quote:Weet iemand nog een fix om Emperor: Battle for dune onder xp tedraaien??
Op woensdag 31 december 2003 21:57 schreef Gamedemon het volgende:[..]
kvind emperor juist super cool...aleen krijg ik em niet aan in windows xp...:N
quote:Emperor: battle for dune hoort het gewoon te doen onder windows xp hoor. Je hoort geen compatibiliteitsproblemen te krijgen ofzo.
Op zaterdag 3 januari 2004 11:48 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Weet iemand nog een fix om Emperor: Battle for dune onder xp tedraaien??
quote:Als ik em onder xp start laad ie heel even en gebeurt er verder niks.
Op zaterdag 3 januari 2004 11:54 schreef Nietmachine het volgende:[..]
Emperor: battle for dune hoort het gewoon te doen onder windows xp hoor. Je hoort geen compatibiliteitsproblemen te krijgen ofzo.
quote:Er is een patch uitgebracht die compatibiliteits problemen met sommige CD/DVD drives verhelpt. Ik heb geen idee of dit het probleem is, maar het valt te proberen. Verder natuurlijk de auto-update functie even draaien.
Op zaterdag 3 januari 2004 17:19 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Als ik em onder xp start laad ie heel even en gebeurt er verder niks.
Edit: Even de techsupport van EA geraadpleegt. Er schijnen worden ook installatie en crash problemen toegeschreven aan de aanwezigheid van Norton Antivirus software. Er is geen patch voor beschikbaar, alleen een workaround: Norton verwijderen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door FallenAngel666 op 03-01-2004 18:50]
quote:Ik heb die patch gedraait en norton uit gezet en het gevolg was toen ik emperor starte dat me muispointer volledig weg was en emperor NIET starte :|
Op zaterdag 3 januari 2004 18:40 schreef FallenAngel666 het volgende:---
ik hoop dat ze eindelijk 's een nieuwe C&C clone afmaken, die fatsoenlijk op windows draait
ga maar 's kijken op http://freecnc-sf.holarse.net/
helaas gaat het nogal traag
quote:je hebt gelijk c&c 1 is de beste... maar ra 1 vind ik wat leuker om te spelen eigenlijk
Op zondag 4 januari 2004 20:00 schreef BitByter- het volgende:
mensen mensen, C&C (de eerste)
is het ALLERVETSTE spel wat OOIT gemaakt is
op nummer 2 staat natuurlijk red alertik hoop dat ze eindelijk 's een nieuwe C&C clone afmaken, die fatsoenlijk op windows draait
ga maar 's kijken op http://freecnc-sf.holarse.net/
helaas gaat het nogal traag
quote:Hoe kan je nou C&C beter vinden, maar RA leuker om te spelen
Op maandag 5 januari 2004 00:49 schreef Tomas123 het volgende:[..]
je hebt gelijk c&c 1 is de beste... maar ra 1 vind ik wat leuker om te spelen eigenlijk
quote:Die missie ken ik nog wel. Hou je persoontjes bij elkaar en je kunt de map doorlopen door eerst omlaag te gaan en vervolgens naar links te gaan. Blijf weg van de grote basis e.d. links en dan kom je uiteindelijk bij de generator die je vervolgens aardig kan vernietigen. Niet zo heel moeilijk. Daarna zie je vanzelf wel wat je moet doen
Ik moet met tanja, 2 hulpjes en een stuk of wat miltaartjes een base terug halen, dus repareren met de hulpjes, binnen een bepaalde tijd moet ik een bepaalde generator om zeep helpen omdat anders '? alles zich tegen tanja keert ofzo? teminste tanja gaat dan d00d'. hehe
Ik heb wel verbindingquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:19 schreef AchJa het volgende:
Kick!
Ik vond RA2 en Yuri's revenge weer in de kast. Ah, laat ik maar weer eens een online potje doen. Niet dus, couldn't connect to server. Zijn de gameservers van Westwood/EA games nu definitief offline??? Ik probeer het al ongeveer een week. Maar de hele week nog geen verbinding gezien... Meer mensen problemen???
Hmmm, vreemd... Dan ligt het probleem dus hier... Ik ga wel ff wat goochelen, mischien dat een nieuwe install soelaas biedt.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:21 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik heb wel verbinding
Yup, stonden er allemaal op.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:44 schreef Khadgar het volgende:
Heb je de updates geinstalleerd? Anders lukt het je zeker niet te connecten.
Die kun je toch bekijken vanuit de game??? (dat was tenminste zo)quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:20 schreef BMWM3 het volgende:
Ik vraag me telkens af waar men de rankings kan bekijken van Player/Clan
Ik ben nu uit pure pisnijd het register maar langs gegaan, alles westwood/ra2 vermeldingen weggepleurd, daarvoor de game geuninstalled. En ga het straks maar weer eens proberen. Ik kon met geen enkele server connecten (European, Pacific, American) Ik zie het na de volgende install wel weer.quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:20 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik kan ook niet connecten (vanuit Red Alert 2) naar de EA/WON servers.
Zelfde foutmelding. Ik zal de Internet Services even opnieuw installeren, kijken of dat iets uitmaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |