zou het overigens niet slim zijn om om 12 uur 's middags, op de 1e maandag van de maand een aanslag te plegen: iedereen denkt toch dat het een test is
quote:hmmzz..
Op maandag 3 november 2003 10:33 schreef MikeyMo het volgende:
zou het overigens niet slim zijn om om 12 uur 's middags, op de 1e maandag van de maand een aanslag te plegen: iedereen denkt toch dat het een test is
quote:Ja, dat zegt tara nu ook altijd! Ik vind het onzin: dan gaan de sirenes gewoon langer door! als die dingen een kwartier of een half uur staan te loeien weet iedereen heus wel dat er iets aan de hand is!
Over een anderhalf uur is het weer feest, dan gaat in heel nederland de Sirene weer. Maak je niet druk; de Duitsers vallen ons land niet binnen, Osama heeft geen aanslag gepleegd. Het is gewoon een test, dus nu moet je maar blij zijn als hij gaat want als hij niet gaat houdt dat in dat je niets hoort als er daadwerklijk wat aan de hand iszou het overigens niet slim zijn om om 12 uur 's middags, op de 1e maandag van de maand een aanslag te plegen: iedereen denkt toch dat het een test is
quote:
Op maandag 3 november 2003 10:35 schreef deantoine het volgende:[..]
hmmzz..
quote:Nee natuurlijk zou dat niet slim zijn
quote:Misschien is het dan al te laat
Op maandag 3 november 2003 10:36 schreef marchien het volgende:[..]
Ja, dat zegt tara nu ook altijd! Ik vind het onzin: dan gaan de sirenes gewoon langer door! als die dingen een kwartier of een half uur staan te loeien weet iedereen heus wel dat er iets aan de hand is!
quote:ik gok: 10 minimaal, deze meegerekend
Op maandag 3 november 2003 10:40 schreef Bertin het volgende:
Ik durf te wedden dat er zo alsnog een stuk of 4 topics geopend worden over die kut sirene.....
quote:victorie!
Op maandag 3 november 2003 10:41 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik gok: 10 minimaal, deze meegerekend
ik gok ook dat ze allemaal dicht gaan, op deze na
quote:Hoezo? Dit is toch eveneens een klotetopic?
Op maandag 3 november 2003 10:41 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik gok: 10 minimaal, deze meegerekend
ik gok ook dat ze allemaal dicht gaan, op deze na
quote:* DJ.KRIZZ agrees
Op maandag 3 november 2003 10:43 schreef Conflict het volgende:[..]
Hoezo? Dit is toch eveneens een klotetopic?
quote:
Op maandag 3 november 2003 10:33 schreef MikeyMo het volgende:zou het overigens niet slim zijn om om 12 uur 's middags, op de 1e maandag van de maand een aanslag te plegen: iedereen denkt toch dat het een test is
quote:Is dat zo ja?
Op maandag 3 november 2003 10:42 schreef DuchessX het volgende:
Jippie, dat lawaaiding staat bij ons om de hoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |