quote:Quiero (que tu me acompañas, mujer)
Op donderdag 6 november 2003 21:08 schreef stiphout het volgende:
Net hoorde je op de achtergrond muziek van julio Iglesias. Iemand enig idee welk nummer dat was?
denk ik dus
quote:Klopt... dat is 'm...
Op donderdag 6 november 2003 21:38 schreef milagro het volgende:[..]
Quiero (que tu me acompañas, mujer)
denk ik zo maar
heb het niet gezien dus... wild guess
quote:16
Op donderdag 6 november 2003 21:50 schreef Spindizzy het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog?
Wel een heerlijk program .
quote:Frans (zijn muziek) is gewoon een Hollandse versie van Julio, alleen zonder de sex appeal en player attitude
Op donderdag 6 november 2003 21:56 schreef Sevein het volgende:[..]
Klopt... dat is 'm...
Frans Bauer heeft dit nummer gecoverd in zijn julio medley
"spreken is zilver en zwijgen is goud.."
Ik heb dus echt veel muziek van Julio
quote:zondag kijken
Op donderdag 6 november 2003 22:12 schreef Patriesje het volgende:
kut, gemist
Maar z'n vrouw is pas echt een topwijffie! Als je zo'n vrouw hebt joh
z'n muziek is trouwens waardeloos. Maarja je kan niet alles hebben he
quote:oke, top! zolang t maar niet door expeditie robinson heenkomt
Op donderdag 6 november 2003 22:14 schreef milagro het volgende:[..]
zondag kijken
quote:echt??
Op donderdag 6 november 2003 21:58 schreef verschoor het volgende:[..]
16
oooh, dan kunnen we voorlopig nog even genieten!
quote:Ik was verliefd op 'm toen ik 5 was.. (driewerf
Op donderdag 6 november 2003 22:11 schreef milagro het volgende:[..]
Frans (zijn muziek) is gewoon een Hollandse versie van Julio, alleen zonder de sex appeal en player attitude
In het Spaans klinkt het gewoon minder kneuterig en meer zwoelIk heb dus echt veel muziek van Julio
Ik dacht zelfs dat ie in 1 van zijn liedjes "Viviiiiiiiii"zong en dat was een teken dat we later zouden trouwen
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:29 schreef Vivi het volgende:[..]
Ik was verliefd op 'm toen ik 5 was.. (driewerf
)
Ik dacht zelfs dat ie in 1 van zijn liedjes "Viviiiiiiiii"zong en dat was een teken dat we later zouden trouwen
![]()
![]()
Ik vind Frans' muziek wel lekker voor in de kroeg, biertje erbij en mee blèren
quote:Dat is nog wel muzikaal/erotisch verantwoord!
Op donderdag 6 november 2003 22:32 schreef milagro het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
nu ja, ik was verliefd op Boudewijn de Groot toen ik die leeftijd had
Julio daarentegen
quote:Julio vond/vind in nog steeds sexy
Op donderdag 6 november 2003 22:36 schreef Vivi het volgende:[..]
Dat is nog wel muzikaal/erotisch verantwoord!
Julio daarentegen
Frans is een schat, en heeft het echt getroffen met zijn wijffie
Hij heeft zichzelf in 1 klap camp (of kamp ) gemaakt met deze serie
Het is nu officieel okay om Frans okay te vinden
quote:Frans id idd een erg aandoenlijke, vertederende man
Op donderdag 6 november 2003 22:42 schreef milagro het volgende:[..]
Julio vond/vind in nog steeds sexy
Kan er niets aan doen.
Zoals hij zijn hand altijd tegen zijn middenrif houdt als hij zingt en die andere hand zo losjes de microfoon..mmm
En in het Spaans klinkt alles geil, maakt niet uit wat je zegtFrans is een schat, en heeft het echt getroffen met zijn wijffie
Hij heeft zichzelf in 1 klap camp (of kamp) gemaakt met deze serie
Het is nu officieel okay om Frans okay te vinden
* Vivi mijmert: Besame....besame muuuuuuuuuucho....
quote:Quiéreme mucho, dulce amor mío
Op donderdag 6 november 2003 22:50 schreef Vivi het volgende:[..]
Frans id idd een erg aandoenlijke, vertederende man
* Vivi mijmert: Besame....besame muuuuuuuuuucho....
En Frans heeft die vast ook op zijn repertoire staan
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:58 schreef k_man het volgende:
"Raar hè, dat ze hier geen satésaus kennen..."
En ik heb het niet eens gezien
Zondag kijken, milagro, niet vergeten!
pak met je handen een broekspijp vast (aan de onderkant) wapper ermee en zeg; ohne dies
Had nooit gedacht dat ik het ooit uit mijn strot zou krijgen: maar ik vind Frans Bauer een geweldige vent!
*Frans constateert dat het best wel krap zit in een vliegtuig.
*Frans vindt het best warm in spanje.
*Frans is geweldig blij met zijn spaanse blouse voor maar ¤10
*Frans vindt het toch wel moeilijk om duidelijk te maken dat hij een korte broek wil kopen.
*Frans gniffelt en verkneukeld zich als hij zijn gezin besluipt.
*mariska gelooft voor geen meter dat Frans in 1 keer goed is gereden
*Frans hoort met schrik in zijn hart wat Mariska allemaal gekocht heeft aan speelgoed. ( geweldig shot van Frans die speelgoed aan het opruimen is. )
*Mariska heeft drie paar laarzen gekocht, frans is zielig als hij maar 1 blouse krijgt.
*De oudste paaldanseres van spanje komt een demonstratie geven aan Frans op het strand.
*dan volgt de onvergetelijke, al genoemde satehsaus quote....geweldig
*Frans laat zich uitvoerig informeren in de bouwput Ahoy
*wat staat er trouwens een geweldige porseleinen mand op Frans zijn eettafel.
*Een zaaltje is afgehuurd voor het verjaarsfeestje van jan.
*natuurlijk is een Bauer verjaardag niet compleet met het enige echte "Bauersaladebuffet"
quote:Heerlijk!
Op donderdag 6 november 2003 22:58 schreef k_man het volgende:
"Raar hè, dat ze hier geen satésaus kennen..."
quote:Serieus?
Op vrijdag 7 november 2003 15:12 schreef Demol het volgende:
maar de laatste aflevering word wel een knaller van anderhalf uur
quote:Ja mooi was dat! En dan lunchen in zo'n tentje met plastic stoelen en zo'n kaart met plaatjes
Op vrijdag 7 november 2003 10:19 schreef Copycat het volgende:
Frans is in mijn ogen de ultieme belichaming van De Hoeksteen van de Nederlandse Samenleving.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Niet met je hoofd boven het maaiveld uitsteken (gewoon economy vliegen, práchtig (...) overhemd kopen voor 10 euro).
quote:Ben jij je nu, net als ik, ook al zo aan het verheugen op anderhalf uur Fransje???
Op vrijdag 7 november 2003 15:14 schreef static het volgende:[..]
Serieus?
Heerlijk rijmschema trouwens...
Los
Kos (hoewel Biesbos ook heel goed zou passen!)
quote:Ja, ik heb ergens gelezen dat de laatste aflevering van De Bauers een special wordt van anderhalf uur
Op vrijdag 7 november 2003 15:14 schreef static het volgende:[..]
Serieus?
Pakweg een jaar geleden moest ik niks van dat soort muziek hebben, maar nu draai ik steevast Henk/Grad Damen en Frans Bauer in de wagen!
-edit- en om even ontopic te blijven: ook zijn reallife-soap is natuurlijk geweldig!
De uitreiking van de EMA's (European MTV Music Awards) donderdagavond kon weinigen boeien, naar de uitzending keken slechts 59.000 mensen. Er was naast De Bauers overigens geen enkel ander tv-programma dat meer dan 2 miljoen kijkers had die dag.
Bron: Teletekst
"Zeg ehh, dat doen we niet meer, hè...tien dagen van huis!"
quote:Ja, de herhaling tenminste.
Op zaterdag 8 november 2003 11:06 schreef Georges het volgende:
Ik mis het iedere keer, het is dus morgenavond weer?
quote:Ik heb deze titel ook speciaal voor Static
Op zaterdag 8 november 2003 11:45 schreef APK het volgende:
Nog een keertje voor static dan maar.....
quote:
Frans Bauer keert terug naar z'n roots.Frans Bauer keert vanavond terug naar zijn beginjaren. Hij wordt daarmee geconfronteerd in de SBS6-show All You Need is Love. Robert ten Brink bezoekt hem in de eerste aflevering van een nieuwe serie. Hij confronteert Bauer met de beruchte beelden uit de allereerste All You Need is Love van 13 jaar geleden!
Die show zette AYNIL direct op de kaart. Iedereen weet nog wel hoe de toen nog onbekende Bauer moest kiezen uit twee stapelverliefde vrouwelijke fans. De reactie van beide dames was uiterst vermakelijk en zorgde voor historische televisiebeelden. Hoe het met Bauer is verlopen, weten we. Maar hoe is het toch met die dames? Vanavond vanaf 21.00 uur op 6.
quote:Nee, een volledige herhaling. 18:55, RTL4.
Op zondag 9 november 2003 18:35 schreef Georges het volgende:
Die uitzending van vanavond, is dat een compilatie of zo?
quote:en die meisjes heetten toch allebei Sandra???
Op zaterdag 8 november 2003 16:59 schreef static het volgende:[..]
quote:Mijn mams is ook een Julio liefhebber.
Op donderdag 6 november 2003 22:11 schreef milagro het volgende:[..]
Frans (zijn muziek) is gewoon een Hollandse versie van Julio, alleen zonder de sex appeal en player attitude
In het Spaans klinkt het gewoon minder kneuterig en meer zwoelIk heb dus echt veel muziek van Julio
Al Bano & Romina Power met Felicita zal me ook altijd bijblijven .
quote:Ik heb hem gezien
Op zondag 9 november 2003 18:39 schreef Ole het volgende:
Ik moet kijken.. een kennis van me schijnt in beeld te komen
quote:Ja mooie chanson is het he?
Op donderdag 13 november 2003 21:37 schreef static het volgende:
Weer dat nummer in mijn kop.
Wilt u eens met mij mee naar een concert, kunt u wellicht voor mij m'n slipje op het podium gooien
Ans Appelman
quote:Vraag het aan Sinterklaas!
Op donderdag 13 november 2003 22:02 schreef tong80 het volgende:
Dat Frans Bauer dekbed wil ik ook hebben.
quote:Domme vraag... hint: zie zijn buik
Op donderdag 13 november 2003 23:15 schreef k_man het volgende:
"Dat ze hier geen ketchup hebben."Na vorige week de satésaus... wat heeft die man toch met sausjes?
Het beviel me wel.
'Anders leen je toch gewoon een witte onderbroek.'
quote:'Of je trekt die van mij aan'.
Op donderdag 13 november 2003 23:24 schreef tong80 het volgende:
'Anders leen je toch gewoon een witte onderbroek.'
quote:Zondag 18:55 herhaling.
Op vrijdag 14 november 2003 00:13 schreef Bastard het volgende:
shit gemist
quote:Mn chick zegt net dat we altijd de herhaling kijken
Op vrijdag 14 november 2003 00:17 schreef static het volgende:[..]
Zondag 18:55 herhaling.
* Frans gaat vertrekken naar Ahoy en ziet in zijn voortuin nog steeds een aanhanger staan, hij vraagt aan zijn vader of hij hem een keer wil weghalen. "NEE NIET NU" schreeuwt Frans als pa onmiddelijk aan de aanhanger begint te trekken.
* Frans brand zijn vinger omdat er kaas zit in een schijnbare frikandel.
* De ogen van de oude godfather Bauer glinsteren als hij samen met de rest van de familie de "handel" ziet.
* De helft van de "handel" werkt niet aldus de zus van Mariska.
* Er wordt een vlaai gehaald door twee van Bauers vaste fans, nadat ze thuis zich door een dilemma hadden geworstelt welke sjaal ze mee zouden nemen.
* Frans blijkt een grote fan van Bassie en Adriaan, want nadat hij een rood vestje had aangetrokken begon hij zowaar de begintune te zingen.
* Frans sprak over een tent, verwijzend naar de onderbroek van Mariska.
* Andre van Duin en Corry van Gorp ariveren in de zaal, al snel gevolgd door Ronald koeman!
* Frans spreekt tijden sde show nog even over de buurman met zijn schutting en ligt weer dubbel van het lachen.
* eenmaal thuis gaat moeder Bauer nog gauw haar "Soapie" kijken en verklaart Frans kapot te zijn, waarop hij spontaan in de keuken begint te dansen.
* mariska kan een potje sex wel vergeten als Frans haar vraagt om hem te laten slapen,..ook morgenochtend.
Het was weer een feest, en als bonus zagen we in het voorstukje van volgende week een ongekamde Frans een beetje bekvechten met Mariska.
update kijkcijfers zijn bekend: Frans had er 2.280.000, Pettie had er 1.012.000
[Dit bericht is gewijzigd door Sanneke op 14-11-2003 10:37]
quote:Die teaser is idd geniaal
Op vrijdag 14 november 2003 10:02 schreef Sanneke het volgende:
weet je wat ik ook zo geniaal vind? die reclame die RTL4 en Yorin nu uitzenden; Frans and Jack Bauer, mij kun je elke keer weer afvoeren! Ben benieuwd wat de kijkcijfers waren van onze helden!update kijkcijfers zijn bekend: Frans had er 2.280.000, Pettie had er 1.012.000
We naderen inderdaad het einde;
Volgende week is er nog een gewone uitzending, en over twee weken zie je een special van anderhalfuur over de concerten van Frans Bauer in Ahoy.
Frans = prima vent
Muziek = al jaren lekker
Wijffie = prima
Inkomsten = nog mooier
quote:Helderziende?
Op maandag 26 november 2001 22:21 schreef yellow_snow_ het volgende:
Wacht maar tot er een docu-film wordt gemaakt over Fransje. Dan is ie weer helemaal hip
Serieus: toch wel opvallend inderdaad... een jaar of 2 geleden kotste het gros op Fransje en al helemaal op z'n muziek (zo ook ik
), en nu vinden veel mensen hem ineens aardig, grappig en z'n muziek is ineens ook wel ok...
quote:Da's inderdaad een heel mooi stukje. Over de eierdooiers.... en dan dat gezicht van Mariska als Frans zo narrig doet...
Op vrijdag 14 november 2003 09:39 schreef starbuck het volgende:Het was weer een feest, en als bonus zagen we in het voorstukje van volgende week een ongekamde Frans een beetje bekvechten met Mariska.
Prachtig of ze zeggen wil "Doe jij effe normaal"
quote:Dat kwam omdat we vol met vooroordelen zitten.
Op vrijdag 14 november 2003 15:32 schreef Yeahinho het volgende:
Serieus: toch wel opvallend inderdaad... een jaar of 2 geleden kotstehet gros op Fransje en al helemaal op z'n muziek (zo ook ik
), en nu vinden veel mensen hem ineens aardig, grappig en z'n muziek is ineens ook wel ok...
Let op m'n woorden, over een paar jaar sluiten we Jantje Smit in onze armen.
NL muziek is gewoon prima; Voorkeur is wel Koos en Frans. Heerlijk voor in de auto. Opper relax muziek
quote:Maar aan de andere kant, toen hij na het concert in de auto stapte bij haar en vroeg 'hoe vond je het' kwam er een lauw 'wel leuk'.
Op vrijdag 14 november 2003 18:27 schreef schatje het volgende:
Hij snauwt zijn vriendin wel af en toe af, dat is wel een min puntje.
quote:Inderdaad, maar Frans zelf is
Op vrijdag 14 november 2003 15:37 schreef static het volgende:
Zijn muziek vind ik nog steeds helemaal niets hoor.
quote:Ik vind het allemaal uber-bagger, maar ik kijk graag naar die freak-show.
Op vrijdag 14 november 2003 15:37 schreef static het volgende:
Zijn muziek vind ik nog steeds helemaal niets hoor.
Ik vond trouwens dat het dak er niet écht af ging in Ahoy.
quote:Mariska is gewoon heel bescheiden.
Op vrijdag 14 november 2003 18:30 schreef static het volgende:[..]
Maar aan de andere kant, toen hij na het concert in de auto stapte bij haar en vroeg 'hoe vond je het' kwam er een lauw 'wel leuk'.
quote:Dik?
Op zondag 16 november 2003 23:11 schreef Aventura het volgende:
dik knulletje was,
Ik vind het wel erg jammer en zelfs frustrerend dat de opmerking "anders doe je mijn slip aan" niet uit de uitzending is geknipt. Ik had nog zo met de producer afgesproken dat dit niet op tv vertoont zou worden, aangezien Mariska en ik graag geheim houden dat wij zo af en toe elkaars slips dragen.
Toch ben ik blij met het vertoonde deel, hopelijk zal na de grootse afsluiting de volgende serie snel volgen!
Gegroet,
Frans Bauer
[Dit bericht is gewijzigd door FransB op 18-11-2003 18:06]
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:01 schreef FransB het volgende:
Met gepaste trots lees ik alle leuke berichten in dit topic. Ik zie dat dit al het 2e deel is, dus gelukkig zorgen de uitzendingen van 'De Bauers' voor genoeg gespreksstof!Ik vind het wel erg jammer en zelfs frustrerend dat de opmerking "anders doe je mijn slip aan" niet uit de uitzending is geknipt. Ik had nog zo met de producer afgesproken dat dit niet op tv vertoont zou worden, aangezien Mariska en ik graag geheim houden dat wij zo af en toe elkaars slips dragen.
Toch ben ik blij met het vertoonde deel, hopelijk zal na de grootse afsluiting de volgende serie snel volgen!
Gegroet,
Frans Bauer
quote:Ik meen toch ook in een aflevering wat kinderfoto's van Frans te hebben gezien waarop ie er -op z'n zachtst gezegd- nogal chubby uitzag.
Op zondag 16 november 2003 23:14 schreef static het volgende:[..]
Dik?
Hij was een rontgenfoto met kleding aan.
quote:Klopt, dat zijn bijvoorbeeld de foto's waarop hij zingt met Koos Alberts. Daar ziet ie eruit als een soort Kleine Andre Hazes: chubby en met een krullenbos.
Op woensdag 19 november 2003 10:07 schreef Copycat het volgende:[..]
Ik meen toch ook in een aflevering wat kinderfoto's van Frans te hebben gezien waarop ie er -op z'n zachtst gezegd- nogal chubby uitzag.
quote:Toevallig werd dat item vorige week herhaald in All You Need is Love en op de vraag of er nog meer Diana's (zo heetten die 2 meiden) waren antwoordde Frans : "ja en ook Mariska's
Op woensdag 19 november 2003 10:00 schreef Tweets het volgende:
Ik vroeg me af....Frans en Mariska zijn al ongeveer 14/15 jaar bij elkaar....maar die beroemde All You Need Is Love uitzending met die twee verliefde fans (waar hij dus ook mee uitging!) is 10/11 jaar geleden!
Hoe kan dat dan?
Om geen negatieve publiciteit te creëeren (ik kon destijds elk beetje aandacht nog goed gebruiken) heb ik het allemaal niet direct afgewimpeld, maar in mijn achterhoord wist ik natuurlijk al lang dat ik Mariska niet liet schieten voor die twee stomkoppen!
Gegroet,
Frans Bauer
quote:Idd, dat gegroet dat het hem
Op dinsdag 18 november 2003 18:06 schreef APK het volgende:
Oh dear, weer zo'n leukerd.
quote:Mijn nichtje die in Fijnaart woont vertelde deze week wel wat anders
Op zondag 16 november 2003 22:24 schreef ruby het volgende:[..]
Mariska is gewoon heel bescheiden.
quote:Wát vertelde jouw nichtje dan?
Op woensdag 19 november 2003 15:54 schreef easy-going het volgende:[..]
Mijn nichtje die in Fijnaart woont vertelde deze week wel wat anders
oké dat is wel een pubertje
quote:Misschien stond 'r hoofd er niet naar dat de zoveelse puber aanbelt.
Op woensdag 19 november 2003 16:29 schreef easy-going het volgende:
Dat ze best wel een beetje arrogant en uit de hoogte doet. En als je daar aanbelt ze een redelijk grote mond opentrekt. maar mijn nichtje is dus een echte puber op het moment (type BrEeZaH) dus je weet natuurlijk niet wat die gasten allemaal uitvreten daar
quote:Ik wou het net zeggen
Op woensdag 19 november 2003 21:09 schreef static het volgende:
Ze draaien dat nummer nu ook bij de goals van het Nederlands elftal.
Wel leuk dat het hel publiek ook leker meezingt met "hoooheehooo"
quote:
Het nummer 'Heb je even voor mij' van Frans Bauer was woensdagavond veelvuldig te horen in de Amsterdam ArenA.
Na iedere goal van het Nederlands voetbalelftal, dat het opnam tegen Schotland in een play-offwedstrijd voor het E.K. in Portugal, werd het nummer ingezet in het stadion. Oranje maakte zes goals.'Heb je even voor mij' is overigens opnieuw uitgebracht. Het nummer staat nog steeds op nummer een in de Party Hits Top 10, die wekelijks wordt samengesteld op grond van de populariteit in de Nederlandse uitgaansgelegenheden.
Ook het oude voetbalnummer 'Wij houden van Oranje' van André Hazes maakte deel uit van de gespeelde en meegezongen hits in de ArenA. Lee Towers sloot de wedstrijd zingend op het veld af.
En ja.. ik heb het nummer ook in mn hoofd..
Heb je even voor mij? Maak wat tijd voor me vrij..
quote:Laatste aflevering.
Op donderdag 20 november 2003 08:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond is het weer zover
Maar ik vond het erg leuk, dat nummer na de goals. En toen het publiek OOOOEEEEEOOOO ging meezingen.
quote:Daar baal ik dan weer wel van
Op donderdag 20 november 2003 13:37 schreef static het volgende:[..]
Laatste aflevering.
Oma Bauer : 'Dat zijn tijgers.'
Tijgers met manen.
En Frans heeft een puistje. The horror.
quote:Van wie heb je dat geleerd ?
Op donderdag 20 november 2003 21:30 schreef k_man het volgende:
Ma Bauer helemaal verbaasd dat Frans een ei kan bakken...![]()
quote:Maar wel schilderijen ophangen.
Op donderdag 20 november 2003 21:37 schreef static het volgende:
Mariska kan niet dansen.
En volgens mij zuigt ze niet alleen onder het bed.
quote:Vond ik een van de leukste scenes eigenlijk, vooral dat commentaar van die voice-over op een gegeven moment.
Op donderdag 20 november 2003 21:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ze kunnen beiden niet meten.
quote:Ja, die scene was echt geweldig ja. En met Frans en z'n auto was ook leuk! De hele tijd tegen Mariska: "Jij hebt het gedaan he, jij hebt het gedaan, ik zie het aan je"
Op donderdag 20 november 2003 21:39 schreef static het volgende:[..]
Vond ik een van de leukste scenes eigenlijk, vooral dat commentaar van die voice-over op een gegeven moment.
Gelukkig was er een getuige die alles had gezien en zich bij de politie meldde. Hij had een Thaise vrouw in schemerlicht zien wegscheuren en het nummerbord genoteerd omdat hij e.e.a. niet vertrouwde. Niet lang daarna werd een 25-jarige vrouw uit Amsterdam opgepakt. Ze bekende al snel, maar bij verhoor bleef ze maar volhouden 'schatje' te heten.
Haar ware identiteit is echter na lang doorzeuren onthuld en ze heeft verteld de lamp te hebben vernield uit haat tegen mijn liedjes. Ze heeft de onkosten betaald, en een cd van me gekregen en is nu één van mijn grootste fans geworden!
Gegroet,
Frans Bauer
Ik heb de kracht van "De Bauers" ontdekt .
Een van de kinderen: Koeien!
Mariska: Nee, dat zijn tijgers!
Bij de orang oetans:
Mariska: Ik wist niet eens dat zulke beesten bestonden
ma bauer die er niet overuit kon dat Frans zelf zijn eitje had gebakken.
frans die er niet over uit kan, dat ze ook op zaterdag snelheid controleren. Van maandag tot vrijdag okay, maar op zaterdag nee dat kan echt niet
Gegroet,
Frans Bauer
Het concert van volgende sla ik maar ff over, denk ik. .
en dan die schilderijtjes: 'meten vanaf de schroef' (nog in deuk ligt!)
Jammer van het fraaie maar toch nog vrij onverwacht abrupte eind.
* Frans: "ik ben nu erg over mijn toeren" nadat hij het kapotte lampje heeft ontdekt.
*Frans liet een onvergetelijke gezichtsuitdrukking zien toen zijn moeder vroeg of hij de eitjes alleen had gebakken.
*Frans: "OOOOOOUUUUUUUUAAAAAA" bij zijn zeer vreemde muzieklerares.
*Frans ging even drie dvd-tjes huren bij de plaatselijke supermarktwinkelvideoshop?
*Frans had een eigenaardige snack tijdens het videokijken.
*Frans had net de aflevering gemist van "eigen huis en tuin" waarin werd uitgelegd hoe je ingelijste posters op moet hangen.
*Frans kan niet geloven dat het al het tiende concert is en danst vervolgens in zijn badjas het beeld uit.
*De dooiers van Frans zijn eitjes moeten ten koste van alles heel blijven.
*Frans krijgt een geneeskrachtige ketting van zijn moeder."Imca Marina heeft hem ook om"
*Frans krijgt ook een doos bloemen en een "dakpan" opgestuurd van fans
*Een andere fan heeft medelijden met Mariska en stuurt haar muntjes voor de autowas, mariska telt gauw de muntjes en verzucht "Daar ben ik 9 weken mooi vanaf"
p.s. zaterdag komen Frans en Mariska bij het programma AVNu op rtl-4
mischien goed voor nog een aantal leuke uitspraken.
Jammer dat de serie voorbij is
En het is nog niet voorbij. Uit betrouwbare bron horen wij dat hoogstwaarschijnlijk de onderhandelingen worden geopend voor een vervolg in het voorjaar van 2004. Lijkt ons goed voor RTL4 (kijkcijfers) en ook voor Frans (CD verkoop). Win-win noemen ze dat..bron.
quote:Dat zou leuk zijn!
Op vrijdag 21 november 2003 16:04 schreef schatje het volgende:
2.228.000 kijkers gisteren.
En het is nog niet voorbij. Uit betrouwbare bron horen wij dat hoogstwaarschijnlijk de onderhandelingen worden geopend voor een vervolg in het voorjaar van 2004. Lijkt ons goed voor RTL4 (kijkcijfers) en ook voor Frans (CD verkoop). Win-win noemen ze dat..bron.
quote:Wat zullen Carlo en Irene jaloers zijn
Op vrijdag 21 november 2003 16:04 schreef schatje het volgende:
2.228.000 kijkers gisteren.
quote:Ja, die zijn niet echt een succes te noemen.
Op vrijdag 21 november 2003 21:11 schreef Ole het volgende:[..]
Wat zullen Carlo en Irene jaloers zijn
![]()
quote:en morgen ook nog concurrentie van All you need is love..
Op vrijdag 21 november 2003 21:12 schreef schatje het volgende:[..]
Ja, die zijn niet echt een succes te noemen.
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 21:12 schreef schatje het volgende:[..]
Ja, die zijn niet echt een succes te noemen.
quote:Bedankt voor het herinneren.
Op zaterdag 22 november 2003 22:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Frans en Mariska zijn zometeen te gast bij Albert Verlinde op rtl4 (22.30 - 23:30 uur)
Zie ik het goed. Frans Bauers moeder komt met zo'n biostabiel 2000 aanzetten en geeft het aan frans. Ze zegt erbij dat het een fantastisch produkt is en werkt en Imka Marina het ook gebruikt.
Volgende shot die je ziet is Frans die het omdoet en zijn vrouw met een prive in haar hand met de tekst. Magnetische krachten.
Toevallig allemaal zeg!
quote:Het leukste komt nog.
Op zondag 23 november 2003 19:12 schreef Bastard het volgende:
Moest zo lachen om die puist
quote:Ja komt omdat hij magnetisch niet stabiel was..sukkel!
Op zondag 23 november 2003 19:12 schreef Bastard het volgende:
Moest zo lachen om die puist
quote:In die auto: de smerige apen
Op zondag 23 november 2003 19:14 schreef static het volgende:[..]
Het leukste komt nog.
quote:Inderdaad
Op zondag 23 november 2003 19:14 schreef static het volgende:[..]
Het leukste komt nog.
Beste aflevering ooit
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 21:01 schreef static het volgende:
Zou er een DVD box van komen?*stiekem hoopt*
quote:
De Bauers op dvd.De reallife serie De Bauers verschijnt op dvd. Vanaf 5 december ligt het schijfje in de winkels, meldt Sony Music dinsdag.
De serie, met in de hoofdrol zanger Frans Bauer en zijn gezin, werd tot vorige week uitgezonden op RTL4. Er keken iedere week gemiddeld twee miljoen mensen.Naast alle acht afleveringen bevat de dvd nooit eerder uitgezonden beelden en de videoclip van de hit en titelsong Heb je even voor mij.
quote:
Waar blijven De Bauers?
Vorige week keken meer dan 2 miljoen mensen naar alweer de laatste aflevering van de supersuccesvolle serie De Bauers. Die fans willen De Bauers niet missen en troosten zich met geruchten dat er mogelijk een tweede serie aan zit te komen. Want Frans heeft de harten van Nederland massaal voor zich gewonnen.Volksknuffel
De cd's van Frans Bauer zijn al jaren goed voor goud of platina en met het programma de Bauers heeft Frans nu ook een tv-klapper op zijn cv staan. Deze realityshow heeft van Frans volksknuffel nummer één gemaakt. Incognito naar de afhaalchinees gaan is er dus niet meer bij. Mediawatcher Peter Contant vindt het fascinerend. "Iemand is in Hilversum not done, en ineens slaat hij helemaal door naar de top met een tv-programma."
Hartelijkheid
Nog maar een jaar geleden lijkt Frans Bauer voorbehouden aan zijn grote groep die-hard fans. De rest van Nederland lijkt op de volkszanger neer te kijken. Maar de komst van de realityserie de Bauers brengt daar verandering in: al vanaf aflevering één zijn Frans en co. het gesprek van de dag. "Toen ik het de eerste keer zag, viel me meteen de hartelijkheid op, het herkenbare", aldus Peter Contant.Glitter
De familie Bauer gaat niet naar jetsetfeesten, laat zich niet botoxen en maakt geen helikoptervluchtjes. Frans heeft andere dingen aan zijn hoofd, zoals zijn eeuwige dieet. De dagelijkse beslommeringen van Frans zijn ook commercieel een hit: er kijken bijna twee miljoen mensen naar de Bauers. En daarmee laat Frans reality collega's Patty en Patries achter zich. "Bij Patty, Adam en Patricia was er veel glitter en glamour, dat geeft afstand. Dit is heel erg tastbaar, heel dichtbij", legt Contant uit.Gigantisch
Frans zelf blijft overdonderd door zijn nationale sterstatus. "Ik moet zeggen: ik begrijp het zelf ook allemaal niet. De afgelopen keer hoorde ik dat we boven de 2 miljoen kijkers zaten, dat is natuurlijk gigantisch", aldus Frans. Ondertussen legt de serie hem geen windeieren: de single Heb je even voor mij, de tune van de Bauers, staat op nummer acht in de hitlijsten. Zijn nieuwste album n Ons geluk staat al voor de zevende week op nummer één.Genoten
Mocht Frans zijn sterrenstatus écht uit willen melken, dan zou een tweede serie van de Bauertjes geen slecht idee zijn. "Mensen hebben hier zo van genoten, die willen gewoon een tweede reeks zien. En met 2 miljoen kijkers, het kunnen er misschien iets minder worden, maar als het een beetje meezit iets meer, dat staat als een paal boven water", aldus Peter Contant.Vervolg
Het gerucht gaat inmiddels dat er een tweede reeks van de Bauers gepland is. Volgens producent Eyeworks ligt er echter nog niets vast. Ook Jasper Teijsse, persvoorlichter van de HMG, laat weten dat er nog geen concrete plannen zijn: "Vooralsnog ligt er verder niets in de planning, wat echter natuurlijk niet wil zeggen dat we nooit meer gaan samenwerken." Wel wordt er op dit moment de laatste hand gelegd aan een dvd van de Bauers. Die ligt op 4 december in de winkels.
quote:
Frans Bauer: Ik ga tóch door met De BauersAl vanaf de eerste uitzending van De Bauers verkondigde Frans Bauer dat deze realitysoap rond zijn leven een eenmalig gebeuren zou zijn. Dit beloofde hij ook zijn familie en vriendin Mariska. Zelfs de kijkcijfers van twee miljoen en meer deden hem niet van gedachten veranderen. Maar nu gaat de zanger uiteindelijk toch overstag
Vanavond herhaling.
quote:Dat is bijzonder, want?
Op woensdag 26 november 2003 19:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
"Heb je even voor mij" net op Radio 3FM...
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Omdat het de eerste keer was!
quote:Domme vraag misschien, maar wat is een cameo? Kwam ie aan 't begin of 't eind?
Op woensdag 26 november 2003 19:59 schreef static het volgende:
Hij had een cameo in RTL Boulevard vandaag; hij kwam de glaasjes water bijvullen.
Vanavond herhaling.
quote:3FM en Frans Bauer draaien... niet bijzonder
Op woensdag 26 november 2003 20:00 schreef static het volgende:[..]
Dat is bijzonder, want?
quote:radio heeft Fransje altijd geboycot.. en zeker 3fm en 538..
Op woensdag 26 november 2003 20:00 schreef static het volgende:[..]
Dat is bijzonder, want?
Maar goed: Nu op RTL4!!
Kweet niet hoelang ik het vol ga houden .
quote:Dat denk ik ook!
Op donderdag 27 november 2003 12:34 schreef detulp050 het volgende:
Overigens komt de DVD al uit op 1 december (maandag dus al) en gaat hij slechts 16,99 bij Bol.com kosten![]()
Ik voorspel een megahit met de sint- en kerstverkoop !
quote:Weet ik veel, ik luister nooit naar de radio.
Op donderdag 27 november 2003 10:51 schreef Kaensterle het volgende:[..]
3FM en Frans Bauer draaien... niet bijzonder
quote:Moet je eens doen!
Op donderdag 27 november 2003 21:06 schreef static het volgende:[..]
Weet ik veel, ik luister nooit naar de radio.
quote:bron
MSTERDAM - Frans Bauer is zondag te zien in Top of the Pops. Het is voor het eerst dat de volkszanger de kans krijgt om in het populaire BNN-programma op te treden.Bauer zal zijn hit Heb je even voor mij zingen in de Top of the Pops -studio. De presentatie is in handen van Bridget Maasland. De uitzending start om 18:00 uur en duurt tot 18.55 uur.
"Ontzettend leuk om hier een keer te gast te zijn," zegt Bauer. " Ik vind het echt helemaal fantastisch. Het jonge publiek reageert erg enthousiast en dat is als zanger natuurlijk geweldig".
Op dit moment staat de hit op nummer 8 in de Mega Chart.
kan niet wachten op
fransje.bauer.xvid-kweZel-IsO
quote:
Frans komt met kerstafleveringen.RTL4 komt rond de kerst met twee speciale afleveringen van De Bauers. De tweede uitzending, op kerstavond, staat recht tegenover het SBS-programma 'All You Need Is Love' geprogrammeerd.
De eerste special is getiteld 'Kerst met De Bauers'.
Ik zie het al helemaal voor me,
*Frans krijgt onenigheid over de kerstboom met Mariska, Frans zegt hierbij de onvergetelijke woorden; "Gooi geen oude ballen weg voordat je nieuwe hebt"
*Frans zingt "o denneboom"
*we krijgen een verhaal van moeder Frans over hoe Frans in zijn jeugd een rotje in de woonwagen gooide.
*2e kerstdag wordt met de hele familie weer gegeten van Van der Valk.
*Frans koopt wederom een trui als kerstkado voor zijn vader.
*De tuin van de ouders van Frans puilt werkelijk uit van de kerstverlichting.
ik kan niet wachten
Waarom verklap je alles nu al? Da's flauw!
-edit-
ik heb hem niet gezien
[Dit bericht is gewijzigd door nurdasbeste op 07-12-2003 10:43]
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:44 schreef Tokay het volgende:
@ StarbuckWaarom verklap je alles nu al? Da's flauw!
Hebben jullie gisteren nog kopspijkers gezien, daar was in het cabaret een immitatie te zien van Frans.
imho, een zeer slechte.
Alleen de "hij is gewoon gebleven" grap van twee fans was wel zeer grappig.
quote:(Telegraaf)
De hit 'Heb je even voor mij' van Frans Bauer is momenteel zo populair dat het deuntje ook bij de ringtoneleveranciers in ons land op nummer één staat.Ringtones zijn de geluiden of wijsjes die liefhebbers bij leveranciers als 12logo, Brambo en Mobillion tegen betaling kunnen downloaden voor hun mobiele telefoon.
Zodra het toestel wordt gebeld, is het muziekje te horen. Vooral jongeren lopen er warm voor.
De leveranciers houden op hun websites toptiennoteringen bij van de meest gewilde melodieën. Bij de drie genoemde bedrijven staat Frans Bauer op nummer één, verder wijken de lijstjes van elkaar af.
Volgens woordvoerder Vincent Leenders van Mobillion in Ede is 'Heb je even voor mij' ook op ringtonegebied een klapper, te vergelijken met de Ketchupsong van enige tijd geleden.
quote:Ben ik dan ECHT de enige die die ringtone NIET wil?
Op zondag 7 december 2003 13:26 schreef schatje het volgende:
Iedereen wil Bauer als ringtone:
[..](Telegraaf)
quote:Nee hoor, ik wil 'm ook niet! Ik hoor 'm al genoeg. Is het niet op de radio, dan is iemand 'm wel aan het zingen of fluiten! Tis een keer genoeg natuurlijk!
Op zondag 7 december 2003 17:04 schreef jeoren het volgende:[..]
Ben ik dan ECHT de enige die die ringtone NIET wil?
quote:Tot mijn grote schrik zie ik deze spam telkens weer terugkeren. Uiteraard is het een zeer fraaie website, maar wellicht nog interessanter onderwerp, maar desalniettemin ben ik persoonlijk niet bepaald gediend van al deze reclame.
Op zondag 7 december 2003 23:14 schreef fransbauer het volgende:
Edit: spam.
Ik wil bij deze dan ook vragen om een ban voor de betreffende user. Dat dit niet gebruikelijk is heb ik vernomen, maar ik denk dat ook de moderators er niet meer onderuit kunnen en er schoon genoeg van hebben!
Gegroet, Frans Bauer
[Dit bericht is gewijzigd door static op 08-12-2003 06:54]
quote:Wahahhaa ja
Op maandag 8 december 2003 00:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik vlieg met jaw in ah luchbahlon...
Der Franzl
Een doodgewone jongen, die na al 't suc6 nog steeds zo gewoon is gebleven. Eigenlijk istie zo vreselijk gewoon gebleven, dat 't gewoon ongewoon is zoals die jongen zo gewoon is gebleven.
Was wel grappig om te horen
Aanstaande woensdag trouwens op RTL4 om 21.00: Kerst met de Bauers!!!
Niet vergeten dus
quote:
Heb je even voor mij, maak wat tijd voor me vrij?. Dat vraagt volksheld Frans Bauer zijn toehoorders en RTL 4 gaat graag in op dat verzoek. Op dinsdag 23 december en woensdag 24 december doet de grootste zender van Nederland uitgebreid verslag van de voorbereidingen van de populairste familie van Nederland op het kerstfeest in Kerst Bij De Bauers.In de eerste uitzending is onder meer te zien hoe een aantal fans langskomen bij Frans en Mariska om een lichtgevend plastic hert aan de gevel van het huis van het gezin Bauer te hangen. Verder is de kijker er getuige van hoe de zanger en zijn vrouw inkopen doen bij de groothandel, kerststukjes plaatst bij de graven van overleden familieleden, met oma Mieke Kerstliedjes repeteren en de kerstverlichting ophangen in en rond het huis.
Ook wordt er met oma een bezoek gebracht aan de kerststal in de kerk en gaat de cameraploeg van De Bauers mee naar een speciaal kerstoptreden van Frans. In de tweede uitzending, die volgt op een extra lange aflevering van Goede Tijden, Slechte Tijden, schuiven niet alleen de RTL 4-kijkers maar ook talloze familieleden en vrienden aan bij De Bauers.
Aan het Kerstdiner zitten natuurlijk naast het gezin Bauer ook Pa, Ma en Dorus, Mariskas ouders, broers en zussen, Frans managers Peter, Rachel en Wim, tekstschrijver Emile en Frans vriend Adriaan. Het belooft een gezellige kerstavond te worden in Huize Bauer.
Hij krijgt zelfs een kerstkaartje van Julio Iglesias ("toch maar eentje terugsturen") en sloopt en passant een kinderwagen in een winkel.
quote:Als Mariska het zegt wel ja
Op dinsdag 23 december 2003 20:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Christiaan...
quote:*weekend in de gaten houdt*.
Op dinsdag 23 december 2003 20:43 schreef static het volgende:
Het is weer geweldig.Hij krijgt zelfs een kerstkaartje van Julio Iglesias ("toch maar eentje terugsturen") en sloopt en passant een kinderwagen in een winkel.
En Frans met z'n panorama was ook om je rot te lachen
Frans: "Weet je nog toen, met die Hagenees"
Mariska: "Ja, hoeveel Hagenezen zijn er?"
En Frans kwamn echt niet meer bij omdat hij als iemands geslachtsdeel diende
* Frans koopt een bob de Bauer dekbed
* Frans treed op in een lege kuip!
* Frans staat wederom tegen een massa dronken werknemers aan te zingen op een bedrijfsfeestje.
* Frans ontvangt van een fan een verlicht hert en een standbeeld van een koe.
* Frans vergaapt zich aan een mercedes sport
* Frans kickt helemaal op het feit dat hij in hetzelfde bad zit als waar ooit Gullit, Van basten en Cruijff in gezeten hebben.
* Frans roeleert op de playstation
* Frans haat bouwpakketten
quote:Frans gaat naar een zieke meid toe, die paar dagen later overleed.
Op woensdag 24 december 2003 10:02 schreef starbuck het volgende:
* "Jij laat me overkomen alsof ik niets kan"* Frans koopt een bob de Bauer dekbed
* Frans treed op in een lege kuip!
* Frans staat wederom tegen een massa dronken werknemers aan te zingen op een bedrijfsfeestje.
* Frans ontvangt van een fan een verlicht hert en een standbeeld van een koe.
* Frans vergaapt zich aan een mercedes sport
* Frans kickt helemaal op het feit dat hij in hetzelfde bad zit als waar ooit Gullit, Van basten en Cruijff in gezeten hebben.
* Frans roeleert op de playstation
* Frans haat bouwpakketten
Ik kreeg daar echt kippevel van, dat moet je ook maar kunnen als artiest.
quote:Idd
Op dinsdag 23 december 2003 20:52 schreef Frasier het volgende:[..]
Als Mariska het zegt wel ja
quote:Alleen jammer dat tegelijkertijd Idols op Yorin is
Op woensdag 24 december 2003 20:24 schreef ikbendie.ene het volgende:
joehoeeee top tv op rtl4eerst een uur(!) gtst en daarna nog fransie bauer
edit: nee
wanneer dan wel?
[Dit bericht is gewijzigd door Toad op 24-12-2003 21:28]
quote:Ja, dat vroeg ik me ook al af. Ik denk vorige weekend ofzo.
Op woensdag 24 december 2003 21:18 schreef Toad het volgende:
Is dit vorig jaar opgenomen?edit: nee
wanneer dan wel?
Leuke uitzending trouwens weer
Gewone mensen hebben geen cameraploeg om zich heen de hele dag, of wel soms?
Dus zo gewoon is die Frans nou ook weer niet gebleven eigenlijk...
quote:ik dacht dat het begin december al opgenomen was.
Op woensdag 24 december 2003 22:03 schreef Demol het volgende:[..]
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Ik denk vorige weekend ofzo.
Leuke uitzending trouwens weer
quote:Alvast gefeliciteerd, Frans
Op maandag 29 december 2003 08:41 schreef lily het volgende:
Frans is morgen jarig (hij wordt 30)
quote:
Op donderdag 25 december 2003 15:21 schreef MikeyMo het volgende:
Als die Frans zo gewoon gebleven is volgens iedereen,waarom laat hij zich dan de hele dag volgen door camera's?Gewone mensen hebben geen cameraploeg om zich heen de hele dag, of wel soms?
Dus zo gewoon is die Frans nou ook weer niet gebleven eigenlijk...
quote:
[b]Gezellig een dagje uit naar de Bauers.Door Stefan Raatgever, www.ad.nl
Sinds zijn recente hitsucces én het razendpopulaire televisieprogramma De Bauers, bezoeken dagelijks honderden fans het huis van volkszanger Frans Bauer in het Brabantse Fijnaart. Een verslag van een dagje uit naar villa Bauer.
Frans Bauer poseert voor zijn huis met zoontjes Jan en Christiaan.
Zaterdagochtend tegen elven. In het laantje waaraan de villa van zanger Frans Bauer ligt, heerst serene rust. Het vriest twee graden. Een dun laagje sneeuw bedekt de tuinen van de vrijstaande huizen. Is dit de plek waar Nederlands succesvolste zanger resideert en waar de afgelopen maanden de realitysoap De Bauers werd opgenomen?
Na een kwartier melden zich twee bezoekers aan de poort. Christine Bolks (18) uit het Overijsselse Beerzerveld tuurt met vriend Friso Veenstra (17), met fototoestel in de hand, naar de gesloten gordijnen van de familie Bauer. Op hun aanbellen komt geen reactie. Christine besluit het huis van de zanger alvast met haar camera vast te leggen. Wat drijft haar in de vrieskou naar huize Bauer? ,,Mijn moeder wil graag een foto van Frans hebben. Ze vindt hem geweldig. Zelf moest ik, nu ik hier in Fijnaart ben, zijn huis gewoon even zien.''
Net als Friso oppert dat Frans misschien sterallures heeft gekregen en dat hij waarschijnlijk niet naar buiten wil komen, arriveren vader en moeder Bauer in hun jeep. Pa Bauer informeert wat Frans voor het bezoek kan doen en even later steekt de heer des huizes zijn slaperige hoofd uit de deur. ,,Willen jullie op de foto?'', schalt het over de oprijlaan. Het idool verwelkomt zijn gasten hartelijk, gehuld in trainingspak en slippers. ,,Sorry, maar ik ben net wakker'', verontschuldigt hij zich.
Het ontvangen van zijn fans is voor Bauer de laatste weken een dagtaak geworden. Sinds zijn huis en gezin het middelpunt waren van de door gemiddeld twee miljoen mensen bekeken real life soap De Bauers, is de toeloop van Bauer-aanbidders niet meer stoppen. Elke dag maken zeker 100 fans de reis naar de woning van hun held. ,,Toen ik dinsdag jarig was, zijn er alleen 's middags al ruim 400 mensen geweest.'', vertelt Bauer. ,,Vroeger kreeg ik ook vaak fans op bezoek, maar de laatste week lijkt het wel de zoete inval.'' Hoewel een buurman vertelt geen grote last te ondervinden van de rijen fans, staat er soms letterlijk file in de nieuwbouwstraat.
Als Friso en Christine - een hele rits foto's en twee getekende fotokaarten rijker - weer zijn vertrokken, blijven fans zich aan het tuinhek verdringen om een glimp van Bauer, die van zijn vrouw Mariska opdracht heeft gekregen de auto schoon te maken, op te vangen. De volkszanger maakt met iedereen een praatje. ,,Komen jullie helemaal uit Arcen?", vraagt hij verbaasd aan een gezin met kindje van één jaar. ,,Dat is toch hartstikke gevaarlijk met die gladheid? Pas alsjeblieft op als jullie straks terugrijden.''
Natuurlijk volgen foto's en getekende fotokaarten. ,,Ik heb hier twee dozen met 2000 kaarten staan'', wijst de zanger. ,,Dat is net voldoende voor een week.'' Vader Christiaan deelt posters uit. Hij vangt dikwijls het bezoek voor zijn zoon op . ,,Ja, daar ben ik bijna de hele dag mee bezig. En als Frans er niet is, komen de fans vaak nog langs bij ons huis in het woonwagenkamp. Iedereen wil graag met Frans op de foto, maar we kunnen niet iedereen binnenlaten.''
De verslaggever wordt wel uitgenodigd voor een 'bakkie' in huize Bauer, waar Frans' moeder bezig is het aanrecht te schrobben. Echtgenote Mariska ruimt de boodschappen in. Zoontjes Christiaan en Jan rennen kraaiend van plezier door de huiskamer, waar wit en goud overheersen. Vanachter zijn kopje koffie kijkt Frans naar het net geïnstalleerde videoscherm waarop beelden van vier buitencamera's te zien zijn. Een nieuw groepje bewonderaars staat bij het hek. Bauer loopt naar buiten en komt terug met de familie Glazenburg. ,,Het is zo koud, ik kon ze niet buiten laten staan'', verklaart hij. Moeder en vier kinderen zijn vanochtend om 5.30 uur met het openbaar vervoer vertrokken. ,,Maar dat heb ik er graag voor over'', zegt mevrouw Glazenburg na zeven uur reizen. ,,Ik verwachtte al dat Frans onze komst leuk zou vinden, maar had niet gedacht binnen te mogen komen.''
Haar zoontje rent inmiddels flitsend met een wegwerpcamera achter de 2-jarige Christiaan Bauer aan. ,,Wie ben jij?'', vraagt hij aan de verslaggever, waarna hij die voor de zekerheid ook maar op de foto zet. Terwijl mevrouw Glazenburg de zanger enkele persoonlijke problemen toevertrouwt, meldt pa Bauer dat zijn zoon opnieuw aan zijn tuinhek wordt verwacht. Heeft de zanger nooit eens genoeg van zijn reislustige fans? ,,Welnee. Mensen nemen de moeite om hier van heinde en verre naar toe te komen. Wie ben ik dan om niet even naar buiten te komen?''
quote:
Gezellig een dagje uit naar de Bauers.Door Stefan Raatgever, www.ad.nl
Sinds zijn recente hitsucces én het razendpopulaire televisieprogramma De Bauers, bezoeken dagelijks honderden fans het huis van volkszanger Frans Bauer in het Brabantse Fijnaart. Een verslag van een dagje uit naar villa Bauer.
Frans Bauer poseert voor zijn huis met zoontjes Jan en Christiaan.
Zaterdagochtend tegen elven. In het laantje waaraan de villa van zanger Frans Bauer ligt, heerst serene rust. Het vriest twee graden. Een dun laagje sneeuw bedekt de tuinen van de vrijstaande huizen. Is dit de plek waar Nederlands succesvolste zanger resideert en waar de afgelopen maanden de realitysoap De Bauers werd opgenomen?
Na een kwartier melden zich twee bezoekers aan de poort. Christine Bolks (18) uit het Overijsselse Beerzerveld tuurt met vriend Friso Veenstra (17), met fototoestel in de hand, naar de gesloten gordijnen van de familie Bauer. Op hun aanbellen komt geen reactie. Christine besluit het huis van de zanger alvast met haar camera vast te leggen. Wat drijft haar in de vrieskou naar huize Bauer? ,,Mijn moeder wil graag een foto van Frans hebben. Ze vindt hem geweldig. Zelf moest ik, nu ik hier in Fijnaart ben, zijn huis gewoon even zien.''
Net als Friso oppert dat Frans misschien sterallures heeft gekregen en dat hij waarschijnlijk niet naar buiten wil komen, arriveren vader en moeder Bauer in hun jeep. Pa Bauer informeert wat Frans voor het bezoek kan doen en even later steekt de heer des huizes zijn slaperige hoofd uit de deur. ,,Willen jullie op de foto?'', schalt het over de oprijlaan. Het idool verwelkomt zijn gasten hartelijk, gehuld in trainingspak en slippers. ,,Sorry, maar ik ben net wakker'', verontschuldigt hij zich.
Het ontvangen van zijn fans is voor Bauer de laatste weken een dagtaak geworden. Sinds zijn huis en gezin het middelpunt waren van de door gemiddeld twee miljoen mensen bekeken real life soap De Bauers, is de toeloop van Bauer-aanbidders niet meer stoppen. Elke dag maken zeker 100 fans de reis naar de woning van hun held. ,,Toen ik dinsdag jarig was, zijn er alleen 's middags al ruim 400 mensen geweest.'', vertelt Bauer. ,,Vroeger kreeg ik ook vaak fans op bezoek, maar de laatste week lijkt het wel de zoete inval.'' Hoewel een buurman vertelt geen grote last te ondervinden van de rijen fans, staat er soms letterlijk file in de nieuwbouwstraat.
Als Friso en Christine - een hele rits foto's en twee getekende fotokaarten rijker - weer zijn vertrokken, blijven fans zich aan het tuinhek verdringen om een glimp van Bauer, die van zijn vrouw Mariska opdracht heeft gekregen de auto schoon te maken, op te vangen. De volkszanger maakt met iedereen een praatje. ,,Komen jullie helemaal uit Arcen?", vraagt hij verbaasd aan een gezin met kindje van één jaar. ,,Dat is toch hartstikke gevaarlijk met die gladheid? Pas alsjeblieft op als jullie straks terugrijden.''
Natuurlijk volgen foto's en getekende fotokaarten. ,,Ik heb hier twee dozen met 2000 kaarten staan'', wijst de zanger. ,,Dat is net voldoende voor een week.'' Vader Christiaan deelt posters uit. Hij vangt dikwijls het bezoek voor zijn zoon op . ,,Ja, daar ben ik bijna de hele dag mee bezig. En als Frans er niet is, komen de fans vaak nog langs bij ons huis in het woonwagenkamp. Iedereen wil graag met Frans op de foto, maar we kunnen niet iedereen binnenlaten.''
De verslaggever wordt wel uitgenodigd voor een 'bakkie' in huize Bauer, waar Frans' moeder bezig is het aanrecht te schrobben. Echtgenote Mariska ruimt de boodschappen in. Zoontjes Christiaan en Jan rennen kraaiend van plezier door de huiskamer, waar wit en goud overheersen. Vanachter zijn kopje koffie kijkt Frans naar het net geïnstalleerde videoscherm waarop beelden van vier buitencamera's te zien zijn. Een nieuw groepje bewonderaars staat bij het hek. Bauer loopt naar buiten en komt terug met de familie Glazenburg. ,,Het is zo koud, ik kon ze niet buiten laten staan'', verklaart hij. Moeder en vier kinderen zijn vanochtend om 5.30 uur met het openbaar vervoer vertrokken. ,,Maar dat heb ik er graag voor over'', zegt mevrouw Glazenburg na zeven uur reizen. ,,Ik verwachtte al dat Frans onze komst leuk zou vinden, maar had niet gedacht binnen te mogen komen.''
Haar zoontje rent inmiddels flitsend met een wegwerpcamera achter de 2-jarige Christiaan Bauer aan. ,,Wie ben jij?'', vraagt hij aan de verslaggever, waarna hij die voor de zekerheid ook maar op de foto zet. Terwijl mevrouw Glazenburg de zanger enkele persoonlijke problemen toevertrouwt, meldt pa Bauer dat zijn zoon opnieuw aan zijn tuinhek wordt verwacht. Heeft de zanger nooit eens genoeg van zijn reislustige fans? ,,Welnee. Mensen nemen de moeite om hier van heinde en verre naar toe te komen. Wie ben ik dan om niet even naar buiten te komen?''
[Dit bericht is gewijzigd door static op 05-01-2004 17:07]
Kan het vorige topic niet vinden.quote:Na een periode van oorverdovende stilte wegens een poliep op zijn stembanden gaat RTL4 per 3 mei (20.30 uur) door met de soap van volkszanger Frans Bauer. Dat meldde een RTL-woordvoerster donderdag.
Door zijn fysieke problemen werd uitzending van de soap De Bouwers enige tijd geleden stilgelegd. De reeks kreeg die titel omdat werd toegewerkt naar een concertreeks in Ahoy Rotterdam. Omdat die 'bouwwerkzaamheden' noodgedwongen werden stilgelegd, kwam de soap even niet meer op de buis.
De camera's bleven ondanks een zwijgende zanger gewoon doordraaien. De beelden die dat opleverde zijn vanaf 3 mei te zien. Volgens de zegsvrouw is Bauer „sterker en slanker dan ooit uit de strijd gekomen”. Naast een biografie die binnenkort uitkomt en de voorbereidingen op de concertreeks in Ahoy, is het volgens haar nu ook weer tijd om de soap voort te zetten. Kijkers krijgen te zien hoe Bauer het huishouden doet en wat hij deed om zijn overtollige kilo's kwijt te raken.
Beetje oud ondertussen hè?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
De Bauers [deel 2] - Heb je even voor mij?
Nee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |