Borsato vertelde in een persconferentie woensdag dat hij hiermee de fans tegemoet komt. Natuurlijk speelt ook mee dat een DVD moeilijker te downloaden is.
Persoonlijk denk ik dat het album tzt echt wel op CD uitkomt. CD's wil je luisteren op straat, in de auto, via de stereotoren. Ik hoef echt niet elke keer zijn hoofd erbij te zien.
quote:DVD in de speler, en zoalng er een autoplay op zit en geen urenlange copyright meldingen kun je de TV uitlaten en lekker Marco draaien
Op donderdag 6 november 2003 13:53 schreef SunChaser het volgende:
Borsato zal over vier maandne zijn nieuwe album alleen uitbrengen op DVD. De 13 liedjes zijn compleet met clip, gemaakt door Johan Nijenhuis, Dick Maas, Mathijs van Heiningen jr. en Theo van Gogh.Borsato vertelde in een persconferentie woensdag dat hij hiermee de fans tegemoet komt. Natuurlijk speelt ook mee dat een DVD moeilijker te downloaden is.
Persoonlijk denk ik dat het album tzt echt wel op CD uitkomt. CD's wil je luisteren op straat, in de auto, via de stereotoren. Ik hoef echt niet elke keer zijn hoofd erbij te zien.
my ass ja..
Ik ga toch niet verplicht elke keer naar me TV zitten kijken om die nummers te luisteren... Ik wil muziek voor onderweg.. Thuis heb ik wel wat beters te doen dan muziek luisteren.
no DVD for me!
Mijn diskman lust CD's, CD-R-etjes, CD-RW-tjes en speelt MP3's... maar DVD's speelt ie niet... hoe willen ze dat oplossen dan?
quote:Het geluid van de DVD rippen?
Op donderdag 6 november 2003 14:11 schreef Levitation het volgende:
over...Mijn diskman lust CD's, CD-R-etjes, CD-RW-tjes en speelt MP3's... maar DVD's speelt ie niet... hoe willen ze dat oplossen dan?
quote:In what century do you live in?
Natuurlijk speelt ook mee dat een DVD moeilijker te downloaden is.
Of te wel een dvd is tegenwoordig ook makkelijk te downloaden. Verbindingen worden continue sneller. De muziek zal geript worden en verschijnen als mp3 of als audio cd schat ik.
Denk niet dat het veel helpt
maar ja altijd blijve probere
quote:Betaal ik dus eerst een 'vermogen' voor een DVD en moet ik vervolgens zelf gaan rippen om 'm te kunnen luisteren... zet dus juist aan tot illegaal verspreiden! Kan ik 't namelijk net zo goed ff van KaZaA halen... er is altijd wel iemand die op het idee komt om 't te rippen.
Op donderdag 6 november 2003 14:13 schreef ABBAfan het volgende:[..]
Het geluid van de DVD rippen?
by-the-way: denk niet dat ik de DVD ga kopen, 't gaat me meer om 't principe...
p.s. Leukste is trouwens -itt tot wat Brein je wil laten geloven- dat DOWNloaden volgens de Nederlandse wetgeving niet illegaal is Uploaden daarentegen wel.
dat word dus kopieren of als er een beveiliging opzit illegaal rippen of ouderwets downloaden van het internet.
een SACD (super audio) had hij moeten maken, die spelen ook in gewone cdspeler of dvd spelers af tegen gewone audio kwaliteit welliswaar.
quote:
Album Borsato toch op cd.Het nieuwe album van zanger Marco Borsato, dat alleen op dvd zou verschijnen, komt toch op cd uit.
Dit schrijft het Algemeen Dagblad zaterdag. De cd is te verkrijgen via de telecomketen BelCompany, die het exclusieve recht heeft het album in promotie-acties te betrekken.Klanten die een nieuw mobiel abonnement afsluiten krijgen de cd cadeau. Wel start de actie pas een aantal maanden nadat de dvd uitkomt.
Het schijfje verschijnt in maart 2004. De titel van het album is nog niet bekend.
quote:ik op langspeelplaat
Op zaterdag 8 november 2003 16:51 schreef Bioslock het volgende:
Ik wil em op cassette.
quote:8-track
Op zaterdag 8 november 2003 16:54 schreef amaranta het volgende:[..]
ik op langspeelplaat
quote:Van videoclips is zonder problemen en al teveel moeite een MP3 te maken. Maar daarbij..... wie wil er nou muziek van Maco Borsato downloaden...
Natuurlijk speelt ook mee dat een DVD moeilijker te downloaden is.
quote:
Album Borsato toch op cdHet nieuwe album van zanger Marco Borsato, dat alleen op dvd zou verschijnen, komt toch op cd uit.
Dit schrijft het Algemeen Dagblad zaterdag. De cd is te verkrijgen via de telecomketen BelCompany, die het exclusieve recht heeft het album in promotie-acties te betrekken.
Klanten die een nieuw mobiel abonnement afsluiten krijgen de cd cadeau. Wel start de actie pas een aantal maanden nadat de dvd uitkomt.
Het schijfje verschijnt in maart 2004. De titel van het album is nog niet bekend
quote:En met DVD en videoclips
Op zondag 9 november 2003 11:21 schreef Seborik het volgende:
Dit heeft weinig met show te maken, maar alles met Muziek.
quote:Muziek-DVD.
Op zondag 9 november 2003 11:30 schreef SunChaser het volgende:[..]
En met DVD en videoclips
Ontopic:
Ik had in het andere topic al geschreven dat ik het raar vond en dat het volgens mij (iig op dit moment) niet kan werken. Inderdaad omdat, zoals hier ook al door anderen gezegd, mensen overal muziek willen kunnen horen. Vroeger nam je je lp al speciaal op op een bandje om hem in de auto, in je walkman of op vakantie te kunnen horen. En muziek luisteren doe je ook vooral terwijl je met andere dingen bezig bent en dan hoef je er helemaal geen beelden bij te hebben. Daarbij ken ik zelf nog heel veel mensen die niet eens een dvd-speler hebben!
Ik denk ook dat het downloaden op dit moment alleen maar zou toenemen als meer artiesten dit zouden besluiten.
En de vraag die ik in het ander topic ook al gesteld heb: Ik neem aan dat M. Borsato nog wel cd-singles uitbrengt? Want zonder single kun je geen hit scoren in de Top 40 toch? Of is dat veranderd?
quote:Ik zou de cd wel gekocht hebben, gewoon in de winkel en niet via vage belcompanies enzo. Ik heb nl. nog een jaar te gaan met m'n abo.. en ik ga zeker niet voor een cd een abonnement afsluiten.
Op zaterdag 6 december 2003 22:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wie heeft de nieuwe DVD al? Ik ben voornemens hem te kopen, ben erg nieuwschierig naar de clipjes!
quote:ehm het gaat om een DVD en die kan je toch gewoon in de winkel halen volgens mij hoor!
Op zaterdag 6 december 2003 22:18 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ik zou de cd wel gekocht hebben, gewoon in de winkel en niet via vage belcompanies enzo. Ik heb nl. nog een jaar te gaan met m'n abo.. en ik ga zeker niet voor een cd een abonnement afsluiten.
quote:Ja en niet afspelen in m'n auto.
Op zaterdag 6 december 2003 22:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ehm het gaat om een DVD en die kan je toch gewoon in de winkel halen volgens mij hoor!
quote:je kan de liedjes toch van kazaa halen en zelf branden en de dvd gebruiken voor thuis
Op zaterdag 6 december 2003 22:23 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ja en niet afspelen in m'n auto.
quote:Ik hou niet van gebrande cd's. Ik wil gewoon een kwalitatief goede muziekcd en een leuk hoesje.
Op zaterdag 6 december 2003 22:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je kan de liedjes toch van kazaa halen en zelf branden en de dvd gebruiken voor thuis
Bovendien hoef ik Marco niet te zien.. dat ik z'n muziek goed vind, wil niet zeggen dat ik z'n kop aangenaam vind om naar te kijken.
quote:het is de bedoeling vaan Marco dat je dvd zelf koopt en de nummers zelf brand voor in de auto. De DVD hou je gewoon veilig thuis.
Op zaterdag 6 december 2003 22:28 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ik hou niet van gebrande cd's. Ik wil gewoon een kwalitatief goede muziekcd en een leuk hoesje.
Bovendien hoef ik Marco niet te zien.. dat ik z'n muziek goed vind, wil niet zeggen dat ik z'n kop aangenaam vind om naar te kijken.
quote:Ja veel gedoe dus waar ik geen zin in heb. Jammer, maar ik koop geen DVD.. is vast ook een stuk duurder dan een CD met al die filmpjes.
Op zaterdag 6 december 2003 22:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is de bedoeling vaan Marco dat je dvd zelf koopt en de nummers zelf brand voor in de auto. De DVD hou je gewoon veilig thuis.
Lijkt me wel cool hoor, op DVD. Die audio rip ik gewoon naar m'n PC, en brandt 'm zodoende op cd voor onderweg e.d.
Die platen zullen na een dag overal te downen zijn natuurlijk, maar ik zal ook zeker de originele DVD kopen, bijna iedereen heeft er tegenwoordig wel een, dus zo gek is het nu ook weer niet.
Maar goed, het was dan ook wel weer een tegemoetkoming om 'm ook op CD uit te geven...
In het geval van Marco zou ik zeggen: je doet maar. Maar ik moet natuurlijk objectief en consequent zijn dus bij deze: Stouterd!quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:25 schreef SunChaser het volgende:
Sja, de fans doen maar. Ik scoor ergens wel een DVD-ripje binnenkort.
Of ik de clips de komende jaar nu op VHS opneem van TMF of nu alvast kijk op mijn DVD-speler, da's toch hetzelfde?quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:29 schreef MuadDib het volgende:
[..]
In het geval van Marco zou ik zeggen: je doet maar. Maar ik moet natuurlijk objectief en consequent zijn dus bij deze: Stouterd!
Bij de opnames van TMF krijg je er tenminste nog geile sms-berichten bijquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of ik de clips de komende jaar nu op VHS opneem van TMF of nu alvast kijk op mijn DVD-speler, da's toch hetzelfde?
Het is toch groot nieuws als Neerland's populairste zanger zijn nieuwe materiaal alleen op DVD uitbrengt? Daar kan niet genoeg over geluld worden.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:46 schreef UFOtje het volgende:
En waarom zijn er opeens zoveel "active topics" over Marco Borsato?
Laat die man toch lekker zijn dvd'tje uitbrengen.![]()
Wel jammer dat je de geluiden van de clips zoals een dichtslaande deur er dan bij hebtquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:38 schreef SunChaser het volgende:
Er worden gewoon meer rips gemaakt nu door buurjongens enzo.
dat heb ik dus precies omgekeerd...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:31 schreef Lambiekje het volgende:
De clip zijn aardig en zeker niet slecht.Alleen de lyrics .. erg jeuk opwekkend rommel. Muzicaal is de DVD pure rommel. Niets zeggend en totaal niet gemeende uitingen .. ... brrr wat is dit slecht
Heb Marcoosmuzkiek nooit gemogen .. en dit is slechter dan eerder werk ..dat is mijn meningquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat heb ik dus precies omgekeerd...
nouja de clipjes zijn wel leuk...maar voor 1 keer
ben blij dat ik hem inmiddels op cd aan kan
Als je zeg maar naar songselectie gaat en je speelt dan een clip af, zijn die geluiden er niet.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:00 schreef Dinus het volgende:
[..]
Wel jammer dat je de geluiden van de clips zoals een dichtslaande deur er dan bij hebt
Ik zit 'm nu te kijken, best leuk maar het leven is te kort om er vaker naar te kijken denk ik. Wel mooie nummers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |