Koffieboontje heb ik ook gezeten afgelopen juni. Zit aan de zijkant van de markt, en om te slapen is het gewoon perfect. Hadden nog wat klachten gekregen dat iemand van ons in de kamer had overgegeven maar dat had niemand van ons gedaan. Uiteindelijk gevraagd welke kamer het precies was en toen kwamen ze met een kamernummer waar we helemaal niet zaten. Beetje jammer.quote:Op maandag 6 april 2009 16:02 schreef lies1947 het volgende:
we komen graag in brugge, het verveelt ons eigenlijk nooit. om 5 uur wat drinken bij cranenburgh op de markt. daar komt iedereen. we logeren dan in het koffieboontje, een zijstraat van de markt. is niet duur, erg gezellig en en geweldig ontbijt-buffet. we lopen er heel wat af en voor de liefhebbers, de kledingzaken zijn ook niet te versmaden.
het liefst gaan we er een week voor de kerst naar toe, er is dan kerstmarkt, niet groot, wel erg leuk. we zijn er dan meestal van zondags tot woensdags, in het voorjaar gaan de terassen op de markt open, geweldig! ze hebben ook vaak speciale meer-dagen prijzen in de hotels. dus: enjoy!!!!

brugge is ook leuk, maar gent is leukerquote:Op zondag 14 maart 2010 10:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
tvp

Gevonden.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Voor de Belgen hier: heeft iemand van jullie het nummer 'Jongen uit Schaarbeek' van Raymond van het Groenewoud, maar gezongen door Sarah Bettens?? Bvd.

Grappig, ik vond Brugge juist leuker. Maar Gent is ook mooi.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:22 schreef Mryc het volgende:
Hoewel Brugge mooie historische plekken heeft, zou ik eerder Gent aanraden. Mijns inziens een veel gezelligere stad met niet alleen maar toeristen en toeristenwinkels

Leuk! Als Bruggeling vind ik mei-juni ook de mooiste maanden, zeker bij mooi weer. De zomerdrukte is er nog niet en de lange avonden zijn geweldig.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ga in mei weer terug (Pinksterweekeinde), hoop in juni een paar dagen te doen en wil ergens volgend seizoen een week stage lopen als jeugdvoetbaltrainer bij Club Brugge.

[offtopic] De vorige coach van Cercle was Nederlander (Van Veldhoven) en tot vorig seizoen speelde (nou ja) Wouter Artz bij ons.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Je bent voor Cercle?
Die hebben geen Nederlandse hoofdtrainer..

Heel Brugge staat in het teken van de Bloedprocessie. Reken op niet te veel, zeker qua winkels.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:18 schreef Mercan het volgende:
[stomme vraag] Zijn donderdag met hemelvaart de winkels/bezienswaardigheden in Brugge open/toegankelijk ? [stomme vraag]

Ik volg je (hoewel ik als ex-inwoner van Brugge zelden uit eten ging naar plaatsen die de vraagsteller zoekt). Maar ik wil nog eens benadrukken: ga niet eten op de markt (en ik kan het weten want 2 van mijn beste vrienden werken er in de horeca). Niet dat het zo dramatisch is, maar het is de prijs gewoon niet waard. Het enige wat zijn geld waard is op de markt zijn de 2 frietkoten onder de Halletorenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:28 schreef bigfoot1972 het volgende:
Den Dijver is erg goed, de menu's zijn nog redelijk te betalen.
http://www.dijver.be
Informeler is het in Cambrinus.
Kijk anders ook hier:
http://www.tripadvisor.co(...)s_West_Flanders.html
De restaurants aan de markt zijn in het algemeen tourist traps, geen waar voor je geld.

Als je regelmatig in België moet zijn, kan een railpass /gopass de goedkoopste optie zijn. Hou er ook rekening mee dat de nmbs binnenkort (maandag 18/11) staakt, en dat er komende dagen ook al verstoord treinverkeer kan zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:59 schreef kthxbye het volgende:
Hoe kan je Brugge het beste, en het goedkoopst, bereiken? Kom vanuit Haarlem!

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |