quote:Zo ken ik je weer.
Op woensdag 5 november 2003 09:32 schreef Seborik het volgende:Even wat rolbevestiging dan.
Die bunny, die.
Nu blij?
ik heb de bestelbus weggebracht voor de APK-keuring, ben bij de kapper geweest, en nu ga ik verzinnen wat ik de rest van de dag ga doen.
Dat Iron Maiden, is dat een nieuwe meisjesgroep ofzo?
en hij was zo vrolijk
Vorige keer geen kaarten gekocht omdat een vriend van me op vakantie was, en ik niet wist of hij wel mee wilde.
Phil-related informatie: morgen ga ik naar een Genesis-tributeband kijken in de Pepsi Stage. Als 't goed is, dan spelen ze "Selling England By The Pound" integraal. . Wel 35 euro voor een coverbandje, eigenlijk absurd duur, natuurlijk.
quote:Misschien komt Phil zelf ook kijken. Hij was vandaag te gast bij Frits Spits, iets met een nieuwe Disney-film ofzo.
Op woensdag 5 november 2003 17:37 schreef Zander het volgende:
Phil-related informatie: morgen ga ik naar een Genesis-tributeband kijken in de Pepsi Stage. Als 't goed is, dan spelen ze "Selling England By The Pound" integraal.. Wel 35 euro voor een coverbandje, eigenlijk absurd duur, natuurlijk.
quote:* MuadDib gaat ook...
Op woensdag 5 november 2003 17:37 schreef Zander het volgende:
Phil-related informatie: morgen ga ik naar een Genesis-tributeband kijken in de Pepsi Stage. Als 't goed is, dan spelen ze "Selling England By The Pound" integraal.. Wel 35 euro voor een coverbandje, eigenlijk absurd duur, natuurlijk.
Ik hoor zometeen of 't nog gelukt is om kaarten te halen (het zal wel, maar 't was een beetje een last-minute beslissing). Ik ben ook wel benieuwd hoe ze 't gaan brengen, "The Musical Box" heb ik nooit eerder gezien, naar ben wel een keer naar "Regenesis" geweest en dat was erg aangenaam (en net echt).
quote:Nee, niet van mij (of van SC) iig. Hoezo? N.a.v. dat topic over die quiz? Daar reageerde Joepie alleen op iets dat ik gezegd had.
Op woensdag 5 november 2003 19:10 schreef Seborik het volgende:
Jane, is Joepie nu wel of geen kloon?
Dus het antwoord is: Niet dat ik weet.
Wat is totp2 soms toch een leuk programma, eerst een hele oude van een hele jonge U2 (Fire) en daarna Crazy World of Arthur Brown (inspiratie voor Alice Cooper ). Het ging over vuur en waar komen ze vervolgens mee aankakken: Garth Brooks
maarja Arthur Brown was erg leuk..
[Dit bericht is gewijzigd door PogueMahone op 05-11-2003 20:01]
quote:Ok, dan heb ik het verkeerd begrepen.
Op woensdag 5 november 2003 19:53 schreef Jane het volgende:[..]
Nee, niet van mij (of van SC) iig. Hoezo? N.a.v. dat topic over die quiz? Daar reageerde Joepie alleen op iets dat ik gezegd had.
Dus het antwoord is: Niet dat ik weet.
quote:Geeft niet.
Op woensdag 5 november 2003 20:07 schreef Seborik het volgende:[..]
Ok, dan heb ik het verkeerd begrepen.
Oh, en fuck you too!
Naja uitprinten dan maar, maar het papier is op.
En Maiden is ook al niet doorgegaan.
Dit is echt een kutdag.
Dat 'fuck you too' was maar een grapje hoor.
quote:Mijn humeur heeft ook ineens een nieuw dieptepunt bereikt, nu ik de boeken voor het nieuwe blok aan het bestellen ben. Fokking 120 euro voor een boek van een paar honderd bladzijdes!
Op woensdag 5 november 2003 20:23 schreef Seborik het volgende:
Dit is echt een kutdag.
En na dat blok staat het ongetwijfeld jarenlang alleen maar stof te vergaren op de plank.
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 05-11-2003 20:36]
quote:Jawel hoor. Zorgen dat m'n afstudeerpapieren duidelijk zijn en Maiden hier voor de deur bezorgen.
Op woensdag 5 november 2003 20:27 schreef Jane het volgende:
Kunnen we iets doen om je op te vrolijken, Seb?
quote:Dat is okay, het hoort zo. Het is een liedje van Overkill. Dan zingen ze "We don't care what you say" en dan gilt de hele zaal zo hard mogelijk "Fuck you." Geeft een tof effect.
Dat 'fuck you too' was maar een grapje hoor.
Heb ze dit jaar gezien op Graspop en ze speelden toen Fuck You, maar nu heb ik het als ondertitel omdat ik erg chagrijnig ben.
Een bepaalde vrouwelijke FA werd helemaal wild toen de zanger z'n shirt uittrok.
quote:Dat geintje kennen ze bij ons ook. Een boek van 300 pagina's dat ¤100,-. kost en behoort tot de verplichte literatuur.
Op woensdag 5 november 2003 20:29 schreef Zander het volgende:[..]
Mijn humeur heeft ook ineens een nieuw dieptepunt bereikt, nu ik de boeken voor het nieuwe blok aan het bestellen ben. Fokking 120 euro voor een boek van een paar honderd bladzijdes!
![]()
En na dat blok staat het ongetwijfeld jarenlang alleen maar stof te vergaren op de plank.
![]()
50 pagina's references.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 05-11-2003 20:35]
quote:hij lijkt wel wat op bon scott...
Op woensdag 5 november 2003 20:30 schreef Seborik het volgende:
quote:Ja, voor dat soort prijzen mogen ze het boek wel met bladgoud inleggen en door een monnik met de hand laten calligraferen.
Op woensdag 5 november 2003 20:32 schreef Seborik het volgende:
Dat geintje kennen ze bij ons ook. Een boek van 300 pagina's dat ¤100,-. kost en behoort tot de verplichte literatuur.
Ik heb 'alleen maar' een lange, vermoeiende dag op mijn werk achter de rug. Da's dan ineens niet zo erg meer.
Gewoon een baaldag en niet echt onoverkombare problematiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |