Stalk jij mij ofzo?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:00 schreef JH87 het volgende:
Ik ben na al die positieve reacties toch wel erg benieuwd naar het optreden hier in Groningen morgenavond.
Niet ingestudeerd denk ik. Ik denk niet dat elk bandlid elk nummer uit hun hoofd kent. Misschien niet de juiste gitaren of iets dergelijks. Ze hebben niet gezegd waarom dus dat is enkel gissen.quote:Op zondag 16 november 2008 13:45 schreef Operc het volgende:
Waarom konden ze dat nummer niet spelen dan?
quote:Op zondag 16 november 2008 12:52 schreef chansadres het volgende:
Gisteren geweest naar de Effenaar. Man o man. Wat een spetterend optreden. En het hoge woord is er uit. Elbow gaat volgend jaar een nieuw album opnemen en ze hebben zich bevestigd voor PINKPOP! Beter nieuws was er niet denkbaar.
Guyquote:Op zondag 16 november 2008 12:52 schreef chansadres het volgende:
Gisteren geweest naar de Effenaar. Man o man. Wat een spetterend optreden. En het hoge woord is er uit. Elbow gaat volgend jaar een nieuw album opnemen en ze hebben zich bevestigd voor PINKPOP! Beter nieuws was er niet denkbaar.
Het vraaggesprek was sowieso erg leuk. Iemand uit het publiek schreeuwde. "May I have a hug?" Guy zucht diep. Zet zijn gitaar in het rekje. Sukkelt naar de rand van het podium en springt in het publiek naar het meisje. Sukkelt weer terug. Klimt het podium op. Pakt rustig zijn gitaar. Gaat er achter zijn microfoon staan en vraagt als er nog andere vragen zijn. Schreeuwt iemand aan de andere kant dat die ook een knuffel wil. Guy zucht dieper. Legt zijn gitaar weer weg en springt weer het publiek in![]()
Nu pas? Schande!quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 19:55 schreef MaJo het volgende:
Nou ik heb ook eindelijk eens Elbow ontdektAl wel eens gehoord maar nooit veel aandacht aan besteed. Nu ze op Werchter komen heb ik ze wat beter gechecked en het is echt
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind toch echt alleen Seldom Seen Kid de moeite qua album.
Asleep in de Back en Leaders of the Free world heb ik ook gekocht en die vind ik vreselijk
Luister eens naar Not A Job, die is echtquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben normaal wel into ondoorgrondelijke muziek, maar ik vind dit echt ronduit saai.
hmm.. heb je Newborn wel eens helemaal gehoord?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben normaal wel into ondoorgrondelijke muziek, maar ik vind dit echt ronduit saai.
HEBBEN!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:22 schreef Evertje het volgende:
DVD is eindelijk binnen!
Seldom Seen Kid Live At Abbey Road. Helemaal geweldig
Waar heb je 'm vandaan getoverd?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:22 schreef Evertje het volgende:
DVD is eindelijk binnen!
Seldom Seen Kid Live At Abbey Road. Helemaal geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |