quote:Ik help wel even
Op dinsdag 4 november 2003 20:13 schreef Seborik het volgende:
Ik vind het natuurlijk wel belangrijk dat Muziek als populairste forum ofzo eruit komt, ipv voetbal.
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:16 schreef Seborik het volgende:
Hm, als je werkelijk al die passworden van Sunchaser hebt, dan moet dat een enorme victorie worden natuurlijk.
Maar ik doe dat toch maar niet, denk ik.
quote:Gelukkig is Ans Appelmans geen kloon.
Op dinsdag 4 november 2003 20:22 schreef Seborik het volgende:
Naja, met klonen werken is ook niet echt eerlijk.
Dan wil ik Zander graag nomineren voor de Jim award, de user met het minste verstand van goede muziek
quote:Uiteraard is er al een Jim Award, maar dat is jou ongetwijfeld niet ontgaan.
Op dinsdag 4 november 2003 20:48 schreef calvobbes het volgende:
Dan wil ik Zander graag nomineren voor de Jim award, de user met het minste verstand van goede muziek
quote:De Double Date Award dan
Op dinsdag 4 november 2003 20:50 schreef Litpho het volgende:Uiteraard is er al een Jim Award, maar dat is jou ongetwijfeld niet ontgaan.
zeiksnor
quote:Sorry, maar ik kan niet jouw smaak als wansmaak betitelen zonder een groot deel van mijn eigen smaak mee te nemen, en aangezien ik achter de Robert Fripp-award aanzit...
Op dinsdag 4 november 2003 21:01 schreef ranja het volgende:
Hoi.
Zie sig.
quote:Jij neemt me in de zeik he?!
Op dinsdag 4 november 2003 20:58 schreef Seborik het volgende:
Wat is dat voor cd?
quote:Nee, het zegt me echt even niks.
Op dinsdag 4 november 2003 21:24 schreef BDisOKE het volgende:[..]
Jij neemt me in de zeik he?!
![]()
toch?
quote:Jij KAN tenminste nog ergens achteraan zitten. Ik ben nieteens ergens voor genomineed, en een klootzak vind ik je ook al niet.
Op dinsdag 4 november 2003 21:05 schreef Litpho het volgende:[..]
Sorry, maar ik kan niet jouw smaak als wansmaak betitelen zonder een groot deel van mijn eigen smaak mee te nemen, en aangezien ik achter de Robert Fripp-award aanzit...
Ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |