quote:Manchester United
Op vrijdag 5 december 2003 13:27 schreef BobRooney het volgende:
wat de hell Is SCUM??
quote:SCUM is geen afkorting ergens van...dat dacht ik dus...
Op vrijdag 5 december 2003 13:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Manchester United
bedankt he
quote:Jawel hoor... Soccer Club United from Manchester
Op vrijdag 5 december 2003 13:36 schreef BobRooney het volgende:[..]
SCUM is geen afkorting ergens van...dat dacht ik dus...
bedankt he [afbeelding]
PSV doet er dan beter aan om eens in het buitenland te kijken.
Stond in het progamma boekjes van paar weken terug,
Lijkt me nog al raar Bosvelt is net verkocht
quote:ja lekker net als met Koch en Kralj....
Op vrijdag 5 december 2003 16:21 schreef methodmich het volgende:
Gentenaar zou ik een rare aankoop vinden. Je kunt culthelden vaak afschrijven als ze buiten de provincie komen....PSV doet er dan beter aan om eens in het buitenland te kijken.
maar wie zou je adviseren dan?
quote:Rustú wil toch weg bij Barca ??.
Op vrijdag 5 december 2003 19:08 schreef rubbereend het volgende:[..]
ja lekker net als met Koch en Kralj....
En die franse keeper zit bij ManU op de bank .
quote:we zoeken pas iemand voor 2005/2006 want Waterreus heeft nog een contract voor 2004/2005
Op vrijdag 5 december 2003 19:09 schreef _bigmac_ het volgende:[..]
Rustú wil toch weg bij Barca ??.
En die franse keeper zit bij ManU op de bank .
en wat moeten wij met die goochelaar van een Bartezz, is die trouwens niet verhuurt naar een franse club???
quote:Eind van het siezoen ??.
Op vrijdag 5 december 2003 19:12 schreef rubbereend het volgende:[..]
we zoeken pas iemand voor 2005/2006 want Waterreus heeft nog een contract voor 2004/2005
en wat moeten wij met die goochelaar van een Bartezz, is die trouwens niet verhuurt naar een franse club???
quote:eind volgend seizoen, dus pas over 1,5 jaar, dus gentanaar kan mooi jaartje wennen in eindhoven en wat leren van waterreus en dan in zomer van 2005 kan ie in t doel beginnen
Op vrijdag 5 december 2003 19:13 schreef _bigmac_ het volgende:[..]
Eind van het siezoen ??.
quote:De soap rond Fabien en L'OM duurt volgens mij nog steeds voort.
Op vrijdag 5 december 2003 19:12 schreef rubbereend het volgende:
quote:Die zie ik liever dan Viduka.
Okocha houd de deur voor Chelsea en United openAugustine 'Jay Jay' Okocha zijn contract met Bolton Wanderers loopt aan het einde van het seizoen af, waarna de speler vrij is om te gaan en staan waar hij wil. De 30-jarige Nigeriaan maakt er geen geheim van gecharmeerd te zijn van topclubs Chelsea en Man. United, waar zijn naam wel eerder genoemd is.
"Ik heb het heel erg naar mijn zin bij Bolton, maar ik moet ook aan mijn toekomst denken", aldus Okocha. Bolton heeft de baltovenaar Okocha tot op heden nog geen nieuw contract aangeboden. Okocha speelde in het verleden al voor Eintracht Frankfurt, Fenerbahçe, Paris Saint-Germain en is nu aan zijn tweede seizoen bezig bij Bolton.
Bron: www.voetbalzone.nl
quote:Er lopen heus wel aardige keepers rond in het buitenland. Iemand als Tim Howard had ook door PSV gescout kunnen worden, moeiteloos.
Op vrijdag 5 december 2003 19:08 schreef rubbereend het volgende:[..]
ja lekker net als met Koch en Kralj....
quote:Maar Okocha is geen spits natuurlijk.
Op vrijdag 5 december 2003 23:46 schreef Qi het volgende:[..]
Die zie ik liever dan Viduka.
quote:Tomasson naar Man U??.
Op zaterdag 6 december 2003 11:07 schreef methodmich het volgende:[..]
Maar Okocha is geen spits natuurlijk.
Iets anders: vandaag in het Brabants Dagblad: PSV volgt Koentje van der Laak. Niet voor direct, want hij moet eerst op het hoogste plan spelen, maar er is wel interesse.
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 12:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind GEntenaar niet zo'n verkeerde zet. Zeker is wel dat Waterreus de laatste twee jaar niet zijn niveau haalt, voornamelijk te wijten aan het gebrek aan echte concurrentie. Hij is op zijn best als er iemand meedoet voor de plek onder de palen: Koch, Menzo, Lodewijks, Kralj. Nu is hij toch zeker van die plek en presteert ie onbewust minder.Iets anders: vandaag in het Brabants Dagblad: PSV volgt Koentje van der Laak. Niet voor direct, want hij moet eerst op het hoogste plan spelen, maar er is wel interesse.
Koentje wie ??
quote:Koen: http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=33361/typeofpage=40054/sc=7daccd
Op zaterdag 6 december 2003 12:29 schreef _bigmac_ het volgende:[..]
quote:Wat is je bron dan?
Op vrijdag 5 december 2003 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Gerucht: PSV en NEC zijn in gesprek over een overgang van Gentenaar naar PSV aan het einde van het seizoen. De zaak zou al zo goed als rond zijn. NEC wil Stekelenburg als vervanger.Goede zaak: Waterreus is gebaat bij concurrentie (als ie al niet weggaat), Stekelenburg zou dermate goed zijn dat ie iedere week moet spelen.
De site Ajaxnet.com weet te melden dat er vanavond weer scouts op de tribune zitten voor Vincent Kampany. Het hele stukje:
VRT Teletekst: Ajax-scouts op tribune bij Genk-Anderlecht
De Belgische teletekst weet te melden dat er vanavond voor de wedstrijd van Genk en Anderlecht velen scouts op de tribune zitten, waaronder die van Ajax. De Ajax-scouts zouden speciale interesse in Vincent Kompany hebben, de 17-jarige centrale verdediger van Anderlecht.
quote:Van den bosch naar Psv.
Op zaterdag 6 december 2003 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Koen: http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=33361/typeofpage=40054/sc=7daccd
Zou kunnen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |