abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 april 2004 @ 20:22:49 #101
40381 Xvon
goeie vraag
pi_18496905
Je bent duidelijk niet erg ver gekomen (screens zijn van eerste 3 missies), maar toch is het idd een geniale game, ik speelde het vroeger altijd, en nu af en toe ook nog wel is online, das egt cool, op internet is nu een beetje het ouwe hippie gevoel, iedereen is gewoon blij nostalgisch, niemand cheat, er worden niet vaak mensen boos en dingen zoals omfg cheater hoor je niet vaak langskomen.. maar de opvolgers zijn idd een stuk minder cool, kwagt eigenlijk nog op een waardigge opvolger van westwood.
Btw moet EA niet alle minder grote studios opkopen en hun daarmee van hun genialiteiten beroven.

En trouwens is renegade wel ok, voor wat het geweest had kunnen zijn als ze het wat eerder hadden gereleased.. bij de eerse C&C zaten al preview beelden van renegade en hij kwam pas een jaar of wat geleden uit
errr....
pi_18497198
AchJa > Als je op internet klikt (hoofdmenu) en je doet QuickMatch/CustomMatch dan krijg je een informatie te zien dat er voor het internetten met RA2 een update aanwezig is. Doe je dan Accept of niet?

Zonder die update krijg je ook geen toegang...
  zaterdag 17 april 2004 @ 20:51:31 #103
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_18497493
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 20:35 schreef BMWM3 het volgende:
AchJa > Als je op internet klikt (hoofdmenu) en je doet QuickMatch/CustomMatch dan krijg je een informatie te zien dat er voor het internetten met RA2 een update aanwezig is. Doe je dan Accept of niet?

Zonder die update krijg je ook geen toegang...
Alle updates staan erop, bij de install van Yuri wordt RA2 automatisch geupdate naar versie 1.006. Vervolgens ga ik met Yuri online en voer ik de update uit (1.001) Daarna wil ik een match doen (maakt niet uit welke) en dan blijft hij een seconde of 15 zoeken (scherm met connecting en "view networkstatus") Vervolgens: krijg ik de melding dat hij niet kan connecten. Controleer je internetverbinding enzo. Ook kan ik mijn account niet veranderen, maar hij ziet wel op welke plaats ik sta. Dus op 1 of andere manier krijgt hij maar een halve verbinding. Hij vindt mijn account wel.
pi_18530369
De server ligt er al een paar dagen uit (was trouwens een paar maanden terug ook al, toen kreeg je de melding van serialnummer)
  maandag 19 april 2004 @ 14:40:27 #105
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_18536050
quote:
Op maandag 19 april 2004 09:55 schreef hwt het volgende:
De server ligt er al een paar dagen uit (was trouwens een paar maanden terug ook al, toen kreeg je de melding van serialnummer)
Aha, ik heb dus al het werk voor niets lopen doen...
pi_18540151
Yep, en met jou vele andere
pi_18588476
Zijn er eventueel nog spelers die iets weten waar informatie is ??
pi_21628425
Gister het C&C combat pack gekocht, leuk dat 'oude' games nog zoveel plezier kunnen geven!
pi_21628840
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:03 schreef Evil_Jur het volgende:
Gister het C&C combat pack gekocht, leuk dat 'oude' games nog zoveel plezier kunnen geven!
Met:

Red Alert 2
Red Alert 2 Yuri's Revenge
C&C Tiberian Sun
C&C Tiberian Sun Firestorm
C&C Renegade

Dit pakket?
  maandag 30 augustus 2004 @ 00:20:42 #110
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_21630294
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 20:22 schreef Xvon het volgende:
Je bent duidelijk niet erg ver gekomen (screens zijn van eerste 3 missies), maar toch is het idd een geniale game, ik speelde het vroeger altijd, en nu af en toe ook nog wel is online, das egt cool, op internet is nu een beetje het ouwe hippie gevoel, iedereen is gewoon blij nostalgisch, niemand cheat, er worden niet vaak mensen boos en dingen zoals omfg cheater hoor je niet vaak langskomen.. maar de opvolgers zijn idd een stuk minder cool, kwagt eigenlijk nog op een waardigge opvolger van westwood.
Btw moet EA niet alle minder grote studios opkopen en hun daarmee van hun genialiteiten beroven.

En trouwens is renegade wel ok, voor wat het geweest had kunnen zijn als ze het wat eerder hadden gereleased.. bij de eerse C&C zaten al preview beelden van renegade en hij kwam pas een jaar of wat geleden uit
Dude ik heb dat hele spel minstens 1000x rond gespeeld. Dit waren de engie screenshots die ik zo gauw online kon vinden, omdat ik te lam was zelf screens te maken
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_21633145
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:

[..]

Met:

Red Alert 2
Red Alert 2 Yuri's Revenge
C&C Tiberian Sun
C&C Tiberian Sun Firestorm
C&C Renegade

Dit pakket?
Jup, leuk setje voor 20 euro.
  vrijdag 3 september 2004 @ 18:00:43 #112
102572 Neo_Cortex
Dont be such clever dickie
pi_21731342
Ra1 echt een super spel
I make you an offer you can't refuse
pi_21749184
ik denk dat ik het spel kwijt ben, misschien maar even kopen
pi_21749390
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 17:13 schreef Suke het volgende:
ik denk dat ik het spel kwijt ben, misschien maar even kopen
waar ga jij die kopen? gewoon in de winkel of op internet?
Op de FRS geven ze aan dat ie niet meer leverbaar is ..
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_21835797
RA1 TopSpel!!!
pi_21836657
Mijn vader speelt Red alert 1 en 2 heel vaak. Dat is het enige spel dat hij ooit speelt, verder geeft hij niks om spelletjes. Hij vraagt nu voor zijn verjaardag nog zo'n spel. Alleen is er 1 probleem, hij heeft een pentium 500 dus Generals draait niet. Weet iemand wat ik wel kan kopen, zo'n zelfde soort spel, niet te hoge systeemeisen? Ik speel zelf nooit zulke spellen, dus ik heb echt geen idee.
Allan Eshuijs site: http://www.allaneshuijs.nl
pi_21840454
quote:
Op donderdag 9 september 2004 12:45 schreef TamaraB het volgende:
Mijn vader speelt Red alert 1 en 2 heel vaak. Dat is het enige spel dat hij ooit speelt, verder geeft hij niks om spelletjes. Hij vraagt nu voor zijn verjaardag nog zo'n spel. Alleen is er 1 probleem, hij heeft een pentium 500 dus Generals draait niet. Weet iemand wat ik wel kan kopen, zo'n zelfde soort spel, niet te hoge systeemeisen? Ik speel zelf nooit zulke spellen, dus ik heb echt geen idee.
LOL meen je dit?

Je vader vraagt spelletjes, voor zijn verjaardag?
Ach ja, leuke vader dan, een jonge geest althans.

Hij doet zichzelf echt tekort als hij alleen Red Alert speelt, er zijn spellen van hetzelfde genre (Real Time Strategy) die ook prima op zijn oude beestje te spelen zijn. Denk aan Warcraft II, Dune 2000, Starcraft Brood War, e.d..

Erg leuke spellen, net iets minder krakkemikkig dan RA. Probleem is wel dat die spellen beiden niet echt "realisme" als uitgangspunt hebben. De eerste is een soort Fantasy-spel (met trollen, elfen en orcs), en de laatsten SciFi-spellen (planeten, ruimteschepen etc.).

Heeft je vader wel de laatste "patch" van Red Alert gedownload telkens? Dan is het spel veel beter te spelen en zijn er zaken toegevoegd.

Helaas is Westwood, het bedrijf achter de Command & Conquer-serie (waaronder RA ook valt), overgenomen door een commercieler ingestelde firma, en Generals is misschien leuk maar mist de sfeer van de eerdere delen. Je kunt op internet eens zoeken naar "2D RTS" of "2D Real Time Strategy Game" want er zijn ook veel gratis spellen die hobbyisten ontwikkelen, die nog op je pa's PC draaien. Dan kun je hem die laten testen en op basis daarvan bepalen welk spel voor hem interessant zou zijn (vraag het eventueel hier weer na het posten van je bevindingen).
pi_21840521
quote:
Op donderdag 9 september 2004 12:45 schreef TamaraB het volgende:
StarCraft met Broodwar.
pi_21840536
quote:
Op donderdag 9 september 2004 15:55 schreef Khadgar het volgende:

[..]

StarCraft met Broodwar.
Spuit elf!
  donderdag 9 september 2004 @ 16:02:41 #120
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_21840652
quote:
commercieler ingestelde firma
EA
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_21840710
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:02 schreef HomerJ het volgende:

[..]

EA
konami
pi_21841503
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:08 schreef Apekoek het volgende:

[..]

konami
Wat wil je daar nu weer mee zeggen?

Het is weldegelijk Electronic Arts hoor.
pi_21843458
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:51 schreef Cybarite het volgende:

[..]

Wat wil je daar nu weer mee zeggen?

Het is weldegelijk Electronic Arts hoor.
daarom, en dat is veel beter
pi_21848427
quote:
Op donderdag 9 september 2004 18:42 schreef Apekoek het volgende:

[..]

daarom, en dat is veel beter
... dan Konami?

Konami is allicht commercieler dan EA ja, maar dat is offtopic.

BTW: Konami koopt geen originele speltitels op om ze vervolgens te verneuken, voor zover ik weet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')