* Seborik zingt mee met Overkill.
quote:Om hier nog even kort over te zijn
Op vrijdag 7 november 2003 00:32 schreef Litpho het volgende:[..]
Het was het waard
. Ze speelden Selling England niet integraal, maar "slechts" Dancing with the moonlit knight, I know what I like, Firth of fifth, More Fool Me, Battle of Epping Forest en The Cinema Show van het eerder genoemde album. Voeg daar Watcher in the Skies en Supper's Ready (met Horizons als intro) van Foxtrot aan toe, The Musical Box van Nursery Crime en als toegift The Knife van Trespass en je hebt een heel onderhoudend concert
.
Het was echt Geniaal
quote:Dit dus
Op vrijdag 7 november 2003 15:32 schreef MuadDib het volgende:
Het was in 1 woord: Fantastisch!In meerdere woorden: Het WAS gewoon Genesis. De stem van Gabriel, de podium-act, het muzikale gedeelte klopte perfect, een in alle opzichten op Phil Collins lijkende drummer en een prachtig geluid. Hulde en het geld meer dan waard...
Wel 2 jaar terug ReGenesis gezien, maar dit was zoveel beter. Alles klopte
Had het absoluut niet willen missen
quote:niet steeds Eddie nadoen...
Op vrijdag 7 november 2003 21:51 schreef Seborik het volgende:
Hm. Kennelijk heb ik op de een of andere debiele manier m'n linker middelvinger verrekt ofzo gisteren. Wat typisch weer.![]()
Zeg Vork, wilde jij nog icoontjes voor de award winnaars maken? Of een andere creatieveling natuurlijk.
Wat voorbeelden van wat ze er in VBL van gemaakt hadden:
Niet dat ze er precies zo uit moeten zien natuurlijk, maar om een idee te geven. Ik vind dat idee van die usericons wel leuk eigenlijk.
quote:"I whistled for a cab and when it came near the license plate said fresh and it had dice in the mirror"
Op vrijdag 7 november 2003 18:39 schreef julekes het volgende:
Goed, eerlijk toegeven, wie kent er nog meer de hele tekst van de Fresh Prince uit z'n hoofd, en zingt die mee als de serie begint.
Dat laatste stukje verstond ik nooit, moest 't net ff opzoeken.
En ik luister op het moment naar de theme van Das Boot gelukkig zonder de U96 "techno" stemmetjes, alhoewel kraftwerk kon daar ook wel wat van.
Ik denk dat we kraftwerk wel weer vaker gaan horen, de electrohype is in volle gang
quote:Kraftwerk horen is okay
Op zaterdag 8 november 2003 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat we kraftwerk wel weer vaker gaan horen, de electrohype is in volle gang
quote:Waar blijft de herhaling nou??
Op zaterdag 8 november 2003 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle is vandaag wakker geworden met kraftwerk (MTV awards)En ik luister op het moment naar de theme van Das Boot gelukkig zonder de U96 "techno" stemmetjes, alhoewel kraftwerk kon daar ook wel wat van.
Ik vind die oude Kraftwerk van 'Autobahn' en 'Trans-Europe Express' wel goed, eigenlijk.
quote:Ja maar niet te vaak
Op zaterdag 8 november 2003 12:00 schreef Litpho het volgende:[..]
Kraftwerk horen is okay
.
quote:das boot original theme is van kraftwerk ! toch
Op zaterdag 8 november 2003 12:03 schreef Zander het volgende:
"Das Boot" is toch niet van Kraftwerk? Of lees ik het nu verkeerd...Ik vind die oude Kraftwerk van 'Autobahn' en 'Trans-Europe Express' wel goed, eigenlijk.
quote:
Another thing that improve the film is the cold peeled off music from Kraftwerk among othersbron: http://hem.passagen.se/thrill/eng/revd-h/engdasboot/engdasboot.html
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 08-11-2003 12:08]
quote:Heheh, alleen op Kazaa denk ik.
Op zaterdag 8 november 2003 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
das boot original theme is van kraftwerk ! toch
quote:nee serieus ! en dan bedoel ik niet de versie met "techno" enzo er doorheen van U96 maar het origineel
Op zaterdag 8 november 2003 12:06 schreef Zander het volgende:[..]
Heheh, alleen op Kazaa denk ik.
http://www.gracenote.com/xm/pcd/electronica/736a2146d4c957bd6a4ee8a5e631f12d.html
jaja kraftwerk mensen, of ik ben echt abuis
trouwens dat is wel een veel mooiere versie, langzamer en onheilspellender met onderzeeboot geluiden enzo *ping* van de radar
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 08-11-2003 12:13]
quote:I could settle my trone as the prince of bel air.
Op zaterdag 8 november 2003 11:52 schreef Zander het volgende:[..]
"I whistled for a cab and when it came near the license plate said fresh and it had dice in the mirror"
Dat laatste stukje verstond ik nooit, moest 't net ff opzoeken.
quote:Volgens mij is de theme van Das Boot oorspronkelijk van ene Klaus Doldinger. Het zou best kunnen dat er ook muziek van Kraftwerk in de film gebruikt wordt, maar het 'bekende' thema is dus zeker niet van Kraftwerk. Op die ene link van jou na, zijn er met Google ook geen andere 'bewijzen' te vinden.
Op zaterdag 8 november 2003 12:08 schreef Bosbeetle het volgende:
nee serieus ! en dan bedoel ik niet de versie met "techno" enzo er doorheen van U96 maar het origineel
Maar goed, het doet er verder ook niet zoveel toe..
quote:Grappig. De versie van het James Bond Theme die op diezelfde cd wordt genoemd is trouwens geweldig.
Op zaterdag 8 november 2003 12:08 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.gracenote.com/xm/pcd/electronica/736a2146d4c957bd6a4ee8a5e631f12d.htmljaja kraftwerk mensen, of ik ben echt abuis
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=UIDMISS70311071040560039&sql=A25rb281c054a
edit: hmm, wat aan de late kant.
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 08-11-2003 12:15]
quote:oh ik ging er altijd vanuit dat dat van kraftwerk was
Op zaterdag 8 november 2003 12:12 schreef Zander het volgende:[..]
Volgens mij is de theme van Das Boot oorspronkelijk van ene Klaus Doldinger. Het zou best kunnen dat er ook muziek van Kraftwerk in de film gebruikt wordt, maar het 'bekende' thema is dus zeker niet van Kraftwerk. Op die ene link van jou na, zijn er met Google ook geen andere 'bewijzen' te vinden.
Maar goed, het doet er verder ook niet zoveel toe..
maarja ik ben dan ook een muziek nitwit
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 08-11-2003 12:17]
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 12:15 schreef julekes het volgende:
Het origineel is toch gewoon van U96? Ik snap de hele discussie niet.
quote:1. 2. 3. Techno.
Op zaterdag 8 november 2003 12:15 schreef julekes het volgende:
Het origineel is toch gewoon van U96? Ik snap de hele discussie niet.
quote:Welnee.
maarja ik ben dan ook een muziek nitwit
quote:Welja
Op zaterdag 8 november 2003 12:19 schreef Zander het volgende:[..]
1. 2. 3. Techno.
[..]Welnee.
*Emergency*
quote:Voor die extra allo-allo-achtige Duitse dimensie.
Op zaterdag 8 november 2003 12:19 schreef Zander het volgende:1. 2. 3. Eins. Zwei. Drei. Techno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |