abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 november 2003 @ 18:04:11 #76
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_15040649
Ik denk dat ik maar thuis blijf. Ik heb dit jaar al voldoende kogelvrije vesten versleten.
Say your prayers
pi_15042510
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:04 schreef Sickie het volgende:
Ik denk dat ik maar thuis blijf. Ik heb dit jaar al voldoende kogelvrije vesten versleten.
Wat begrijp jij niet aan het woordje iedereen in de titel ??
  zondag 30 november 2003 @ 22:31:35 #78
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_15047774
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:37 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Wat begrijp jij niet aan het woordje iedereen in de titel ??

Mjah, dat is allemaal leuk en aardig... tot dat rode stipje op je borstkas verschijnt als de tijd rijp is.

Maar goed. We doen het als volgt. Als Wile komt dan kom ik ook. Jij, ik en hij hebben altijd zo ontzetten veel lol gehad. Dat moeten we irl ook es proberen.

Say your prayers
pi_15048134
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:31 schreef Sickie het volgende:

[..]

SCH zei hier eens dat hij het irl juist het beste kon vinden met zijn grootste tegenstanders op FOK. Dus je weet maar nooit.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 1 december 2003 @ 00:16:38 #80
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_15050817
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:43 schreef sizzler het volgende:

[..]

SCH zei hier eens dat hij het irl juist het beste kon vinden met zijn grootste tegenstanders op FOK. Dus je weet maar nooit.

Mjah, SCH die zal me wel niet neerschieten. Die gaat me eerder met een deegroller of een jaargang Libelle's te lijf.
Say your prayers
pi_15061475
quote:
Op zondag 30 november 2003 14:50 schreef TheScienceMan het volgende:

[..]

Frank was niet op de ledenvergadering, dus ik zal hem nogmaals mailen en desnoods nog even bellen.

Wat denk je wat mogelijk is? Wil hij ook een korte rondleiding geven, of zijn werkzaamheden laten zien oid? Dat zou leuker zijn dan een standaard rondleiding. Anders moet ik nog even bellen met de TK.
pi_15066739
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:19 schreef sizzler het volgende:

[..]

Wat denk je wat mogelijk is? Wil hij ook een korte rondleiding geven, of zijn werkzaamheden laten zien oid? Dat zou leuker zijn dan een standaard rondleiding. Anders moet ik nog even bellen met de TK.

Of hij de rondleiding doet weet ik niet, maar de vorige keer kregen we een rondleiding van zijn beleidsmedewerkers en dat was een totaal andere rondleiding dan de standaard Tweede Kamerrondleiding.
  † In Memoriam † dinsdag 2 december 2003 @ 15:38:48 #83
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15091295
Ik ga waarschijnlijk skieen volgende week!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_15094984
Misschien valt er nog iets te combineren: Zuipmeeting Den Haag 12 december

Helaas ben ik iets ouder dan de maximum leeftijd die de topicstarter daar aangeeft, maar een aantal users van onze meeting kunnen moeiteloos door naar de volgende meeting.

pi_15095054
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 17:44 schreef Kozzmic het volgende:
Misschien valt er nog iets te combineren: Zuipmeeting Den Haag 12 december

Helaas ben ik iets ouder dan de maximum leeftijd die de topicstarter daar aangeeft, maar een aantal users van onze meeting kunnen moeiteloos door naar de volgende meeting.

Kut, nu vind ik het echt jammer dat ik niet kan komen.
pi_15148396
Wordt het nog wat met deze meeting?
pi_15148870
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:01 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb al geskied

Nu nog ff zorgen dat ik mijn werk volgende week op tijd af heb. Ik hou het op bijna zeker

Slaapt winter
en zomer
  donderdag 4 december 2003 @ 16:24:58 #88
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_15149047
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:01 schreef Kozzmic het volgende:
Ik ben nog steeds van plan te komen. Is er al een rondleiding geregeld?
pi_15149174
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:24 schreef freako het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds van plan te komen. Is er al een rondleiding geregeld?

TheScienceMan is druk bezig aan wat touwtjes te trekken. Frank de Grave kan in ieder geval niet. Die vrijdag is de laatste dag voor het kerstreces dus is het erg druk maar de VVD is wel bezig om een ander Kamerlid te regelen maar dat horen we als het goed is voor het weekend. Daarom kan ik ook nog niets over tijden zeggen. Als de VVD niet lukt bel ik wel even voor een -korte- standaardrondleiding. Zodra er meer bekend is post ik het hier. Maar de borrel gaat sowieso door.
  donderdag 4 december 2003 @ 16:30:51 #90
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15149224
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:29 schreef sizzler het volgende:

Als de VVD niet lukt bel ik wel even voor een -korte- standaardrondleiding.

Gaat dat wel lukken in een week dan?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 4 december 2003 @ 16:32:50 #91
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_15149282
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:29 schreef sizzler het volgende:

[..]

Die vrijdag is de laatste dag voor het kerstreces

Die datum hebben we knap uitgekozen dan. .
pi_15172930
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 17:47 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Kut, nu vind ik het echt jammer dat ik niet kan komen.

Voor iedereen die niet kan komen: Virtuele Rondleiding

Ja, ik ben nog bezig en ik doe mijn best. Mocht het niet lukken, een algemene rondleiding kan via het Bezoekerscentrum geregeld worden.

pi_15274530
Zie de aangepaste openingspost.
pi_15275376
Nou heel veel plezier gewenst allemaal .
Ik moet lekker de hele dag werken . En 's avonds sinterklaas vieren .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_15275646
Misschien dat we toch nog 'iets' gaan meeten: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35831
  † In Memoriam † dinsdag 9 december 2003 @ 15:06:48 #96
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15275834
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 14:58 schreef sizzler het volgende:
Misschien dat we toch nog 'iets' gaan meeten: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35831

Gaaf!!!! De aliens are coming!!!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_15276597
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 14:15 schreef sizzler het volgende:
Zie de aangepaste openingspost.
pffft, om 1 uur al aan de drank? OMFG

Maarreh, ik probeer nog steeds mijn werk op tijd af te krijgen. Mocht ik werktechnisch de rondleiding moeten missen, is er dan al bekend in welke kroeg we gaan drinken?

btw: het is geen uur lopen van CS naar het Binnenhof

Slaapt winter
en zomer
pi_15279059
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 15:39 schreef Parabola het volgende:

[..]

pffft, om 1 uur al aan de drank? OMFG

Misschien dat we eerst een hapje eten gezien het tijdstip.
quote:
Maarreh, ik probeer nog steeds mijn werk op tijd af te krijgen. Mocht ik werktechnisch de rondleiding moeten missen, is er dan al bekend in welke kroeg we gaan drinken?
Nog niet, maar ik post mijn mobiele telefoonnummer een dag van tevoren in mijn profiel dus je kan altijd bellen als het later wordt.
quote:
btw: het is geen uur lopen van CS naar het Binnenhof
Idd. Maar we wilden het ruim nemen.
pi_15296563
Ik red het niet om op 11 uur op het station te zijn. 12 uur bij het Binnenhof ws wel. In ieder geval is het nu zeker dat ik kom, al was het maar voor de borrel.

Als je dan toch in DH bent, en van CS naar het Binnenhof loopt, neem dan een kwartiertje extra voor een politiek wandelingetje door de Hofstad.

Loop aan de voorkant het station uit. Rechts begint de Bezuidenhoutseweg, waar EZ, LNV, BuZa en de SER aan liggen. Links van het station liggen VROM en het fonkelnieuwe pand van OCW. Daarachter VWS, de NMa, BZK, Justitie en het stadhuis van Den Haag. Daar ga je allemaal niet naar toe. Je steekt over en volgt het voet/fietspad tussen de trambaan en het hertenkamp. Vrij snel zie je rechts voor je het Malieveld liggen. Je kan even het gras gaan controleren, maar je moet hier linksaf, oversteken naar het Korte Voorhout.

De grijze betonnen bak links is het Ministerie van Financiën.Iets verder aan de rechterkant vind je een gebouw dat zwaar gebarricadeerd is, zodat je direct weet van welk land dit de ambassade is. Ga rechtsaf, het Lange Voorhout op. Voor je ligt Hotel des Indes, waar de eerste Paarse toenaderingen plaatsvonden. Ga voor het hotel naar links. Aan je linkerhand zie je de Pulchri-Studio, een art-gallery, die ten tijd van Bolkenstein regelmatig gebruikt werd voor partij-bijeenkomsten van de VVD. Veel van Bolks toen nog shokkerende uitspraken zijn daar gedaan.

Iets verderop rechts weer een afgezet gebouw, ditmaal de Britse ambassade. Links ervan de Algemene Rekenkamer en nog een pandje verder de kerk die Bea nog wel eens frequenteert. Op de hoek aan de overzijde van de straat bevindt zich de Raad van State. Steek over en loop hier voorbij. Waar de weg naar links buigt, ga je rechtdoor, het smalle straatje in. Dit straatje komt uit op het Noordeinde

Intermezzo voor royalisten

quote:
Je kunt hier naar rechts, een kleine 200 m verder ligt Paleis Noordeinde, het werkpaleis van Bea. Links ervan het huis waar Prins Pils woonde voor hij met Maxima ging hokken. Ga nu gauw terug, de republikeinen staan nog aan het einde van het smalle straatje te wachten
Ga links af het Noordeinde op en neem de 2e links (in het straatje rechts zit de beste patatboer van DH!), de Plaats op. Van hieruit heb je een mooi uitzicht over de Hofvijver en het Binnenhof. De ingang van het Binnenhof is rechts van de vijver, de Ridderzaal herken je snel genoeg.

voor de mensen die met de trein komen

Slaapt winter
en zomer
pi_15296592
Ik kom niet

Maar dat vindt ook niemand erg

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')