quote:mee eens... Mensen die niet weten wat ze doen verdienen geen pc.... ga maar buiten met je knol spelen meisje
Op zaterdag 8 november 2003 23:04 schreef Dodec het volgende:
Als jij niet eens weet wat voor besturingssysteem er op jouw pc draait ....Wil je eigenlijk wel een computer?
Wil je niet gewoon een paard waar je lekker op kunt soppen?
quote:spuit 11
Op zaterdag 8 november 2003 23:06 schreef yootje het volgende:
Baggertopic.
quote:Demon. Konbowa. Ga maar weer even verder met het kijken van Gold boy. En daana is Ah My goddess weer aan de beurt. Wekt bij mij altijd romantiche gevoelens op.
Op zaterdag 8 november 2003 23:04 schreef Demon-X het volgende:[..]
tot nu toe heb k alleen voor Hikaru No Go een goeie ftp server voor gevonde (helaas heb k em niet meer) was wel een leuke (bi)shounen anime
quote:Ja, met de Y2K superuser backdoor. Je moet een voltage overflow op de northbridge van je moederbord uitvoeren, anders kan hij via de coprocessor de systeemklok op 1 januari 2000 zetten, waardoor hij via chmod 666 je systeem kan binnendringen. Voor een voltage overflow heb je alleen wat zwavelzuur en esthetisch verantwoorde aminozuren, anders kan de juiste spanning niet bereikt worden op poort 2000>4999. Als de verkeerde spanning wordt bereikt, kan het gebeuren dat via de negatieve lijn naar de elektriciteitscentrale corrupte data wordt verstuurd waardoor het waarschijnlijk zo is dat je hele provincie zonder stroom komt te zitten.
Op zaterdag 8 november 2003 23:03 schreef MariekeP het volgende:[..]
dus hij zit mijn systeem te hacken?
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 23:03 schreef MariekeP het volgende:[..]
dus hij zit mijn systeem te hacken?
quote:ook helemaal mee eens, daarom vind k die reclames ook altijd zo eng als je een klein kind met z'n/der vettige klauwen aan een pc zit *shrugs*
Op zaterdag 8 november 2003 23:05 schreef Gertsan het volgende:[..]
mee eens... Mensen die niet weten wat ze doen verdienen geen pc.... ga maar buiten met je knol spelen meisje
quote:Doe nou maar effe normaal en help me liever bij het probleem!
Op zaterdag 8 november 2003 23:05 schreef Gertsan het volgende:[..]
mee eens... Mensen die niet weten wat ze doen verdienen geen pc.... ga maar buiten met je knol spelen meisje
quote:Die spijker naast je in die muur
Op zaterdag 8 november 2003 23:08 schreef toska het volgende:[..]
ik zou ook uitkijken voor afluisteraparatuur
quote:* Demon-X hoort in de verte een slapende hond wakker worden...
Op zaterdag 8 november 2003 23:08 schreef Guusie het volgende:
Guusie hoopt dat er geen deel 2 komt![]()
quote:Wat is het probleem nou dan!?
Op zaterdag 8 november 2003 23:08 schreef MariekeP het volgende:[..]
Doe nou maar effe normaal en help me liever bij het probleem!
quote:Als je geen kloon bent moet jij normaal doen, wat meer info geven. Het is trouwens geen hacker kan ik je vertellen.
quote:Heb ik al gegeven. Die emmer water.
quote:Ik geef toch veel info?
Op zaterdag 8 november 2003 23:10 schreef yootje het volgende:[..]
Als je geen kloon bent moet jij normaal doen, wat meer info geven. Het is trouwens geen hacker kan ik je vertellen.
Jullie helpen me gewoon helemaal niet. Mensen zeuren 10 keer door over een start wat ik niet eens heb. Dan gaat het weer over en IP-adres wat dan zogenaamd niet klopt en nou hebbe ze het weer over het besturingsysteem, wat dat ook wezen mag. Ik geef gewoon antwoord op al die vragen maar er gebeurt verder niks.
quote:Als je gewoon had gedaan wat ik zei was er niets aan de hand geweest. Nu is het al te laat...
Op zaterdag 8 november 2003 23:15 schreef MariekeP het volgende:[..]
Ik geef toch veel info?
Jullie helpen me gewoon helemaal niet. Mensen zeuren 10 keer door over een start wat ik niet eens heb. Dan gaat het weer over en IP-adres wat dan zogenaamd niet klopt en nou hebbe ze het weer over het besturingsysteem, wat dat ook wezen mag. Ik geef gewoon antwoord op al die vragen maar er gebeurt verder niks.
quote:Meisje, pleur nou maar heel je computer door het raam van 12 hoog.
Ik geef toch veel info?
Verlost van alle problemen.
quote:neehoor, nu kan het ook nog
Op zaterdag 8 november 2003 23:16 schreef CybErik het volgende:[..]
Als je gewoon had gedaan wat ik zei was er niets aan de hand geweest. Nu is het al te laat...
quote:Je moet die poep eens uit je berenogen halen, idiote troetelbeer!
Ik geef toch veel info?
quote:jouw IP klopte ook niet anders kon je nu niet meer posten
Ik geef toch veel info?
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 23:19 schreef PARS het volgende:[..]
jouw IP klopte ook niet anders kon je nu niet meer posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |