abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21781190
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:08 schreef TheManNL het volgende:

[..]

Hey ik heb even voor je gezocht op internet en blijkt dat je gewoon moet wachten als ie blijft hangen. Zie dit forum voor mensen met hetzelfde probleem(hier heb ik het ook vandaan):http://www.forumplanet.com/counterstrike/topic.asp?fid=7321&tid=1326826&p=24
Bedankt. De eerste keer was inderdaad gewoon wachten tot je een ons weegt. Als ik nu ga spelen, gaat het opstarten veel sneller. Probleem lijkt te zijn opgelost. Bedankt.
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_21799905
Hallo,

Ik probeer mij te registreren in het spel socom 2, maar na het accepteren van de algemene voorwaarden zegt hij altijd registration failure, iemand een idee hoe dat komt??
(Ik ben reeds online met de ps2, geraak verbonden met de socom 2 server)

Alvast bedankt!
pi_21806400
Hallo,
Ik heb het spel DTM Race Driver 2, op PC DVD.
Nou kan ik de carriere mode niet spelen!
Het eerste deel kom ik goed door, daarna, als ik voor
convertable of mustang race kies, loopt de computer gewoon vast.
Resetten is dan de enige oplossing.
Verder heb ik nergens in het spel problemen.

Wat ik al geprobeerd heb:
patch 1.2 geinstalleerd,
Nieuwe drivers vga kaart geinstalleerd,
Spel opnieuw geinstalleerd,
Grafische opties op laag gezet.

Niks helpt,
iemand een idee?

Alvast bedankt!
Weer is wat anders...
pi_21867901
schop!
Weer is wat anders...
pi_21886993
Nou heb ik voor een vriend voor de gein voor zijn verjaardag het cd-rom spel Rayman Gold gekocht voor 5 eurootjes bij de Bart Smit.
Helaas doet hij het niet...
Bij de systeemeisen staat windows 95/98, en natuurlijk heb ik ook allang windows XP, kan het hier aan liggen?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_21917614
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:18 schreef Biancavia het volgende:
Nou heb ik voor een vriend voor de gein voor zijn verjaardag het cd-rom spel Rayman Gold gekocht voor 5 eurootjes bij de Bart Smit.
Helaas doet hij het niet...
Bij de systeemeisen staat windows 95/98, en natuurlijk heb ik ook allang windows XP, kan het hier aan liggen?
probeer compatibliteits modus met win98 is, rechts klikken op icoontje en dan eigenschappen en dan laatste tabblad
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_21928970
sims 2 begin scherm freezed steeds bij op starten
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  Redactie Frontpage dinsdag 14 september 2004 @ 23:12:57 #283
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_21958399
quote:
Op maandag 13 september 2004 18:59 schreef Steve-O het volgende:
sims 2 begin scherm freezed steeds bij op starten
Hoor je dan ook zo'n standaard Windowsfouttoon ? Als ik na drie keer opnieuw proberen eindelijk verder kom, loopt hij vast bij het invoeren van de familienaam. Schijtspel, Sims2 is gewoon buggy.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_21965887
Ik heb een soort gelijk probleem als biancavia heeft.Heb net Gabriel knight 3 binnen gekregen(besteld bij bol.com)maar nu staat er dat de systeemvereisten windows95/98/ zijn.Op bol.com stond dat Windows XP ook kon.En je raadt het al ik heb Windows XP.Als ik de cd erin doe dan krijg ik wel het beginscherm,maar ik kan install niet aanklikken wel kan ik naar web en stoppen. Via de website van Sierra heb ik ook al geprobeerd om dit uit te voeren;
Problem:Install Error -- Error -1607: Unable to install Installshield
Solution:

1. If the operating system is Windows 2000 or XP, please verify that you are logged on with full administrative rights during the installation of the program, and not as a power, guest, or other limited rights user.

2. On the desktop go to START/RUN and type in:

msiexec /unregister

and then click OK.
Next, type in:

msiexec /regserver

and click OK.
Then re-run the installation.

Maar dat heeft ook niks geholpen.Of ik doe het fout.Wie zou mij kunnen helpen om Gabriel Knight te kunnen starten/installeren.Ik weet even niet meer wat te doen
pi_22015962
Ik ben op zoek naar de volgende patch :

European Constructor patch van het spel constructor
Deze WAS op de site van acclaim.com te vinden maar die site is offline.
acclaim.de bestaat nog wel maar die is in het duits en volgens mij staan daar geen patches op.
De reden waarom ik deze patch moet hebben omdat het spel anders niet werkt in Winxp. Wie o Wie zou misschien weten waar deze nog wel te vinden is want op google kan ik niets vinden behalve links naar acclaim.com
  zaterdag 18 september 2004 @ 13:54:33 #286
71796 dossie
lekker makkelijk
pi_22036077
Hoi,

Ik heb braaf het spel uru ages beyond myst gekocht, en geinstalleerd.

Ik kan gewoon in het menu komen, en bijvoorbeeld naar de website van de makers gaan.

Klik ik echter op spelen, dan werd er een fout in uruSetup.exe gegenereerd, en stopt de boel ermee.

Kheb geen idee wat er aan de hand is. Iemand wel een id?
"Het geheugen van het hart zeeft slechte herinneringen weg en maakt de goede mooier. Dat stelt ons in staat om met het verleden te leven." - Gabriel Garcia Marquez
  zaterdag 18 september 2004 @ 14:00:07 #287
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_22036211
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_22161044
Dit probleem doet zich voor bij mij:

In bezit van een GBA SP en de (uiteraard originele) cartridge Advance Wars 2: Black Hole Rising. Elke keer als ik iets save in het spel en ik start het spel opnieuw op (dmv on/off van de GBA) zijn alle savegames weg!

What to do?
  vrijdag 24 september 2004 @ 07:29:06 #289
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_22167056
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:45 schreef NvM het volgende:

In bezit van een GBA SP en de (uiteraard originele) cartridge Advance Wars 2: Black Hole Rising. Elke keer als ik iets save in het spel en ik start het spel opnieuw op (dmv on/off van de GBA) zijn alle savegames weg!

What to do?
Even mailen/bellen met de Nintendo helpdesk lijkt me.
Helpdesk
0909-NINTENDO of 0909-0490444 (¤ 0,45 per minuut, Speladviseurs bereikbaar van 10.00 -18.00 uur)

Van maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 18.00 uur kun je je vragen rechtstreeks aan een Nintendo Speladviseur stellen.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_22234388
Ik heb nu silent hill 4, maar als ik hem opstart krijg ik de error:
"This game requires a video card with a minium of 32 MB VRAM and programmable Vertex/Pixel Shader support. The application will now close"

Ik heb een Geforce 4 MX 460, 64 mb

Ik heb met google wat proberen te vinden, ik kwam wel op forums terecht waar mensen met silent hill 3 precies hetzelfde probleem hadden, daar staat iets met Donator en 3D-Analyze, maar ik krijg nog steeds die error.

Weet iemand mischien wat ik hier aan kan doen, of komt er mischien een patch voor?
  maandag 27 september 2004 @ 17:57:42 #291
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_22240811
ik wil weer eens tiberiun sun spelen..... dus ik denk ik ga hem ff installeren, als hij alleen in de setup zit reageert de setup opeens niet meer.... die heb ik ook met ra2
athlon 2000xp, 256mb ram, radeon 9000
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 27 september 2004 @ 20:08:09 #292
65945 Cascade
Green changed to White
pi_22243644
quote:
Op maandag 27 september 2004 13:10 schreef redlizard87 het volgende:
Ik heb nu silent hill 4, maar als ik hem opstart krijg ik de error:
"This game requires a video card with a minium of 32 MB VRAM and programmable Vertex/Pixel Shader support. The application will now close"

Ik heb een Geforce 4 MX 460, 64 mb

Ik heb met google wat proberen te vinden, ik kwam wel op forums terecht waar mensen met silent hill 3 precies hetzelfde probleem hadden, daar staat iets met Donator en 3D-Analyze, maar ik krijg nog steeds die error.

Weet iemand mischien wat ik hier aan kan doen, of komt er mischien een patch voor?
Het probleem is, jouw videokaart ondersteund geen 'vertex/pixel shaders'. Je kan een paar dingen doen:
- zorgen dat het spel geen shaders nodig heeft. Dit is moeilijk, heel soms is er een instelling voor, maar ik weet niet of het bij Silent Hill 4 ook kan.
- met dingen als 3D Analyze kan je het spel laten denken dat je een videokaart met programmeerbare shaders hebt. De shaders worden dan softwarematig gedaan -> spel zal stukken trager lopen.
- een nieuwe, 'moderne' videokaart kopen...
De kans dat er een patch komt om de shaders eruit te slopen, is heel erg klein. Ik zou er niet op rekenen.

Heb je hier gekeken?: Topic: maybe fix for geforce 4 mx cards and other non dx8 cards

Wat ze zeggen is:
- je hebt 3D Analyze nodig en die stel je in om een aantal dingen na te bootsen (shaders, type videokaart).
- je hebt een oudere versie van je videokaart drivers nodig (dat zijn de Detonators). Die zijn nog wel te vinden bij nVidia of Guru3D. Sommige versies blijken niet te werken, dus net zo lang proberen tot het wel werkt...

Succes!
In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
  dinsdag 28 september 2004 @ 17:06:27 #293
16826 Fullgrymm
- Cuore Sportivo -
pi_22263106
quote:
Op maandag 19 juli 2004 12:49 schreef Fullgrymm het volgende:
Ik heb een tijdje geleden het spel Star Wars: Knights Of The Old Republic geinstalleerd, maar zodra ik het spel wil starten verschijnt eerst het splash-screen (plaatje van de Millennium Falcon) en verandert de cursor (in een pijl met draaiende cd) alsof het spel aan het laden is, maar na even wachten verdwijnen het splash-screen en de cursor en gebeurt er niks meer...
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen Heb al meerdere malen opnieuw het spel geinstalleerd maar zonder effect.
Suggesties?
pi_22310810
Ik zoek een patch (rct2_nl bijvoorbeeld) waardoor Rollercoaster Tycoon 2 het doet. Wie weet waar ik die (eenvoudig, dus zonder allerlei andere bestanden en websites afstruinen) kan vinden?
pi_22320669
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:06 schreef Fullgrymm het volgende:

[..]

Suggesties?
ik zou zeggen kijk eens of patchen helpt..
of kijk anders op gamecopyworld, daar kan je vast een manier vinden om hem werkende te krijgen...
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:59:13 #296
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_22353258
Ik heb gisteren bij de intertoys settlers 3 voor 5 euro gekocht. Nadat iemand mij al moest helpen bij het installeren vanwege een foutmelding moest ik daarna ook nog eens een serial code opzoeken. Op zich niet zo moeilijk dus gedaan. Nu is er 1 groot probleem. Elke keer als ik bij mijn iron melter ga kijken blijkt dat de grote staven ijzer veranderen in varkens als het poppetje die neerlegt. Nu heb ik al begrepen via blue byte dat dit een virus zou moeten zijn. 2 keer een virusscanner eroverheen en ik heb nog steeds niets.

Kan iemand mij misschien helpen met een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt...
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
pi_22364981
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:59 schreef Tessje het volgende:
Ik heb gisteren bij de intertoys settlers 3 voor 5 euro gekocht. Nadat iemand mij al moest helpen bij het installeren vanwege een foutmelding moest ik daarna ook nog eens een serial code opzoeken. Op zich niet zo moeilijk dus gedaan. Nu is er 1 groot probleem. Elke keer als ik bij mijn iron melter ga kijken blijkt dat de grote staven ijzer veranderen in varkens als het poppetje die neerlegt. Nu heb ik al begrepen via blue byte dat dit een virus zou moeten zijn. 2 keer een virusscanner eroverheen en ik heb nog steeds niets.

Alvast bedankt...
dat is de kopieer beveiliging die aanspringt, maar waarom moet je een serial opzoeken als je hem origineel hebt?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 4 oktober 2004 @ 12:36:26 #298
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_22393233
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:45 schreef NvM het volgende:

What to do?
Bewaar je de GBA SP bij plekken die magnetisch niet goed zijn afgeschermd? Oude videorecorder bijvoorbeeld?
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_22393432
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:59 schreef Tessje het volgende:

Alvast bedankt...
das geen virus
das windows xp + settlers 3
neem een kijkje hierzo:
http://www.settlers4.net/index_main.shtml -> patches helemaal onderaan
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 00:27 schreef Tain het volgende:

[..]

dat is de kopieer beveiliging die aanspringt, maar waarom moet je een serial opzoeken als je hem origineel hebt?
en het is volgens mij ook niet de kopieerbeveiliging die aanspringt volgens mij gewoon een bug...
pi_22414970
Hallo allemaal,

Ik heb laatst total club manager 2004 gekocht in de winkel.

Na deze geinstalleerd te hebben wilik hem opstarten(logisch). Ik krijg dan een foutmelding dat ik de goede cd erin moet doen. Er zitten 2 cd's bij maar bij allebei doet hij het nog steeds niet.

Waar ligt dit aan?
Hoe kan ik dit verhelpen?

Alvast bedankt,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')