C&C 1 was de beste. Zonder twijffel.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:53 schreef type_29 het volgende:
de beste uit de C&C serie als je het mij vraagt
alle anderen erna waren voor mij een teleurstelling
RAAM RULES!
Ergens op de map is nog een basis waar ergens een vijandelijke sniper schuilt, die kan je overnemen en dan kan je daar al die SEALS en attack dogs bij de hoofdbasis mee uitschakelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:51 schreef CybPraetorian het volgende:
ik weet niet of het hier in hoort maar ik kon geen echt red alert 2 topic vinden die nog open was
ik zit een klein beetje vast in een level, the hound and the fox. Je begint dan met 3 yuri's en je moet je president uitschakelen. Nu ben ik al wel zo ver dat ik met de basis linksboven in mannetjes kan genereren, wanneer ik ook die science gebouw in neem.
Daarna wanneer mn geld op is loop ik met al mn mannetjes naar de andere kan waar ik die kleine airbase basis overneem. Daar krijg ik dan de mogelijkheid om paratroepers kan laten landen. Ik wacht nu al een hele tijd totdat ik een helemaal mannetjes heb. maar ik denk dat ik nooit genoeg kan hebben. Ik word dan direct door de snipers neer gehaald en de prisma towers...
is er een andere manier waarop dit moet? of krijg je nog versterkingen aangereikt wanneer je aanvalt...
Je kan dacht ik ook nog een IFV overnemen om eventueel een deel van de muren weg te halen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:16 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Ergens op de map is nog een basis waar ergens een vijandelijke sniper schuilt, die kan je overnemen en dan kan je daar al die SEALS en attack dogs bij de hoofdbasis mee uitschakelen.
Als je die hebt uitgeschakeld maak je een spy in je barracks en die stuur je in een powerplant om de prismtowers uit te schakelen (tijdelijk). Dan kan je met je sniper de overgebelven units in de basis uitschakelen en vervolgens pak je de president met een psy trooper.
Lang geleden, maar zo ging het ongeveer
Ja, meteen in het begin van het level heb je de mogelijkheid om een IFV over te nemen en in het verloop van het level ook nog. Ik geloof zelfs dat je ook nog een Grizzly tank kan overnemen ergens, maar daar heb je niet echt veel aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je kan dacht ik ook nog een IFV overnemen om eventueel een deel van de muren weg te halen.
IFV is die rijdende missile launcher? ja die heb ik, en daar mee kan je dan stukken van de muur weg knallen? ok...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:06 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Ja, meteen in het begin van het level heb je de mogelijkheid om een IFV over te nemen en in het verloop van het level ook nog. Ik geloof zelfs dat je ook nog een Grizzly tank kan overnemen ergens, maar daar heb je niet echt veel aan.
Je kan met je rechtermuisknop op de .exe in de red alert map klikken en dan kiezen voor ... with win 98 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:53 schreef MrAbagnale het volgende:
Massive KICK
Ik wil m ook weer installeren. Maar heb inmiddels windows xp en daar doet ie t niet op. Kan m niet installeren. Weet iemand hoe het wel moet. Graag makkelijke duidelijke uitleg voor een redelijke computernono!?
Kan je iets specifieker uitgelegd worden?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:18 schreef Hbjr het volgende:
ok de oplossing: had mijn broer in de IPX een netwerk nummer gegeven en ik ook dus 00001 en 00002, netbios uit en netframe op ethernet 802.3 en daaruit 00001 en die andere computer 00002 geven.. viola opgelost!
Eigenschappen netwerkkaart ->Protocol-instellingen voor -> IPX/SPXquote:Op woensdag 21 december 2005 00:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kan je iets specifieker uitgelegd worden?Dank
Hey bedankt, even testen hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eigenschappen netwerkkaart ->Protocol-instellingen voor -> IPX/SPX
Kijk eens of je hier nog wat aan hebt...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:39 schreef _moder8or_ het volgende:
Ok. Nu heb ik het ingesteld. En zowel op de laptop als op de normale PC kunnen wel elkaar zien in de lobby. Maar we kunnen niet met elkaar chatten (we zien geen berichten van de andere user) en we als één van ons een game aanmaakt, komt die niet te staan in de aangemaakte gameroom.
Wat is er nu aan de hand
Het tabblad heb ik nu inderdaad, maar aks in Win95 selecteer, krijg ik nog steeds dezelfde melding.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:53 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Dan heb je Service Pack 2 (of hoger) voor Windows 2000 niet, of je hebt compatibility mode niet geactiveerd. Dat doe je zo:Login met administrator rechten Start - Uitvoeren regsvr32 %systemroot%apppatchslayerui.dll Ok
Nu staat het tabblad Compatibiliteit erbij als je de eigenscahppen van een bestand opvraagt.
Wat als je eerst alle enemies molt en op het einde die dingen inneemt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:28 schreef W8ezel het volgende:
- Engineers + Chrono missie post -
Weet iemand wat ik nu verkeerd doe?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |