Alle updates staan erop, bij de install van Yuri wordt RA2 automatisch geupdate naar versie 1.006. Vervolgens ga ik met Yuri online en voer ik de update uit (1.001) Daarna wil ik een match doen (maakt niet uit welke) en dan blijft hij een seconde of 15 zoeken (scherm met connecting en "view networkstatus") Vervolgens: krijg ik de melding dat hij niet kan connecten. Controleer je internetverbinding enzo. Ook kan ik mijn account niet veranderen, maar hij ziet wel op welke plaats ik sta. Dus op 1 of andere manier krijgt hij maar een halve verbinding. Hij vindt mijn account wel.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:35 schreef BMWM3 het volgende:
AchJa > Als je op internet klikt (hoofdmenu) en je doet QuickMatch/CustomMatch dan krijg je een informatie te zien dat er voor het internetten met RA2 een update aanwezig is. Doe je dan Accept of niet?
Zonder die update krijg je ook geen toegang...
Aha, ik heb dus al het werk voor niets lopen doen...quote:Op maandag 19 april 2004 09:55 schreef hwt het volgende:
De server ligt er al een paar dagen uit (was trouwens een paar maanden terug ook al, toen kreeg je de melding van serialnummer)
Met:quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:03 schreef Evil_Jur het volgende:
Gister het C&C combat pack gekocht, leuk dat 'oude' games nog zoveel plezier kunnen geven!
Dude ik heb dat hele spel minstens 1000x rond gespeeld. Dit waren de engie screenshots die ik zo gauw online kon vinden, omdat ik te lam was zelf screens te makenquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:22 schreef Xvon het volgende:
Je bent duidelijk niet erg ver gekomen (screens zijn van eerste 3 missies), maar toch is het idd een geniale game, ik speelde het vroeger altijd, en nu af en toe ook nog wel is online, das egt cool, op internet is nu een beetje het ouwe hippie gevoel, iedereen is gewoon blij nostalgisch, niemand cheat, er worden niet vaak mensen boos en dingen zoals omfg cheater hoor je niet vaak langskomen.. maar de opvolgers zijn idd een stuk minder cool, kwagt eigenlijk nog op een waardigge opvolger van westwood.
Btw moet EA niet alle minder grote studios opkopen en hun daarmee van hun genialiteiten beroven.
En trouwens is renegade wel ok, voor wat het geweest had kunnen zijn als ze het wat eerder hadden gereleased.. bij de eerse C&C zaten al preview beelden van renegade en hij kwam pas een jaar of wat geleden uit
Jup, leuk setje voor 20 euro.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Met:
Red Alert 2
Red Alert 2 Yuri's Revenge
C&C Tiberian Sun
C&C Tiberian Sun Firestorm
C&C Renegade
Dit pakket?
waar ga jij die kopen? gewoon in de winkel of op internet?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:13 schreef Suke het volgende:
ik denk dat ik het spel kwijt ben, misschien maar even kopen
LOL meen je dit?quote:Op donderdag 9 september 2004 12:45 schreef TamaraB het volgende:
Mijn vader speelt Red alert 1 en 2 heel vaak. Dat is het enige spel dat hij ooit speelt, verder geeft hij niks om spelletjes. Hij vraagt nu voor zijn verjaardag nog zo'n spel. Alleen is er 1 probleem, hij heeft een pentium 500 dus Generals draait niet. Weet iemand wat ik wel kan kopen, zo'n zelfde soort spel, niet te hoge systeemeisen? Ik speel zelf nooit zulke spellen, dus ik heb echt geen idee.
StarCraft met Broodwar.quote:Op donderdag 9 september 2004 12:45 schreef TamaraB het volgende:
Mijn vader speelt Red alert 1 en 2 heel vaak. Dat is het enige spel dat hij ooit speelt, verder geeft hij niks om spelletjes. Hij vraagt nu voor zijn verjaardag nog zo'n spel. Alleen is er 1 probleem, hij heeft een pentium 500 dus Generals draait niet. Weet iemand wat ik wel kan kopen, zo'n zelfde soort spel, niet te hoge systeemeisen? Ik speel zelf nooit zulke spellen, dus ik heb echt geen idee.
Spuit elf!quote:Op donderdag 9 september 2004 15:55 schreef Khadgar het volgende:
[..]
StarCraft met Broodwar.
EAquote:commercieler ingestelde firma
Wat wil je daar nu weer mee zeggen?quote:Op donderdag 9 september 2004 16:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
konami![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daarom, en dat is veel beterquote:Op donderdag 9 september 2004 16:51 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Wat wil je daar nu weer mee zeggen?
Het is weldegelijk Electronic Arts hoor.
... dan Konami?quote:Op donderdag 9 september 2004 18:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
daarom, en dat is veel beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |