quote:Daarom is ie het ook niet.
Op zaterdag 8 november 2003 16:28 schreef Herostratos het volgende:[..]
Dan zou Baukel vanaf nu dus verdwenen zijn aangezien SCH met zijn klonen geband is, toch?
quote:Leg uit.
Op zaterdag 8 november 2003 16:33 schreef Sidekick het volgende:Daarom is ie het ook niet.
En ik wil ook weten wie baukel is.
quote:Baukel heeft hier nog gepost: Groepsknuffel (alleen voor diegenen die willen) #2.
Op zaterdag 8 november 2003 16:32 schreef Herostratos het volgende:[..]
Laatste post Baukel wat vond jij altijd leuk aankinderen voor kinderen
Ban SCH Bans, bans, verse bans!OMG Als SCH Baukel is verdient hij oprechte excuses van mij...
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 16:41 schreef NightH4wk het volgende:
Wazig, ik kan twee posts in dit topic niet lezen.
[POLslowchat] Take the power back -85-
[POLslowchat] Take the power back -85-En ik wil ook weten wie baukel is.
quote:Verborgen vaarwel knuffel
Op zaterdag 8 november 2003 16:42 schreef NightH4wk het volgende:Baukel heeft hier nog gepost: Groepsknuffel (alleen voor diegenen die willen) #2.
quote:Het was maar een gok van mijn kant.
Op zaterdag 8 november 2003 16:35 schreef Herostratos het volgende:[..]
Leg uit.
Maar in het begin van het baukel-tijdperk was ie erg Frysk (zoek naar baukel als topicstarter in Feedback voor zijn Fryske-subforum-aanvraag). En toen kwam sizzler met POL-usual aanzetten, en ik ken maar 1 Frysk die hier tot het POL-meubilair mag worden gerekend....
De Baukelende-haar-hype geeft ook nog een hint: hij kan redelijk goed fotosoepen. Bijna net zo goed als een Wouter Bos smiley maken....
Ook is het een hint dat ie nu bezig is met een groepsknuffel bezig is. Dat na aanleiding van het gesprek gister over knuffelen hier. baukel moet dus hier hebben meegekeken.....
RaRa wie is baukel? ;-)))
quote:Ik denk dat die posts gedelete zijn ofzo, want ik kan alle posts lezen behalve die 2 in dit topic.
Op zaterdag 8 november 2003 16:43 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Ik volg het niet.
quote:Ik kan ze wel lezen.
Op zaterdag 8 november 2003 16:45 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Ik denk dat die posts gedelete zijn ofzo, want ik kan alle posts lezen behalve die 2 in dit topic.
quote:huh, dat was voor mijn tijd.
Op zaterdag 8 november 2003 16:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
Het was maar een gok van mijn kant.
Maar in het begin van het baukel-tijdperk was ie erg Frysk (zoek naar baukel als topicstarter in Feedback voor zijn Fryske-subforum-aanvraag). En toen kwam sizzler met POL-usual aanzetten, en ik ken maar 1 Frysk die hier tot het POL-meubilair mag worden gerekend....
De Baukelende-haar-hype geeft ook nog een hint: hij kan redelijk goed fotosoepen. Bijna net zo goed als een Wouter Bos smiley maken....
Ook is het een hint dat ie nu bezig is met een groepsknuffel bezig is. Dat na aanleiding van het gesprek gister over knuffelen hier. baukel moet dus hier hebben meegekeken.....
jij bent baukel?
-
quote:Ik kan ze ook lezen. Ik denk dat je geband bent voor die twee posts
Op zaterdag 8 november 2003 16:45 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Ik denk dat die posts gedelete zijn ofzo, want ik kan alle posts lezen behalve die 2 in dit topic.
quote:In your dreams
Op zaterdag 8 november 2003 16:45 schreef UnderWorld_ het volgende:jij bent baukel?
quote:Best vaag dan.
Op zaterdag 8 november 2003 16:45 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik kan ze wel lezen.
quote:Nee, denk dat ik al weet wie Sidekick bedoeld. =)
Op zaterdag 8 november 2003 16:45 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
huh, dat was voor mijn tijd.
jij bent baukel?
-
quote:Ff proberen op een andere computer.
Op zaterdag 8 november 2003 16:46 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Ik kan ze ook lezen. Ik denk dat je geband bent voor die twee posts
quote:Ik wil ook wel zo'n sizzler-blocker.
Op zaterdag 8 november 2003 16:46 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Ik kan ze ook lezen. Ik denk dat je geband bent voor die twee posts
quote:Newbie.
Op zaterdag 8 november 2003 16:55 schreef UnderWorld_ het volgende:
Nou weet ik het nog steeds niet. Wie is het dan? Sidekick, Nighth4wk?
Je moet beter opletten.
quote:Die POL-usual was naar aanleiding van een note van een van de usuals, maar die bleek niet juist. En dat knuffelen kan ook naar aanleiding zijn van de Swets-rel. om maar even wat meer verwarring te zaaien
Op zaterdag 8 november 2003 16:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
Het was maar een gok van mijn kant.
Maargoed, laten we er over ophouden want zelfs ik weet het niet zeker. Het is nl nooit officieel bekend gemaakt.
quote:Ehhm, is dit het besluit van SCH zelf? Of vind jij dit? Of is dit een Crew-standpunt?
Op zaterdag 8 november 2003 17:08 schreef sizzler het volgende:
Mededeling van huishoudelijke aard: SCH komt niet op de meeting ivm zijn ban. Mocht die voortijdig worden opgeheven dan is dat een overweging waard, maar zoals het er nu naar uitziet komt hij niet.
quote:Ja. Ik heb e-mail van SCH gehad.
Op zaterdag 8 november 2003 17:10 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ehhm, is dit het besluit van SCH zelf?
quote:Vage kerel is het dan, dat hij hierom niet naar die meeting komt.
Op zaterdag 8 november 2003 17:12 schreef sizzler het volgende:[..]
Ja. Ik heb e-mail van SCH gehad.
quote:Jammer.
Op zaterdag 8 november 2003 17:12 schreef sizzler het volgende:[..]
Ja. Ik heb e-mail van SCH gehad.
Verder nog wat gebeurt hier behalve kloonjagen?
Hier nog politiek nieuws
quote:Weet niet of ik nog veel post vandaag, moet zo naar een feestje.
Minister oogst kritiek met plan bewoning van vakantiehuizen
groningen/assen - De plannen van minister Dekker om permanente bewoning van vakantiehuizen mogelijk te maken, krijgt weinig bijval in de provincies Groningen en Drenthe. De provincie Drenthe is zelfs mordicus tegen.
De Drentse PvdA-gedeputeerde Anneke Haarsma heeft geen goed woord over voor de plannen van minister Dekker van volkshuisvesting om permanente bewoning van vakantiehuizen mogelijk te maken. Haarsma is mordicus tegen. Haar Groningse collega Marc Calon vindt het beleid van de minister 'onlogisch'.Dekker wil dat gemeenten aangeven of zij het verbod op permanente bewoning willen handhaven dan wel opheffen. Gemeenten die de huidige bewoners van vakantiewoningen geen strobreed in de weg willen leggen, moeten dat regelen in een bestemmingsplan.
De eerste Drentse gemeente die zich met zo'n plan op het provinciehuis in Assen meldt, hoeft niet op medewerking te rekenen, stelt Haarsma. ''Het zou een enorm verlies van capaciteit met zich meebrengen. We zijn bij uitstek een recreatieprovincie. Dan moet je in de zomermaanden wel woningen aan toeristen kunnen aanbieden. Bovendien brengen toeristen extra geld in het laatje. Vaste bewoners van een woning hebben een heel ander bestedingspatroon.''
De provincie Drenthe heeft het verbod op permanente bewoning vastgelegd in het Provinciaal Omgevings Plan. ''Daarmee zijn we er nog niet'', meent Haarsma. ''Het valt en staat met handhaving. Daar moeten we met de gemeenten overleg over voeren.''
Haar Groningse collega Marc Calon vindt het beleid van minister Dekker onlogisch. ''Gedogen wordt beloond. Dat is de omgekeerde wereld.'' De tijd die de minister de gemeenten geeft om de zaken te inventariseren, twee maanden, is belachelijk kort, meent hij verder. ''Dat getuigt van randstedelijke arrogantie.''
http://www.dvhn.nl/Pagina/0,7109,26-1-2-4147-1676135-1264--,00.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |