Bedankt. De eerste keer was inderdaad gewoon wachten tot je een ons weegt. Als ik nu ga spelen, gaat het opstarten veel sneller. Probleem lijkt te zijn opgelost. Bedankt.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:08 schreef TheManNL het volgende:
[..]
Hey ik heb even voor je gezocht op internet en blijkt dat je gewoon moet wachten als ie blijft hangen. Zie dit forum voor mensen met hetzelfde probleem(hier heb ik het ook vandaan):http://www.forumplanet.com/counterstrike/topic.asp?fid=7321&tid=1326826&p=24
probeer compatibliteits modus met win98 is, rechts klikken op icoontje en dan eigenschappen en dan laatste tabbladquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:18 schreef Biancavia het volgende:
Nou heb ik voor een vriend voor de gein voor zijn verjaardag het cd-rom spel Rayman Gold gekocht voor 5 eurootjes bij de Bart Smit.
Helaas doet hij het niet...![]()
Bij de systeemeisen staat windows 95/98, en natuurlijk heb ik ook allang windows XP, kan het hier aan liggen?
Hoor je dan ook zo'n standaard Windowsfouttoon ? Als ik na drie keer opnieuw proberen eindelijk verder kom, loopt hij vast bij het invoeren van de familienaam. Schijtspel, Sims2 is gewoon buggy.quote:Op maandag 13 september 2004 18:59 schreef Steve-O het volgende:
sims 2 begin scherm freezed steeds bij op starten![]()
Even mailen/bellen met de Nintendo helpdesk lijkt me.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:45 schreef NvM het volgende:
Dit probleem doet zich voor bij mij:
In bezit van een GBA SP en de (uiteraard originele) cartridge Advance Wars 2: Black Hole Rising. Elke keer als ik iets save in het spel en ik start het spel opnieuw op (dmv on/off van de GBA) zijn alle savegames weg!
What to do?
Het probleem is, jouw videokaart ondersteund geen 'vertex/pixel shaders'. Je kan een paar dingen doen:quote:Op maandag 27 september 2004 13:10 schreef redlizard87 het volgende:
Ik heb nu silent hill 4, maar als ik hem opstart krijg ik de error:
"This game requires a video card with a minium of 32 MB VRAM and programmable Vertex/Pixel Shader support. The application will now close"
Ik heb een Geforce 4 MX 460, 64 mb
Ik heb met google wat proberen te vinden, ik kwam wel op forums terecht waar mensen met silent hill 3 precies hetzelfde probleem hadden, daar staat iets met Donator en 3D-Analyze, maar ik krijg nog steeds die error.
Weet iemand mischien wat ik hier aan kan doen, of komt er mischien een patch voor?
Suggesties?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:49 schreef Fullgrymm het volgende:
Ik heb een tijdje geleden het spel Star Wars: Knights Of The Old Republic geinstalleerd, maar zodra ik het spel wil starten verschijnt eerst het splash-screen (plaatje van de Millennium Falcon) en verandert de cursor (in een pijl met draaiende cd) alsof het spel aan het laden is, maar na even wachten verdwijnen het splash-screen en de cursor en gebeurt er niks meer...
Iemand enig idee waar dit aan kan liggenHeb al meerdere malen opnieuw het spel geinstalleerd maar zonder effect.
ik zou zeggen kijk eens of patchen helpt..quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:06 schreef Fullgrymm het volgende:
[..]
Suggesties?
dat is de kopieer beveiliging die aanspringt, maar waarom moet je een serial opzoeken als je hem origineel hebt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:59 schreef Tessje het volgende:
Ik heb gisteren bij de intertoys settlers 3 voor 5 euro gekocht. Nadat iemand mij al moest helpen bij het installeren vanwege een foutmelding moest ik daarna ook nog eens een serial code opzoeken. Op zich niet zo moeilijk dus gedaan. Nu is er 1 groot probleem. Elke keer als ik bij mijn iron melter ga kijken blijkt dat de grote staven ijzer veranderen in varkens als het poppetje die neerlegt. Nu heb ik al begrepen via blue byte dat dit een virus zou moeten zijn. 2 keer een virusscanner eroverheen en ik heb nog steeds niets.
Kan iemand mij misschien helpen met een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt...
Bewaar je de GBA SP bij plekken die magnetisch niet goed zijn afgeschermd? Oude videorecorder bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 23 september 2004 21:45 schreef NvM het volgende:
Dit probleem doet zich voor bij mij:
In bezit van een GBA SP en de (uiteraard originele) cartridge Advance Wars 2: Black Hole Rising. Elke keer als ik iets save in het spel en ik start het spel opnieuw op (dmv on/off van de GBA) zijn alle savegames weg!
What to do?
das geen virusquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:59 schreef Tessje het volgende:
Ik heb gisteren bij de intertoys settlers 3 voor 5 euro gekocht. Nadat iemand mij al moest helpen bij het installeren vanwege een foutmelding moest ik daarna ook nog eens een serial code opzoeken. Op zich niet zo moeilijk dus gedaan. Nu is er 1 groot probleem. Elke keer als ik bij mijn iron melter ga kijken blijkt dat de grote staven ijzer veranderen in varkens als het poppetje die neerlegt. Nu heb ik al begrepen via blue byte dat dit een virus zou moeten zijn. 2 keer een virusscanner eroverheen en ik heb nog steeds niets.
Kan iemand mij misschien helpen met een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt...
en het is volgens mij ook niet de kopieerbeveiliging die aanspringt volgens mij gewoon een bug...quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:27 schreef Tain het volgende:
[..]
dat is de kopieer beveiliging die aanspringt, maar waarom moet je een serial opzoeken als je hem origineel hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |