quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind toch echt alleen Seldom Seen Kid de moeite qua album.
Asleep in de Back en Leaders of the Free world heb ik ook gekocht en die vind ik vreselijk
Luister eens naar Not A Job, die is echtquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben normaal wel into ondoorgrondelijke muziek, maar ik vind dit echt ronduit saai.
hmm.. heb je Newborn wel eens helemaal gehoord?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben normaal wel into ondoorgrondelijke muziek, maar ik vind dit echt ronduit saai.
HEBBEN!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:22 schreef Evertje het volgende:
DVD is eindelijk binnen!
Seldom Seen Kid Live At Abbey Road. Helemaal geweldig
Waar heb je 'm vandaan getoverd?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:22 schreef Evertje het volgende:
DVD is eindelijk binnen!
Seldom Seen Kid Live At Abbey Road. Helemaal geweldig
Drama verhaal voor mij.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:02 schreef Joesse het volgende:
Is het iemand nog gelukt op de gastenlijst te komen voor het akkoestische optreden voor 3voor12? Ze zijn te populair geworden want het zat na een paar seconden al vol
[jaloezie modus] Wacht je jaren op zo'n kans, gaat ie aan je neus voorbij omdat allemaal mensen die een jaar geleden nog niet eens van Elbow gehoord hadden er nu ineens zonodig heen moeten[/jaloezie modus]
ja ik heb ook de hoop gevestigd op de prijsvragen van 3fm en de nieuwsbriefquote:Op maandag 18 mei 2009 17:17 schreef Thijsssss het volgende:
Het is me gelukt! Ook ik zat vanaf 11.50 constant op F5 te drukken en door snel te typen heb ik mooi twee plaatsjes bemachtigd.
Om de pijn bij Evertje een beetje te verzachten (voor zover dat mogelijk is); waarschijnlijk heb je nooit op de lijst gestaan. Gelijk na inschrijving hoor je een automatisch gegenereerd mailtje te krijgen, blijft deze uit dan sta je er niet op. Succes met de prijsvragen die in de 3voor12-nieuwsbrief staan, volgens mij gaan daar ook nog wel veel kaarten weggegeven worden.
Je zou een driedagenkaart voor Pinkpop kunnen kopen, maar voor 1 band is dat wel erg duur. De losse zaterdagkaarten zijn al uitverkocht omdat Bruce Springsteen die dag speelt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:16 schreef Molluck het volgende:
Schopje voor het goede album! (Seldom Seen Kid dus)
Wel ooit van de band gehoord maar niet echt naar omgekeken, zoals zovelen ben ik pas echt onder de indruk sinds het laatste album. Muzikaal is het erg sterk en de teksten zijn niet zo heel bijzonder maar blijven wel erg hangen. Helaas kom ik er zo laat achter dat een optreden waarschijnlijk niet meer gaat lukken tenzij ik ergens kaartjes voor iets win...
Mag ik niet eens met je meequote:
Je dacht niet eens aan mijquote:
Das niet waarquote:
Loop dan eens niet zo te zeuren!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das niet waar
gelukkig ga ik ze op Werchter zien![]()
Q... Jij hebt toch geen kaarten hequote:
Ik zou genoeg speling moeten hebben maar kijk toch nog even goed naar mijn reisschema.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:29 schreef Thijsssss het volgende:
Nu hopen dat ik er vanavond op tijd ben ondanks al het gezeik op 't spoor nu...
Vrijdag de tv-versie, dat zeiden ze na afloop.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:27 schreef Maisnon het volgende:
Tof! was zeker ook best intiem zo...
Hopelijk zet 3voor12 het online
Amen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:46 schreef Q. het volgende:
Nu kan ik rustig doodgaan, beter dan dit wordt het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |