quote:Hier verder.
Op zondag 14 september 2003 18:33 schreef Mozart het volgende:
Jaja, een deel 2 van deze geweldige meeting!Zoals jullie allemaal wel weten hebben de mensen van het #muziek IRC kanaal een weekendje Delft onveilig gemaakt. Dit is echter zo goed bevallen dat er al snel plannen kwamen om het nog eens over te doen. Na 2 maanden is het dan zover: Deel 2 van de #muziek reis.
Op dit moment staat uiteraard nog niets vast; het is alleen een discussie topic. Inmiddels is de datum EN de locatie bekend: 2 - 4 Januari, in het Kruithuis te Delft. Hoe je daar komt hoor je ter zijner tijd nog wel.
En wie mogen er komen?
Simpel en duidelijk: Vaste bezoekers van het #muziek kanaal. Ook die-hard forum bezoekers zijn welkom uiteraard. Stom van me dat ik die vergeten ben.
Wie organiseert het eigenlijk?
Op dit moment zal Anthraxx het doen, maar als mensen zich vrijwillig geroepen voelen om het over te nemen dan kan dat uiteraard.Het lijstje:
Welke idioten komen er bij voorbaat al?
Tot nu toe:Anthraxx AudreyHepburn Summoner Vork dwerg Liejannuh Man_in_A_Shed Anton menjo Mini_Rulez Litpho Evil Pdehoog MuadDib Mozart (goh, vergat ik zelf daar toch bijna)
En wie gaan er allemaal erg hard hun best doen om te komen?
Tijn yvonne Flipneus Seborik Pietjuh Madscientist Diverse_Reality Toffe_Ellende ranja Tristessa Zander Armanimania Jane Grobbel Tony_Montana67 Webfreak
En wie is er te bang om ons in het echt te ontmoeten?
Vampier Dinosaur_Sr (maar hij heeft een geldige reden, dit itt Vampier )
Hoe zit het met de betalingen, van wie heb je ze binnen?
Anton Dwerg PdeHoog Liejannuh AudreyHepburn Litpho Evil MuadDib Diverse_Reality Seborik Vork Menjo Anthraxx Jane Arma_Angelus Summoner Mini_Rulez Op dit moment hebben alle mensen in dit lijstje een mail van mijn baas, de uber-nerd Anthraxx, gehad. Wel met enige complicaties, maar dat boeit niet
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 05-12-2003 19:04]
Dinsdag appeltaart toch dwerg?
quote:Yep.
Op zaterdag 8 november 2003 15:12 schreef Liejannuh het volgende:
Dinsdag appeltaart toch dwerg?
Derde post.
quote:FLIPNEUS heeft het druk.
Op zaterdag 8 november 2003 16:48 schreef Evil het volgende:
* Evil vraagt haar af waarom Flipneus nog nie gereageerd heeft, of is ze iets vergeten??
Maar nog steeds in eerste instantie waarschijnlijk zonder overnachting.
quote:* Evil heeft echt wat gemist denkt ze....
Op zaterdag 8 november 2003 18:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oppasvader spelen voor een nest jonge kletskevers.
Maar komt hij nu wel of nie??
quote:Hij MOET komen!
Op zondag 9 november 2003 15:45 schreef Evil het volgende:
Maar komt hij nu wel of nie??
quote:Gaan we weer gezellig met de trein?
Op zondag 9 november 2003 15:45 schreef Evil het volgende:
* Evil heeft echt wat gemist denkt ze....
quote:Dacht je dat ik dat nog een keer ging proberen??
Op zondag 9 november 2003 15:56 schreef MuadDib het volgende:Gaan we weer gezellig met de trein?
Voor wie niet weet waar ik het over heb:
Of kent iedereen het hier al?
quote:
Op zondag 9 november 2003 16:49 schreef Evil het volgende:
Dacht je dat ik dat nog een keer ging proberen??![]()
Ik wil je wel eventueel ophalen met de auto....
quote:Ik, als rechtschapen moraalridder, word er nog wel eens 's nachts zwetend van wakker...
Op maandag 10 november 2003 12:50 schreef Diverse_Reality het volgende:
Nog steeds een schuldgevoel door dat stukje zwartrijden?
wanneer kom ik in het betaald lijstje?
quote:Lees de Wist u datjes nog maar eens door....
Op maandag 10 november 2003 03:03 schreef Summoner het volgende:
Wat was er mis met die treinreis?
Deze gaat nooit meer met de trein....
quote:Ja, het zijn juist 2 cd's met elk 99 fragmenten en een boekje met bijbehorende vragen. Afhankelijk van de kleur waar je op staat (op het bord) moet je dan bijvoorbeeld de titel van de plaat noemen, of de artiest, of de volgende regels zingen, of een algemene vraag beantwoorden over het nummer enz. enz...
Op dinsdag 11 november 2003 21:32 schreef Liejannuh het volgende:
Jane, dat spel moet mee!Zitten er ook geluidsfragmenten bij??
Dan gaan we heeeeeeeeel vals meezingen!
quote:die moest je toch afspelen in de "shuffle" mode?
Op dinsdag 11 november 2003 21:37 schreef Jane het volgende:[..]
Ja, het zijn juist 2 cd's met elk 99 fragmenten
quote:Nee, de nummers staan er al 'geshuffeld' op. Klinkt ingewikkeld, maar dat is dus omdat je de vragen uit een boekje moet lezen. Op die manier wordt voorkomen dat je alvast kunt kijken wat het antwoord is op de vraag die jezelf later krijgt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Op woensdag 12 november 2003 18:36 schreef MuadDib het volgende:[..]
die moest je toch afspelen in de "shuffle" mode?
Anthraxx, ik weet dat ik al betaald heb, laat dat nog maar ff zitten totdat ik zeker weet of ik wel of nie kom.
Sorry
quote:Oei, dat klinkt ernstig... Het zou wel jammer zijn.
Op vrijdag 14 november 2003 17:20 schreef Evil het volgende:
Ik weet nie zo zeker meer of ik naar Delft kom. Er is iets tussen gekomen wat een behoorlijke impact op me kan hebben. En ik weet niet of ik dan in de stemming ben om een weekend naar Delt te gaan. Dat weet ik pas na 10 december.
quote:Misschien helpt 't als je je voorstelt dat we allemaal tulpen zijn?
Op donderdag 20 november 2003 17:21 schreef dwerg het volgende:
Ja, ik ben al zenuwachtig. Grote groepen mensen...
Summoner? Mini_Rulez? Tijn? FLIPNEUS? Jullie kwamen toch ook?
Voor 31 December wil ik graag een betaling zien, als jullie komen. Het klinkt rot om het zo te zeggen maar het is wél nodig
quote:Idd, 'tis net jam.
Op dinsdag 25 november 2003 10:30 schreef Arma_Angelus het volgende:
roosvice zijn van die vieze flessen die zo gaan pikken na een tijdje...
quote:we gaan gewoon voor het zuivere gerstenat.
Op dinsdag 25 november 2003 13:33 schreef Summoner het volgende:
Idd, 'tis net jam.
iemand nog voorkeur voor bier?
of drinken we gewoon Grolsch
quote:Uiteraard. Zijn er nog meer keuzes dan?
Op dinsdag 25 november 2003 14:38 schreef Arma_Angelus het volgende:
of drinken we gewoon Grolsch
En een geluidsinstallatie zou inderdaad ook wel handig zijn. Ik heb er helaas geen staan die ik zo mee kan nemen.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 22:50 schreef Seborik het volgende:
Kreeg m'n tentamenrooster van de week waarin stond dat ik 6 & 8 januari tentamen heb. Dat is dus direct de week na Delft. Weet dus niet of ik kom, of een dagje kom of gewoon wel kom.
[Dit bericht is gewijzigd door MuadDib op 25-11-2003 23:07]
quote:Mijn oude draagbare CD-speler kan wel mee. Die doet het perfect en kon zelfs mijn ouders op stang jagen door het volume
Op dinsdag 25 november 2003 22:07 schreef MuadDib het volgende:
Heeft er eigenlijk al iemand over het geluid nagedacht? Is er iemand in bezit van een oorverdovend doch draagbaar hifi-setje?
quote:Ja, nu ben ik speciaal bier gaan drinken om jou eruit te zuipen.
Op dinsdag 25 november 2003 22:51 schreef MuadDib het volgende:[..]
quote:Probeer het zaterdag as maar
Op dinsdag 25 november 2003 23:06 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja, nu ben ik speciaal bier gaan drinken om jou eruit te zuipen.
quote:Dat is ook nog niet zeker.
Op dinsdag 25 november 2003 23:07 schreef MuadDib het volgende:[..]
Probeer het zaterdag as maar
Er komt echt nog een keer een kroegenmeet met dwerg erbij.
Oei, ik klink als moeder Wodan
quote:niet huilen, gewoon gezellig langskomen dan begin je maar eerder met leren. doe ik ook altijd en dat werkt echt uitstekend.
Kreeg m'n tentamenrooster van de week waarin stond dat ik 6 & 8 januari tentamen heb. Dat is dus direct de week na Delft. Weet dus niet of ik kom, of een dagje kom of gewoon wel kom.
quote:Haha, ik ben nu al aan het leren voor tentamens in januari.
Op dinsdag 25 november 2003 23:26 schreef Summoner het volgende:
Sebbo, ik hoop dat je wel kunt komen, misschien als je wat eerder met studeren begint?Oei, ik klink als moeder Wodan
quote:Bovendien gaat het niet alleen om het leren.
Op dinsdag 25 november 2003 23:41 schreef anne-fleur het volgende:[..]
niet huilen, gewoon gezellig langskomen dan begin je maar eerder met leren. doe ik ook altijd en dat werkt echt uitstekend.
quote:Hollandia!
Op dinsdag 25 november 2003 22:30 schreef menjo het volgende:[..]
Uiteraard. Zijn er nog meer keuzes dan?
quote:hmn, leren vlak voor je toets is nooit goed.
quote:Tijdens m'n eerste jaar heb ik al geleerd dat dat niet zo is.
Op woensdag 26 november 2003 00:34 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
hmn, leren vlak voor je toets is nooit goed.
Je kan beter alles even laten bezinken, en hoe kan dat nou mooier dan een weekendje lekker naar Delft...
quote:hmm, mijn ervaringen zijn anders.
Op woensdag 26 november 2003 00:34 schreef Wodan het volgende:
Tijdens m'n eerste jaar heb ik al geleerd dat dat niet zo is.
Oh, bah. Erwtensoep... yvonne zei gisteren trouwens dat ze op de 3de langskomt.
Ik ga echt m'n best doen om er in ieder geval een dagje te zijn en misschien het volledige weekend, maar het hangt van een aantal onvoorspelbare factoren af.
quote:Kletskevers zijn okay!
Op zaterdag 8 november 2003 18:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oppasvader spelen voor een nest jonge kletskevers.
Ik heb nog niet gereageerd omdat:
Ik wil wel graag mee, maar ik heb er nnog niet echt de financiële middelen voor, wanneer moet het geld UITERLIJK binnen zijn?
quote:Ja!!!!!!!!!!!
Op zondag 30 november 2003 15:54 schreef Liejannuh het volgende:
Flip!! Jij moet gewoon komen hoor!!!! Jij hoort er gewoon bij!
FLIPNEUS MOET KOMEN!
wiens bord moet ik anders leegeten...
quote:Da's hier ook zo, maar ik kom gewoon.
Op zondag 30 november 2003 13:41 schreef Seborik het volgende:
Ik ga echt m'n best doen om er in ieder geval een dagje te zijn en misschien het volledige weekend, maar het hangt van een aantal onvoorspelbare factoren af.
En de enige keer dat jaar ws. dat er een psycholoog, tulpenboer, postbode, consultant en krakende anarchist (etc.) samen een biertje drinken, dus jij bent er ook gewoon...
quote:Nou, ik wil niet veel zeggen, maar zo'n beetje iederen scholier maakt langere dagen en heeft het drukker dan menig ambtenaar. Een dag is echt niet zo lang als je met je benen overmekaar voetbal kunt kijken en donuts kunt vreten.
Op zondag 30 november 2003 14:57 schreef FLIPNEUS het volgende:Ik langere dagen op school maak dan menig ambtenaar;
quote:Bij jou gaat de telefoon zo vaak dat je geen tijd hebt om rustig de krant te lezen.
Op dinsdag 2 december 2003 07:55 schreef Liejannuh het volgende:
Niet alle ambtenaren zitten de hele dag een krantje te lezen hoor!
Hier in Cambodja is het ook hard werken hoor!
Heb net de halve stad (ahum ) afgesjouwd (ahum, met de nodige tussenstops
) op zoek naar Cambodjaanse metal/hard rock, voor de meeting....
Non-existing, maar niet gewanhoopt, ik zoek verder.....
Alleen weet niemand hier wat hard rock is, of rock, of....
Hebben jullie wat aan een karaoke vcd, want die zijn hier genoeg...
heb trouwens wel wat Kmer rap gekocht, van de Phnom Pehn Bad Boyz Volgende meeting
En Bruce Dickinson is een mietje, en er staat hier een Cambodjaanse meneer met een AK-47 achter me die dat ook vindt
bye & veel plezier als ik geen toetsenbord meer vindt in de tussentijd. Mocht ik nog Cambometal, of Laometal vinden, dan heeft meneer Anthraxx post (zo'n wit ding vol met rare postzegels dan wel)
quote:
Op donderdag 4 december 2003 07:26 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
En Bruce Dickinson is een mietje,
Dino is aan het raaskallen.
quote:Ehm, voor 2 Januari iig. Komt goed. Spreek me even aan over MSN oid
Op zondag 30 november 2003 20:52 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik kom wel hoor, niet daarvan.. Ik heb het alleen even niet zo ruim, dus ik kan het geld nu nog niet overmaken.
Sorry dat ik zo laat reageer. Ik lag met mijn luie gat een week op CenterParcs (verjaardagen vieren van je opa heerst ).
Enneh, erwtensoep....
Owja, en bij gebrek aan erwtensoepliefhebbers... wat willen jullie dan eten???
* bij deze.
En mocht ik komen, dan kom ik je zeker vergezellen in de keuken....
quote:Doe maar geen moeite er zal dit jaar wrs. net als vorig jaar gewoon het hele weekend vegetarisch gegeten worden.. nouja iig wat betreft het avondeten
Op vrijdag 5 december 2003 21:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Is het misschien even handig als de vegetariers zich melden ?* bij deze.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:47 schreef Liejannuh het volgende:
yeah!!!Owja, en bij gebrek aan erwtensoepliefhebbers... wat willen jullie dan eten???
* MuadDib wil erwtensoep...
quote:Ja en zolang de soep maar ballen-of-andersoortig-vlees vrij is. Doe er maar flink wat groente in
Op zaterdag 6 december 2003 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
Het maakt me niets uit zolang het maar geen erwtensoep is.
quote:Ik ben het zowaar met je eens. Een lekker groenten, tomaten of uiensoepje gaat er wel degelijk in
Op zaterdag 6 december 2003 09:55 schreef Vork het volgende:[..]
Ja en zolang de soep maar ballen-of-andersoortig-vlees vrij is. Doe er maar flink wat groente in
Aspergesoep ken ik niet. Sorry
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben het zowaar met je eens. Een lekker groenten, tomaten of uiensoepje gaat er wel degelijk inAspergesoep ken ik niet. Sorry
quote:Croutons zijn kut. En aangezien de asperges er alleen zijn in het voorjaar en ik weiger ingeblikte asperges te eten, meld ik mij bij deze aan bij de vegetarische-erwtensoep-clan.
Op zaterdag 6 december 2003 10:00 schreef Vork het volgende:[..]
!
!
Maar aspergesoep is zeer okay, ook als je helemaal niet van asperges houdt. Lekker met een overdreven hoeveelheid aan croutons erin!
quote:Oh gaan we nog moeilijk doen ook
Op zaterdag 6 december 2003 12:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Croutons zijn kut. En aangezien de asperges er alleen zijn in het voorjaar en ik weiger ingeblikte asperges te eten, meld ik mij bij deze aan bij de vegetarische-erwtensoep-clan.
quote:Tsja, vrouw hé.
Op zaterdag 6 december 2003 12:20 schreef Vork het volgende:[..]
Oh gaan we nog moeilijk doen ook
quote:Stelletje lompe boeren. Plebs !
Op zaterdag 6 december 2003 12:21 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Tsja, vrouw hé.
quote:Ik dacht dat je ondertussen toch al wel wat gewend was, gezien het voedsel dat je dagelijks tot je kunt nemen in de Dining Hall, als ik jouw verhalen over het avondeten aldaar mag geloven dan. Maar nee hoor...
Op zaterdag 6 december 2003 12:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben gastronomisch op een hoog niveau opgevoed. Whehehe..
Zolang het maar geen ewrtensoep is, de ranzigheid van snert valt namelijk niet in woorden uit te drukken.
* AudreyHepburn krijgt godverdomme zin in erwtensoep van dit topic.
Tijd voor eten, een uitgebreid vanalles-zolang-het-maar-geen-ewrtensoep-of-iets-anders-ranzings-is middagmaal
* AudreyHepburn moet het doen met een mueslibolletje.
quote:Nou mocht ik het ooit onvoorkombaar geserveerd krijgen, dan bel ik wel, zodat iig dat bord niet in alle volheid zal blijven staan
Op zaterdag 6 december 2003 13:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb in geen eeuwen een goed bord boerenkool gegeten. Of erwtensoep ofzo.* AudreyHepburn moet het doen met een mueslibolletje.
Maar Mueslibolletjes zijn wel okay
Verder mag de Sint van mij apart weer rechtstreeks naar Spanje worden geschoten (of iets anders, als het maar snel gebeurd), want hij heeft me gewoon weer overgeslagen. De laatste keer dat hij langs kwam, toen was hij aan het verkeerde adres
quote:Wat heb ik toch een week hart. Ik zit er nu serieus over na te denken om je allerlei dingen op te gaan sturen met gedichten enzo.
Op zaterdag 6 december 2003 13:46 schreef Vork het volgende:
Ik denk niet dat m'n moeder het een goede ruil gaat vinden als ik een pan ga ruilen tegen mueslibollen. Ja het wel en wee van de nog altijd thuiswonende student.Verder mag de Sint van mij apart weer rechtstreeks naar Spanje worden geschoten (of iets anders, als het maar snel gebeurd), want hij heeft me gewoon weer overgeslagen. De laatste keer dat hij langs kwam, toen was hij aan het verkeerde adres
quote:EN JE KOMT, LULHANNES !
Op zaterdag 6 december 2003 14:00 schreef FLIPNEUS het volgende:
Currysoep!
[/bedreiging]
quote:Ik kom al, truthola.
Op zaterdag 6 december 2003 14:05 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
EN JE KOMT, LULHANNES !
[/bedreiging]
quote:[standaardreactiemodus]Nee, dat hoeft niet hoor, ik ben tevreden zo, bovendien is de Sint alweer het land uit.
Op zaterdag 6 december 2003 13:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat heb ik toch een week hart. Ik zit er nu serieus over na te denken om je allerlei dingen op te gaan sturen met gedichten enzo.
Maar toch lief dat je zo heel even een moment had van, goh laat ik die jongen eens beladen met allerlei dingen en gedichten enzo. Dat waardeer ik ten zeerste.[/standaardreactiemodus]
quote:Ik MEENDE het, hondelul.
Op zaterdag 6 december 2003 14:15 schreef Vork het volgende:[..]
[standaardreactiemodus]Nee, dat hoeft niet hoor, ik ben tevreden zo, bovendien is de Sint alweer het land uit.
Maar toch lief dat je zo heel even een moment had van, goh laat ik die jongen eens beladen met allerlei dingen en gedichten enzo. Dat waardeer ik ten zeerste.[/standaardreactiemodus]
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:39 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Ik MEENDE het, hondelul.
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:55 schreef Wodan het volgende:[..]
quote:Wat moet ik dan zeggen? Ja graag kom maar op, hoe meer hoe beter?
Op zaterdag 6 december 2003 15:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik MEENDE het, hondelul.
Nou?
quote:Hee, je weet wat ik beloofd heb.
Op zaterdag 6 december 2003 17:54 schreef Vork het volgende:[..]
Wat moet ik dan zeggen? Ja graag kom maar op, hoe meer hoe beter?
Nou?
quote:Ja dat weet ik en jij ook
Op zaterdag 6 december 2003 18:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hee, je weet wat ik beloofd heb.
quote:Hear hear!
Op zaterdag 6 december 2003 13:35 schreef Vork het volgende:
Ewrtensoep is een uitvinding van de duivel, net als boerenkool en zuurkool. Onze Hollandse eetgewoontes zijn meerdere malen vervloekt en deze behoort toe aan de duivel.
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:35 schreef menjo het volgende:[..]
Hear hear!
quote:Kijk, ik heb al medestanders! Dus je kunt wel blijven ontkennen, maar dat heeft weinig zin.
Op zaterdag 6 december 2003 22:07 schreef AudreyHepburn het volgende:. Nee.
quote:Gaan wij weer het ontbijt verzorgen?
Op zaterdag 6 december 2003 23:09 schreef Tijn het volgende:
Oh en ik ben er op zich niet op tegen om in het kader van "Liejannuh heeft ook vakantie" gewoon pizza ofzo te laten komen trouwens
quote:Duh!
Op zaterdag 6 december 2003 23:17 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Gaan wij weer het ontbijt verzorgen?
Kneem alvast wel een zak lollies en spek mee
quote:Ja dat kan ook, maar dat is budget-technisch wat minder handig. En anders kan ik ook wel curry maken
Op zaterdag 6 december 2003 23:09 schreef Tijn het volgende:
Oh en ik ben er op zich niet op tegen om in het kader van "Liejannuh heeft ook vakantie" gewoon pizza ofzo te laten komen trouwens
quote:Curry, of Liejannuh-curry?
Op zaterdag 6 december 2003 23:38 schreef menjo het volgende:
En anders kan ik ook wel curry maken
quote:Maar dan nie zo verdomde vroeg hoor!!!!
Op zaterdag 6 december 2003 23:17 schreef FLIPNEUS het volgende:Gaan wij weer het ontbijt verzorgen?
quote:Nou, daar ben ik wel over aan het denken. Er zijn wel een aantal idioten die ik graag nog eens zou zien, en een aantal idioten die ik graag eens voor het eerst zou zien. Ik vind mezelf niet incrowd genoeg om daar een heel weekend te bivakkeren, maar een middagje is wel leuk.
Op zondag 7 december 2003 15:05 schreef Seborik het volgende:
Ha, Thaleia. Kom je ook langs?
En verder denk ik dat de vleeseters het zwaar gaan hebben, want ik gok zomaar dat alles vegetarisch wordt in het weekend! Uit praktische oogpunt enzo!
[sub]kan natuurlijk ook erwtensoep èn tomatensoep maken ofzo! [sub]
quote:* AudreyHepburn richt bij deze een lobby voor de erwtensoep op.
Op zondag 7 december 2003 19:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ik beloof bij deze dat de curry wel iets minder heet wordt!![]()
En verder verzinnen we vrijdagavond wel wat we eten!Vrijdagavond 2 januari that is!
Of in de supermarkt!En verder denk ik dat de vleeseters het zwaar gaan hebben, want ik gok zomaar dat alles vegetarisch wordt in het weekend!
Uit praktische oogpunt enzo!
[sub]kan natuurlijk ook erwtensoep èn tomatensoep maken ofzo!
[sub]
quote:Dat is geen ramp uiteraard, beetje lastig ook om alles dubbel te maken.
Op zondag 7 december 2003 19:43 schreef Liejannuh het volgende:
En verder denk ik dat de vleeseters het zwaar gaan hebben, want ik gok zomaar dat alles vegetarisch wordt in het weekend!Uit praktische oogpunt enzo!
quote:Om heel eerlijk te zijn: Ik heb er totaal géén problemen mee als je een heel weekend bij ons wilt bivakkeren. Er zijn meer mensen die ons voor het eerst zien en het hele weekend blijven.
Op zondag 7 december 2003 18:04 schreef thaleia het volgende:[..]
Nou, daar ben ik wel over aan het denken. Er zijn wel een aantal idioten die ik graag nog eens zou zien, en een aantal idioten die ik graag eens voor het eerst zou zien. Ik vind mezelf niet incrowd genoeg om daar een heel weekend te bivakkeren, maar een middagje is wel leuk.
Toch leuk dat je iig een dagje komt
quote:Yeah.
Op vrijdag 5 december 2003 23:15 schreef MuadDib het volgende:* MuadDib wil erwtensoep...
Maar goed, het boeit me eigenlijk geen zak wat we eten, kvind het al gauw goed
Oh en Annie, kheb het geld overgemaakt hoor!
Voor de rest zal het mij eigenlijk ook niks uitmaken. Annie, mijn geld is binnen hè?
quote:Jawel! Alleen ik had het nog niet geplaatst hier (dacht ik).
Op maandag 8 december 2003 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Maken jullie maar vegetarische erwtensoep, ik neem m'n eigen worst wel mee.Voor de rest zal het mij eigenlijk ook niks uitmaken. Annie, mijn geld is binnen hè?
quote:Dat doet er dus geen fluit toe verder. althans in jouw geval niet. Wil je het hele weekend komen, dan kom je het hele weekend het vrouwengehalte ophogen en zoniet dan vind ik dat eigenlijk zelfs nog wel jammer dus. Dus kom gewoon
Op zondag 7 december 2003 18:04 schreef thaleia het volgende:
Nou, daar ben ik wel over aan het denken. Er zijn wel een aantal idioten die ik graag nog eens zou zien, en een aantal idioten die ik graag eens voor het eerst zou zien. Ik vind mezelf niet incrowd genoeg om daar een heel weekend te bivakkeren, maar een middagje is wel leuk.
ik geloof dat ik ook niet incrowd genoeg ben voor een heel weekend. maar ik kom wel
quote:Ja! Meer vrouwen!
Op maandag 8 december 2003 18:59 schreef Vork het volgende:
Wil je het hele weekend komen, dan kom je het hele weekend het vrouwengehalte ophogen en zoniet dan vind ik dat eigenlijk zelfs nog wel jammer dus. Dus kom gewoon
Dus gewoon komen, thaleia!
Voor de mensen die het telefoonnummer van Man_in_a_Shed hebben: Kunnen jullie hem bellen en vragen of hij nog meegaat oid?
quote:Dat werkt niet met een kapotte PC.
Op woensdag 10 december 2003 18:50 schreef Liejannuh het volgende:
Siebe heeft toch email??
quote:* AudreyHepburn bescheurt zich.
Op woensdag 10 december 2003 19:50 schreef Mahavishnu het volgende:
Ik doe nog steeds mijn best om één dag langs te komen, als ik in ieder geval een optreden bij denieuwjaarsborrel
van de
Hattemse
golfclub
overleef.
DAT MEEEEEN JE NIET !?
quote:En of ik het meen.
Op woensdag 10 december 2003 20:14 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
* AudreyHepburn bescheurt zich.
DAT MEEEEEN JE NIET !?
quote:Maar goed, ik zou zelfs een privé-concert voor jouw Californische vriendinnen geven als ik zou verdienen wat ik nu met 20 minuten pingelen verdien.
Op woensdag 10 december 2003 20:30 schreef Mahavishnu het volgende:[..]
En of ik het meen.
quote:Bah, de Chris E. Band gaat commerciel.
Op woensdag 10 december 2003 20:32 schreef Mahavishnu het volgende:[..]
Maar goed, ik zou zelfs een privé-concert voor jouw Californische vriendinnen geven als ik zou verdienen wat ik nu met 20 minuten pingelen verdien.
quote:En hoe!
Op woensdag 10 december 2003 20:51 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Bah, de Chris E. Band gaat commerciel.
[Dit bericht is gewijzigd door Mahavishnu op 10-12-2003 21:04]
[Dit bericht is gewijzigd door Mahavishnu op 10-12-2003 21:04]
quote:Gewoon een pruik met baard kopen.
Op woensdag 10 december 2003 21:01 schreef Mahavishnu het volgende:
Mijn nieuwe imago wordt trouwens De Mysterieuze Pianist. (of: Hij Die Met Een Papieren Zak Over Zijn Hoofd Met Zijn Tenen Den Toetsen Bespeelt.)
quote:* pakt ook worst in
Op maandag 8 december 2003 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Maken jullie maar vegetarische erwtensoep, ik neem m'n eigen worst wel mee.
quote:Mjah, ik heb niet zo lang geleden ook op een feestje bij een Korfbalverening gespeeld..
Op woensdag 10 december 2003 19:50 schreef Mahavishnu het volgende:
Ik doe nog steeds mijn best om één dag langs te komen, als ik in ieder geval een optreden bij denieuwjaarsborrel
van de
Hattemse
golfclub
overleef.
.. met dollarteken$ in de ogen en het verstand op nul, dat dan weer wel
Ik zou met een groep mensen van mijn studie naar Polen gaan deze winter, en nu wil het lot dat ik echt de enige ben die niet kan vertrekken op 2 januari, omdat ik dan in Delft zou zitten. Aangezien het een groep van een man of 10 is, krijgen we heel veel korting als we met z'n allen gaan reizen. Als ik naar Delft zou gaan en daarna naar Polen zou ik in mijn eentje naar Krakau moeten reizen, wat me ongeveer twee keer zoveel zou gaan kosten, ik spreek geen Pools, en ik zou er maar heel even kunnen zijn, aangezien het een reis van 24 uur is en iedereen de 12e weer thuis moet zijn. Enzovoort. Ik ben op dit moment gewoon heel afhankelijk van wanneer andere mensen kunnen met die reis, en nu bleek dus dat iedereen kon van 2 tot 12 januari, dus "moet" ik me wel aanpassen.
Ik was er ontzettend graag bijgeweest, ik geloof zelfs dat ik me ergens vorig jaar maart als een van de eersten opgaf ofzo, maar dit gaat gewoon niet lukken. .
Bah. .
quote:
Op donderdag 11 december 2003 20:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Okee, ik heb slecht nieuws. Ik kan niet mee.
quote:Ja, nu kan ik helemaal wel naar m'n erwtensoep fluiten...
Op donderdag 11 december 2003 20:36 schreef dwerg het volgende:
Audrey. Wat doe je ons aan.
quote:En da's dan ook echt misschien het enige hele kleine pluspuntje.
Op donderdag 11 december 2003 20:37 schreef MuadDib het volgende:
Ja, nu kan ik helemaal wel naar m'n erwtensoep fluiten...
Nee dit is niet leuk, maar je kan natuurlijk ook gewoon niet naar Polen gaan, toch?
quote:*beaamt*
Op donderdag 11 december 2003 20:40 schreef HomoDib het volgende:
* HomoDib rouwt mee...
quote:Ja maar wat?
Op donderdag 11 december 2003 21:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ehm. Jamaar jamaar..
quote:Ik baal ook, en ik kan hier echt niks aan doen.
Op donderdag 11 december 2003 21:01 schreef Tijn het volgende:[..]
Ja maar wat?
quote:Wie gaat er nou naar Polen terwijl je MuziekOpa kan meeten
Op vrijdag 12 december 2003 14:59 schreef Arma_Angelus het volgende:
beetje jammer ja, maar er is niets aan te doen en ik kan me de keuze voorstellen.
quote:Er lopen genoeg MuziekOpa's rond in Polen.
Op zondag 14 december 2003 12:59 schreef MuadDib het volgende:[..]
Wie gaat er nou naar Polen terwijl je MuziekOpa kan meeten
quote:Als ze maar betalen.
Op zondag 14 december 2003 13:08 schreef dwerg het volgende:
Eventueel kan ik ook een paar Polen meenemen naar Delft.
quote:muziekopa's mischien maar er is maar 1 MuziekOpa!
Op zondag 14 december 2003 13:06 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Er lopen genoeg MuziekOpa's rond in Polen.
quote:Whehehehe.
Op zondag 14 december 2003 13:08 schreef dwerg het volgende:
Eventueel kan ik ook een paar Polen meenemen naar Delft.
quote:En?
Op vrijdag 14 november 2003 17:20 schreef Evil het volgende:
Ik weet nie zo zeker meer of ik naar Delft kom. Er is iets tussen gekomen wat een behoorlijke impact op me kan hebben. En ik weet niet of ik dan in de stemming ben om een weekend naar Delt te gaan. Dat weet ik pas na 10 december.
quote:Hey! Ik ben geen metalhead en niet brildragend, dus geen nerd
Op dinsdag 16 december 2003 19:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Audrey, je laat me toch niet alleen met al die enge metalnerds?
quote:Kutgeneralisaties richting mijn persoon altijd.
Op dinsdag 16 december 2003 19:36 schreef MuadDib het volgende:[..]
Hey! Ik ben geen metalhead en niet brildragend, dus geen nerd
quote:Jij bent c:rew, dat is anders.
Op dinsdag 16 december 2003 19:37 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Kutgeneralisaties richting mijn persoon altijd.
laat maar, we lullen gewoon ff slap verder
\m/
quote:Ik waarschijnlijk teveel
Op dinsdag 16 december 2003 20:47 schreef Summoner het volgende:
Waarschijnlijk neem ik maar één of twee cd's mee.
Wordt er eigenlijk weer een Delft-verzamelaar samengesteld?
quote:De plannen waren er... iets van een 'vrolijk' thema ofzo?
Op dinsdag 16 december 2003 20:48 schreef MuadDib het volgende:
Wordt er eigenlijk weer een Delft-verzamelaar samengesteld?
quote:Ja, Man_in_a_Shed, Diverse_Reality en i_k reizen via Zwolle.
Op dinsdag 16 december 2003 21:20 schreef Arma_Angelus het volgende:
reist iemand via zwolle? utrecht? aangezien het vanuit enschede best ver is in je eentje...(met mijn goede vriend MD speler.)
quote:moeten we dan een underscore meet t_shirt maken?
Op dinsdag 16 december 2003 23:15 schreef Summoner het volgende:
Ja, Man_in_a_Shed, Diverse_Reality en i_k reizen via Zwolle.
quote:Je mag mee naar Polen als je wil.
Op dinsdag 16 december 2003 19:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Audrey, je laat me toch niet alleen met al die enge metalnerds?
quote:En ik via Amersfoort, dus ik wil jullie ergens halverwege wel tegenkomen of zo
Op dinsdag 16 december 2003 23:15 schreef Summoner het volgende:
Ja, Man_in_a_Shed, Diverse_Reality en i_k reizen via Zwolle.
quote:Je bedoelt, ik reis via Harderwijk en ik bots zo af en toe op Audrey.
Op woensdag 17 december 2003 12:28 schreef Litpho het volgende:[..]
En ik via Amersfoort, dus ik wil jullie ergens halverwege wel tegenkomen of zo
.
quote:Hehehe...
Op woensdag 17 december 2003 01:31 schreef Arma_Angelus het volgende:
moeten we dan een underscore meet t_shirt maken?
quote:Misschien is Utrecht een goed idee?
Op woensdag 17 december 2003 12:28 schreef Litpho het volgende:
En ik via Amersfoort, dus ik wil jullie ergens halverwege wel tegenkomen of zo.
quote:GOOD MAN!
Op woensdag 17 december 2003 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog meldt zich als taxi-chauffeur en zorgt voor vervoer van station Delft naar Kruithuis
nadat hij zijn auto heeft uitgemest![]()
quote:Wow, kan ik alvast een lift reserveren?
Op woensdag 17 december 2003 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog meldt zich als taxi-chauffeur en zorgt voor vervoer van station Delft naar Kruithuis
nadat hij zijn auto heeft uitgemest![]()
quote:Reserveren niet nodig hoor......hooguit dat je ff moet wachten op het station, maar daar zijn genoeg snackbars te vinden
Op woensdag 17 december 2003 16:01 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Wow, kan ik alvast een lift reserveren?
Maar toch cool dat je het aanbied PdeHoog!
quote:Sommige mensen zijn ook te lui om die drie minuten te lopen
Op woensdag 17 december 2003 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
Vanaf Delft-Zuid is het niet eens 3 minuten lopen(en je komt als het goed is langs Delft-zuid met de trein)
Maar toch cool dat je het aanbied PdeHoog!
quote:*meldt*
Op woensdag 17 december 2003 19:17 schreef PdeHoog het volgende:[..]
Sommige mensen zijn ook te lui om die drie minuten te lopen
quote:Dat bedoel ik dus
Op woensdag 17 december 2003 19:22 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
*meldt*
quote:Zit daar ook Zorn bij
Op dinsdag 16 december 2003 21:19 schreef Seborik het volgende:
Ik neem alleen cd's mee waar expliciet om is gevraagd door enkele personen.
quote:Utrecht is altijd een goed idee
Op woensdag 17 december 2003 14:58 schreef Summoner het volgende:
Misschien is Utrecht een goed idee?
quote:Ja, ontrouwe hond.
Op woensdag 17 december 2003 21:55 schreef Litpho het volgende:[..]
Utrecht is altijd een goed idee
.
quote:durf duidelijke taal te vragenspreken
Op woensdag 17 december 2003 23:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, ontrouwe hond..
[edit] Sorry, mijn hoofd werkt nog niet zo snel vandaag . Je gaat dus mee als i_k. Die macjes hier op Minerva fucken de layout een beetje. Sorry Summo
.
quote:Geen probleem joh
Op donderdag 18 december 2003 15:07 schreef thaleia het volgende:
Ik kom wel even langs, moet de ochtend/vroege middag van 3 januari in Nijmegen zijn maar daarna trein ik naar Delft, kom een avondje c.q. nachtje langs, help de volgende ochtend de voornamelijk door jullie gemaakte troep opruimen en stap de trein weer in. Goed?
Ik kan nog niet betalen, ik wacht met smart op mijn salaris van volgende week, tot die tijd kan ik nog even niks.
Leuk dat je toch komt! En die betaling komt wel goed (stuur me maar een mailtje daarover 1 dezer dagen )
quote:Natuurlijk kom ik mee vanuit Groningen, daar woon ik!
Op donderdag 18 december 2003 13:53 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Hee Summoner. Kom jij niet mee vanuit Groningen? Hoewel je dan wel een underscore_buitenbeentje bent is het toch wel gezellig. Of kom je nu ineens ergens anders vandaen?
We moeten nog wel even wat met Diverse_Realuttie afspreken, die wil ook met ons meereizen.
quote:Als je gedurende de reis ook zo wazig gaat doen kan het nog leuk worden!
[edit] Sorry, mijn hoofd werkt nog niet zo snel vandaag. Je gaat dus mee als i_k. Die macjes hier op Minerva fucken de layout een beetje. Sorry Summo
.
Laten we zo snel mogelijk een concrete tijd afspreken om elkaar op het station te treffen.
quote:Ja, de profiteur moet ook komen.
Op donderdag 18 december 2003 21:01 schreef Summoner het volgende:
We moeten nog wel even wat met Diverse_Realuttie afspreken, die wil ook met ons meereizen.
quote:Zeg het is natuurlijk niet de bedoeling om de andere gasten ook mee naar Polen te lokken, dan hebben we wel veel ruimte in Delft, dat wel, maar het wordt er niet gezelliger op.
Op woensdag 17 december 2003 10:40 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Je mag mee naar Polen als je wil.
quote:Wazig ben ik op het moment dag en nacht. Wie weet is het volgend jaar weer wat opgeknapt, maar wie weet
Op donderdag 18 december 2003 21:01 schreef Summoner het volgende:
Als je gedurende de reis ook zo wazig gaat doen kan het nog leuk worden!Laten we zo snel mogelijk een concrete tijd afspreken om elkaar op het station te treffen.
quote:Oh eeuhm ja, in weze wel, maar ik heb nog geen tracklist, jullie mogen de ideen wel aan komen dragen, of is het voor jullie somberhoofden erg moeilijk om extreem vrolijke muziek te verzamelen?
Op donderdag 18 december 2003 21:50 schreef Seborik het volgende:
Ga je nog een cd samenstellen, Vork?
quote:Ja, goed idee. Dat is over ongeveer 374 jaar.
Op donderdag 18 december 2003 22:11 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Concrete tijden ben ik altijd voor in.. wat denk je van Stardate 547825.2? Zo rond 2 uur?
quote:Is daar een telling voor? Ik meende ooit ergens gelezen te hebben dat ze altijd gewoon begonnen met het seizoennummer en daarna een beetje puzzelden of zo
Op donderdag 18 december 2003 23:22 schreef Summoner het volgende:[..]
Ja, goed idee. Dat is over ongeveer 374 jaar. [afbeelding]
Maar goed, ik kan vanaf 12 uur geloof ik gratis reizen naar Delft, dus vanaf die tijd kan ik... Als ik tenminste uitgeslapen ben. 2 Januari, dat zijn ook weer dagen he!
quote:The Baltimores - Running Up That Hill
Op donderdag 18 december 2003 22:42 schreef Vork het volgende:
Oh eeuhm ja, in weze wel, maar ik heb nog geen tracklist, jullie mogen de ideen wel aan komen dragen, of is het voor jullie somberhoofden erg moeilijk om extreem vrolijke muziek te verzamelen?
quote:Er is een of ander programmaatje voor waar je een stardate in kan voeren, en die rekent dan uit welk jaar en maand dat is. Behalve bij TOS natuurlijk, want van die data klopt geen flikker. Maar goed, ik herkende die stardate van jou, die staat er dicht bij "Endgame" en die speelt zich af in 2378, dat valt te berekenen.
Op vrijdag 19 december 2003 10:34 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Is daar een telling voor? Ik meende ooit ergens gelezen te hebben dat ze altijd gewoon begonnen met het seizoennummer en daarna een beetje puzzelden of zo.
quote:Ja, ik ga er ook niet vroeg voor uit m'n bed hoor. Misschien kunnen we de trein van 13:17 naar Zwolle pakken?
Maar goed, ik kan vanaf 12 uur geloof ik gratis reizen naar Delft, dus vanaf die tijd kan ik... Als ik tenminste uitgeslapen ben. 2 Januari, dat zijn ook weer dagen he!
quote:hmmm, ik zorg dat ik tegen die tijd dan ook wel in zwolle ben, is wat om, maar lijkt me wel gezellig
Op vrijdag 19 december 2003 13:44 schreef Summoner het volgende:
Ja, ik ga er ook niet vroeg voor uit m'n bed hoor. Misschien kunnen we de trein van 13:17 naar Zwolle pakken?
quote:
Op donderdag 18 december 2003 21:05 schreef dwerg het volgende:
Ja, de profiteur moet ook komen.
En jullie komen vast wel langs Heerenveen, nietwaar?
Niet al te vroeg lijkt mij ook zeer okay.
quote:Nu je het zegt, ik maak je vast erg gelukkig als verklap dat ik tegenwoordig ook al geen vaste lasten meer hoef te betalen. Deze gemeente is okay!
Op donderdag 18 december 2003 21:05 schreef dwerg het volgende:
Ja, de profiteur moet ook komen.
quote:Je bent een leuke gozer, maar dat is mij net iets te ver omrijden.
Op vrijdag 19 december 2003 16:51 schreef Diverse_Reality het volgende:.
quote:Als ik weer ga zwartrijden betaal jij m'n boete, okee?
Op vrijdag 19 december 2003 16:55 schreef Diverse_Reality het volgende:
Nu je het zegt, ik maak je vast erg gelukkig als verklap dat ik tegenwoordig ook al geen vaste lasten meer hoef te betalen. Deze gemeente is okay!
quote:Uitstekend idee! Geef maar even je nummer, dan kunnen we bellen in het geval van vertraging en andere misverstanden.
Op vrijdag 19 december 2003 15:13 schreef Arma_Angelus het volgende:
hmmm, ik zorg dat ik tegen die tijd dan ook wel in zwolle ben, is wat om, maar lijkt me wel gezellig
quote:Denk dat wij elkaar ook in Zwolle moeten treffen, Groningen-Zwolle stopt niet in H'Veen...
quote:Wil je anders met mij mee rijden??
Op vrijdag 19 december 2003 18:27 schreef MuadDib het volgende:Als ik weer ga zwartrijden betaal jij m'n boete, okee?
Denk namelijk dat ik wel kom, maar het hangt er vanaf hoe ik me 's morgens voel....
quote:Cool Evil!
Op zaterdag 20 december 2003 14:06 schreef Evil het volgende:
Denk namelijk dat ik wel kom, maar het hangt er vanaf hoe ik me 's morgens voel....
Maar dan moet ik me 's morgens dus wel goed voelen....
(heb je mn mailtje van vorige week nog gelezen??)
quote:Zekers, leuk dat je dat ff gestuurd hebt.
Op zaterdag 20 december 2003 15:26 schreef Evil het volgende:
(heb je mn mailtje van vorige week nog gelezen??)
quote:lp,t ged
Op vrijdag 19 december 2003 23:04 schreef Summoner het volgende:
Uitstekend idee! Geef maar even je nummer, dan kunnen we bellen in het geval van vertraging en andere misverstanden.
Denk dat wij elkaar ook in Zwolle moeten treffen, Groningen-Zwolle stopt niet in H'Veen...
ik zei: komt goed, maar niet nu.
quote:Oke.
Op zondag 21 december 2003 05:19 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik zei: komt goed, maar niet nu.
Ik zei Oke.
quote:Blij te horen dat het uiteindelijk aangekomen is!!!!
Op zondag 21 december 2003 00:55 schreef Summoner het volgende:Zekers, leuk dat je dat ff gestuurd hebt.
Heb maar iets van 3 of 4 adressen geprobeerd....
quote:hehe, ik kon de backspace toets niet vinden, sorry
Op zondag 21 december 2003 14:48 schreef Summoner het volgende:
Oke.Ik zei Oke.
quote:Ik wil ook wel vegetarische appeltaart.
Op zondag 21 december 2003 19:52 schreef Vork het volgende:
nou zolang het eten maar vegetarisch verantwoord is
quote:hier ben ik ook erg content mee.
Op zondag 21 december 2003 19:52 schreef Vork het volgende:
nou zolang het eten maar vegetarisch verantwoord is en er voldoende bier koud staat ben ik al heel erg gauw tevreden. Nog kook hulp nodig dit jaar of heb je al voldoende hulpkoks weten te strikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |