Veel mensen zullen Electric Six kennen van de nummers Danger, High voltage en Gay bar. Goede muziek en geweldige clips!
De band bestaat uit:
Disco (basgitaar)
M. (drums).
Surge Joebot (gitaar).
The Rock-n-Roll indian (gitaar).
Dick Valentine (zang).
De cd van deze band heet Fire. Op deze cd staan nog meer leuke nummers, waaronder ook Dance Commander waarvan onlangs ook een clip verschenen is. De cover van de cd:
Meer info kun je vinden op de website en in dit topic, misschien.
Ik vind het in ieder geval een geweldige cd. Ik baal flink dat ik ze op Lowlands gemist heb, maar het was (na wijzigingen in het programma) tegelijk met Nightwish. Ik ben dus bij Nightwish gebleven en heb ze niet gezien.
De clips zijn idd ook allemaal lachen, die van Dance Commander stelt helemaal niet veel voor, maar door hoe het gebracht word is 't gewoon geinig.
quote:Hij is inderdaad kort. Ik heb 'm nog niet gekocht, maar een vriend van me heeft de cd hier laten liggen vorige week. Dat mag vaker gebeuren.
Op vrijdag 7 november 2003 13:58 schreef Punica het volgende:
Ik heb de cd ook, vind alle nummers wel cool eigenlijk, alleen hij duurt maar 37 minuten, dat vind ik een beetje te kort, daarom heb ik 'm op internet 'gekocht'.
quote:Inderdaad. Ze zijn gewoon cool. Simpel en cool. Dat bewijst maar weer dat je niet enkele 10-duizenden dollars/euro's hoeft uit te geven aan een clip.
De clips zijn idd ook allemaal lachen, die van Dance Commander stelt helemaal niet veel voor, maar door hoe het gebracht word is 't gewoon geinig.
Naked pictures, of your mother!
-solo!-
quote:en op Lowlands
Op vrijdag 7 november 2003 16:22 schreef superheist het volgende:
waren geweldig op pukkelpop!
en 37 minuten is een perfecte lengte voor een cd
echt vetkoeltegekgaafperfect bandje
[semi-geile modus]
you can trip on myyyyyyy synthesizer....
[/semi-geile modus]
Gaan we kijken !!
quote:can't help it, must obey the dance commander
Op vrijdag 7 november 2003 21:48 schreef Dance-Commander het volgende:
Electric six, hmmm
matige band!
quote:ja was super,
Op vrijdag 7 november 2003 21:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
op LL2003 roeleerden ze zeker!
gaybar op repeat is ook wel een vage gewaarwording door die pauze in het midden lijkt het gewoon of het zo hoort
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 00:25 schreef Ascaroth het volgende:
STOP!
.
..
...
....
CONTINUE!
quote:Helaas toen niet gezien.
Op zaterdag 8 november 2003 14:37 schreef JuStInUz het volgende:
Waren geweldig op Pukkelpop 2003
<--- En raad eens waar die van is
Relaxte bas ook in de nummers
Alleen een beetje jammer dat alle teksten een beetje over hetzelfde gaan
quote:jammer?
Op maandag 10 november 2003 13:12 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Helaas toen niet gezien.
quote:Jah, had graag Lincoln semi-naakt gezien.
Op maandag 10 november 2003 17:50 schreef TIC het volgende:[..]
jammer?
quote:ik zou naar electric six zijn geweest, maar smaken vershillen
Op maandag 10 november 2003 19:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben echt steeds meer aan het balen dat de organisatie van Lowlands het nodig vond ze te verplaatsen. Ik stond helemaal klaar bij de Higher Ground, ik wist van niks, en toen kwam er een of andere DJ.
Vervolgens gaan uitzoeken wanneer ze zouden spelen, maar dat lukte niet echt. En tijdens Nightwish hoorde ik dat ze zouden gaan spelen. Maar toen bleef ik bij Nightwish (erg van genoten).
quote:Lees dan gewoon de schermen en de krantjes
Ik ben echt steeds meer aan het balen dat de organisatie van Lowlands het nodig vond ze te verplaatsen. Ik stond helemaal klaar bij de Higher Ground, ik wist van niks, en toen kwam er een of andere DJ.
Vervolgens gaan uitzoeken wanneer ze zouden spelen, maar dat lukte niet echt. En tijdens Nightwish hoorde ik dat ze zouden gaan spelen. Maar toen bleef ik bij Nightwish (erg van genoten).
quote:Dan had ik het ook niet kunnen zien en het krantje was helemaal doorweekt, dus ook niet gelezen. En aan die schermen heb ik al helemaal geen aandacht geschonken.
Op dinsdag 11 november 2003 08:47 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Lees dan gewoon de schermen en de krantjes
quote:dat is een feit
Op dinsdag 11 november 2003 12:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Het was gewoon kut dat het tegelijk met Nightwish was.
quote:hear hear, same here
Op woensdag 11 februari 2004 12:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En na 3 maanden dat ik de cd inmiddels heb, gaat deze nog niet vervelen. Ik luister de cd nog regelmatig, en het blijft gewoon heerlijke muziek.
quote:Luistert goed weg inderdaad ook een paar maanden laters.
Op woensdag 11 februari 2004 12:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En na 3 maanden dat ik de cd inmiddels heb, gaat deze nog niet vervelen. Ik luister de cd nog regelmatig, en het blijft gewoon heerlijke muziek.
Vroeger heetten ze trouwens "The Wildbunch". Onder die naam hebben ze 2 cd's uitgebracht, The Ballade of MC Sucka DJ in 1997 en Don't Be Afraid of the Robot: Live at the... in 1998. Helaas bij nlstore niks van de band kunnen vinden, en ook elcheapo.nl geeft geen resultaten.
Ik heb op emule gezocht naar de the wildbunch en ik kom daarop allemaal titelnummers tegen die ook op het electric six ablum staan. Ik krijg sterk het vermoeden dat ze een groot aantal nummers gerecycled hebben. Of een of andere lolbroek heeft de nummers ven ES renamed
quote:Ik heb het idee dat ze de nummers al hadden toen ze nog The Wildbunch heetten. Ze hebben de naam veranderd om juridische redenen, las ik net. De cd's die ik noemde zijn singles, op die singles vind ik onder andere Nuclear War, Gay bar en Danger, High voltage.
Op woensdag 11 februari 2004 12:49 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb op emule gezocht naar de the wildbunch en ik kom daarop allemaal titelnummers tegen die ook op het electric six ablum staan. Ik krijg sterk het vermoeden dat ze een groot aantal nummers gerecycled hebben. Of een of andere lolbroek heeft de nummers ven ES renamed
quote:en toen ging het ook nog regenen
quote:De regen was cool. Het had veel meer moeten regenen, ondanks de lekken in mijn tent.
Op donderdag 12 februari 2004 09:27 schreef ErikN het volgende:[..]
en toen ging het ook nog regenen
quote:2. R U lot gay?
A fair question, considering the title of one of our more popular songs. And we suppose the answer, collectively, would have to be no. Sure, we're all gen-Xers, we've all got open minds, probably had the odd homoerotic dream or two. But again, the answer, on the broadest level should probably just be left at "no, we're not gay," to keep it simple.
But our president is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |