Mocht je meer van haar weten? Meld het hier of mail me op tom@everwood.nl . Bij voorbaat dank.
Sjors.
Rachel Leigh Cook.
Edit: na overleg, ze had een zwart iets aan. Haar vriendin was in het wit.
edit: moest even aangepast worden van TS. .
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 13-11-2003 19:12]
ik heb er nog wel 3 liggen... halen of opsturen per post?
[Dit bericht is gewijzigd door DeWaasheid op 07-11-2003 18:23]
quote:Ik durfde niet
Op vrijdag 7 november 2003 18:23 schreef Daklem het volgende:
WHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA . wrom heb je d'r dan niet aangesproken? ik acht deze kans erg klein dat je zo iemand zult vinden
* Tom_Tom- luistert nu: Hans de Booij / Annabel.
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 18:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze heet Annabel omdat die blonde vriendin dat tegen haar zei.
quote:Alles!
Op vrijdag 7 november 2003 18:24 schreef karoltje het volgende:
Hoeveel heb je ervoor over?.
Succes.. Ze stond in ieder geval niet bij mij in de buurt.
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 18:28 schreef Superher0 het volgende:
Wel leuk hoe je haar vriendin omschrijftSucces.. Ze stond in ieder geval niet bij mij in de buurt.
quote:Bij mij wel dus
Op vrijdag 7 november 2003 18:28 schreef Superher0 het volgende:
Succes.. Ze stond in ieder geval niet bij mij in de buurt.
En Hart van Nederland is misschien wel een tip ja...
Alleen al de manier waarop je die 2 meiden en de rest van de fans omschrijft!!
quote:Tja, ik kan wel nuanceren natuurlijk, maar zo is het wel duidelijker. En ik ga denk ik ook maar bellen naar 3FM ofzo. Ik wil gewoon met haar in contact komen.
Op vrijdag 7 november 2003 18:38 schreef drdolittle het volgende:
Alleen al de manier waarop je die 2 meiden en de rest van de fans omschrijft!!![]()
Succes ermee dude!
quote:Dan stond je ongeveer naast mij...
Op vrijdag 7 november 2003 18:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Meisje (Annabel) die bij Muse in Ahoy (6-11-2003) naast me stond te dansen. Ze lijkt op Sjors van GTST en Rachel Leigh Cook. Ze was er samen met een blonde vriendin, die had een bos hout, maar was niet zo leuk als Annabel. Ze heet Annabel omdat die blonde vriendin dat tegen haar zei.
Ze had een zwart strak hemdtopshirtachtig ding aan. Ze was niet zo groot, maar ook niet echt dwerg. Ze stond ook een keer te praten met een enorm grote kakker die ook dik was en rare kringen om z'n ogen had. Als je het plafond van Muse nog weet (die 2 zakken met ballonnen), daar stond ze (stonden we) een paar meter achter en iets links van het midden van het podium.Mocht je meer van haar weten? Meld het hier of mail me op tom@everwood.nl
. Bij voorbaat dank.
[afbeelding]
Sjors.
[afbeelding]
Rachel Leigh Cook.Edit: na overleg, ze had een zwart iets aan. Haar vriendin was in het wit.
Concert wordt vrijdag avond gedeeltelijk uitgezonden op 3FM... Misschien daar maar eens gaan proberen... Dikke kans dat ze daar naar gaat luisteren lijkt mij...
Ik hoop dat je wel geluisterd hebt en niet allen hebt staan kwijlen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |