De man kreeg deze week toestemming van de rechter om afscheid te nemen van zijn overleden vader en kwam daarna niet terug. De voorlopige hechtenis van de man werd voor enkele uren geschorst. Daarna moest hij zich weer melden bij het huis van bewaring, maar hij kwam niet meer opdagen. De vader van de man zal in Marokko worden begraven. Tegen de man is inmiddels een internationaal opsporingsbevel uitgevaardigd. De man mocht dinsdag alleen zijn cel uit omdat er niemand van het huis van bewaring was die hem kon begeleiden.
Anja Joos (43) kwam vorige maand om het leven nadat zij door enkele jongens in elkaar was geschopt. Een aantal van hen werkte bij de Dirk van den Broek aan het Marie Heinekenplein in de Amsterdamse Pijp. Medewerkers van die supermarkt meenden dat Joos een blikje bier had gestolen en achtervolgden haar. Van diefstal bleek geen sprake, maar de situatie liep desondanks uit de hand. Het OM verdenkt tien jongens/mannen van betrokkenheid bij de dood van Joos. Negen van hen zitten in voorlopige hechtenis, van wie er nu dus een is ontsnapt.
bron Utrechts Nieuwsblad
Eigenlijk lachwekkend dat dit kan gebeuren
[Dit bericht is gewijzigd door toska op 06-11-2003 10:47]
En alleen maar omdat ze te weinig mensen hebben.. Leuk die tolerante maatschappij.....
'Ga maar even naar buiten hoor, wel voor donker weer terugkomen hé, boefje"?
Hij heeft iemand doodgeschopt, en dat ie dan niet naar de begravenis van pa kan is zijn eigen domme schuld!
quote:Laat hem dan ook zitten...
Op donderdag 6 november 2003 10:46 schreef toska het volgende:
De voorlopige hechtenis van de man werd voor enkele uren geschorst. Daarna moest hij zich weer melden bij het huis van bewaring, maar hij kwam niet meer opdagen. De man mocht dinsdag alleen zijn cel uit omdat er niemand van het huis van bewaring was die hem kon begeleiden.
Ik word zo moe van sommige mensen.
quote:Wie is iedereen ?. noem eens namen en onderbouw je stelling eens.
Op donderdag 6 november 2003 11:06 schreef Mobious het volgende:
Wat loopt iedereen nú weer te zeuren. Eerst is het "Alle criminele allochtonen het land uit", nu gebeurt dat en dan is het wéér niet goed.Ik word zo moe van sommige mensen.
quote:Dat zou er nog bij moeten komen...
Op donderdag 6 november 2003 11:11 schreef milagro het volgende:
zou me niets verbazen als ze niet eens gechecked hebben of Pa wel dood is
V.
quote:Dat zou dan een fout van de rechter zijn geweest.
Op donderdag 6 november 2003 11:11 schreef milagro het volgende:
zou me niets verbazen als ze niet eens gechecked hebben of Pa wel dood is
quote:Ga aub in ONZ zitten
Op donderdag 6 november 2003 11:16 schreef woediewokkie het volgende:
Klopt.....hij is verdacht.....misschien kan hij het gevang niet meer vinden
quote:
Op donderdag 6 november 2003 11:18 schreef toska het volgende:
Is het altijd zo dat je verlof krijgt als er iemand in de familie is overleden?
Weet iemand dat?
nee.
en deze jongen was een verdachte, geen veroordeelde dus wat dan gebruikelijk is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |