Wat er met Daan aan de hand is weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:53 schreef Mvnl het volgende:
Die Daan was toch de bad guy in serie 1? Waarom is t zo'n drama dat ie nu gemarteld wordt?
En wie is die man die uit de gevangenis vrijkwam, en wat is Liz Snoyinks connectie tot 'de meiden'?
Daan was iid de badguy uit het eerste seizoen, hij had de coöperatie opgelicht en zat achter 't geld van De Witte aan... hij had 'n tapeje waar het afscheidspraatje van Klaas opstond en en chanteerde de meiden daarmee [bij zelfmoord keerde de verzekering niet uit]. Ondertussen wilde hij ook trouwen met Fred, zodat hij familie zou worden en nog meer geld kon opstrijken. Uiteindelijk werd hij net op tijd opgepakt en kreeg 'n taakstraf vanwege verduistering enzo...quote:Op maandag 7 maart 2005 00:53 schreef Mvnl het volgende:
Kan iemand (heeel kort) een samenvattinkje/uitlegje geven wat er in serie 1/2 gebeurde (wat essentieel is om t enigszins op te pikken)
Vanavond voor het eerst sinds een paar afleveringen van serie 1 weer gekeken, en wil t zeker gaan volgen, maar snap toch nog best n hoop niet...
Die Daan was toch de bad guy in serie 1? Waarom is t zo'n drama dat ie nu gemarteld wordt?
En wie is die man die uit de gevangenis vrijkwam, en wat is Liz Snoyinks connectie tot 'de meiden'?
Seizoen 1 was toch wel een mooie openingstune (of was dat 2)... naja, die van dit seizoen was niks.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:47 schreef babette21 het volgende:
oh één minpuntje: de leadermuziek wordt elk seizoen 'n beetje duffer... zonde...
dat zou me niks verbazen, wat een vals wijf is dat zeg [quote:Op maandag 7 maart 2005 14:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat Emma achter de dood van Beth zit.
Jij hebt wel gelijk. En zeker over die leader!quote:Op maandag 7 maart 2005 10:47 schreef babette21 het volgende:
Geweldig dat het er weer is [ondanks de slechte programering],
en wat een heerlijk lange afleveringen, mini-speelfilm op zich!
De aflevering was nog wat traag, maar da's meestal zo met de eerste. Toch soort van introductie
Beth dood [denk ik], da's klote maar wel aanleiding voor 'n mooi, spannend seizoen
overigens hetzelfde grapje als met Klaas in serie 1: wel in de leader v/d eerste aflevering en dus vrij onverwachts
mooi gemonteerd ook, met Blof op de achtergrond: "mooie dag voor de dood..."
Het naderende vertrek van Chris Zegers en Thijs Römer vind ik niet betreurenswaardig,
de terugkomst van Cees Geel juich ik juist toe!! Die man kan weinig fout doen...
Die nieuwe [Boudewijn] moet zich nog bewijzen maar heeft iig meer pit dan suffe Freek...
Al met al verwacht ik een seizoen met veel vragen en speculaties: wat willen Roy, Evert, Emma, Yakov [en evt. andere nieuwkomers/oude bekenden] nu eigenlijk, waarom, van wie, met wie?!?
* Babetje is tevreden
oh één minpuntje: de leadermuziek wordt elk seizoen 'n beetje duffer... zonde...
*Fortunahome heeft altijd gelijkquote:Op maandag 7 maart 2005 00:43 schreef Stjeafke het volgende:
[..]
Jaja.........voor nu heb je gelijk (en nee, dat heb je niet altijd) Maar goed, we zullen volgende week zien dat ik gelijk had
![]()
Ja zeker jammerquote:Op maandag 7 maart 2005 23:09 schreef kimmuts het volgende:
Ja, dat van de leader vind ik ook jammer. Je zag de meiden al in 't bos staan, op 'n stuk dat was afgezet, dus dan gaat er bij mij al 'n belletje rinkelen als ik in de aflevering Beth bloedend op de grond zie liggen...jammer.
niet zeuren, huiliequote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:46 schreef kimmuts het volgende:
Pff, Beth dood. Jammer zeg.Ik vind MvdW nog steeds gaaf! Byte_me kom hier niet zeuren, als je toch niet meer kijkt!
heb je het einde wel gezien dan; dan kon je zien waaromquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:00 schreef Mvnl het volgende:
Waarom zat Angela (ben nog niet zo thuis in de MvdW-namen) helemaal onder t bloed, terwijl ze Beth nog nauwelijks had aangeraakt? Beetje jammer...
uhhhm... wat dan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
heb je het einde wel gezien dan; dan kon je zien waarom
Ze vond Beth en ging toen helemaal over haar heen hangen en legde haar bij der op schoot...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:30 schreef Mvnl het volgende:
Uh, waarom dan? Want dat heb ik blijkbaar gemist....
ow, daar heb ik niet opgeletquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:41 schreef Mvnl het volgende:
Ja, maar voordat ze over haar heen ging hangen zag je al bloed op d'r vest (waarschijnlijk moest de take n paar keer over)
olé oléquote:Op zondag 20 maart 2005 13:46 schreef kimmuts het volgende:
Vanavond weer!
Oe ja! Daar heb ik ook aan gedacht, ik vertrouw die vent voor geen meter! Ik heb trouwens ook aan Emma gedacht....quote:Op zondag 20 maart 2005 19:57 schreef Woelli het volgende:
wie denken jullie dat er achter zit dan?
Ik denk die Yakov !!
je hebt [wat betreft het verhaal dan] niet zoveel gemistquote:Op zondag 20 maart 2005 20:05 schreef mark_03 het volgende:
Heb 't vorige week nie gezien... heb nu alweer zin in vanavond. Topserie.
Dankje, neem aan dat er voor de aflevering van vanavond nog wel ff een terugblik komt op vorige week.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt [wat betreft het verhaal dan] niet zoveel gemist
Fred heeft Beth gevonden, die op dat moment dood lag te gaan
Roy werd opgepakt voor verhoor, maar had 'n alibi [bewakingsband in supermarkt]
Daan is nog steeds gevangen en moest van Evert een filmpje opnemen voor Yakov...
Was dat Chantal Janzen ?quote:Op maandag 21 maart 2005 14:38 schreef babette21 het volgende:
ik vond 'm deze keer ook prima in elkaar zitten, heb me wel vermaakt
mja Chantal Janssen [weet nog geen personagenaam] kwam natuurlijk niet voor niks langs op de begrafenis
en Fred wordt er uiteraard ingeluisd.....
hoewel, stel dat [één van] de meiden daadwerkelijk iets met het gebeuren te maken heeft?!
zou wél verrassend zijn..........
Chantal Janzen heet volgens mij Wendy, dacht ik te lezen op de aftiteling...quote:Op maandag 21 maart 2005 14:38 schreef babette21 het volgende:
ik vond 'm deze keer ook prima in elkaar zitten, heb me wel vermaakt
mja Chantal Janssen [weet nog geen personagenaam] kwam natuurlijk niet voor niks langs op de begrafenis
en Fred wordt er uiteraard ingeluisd.....
hoewel, stel dat [één van] de meiden daadwerkelijk iets met het gebeuren te maken heeft?!
zou wél verrassend zijn..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |