, Hans van de Haar en Jean-Paul de Jong) over soortgelijke ziekteverschijnselen.

Clubarts Frank van Hellemondt sluit niet uit dat ook zij alsnog af zullen moeten haken voor het duel van zondag. 'Met koorts kun je niet spelen. Dat is niet verantwoord. Bovendien moet een speler daarna minstens een dag rust houden voordat hij de training weer kan hervatten, pas drie dagen later zou hij dan weer een wedstrijd kunnen spelen', zegt Van Hellemondt

Daarnaast mist Booy nog steeds vijf langdurig geblesseerden. FC Utrecht kan dit weekend geen representatief elftal op de been brengen en Foeke Booy noemt het besluit van de voetbalbond daarom 'onbegrijpelijk' en 'onbehoorlijk'. Volgens hem is geen sprake meer van een normaal competitieverloop. 'In principe liggen de drie punten nu al bij Roda. Dit is competitievervalsing. We hebben geen enkel begrip voor dit besluit', aldus een hevig teleurgestelde Booy. De trainer sluit niet uit dat FC Utrecht zondag noodgedwongen met negen spelers begint en een lege reservebank.

Ook clubarts Van Hellemondt heeft geen goed woord over voor de hele gang van zaken. FC Utrecht volgde de voorgeschreven procedure: zaterdag stelde een arts van de bond vast dat de genoemde spelers inderdaad niet in staat zijn om in actie te komen tegen Roda. 'Toch volgt een afwijzing van het verzoek. Waarom hebben ze die controle dan uitgevoerd?', vraagt Van Hellemondt zich af. 'Ik heb hier een heel nare smaak aan overgehouden. Ik zal dat ook zeker laten blijken.'

Donderderdag keerde overigens elftalleider John van Erve al eerder naar huis, omdat hij in Auxerre ziek geworden was.

Vorig seizoen nog werd de wedstrijd FC Groningen-NAC een week uitgesteld, omdat de selectie van de Bredanaars geveld werd door een virus.

zaterdag 29 november 2003 @ 21:15:27 #42
26251 Eilanden
pi_15027050
Vraag me trouwens af wat de richtlijnen zijn .. wanneer een wedstrijd wel of niet wordt uitgesteld?
  zaterdag 29 november 2003 @ 21:22:33 #43
72662 jbedankt
Ride to live Live to ride
pi_15027173
Richtlijnen?
Als de naam van de club Ajax,PSV of Fijenoord is.
I don't like mondays
pi_15029936
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 21:15 schreef Eilanden het volgende:
Vraag me trouwens af wat de richtlijnen zijn .. wanneer een wedstrijd wel of niet wordt uitgesteld?
Volgens mij zijn er geen richtlijnen voor. Wordt per wedstrijd beoordeeld. Maar 6 spelers ziek lijkt me nou niet meteen een reden voor uitstel, op een selectie van meer dan 20 spelers. Lijkt me dan Booy een beetje misbruik maakt van de situatie, na deze zware week.

Leuk geprobeerd maar helaas.

pi_15031077
quote:
Volgens mij zijn er geen richtlijnen voor. Wordt per wedstrijd beoordeeld. Maar 6 spelers ziek lijkt me nou niet meteen een reden voor uitstel, op een selectie van meer dan 20 spelers. Lijkt me dan Booy een beetje misbruik maakt van de situatie, na deze zware week.
6 zieken, 5 geblesseerden...

Ben bang dat 't straks een walk-over voor Roda wordt....

zondag 30 november 2003 @ 03:08:14 #46
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15032249
Utrecht moet niet zeiken maar gewoon lekker voetballen morgen
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_15032477
quote:
Op zondag 30 november 2003 03:08 schreef mitt het volgende:
Utrecht moet niet zeiken maar gewoon lekker voetballen morgen
Kan ik het niet meer dan helemaal eens mee zijn .

Dus ze hebben nog 9 spelers over ofzo voor morgen? wordt een lekkere wedstrijd dan

|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_15032797
Dat zal een leuke wedstrijd worden...
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 21:22 schreef jbedankt het volgende:
Richtlijnen?
Als de naam van de club Ajax,PSV of Fijenoord is.
Some say in ice
pi_15033356
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 23:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Ruime selectie ja maar ze hebben ook nog een aantal langdurig geblesseerden lopen, en verder ook 2 keepers in die selectie.

Al met al kun je misschien net 11 mensen in het veld zetten en heb je dan hooguit 1 wissel... En van die 11 zijn er dan ook een aantal die amper tot nooit eredivisie hebben gespeeld. Bedankt hoor but-knvb.

Catch ya on the flipside...
pi_15033988
quote:
Op zondag 30 november 2003 10:46 schreef DGR het volgende:

[..]

Ruime selectie ja maar ze hebben ook nog een aantal langdurig geblesseerden lopen, en verder ook 2 keepers in die selectie.

Al met al kun je misschien net 11 mensen in het veld zetten en heb je dan hooguit 1 wissel... En van die 11 zijn er dan ook een aantal die amper tot nooit eredivisie hebben gespeeld. Bedankt hoor but-knvb.

Wat een gehuil. De KNVB kan er toch niks aan doen dat die spelers geblesseerd zijn. Die moet kijken of er een uitzonderlijke situatie is - een virus of een ziekte die buitenproportioneel is. Dat is hier niet zo.
pi_15034004
quote:
Op zondag 30 november 2003 11:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een gehuil. De KNVB kan er toch niks aan doen dat die spelers geblesseerd zijn. Die moet kijken of er een uitzonderlijke situatie is - een virus of een ziekte die buitenproportioneel is. Dat is hier niet zo.

Kan de KNVB dan wel iets aan doen dat ze ziek zijn ofzo?
Some say in ice
pi_15034028
quote:
Op zondag 30 november 2003 11:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Kan de KNVB dan wel iets aan doen dat ze ziek zijn ofzo?

Het is juist aardig dat de KNVB er nog naar kijkt en een beslissing neemt - ze kunnen het ook helemaal negeren. Er zijn zo vaak clubs die spelers uit lagere elftallen op moeten stellen vanwege dit soort complicaties. Zie Heerenveen in Utrecht die een aanvaller uit het tweede moest plukken, zo is het spel
  zondag 30 november 2003 @ 17:21:41 #53
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_15039774
quote:
Op zondag 30 november 2003 11:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is juist aardig dat de KNVB er nog naar kijkt en een beslissing neemt - ze kunnen het ook helemaal negeren. Er zijn zo vaak clubs die spelers uit lagere elftallen op moeten stellen vanwege dit soort complicaties. Zie Heerenveen in Utrecht die een aanvaller uit het tweede moest plukken, zo is het spel

Het ging wel lekker vandaag.
UTREG 2, OLE OLE !!!
  zondag 30 november 2003 @ 17:33:19 #54
26251 Eilanden
pi_15039975
quote:
Op zondag 30 november 2003 11:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Ooit gehoord van het griepVIRUS???

zondag 30 november 2003 @ 17:33:44 #55
26251 Eilanden
  zondag 30 november 2003 @ 17:42:08 #56
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_15040173
Leuk hoor voor Rickie Kruijs.
De nieuwe publieks lieveling?
pi_15041271
quote:
Op zondag 30 november 2003 17:33 schreef Eilanden het volgende:
Utreg 2 Ole Ole
2 spelers op de reservebank. Maar wel gewonnen. Roda moet wel héél slecht zijn geweest...
Some say in ice
  maandag 1 december 2003 @ 22:09:37 #58
26251 Eilanden
pi_15073461
Griepvirus
De Nederlandse toneelwereld is in rep en roer. Deze week lekte uit dat er fusieplannen bestonden tussen Toneelgroep Amsterdam, ZT Hollandia en de Theatercompagnie, zeg maar het Ajax, PSV en Heerenveen van het toneel.

Om zich te kunnen verweren tegen het nieuwe kostenbesparende Kunstenplan filosofeerden de drie artistieke leiders afgelopen zomer in een hutje op de hei over synergie. Hun gepalaver leidde uiteindelijk tot niks. Veel geblaat weinig wol, zo gaat dat vaak in theaterland. Toch was hun hooggestemde plan niet kansloos geweest als ze zich omringd hadden met een buitenstaander wiens kennis van het toneelbestel buiten kijf staat. Zijn naam: Foeke Booy. Professie: trainer van FC Utrecht. Enige hobby: amateurtoneel. Laatst gespeelde rol: hoofdpersonage in de komedie 'Help KNVB, ze hebben griep'. Plaats van opvoering: het trainingsveld van FC Utrecht daags voor de wedstrijd tegen Roda JC.

Scène 1: Booy komt op met betraande ogen. ,,Ik mis morgen zeker zes spelers met griep en daar komen er zeker nog drie bij. Bovendien zit ik met vijf langdurig geblesseerden. Spelen tegen Roda zou pure competitievervalsing zijn. Waarom zouden wij moeten spelen, terwijl NAC vorig seizoen in identieke omstandigheden wel uitstel kreeg? (Booy verzwijgt dat NAC toen tien griepgevallen telde.)

Scène 2: Twee artsen van de KNVB betreden de kleedkamer waar de 23 selectiespelers minus de vijf geblesseerden klaar liggen om anaal getemperatuurd te worden. Slechts in zes gevallen stijgt het kwik boven de 38 graden Celcius. Op dwingend advies van regisseur Booy beelden de anderen zich in dat ze de hoofdrol spelen in de middernachtfilm van Canal +. Helaas: hun lichaamstemperatuur loopt niet hoog genoeg op om FC Utrecht - Roda te verdagen.

Scène 3: Booy spuwt vuur, speelt weergaloos het verongelijkte kind. Hij belooft morgen aan te treden met negen spelers en een lege reservebank.

Scène 4: een stem uit de hemel wijst Booy erop dat het Wetenschappelijk Instituut van Volksgezondheid in oktober voor een hardnekkige griepepidemie heeft gewaarschuwd. Daarop had FC Utrecht moeten anticiperen. Als zelfs onverwoestbare bejaarden massaal aan de griepprik gaan, waarom dan niet een bende kleinzerige voetballers?

Voor scène vijf verplaatst de cast zich een dag later naar de Nieuwe Galgenwaard: met z'n elven maakt FC Utrecht in ijltempo korte metten met Roda JC. Foeke Booy valt niet uit zijn rol en mekkert over de harteloze KNVB. Op weg naar huis kijkt hij naar zichzelf in de achteruitkijkspiegel en lacht. Wat ben je toch een gelukzak dat je van je hobby je beroep hebt kunnen maken.
Bron : Limburger

Beetje slechte verliezers daar in het reserve-Duitsland

pi_15075308
Héél erg slechte verliezers... Ik mag hopen dat dit een hoax is, anders zou ik als Utrecht, Booy of speler zijnde een aanklacht indienen wegens laster ofzo...
Some say in ice
pi_15075597
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:09 schreef Eilanden het volgende:

Beetje slechte verliezers daar in het reserve-Duitsland

Mij hoor je niet zeiken over de zieke spelers hoor

Roda speelde gewoon slecht, met een beetje meer inzet hadden ze Utrecht op kunnen rollen. Nou dat hebben ze niet gedaan, Utrecht verdiend gewonnen, klaar .

Niet alle reserve duitsers over 1 kam scheren graag

|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_15075708
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Héél erg slechte verliezers... Ik mag hopen dat dit een hoax is, anders zou ik als Utrecht, Booy of speler zijnde een aanklacht indienen wegens laster ofzo...
Hoezo kinderachtig
pi_15075783
quote:

Scène 2: Twee artsen van de KNVB betreden de kleedkamer waar de 23 selectiespelers minus de vijf geblesseerden klaar liggen om anaal getemperatuurd te worden. Slechts in zes gevallen stijgt het kwik boven de 38 graden Celcius. Op dwingend advies van regisseur Booy beelden de anderen zich in dat ze de hoofdrol spelen in de middernachtfilm van Canal +. Helaas: hun lichaamstemperatuur loopt niet hoog genoeg op om FC Utrecht - Roda te verdagen.

Is dat dan niet erg beledigend, kan iig zo worden begrepen.
Some say in ice
pi_15075814
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:11 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Hoezo kinderachtig

Niets tegen Limburgers, maar dit gaat een tikkie té ver IMO.
Some say in ice
pi_15075847
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Is dat dan niet erg beledigend, kan iig zo worden begrepen.

Je kan duidelijk zien dat het met humor geschreven is. Als je daar als Utrecht supporter niet om kunt lachen, ala, maar zo erg is het toch allemaal niet
  maandag 1 december 2003 @ 23:16:55 #65
26251 Eilanden
pi_15075926
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:08 schreef TheGHunter het volgende:

Niet alle reserve duitsers over 1 kam scheren graag

Was ook met humor geschreven

[Dit bericht is gewijzigd door Eilanden op 01-12-2003 23:17]

pi_15075931
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:14 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Je kan duidelijk zien dat het met humor geschreven is. Als je daar als Utrecht supporter niet om kunt lachen, ala, maar zo erg is het toch allemaal niet

Zal het ook wel zijn, maar zoals ik altijd zeg, grapjes kunnen verkeerd geinterpreteerd worden, en dat is waarschijnlijk hier het geval...
Some say in ice
  maandag 1 december 2003 @ 23:20:48 #67
26251 Eilanden
pi_15076082
quote:
Kijkend naar dat damesteam in Afrika dat met 13-0 werd afgedroogd na het kijken naar porno en de prestatie van Roda gisteren, ben ik er vrij zeker van dat de voltallige selectie van Roda die avond ervoor zich heeft ingebeeld een hoodrol te spelen in de middernachtfilm van Canal Plus
pi_15076731
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:20 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Kijkend naar dat damesteam in Afrika dat met 13-0 werd afgedroogd na het kijken naar porno en de prestatie van Roda gisteren, ben ik er vrij zeker van dat de voltallige selectie van Roda die avond ervoor zich heeft ingebeeld een hoodrol te spelen in de middernachtfilm van Canal Plus

vrijdag 5 december 2003 @ 10:48:50 #69
26251 Eilanden
pi_15168334
Verbouwing Westtribune

De werkzaamheden zijn inmiddels gestart die moeten leiden tot de ontmanteling van de Westtribune en de bouw van de nieuwe.

De overkapping is voor een deel verwijderd. Dit betekent dat supporters bij regen niet beschermd zijn tegen regen. Stewards van FC Utrecht zullen gratis poncho's uitreiken in dat geval. Catering is slechts zeer beperkt bij mobiele units beschikbaar. Mobiele toiletten worden achter de tribune op het bouwterrein geplaatst. Deze locatie is van wedstrijd tot wedstrijd anders, al naar gelang de werkzaamheden. De stadionkassa is verplaatst naar de bouwkeet aan de westzijde van het stadion.

FC Utrecht betreurt de overlast voor de bezoekers van de Westtribune en vraagt om begrip. Met deze verbouwing wordt stadion Galgenwaard compleet. De Westtribunue geeft het FC Utrecht stadion de allure die het verdient.

Nu maar hopen op een hele droge periode de komende maanden

zondag 7 december 2003 @ 00:52:08 #70
26251 Eilanden
pi_15216304
Die zat er goed in ja.
  zondag 7 december 2003 @ 11:22:24 #72
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15217070
Goed bezig zeg.

gewoon 5e nu.

pi_15231930
quote:
Op zondag 7 december 2003 11:22 schreef mitt het volgende:
Goed bezig zeg.

gewoon 5e nu.

niet gewoon 5e, gedeeld 5e
  zondag 7 december 2003 @ 21:25:30 #74
26251 Eilanden
pi_15232854
quote:
Op zondag 7 december 2003 20:58 schreef Fulton het volgende:

[..]

niet gewoon 5e, gedeeld 5e

Niets gedeeld!

Beter doelsaldo, dus gewoon 5e

pi_15244612
Een heerlijk avondje gehad zaterdag, Utrecht speelde zeer professioneel en goed, Willem II had amper tot niets in te brengen.
pi_15331607
quote:
Fujita terug naar Jubilo Iwata

woensdag, 10 december 2003

Toshiya Fujita keert in de winterstop terug naar zijn club Jubilo Iwata. Hij kwam afgelopen zomer op huurbasis naar FC Utrecht voor de duur van een half jaar, met een optie voor nog een half jaar.

Fujita, FC Utrecht en Jubilo Iwata hebben de samenwerking als positief ervaren, maar hebben toch besloten de speler te laten terugkeren naar Japan. Bij Jubilo werd Fujita de afgelopen periode node gemist. Ook de fans in Japan hebben herhaaldelijk om zijn terugkeer gevraagd. Na gesprekken tussen de directie van beide clubs en in overleg met Fujita en Foeke Booy is mede daarom besloten het huurcontract niet te verlengen.

Jubilo en FC Utrecht hebben afspraken gemaakt tot verdere samenwerking. Zo wordt de mogelijkheid onderzocht om in de voorbereiding op het volgend seizoen een oefenwedstrijd te organiseren tussen beide clubs.

Some say in ice
  donderdag 11 december 2003 @ 15:41:38 #77
26251 Eilanden
pi_15331676
Kan het aan de ene kant wel begrijpen, maar aan de andere kant vind ik het jammer, vond het zeker geen slechte speler
pi_15405246
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:25 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Niets gedeeld!

Beter doelsaldo, dus gewoon 5e

En nu: minder punten, gewoon 8e
  zondag 14 december 2003 @ 16:48:09 #79
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15405499
Kansloos verlies in Amsterdam
  zondag 14 december 2003 @ 18:42:59 #80
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_15408300
Elke utrechter die vandaag in de arena is geweest moet zich kapotschamen. Hoe respectloos kan je zijn, z'n moeder, kinderen, broers, oma etc zaten in het stadion en dan zulke spreekkoren aanheffen
pi_15408733
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Elke utrechter die vandaag in de arena is geweest moet zich kapotschamen. Hoe respectloos kan je zijn, z'n moeder, kinderen, broers, oma etc zaten in het stadion en dan zulke spreekkoren aanheffen
Wat is er aan de hand?
Some say in ice
pi_15408871
quote:
Op zondag 14 december 2003 19:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Wat is er aan de hand?

ging zich om die dood van die ajax-supporter Para
  zondag 14 december 2003 @ 19:13:17 #83
73980 Viper-X
O+ Alice O+ for Idol 2004
pi_15409033
Lucky ajax. . Had 1-1 moeten zijn. .
"Weet je wat ook leuk is? Een peperdure camera kopen, hem een week later terugbrengen, en dan zeggen dat ie stinkt!" © Hans Teeuwen
pi_15409731
quote:
Op zondag 14 december 2003 19:13 schreef Viper-X het volgende:
Lucky ajax. . Had 1-1 moeten zijn. .
welke wedstrijd heb je gezien...
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 14 december 2003 @ 19:46:41 #85
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_15409837
1-0

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 14 december 2003 @ 20:21:36 #86
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15410819
jammer voor Utreg..

vond het publiek wel sfeer maken.

zondag 14 december 2003 @ 22:07:25 #87
26251 Eilanden
pi_15413898
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik denk dat het wel heel sterk is dat elke Utrechter eraan meegedaan heeft
  zondag 14 december 2003 @ 22:08:57 #88
26251 Eilanden
pi_15413947
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:21 schreef mitt het volgende:
jammer voor Utreg..

vond het publiek wel sfeer maken.

Inderdaad jammer, Broerse had nog voor een leuk resultaat kunnen zorgen. Voor de rest leek het me een weinig verheffende wedstrijd...

Nu maar weer vooruitkijken naar RKC en Volendam

maandag 15 december 2003 @ 13:34:22 #89
26251 Eilanden
pi_15426859
Interessant stukje geknipt en geplakt van Forza Utreg:

==================================================

Meten met twee maten

Datum: 15-12-2003

Al jaren worden FC Utrecht supporters gediscrimineerd door Ajax en ook de lokale autoriteiten in Amsterdam. Weinig kaarten, combiregelingen om de wedstrijd om de Johan Cruijf Schaal te kunnen bezoeken, gedrogeerde leden van de mobiele eenheid die FC Utrecht supporters mishandelen, terugsturen van treinen en het 'aanpakken' van zogenaamd 'antisemitisch' gedrag.

Bij al deze incidenten werd er alleen gekeken naar de opstelling van FC Utrecht-supporters. Want alleen déze supporters zijn volgens Ajax en de lokale autoriteiten in Amsterdam schuldig. Wel worden nog steeds door Ajax de Israëlische vlaggen getolereerd. Zelfs als wij vreedzaam actie voeren in Amsterdam rondom de Johan Cruijf Schaal en vervolgens worden aangevallen door Ajax-supporters, waarbij wij ons noodgedwongen maar wel uitstekend moesten verdedigen, is dat volgens de lokale autoriteiten ook de schuld van FC Utrecht-supporters.

Daarnaast hebben we de KNVB. Gekscherend in de volksmond ook wel de KNJB genoemd, aangezien de Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond alleen maar zou handelen in het voordeel van Ajax. Deze bond treedt de laatste tijd keihard op tegen FC Utrecht. Zo werd zelfs vanuit Zeist gedreigd met het in mindering brengen van punten. Dit vanwege het ontploffen van een tweetal bommetjes tijdens een tweetal wedstrijden van FC Utrecht.

Met open mond keek ik gisteren dan ook rond naar de taferelen in de Amsterdam ArenA. Het is vanzelfsprekend dat wanneer een gewaardeerd iemand overlijdt, dat op GEPASTE wijze wordt stilgestaan bij dat overlijden. Ondanks dat de wijze waarop de man werd geëerd indrukwekkend was, druist het volledig tegen alle reglementen in. Zo waren Ajax en de KNVB op de hoogte dat er vuurwerk het stadion in werd genomen. Hier werd niet tegen opgetreden, laat staan dat er gefouilleerd zou zijn op dergelijke voorwerpen bij de ingang. Hiervoor is toestemming gegeven!

Tevens werd er zelfs, in samenwerking met Ajax, knalvuurwerk afgestoken. Weliswaar door een erkend vuurwerkbedrijf, maar het druist tegen de reglementen in. In deze wordt dus aantoonbaar gemeten met twee maten. Ajax mag het en ons zou het punten in mindering kunnen opleveren.

Tot slot hebben we Ajax en de KNVB die een 1-2 maakten inzake het supportersbeleid. Zelf ben ik ook wel eens in het bezit geweest van een verbod voor alle Nederlandse stadions. Daarnaast heb ik in mijn eigen kennissenkring ook wat mensen met stadionverboden. Ik werd, en zij worden, opgejaagd door veiligheidsmedewerkers van voetbalclubs en cowboys van de gemeente. Wanneer mensen die in het bezit zijn van stadionverboden worden aangehouden, dan wacht hen van dezelfde KNVB een jaar extra verbod en een transactie van 500 euro!

Zo ken ik iemand die op belachelijke gronden is veroordeeld voor een stadionverbod. Hij had tijdens het spoorlopen (actie voeren tegen het belachelijke aantal kaarten rondom Ajax 2- FC Utrecht) een stadionverbod gekregen. Daarna is hij bij een tweetal wedstrijden geweest en tevens ook gezien. Inmiddels heeft hij verbod voor 4 jaar en 2000 euro verder richting de KNVB! Om over de advocaatkosten maar niet te spreken.

Daarom viel mijn mond ook open van verbazing toen ik ontdekte dat alle mensen van Ajax met een stadionverbod de afgelopen editie Ajax - FC Utrecht gewoon welkom waren! Wat je ook gedaan had, het maakte niet uit want IEDEREEN mocht, met of zonder verbod, in overleg tussen Ajax EN DE KNVB! Gewoon naar binnen!

Utrechtse supporters met stadionverbod waren (uiteraard) niet welkom, maar dit is het ultieme voorbeeld van het meten met twee maten.

Ik vind dat niet kunnen. Vandaar dat ik in een brief uitleg ga vragen aan de KNVB. Mij en mijn vrienden wel overal op belachelijke gronden buiten houden, maar Ajax-supporters zijn wel welkom! Ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg.

Vandaar dat ik FC Utrecht ook bij FC Utrecht- Ajax ga verzoeken om alle supporters (met of zonder verbod) welkom te gaan heten. Het stadion zal ouderwets vol zitten! Ben benieuwd naar het antwoord van dit verzoek van de KNVB. Maar ik en heel Nederland weet het antwoord op dit verzoek al.

AJAX EN KNVB SHAME ON YOU!

Een Utrecht-supporter

pi_15427773
KNVB legt Utrecht boete op

De KNVB heeft FC Utrecht een boete van 2.000 euro opgelegd. De Domstedelingen worden gestraft voor het opstellen van een niet-gerechtigde speler in het thuisduel met Roda JC op 30 november. Utrecht bracht vanwege veel zieken in dat duel jeugdspeler Leendert van Steensel als invaller in het veld, maar de jongeling was officieel geschorst.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_15431610
Heeeeel triest van de KNVB allemaal.

pi_15431674
quote:
Op maandag 15 december 2003 13:34 schreef Eilanden het volgende:
Als dat idd waar is... Stadionverbod=stadionverbod, voor iedereen, geen uitzonderingen.
Some say in ice
  maandag 15 december 2003 @ 16:52:27 #93
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15431824
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Als dat idd waar is... Stadionverbod=stadionverbod, voor iedereen, geen uitzonderingen.

nouja, in Utrecht zitten ze ook gewoon allemaal in het stadion hoor. Stadionverbod houdt ze niet tegen.

en ach, er zat gister iemand naast me met een Israelische vlag, en er waren nog een paar..maar of dat nou erg is.
Wel jammer dat Utrecht slechte verliezers waren en "Hamas Hamas alle joden...." gingen zingen.

pi_15431902
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:52 schreef mitt het volgende:

[..]

nouja, in Utrecht zitten ze ook gewoon allemaal in het stadion hoor. Stadionverbod houdt ze niet tegen.

en ach, er zat gister iemand naast me met een Israelische vlag, en er waren nog een paar..maar of dat nou erg is.
Wel jammer dat Utrecht slechte verliezers waren en "Hamas Hamas alle joden...." gingen zingen.

Hamas, hamas, alle joden mogen niet aan het gas? Nee, ik weet wat je bedoelt, dat is idd niet erg aardig enzo... Het gaat mij meer over het feit dat het in overleg met de KNVB is gebeurd, kennelijk.
Some say in ice
  dinsdag 16 december 2003 @ 02:18:49 #95
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_15446610
Goed nieuws:

Stefaan Tanghe blijft langer bij FC Utrecht. De 31-jarige middenvelder zet dinsdagmiddag zijn handtekening onder een nieuw driejarig contract.

Tanghe is bezig aan zijn vierde seizoen bij FC Utrecht. Hij kwam in de zomer van 2000 over van het Belgische Excelsior Moeskroen en speelde inmiddels 103 competitiewedstrijden bij FC Utrecht, waarin hij 27 keer scoorde.

Zijn huidige verbintenis liep aan het einde van de competitie af.

Bron: site supportersvereniging

dinsdag 16 december 2003 @ 09:17:26 #96
26251 Eilanden
pi_15448084
En nog meer goed nieuws:

Eindelijk was het dan zover. Gisteravond maakte Karim Touzani dan toch zijn langverwachte rentree bij FC Utrecht. Weliswaar bij de reserves, in een met 3- 1 gewonnen oefenwedstrijd tegen een toekomstelftal van Elinkwijk, maar de vreugde bij de centrale verdediger was er niet minder om. ,, Het was heerlijk om weer eens te voetballen.

Op 29 november vorig jaar sloeg het noodlot voor Touzani ( nu 23) toe. Op de training moest de Amsterdammer een botsing met ploeggenoot Dirk Kuijt zwaar bekopen. Een gebroken scheen- en kuitbeen was het gevolg. Weg seizoen, terwijl Touzani juist in grote vorm stak. "Het gebeurde juist voor de wedstrijd tegen Feyenoord," weet Touzani nog. "En als het meezit maak ik uitgerekend tegen Feyenoord direct na de winterstop weer mijn rentree."

Maar zover is het nog lang niet, hoewel Touzani optimistisch is gestemd. In de voorbereiding naar de tweede seizoenshelft werkt FC Utrecht slechts drie wedstrijden af. Twee in het trainingskamp in het Estepona en één duel tegen de hoofdmacht van Elinkwijk vlak voor het vertrek naar de Spaanse zuidkust. "Ik voel me elke training sterker worden," is Touzani hoopvol.

Ook op weg naar zijn herstel heeft Touzani heel wat tegenslag moeten overwinnen. "Normaal gesproken had ik na de zomer van dit jaar weer moeten spelen, maar toen was er een eerste complicatie. Ik werd geopereerd aan de pees van mijn grote teen, die pees was tekort. Toen ik van dat probleem was verlost en bijna klaar was met het herstel, bleek mijn enkel vast te zitten."

Maar daarmee was het leed nog niet geleden. Tot tweemaal toe werd de rentree van Touzani bij Jong FC Utrecht aangekondigd, maar beide duels werden afgelast. Waarna gisteren hét moment dan toch aanbrak. Volgens afspraak draaide Touzani op trainingscomplex Zoudenbalch een uur mee. Probleemloos, ogenschijnlijk. "Lichamelijk had ik geen last. Voetballend ook niet, in de opbouw ging het goed. Alleen in de duels was ik nog te gretig. Ik wilde zo graag. Vandaar ook de penalty die ik vlak voor rust veroorzaakte."

Opvallend was dat Touzani in de duels geen enkele angst aan de dag legde. "Dat klopt. Ik heb ook steeds tegen mezelf gezegd dat ik niet bang hoefde te zijn. Hoe vaak heb ik niet op de tribune gezeten bij het eerste elftal en wilde ik dat ik de duels kon uitvechten. En vandaag was het dan eindelijk zo ver."

Bron: Utrechts Nieuwsblad

woensdag 17 december 2003 @ 17:31:30 #97
26251 Eilanden
pi_15488103
Han Berger treedt vanaf 1 februari in dienst als manager van het Japanse Oita Trinita. De voormalig technisch directeur van FC Utrecht heeft een akkoord bereikt voor een jaar met de club uit de J-League.

Berger was eerder al in onderhandeling met de club uit Oita, gelegen op het eiland Kyushu. Dat leverde problemen op met zijn toenmalige werkgever FC Utrecht die zijn bevoegdheden beperkte.

Niet veel later nam Berger ontslag. Het uitlekken van de interesse deed de interesse van Oita Trinita destijds verflauwen. "Ze wilden geen onrust tijdens het seizoen, waarna de onderhandelingen werden opgeschoven", aldus Berger.

Berger (53) was wel in voor een avontuur. "Ik wilde heel graag nog een keer in het buitenland werken. Dat heb ik in mijn loopbaan nog niet gedaan", zei de in Houten woonachtige coach woensdag. "Ik weet dat het in grote Europese voetballanden moeilijk is ertussen te komen. En ik had nou niet een voorkeur voor bijvoorbeeld het Midden-Oosten. De J-League is een geweldige competitie, op een heel hoog niveau, waar genoeg goede coaches en spelers uit Europa en Zuid-Amerika werken."

Berger was er het afgelopen jaar twee keer en onderhandelde destijds met enkele clubs waaronder Oita Trinita, dat de competitie afsloot als veertiende van de zestien. "Na die bezoeken zijn de gesprekken verder telefonisch en via mail verlopen. Ik heb me sowieso goed georiënteerd. De eerste contacten met Japan dateren al van drie jaar geleden. Toen heb ik er in dienst van de KNVB clinics gegeven, samen met Ronald Spelbos en Thijs Libregts. Alleen al de accommodaties maakten toen grote indruk op ons."

Berger was in Nederland als trainer onder meer werkzaam bij FC Utrecht, FC Groningen, AZ, Fortuna, Sparta en Cambuur. Hij is van plan half januari af te reizen naar Japan, waar de competitie half maart begint. Bij de club is plaats voor drie buitenlandse spelers. Dat zouden Nederlanders kunnen zijn. "Dat kan, we zoeken goede spelers en ik mag daarover meedenken."

woensdag 17 december 2003 @ 22:55:49 #98
26251 Eilanden
pi_15497810
Volgens mij is de journalist van VI te vroeg naar huis gegaan

Van de VI-site:

Nog voor rust herstelde Utrecht de schade. Stefaan Tanghe was daar grotendeels verantwoordelijk voor. De Belg was bij de 1-1 van Hans van der Haar de aangever en maakte zelf na een onderschepping de 2-1. In de tweede helft bleef het daar ondanks kansjes over en weer bij.

Volgens mij is het toch echt 3-1 geworden

pi_15497926
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:55 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij is de journalist van VI te vroeg naar huis gegaan

Van de VI-site:

Nog voor rust herstelde Utrecht de schade. Stefaan Tanghe was daar grotendeels verantwoordelijk voor. De Belg was bij de 1-1 van Hans van der Haar de aangever en maakte zelf na een onderschepping de 2-1. In de tweede helft bleef het daar ondanks kansjes over en weer bij.

Volgens mij is het toch echt 3-1 geworden

Ook volgens Teletekst.
Some say in ice
pi_15497932

/ Utrecht Cupfighter

pi_15498065
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:58 schreef Poepoog het volgende:

/ Utrecht Cupfighter

Dat heb ik eerder gehoord.
Some say in ice
  woensdag 17 december 2003 @ 23:07:08 #102
26251 Eilanden
pi_15498277
Wat was Fujita trouwens tijdens de pauze aan het doen???

woensdag 17 december 2003 @ 23:57:45 #103
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_15500080
Oleee Oleee Oleee!

Forza Utreg olee olee olee!

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_15501258
eens kijken of ze voor de 3de keer achter elkaar de finale kunnen halen
pi_15501270
en dan de finale hopelijk als ze er komen winnen, gun het ze wel
pi_15503743
Gunstige Loting...
pi_15503818
Lekker hoor en dan nu Heracles thuis en dan evt weer halve finale! Als het maar niet net als een paar jaar geleden tegen Volendam wordt!!

Utrecht Cupfighter

fotoreportage FC Utrecht-Rkc online toegevoegd

pi_15506061
quote:
Wat was Fujita trouwens tijdens de pauze aan het doen???
Hij zal 't wel koud hebben gehad...

Wel humor trouwens, elke keer weer klappen en zwaaien, lollig manneke is het toch

En Leitoe dan, 30 keer buitenspel staan in een half uur, daarna zo'n beweging en zo'n voorzet....

zondag 21 december 2003 @ 20:24:33 #109
26251 Eilanden
pi_15590340
Johan de Kock lijkt op het punt terug te keren bij FC Utrecht. Volgens dagblad De Gelderlander is de oud-international één van de kandidaten om Han Berger op te volgen als technisch directeur.
  zondag 21 december 2003 @ 20:46:42 #110
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15590992
Heb ik nog wat bijzonders gemist vanmiddag ?

ben eens niet geweest.

pi_15591043
weer goed gespeeld
pi_15592885
quote:
Op zondag 21 december 2003 20:48 schreef AirRaid het volgende:
weer goed gespeeld
Pff. Het was echt een klotewedstrijd.
  zondag 21 december 2003 @ 22:06:00 #113
26251 Eilanden
pi_15593347
quote:
Op zondag 21 december 2003 21:48 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Pff. Het was echt een klotewedstrijd.

Maar wel 3 punten en op een leuke positie gaan we de winterstop in! Klein buffertje naar achteren en maar kort achter de ploegen boven ons.
pi_15593603
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:06 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Maar wel 3 punten en op een leuke positie gaan we de winterstop in! Klein buffertje naar achteren en maar kort achter de ploegen boven ons.

Ja ok... Maar ze hadden wel wat beter kunnen ballen. Ik had vandaag liever 3-2 dan 3-0 gezien. Wat was Volendam triest. Ik had medelijden met de 42 meegereisde supporters
  maandag 22 december 2003 @ 00:00:16 #115
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_15597125
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:15 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ja ok... Maar ze hadden wel wat beter kunnen ballen. Ik had vandaag liever 3-2 dan 3-0 gezien. Wat was Volendam triest. Ik had medelijden met de 42 meegereisde supporters

Niet alleen qua wedstrijd, de stadszijde werd toch ff snel nog een beetje nat (kzit zelf op zuid )

Maaruhm was idd zeer bedroevend.. 1e helft ging opzich nog wel maar 2e helft was compleet niets..

In mijn ogen kwam dat vooral omdat Volendam alleen maar overtredingen maakte, elke actie van de Utreg kant die wat kon worden stopten ze met een lichte overtreding. In het begin zat de scheids daar redelijk op maar later helaas niet meer. Vond het een zeer zwak spel van Volendam, het werd geen wedstrijd maar hele korte fragmenten tussen overtredingen in.

Weet iemand btw wat Shewwie nou had? Het was vlak voor me neus (vak P, rij 23) maar enige wat ik kon ontdekken was iets net boven de hand. Aangezien de arts erbij kwam betekend dat wel dat er toch iets niet helemaal pluis zat.

dinsdag 23 december 2003 @ 10:17:05 #116
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_15631868
Iedereen al in ze winterslaap beland?
pi_15632261
Yep, en ik droom over de aankomende bekerfinale in de Kuip waarin Utrecht PSV verslaat.
  woensdag 24 december 2003 @ 21:27:07 #118
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_15679581
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:15 schreef Poepoog het volgende:

[..]

No way, het waren er nooit 42, 25 hooguit, allemaal onder dat stuk zeil van de "Palingboeruh"
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_15711917
Met alle respect. Wie is/was die Maarten
  vrijdag 26 december 2003 @ 11:21:02 #120
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_15713445
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 03:23 schreef Poepoog het volgende:
Met alle respect. Wie is/was die Maarten
Een Utrecht supporter welke op de BunnikSide zat. Helaas is hij door een geslaagde zelfmoordpoging om het leven gekomen op 23 december j.l.
pi_15736058
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 11:21 schreef thaduck het volgende:

[..]

Een Utrecht supporter welke op de BunnikSide zat. Helaas is hij door een geslaagde zelfmoordpoging om het leven gekomen op 23 december j.l.

Ja zover was ik al

En wat is er verder mee?

zondag 28 december 2003 @ 12:25:27 #122
26251 Eilanden
pi_15762162
Goed nieuws

De ziekenboeg van FC Utrecht zal na de winterstop naar verwachting verder leeglopen. Ook Alje Schut en Abdelhali Chaiat sluiten in januari weer bij de groep aan.

Na een lange afwezigheid meldt het tweetal zich op zaterdag 3 januari voor de eerste training van het nieuwe jaar. Chaiat viel voor het laatst in tijdens de thuiswedstrijd tegen AZ op 19 oktober, terwijl Alje Schut dit seizoen nog helemaal niet in actie kwam.

zondag 28 december 2003 @ 14:47:01 #123
50237 dribbel79
pi_15765096
quote:
Op zondag 28 december 2003 12:25 schreef Eilanden het volgende:
Goed nieuws

De ziekenboeg van FC Utrecht zal na de winterstop naar verwachting verder leeglopen. Ook Alje Schut en Abdelhali Chaiat sluiten in januari weer bij de groep aan.

Na een lange afwezigheid meldt het tweetal zich op zaterdag 3 januari voor de eerste training van het nieuwe jaar. Chaiat viel voor het laatst in tijdens de thuiswedstrijd tegen AZ op 19 oktober, terwijl Alje Schut dit seizoen nog helemaal niet in actie kwam.

Enneh, Karim en Tommie van Mol??? Wanneer komen die terug??? Appie had iets met z'n buikspieren he??
  vrijdag 2 januari 2004 @ 12:21:45 #124
26251 Eilanden
pi_15896773
quote:
FC Utrecht speelt deze maand zeer waarschijnlijk een oefenwedstrijd tegen de Duitse volksclub Schalke 04. Als beide verenigingen het eens worden, dan ontmoeten ze elkaar op dinsdag 20 januari in stadion Galgenwaard. "We moeten het stadion openen en dat kost geld. We moeten dus zeker weten dat ze die dag ook komen. Maar daar gaan we wel van uit," aldus veiligheidscoördinator Cor Willemsen van FC Utrecht.
Is dit al zeker? Is hier al wat van bekend?
  vrijdag 2 januari 2004 @ 19:31:49 #125
26251 Eilanden
pi_15907406
Nieuws over een oud-FC'er:
quote:
West-Ham United wil Stijn Vreven graag contracteren. De Hammers willen echter wel zeker weten dat de Belgische back fit is en vandaar dat hij volgende week op proef komt. Vreven mag van ex-PSV coach Erik Gerets vertrekken bij Kaiserlautern.

Vreven begon zijn loopbaan bij KV Mechelen. Daarna kwam de 30-jarige uit voor AA Gent en FC Utrecht. Afgelopen zomer verruilde hij FC Utrecht voor het Duitse 1.FC Kaiserslautern.

Bron: Voetbalzone
pi_15908601
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 19:31 schreef Eilanden het volgende:
Nieuws over een oud-FC'er:
[..]

Bron: Voetbalzone

Stond idd ook bv op nu.nl
quote:
Vreven mag alweer weg bij FC Kaiserslautern

Uitgegeven: 2 januari 2004 18:10

KAISERSLAUTERN - Stijn Vreven (30) mag alweer weg bij de Duitse voetbalclub FC Kaiserslautern. De Belgische verdediger vertrok vorig seizoen bij FC Utrecht, maar wist nooit een basisplaats af te dwingen bij de Bundesliga-club.

Waarschijnlijk verhuist Vreven naar de Engelse first division-club West Ham United, waar hij maandag een proeftraining zal afwerken. Bij gebleken geschiktheid wordt hij voor de rest van het seizoen uitgeleend.

Jammer dat ie niet terug komt
  vrijdag 2 januari 2004 @ 21:15:49 #127
50237 dribbel79
pi_15910339
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:14 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Stond idd ook bv op nu.nl
[..]

Jammer dat ie niet terug komt

Nee, is niet jammer...Lamey is een betere voetballer..

Smiley niet gezien...oops

pi_15910361
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:15 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Maar....

Gehuurd

vrijdag 2 januari 2004 @ 21:18:24 #129
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15910402
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:15 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Smiley niet gezien...oops

inderdaad.

Vreven is echt geen goede voetballer.

pi_15910536
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:18 schreef mitt het volgende:

[..]

inderdaad.

Vreven is echt geen goede voetballer.

Daarom past ie juist bij Utrecht
  vrijdag 2 januari 2004 @ 21:30:37 #131
26251 Eilanden
pi_15910753
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:23 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Daarom past ie juist bij Utrecht

Vreven was enige tijd een topper bij Utrecht, maar het laatste seizoen was zeker niet zijn sterkste seizoen , tijdperk Vreven-Utrecht is gewoon over en Lamey is inderdaad een zeer waardig vervanger. Inderdaad jammer dat hij alleen gehuurd is
  vrijdag 2 januari 2004 @ 22:46:51 #132
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_15913306
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:30 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Vreven was enige tijd een topper bij Utrecht, maar het laatste seizoen was zeker niet zijn sterkste seizoen , tijdperk Vreven-Utrecht is gewoon over en Lamey is inderdaad een zeer waardig vervanger. Inderdaad jammer dat hij alleen gehuurd is

1 ding was wel zeer ok aan Vreven, dat ie de hele rechterflank liep. Hij was zowel rechtsachterin als rechtsvoorin indien nodig. Laatste seizoen niet echt een ster, maar toch ook af en toe weer wel..
  vrijdag 2 januari 2004 @ 23:35:52 #133
26251 Eilanden
pi_15915015
Bron: UN

Zo hebben we de beruchte Bunnik Side van FC Utrecht nog nooit bekeken. Twaalf schaars geklede dames poseren op de nieuwe verjaardagkalender Bunnik Side Beautys. Voor alle duidelijkheid: het zijn geen meiden van een modellenbureau. Dit zijn échte fans die elke thuiswedstrijd op de Bunnik Side zitten.

Duizend exemplaren heeft de supportersvereniging laten drukken, maar de kans bestaat dat de vraag het aanbod overstijgt en er een tweede druk komt. ,,Want deze kalender zal ongetwijfeld veel losmaken bij de fans, verwacht Jochem Geerdink, die het project samen met Linda Janssen uitwerkte.

Geerdink stond versteld van de reacties die volgden op de oproep op de website van de supportersvereniging. Er moesten veel vrouwen worden teleurgesteld, omdat een jaar nu eenmaal niet meer dan twaalf maanden telt.Forza,,Het begon als een ideetje om het supportersblad Forza met kerst op te leuken met wat mooie fotos van dames van de Bunnik Side. Daarmee wilde de redactie nu ook eens het andere gezicht van de Bunnik Side laten zien. ,,Je leest alleen maar over de Bunnik Side als er ellende is, maar er gebeuren ook zoveel leuke dingen daar. Tegenwoordig zitten er hele families, en dus ook veel vrouwen, zegt Geerdink, zelf ook vaste bezoeker van de Bunnik Side.

De oproep stond nog geen uur op de site of de eerste aanmeldingen stroomden binnen, vertelt Geerdink. Tientallen vrouwen wilden meewerken en zo ontstond het idee er een verjaardagskalender van te maken. Via-via werd visagiste Moniek de Jager uit De Meern bereid gevonden om mee te werken aan de selectie van de modellen. Zij kende weer een styliste, kapper en fotograaf die tegen een schappelijke prijs wilden meewerken. ,,Het was alleen nog zaak om de meiden te overtuigen van ons plan, maar dat bleek geen enkel probleem. Het zou geen ordinaire kalender worden. Eén meisje haakte af, omdat haar vriend het niet zag zitten. De rest vond het prachtig om te poseren in het stadion. In een weekend is het allemaal gedaan.

Na de wedstrijd FC Utrecht-Volendam is de kalender in het supportershome in Galgenwaard gepresenteerd. De voltalige spelersgroep en staf waren erbij en de poserende dames kregen de kalender uitgereikt door hun favoriete speler. In de meeste gevallen was dat Jean-Paul de Jong.

,,Ontzettend leuk dat Foeke (Booy, de trainer; red) en de jongens erbij waren, reageert Geerdink. ,,De club heeft ook alle medewerking verleend. We mochten de vrouwen in alle ruimtes van het stadion laten poseren. Zelfs de Amstelcup en het badeendje van Pascal Bosschaart werden beschikbaar gesteld.

pi_15915205
*ril*
  vrijdag 2 januari 2004 @ 23:48:54 #135
26251 Eilanden
pi_15915443
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:41 schreef SCH het volgende:
*ril*
Wist niet dat vrouwen je nog wat deden

Nou ja .. vrouwen.....

vrijdag 2 januari 2004 @ 23:49:56 #136
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_15915484
v.d. bergh terug naar ajax
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_15916837
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:48 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Nou ja .. vrouwen.....

Dit wordt mijn vaste ruktopic man
  zaterdag 3 januari 2004 @ 12:33:20 #138
26251 Eilanden
pi_15924371
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit wordt mijn vaste ruktopic man

Sind wanneer ruk jij op 'vrouwen'?
  zaterdag 3 januari 2004 @ 12:37:40 #139
50237 dribbel79
pi_15924489
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:48 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Nou ja .. vrouwen.....

Ach, ik heb lelijkere vrouwen gezien op de zuidtribune, dus het valt wel mee...en het is een leuk initiatief...vind ik
pi_15928487
quote:
v.d. bergh terug naar ajax
In de VI zei ie pas geleden nog nooit meer naar Ajax te gaan nu ie bij FC Utrecht zit.

Jammer voor Vreven, al denk ik dat West Ham hem meer op het ijf geschreven is dan Kaiserslautern. Hoop toch voor 'm dat ie het alsnog gaat maken als West Ham hem haalt.

Lamey is idd. veel beter, en wie zegt dat PSV hem percee terug haalt volgend seizoen ? Ze hebben die Bogelund en Colin toch ? Ik ben voor een deal, 2 miljoen euro + Lamey voor Bosschaart.

pi_15935818
FCU winterstopstats

Terol 2 gespeeld / 0 goals
Lamey 10 / 0
Zuidam 7 / 0
Zwaanswijk 16 / 3
Bosschaart 12 / 0
de Jong 15 / 0
Chaiat 7 / 0
Van Mol 0 / 0
van de Haar 14 / 5
Tanghe 14 / 4
van den Bergh 14 / 0
Ponk 15 / 0
Broerse 15 / 0
Shew-Atjon 12 / 0
Schut 0 / 0
de Groot 14 / 3
van den Brink 14 / 1
Calabro 4 / 0
Roiha 3 / 0
Keller 9 / 1
Touzani 0 / 0
Kristjansson 0 / 0
Fujita 14 / 1
Braafheid 1 / 0
Leitoe 5 / 1
van Steensel 1 / 0
Kruijs 1 / 0
Alisic 1 / 0

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 4 januari 2004 @ 12:58:56 #142
26251 Eilanden
pi_15950970
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 19:39 schreef methodmich het volgende:
FCU winterstopstats
Ik zag op de FCU website en zag tot mijn verbazing dat Zwaanswijk inderdaad het meeste gespeeld had. Scoort ook best hoog in het VI spelersklassement
pi_15951726
quote:
Ik zag op de FCU website en zag tot mijn verbazing dat Zwaanswijk inderdaad het meeste gespeeld had. Scoort ook best hoog in het VI spelersklassement
Laatste contractjaar he, die wil zich bewijzen dit seizoen, en ik moet toegeven dat dit misschien wel zijn meest constante jaar is tot nu toe...

Oh well, over een jaar ofzo zien we zo'n Vreven-bericht ook over Zwaanswijk

zondag 4 januari 2004 @ 15:56:41 #144
50237 dribbel79
pi_15955673
Kan ie weer gaan lopen schermen met belangstelling uit Engeland enz., terwijl hij in de HC eredivisie maar net z'n broek op kan houden, want fouten blijft ie maken, elke wedstrijd weer....ben ook altijd blij als hij 3 grove fouten gemaakt heeft, waar geen tegengoal uitkomt, dan heb je dat in ieder geval gehad...
  zondag 4 januari 2004 @ 17:38:36 #145
26251 Eilanden
pi_15958129
quote:
Op zondag 4 januari 2004 15:56 schreef dribbel79 het volgende:
Kan ie weer gaan lopen schermen met belangstelling uit Engeland enz., terwijl hij in de HC eredivisie maar net z'n broek op kan houden, want fouten blijft ie maken, elke wedstrijd weer....ben ook altijd blij als hij 3 grove fouten gemaakt heeft, waar geen tegengoal uitkomt, dan heb je dat in ieder geval gehad...
Zijn contract loopt af, hij heeft aangegeven de FC sowieso te verlaten.
  zondag 4 januari 2004 @ 17:47:02 #146
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15958326
geen ramp, Touzani komt terug en dan heb je met Schut een aardig verdedigingsduo, met van der Brink en Keller achter de hand.
  zondag 4 januari 2004 @ 17:52:27 #147
26251 Eilanden
pi_15958471
quote:
Op zondag 4 januari 2004 17:47 schreef mitt het volgende:
geen ramp, Touzani komt terug en dan heb je met Schut een aardig verdedigingsduo, met van der Brink en Keller achter de hand.
Inderdaad, Zwaanswijk een leuke speler, maar niet onmisbaar. En genoeg spelers, waarvan sommige met meer potentie, achter de hand
pi_15965954
vd Brink
  maandag 5 januari 2004 @ 00:42:40 #149
26251 Eilanden
pi_15969866
Ik zit meer te denken aan een centraal duo Touzani-Schut
  dinsdag 6 januari 2004 @ 11:52:23 #150
26251 Eilanden
pi_16005575
FC Utrecht-trainer Foeke Booy wordt met onmiddellijke ingang tevens ook technisch-directeur van FC Utrecht. Deze functie was vacant geworden na het vertrek van Han Berger naar Japan. De 41-jarige Booy is in de nieuwe opzet niet alleen verantwoordelijk voor de prestaties van het eerste team, maar ook voor het complete aan- en verkoopbeleid van Utrecht.

Het takenpakket van Assistent-coach John van Loen zal uitgebreid worden, om Booy wat te ontlasten. De functie van technisch directeur was sinds eind vorig jaar vacant geworden, nadat Berger opstapte. Berger werd in zijn bevoegdheden beperkt, omdat hij met enkele Japanse clubs aan het onderhandelen was over een mogelijke functie aldaar.

pi_16005675
Een slechte zet als je 't mij vraagt....

Had liever een Johan de Kock als TD gezien.

dinsdag 6 januari 2004 @ 12:24:13 #152
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16006401
quote:
Op zondag 4 januari 2004 17:47 schreef mitt het volgende:
Der Kaiser moet gewoon in de basis!
Die gozer is super! Heerst in het centrum en hij valt niet alleen op door zijn witte haar!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 17:53:54 #153
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_16015149
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:24 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Der Kaiser moet gewoon in de basis!
Die gozer is super! Heerst in het centrum en hij valt niet alleen op door zijn witte haar!

Daar sluit ik me volledig bij aan!

vd Brink staat bij mij al een tijdje hoog in het vaandel, goede speler die zich inzet. Wat mij betreft een basisplaats!

woensdag 7 januari 2004 @ 11:32:44 #154
26251 Eilanden
pi_16032622
Op forza utreg staat wel een interessant verhaal over oud voorzitter Erik Jan Visser

http://www.forza-utreg.nl

pi_16047337
quote:
Op forza utreg staat wel een interessant verhaal over oud voorzitter Erik Jan Visser
Een lang verhaal maar zeker interessant, zeker omdat al die andere ex-bestuurders nu ook wel inhoudelijk zullen moeten gaan reageren.

De beerput gaat echt nog wel even open denk ik, en ik vind het prima.

Zelf denk ik dat Herremans nog wel de meest schuldige is voor zover dat kan, onder zijn leiding is het allemaal zo'n beetje begonnen, en in die tijd vond ik het al een rare vent, die FC Utrecht volgens mij echt als zijn speeltje zag. Als er dan ook sprake is van zelfverrijking, dan zal Hansie vast op nr 1 staan....

De nieuwjaarstoespraak van Sturkenboom staat op www.fc-utrecht.nl trouwens, ook best interessant om te lezen !

Ik hoop maar dat het goed uit gaat pakken dat Booy TD/Coach is, en zijn schoonvader technisch adviseur. Al zijn het wel 2 echte ''Utreg'' mannen natuurlijk..

woensdag 7 januari 2004 @ 20:24:55 #156
26251 Eilanden
pi_16048006
Wat ik trouwens niet begrijp waarom dit zo prominent op forza utreg moet? Volgens mij is dat zelfverheerlijking van die Geerdink ... beetje mediageil mannetje...
  maandag 12 januari 2004 @ 21:16:27 #157
26251 Eilanden
pi_16198296
Shew-Atjon verlaat trainingskamp Utrecht

12/1/2004 19:21

Voor Etienne Shew-Atjon is het trainingskamp in Spanje voorbij nog voordat die goed en wel begonnen is. De verdediger van FC Utrecht keerde geblesseerd terug in Nederland.
Tijdens de training raakte Shew-Atjon zondag geblesseerd aan zijn knie, toen hij keeper Joost Terol probeerde te ontwijken. Daarmee kwam een einde aan het trainingskamp in het Spaanse Estepona, want het pijnlijke gewricht kan beter worden behandeld in Nederland.

'Dit is de zoveelste tegenslag die ons dit seizoen treft wat blessureleed betreft', zei trainer Foeke Booy op de website van FC Utrecht. 'Ik vind het erg jammer voor hem, want hij was net zo goed in vorm. Ik hoop dat de blessure meevalt.' Onderzoek in het ziekenhuis moet dinsdag uitwijzen hoe ernstig de kniekwetsuur is.

Bron: VI
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Inderdaad jammer , Shewi was erg goed bezig!

pi_16211354
Zeker jammer, Shewie begon zo'n beetje onmisbaar te worden op de linksback plaats, nu moeten we waarschijnlijk Bosschaart opofferen, en dan krijgen we Broerse op 't middenveld....

Ik las trouwens gister pas het verhaal van Roiha uit de VI van vorige week.

Die gast gaat bij elke andere club goals maken....

dinsdag 13 januari 2004 @ 09:53:15 #159
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16211901
quote:
Afscheid Maarten

Op 23 december j.l hebben vele honderden Utrecht supporters afscheid moeten nemen van hun vriend Maarten. Maarten was een gerespecteerd supporter die door zijn eigen humor, fanatisme en enthousiasme een unieke verschijning was binnen FC Utrecht.

Zijn familie en vrienden zijn verslagen achtergebleven. Vanuit alle groeperingen binnen FC Utrecht is er de afgelopen weken keihard gewerkt aan een afscheid wat Maarten toebehoort. Gedurende de wedstrijden Feyenoord- FC Utrecht op 25 januari en FC Utrecht- RBC 28 januari zal Maarten op een gepaste wijze geëerd en herdacht worden. De bedoeling voor de thuiswedstrijd tegen RBC zal volgende week naar buiten worden gebracht, maar graag willen we alle Utrecht supporters die op 25 januari massaal naar de Kuip in Rotterdam afreizen het volgende verzoeken.

Alle groeperingen binnen FC Utrecht roepen op om Maarten tijdens deze wedstrijd gepast te herdenken. Vandaar dat wij iedereen verzoeken om de clubkleuren voor 1 wedstrijd thuis te laten en om MASSAAL in ZWARTE KLEDIJ af te reizen met de supporterstrein naar Rotterdam. Tevens willen wij alle mee reizende supporters vragen om gedurende de wedstrijd een gepaste serene stilte in acht te nemen. Dit houd in dat wij ter nagedachtenis en ter herdenking van Maarten iedereen willen verzoeken om NIET te zingen voor en tijdens de wedstrijd, en zelfs niet te juichen tijdens een doelpunt. Vanzelfsprekend zijn er ook supporters die Maarten niet kenden. Maar ook deze supporters vragen wij hun begrip, respect maar ook de ongelooflijke steun die wij op deze wijze aan de aanwezige familie en vrienden van Maarten kunnen geven. Vanaf de 80e minuut van de wedstrijd zal er een spandoek onthult worden en zal er een gepast lied worden gezongen. Tot slot zullen de FC Utrecht spelers na afloop bedankt worden voor de geleverde prestatie. De exacte bedoeling vanaf de 80e minuut zal door middel van uitdelen van pamfletten bij het instappen van de supporterstrein en door middel van het omroep systeem op het trein station aan iedereen nog kenbaar gemaakt worden.

In de media is vanaf verschillende kanten interesse getoond. Uitdrukkelijk willen wij jullie verzoeken om uitsluitend medewerking te verlenen na goedkeuring bij de bij ieder bekende jongens Bobby en Geoffrey. Vanzelfsprekend heeft de familie in deze kwestie het laatste woord. Deze jongens zijn via de bekende kanalen bereikbaar. Deze manier van herdenken en steunen van de familie zal uniek zijn in Nederland. Wij weten zeker dat iedereen zijn eigen bijdrage op deze manier zal willen leveren om de persoon, die er altijd voor ons is geweest, altijd op zijn eigen manier FC Utrecht heeft gesteund maar vooral altijd zijn vrienden op allerlei manieren heeft gesteund te herdenken en te bedanken voor de fijne tijd de we met Maarten hadden.

MAARTEN RIP 23-12-2003

Las dit op een van de sites van Utrecht. Is dit niet een beetje overdreven allemaal? Ik weet dat hij een bekende jongen was bij Utrecht en een goed afscheid verdient hij maar doe zoiets niet tijdens een uitwedstrijd.

Komt de sfeer, zover je van sfeer kan spreken, niet ten goede. En een doodsaaie wedstrijd wil niemand hebben. Ik kom er iig niet voor.

Het lijkt nu overigens net of Utrecht ajax wil aftroeven bij het herdenken van een van hun jongens.

A.M.A.B
  dinsdag 13 januari 2004 @ 10:32:01 #160
26251 Eilanden
pi_16212818
Ik ben ook geen voorstander van die uitwedstrijd actie. Iets doen bij die thuiswedstrijd vind ik inderdaad best, maar het moet niet overdreven worden.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 10:38:59 #161
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_16213007
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 09:53 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Las dit op een van de sites van Utrecht. Is dit niet een beetje overdreven allemaal? Ik weet dat hij een bekende jongen was bij Utrecht en een goed afscheid verdient hij maar doe zoiets niet tijdens een uitwedstrijd.

Komt de sfeer, zover je van sfeer kan spreken, niet ten goede. En een doodsaaie wedstrijd wil niemand hebben. Ik kom er iig niet voor.

Het lijkt nu overigens net of Utrecht ajax wil aftroeven bij het herdenken van een van hun jongens.

mee eens. Klinkt lomp van me, maar ik heb echt zo'n gevoel van: "zo kun je wel bezig blijven" Een herdenkingsactie, oké, maar dit gaat voor mij wel een beetje te ver. Met alle respect.
pi_16213295
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 09:53 schreef Cart_man het volgende:

Daar dacht ik dus ook direct aan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 13 januari 2004 @ 11:38:59 #163
26251 Eilanden
pi_16214732
quote:
Dit houd in dat wij ter nagedachtenis en ter herdenking van Maarten iedereen willen verzoeken om NIET te zingen voor en tijdens de wedstrijd, en zelfs niet te juichen tijdens een doelpunt.
Dat van die zwarte kleding kan ik begrijpen, maar zou die jongen zelf bovenstaande gewild hebben? Daar steun je de spelers van de FC ook niet mee....
pi_16214923
Ik heb bij 'm op school gezeten, ken 'm dus een beetje, en ik weet zeker wel dat ie het machtig mooi zou vinden als ie het kon zien.

Waarom er voor 80 minuten gekozen is, en niet voor 23 snap ik alleen niet. Maar goed, kaartje is allang binnen, en ik weet zeker dat het gaat lukken die herdenking.

quote:
Waarom ? Als die jongen van Ajax niet pas nog herdacht was, dan had niemand dat gedacht...
  dinsdag 13 januari 2004 @ 11:55:57 #165
26251 Eilanden
pi_16215250
Maar denk je niet dat 80 minuten je mond houden en zelfs niet bij een goal een beetje overdreven is?
pi_16215808
quote:
Maar denk je niet dat 80 minuten je mond houden en zelfs niet bij een goal een beetje overdreven is?
Ik snap niet dat er niet voor 23 minuten gekozen is, aangezien dat zijn nummer was. Maar deze hele actie zoals ie nu is, is in overleg met familie, en vrienden van Maarten bedacht. Zijn hele familie is er ook bij in de Kuip.

Ik vind dan dat je gewoon het respect op moet kunnen brengen om in dit geval 80 minuten lang stil te zijn. Je kan de aankomende 60 jaar nog zingen en juichen...

dinsdag 13 januari 2004 @ 12:49:07 #167
26251 Eilanden
pi_16216770
Is er uberhaupt al wat bekend over de plannen tegen RBC?
pi_16216842
Niet juichen bij een doelpunt, zou hij dat ook zo gewild hebben als fanatieke supporter?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 13 januari 2004 @ 15:36:48 #169
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16222078
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik snap niet dat er niet voor 23 minuten gekozen is, aangezien dat zijn nummer was. Maar deze hele actie zoals ie nu is, is in overleg met familie, en vrienden van Maarten bedacht. Zijn hele familie is er ook bij in de Kuip.

Ik vind dan dat je gewoon het respect op moet kunnen brengen om in dit geval 80 minuten lang stil te zijn. Je kan de aankomende 60 jaar nog zingen en juichen...

Het is wel een mooie actie maar doe zoiets gewoon in de Galgenwaard en niet in het stadion van "de vijand". Snap niet dat de organisatie (familie, vrienden etc.) dit niet zelf hebben kunnen bedenken.

Ik ga me muil niet houden 80 minuten lang, vanaf de eerste minuut kleun ik erin. Zal me niet verbazen als er spreekkoren komen en zoiets zou jammer zijn. Dan weet ik zeker dat die actie tot mislukken is gedoemd.

A.M.A.B
  dinsdag 13 januari 2004 @ 15:42:44 #170
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_16222281
Cartman heeft helemaal gelijk

beetje vage actie zo

Let yourself go and enjoy the bassline...
  dinsdag 13 januari 2004 @ 15:50:19 #171
30919 mitt
Michael Corleone
pi_16222601
Ik snap het ook niet hoor, vind het een beetje overdreven, vooral in een uitwedstrijd.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 15:50:51 #172
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16222617
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 15:36 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Het is wel een mooie actie maar doe zoiets gewoon in de Galgenwaard en niet in het stadion van "de vijand". Snap niet dat de organisatie (familie, vrienden etc.) dit niet zelf hebben kunnen bedenken.

Ik ga me muil niet houden 80 minuten lang, vanaf de eerste minuut kleun ik erin. Zal me niet verbazen als er spreekkoren komen en zoiets zou jammer zijn. Dan weet ik zeker dat die actie tot mislukken is gedoemd.

Ze zullen wel denken dat er bij de uitwedstrijden fanatieker publiek komt dat meer in is voor dit soort acties. En beter beheersbaar doordat de groep een stuk kleiner is.
Lekker zelf weten. Bij Zwolle vond ik het mooi hoe dat bij Heerenveen ging. Niet overgeorganiseerd zoals nu, maar gewoon uit het hart
  dinsdag 13 januari 2004 @ 16:21:40 #173
26251 Eilanden
pi_16223826
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 15:36 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Eeeeeh Cart_man .. Feyenoord is zeker niet DE vijand
pi_16224859
quote:
Je begrijpt 'm niet, niemand verwacht dat de feyenoord-aanhang stil blijft.
Het gaat puur en alleen om de FCU supporters, en reken maar dat 80% van degenen die gaan, alleen maar gaan voor Maarten.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 17:07:56 #175
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16225471
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je begrijpt 'm niet, niemand verwacht dat de feyenoord-aanhang stil blijft.
Het gaat puur en alleen om de FCU supporters, en reken maar dat 80% van degenen die gaan, alleen maar gaan voor Maarten.

Zin beter omschrijven dan

Nou, ben benieuwd hoe er gereageerd gaat worden bij de eerste spreekkoor van de wedstrijd...maar laat ik van het goede in de mens uitgaan en hopen dat ook de Feijenoordsupporters respect weten op te brengen voor Maarten.

A.M.A.B
  dinsdag 13 januari 2004 @ 18:27:49 #176
50237 dribbel79
pi_16228003
Ik hoop het ook, al hadden weinig Utregters respect voor die kerel die bij Ajaks dood is gegaan...laten we hopen op betere tijden in 't voetbal...
pi_16321546
Fuck. Alle uitkaarten zijn alweer weg

Lekker op tijd frits

vrijdag 16 januari 2004 @ 23:39:48 #178
50237 dribbel79
pi_16328808
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:06 schreef Poepoog het volgende:
Fuck. Alle uitkaarten zijn alweer weg

Lekker op tijd frits

Bennie bellen
  zondag 18 januari 2004 @ 11:16:41 #179
26251 Eilanden
pi_16361538

FC Utrecht niet langs LR Ahlen

zaterdag, 17 januari 2004

FC Utrecht heeft zaterdag het trainingskamp in Spanje afgesloten met een 2-2 gelijkgespeeld tegen het Duitse LR Ahlen uit de tweede Bundesliga.

Net als een aantal dagen eerder tegen San Pedro bleek ook Ahlen een harde tegenstander. In de slotfase ontstond er een flink opstootje, nadat Van de Haar een klap in het gezicht had moeten incasseren. Toen ook de doelman van de Duitsers zich ermee kwam bemoeien, dreigde de situatie verder uit de hand te lopen. De scheidsrechter maakte toen maar meteen een einde aan de wedstrijd.

FC Utrecht kwam twee keer terug van een achterstand. De Duitsers kwamen na tien minuten spelen op voorsprong, maar vier minuten later kopte Stefaan Tanghe uit een voorzet van Dave van den Bergh, die goed op dreef was zaterdag, de gelijkmaker binnen. Een kwartier na rust kwam Ahlen weer op voorsprong. De 2-2 vormde het hoogtepunt van de wedstrijd: Hans van de Haar stond op de achterlijn en wist de keeper vanuit een haast onmogelijke hoek te passeren.

'Een nuttige wedstrijd tegen een pittige tegenstander, die van een hoger niveau was dan San Pedro', zei Foeke Booy. 'We hebben in de eerste helft bewust compact gespeeld. De 0-1 ontstond door knullig balverlies van onze kant, daarna zijn we een stuk beten gaan spelen en kregen we een aantal uitstekende mogelijkheden. In die fase kwamen we dan ook terecht op gelijke hoogte. Ook na die gelijkmaker waren de beste kansen voor ons, maar verzuimden we om afstand te nemen. Na rust konden we weinig potten breken.' De vermoeidheid ging volgens Booy een rol spelen tegen de Duitse opponent, die in de tweede helft veelvuldig wisselde.

Zondagochtend vliegt de selectie terug naar Nederland. Dinsdag treft de ploeg van Booy opnieuw een Duitse tegenstander, dan oefent FC Utrecht in Galgenwaard tegen Schalke 04.

Karakteristieken
FC Utrecht - LR Ahlen 2-2 (1-1)
10. 0-1
14. 1-1 Tanghe
56. 1-2
76. 2-2 Van de Haar

Opstelling FC Utrecht: Ponk, Braafheid, Zwaanswijk, Touzani, Lamey, Van den Bergh (46. Leitoe), De Jong (46. Kruys), Bosschaart (46. Keller), Tanghe, (57. Alecic) Van de Haar, Chaiat

zondag 18 januari 2004 @ 22:26:16 #180
26251 Eilanden
pi_16380256
Volgens RTL Text wordt Roiha overgenomen door FC Zwolle
pi_16388908
quote:
Volgens RTL Text wordt Roiha overgenomen door FC Zwolle
Verkocht of verhuurd ?

Let op : Die gaat scoren voor Zwolle...!!

dinsdag 20 januari 2004 @ 14:51:37 #182
26251 Eilanden
pi_16428319
Fortis weg bij Utrecht en Excelsior

(Van onze sportredactie)

ROTTERDAM - FC Utrecht en Excelsior raken hoofdsponsor Fortis kwijt. Ook Heerenveen wordt getroffen door de nieuwe strategie van de bankverzekeraar, die van plan is al zijn kaarten op Feyenoord te zetten. Met de Rotterdamse voetbalclub, waar Fortis-dochter Stad Rotterdam het
shirt siert, wordt nog onderhandeld over verlenging van het contract, dat deze zomer afloopt.

Fortis beëindigt na afloop van de huidige contractperiode zijn rol als hoofdsponsor van FC Utrecht en Excelsior. Dat zegt de directie-voorzitter de Belgisch-Nederlandse bankverzekeraar, Jacques van Ek vandaag in Het
Financieele Dagblad.

Los van de vraag of Fortis verder wil als voetbalsponsor, staat voor het financiële concern vast dat het nog maar één club wil steunen. ''Als we voetbal doen, zal het Feyenoord zijn,'' aldus Van Ek, die vorig jaar bij het concern de Feyenoord-aanhanger Carlo de Swart als directeur opvolgde.

Fortis, ontstaan in 2000, beheert in Nederland een groot aantal merknamen. De versnippering deed Fortis ASR, de verzekeringstak van het concern, begin december besluiten de merken Amev, Stad Rotterdam en Wouds-end in de tweede helft van 2005 te laten opgaan in een nieuw bedrijf met een nieuwe naam.

Amev prijkt op het shirt van FC Utrecht, Stad Rotterdam staat behalve op het shirt van Feyenoord ook op het tenue van het Rotterdamse Excelsior, dat een nauw samenwerkingsverband heeft met Feyenoord.

Het contract met FC Utrecht, dat aan het eind van het seizoen 2004-2005 afloopt, wordt gewoon uitgediend, laat Fortis weten.

Woudsend is bij Heerenveen geen hoofdsponsor. Het label van het Friese dochterbedrijf zal onder de nieuwe Fortis-paraplu verdwijnen, maar bij Heerenveen zal de klap van het vertrek van de co-sponsor minder hard aankomen dan het afhaken van Amev en Stad Rotterdam bij Excelsior, die daar hoofdsponsor zijn.

Een verdere verbintenis met Feyenoord past volgens Van Ek beter in Fortis' strategie om als sponsor voor grote clubs te kiezen. Zo staat in België de naam van de bankverzekeraar op het shirt van Anderlecht.

''Wij zoeken clubs met een Europese uitstraling,'' aldus een
woordvoerder.

Vergelijkbare sponsorvormen in Nederland kennen Ajax met ABN Amro en PSV met Philips. Fortis wil niet aangeven hoeveel geld het concern kwijt is met het sponsoren van de voet! balclubs. Bij Fortis moeten binnen drie jaar 750 volledige banen verdw ijnen. De integratie van de administatie
van Amev, Stad Rotterdam en Woudsend maakt van die operatie deel uit.

© Het Parool, 20-1-2004

dinsdag 20 januari 2004 @ 14:53:47 #183
26251 Eilanden
pi_16428403
Nog een kleine toevoeging:

"Algemeen directeur Martin Sturkenboom van FC Utrecht liet weten al maanden op de hoogte te zijn van de plannen van Fortis. Volgens het directielid verloopt de werving van een nieuwe sponsor redelijk positief. Simon Kelder, secretaris van Excelsior, gaf aan teleurgesteld te zijn, te meer omdat het bedrijf zou hebben aangegeven zeer tevreden te zijn over de samenwerking met de Rotterdamse club uit de eerste divisie."

pi_16459875
0-0

Goh je zou maar naar die wedstrijd zijn gegaan

woensdag 21 januari 2004 @ 16:29:06 #185
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_16461836
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:29 schreef Checkie het volgende:
0-0

Goh je zou maar naar die wedstrijd zijn gegaan

Ik was er

Koud

Maar wel paar mooie balletjes gezien hoor, goede kansen in ieder geval

pi_16465818
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:29 schreef thaduck het volgende:

[..]

Ik was er

Koud

Maar wel paar mooie balletjes gezien hoor, goede kansen in ieder geval

Ik hoorde dat de wedstrijd echt ballen was

Hoe vol / leeg was het stadion trouwens?

woensdag 21 januari 2004 @ 19:11:48 #187
50237 dribbel79
pi_16466820
3800 hoorde/ las ik...bijna leeg dus...
pi_16468585
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:11 schreef dribbel79 het volgende:
3800 hoorde/ las ik...bijna leeg dus...

Tja... Ik weet niet wat ze eranders van hadden kunnen verwachten.

maandag 26 januari 2004 @ 10:38:43 #189
26251 Eilanden
pi_16589368
UTRECHT - FC Utrecht gaat de rode kaart die Karim Touzani gisteren kreeg in het duel met Feyenoord aanvechten.

Touzani kreeg zijn uitsluiting na een vermeende overtreding op Danko Lazovic.

Scheidsrechter Temmink gaf ook nog eens een strafschop. ,,Dat laatste kunnen we niet ongedaan maken, ook al was die penalty onterecht, aldus trainer Foeke Booy. ,,Maar die rode kaart gaan we aanvechten. Op basis van de beelden op Studio Sport denken we een goede kans te hebben.

En terecht .. het was niet eens een penalty, laat staan een overtreding ....

pi_16590083
Wat dacht je van die buitenspelgoal van Zwaanswijk ?

Als ik het goed zag kwam ie via het achterhoofd van een feyenoord-speler bij hem...

maandag 26 januari 2004 @ 11:23:17 #191
26251 Eilanden
pi_16590400
Alhoewel ik het verlies daar niet op af wil schuiven, was Utrecht niet echt gelukkig met de arbitrage gisteren...
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:40:57 #192
26251 Eilanden
pi_16639527
Vrijspraak voor Touzani is niet meer dan terecht
pi_16639562
Eens.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:58:45 #194
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_16640163
Door een arbitrale blunder verloren.. Tjah, doe je niets aan helaas

Maar positief bekijken: Touzani staat er morgen gewoon weer!

Touzani

dinsdag 27 januari 2004 @ 22:04:06 #195
26251 Eilanden
pi_16640340
Temmink, De Kuip en Utreg blijft een ongelukkige combinatie
pi_16640398
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:04 schreef Eilanden het volgende:
Temmink, De Kuip en Utreg blijft een ongelukkige combinatie
Helaas. In de bekerfinale gaat het beter.
Some say in ice
pi_16640429
Auw

*pijnlijke herinneringen komen weer naar boven*

dinsdag 27 januari 2004 @ 22:17:40 #198
26251 Eilanden
pi_16640887
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Helaas. In de bekerfinale gaat het beter.

Eeeeeeeeeeh .. in 2002 was het ook Temmink
pi_16640967
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:17 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Eeeeeeeeeeh .. in 2002 was het ook Temmink

Ai... Dat wist ik niet...
Some say in ice
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:21:10 #200
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_16641002
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:40 schreef Eilanden het volgende:
Vrijspraak voor Touzani is niet meer dan terecht
Moeten ze die goal ook afkeuren. Waarom kan een rode kaart wel "afgekeurd" worden en een goal niet
Let yourself go and enjoy the bassline...
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:33:26 #201
26251 Eilanden
pi_16641425
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:21 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Moeten ze die goal ook afkeuren. Waarom kan een rode kaart wel "afgekeurd" worden en een goal niet

Met deze beslissing geeft de KNVB in ieder geval aan dat er een fout is gemaakt, maar de wedstrijd maak je er niet mee ongedaan, hoe zuur het voor Utrecht is. Ik had het nog wel willen zien als de pingel niet was gegeven....
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:39:48 #202
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16641648
Herdenking Kroon.

A.M.A.B
pi_16641843
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:39 schreef Cart_man het volgende:
Herdenking Kroon.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

De dode supporter? Vond het wel een beetje "niet leuk", dat toen ze eindelijk "mochten" juichen, dat ze 3-2 achterkwamen...
Some say in ice
  dinsdag 27 januari 2004 @ 23:00:16 #204
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16642399
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

De dode supporter? Vond het wel een beetje "niet leuk", dat toen ze eindelijk "mochten" juichen, dat ze 3-2 achterkwamen...

Tja, dat is jammer voor de organisatoren...niks aan te doen.
A.M.A.B
  zondag 1 februari 2004 @ 16:59:58 #205
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16781246
Puntje in Zwolle pakken, prima prestatie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 1 februari 2004 @ 17:08:50 #206
26251 Eilanden
pi_16781621
Dag Popolon Doe de groeten gelijk effe aan je RBC Topic ...
  zondag 1 februari 2004 @ 17:09:47 #207
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16781661

Doet 't pijn?

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 1 februari 2004 @ 17:14:14 #208
26251 Eilanden
pi_16790665
Ik weet hoe het voelt Eilanden.
pi_16790770
Is het eigenlijk uitverkocht woensdag of kan ik Verbeek nog toe komen juiche?
  zondag 1 februari 2004 @ 21:15:22 #211
26251 Eilanden
pi_16792005
Ook jij bent nog welkom SCH

Maar het zal wel moeilijk worden voor Verbeek en zijn neefjes ... in Utrecht spelen we namelijk nog steeds op echt gras

pi_16792200
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:15 schreef Eilanden het volgende:
Ook jij bent nog welkom SCH

Maar het zal wel moeilijk worden voor Verbeek en zijn neefjes ... in Utrecht spelen we namelijk nog steeds op echt gras

Wat Zwolle kan, kunnen wij ook, zei de Trainer - en hij nam nog een kopje koffie.
  zondag 1 februari 2004 @ 21:23:49 #213
26251 Eilanden
pi_16792468
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat Zwolle kan, kunnen wij ook, zei de Trainer - en hij nam nog een kopje koffie.

Gelijkspel is niet genoeg

Bovendien is Ponk een penaltykiller
(zo'n beetje het enige waar die goed in is, maar dat is m'n persoonlijke mening )

pi_16792586
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:23 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Gelijkspel is niet genoeg

Bovendien is Ponk een penaltykiller
(zo'n beetje het enige waar die goed in is, maar dat is m'n persoonlijke mening )

Lekker balletje breed was dat.

Ponk faalt woensdag

zondag 1 februari 2004 @ 21:32:30 #215
26251 Eilanden
pi_16792957
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Lekker balletje breed was dat.

Ponk faalt woensdag

Maar Tanghe, Van der Haar en Bosschaart niet
pi_16793146
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:32 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Maar Tanghe, Van der Haar en Bosschaart niet

Hun horoscopen staan slecht
  zondag 1 februari 2004 @ 22:17:52 #217
26251 Eilanden
pi_16795189
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Hun horoscopen staan slecht

Maar hun voeten niet
pi_16880638
Eilanden, ik wil graag vanavond gaan maar lees dat ik een clubkaart nodig heb, kun je me helpen???
pi_16883312
Kan gewoon kaarten kopen aan de kassa vanavond.... is niet uitverkocht En mag toch lijen dat we doorgaan vanavond!!!
Nikon D3 + aanhangsels en opschoefsels
pi_16883382
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:55 schreef dadah het volgende:
Kan gewoon kaarten kopen aan de kassa vanavond.... is niet uitverkocht En mag toch lijen dat we doorgaan vanavond!!!
Ja maar ik heb geen clubkaart.
pi_16884889
quote:
Ja maar ik heb geen clubkaart.
Je beste Utregse accent opzetten en bij het stadioneven vragen of je op iemand's seizoens/clubcard een kaartje mag kopen...
pi_16886865
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je beste Utregse accent opzetten en bij het stadioneven vragen of je op iemand's seizoens/clubcard een kaartje mag kopen...

koartje woar koapen woar soazoenskoart woar

zoiets?

pi_16887005
quote:
koartje woar koapen woar soazoenskoart woar
zoiets
Ken je doen jochie !

(Maarre, zereneus, heus wel dat je een kaartje kan kopen met de (S)CC van iemand anders)

pi_16887082
de 1/2 finale is wederom in zicht. vanavond gaat het gebeuren.

utreg4life

pi_16887085
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 18:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ken je doen jochie !

(Maarre, zereneus, heus wel dat je een kaartje kan kopen met de (S)CC van iemand anders)

Ja echt? Ik heb een slecht aura bij de Galgenwaard, gaat op de een of andere manier altijd mis met mij daar.
pi_16887334
quote:
Ja echt? Ik heb een slecht aura bij de Galgenwaard, gaat op de een of andere manier altijd mis met mij daar
Wie niet waagt, die niet wint
  woensdag 4 februari 2004 @ 18:41:51 #227
26251 Eilanden
pi_16887890
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:37 schreef SCH het volgende:
Eilanden, ik wil graag vanavond gaan maar lees dat ik een clubkaart nodig heb, kun je me helpen???
Sorry SCH ... ik was niet online vanmiddag, zie het nu pas .... Mocht je dit nog lezen voor de wedstrijd en voordat ik wegga, stuur me dan effe een mailtje!
pi_16888204
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 18:41 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Sorry SCH ... ik was niet online vanmiddag, zie het nu pas .... Mocht je dit nog lezen voor de wedstrijd en voordat ik wegga, stuur me dan effe een mailtje!

Thanx man - ik heb net iets met iemand anders geregeld - denk dat dat gaat lukken. S6
  woensdag 4 februari 2004 @ 19:18:11 #229
26251 Eilanden
pi_16888770
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 18:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Thanx man - ik heb net iets met iemand anders geregeld - denk dat dat gaat lukken. S6

OK .. good luck

Hoop dat je een leuke wedstrijd hebt (want dan heb ik die ook ), maar dat Verbeek en zijn neefjes NIET winnen!

woensdag 4 februari 2004 @ 22:51:08 #230
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_16896908
FORZA UTREG!

Wat een DRAAK van een wedstrijd!

pi_16898076
gefeliciteerd

Ik heb me uitstekend vermaakt. Was verbaasd over de nonchalance van Utrecht. Je had dit kunnen weten van Gert-Jan en zijn vrindjes. Opportunistisch en op de aanval. Maar goed, het resultaat telt.

Jullie speaker mag ook wel eens gewisseld trouwens

woensdag 4 februari 2004 @ 23:36:58 #232
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_16898471

Utreg Cupfighters !!!!

woensdag 4 februari 2004 @ 23:38:16 #233
26251 Eilanden
pi_16898513
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:23 schreef SCH het volgende:
gefeliciteerd

Ik heb me uitstekend vermaakt. Was verbaasd over de nonchalance van Utrecht. Je had dit kunnen weten van Gert-Jan en zijn vrindjes. Opportunistisch en op de aanval. Maar goed, het resultaat telt.

Heracles was inderdaad veel feller en ik schrok van de hoeveelheid spelers van Utreg die onder hun normale niveau speelden!
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:45:19 #234
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_16898726
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:38 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Heracles was inderdaad veel feller en ik schrok van de hoeveelheid spelers van Utreg die onder hun normale niveau speelden!

Het was slecht voetbal van FC Utrecht, maar ik ben toch zeer blij met deze uitslag, was er 90 minuten niet echt gerust op.
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:51:57 #235
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_16898933
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:23 schreef SCH het volgende:
gefeliciteerd

Ik gok dat je Heracles supporter bent?

Ik vond de sfeer zeer ok! Een lekker vol uitvak wat op een leuke manier zijn feestje vierde en zijn team aanmoedigde! Vond ik zeer sportief en erg leuk!

Mooi was op het eind het 'Helemaal niets' van Utrecht waarop de Heracles supporters massaal gingen klappen. Dat zijn nou ECHTE supporters!

Hulde voor Heracles, ze hebben zich absoluut kranig geweerd vind ik en een pot gespeeld van niveau!

donderdag 5 februari 2004 @ 00:30:35 #236
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_16900028
Calabro speelde goed en met Sparta als tegenstander is de Finale in zicht , alleen jammer dat het een uitwedstrijd is.
Ado is the pride of Holland!
  donderdag 5 februari 2004 @ 00:33:05 #237
26251 Eilanden
pi_16900089
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:51 schreef thaduck het volgende:

[..]

Psssst .. als er een een Haerenfean supporter is, dan is het SCH wel
  donderdag 5 februari 2004 @ 00:33:36 #238
26251 Eilanden
pi_16900100
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:30 schreef bergkampf het volgende:
Calabro speelde goed en met Sparta als tegenstander is de Finale in zicht , alleen jammer dat het een uitwedstrijd is.
Calabro viel goed in bracht wat meer vuur erin!
  donderdag 5 februari 2004 @ 00:34:00 #239
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_16900112
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:51 schreef thaduck het volgende:

[..]

Mooi was op het eind het 'Helemaal niets' van Utrecht waarop de Heracles supporters massaal gingen klappen. Dat zijn nou ECHTE supporters!

Dat ze gingen klappen was waarschijnlijk eerder Synisch(of hoe je dit ook schrijft) bedoelt, maar dat is logisch

en die vreselijke tackle op calabro had met rood bestraft moeten worden!

donderdag 5 februari 2004 @ 00:35:52 #240
26251 Eilanden
pi_16900159
Maar met die scharen van 'em (een 5-dubbele ofzo ) was die wel ongelooflijk aan het sarren
  donderdag 5 februari 2004 @ 00:42:56 #241
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_16900298
Ja beter toch
pi_16900443
We gaan naar Sparta
pi_16900459
Jammer dat bv PSV of AJAX niet door was gegaan, dan was het winnen van de halve finale genoeg geweest om Europees te gaan spelen.
  donderdag 5 februari 2004 @ 00:55:40 #244
26251 Eilanden
pi_16900559
Dan winnen we die dennenapel toch gewoon weer?
pi_16900584
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:55 schreef Eilanden het volgende:
Dan winnen we die dennenapel toch gewoon weer?
Tijd om je signature te veranderen.
  donderdag 5 februari 2004 @ 01:34:49 #246
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_16901312
1 ding is zeker Utrecht heeft de beker (al hoewel ik hm zonet nog bij sbs6 zag staan) en dit seizoen gaan ze hm weer winnen
pi_16903160
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:57 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Tijd om je signature te veranderen.

Zeker naar 2004?
Some say in ice
pi_16904390
Calabro hehehe fantastisch die scharen-actie van 'm, dat mag ik wel

Inderdaad had die Heracles-gast diep rood moeten krijgen voor zijn aanslag, geeft de scheids Calabro geel ??

Al met al was het niet best, maar wel spannend, en nu op naar Het Kasteel.

Trouwens, wel apart dat je voor de wedstrijd zo een groep feyenoord-hooligans inloopt zonder het door te hebben...

donderdag 5 februari 2004 @ 09:56:18 #249
26251 Eilanden
pi_16904461
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Calabro hehehe fantastisch die scharen-actie van 'm, dat mag ik wel

Inderdaad had die Heracles-gast diep rood moeten krijgen voor zijn aanslag, geeft de scheids Calabro geel ??

Geel was terecht, dat is tegenwoordig de regel, als je actief bent in een opstootje dan krijg je geel. Calabro sprong op en gaf die gast een duw = geel
pi_16904759
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:34 schreef bergkampf het volgende:

en die vreselijke tackle op calabro had met rood bestraft moeten worden!

Calabro had rood moeten krijgen voor zijn reactie.
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:15:15 #251
26251 Eilanden
pi_16904846
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Calabro had rood moeten krijgen voor zijn reactie.

Overdrijven is ook een vak .. geel was terecht
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:17:21 #252
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16904881
quote:
Trouwens, wel apart dat je voor de wedstrijd zo een groep feyenoord-hooligans inloopt zonder het door te hebben...
Whehehe
A.M.A.B
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:18:36 #253
26251 Eilanden
pi_16904899
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:17 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Whehehe

Echt stoer ja ....
pi_16904902
quote:
Ongelooflijk inderdaad. En dan al die opgewonden bunnikgastjes er achter aan
pi_16904914
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:15 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak .. geel was terecht

Beide opmerkingen kloppen. Ga zo door
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:25:00 #256
26251 Eilanden
pi_16904994
quote: