Hij En Ik Nemen Elke Keer Een Nieuwe, Na Elke Keer Een Nieuwe Is Er Heerlijkheid...
quote:Tot 00:00 naar Sneek, dan naar de treemter, lijkt me logisch toch..
Op woensdag 06 juni 2001 12:56 schreef koele het volgende:
nou nog een probleem... de woensdag... hardzeildag in Sneek, schuimparty in Grou, wat te doen???? Luxeprobleem...
quote:Vastleggen met een ketting en 's nacht weer terug
Op woensdag 06 juni 2001 13:00 schreef koele het volgende:
heeeeeel goed plan, het enige probleem is dan dat we met de taxi moeten en niet met de boten kunnen, of we moeten in terherne de bus pakken, de laatste om 11.30 geloof ik, maar dan liggen de boten nog steeds in terherne...
allemaal mooie vrouwen in schuim!!!!!
quote:Tuurlijk moet ie 's nachts nog naar Grou, dat roeleert altijd. Maar overdag en 's avonds gewoon lekker naar de hardzeilerij. dat roeleert ook. Waarom geen 2 vliegen in 1 klap.
Op woensdag 06 juni 2001 13:08 schreef Nash het volgende:
Grou!!!!!!!allemaal mooie vrouwen in schuim!!!!!
quote:zeker @ the sneekweek!!!
Op woensdag 06 juni 2001 13:56 schreef koele het volgende:
nuchter blijven zuigt
komt helemaal goed!!!
quote:Simon mag niet sturen
Op woensdag 06 juni 2001 14:34 schreef koele het volgende:
MAAR... Er is maar 1 BBM en dus 1 die "nuchter" moet blijven... en Simon is ook meedus...
komt helemaal goed!!!
quote:wat niet weet....
Op woensdag 06 juni 2001 16:32 schreef Nash het volgende:
Hopen dat de juten het hier ook mee eens zijn
Enne vrijdag in de loop van de middag he, 4 uur tot 7 uur is 't!
bel vandaag wel ff
quote:de schuimparty in grou en de hardzeildag in sneek? dag ut niet!
Op donderdag 07 juni 2001 02:18 schreef Juan Zueco het volgende:
Is 1 en hetzelfde.J.
Meestal ga ik op zondag, vinnik gezelliger dan op woensdag (hardzeildag) Minder last van toeristen en zo
quote:* Juan Zueco reageerde op de topic-titel
Op donderdag 07 juni 2001 09:03 schreef koele het volgende:[..]
de schuimparty in grou en de hardzeildag in sneek? dag ut niet!
J.
Ben ik dan echt de enige die voor 2 uur naar bed gaat en meedoet met de wedstrijd?
quote:hahaha, meen je niet... wel een leuke ervaring natuurlijk maar om je vraag te beantwoorden..: ja ik denk dat je een van de weinigen bent...
Op vrijdag 08 juni 2001 10:17 schreef reddie het volgende:
Even een vraagje: Is het misschien mogelijk dat ik dit jaar nķét zomaar wordt losgegooid midden in de nacht? Ik werd wakker midden op de snitser wielen.Ben ik dan echt de enige die voor 2 uur naar bed gaat en meedoet met de wedstrijd?
quote:t zou natuurlijk wel heeeeeel gezellig zijn als je zou komen...
Op vrijdag 08 juni 2001 11:38 schreef Marty het volgende:
Als ik in nederland ben ga ik ook wel even denk ik.
Is altijd wel erg gezellig!
[Dit bericht is gewijzigd door smartie op 13-06-2001 17:12]
quote:is niet erg blijf er meer over voor mij
Op donderdag 14 juni 2001 23:39 schreef koele het volgende:
We hoeven in iedergeval niet bang te zijn dat al het bier in Sneek op is, sjonge jonge, jullie weten niet wat jullie missen...
Volgend jaar beter...
quote:maar kom je ook?
Op zaterdag 23 juni 2001 11:08 schreef Manfredje het volgende:
't is alleen zo jammer dat die partytent zo vroeg dicht gaat.
quote:Tuurlijk
Op dinsdag 26 juni 2001 20:31 schreef koele het volgende:[..]
maar kom je ook?
Net als vorrig jaar weer een bootje gehuurt met wat vrienden.
quote:als wij verder de enige zijn wordt het niet zo druk volgens mij
Op dinsdag 26 juni 2001 22:22 schreef Manfredje het volgende:[..]
Tuurlijk
Net als vorrig jaar weer een bootje gehuurt met wat vrienden.
quote:neey hč
Op woensdag 27 juni 2001 18:33 schreef Talula het volgende:
Is dat niet iets van 9 augustus??
Dan komen Prins Willem Alexander en Maxima namelijk ook naar het starteiland..... Ik ben er wel!!!!
quote:LOL
Op woensdag 27 juni 2001 18:37 schreef Talula het volgende:
Hoop ik dat maxima's gipsje dan van d'r been af is...
Dat mag natuurlijk niet nat worden....hihi
Maar dat maakt niet uit, het is er altijd gezellig.
Komen WA en Maxima dit jaar niet?
We gaan namelijk
vrijdag naar sneek centrum
zaterdag ?
zondag starteiland
maandag starteiland
dinsdag starteiland
woensdag grou (schuimparty)
donderdag ? ook nog geen idee, maar niet te ver van terhorne wat daar moet de boot vrijdagochtend weer zijn.
Is dit een goede keus ?
quote:dan komen we jullie vast wel ergens tegen...
Op dinsdag 03 juli 2001 20:07 schreef Manfredje het volgende:
Wie weet er hier wat leuker is op de zaterdagavond Sneek centrum of starteiland?We gaan namelijk
vrijdag naar sneek centrum
zaterdag ?
zondag starteiland
maandag starteiland
dinsdag starteiland
woensdag grou (schuimparty)
donderdag ? ook nog geen idee, maar niet te ver van terhorne wat daar moet de boot vrijdagochtend weer zijn.Is dit een goede keus ?
quote:heeeeeeeeeeeee dat weet ik wel zeker, wij gaan alleen vridag naar langweer, zaterdag is onbekend, de rest naar het starteiland waarschijnlijk en natuurlijk woensdag ook naar grouw...
Op donderdag 05 juli 2001 00:25 schreef smartie het volgende:[..]
dan komen we jullie vast wel ergens tegen...
quote:niet zo hard anders komt er een gat in de boot
Op zaterdag 07 juli 2001 12:52 schreef koele het volgende:
schop omhoog!
De prins zal het 'harddrinkfeest' na afloop van de zeilwedstrijden laten voor wat het is. Dat heeft de politie Sneek, die het draaiboek heeft samengesteld, de kroonprins geadviseerd omdat hij zijn negatieve imago van 'Prins Pils' de afgelopen jaren enigszins van zich af geschud. De politie zal naast de gebruikelijke tien agenten zes extra medewerkers inzetten. De waterpolitie zal met enkele schepen toezicht houden op het water.
Niets wijst erop dat ook Maxima van de partij zal zijn. Het koninklijk paar wil eerst een officieel bezoek brengen aan alle provincies en het is niet de bedoeling dat Sneek daarbij de primeur voor Friesland krijgt. Dat is voorbehouden aan de hoofstad van de provincie, Leeuwarden. Of Maxima aan boord van het koninklijk jacht de Groene Draeck zal verblijven, is onduidelijk. Mogelijk zal het gezelschap een of twee dagen in de omgeving van Sneek dobberen.
Of de prins voor de vaartocht, naar het Statenjacht en het startschip Roekoepōlle, nog een wandeling over het terrein maakt, is onbekend. Het draaiboek voorziet daar niet in, maar er wordt door de politie wel rekening mee gehouden. De prins zal in Sneek aankomen met een helicopter en met de Lemster Aak zal hij naar de starttoren op het Starteiland gaan. Alwaar hij in de toren wordt hij geļnformeerd over de gang van zaken rondom het grootste zeilevenement op binnenwater in Europa. (bron: http://www.sneekdigitaal.com/sneekweek )
quote:Jammer dat Prins Pils niet mee doet....
Op maandag 16 juli 2001 13:20 schreef RB-tje het volgende:
Op 8 augustus bezoekt Prins Willem Alexander de jaarlijkse Hardzeildag, het hoogtepunt van de Sneekweek. De prins zal, ter gelegenheid van het 150-jarig bestaan van de Koninklijke Watersportvereniging Sneek (KWS), tussen elf uur 's morgens en twee uur 's middags op en rond het Starteiland in het Sneekermeer verblijven. Waarvan de meeste tijd waarschijnlijk op het water.De prins zal het 'harddrinkfeest' na afloop van de zeilwedstrijden laten voor wat het is. Dat heeft de politie Sneek, die het draaiboek heeft samengesteld, de kroonprins geadviseerd omdat hij zijn negatieve imago van 'Prins Pils' de afgelopen jaren enigszins van zich af geschud. De politie zal naast de gebruikelijke tien agenten zes extra medewerkers inzetten. De waterpolitie zal met enkele schepen toezicht houden op het water.
Niets wijst erop dat ook Maxima van de partij zal zijn. Het koninklijk paar wil eerst een officieel bezoek brengen aan alle provincies en het is niet de bedoeling dat Sneek daarbij de primeur voor Friesland krijgt. Dat is voorbehouden aan de hoofstad van de provincie, Leeuwarden. Of Maxima aan boord van het koninklijk jacht de Groene Draeck zal verblijven, is onduidelijk. Mogelijk zal het gezelschap een of twee dagen in de omgeving van Sneek dobberen.
Of de prins voor de vaartocht, naar het Statenjacht en het startschip Roekoepōlle, nog een wandeling over het terrein maakt, is onbekend. Het draaiboek voorziet daar niet in, maar er wordt door de politie wel rekening mee gehouden. De prins zal in Sneek aankomen met een helicopter en met de Lemster Aak zal hij naar de starttoren op het Starteiland gaan. Alwaar hij in de toren wordt hij geļnformeerd over de gang van zaken rondom het grootste zeilevenement op binnenwater in Europa. (bron: http://www.sneekdigitaal.com/sneekweek )
[Dit bericht is gewijzigd door ayla1 op 18-07-2001 23:43]
quote:Vrijdag om een uur of 6 jij, joachim, Nash en ik....
Op woensdag 25 juli 2001 17:56 schreef smartie het volgende:[..]
wanneer gaan we nou??
quote:dan pas
Op zaterdag 28 juli 2001 08:54 schreef koele het volgende:[..]
Vrijdag om een uur of 6 jij, joachim, Nash en ik....
ik kan bijna niet meer wachten
quote:he shit dit wou ik net posten... nahja, vrijdag lekker feesten in terherne...
Op maandag 30 juli 2001 03:11 schreef smartie het volgende:
nog maar vier dagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het komt steeds dichterbij
quote:
Op maandag 30 juli 2001 12:51 schreef koele het volgende:[..]
he shit dit wou ik net posten... nahja, vrijdag lekker feesten in terherne...
Wij vertrekken vrijdag aan 't eind van de middag juist vanuit terhorne naar sneek.
quote:ja maar wij moeten zaterdag onze bootjes in langweer ophalen
Op maandag 30 juli 2001 19:13 schreef Manfredje het volgende:[..]
Wij vertrekken vrijdag aan 't eind van de middag juist vanuit terhorne naar sneek.
mooi is dat kaptein over een hele valk. Moet ik alweer doen alsof ik verantwoordelijkheidsgevoel (scrabble woord ) heb.
Nog ffies!!!!
quote:Ach blijf dan ook ff! lekker feesten in 7!!!
Op maandag 30 juli 2001 19:13 schreef Manfredje het volgende:[..]
quote:volgens mij is dat is wat jij niet hebt
Op maandag 30 juli 2001 20:23 schreef Nash het volgende:
En dan naar het sneekermeer???????mooi is dat kaptein over een hele valk. Moet ik alweer doen alsof ik verantwoordelijkheidsgevoel (scrabble woord
) heb.
Nog ffies!!!!
quote:is dat die tent waar die home mij probeerde te versieren?
Op maandag 30 juli 2001 20:23 schreef koele het volgende:[..]
Ach blijf dan ook ff! lekker feesten in 7!!!
quote:hahahaha, JAN!!! we hebben het dit weer met iemand geflikt!!!! toch maar eens vragen of dat nog wat geworden is....
Op dinsdag 31 juli 2001 00:37 schreef smartie het volgende:[..]
is dat die tent waar die homo mij probeerde te versieren?
terwijl jullie nix tegen zeiden
[Dit bericht is gewijzigd door koele op 31-07-2001 14:36]
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 14:22 schreef koele het volgende:[..]
hahahaha, JAN!!! we hebben het dit weekend weer bij iemand geflikt!!!! toch maar eens vragen of dat nog wat geworden is....
quote:deze keer trap ik er niet weer in....
Op dinsdag 31 juli 2001 14:22 schreef koele het volgende:[..]
hahahaha, JAN!!! we hebben het dit weer met iemand geflikt!!!! toch maar eens vragen of dat nog wat geworden is....
quote:ben je je tas al aan het in pakken??
Op dinsdag 31 juli 2001 14:23 schreef koele het volgende:
nog 3 dagen trouwens!!!
en koop ff batterijen voor de radio!
In de stad zelf is 't nog wat rustig. Wel veel deutchers uiteraard maar das normaal hierzo.
* Purno krijgt al zin in het vrijdag- en zaterdagnacht terraszuipen
quote:als ik het niet vergeet koop ik ze vrijdag ff op de markt in Zwolle, van die dikken toch?
Op dinsdag 31 juli 2001 18:36 schreef smartie het volgende:[..]
ben je je tas al aan het in pakken??
en koop ff batterijen voor de radio!
quote:woon je in Sneek?
Op dinsdag 31 juli 2001 19:04 schreef Purno het volgende:
Nou ik kan jullie melden dat het feest al aardig op gang begint te komen. Moest vanmiddag ff op de camping bij het meer wezen en de eerste badgasten hadden de kratjes Amstel alweer vijfhoog naast de tent staanIn de stad zelf is 't nog wat rustig. Wel veel deutchers uiteraard maar das normaal hierzo.
* Purno krijgt al zin in het vrijdag- en zaterdagnacht terraszuipen
Vorrige jaar werden we door iemand van 't verhuurbedrijf gewaarschuwd dat ze streng controleren. Maar zelf hebben we geen contole gehad of gezien
quote:ik heb het in al die jaren (jaja...) ook nog nooit meegemaakt... zal ook dit jaar wel weer loslopen...
Op dinsdag 31 juli 2001 21:05 schreef Manfredje het volgende:
Weet er iemand trouwens hoe het zit met de alcohol controles op het water tijdens de sneekweek.Vorrige jaar werden we door iemand van 't verhuurbedrijf gewaarschuwd dat ze streng controleren. Maar zelf hebben we geen contole gehad of gezien
zijn jullie vrijdag ook in 7 (terherne) ?
quote:Nee, we gaan naar de opening kijken
Op dinsdag 31 juli 2001 21:15 schreef koele het volgende:[..]
ik heb het in al die jaren (jaja...) ook nog nooit meegemaakt... zal ook dit jaar wel weer loslopen...
zijn jullie vrijdag ook in 7 (terherne) ?
quote:Ja.
Op dinsdag 31 juli 2001 20:50 schreef koele het volgende:woon je in Sneek?
quote:Ik zei ook: doen alsof!
Op dinsdag 31 juli 2001 00:35 schreef smartie het volgende:[..]
volgens mij is dat is wat jij niet hebt
maar misschien vind je het deze vakantie
enne, nog 2 dagen
quote:Condooms hoef je niet mee te nemen zie onder staande:
Op woensdag 01 augustus 2001 18:16 schreef koele het volgende:
* Koele is zijn tas aan het pakken!!!
quote:bron: http://www.sneekdigitaal.com/sneekweek
Het safe sex team van de GGD Fryslan loopt vrijdagavond, de start van de Sneekweek, door de straten van de Sneker Binnenstad. Dit team van jongeren zullen in horecagelegenheden en discotheken gratis condooms en voorlichtingsfolders uitdelen aan andere jongeren.Ook op Hardzeildag zal het safe sex team op het Starteiland zich hard maken voor veilige sex. Ook dan zullen condooms en folders worden uitgedeeld. Vanwege het prinselijk bezoek op het Starteiland zullen deze condooms oranje gekleurd zijn. Naast de folders zullen ook ansichtkaarten worden uitgedeeld met teksten zoals 'Veilig vrijen?, een Vorstelijk Gevoel!'.
Naast de Sneekweek zal het safe sex team ook andere evenementen in Friesland aandoen waar veel jongeren zijn. De campagne van de GGD Friesland sluit aan op landelijke acties van de Soa-bestrijding voor veilige geslachtsgemeenschap onder jongeren.
Oplossing op de nieuwe prijsvraag op eerder genoemd adres is Gina del Rio.
quote:tnx!
Op woensdag 01 augustus 2001 18:59 schreef RB-tje het volgende:[..]
Condooms hoef je niet mee te nemen zie onder staande:
[..]bron: http://www.sneekdigitaal.com/sneekweek
Oplossing op de nieuwe prijsvraag op eerder genoemd adres is Gina del Rio.
quote:wat moet jij nou met condooms dan????
Op woensdag 01 augustus 2001 20:34 schreef koele het volgende:[..]
tnx!
okee als jij nu nash hete: [edit]vorige link op verzoek verwijderd[/edit]
jij hebt toch Linda?? of wordt dit weer een TOPzomer....
enne van die dikke ja....
[Dit bericht is gewijzigd door smartie op 02-08-2001 12:35]
quote:achja, tis de waardheid! of niet soms......
Op donderdag 02 augustus 2001 12:31 schreef Nash het volgende:
grmbl....
maar dat het nu waarschijnlijk toch weer 2 word vind ik zwaar klote!!!
quote:ik bedoelde het antwoord van de prijsvraag!!
Op woensdag 01 augustus 2001 23:44 schreef smartie het volgende:[..]
wat moet jij nou met condooms dan????
okee als jij nu nash hete: [edit]vorige link op verzoek verwijderd[/edit]
jij hebt toch Linda?? of wordt dit weer een TOPzomer....
enne van die dikke ja....
quote:YES eindelijk
Op vrijdag 03 augustus 2001 10:03 schreef koele het volgende:
nog een paar uurtjes... aiaiai... lekker hoorrrr...
Dan vertrekt de Focus expres!
Wel erg ziek van de baco's en breezers geweest bij de tent. Was zeer druk overal, vooral in de close-up en Peanut's.
Moest helaas vandaag weer weg, want ik ga naar spanje!
Voor iedereen die nog gaat, veel plezier!
quote:Afgezien van het klote weer was het dit jaar weer gezellig
Op woensdag 08 augustus 2001 09:16 schreef dutchie het volgende:
En hoe was het?
quote:Helemaal mee eens
Op vrijdag 10 augustus 2001 20:05 schreef Manfredje het volgende:[..]
Afgezien van het klote weer was het dit jaar weer gezellig
we zijn wel 10x helemaal zeiknat geregend maar dat heeft de pret echt niet gedrukt....
(huur in iig geen valken bij boetjens in Langweer, lekker dektenten k*t-zeilen enz...)
quote:wat is jou stamkroeg? (AIVM)
Op donderdag 23 augustus 2001 19:41 schreef Purno het volgende:
Ik kan gelukkig weer in m'n stamkroeg.
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 19:34 schreef koele het volgende:
OOH OOH OOH, wat was het SUPER gezellig (met wat tegenvallers op weg terug uit 7, terherne) ECHT EEN SUPER WEEK het viel ons alleen op dat het percentage "kraagjes" erug hoog lag, echt heel hoog... maar ja daar hebben we natuurlijk ook veel lol om gehad! nog een keer? mmm eg wel, maar wel in een boot met kajuit!
quote:Scrum (tegenover Close-Up)
Op donderdag 23 augustus 2001 19:44 schreef koele het volgende:wat is jou stamkroeg? (AIVM)
Nog maar 6 maanden
quote:Begin even een nieuw topic dan. Deze is al weer zo oud en ik denk dat er maar weinig mensen zijn die eerst 4 pagina's 'oude shit' door willen lezen.
Op zondag 03 februari 2002 20:06 schreef Manfredje het volgende:
De officieele site is weer begonnen
De officiėle Sneekweek® 2002 en Koninklijke Watersportvereniging Sneek siteNog maar 6 maanden
![]()
quote:Oke,
Op zondag 03 februari 2002 20:09 schreef dutchie het volgende:[..]
Begin even een nieuw topic dan. Deze is al weer zo oud en ik denk dat er maar weinig mensen zijn die eerst 4 pagina's 'oude shit' door willen lezen.
Hier Sneekweek 2002 gaan we verder
Deze kan dus op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |