quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:59 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, zal eens kijken of ik die clip ergens vandaan kan krijgen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:55 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik weet niet of het oud nieuws is maar:
Ik zag dat Electric Six het nummer "Radio Ga Ga" heeft gecoverd van Queen en een clip hebben gemaakt. De zanger is verkleedt als geest van Freddie Mercury met strak wit pakje, overtollig borsthaar, snor, kladjakker kapsel en een mega-paardenbek. Eng dus....
Het nummer is verder niet echt veel veranderd. Wat dat betreft past het nummer wel bij hun.
Die poedels!quote:Op zondag 9 januari 2005 17:56 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.mtve.com/common/mediaplayer/playMediaGenerator.php?StreamTypeId=4&TrackId=864
de nieuwe clip voor radio gaga ! freddy mercury tandjes en poedels
raar dat niemand ff iets over concert heeft gezegt nou dan doe ik wel: HET WAS SUPER.quote:Op maandag 29 december 2008 11:39 schreef eitsohG het volgende:
Voor de geinteresseerden, Electric Six speelt op dinsdag 17 maart a.s. in de kleine zaal van De Effenaar :-)
Ik heb m'n kaartje in ieder geval al, als ze net zo'n optreden neerzetten als op 12 december in Londen zal het wel goedkomen ^^
Edit: Kaartjes
Ff een schop, want 20 November treden ze weer op in de Effenaar.quote:Op maandag 29 december 2008 11:39 schreef eitsohG het volgende:
Voor de geinteresseerden, Electric Six speelt op dinsdag 17 maart a.s. in de kleine zaal van De Effenaar :-)
Ik heb m'n kaartje in ieder geval al, als ze net zo'n optreden neerzetten als op 12 december in Londen zal het wel goedkomen ^^
Edit: Kaartjes
Who gives the orders here?quote:Op zondag 20 november 2011 12:20 schreef MrMonkeyman het volgende:
Vanavond dus optreden van E6 bij de Effenaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |