abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:51:08 #151
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24796556
ik weet niet of het hier in hoort maar ik kon geen echt red alert 2 topic vinden die nog open was

ik zit een klein beetje vast in een level, the hound and the fox. Je begint dan met 3 yuri's en je moet je president uitschakelen. Nu ben ik al wel zo ver dat ik met de basis linksboven in mannetjes kan genereren, wanneer ik ook die science gebouw in neem.

Daarna wanneer mn geld op is loop ik met al mn mannetjes naar de andere kan waar ik die kleine airbase basis overneem. Daar krijg ik dan de mogelijkheid om paratroepers kan laten landen. Ik wacht nu al een hele tijd totdat ik een helemaal mannetjes heb. maar ik denk dat ik nooit genoeg kan hebben. Ik word dan direct door de snipers neer gehaald en de prisma towers...

is er een andere manier waarop dit moet? of krijg je nog versterkingen aangereikt wanneer je aanvalt...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:53:47 #152
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_24796610
de beste uit de C&C serie als je het mij vraagt
alle anderen erna waren voor mij een teleurstelling
RAAM RULES!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:10:24 #153
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_24797935
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:53 schreef type_29 het volgende:
de beste uit de C&C serie als je het mij vraagt
alle anderen erna waren voor mij een teleurstelling
RAAM RULES!
C&C 1 was de beste. Zonder twijffel.
For great justice!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:16:46 #154
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_24799061
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:51 schreef CybPraetorian het volgende:
ik weet niet of het hier in hoort maar ik kon geen echt red alert 2 topic vinden die nog open was

ik zit een klein beetje vast in een level, the hound and the fox. Je begint dan met 3 yuri's en je moet je president uitschakelen. Nu ben ik al wel zo ver dat ik met de basis linksboven in mannetjes kan genereren, wanneer ik ook die science gebouw in neem.

Daarna wanneer mn geld op is loop ik met al mn mannetjes naar de andere kan waar ik die kleine airbase basis overneem. Daar krijg ik dan de mogelijkheid om paratroepers kan laten landen. Ik wacht nu al een hele tijd totdat ik een helemaal mannetjes heb. maar ik denk dat ik nooit genoeg kan hebben. Ik word dan direct door de snipers neer gehaald en de prisma towers...

is er een andere manier waarop dit moet? of krijg je nog versterkingen aangereikt wanneer je aanvalt...
Ergens op de map is nog een basis waar ergens een vijandelijke sniper schuilt, die kan je overnemen en dan kan je daar al die SEALS en attack dogs bij de hoofdbasis mee uitschakelen.
Als je die hebt uitgeschakeld maak je een spy in je barracks en die stuur je in een powerplant om de prismtowers uit te schakelen (tijdelijk). Dan kan je met je sniper de overgebelven units in de basis uitschakelen en vervolgens pak je de president met een psy trooper.

Lang geleden, maar zo ging het ongeveer
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_24800157
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:16 schreef FallenAngel666 het volgende:

[..]

Ergens op de map is nog een basis waar ergens een vijandelijke sniper schuilt, die kan je overnemen en dan kan je daar al die SEALS en attack dogs bij de hoofdbasis mee uitschakelen.
Als je die hebt uitgeschakeld maak je een spy in je barracks en die stuur je in een powerplant om de prismtowers uit te schakelen (tijdelijk). Dan kan je met je sniper de overgebelven units in de basis uitschakelen en vervolgens pak je de president met een psy trooper.

Lang geleden, maar zo ging het ongeveer
Je kan dacht ik ook nog een IFV overnemen om eventueel een deel van de muren weg te halen.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:06:59 #156
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_24801948
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:25 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Je kan dacht ik ook nog een IFV overnemen om eventueel een deel van de muren weg te halen.
Ja, meteen in het begin van het level heb je de mogelijkheid om een IFV over te nemen en in het verloop van het level ook nog. Ik geloof zelfs dat je ook nog een Grizzly tank kan overnemen ergens, maar daar heb je niet echt veel aan.
Signature:
Maximaal
4
regels
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:24:20 #157
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24819945
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:06 schreef FallenAngel666 het volgende:

[..]

Ja, meteen in het begin van het level heb je de mogelijkheid om een IFV over te nemen en in het verloop van het level ook nog. Ik geloof zelfs dat je ook nog een Grizzly tank kan overnemen ergens, maar daar heb je niet echt veel aan.
IFV is die rijdende missile launcher? ja die heb ik, en daar mee kan je dan stukken van de muur weg knallen? ok...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_25285010
Kan me Counterstrike strategy boek niet vinden.
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:53:14 #159
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_32595126
Massive KICK
Ik wil m ook weer installeren. Maar heb inmiddels windows xp en daar doet ie t niet op. Kan m niet installeren. Weet iemand hoe het wel moet. Graag makkelijke duidelijke uitleg voor een redelijke computernono!?
I'm running out of time
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:27:58 #160
111433 Sud
Neverending
pi_32600024
Een deel van westwoordmannetjes is ipv overgestapt naar EA een eigen bedrijf begonnen, hoe heette dat bedrijf ookalweer?
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:24:38 #161
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_32601287
Petroglyph
Signature:
Maximaal
4
regels
  zondag 27 november 2005 @ 14:45:25 #162
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_32618050
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:53 schreef MrAbagnale het volgende:
Massive KICK
Ik wil m ook weer installeren. Maar heb inmiddels windows xp en daar doet ie t niet op. Kan m niet installeren. Weet iemand hoe het wel moet. Graag makkelijke duidelijke uitleg voor een redelijke computernono!?
Je kan met je rechtermuisknop op de .exe in de red alert map klikken en dan kiezen voor ... with win 98 bijvoorbeeld.
Of anders even googlen op red alert + windows XP >>> http://www.Google.nl
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  zondag 27 november 2005 @ 15:04:12 #163
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_32618557
Die info staat gewoon in de startpost trouwens.
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_33143469
Met geluk en trots vond ik weer mijn red alert 2 cd.
Na het instaleren op mijn pc en broer kreeg ik het geweldige idee om een lan te starten, nou niet dus. Even goed, ik vroeg me af hoe ik die lan werkend krijg:

Zelf heb ik de NWlink IPX/SPX protocol al draaien en nog wilt het niet lukken. Na wat kloten met settings als Frametype en meer lukt het ook niet.

ik vroeg me af of jullie nog een oplossing hadden? Weet niet precies welke specs jullie nodig hebben, dus indien vragen over OS (home edition) of router, schreeuw even..

Ik dank u alvast,

Robert
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_33145356
ok de oplossing: had mijn broer in de IPX een netwerk nummer gegeven en ik ook dus 00001 en 00002, netbios uit en netframe op ethernet 802.3 en daaruit 00001 en die andere computer 00002 geven.. viola opgelost!
"I don't know quotes" -Quoteless
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:29:48 #166
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_33166554
Heb em vandaag weer gekocht, 3e keer al
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_33263126
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 21:18 schreef Hbjr het volgende:
ok de oplossing: had mijn broer in de IPX een netwerk nummer gegeven en ik ook dus 00001 en 00002, netbios uit en netframe op ethernet 802.3 en daaruit 00001 en die andere computer 00002 geven.. viola opgelost!
Kan je iets specifieker uitgelegd worden? Dank
  Redactie Games woensdag 21 december 2005 @ 00:28:14 #168
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_33263485
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:11 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Kan je iets specifieker uitgelegd worden? Dank
Eigenschappen netwerkkaart ->Protocol-instellingen voor -> IPX/SPX
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_33263551
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:28 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Eigenschappen netwerkkaart ->Protocol-instellingen voor -> IPX/SPX
Hey bedankt, even testen hoor.
pi_33263738
Ok. Nu heb ik het ingesteld. En zowel op de laptop als op de normale PC kunnen wel elkaar zien in de lobby. Maar we kunnen niet met elkaar chatten (we zien geen berichten van de andere user) en we als één van ons een game aanmaakt, komt die niet te staan in de aangemaakte gameroom.

Wat is er nu aan de hand
pi_33331851
Het helpt bij netwerkgames ook meestal behoorlijk om de default gateway uit te schakelen. bij je netwerkcard settings. Hierdoor heb je geen internet meer maar dan werkte de netwerkgames wel perfect. (in mijn geval dan)
  Redactie Games maandag 26 december 2005 @ 23:56:10 #172
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_33426960
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:39 schreef _moder8or_ het volgende:
Ok. Nu heb ik het ingesteld. En zowel op de laptop als op de normale PC kunnen wel elkaar zien in de lobby. Maar we kunnen niet met elkaar chatten (we zien geen berichten van de andere user) en we als één van ons een game aanmaakt, komt die niet te staan in de aangemaakte gameroom.

Wat is er nu aan de hand
Kijk eens of je hier nog wat aan hebt...
http://www.planetcnc.com/features/techtroopers/networkGuide/

Ik was aan het kutten met een wireless adapter en een gewone netwerkkaart, beiden aangesloten op een router. Maar het werkt gewoon niet...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_37880972
&c the first decade gekocht. nostalgie.
maar nu zit ik vast. frustrerend....situatie:

5 minuten op de klok, een doolhof, 3 engineers om drie nukesilos te ontmantelen. Zelfs met behulp van tanya heb ik simpelweg te weinig tijd. alles al geprobeerd. zelfs het hele doolhof uitgetekend op papier. alle scenarios eindigen in TE WEINIG TIJD...

wie o wie helpt me

Yadi
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:49:14 #174
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_37929200
Het hoort eigenlijk niet in dit topic, maar hebben jullie het filmpje van C&C TW al gezien? WTF, zo cool!
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:28:37 #175
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_40554782
Ok, ik zit een beetje vast in de missies van RA1. Ik speel de sovjets en nu ben ik bezig met de missie dat je voor de 2e keer de chronon-machine (of hoe ie dan ook heet) moet proberen over te nemen. In de briefing staat dat je eerst alle radargebouwen moet uitschakelen, wat ik ook heb gedaan (samen met het grootste gedeelte van de allies). Dus nadat er geen radar meer was heb ik een ingenieur naar de chronon gestuurd, die is naar binnen geslopen en toen begon het gebouw van kleur te veranderen. Op dit punt had ik verwacht dat ik de missie voltooid zou hebben, maar nee, helemaal niks. Dus na een tijdje wachten heb ik nog een ingenieur naar de chronon gestuurd, maar weer geen effect. In de hoop dat een 3e ingenieur wel zou helpen heb ik ook die naar de chronon gestuurd en ook die is naar binnen geslopen. Dan krijg je de audiomedeling objective accomplished ( of iets in die richting). Ik helemaal blij dat ik eindelijk ook deze missie heb gehaald; komt er oppeens de medeling MISSION FAILED! Gelukkig heb ik deze missie in bijna elke stadium opgeslagen, dus ik kan weer vanaf elk punt beginnen.
Even voor de duidelijkheid: ik heb alle allies verslagen, alleen in het zuidoosten zijn nog een paar kanonnen (maar hier kon ik ook geen radar vinden) en de allly-basis in het noord-westen heb ik ook niet aangevallen ( maar volgens mij is daar ook geen radar).

Weet iemand wat ik nu verkeerd doe?
Niet voor de poes...neuhh
pi_40843045
Kan je dit spel ook via internet (kabel ) spelen tegenwoordig met patches ofzo ? Dit spel is echt zo vet!
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_41928380
Schop!

Ik heb deze tip uit een gesloten topic toegepast:
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 17:53 schreef FallenAngel666 het volgende:

[..]

Dan heb je Service Pack 2 (of hoger) voor Windows 2000 niet, of je hebt compatibility mode niet geactiveerd. Dat doe je zo:

• Login met administrator rechten
  • Start - Uitvoeren
  • regsvr32 %systemroot%apppatchslayerui.dll
  • Ok

Nu staat het tabblad Compatibiliteit erbij als je de eigenscahppen van een bestand opvraagt.
  • Het tabblad heb ik nu inderdaad, maar aks in Win95 selecteer, krijg ik nog steeds dezelfde melding.

Iemand een idee?
    Xbox Live Gamertag: Harmen84
      Moderator / Redactie FP donderdag 21 september 2006 @ 21:57:35 #178
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_42029443
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 22:28 schreef W8ezel het volgende:
    - Engineers + Chrono missie post -

Weet iemand wat ik nu verkeerd doe?
    Wat als je eerst alle enemies molt en op het einde die dingen inneemt?
    [b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
    pi_55295421
    megakik.

Ik kan die patch niet meer vinden om het te spelen op moderne windows. Kan iemand mij daaraan helpen?
      maandag 17 december 2007 @ 23:56:26 #180
    25527 FallenAngel666
    Think of the kittens!
    pi_55350687
    Ik had de 1.08 patch en de 3.0.3 patch nog op m'n HD staan.
    Je kan ze van m'n webspace afhalen:

1.08 patch (English) - om Red Alert onder XP te draaien in compatibility mode.
    3.0.3 patch (English) - internet multiplayer patch.
    Signature:
    Maximaal
    4
    regels
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2008 @ 21:14:45 #181
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_57746039
    Weer een schop.
    Ik probeer dit spel te spelen tussen een XP en of een Vista, of een Win98SE

Op alledrie de systemen heb ik RA nu prima geinstalleerd, met patches zodat ze ook de netwerk-mogelijkheden hebben.

Probleem met Vista: geen IPX meer
    IPX uiteindelijk met WinXP bestanden geinstalleerd, maar dat hielp niet voor RA
    DOSbox, hierin werkt RA prima, IPX via TCP/IP mogelijk, maar hoe moet dit dan met de instellingen?

Win98SE icm WinXP, is dit mogelijk? Moet ik nog ergens op letten?
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 april 2008 @ 18:45:31 #182
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_57764583
    Vista en XP heb ik nu via DOSbox werkend, helaas dus de DOS versie en niet 95

De win98se pc heeft RA mooi werkend, ze (xp en 98) zien elkaar in de lobby, maar als 1 van beiden een nieuw spel start, verdwijnt ie voor de ander en is er geen spel te selecteren
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 juli 2009 @ 11:17:13 #183
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_70871774
    Ik schop deze weer omhoog want ben weer eens bezig tussen de vista en XP pc
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')