abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_987682
Even over Quentin Tarantino: Ben ik de enige die Quentin Tarantino films de beste films ooit vind (samen met de Matrix natuurlijk )???

En wat vinden jullie de beste film van hem.
Ik vind Reservoir Dogs en Pulp Fiction dus echt super!

En zeker de openingstune van Reservoir Dogs, onze eigen George Baker!

"My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch."
  donderdag 7 juni 2001 @ 12:16:45 #2
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_987697
Nou ja, 'beste ooit' vind ik wel een groot statement...

Maar ik ben zeker wel een liefhebber van het werk van QT. Is er al iets bekend over een nieuwe film van zijn hand oid?

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_987714
Ik vind het zeker zeer goede films die hij maakt, en dan ook nog eens van die heerlijk relaxte muziek in zijn films. Een toppertje dus. Zelf vind ik overigens Jackie Brown net zo goed (zo niet beter) als Pulp Fiction.
O+. Ripley. O+.
  donderdag 7 juni 2001 @ 12:21:08 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_987722
Pulp Fiction en Reservoir Dogs staan beide in mijn Top 25.

Hoewel het mekaar niet veel ontloopt vind ik Reservoir Dogs beter dan PF.
Harder, scherper en meer no-nonsense.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 7 juni 2001 @ 12:22:13 #5
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_987725
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 12:20 schreef Smike het volgende:
Zelf vind ik overigens Jackie Brown net zo goed (zo niet beter) als Pulp Fiction.
Zeker.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  donderdag 7 juni 2001 @ 12:25:34 #6
12226 TheFarmer
"I'm back..."
pi_987741
Hehe! Pulp Fiction roeleerd!

Binnenkort komt er een nieuwe film van Tarantino genaamd Kill Bill... hmmm... is nog niet veel over bekend! kijk hier eens:

http://movies.go.com/movies/K/killbill_2001/index.html

Joblo "The Farmer" has returned...
pi_987903
quote:
Nou ja, 'beste ooit' vind ik wel een groot statement...
Ok dan, iets meer afgebakend: De beste films ooit in de categorie "Vage films" (zoals mijn vriendin de films altijd noemt)
  donderdag 7 juni 2001 @ 13:06:51 #8
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_988035
Pulp Fiction is een vette film, maar ze moeten die film potverdomme nou eens een keer in een fatsoenlijke editie op DVD knetteren.

Met alle extra's die bij de Criterion-laserdisc zaten bijvoorbeeld......

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 7 juni 2001 @ 13:21:39 #9
9934 Hiroller
Just rollin' around
pi_988146
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 12:16 schreef Zanderrr het volgende:
Maar ik ben zeker wel een liefhebber van het werk van QT. Is er al iets bekend over een nieuwe film van zijn hand oid?
Het gerucht deed op internet de ronde dat hij in het geheim een western in Mexico had opgenomen en die in alle stilte zelf ook nog eens geedit. Hij was namelijk gesignaleerd in de buurt van de set van The Mexican. Schijnt al wel eens een paar keer eerder geflikt te zijn door een aantal andere regisseurs, lastig met een cast enzo om dat enigszins stil te houden. De film zou vervolgens tijdens Cannes 2001 voor het eerst getoont gaan worden... Het is dus een gerucht, heb er sindsdien weinig meer van vernomen.
High Roller$ creating their own DE9; DEMO "2003: A SPACED ODYSSEY" FINALLY RELEASED!: http://surf.to/highrollers
pi_988168
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 12:51 schreef lunatix13 het volgende:

[..]

zoals mijn vriendin de films altijd noemt

Muts!
QT is bikkelgoed, ook als acteur trouwens (dusk till dawn ) Behalve het meesterwerk pulp fiction, heeft ie toch maar mooi de scripts voor true romance, natural born killers, leon e.a. geleverd! Ook geen misselijke filmpjes. Al deed ie de rest van zijn leven alleen nog maar dat,dan zit het voorlopig wel goed met de amerikaanse filmproductie. Helaas doet ie erg weinig de laatste tijd
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_988172
Quentin is errug ok!

Speelt zelf ook een leuke rol in From Dusk till Dawn..

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
pi_988291
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 13:24 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Muts!
QT is bikkelgoed, ook als acteur trouwens (dusk till dawn ) Behalve het meesterwerk pulp fiction, heeft ie toch maar mooi de scripts voor true romance, natural born killers, leon e.a. geleverd! Ook geen misselijke filmpjes. Al deed ie de rest van zijn leven alleen nog maar dat,dan zit het voorlopig wel goed met de amerikaanse filmproductie. Helaas doet ie erg weinig de laatste tijd

QT het script voor Leon geschreven. Dat is nieuw voor mij. Op de imdb staat niets vermeld over zijn betrokkenheid bij Leon.
This is this. This ain't something else, this is this!
  donderdag 7 juni 2001 @ 13:44:58 #13
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_988300
Ik vind het nogal een gehypte regisseur eigenlijk....
Moet je eens al die superlatieven hierboven lezen: 'geweldig', 'beste films ooit' etc.
Hij maakt wel leuke films, met goede quotes. Hoop geweld wat nergens op slaat, maar wel leuk.

Waarom iedereen Pulp Fiction zo goed vond vind ik echt een raadsel. Resevoir Dogs vond ik wel heel goed.

pi_988332
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 13:44 schreef Mza het volgende:

[..]

QT het script voor Leon geschreven. Dat is nieuw voor mij. Op de imdb staat niets vermeld over zijn betrokkenheid bij Leon.

Je hebt gelijk, in de war met iemand anders. Nouja, desperado dan!
  donderdag 7 juni 2001 @ 14:12:36 #15
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_988542
Idd een erg goeie regiseur, favoriet is toch nog reservoir dogs.

Valt wel op dat als je aan mensen vraagt wat hun favoriete film is dat dan vaak the matrix en pulp fiction genoemd worden, vooral onder pubers.
Vind het idd een beetje gehyped, want als je vraagt wat ze er zo goed aan vinden komt er maar weinigs uit, dat niet met geweld te maken heeft.

De ost van de QT films zijn ook erg goed, zo is de reservoir dogs soundtrack als een soort van radio show in elkaar gezet. De teksten daarvan zijn ook geschreven door QT, ook worden stukjes uit de film opgenomen in de soundtrack.

Alles wat QT aan ze films doet het totaal maakt het zo verschrikkelijk goed.

pi_988601
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 12:16 schreef Zanderrr het volgende:

Is er al iets bekend over een nieuwe film van zijn hand oid?

Volgens mij staan de opnames voor Desperado 2 op het punt van beginnen waar, naar verluidt, QT Roberto Rodrigues gaat assisteren bij de regie. Overigens zal QT ook weer een rol erin spelen
And we're changing our ways, taking different roads
pi_988945
quote:
Tweek:
Valt wel op dat als je aan mensen vraagt wat hun favoriete film is dat dan vaak the matrix en pulp fiction genoemd worden, vooral onder pubers.
Just for the record: ik ben geen puber meer, ben al 22 jr OUD. Ben al toe aan pensioen
Mijn opa vind de Matrix trouwens ook goe (issie stoer of nie?)!

En daarnaast: kwaliteit moet gewoon gewaardeerd worden, iedereen kiest daarvoor zijn eigen woorden.

donderdag 7 juni 2001 @ 16:40:58 #18
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_989800
reservoir dogs en pulp fiction zijn echt geweldig
Reg op't Koppie!!!
  donderdag 7 juni 2001 @ 17:09:16 #19
10785 Smots
pi_990080
Nog effe over Reservoir Dogs: heeft iemand ooit City on Fire gezien?

Is Reservoir Dogs op gebaseerd.

Wel lachen!

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_990106
Best aardige films maar meer ook niet.
Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
  donderdag 7 juni 2001 @ 17:17:25 #21
12226 TheFarmer
"I'm back..."
pi_990147
From Dusk Till Dawn? aardig! Dacht ik niet! Deze Film ROELEERD!!!
Joblo "The Farmer" has returned...
pi_990823
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 13:49 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, in de war met iemand anders. Nouja, desperado dan!

Desperado heeft Tarantino ook niet geschreven, hij speelde wel een kleine rol (de 'moppentapper').
Rock 'n' roll, deal with it.
  vrijdag 8 juni 2001 @ 11:23:16 #23
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_993853
Slightly off-topic:

Ik las laatst ergens dat Robert Rodriguez een nieuwe film gaat maken: "One Upon A Time In Mexico".
Hierin zouden gaan spelen:

Antonio Banderas
Quentin Tarantino
Johnny Depp
Selma Hayek (Schrijf ik dat goed?)
Enneh.. Enrique Iglesias

to name but a few. Lijkt mij toch wel een interessante cast.

Zie ook:
http://www.upcomingfilm.com/onceuponatimeinmexico.html

Kan best eens een broeierige film worden met Banderas, Iglesias, Hayek en de m.i. altijd imponerende Depp...

[Dit bericht is gewijzigd door Antikal op 08-06-2001 11:58]

"That's what Britney Spears said before he died.."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 juni 2001 @ 11:32:05 #24
862 Arcee
Look closer
pi_993902
Ik vond Reservoir Dogs lang zo boeiend niet als Pulp Fiction. Jackie Brown ook niet. Ik vind Pulp Fiction veruit de beste van hem. Staat ook in m'n Film Top 10 aller tijden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_993956
Hij heeft ook een film gemaakt over een twee geliefden die bonnie en clyde wouden nadoen
pi_994016
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 13:06 schreef Smots het volgende:
Pulp Fiction is een vette film, maar ze moeten die film potverdomme nou eens een keer in een fatsoenlijke editie op DVD knetteren.

Pulp Fiction en Reservoir Dogs zijn allebei op DVD en voor 50 piek liggen ze bij de Bruna. Ik ga zelf binnekort Resevoir Dogs halen
pi_994023
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 13:06 schreef Smots het volgende:

Helemaal mee eens. de dvd sucks..nu nog maar ff alleen met de video.
in ieder geval. PULP FICTION IS MIJN FAVORIETE FILM, EN IK BEN VERDER VOORAL GEK OP RESEVOIR DOGS. MUZIEK GEBRUIK IN ZIJN FILMS VIND IK OOK EEN HEEL STERK PUNT.
the man has spoken
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2001 @ 12:06:07 #28
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_994135
Reservoir Dogs staat ook wel hoog in mijn all time favorites. Trouwens, al het werk van de heer Tarantino heeft wel iets.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 8 juni 2001 @ 12:11:49 #29
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_994180
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 11:32 schreef Arcee het volgende:
Ik vond Reservoir Dogs lang zo boeiend niet als Pulp Fiction. Jackie Brown ook niet. Ik vind Pulp Fiction veruit de beste van hem.
Goh! we zijn het eens....
pi_994260
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 11:40 schreef Aneurism het volgende:
Hij heeft ook een film gemaakt over een twee geliefden die bonnie en clyde wouden nadoen
Bedoel je niet Natural Born Killers?

True romance is trouwens één van mijn favoriete films. De ander films van QT kan ik ook wel waarderen, maar om hem een goed acteur te noemen gaat me toch te ver. Tis wel erg houterig allemaal.

vrijdag 8 juni 2001 @ 13:52:16 #31
12266 Onis
It was a funny angle
pi_994999
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 12:30 schreef k_man het volgende:

[..]

Bedoel je niet Natural Born Killers?

Natural Born Killers is niet door Tarantino gemaakt, maar door Oliver Stone. Tarantino heeft het verhaal geloof ik wel geschreven.
Never underestimate the predictability of stupidity
  vrijdag 8 juni 2001 @ 14:14:51 #32
10794 Blindfold
Donde estan los Conejos?
pi_995176
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 13:52 schreef Onis het volgende:

[..]

Natural Born Killers is niet door Tarantino gemaakt, maar door Oliver Stone. Tarantino heeft het verhaal geloof ik wel geschreven.

Tarantino heeft maar heel weinig films zelf geregisseerd.
Naar mijn weten:
- Reservoir Dogs
- Pulp Fiction
- Jacky Brown
- 1 verhaal in Four Rooms
pi_995388
Z'n volgende is 'Kill Bill'
quote:
In this film noir tale, a prostitute (Thurman) who was shot by her pimp (Bill), ends up in a coma for nine years. She wakes up pissed off, soon setting out to seek revenge.
Klinkt koel

Warren Beatty speelt dan Bill, en Warren Beatty is koel

(Bulworth was wreed)

vrijdag 8 juni 2001 @ 19:36:48 #34
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_997650
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 15:04 schreef lunatix13 het volgende:

[..]

Just for the record: ik ben geen puber meer, ben al 22 jr OUD. Ben al toe aan pensioen
Mijn opa vind de Matrix trouwens ook goe (issie stoer of nie?)!

En daarnaast: kwaliteit moet gewoon gewaardeerd worden, iedereen kiest daarvoor zijn eigen woorden.

ik bedoelde jou niet, maar gewoon over het algemeen genomen. Ik zie het echt zo bij mij op school, toen de hype begon van vond iedereen gelijk de film hardstikek goed, vinnik ook. Maar de redenen waarom zijn gewoon dom.

Ben trouwens zelf 18.

† In Memoriam † zondag 15 juli 2001 @ 22:08:56 #35
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1212415
Reservoir Dogs is en blijft een gewéldige film!
Natuurlijk met het onvergetelijke 'Little green bag' van The George Baker Selection.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1212527
De films hebben een hoog entertainment waarde, maar verder hebben ze eigenlijk niks te zeggen.
pi_1212750
Gevonden op het web:

Tarantino heeft op dit moment 2 projecten lopen. De eerste is genaamd Kill Bill. De hoofdrol zal worden ingenomen door Uma Thurman en de opnames schijnen aankomende herfst te beginnen. Het tweede project is de WWII film Glorious Bastards. Volgens vele bronnen is QT hier op dit moment al mee bezig in Frankrijk.

Verder circuleert er nog een roddel dat Tarantino bezig zou zijn met een script voor The Vega Brothers. Hint: Michael Madsen was Vic Vega in Reservoir Dogs, John Travolta was Vincent Vega in Pulp Fiction.

Bron: xi-online

Surfin' Afghanistan
pi_1212810
Tja.. Hier nog iemand die zijn films erg gaaf vindt.
Vooral Pulp Fiction staat hoog in mijn lijssie, die 3 verhalen die op zich alleen staand lijken en die dan uiteindelijk toch samen komen. Geniaal.
Resevoir Dogs vond ik alleen de 1e keer erg leuk, 2e keer vond ik uhm al minder en nu is ie op v8 en ga ik zo maar naar bed.
Jacky Brown is ook leuk, maar dat komt vooral doordat ik SLJ een erg goede acteur vind.
NBK = erg vaag maar wel kewl
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
  maandag 16 juli 2001 @ 01:56:39 #39
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_1213721
Die gast is een HELD. Meer ga ik er niet over zeggen

(net genoten van Resevoir Dogs)

De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_1214067
Pulp Fiction vind ik briljant, Jackie Brown is erg goed en Reservoir Dogs kan er mee door.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 16 juli 2001 @ 10:04:35 #41
10785 Smots
pi_1214271
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 12:14 schreef lunatix13 het volgende:
Even over Quentin Tarantino: Ben ik de enige die Quentin Tarantino films de beste films ooit vind (samen met de Matrix natuurlijk )???
Nee hoor, er zijn miljoenen anderen die exact hetzelfde vinden als jij.
;-)
  maandag 16 juli 2001 @ 10:07:41 #42
10785 Smots
pi_1214285
quote:
Op zondag 15 juli 2001 22:44 schreef Purno het volgende:
Hint: Michael Madsen was Vic Vega in Reservoir Dogs, John Travolta was Vincent Vega in Pulp Fiction.

Bron: xi-online

OEH!

Don't get me started on intertextuality in Tarantino's films....

maandag 16 juli 2001 @ 10:09:36 #43
10785 Smots
pi_1214293
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 11:50 schreef Todo het volgende:

[..]

Pulp Fiction en Reservoir Dogs zijn allebei op DVD en voor 50 piek liggen ze bij de Bruna. Ik ga zelf binnekort Resevoir Dogs halen

Weet ik, maar ze moeten alle extra's erbij stoppen die ook op de Laserdisc te vinden waren.
Dat was echt een kneitergeile editie..
Maar liefst vier discs!

HRRRWOAGH!!

maandag 16 juli 2001 @ 10:41:57 #44
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_1214426
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 11:23 schreef Antikal het volgende:
Ik las laatst ergens dat Robert Rodriguez een nieuwe film gaat maken: "One Upon A Time In Mexico".
Hierin zouden gaan spelen:
Bij IMDB staat niets over Tarantino
  Redactie Frontpage dinsdag 20 november 2001 @ 14:36:36 #45
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2243205
quote:
chathustra - dinsdag 20 november 2001 14:33

--------------------------------------------------------------------------------
1: Wie ken hem.......
2: Wie houdt van hem.......
3: Wie aanbidt hem.............
Over filmproducenten gesproken.......

1: Ik
2: Ik niet, zijn films zijn leuk, zijn scenario's door anderen verfilmd beter
3: nou nou, dat gaat wel erg ver.
Wat erover gesproken?

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 20-11-2001 14:43]

pi_2244092
What's in the briefcase?
Als er ergens veel discussies over zijn te vinden op internet....

Ik had ooit ergens een quote van Samuel L Jackson gelezen over de inhoud van het koffertje waarin hij heel droog zei dat er twee lampjes inzaten om die 'gloed' te krijgen in de film

Ik vind dat er zo'n lekker sfeertje in die films hangt. Gewoon criminelen hoe ze in het 'echt' zijn, beetje lullen over dingen die ze meemaken en zieke grapjes maken en ondertussen hun zaakjes regelen (We should have gotten shotguns for this kinda deal), en ook hoe het vaak fout gaat (aw man I shot Marvin in the face).
En natuurlijk draagt de muziekkeus ook heel erg bij aan de sfeer, al denken de meeste mensen alleen aan George Baker en Dick Dale

Jammer dat het vaak wordt nagedaan...

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  dinsdag 20 november 2001 @ 17:19:27 #47
10785 Smots
pi_2244934
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 11:50 schreef Todo het volgende:

[..]

Dat weet ik, smarty-pants.
Bij de DVD van Pulp fiction zitten alleen niet de kneitergeile extra features die wèl op de laserdisc staan.
Ik mis het interview van een dik uur met meneer Q.T. zelf, vier geknipte scènes, achter de scènes, een 'making of' featurette, trailers, TV-spots (13 stuks maar liefst), stills van rekwisieten en de publicity campaign.
Om maar wat te noemen..............
  dinsdag 20 november 2001 @ 17:34:16 #48
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_2245104
quote:
Op maandag 16 juli 2001 10:09 schreef Smots het volgende:

[..]

Weet ik, maar ze moeten alle extra's erbij stoppen die ook op de Laserdisc te vinden waren.
Dat was echt een kneitergeile editie..
Maar liefst vier discs!

HRRRWOAGH!!

quote:
Op dinsdag 20 november 2001 17:19 schreef Smots het volgende:

[..]

Dat weet ik, smarty-pants.
Bij de DVD van Pulp fiction zitten alleen niet de kneitergeile extra features die wèl op de laserdisc staan.
Ik mis het interview van een dik uur met meneer Q.T. zelf, vier geknipte scènes, achter de scènes, een 'making of' featurette, trailers, TV-spots (13 stuks maar liefst), stills van rekwisieten en de publicity campaign.
Om maar wat te noemen..............

Zoek de 7 verschillen...
  dinsdag 20 november 2001 @ 17:36:03 #49
10785 Smots
pi_2245122
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 17:34 schreef PokerFace het volgende:

[..]

[..]

Zoek de 7 verschillen...

pi_2286592
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 16:03 schreef MadScientist het volgende:
En natuurlijk draagt de muziekkeus ook heel erg bij aan de sfeer, al denken de meeste mensen alleen aan George Baker en Dick Dale
En de Delfonics!
pi_2288659
quote:
Op zondag 25 november 2001 16:23 schreef Beatrice het volgende:

[..]

En de Delfonics!

Heh Delfonics zijn gaaf ja...

Van hen is ook het origineel van "Ready or Not" (covers: The Fugees, The Course), waar ook Missy Elliot een sample van gebruikte voor "Sock it to me"

Dit alles onder het mom van nutteloze informatie uiteraard...

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_7512296
Tarantino to Bring Back the Vega Brothers?

Quentin Tarantino is planning to unite two characters from his two biggest films in a spectacular new movie. The director wants to combine Vincent Vega - played by John Travolta - and Vic Vega - Michael Madsen's character in Reservoir Dogs - for a prequel to both films, called The Vega Brothers. A Hollywood source says, "Expect the charm to come from Travolta and the crazy stuff from Madsen. It will follow the pair's exploits around a club they own, set in the late eighties." According to insiders Tarantino - who is working on current project Kill Bill - hopes to finish writing The Vega Brothers early next year, ready for a summer shoot.

dinsdag 24 december 2002 @ 00:59:19 #53
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_7512962
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 00:22 schreef CloudBox het volgende:
Tarantino to Bring Back the Vega Brothers?

Quentin Tarantino is planning to unite two characters from his two biggest films in a spectacular new movie. The director wants to combine Vincent Vega - played by John Travolta - and Vic Vega - Michael Madsen's character in Reservoir Dogs - for a prequel to both films, called The Vega Brothers. A Hollywood source says, "Expect the charm to come from Travolta and the crazy stuff from Madsen. It will follow the pair's exploits around a club they own, set in the late eighties." According to insiders Tarantino - who is working on current project Kill Bill - hopes to finish writing The Vega Brothers early next year, ready for a summer shoot.

Dat is dus echt wel een film waar ik naar uit zou kijken. Maar dat doe ik eigenlijk naar ze andere films ook.
pi_7522577
True Romance vind ik de beste film waar hij bij betrokken was, maar ja daar zit ook Balki in die terwijl ie gepijpt wordt een kilo coke in zen gezicht krijgt precies als een agent em om zen rijbewijs vraagt ;-)
Daarnaast zag ik die film ook toevallig een keer op Canvas ofzo, terwijl ik 'de andere 2', Pulp Fiction Reservoir Dogs, pas zag na redelijk wat hypen enzo en ook nog op de nederlandse TV met reclames erdoorheen enzo, en das een erge atmosfeerkiller.
Die roddel over een Vega brothers film klinkt trouwens wel heel erg vet
pi_8066510
Niemand Four Rooms gezien?
pi_8066721
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:56 schreef Jolan het volgende:
Niemand Four Rooms gezien?

LOL, toevallig eergisteren weer 'ns een keer zitten kijken.
Blijft een master-film.
Erg leuk, verbaasd me dat er hier nie over gerept wordt

Tss
pi_8066773
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 14:07 schreef SandaP het volgende:

[..]

LOL, toevallig eergisteren weer 'ns een keer zitten kijken.
Blijft een master-film.
Erg leuk, verbaasd me dat er hier nie over gerept wordt

Klopt
  vrijdag 24 januari 2003 @ 20:20:58 #58
24054 search64
Avec le grande
pi_8093084
quote:
Op zondag 25 november 2001 16:23 schreef Beatrice het volgende:

[..]

En de Delfonics!

Del_tones
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  vrijdag 24 januari 2003 @ 20:22:12 #59
43777 LaGeWi
How're you doin' ?
pi_8093111
Quentin Tarantino rules! Hij maakt idd meesterlijk goede films.
Tja...
pi_8182618
Gisteren voor het eerst Pulp Fiction gekeken van Quentin Tarantino echt een super film!!!!
pi_8182756
Hij is nu bezig met een film die zich afspeelde voor pulp fiction!, samen met john travalota is ie weer terug film gaat overigens heten THE VEGA BROTHERS!!
Hoe kickuh is dat wel niet!!
Overigens ben ik ook een fan van hem ( al kan ik zijn kop niet uitstaan geniepig ventje!!)
  maandag 3 november 2003 @ 13:22:46 #62
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_14343389
TARANTINO NACHTEN IN DIVERSE BIOSCOPEN

In het weekend van 7 & 8 november en 14 & 15 november organiseert RCV
Entertainment in samenwerking met een groot aantal bioscopen Quentin
Tarantino nachten. Het programma bestaat uit PULP FICTION, JACKIE BROWN en
FROM DUSK TILL DAWN met als afsluiter de voorpremière van KILL BILL. Voor
het eerst zijn drie Tarantino's films in één nacht op het witte doek te
zien.

De Tarantino nachten vinden plaats in 38 steden waaronder Amsterdam,
Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Leeuwarden, Den Bosch, Arnhem en Maastricht.
Op www.belbios.nl bij "Kill Bill: Tarantino nacht"
staat een compleet overzicht van de deelnemende bioscopen, steden en tijden.
Het exacte programma verschilt per bioscoop

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_14369044
kep al een kaartjuh voor de tarantino night!
Not that we needed all that for the trip, but once you get into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.
pi_14371945
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 11:00 schreef Mighty_Mike het volgende:
kep al een kaartjuh voor de tarantino night!
Ik vond From Dusk Till Dawn een beetje een allegaartje. Er klopte geen hout van dat verhaal. De rest (RV, PF, FR, KB) is wel tof. Maar om Tarantino nou de beste regisseur ooit te noemen...
pi_14375481
Ik vind hem denk ik wel de beste regisseur die er is, zeker op dit moment...
Ik vind allevier zijn films geniaal, maar ik vind het moeilijk om ze in een bepaalde volgorde te zetten... maar ik denk dat het
1. Pulp Fictoin
2. Kill Bill
3. Reservoir Dogs
4. Jackie Brown
wordt, maar dat is echt moeilijk.
Ik vind het ook gewoon een heel erg interessante persoon en kijk graag naar interviews met hem, en hoor hem al helemaal graag commentaar geven bij z'n eigen films.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_14381498
Ik ga naar de Tarantino avond in Leeuwarden...

Ze draaien hier alleen PF en Kill Bill

Dus niet echt een 'night'

Victory is mine!!
pi_15753089
Net Kill Bill gezien!

Echt een fantastische film, enorm genoten.
Wat een geweld, helemaal verliefd op Uma Thurman.

Een portie humor zat ook in de film, me echt blauw gelachen.
De beste film gezien dit jaar!

pi_19281742
Ik heb er onlangs een topic over geopend maar op advies van Sunchaser vraag ik het hier. Weet iemand hier of er een autobiographie van deze intrigerende regisseur is? Ik zou die graag willen hebben
pi_19281775
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:07 schreef struiser_1 het volgende:
Ik heb er onlangs een topic over geopend maar op advies van Sunchaser vraag ik het hier. Weet iemand hier of er een autobiographie van deze intrigerende regisseur is? Ik zou die graag willen hebben
http://www.google.nl/sear(...)y&ie=UTF-8&hl=nl&lr=

?
pi_50079510
Net weer pulp fiction gezien op veronica. Dit is nu denk ik de 8e of 9e keer dat ik hem gezien heb en elke keer weer moet ik mijn mening erover nog verder naar boven bijstellen. Zonder twijfel beste film ooit gemaakt vind ik!
  maandag 4 juni 2007 @ 19:40:15 #71
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_50101762
quote:
Op maandag 4 juni 2007 01:34 schreef britneyspearsch het volgende:
Net weer pulp fiction gezien op veronica. Dit is nu denk ik de 8e of 9e keer dat ik hem gezien heb en elke keer weer moet ik mijn mening erover nog verder naar boven bijstellen. Zonder twijfel beste film ooit gemaakt vind ik!
Gisteren ook weer het laatste uurtje gezien. Blijft geniaal, ken intussen ongeveer elke zin uit m`n hoofd
pi_53010844
quote:
Op donderdag 7 juni 2001 12:14 schreef lunatix13 het volgende:
Ik ben ook een zeer grote fan van Tarantino. Bijna als zijn films (inclusief films met Rodriguez) vind ik geweldig heb ze bijna allemaal gezien.

mijn top drie

1. Pulp Fiction
2. Reservoir Dogs
3. Kill Bill Vol 1

ook goede films van hem vind ik Jackie Brown, The Grindhouse, Four rooms, Kill Bill Vol 2
Jus't because your are a character it doesn't mean you have character
pi_53011102
quote:
Op vrijdag 8 juni 2001 11:40 schreef Aneurism het volgende:
Natural Born Killers bedoel je met Woodley Harrelson (heeft hij trouwens nie gerregisseerd)
Jus't because your are a character it doesn't mean you have character
pi_53031787
Quentin als acteur is ook tof.
  zaterdag 8 september 2007 @ 17:05:43 #75
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53031814
Goeie kick
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 13 januari 2008 @ 00:16:37 #76
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_55987185
Death Proof vond ik maar kut overigens. Kill Bill wat mij betreft nog absolute top van Tarantino
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 13 januari 2008 @ 00:20:10 #77
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_55987260
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:16 schreef Cheiron het volgende:
Death Proof vond ik maar kut overigens. Kill Bill wat mij betreft nog absolute top van Tarantino
..

Pulp Fiction is beter..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zondag 13 januari 2008 @ 00:30:20 #78
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_55987518
Kill Bill is heerlijk, maar de Kill Bills liggen mij dichter aan het hart. Ik kan veel meer meeleven met The Bride dan met Willis bijvoorbeeld. Laat niet weg dat ik Pulp Fiction en Reservoir Dogs geweldige films vind. Dat is dan ook DE reden dat ik zo teleurgesteld was over Death Proof (alles behalve de ubercoole rol van Kurt Russel)
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:35:41 #79
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_97900439
quote:
In a 2007 interview with The Daily Telegraph, he discussed an idea for a form of spaghetti western set in America's Deep South which he called "a southern", stating that he wanted "to do movies that deal with America's horrible past with slavery and stuff but do them like spaghetti westerns, not like big issue movies. I want to do them like they're genre films, but they deal with everything that America has never dealt with because it's ashamed of it, and other countries don't really deal with because they don't feel they have the right to".On May 2, 2011, it was confirmed that the title of this film will be Django Unchained, and feature the revenge of a slave on his former master. Tarantino finished the script on April 26, 2011, and handed in the final draft to The Weinstein Company. Agency William Morris Endeavor reported Christoph Waltz was cast to play a German bounty hunter, with Stacey Sher producing. Will Smith and Idris Elba are rumored to be up for the title role, while Michael K. Williams' fans are campaigning for him to be considered for the role. Tarantino regulars Samuel L. Jackson and Christoph Waltz will play Stephen, a wise, proud house slave and a German bounty hunter named Dr. King Schultz, respectively. Leonardo DiCaprio has also been rumored to be in talks for the role of "Calvin Candie", a villain in the film. The film is said to be inspired by the 1966 film Django, directed by Sergio Corbucci, but also the 2007 Japanese remake by director Takashi Miike, called Sukiyaki Western Django, which featured Tarantino in a cameo as a character named Ringo.
quote:
While many of us imagine an Southern plantation owner as a stereotypical overweight gentleman mopping his brow, or maybe as that crocodile dad from the Tiny Toon Adventures movie, Quentin Tarantino apparently sees the archetype as more of a Leonardo DiCaprio type. The director--who previously tried to get DiCaprio in Christoph Waltz's Oscar-winning role as Hans Landa--now wants the late-season Growing Pains addition to play Django Unchained's antagonist, Calvin Candie, described as the "charming but ruthless proprietor of Candyland, a despicable club and plantation in Mississippi where female slaves are exploited as sex objects and males are pitted against each other in 'mandingo' style death matches." And here I was stupidly thinking a Candyland-based film wouldn't have a compelling plot.

Talks with DiCaprio's people are just getting underway, but word is there's a pretty good shot he'll take the part--after all, when has DiCaprio ever turned down the chance to do a distractingly present accent? Will Smith's participation, however, is another story. Though the box office champion and Summertime performer was recently named frontrunner to star as the title character in Tarantino's slave-based spaghetti western, now, according to Deadline, that's looking like much less of a thing that will happen, and some alternative names are being tossed around. Names like Idris Elba, Jamie Foxx, and even, yes, Chris Tucker. If you've seen the script, can you imagine the words coming out of his mouth?
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:35:58 #80
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_97900451
of was er al een topic over de nieuwe film van QT
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:42:17 #81
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_98545315
pi_98547916
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2008 00:16 schreef Cheiron het volgende:
Pulp Fiction en Reservoir Dogs, dat overdreven zwaardvechten waarbij Thurman natuurlijk wint is maar een kutfilm.

Edit: Inglourious Basterds op 3.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')