abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_14336744

Meiden van De Wit


En hier maar weer verder...

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_14338322
Was idd weer leuk gisteren, ondanks dat er weinig echte ontwikkelingen waren. Wel grappig hoe ze van Daan ineens een overtuigende good guy weten te maken, iets wat ze eerder met Beth ook al deden.

Hoort dit topic trouwens niet beter thuis in Soaps Showbizz en Sterren. Een serie als Noppen en Naaldhakken staat ook in dat forum terwijl dat ook niet echt een soap is, ik denk dat dit topic dan meteen drukker wordt.

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_14346887
Ik erger me echt dood aan Roos. Echt. Alles wat ze doet.

Verder was gisteren een prima aflevering. Het is gewoon echt een kwaliteitsserie. Alles is er goed aan.

Verder vraag ik me af hoeveel verschillende onooglijke jurkjes Angela Schijf wel niet heeft aangehad voor Meiden van de Wit .

pi_14347817
Het was weer een puike aflevering.
Alleen als je even niet oplet, dan ben je gelijk bijna alles weer kwijt.
Dat houdt een mens scherp zullen we maar zeggen.

Roos is zo enorm jaloers, heel dom.
Ik snap dat ze boos is over haar moeder, maar uit respect voor haar zussen zou ik ervoor kiezen om het er in ieder geval met Emma erover te hebben hoe het fout is gegaan (zonder weg te rennen).

Angela Schijf is een enorm leuke actrice, ze heeft ook een leuke rol.
Die jurkjes maken het alleen maar leuker, en het benadrukt het feit dat ze creatief brein is. De dames van de beautyfarm vonden haar ook leuk denk ik.

Daan is erg vriendelijk, en hij zit behoorlijk in de nesten natuurlijk.

Gelukkig is die moeder niet zo vaak in beeld geweest. Ik vind haar namelijk een beetje heel erg irritant.

Volgende week were kijken, en wat was nu ook weer de cliffhanger? Toch als ze die champagne gingen drinken?

Billie Holiday is Lady Day!
pi_14347992
Ja, Frederique is het leukste karakter. En bijvoorbeeld die naam al: YoBeau. Geweldig toch .

Wat ik niet snap: vorig jaar was het een Expansieshake, maar nu heet het anders. Wanneer is dat veranderd?

  maandag 3 november 2003 @ 15:46:03 #6
53654 DD2
nieuwegarde.nl
pi_14348149
Ik heb de aflevering van gisteren nog niet gezien, maar de tape staat startklaar.. ben benieuwd..

Fred is juist leuk met al die 'aparte' jurkjes.. Floor en Roos zijn trouwens ook altijd leuk gekleed!

pi_14351941
Floor blijft met afstand mijn favoriete personage en ze is ook nog eens enorm knap. Fred is er dit seizoen vooral voor het komische element zo te zien.

En tja Roos, ik vind Frederique Huydts op de een of andere manier altijd heel ongeloofwaardig acteren. Ze zou best wel goed kunnen acteren maar ik geloof haar op de een of andere manier niet.

Why are you wearing that stupid man suit?
  dinsdag 4 november 2003 @ 00:34:44 #8
5080 Wieteke
Wordt vervolgd
pi_14364261
Ooooooooohhhhhhhh, ik heb het gemist! Ik heb nog nooit een aflevering gemist, shit zeg!

Weet iemand of het nog herhaald wordt?

  dinsdag 4 november 2003 @ 09:43:11 #9
53654 DD2
nieuwegarde.nl
pi_14367175
quote:
Op maandag 3 november 2003 17:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Floor blijft met afstand mijn favoriete personage en ze is ook nog eens enorm knap. Fred is er dit seizoen vooral voor het komische element zo te zien.

En tja Roos, ik vind Frederique Huydts op de een of andere manier altijd heel ongeloofwaardig acteren. Ze zou best wel goed kunnen acteren maar ik geloof haar op de een of andere manier niet.


Hoe vond je dan het einde van de aflevering van vorige week waarin Roos en Emma ruzie kregen? Dat was toch een knap staaltje acteren en kwam echt wel geloofwaardig over..

Fred is inderdaad wel erg komisch.. maar ze krijgt in de volgende afleveringen vast wel wat meer diepgang..

(afleveringen van MvdW worden voorlopig niet herhaald geloof ik..)

[Dit bericht is gewijzigd door DD2 op 04-11-2003 09:49]

  dinsdag 4 november 2003 @ 11:46:06 #10
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_14370344
Ik vind zowieso hoofdrollen perfekt gecast. Vind die wat sullige meneer op de fabriek (manager?) die tijdens de werkbesprekingen vol verbazing naar de drie kijvende 'meiden' zit te kijken geweldig! Wat doet deze man>? Maakt niet uit, hij is er eigenlijk alleen voor de 'reactie' shots.

Zie nog wel een 'heftige' plotwending komen. Erg benieuwd

En ja, Floor is ....

Nou doe je het weer!
pi_14377204
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ik niet snap: vorig jaar was het een Expansieshake, maar nu heet het anders. Wanneer is dat veranderd?
who cares
wel erg leuke serie verder!
Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_14377714
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 15:42 schreef DaZilva het volgende:
who cares
I care .
pi_14380464
Ik vindt die Peter echt zo irritant. De hele tijd alles goedpraten met z'n mooie psychologische praatjes

Bla bla bla bla bla bla, dat is het enige wat ik hoor.

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_14381866
Ik ben sinds twee afleveringen gestaakt met kijken. het verhaal gaat zo traag.
pi_14434203
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 18:41 schreef Toadette het volgende:
Ik ben sinds twee afleveringen gestaakt met kijken. het verhaal gaat zo traag.
ik wou dat ook doen, maar Angela acteert zo leuk!
Billie Holiday is Lady Day!
  zaterdag 8 november 2003 @ 19:05:10 #16
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_14486586
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 17:46 schreef Svensational het volgende:
Ik vindt die Peter echt zo irritant. De hele tijd alles goedpraten met z'n mooie psychologische praatjes
Ach, alleen maar mooie vrouwen in de serie is niet genoeg. Voor ons vrouwelijke kijkers moet er toch ook 'n lekker hapje tussenzitten! Dat ie niet geweldig speelt boeit niet... het oog wil ook wat hahaha
pi_14486667
Zo jammer dat dit een serie is waar je niet even middenin kan vallen.

De eerste serie heb ik tot een bepaald moment gevolgd, toen een paar keer gemist, en kon het meteen niet meer volgen. Hoe is die afgelopen eigenlijk?

Nu weer, het heeft geen zin om er nog in te vallen, geen flauw idee waar het over gaat.

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_14495695
Chris Zegers zei laatst in Veronica Magazine, dat hij wat zou krijgen met één van de meiden van de Wit. Wie zou het zijn? Dacht eerst dat het Roos was, maar met Frederique lijkt er ook wel een click te zijn, ofnie?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_14515970
Waar slaat de rol van Paula (Caro Lenssen ) eigenlijk op. Het is zo'n nietszeggende overbodige rol. Het voegt niks toe aan de verhaallijnen en snap dus niet waarom die er in zit
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_14524489
quote:
Op maandag 10 november 2003 06:17 schreef Svensational het volgende:
Waar slaat de rol van Paula (Caro Lenssen ) eigenlijk op. Het is zo'n nietszeggende overbodige rol. Het voegt niks toe aan de verhaallijnen en snap dus niet waarom die er in zit
Volgende week krijgt ze wel wat te doen. Maar gister zaten ons mam en ik echt zo van: "Verhip, die zit er ook nog in. Maar die zie je ook nooit."

Maar goed. Ik blijf erbij: erg leuke serie. Gister was ook weer een leuke aflevering enzo . Wat kan je er verder nog over zeggen ? Roos is kut, Floor is dom en Frederique is . Tja.

pi_14525938
Ik vond het gisteren ook weer erg leuk, vooral met die nieuwe jongen, Freek ofzo

Wel jammer dat Paula, Olivier en Beth nog zo weinig te doen hebben in het nieuwe seizoen, zeker wat Beth betreft is dat jammer.

Why are you wearing that stupid man suit?
  maandag 10 november 2003 @ 22:37:46 #22
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_14539024
Freek is

En Beth moet idd heel snel terugkomen (van waar ze ook is), serie is zonder haar niet compleet!!!

pi_14685328
uit de veronica gids van vorige week

  maandag 17 november 2003 @ 12:15:07 #24
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_14695909
Karateka Floor!! ^0^
Nou doe je het weer!
  maandag 17 november 2003 @ 12:34:57 #25
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_14696339
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:44 schreef bastervrugt het volgende:
uit de veronica gids van vorige week

[afbeelding]


Vage foto, vooral Eva staat er vrijwel onherkenbaar op...
pi_14696471
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik erger me echt dood aan Roos. Echt. Alles wat ze doet.

Verder was gisteren een prima aflevering. Het is gewoon echt een kwaliteitsserie. Alles is er goed aan.

Verder vraag ik me af hoeveel verschillende onooglijke jurkjes Angela Schijf wel niet heeft aangehad voor Meiden van de Wit .


Als dit een kwaliteits serie is dan gaan we gtst insturen voor de oscar`s,
het is gewoon een soap met iets mooiere plaatjes,verhaallijn is flinterdun
en het is soms te dom voor worden met die supershake`s ect.
pi_14701684
Ik vond het een leuke aflevering .

Floor was goed bezig! Maar ik vrees dat Floor en Daan toch weer bij elkaar gaan komen .

pi_14703732
Hi,

ik vind Meiden van de Wit een hele goede serie met geweldige personages. Ik vind het prima gecast!!! Ik vind Frederique Huyds een geweldige actrische! ze kan juist heel goed haar emotie over brengen vind ik. Ik volg haar al een hele tijd en vind haar gewoon erg goed.
Ik hoop ook dat er snel een DVD van de serie uitkomt, een box of zo met het eerste sysoen en daar na het tweede natuurlijk.

Waar ook een leuk forum is;
www.goede-tijden-slechte-tijden.nl

ook over meiden van de wit en alle andere series.
Kom een keer kijken zou ik zeggen!!

bye bye

pi_14706749
quote:
Op maandag 17 november 2003 16:39 schreef mouschy het volgende:
Hi,

ik vind Meiden van de Wit een hele goede serie met geweldige personages. Ik vind het prima gecast!!! Ik vind Frederique Huyds een geweldige actrische! ze kan juist heel goed haar emotie over brengen vind ik. Ik volg haar al een hele tijd en vind haar gewoon erg goed.
Ik hoop ook dat er snel een DVD van de serie uitkomt, een box of zo met het eerste sysoen en daar na het tweede natuurlijk.

Waar ook een leuk forum is;
www.goede-tijden-slechte-tijden.nl

ook over meiden van de wit en alle andere series.
Kom een keer kijken zou ik zeggen!!

bye bye


beetje zwaar slecht lopende site. niet zo veel leden
  woensdag 19 november 2003 @ 19:24:49 #30
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_14767017
quote:
Op maandag 17 november 2003 15:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Floor was goed bezig! Maar ik vrees dat Floor en Daan toch weer bij elkaar gaan komen .
Dat zit er dik in ja... al denk ik dat 't nog wel ff gaat duren hoor... zo vergevingsgezind is ze toch ook weer niet?!

Uitzending was wel oké, al moet Paula een cursus roken gaan doen, en Beth weer snel 'n keertje opduiken (volgende week gelukkig alweer!)... Floor was wel stoer, toen ze die gast in elkaar beukte!!

BTW: Waar was Freek?!?!?

pi_14767077
Erg leuke serie

We nemen het altijd op, en kijken het dan in de loop van de week

pi_14767363
Ik vind het echt een leuke serie!! Ik heb het zondag gemist, maar uiteraard wel opgenomen, dus ga het nu maar eens eventjes kijken
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 23 november 2003 @ 16:03:45 #33
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_14864488
Vanavond weer 'n nieuwe aflevering!! De strijd tussen Emma en Beth: wie krijgt de poen? En hoe gaat het verder tussen Floor en Daantje!??!
pi_14873623
Ik vind meiden van de wit ook te gek. Heb vorige week helaas gemist. Die van vanavond neem ik op, kan ik m morgen lekker kijken. Heb natuurlijk wel 3x de videorecorder gecheckt
romance is life
Mijn dvd verzameling
pi_14874143
Sinterklaas!
pi_14874826
Is dit bye bye Beth?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_14875165
Wat een goede aflevering was dit zeg
Wel jammer dat Beth nu waarschijnlijk weg is, de verhaallijn is wel mooi afgerond zo.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_14875265
Ik heb 'm opgenomen Ga 'm denk ik zo maar eens bekijken
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt
  maandag 24 november 2003 @ 11:00:24 #39
53654 DD2
nieuwegarde.nl
pi_14882022
Wow, dat was wel een mooi einde gisteren.. met die taxi! Maar mocht de serie een derde seizoen krijgen dan keert ze vast wel terug.. want wat gaat ze in Zuid-Frankrijk doen en waarom was Emma daar zo in geinteresseerd?? Of zoek ik er teveel achter
  maandag 24 november 2003 @ 12:06:27 #40
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_14883884
was dit de laatste aflevering dan ?
  maandag 24 november 2003 @ 12:13:28 #41
53654 DD2
nieuwegarde.nl
pi_14884077
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:06 schreef Tovaho het volgende:
was dit de laatste aflevering dan ?
Ehmm nee hoor.. maar dat suggereer ik wel een beetje geloof ik nu ik het net zo nalas.. Nou ja, dat was in ieder geval niet de bedoeling!!

Volgende week gewoon weer een nieuwe episode hoor!!

pi_14886196
quote:
Op maandag 24 november 2003 11:00 schreef DD2 het volgende:
en waarom was Emma daar zo in geinteresseerd?? Of zoek ik er teveel achter
Volgens mij voelde ze op dat moment gewoon dat Beth ook een slachtoffer is geweest van Klaas en al die jaren goed haar dochters heeft opgevoed, ze had gewoon medelijden met Beth, ze wilde ook nog iets zeggen vlak voordat Beth wegging maar deed het toch niet
Why are you wearing that stupid man suit?
  maandag 24 november 2003 @ 13:51:13 #43
53654 DD2
nieuwegarde.nl
pi_14886574
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:38 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Volgens mij voelde ze op dat moment gewoon dat Beth ook een slachtoffer is geweest van Klaas en al die jaren goed haar dochters heeft opgevoed, ze had gewoon medelijden met Beth, ze wilde ook nog iets zeggen vlak voordat Beth wegging maar deed het toch niet


Ja dat klopt.. ze had zeker medelijden met Beth, maar Zuid-Frankrijk werd zo nadrukkelijk genoemd en Emma vroeg het ook meerdere malen.. nou ja, we zullen het allemaal nog wel zien

De volgende aflevering wordt volgens mij ook erg goed.. Olivier rulezz.. al wordt ie wel erg extreem volgens mij!!

[Dit bericht is gewijzigd door DD2 op 24-11-2003 14:08]

  maandag 24 november 2003 @ 13:56:46 #44
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_14886732
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:51 schreef DD2 het volgende:
De volgende aflevering wordt volgens mij ook erg goed..
Volgende week gaat 't vooral over Olivier en dat vind ik 'n vervelend mannetje... dus bij mij liggen de verwachtingen voor het eerst juist zo hoog!

Errug jammer dat Beth weg is... was één van mijn favorieten!

pi_14933161
Idd, ik vind beth ook steengoed. Krijg ook het idee dat ze voorlopig uit beeld is.

Hoe vinden jullie het, dat roos nu bijdraaid. Ik vind het wel leuk dat ze zo'n anitpatie heeft tegen haar moeder.

romance is life
Mijn dvd verzameling
pi_14936381
Ik ga Beth ook missen. Ze was toch wel een van de leukste personages.
  vrijdag 28 november 2003 @ 14:38:16 #47
53654 DD2
nieuwegarde.nl
pi_15001113
quote:
Op woensdag 26 november 2003 10:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga Beth ook missen. Ze was toch wel een van de leukste personages.
Niet de leukste, maar wel een van de beste actrices.. al zijn ze eigenlijk allemaal wel goed..
  maandag 1 december 2003 @ 15:47:29 #48
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_15062192
Vond 't geen bijzonder boeiende aflevering... Volgende keer gelukkig weer eentje over alle personages ipv alleen over die duffe Olivier...

Volgende week trouwens geen MvdW ivm finale Exp. Robinson!

pi_15062342
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:47 schreef babette21 het volgende:
Vond 't geen bijzonder boeiende aflevering... Volgende keer gelukkig weer eentje over alle personages ipv alleen over die duffe Olivier...
Ik vond het juist wel een leuke aflvering!! Best wel een kutstreek van die Amber. Maar dit was wel één van de leukere afleveringen
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15062670
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:47 schreef babette21 het volgende:
Volgende week trouwens geen MvdW ivm finale Exp. Robinson!
In mijn gids staat bij volgende week wel MvdW. En dan gewoon een uurtje later, dus na de finale van Expeditie Robinson.

Gister was een erg leuke aflevering. GTST-Tracy was een leuke bitch. Ik vond het wel zielig enzo, maar ja, wie is er dan ook zo stom om de schuld van dat brandje op zich te nemen?

En ik zie het al helemaal voor me: Frederique en Emma als schoonheidssalonhouders .

  maandag 1 december 2003 @ 17:40:29 #51
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_15064870
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:08 schreef Tom_Tom- het volgende:

In mijn gids staat bij volgende week wel MvdW. En dan gewoon een uurtje later, dus na de finale van Expeditie Robinson.


Stond op teletekst....
pi_15067759
Ik blijf dit toch een goede serie vinden ondanks dat de kijkcijfers minder zijn.
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:22:38 #53
53654 DD2
nieuwegarde.nl
pi_15086997
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:52 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ik vond het juist wel een leuke aflvering!! Best wel een kutstreek van die Amber. Maar dit was wel één van de leukere afleveringen


Hmm, ben erg benieuwd.. ik ga hem vanavond zien Hoeveel afleveringen telt dit seizoen eigenlijk? Heeft er iemand trouwens een episode guide
pi_15091649
Was zeker een leuke aflevering
Heb hem gister bekeken, neem het altijd op!
pi_15239000
Angela Schijf......... Zucht


pi_15240639
Is het er nu gister wel of niet op geweest?
Ben vergeten de video te zetten
pi_15240643
quote:
Op maandag 8 december 2003 08:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Is het er nu gister wel of niet op geweest?
Ben vergeten de video te zetten
Nee, de finale van ER was er en dus geen MvdW. Volgende week weer!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15240646
quote:
Op maandag 8 december 2003 08:48 schreef Svensational het volgende:

[..]

Nee, de finale van ER was er en dus geen MvdW. Volgende week weer!


Pfff gelukkig
pi_15363670
'Meiden van De Wit' aangekocht door België

AMSTERDAM - De Nederlandse televisieserie Meiden van De Wit (Net5) is aangekocht door de Vlaamse publieke omroep VRT. Vanaf 17 januari kunnen ook Vlaamse kijkers kennis maken met het reilen en zeilen van de drie zusjes De Wit die na het overlijden van hun vader een melkfabriek moeten runnen.

Angela Schijf, Frederique Huydts en Eva Duijvestein spelen de hoofdrollen. De Vlaamse omroep zendt in ieder geval de eerste reeks uit en heeft een optie op de tweede, die op dit moment bij Net5 wordt uitgezonden. Een derde serie afleveringen van Meiden van De Wit is inmiddels in voorbereiding.

bron:telegraaf.nl

Leuk er komt sowieso een derde seizoen

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_15366023
Weet iemand wat de begintune van MvdW is en wie de uitvoerend artiest is?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15370972
Ik heb de begintune gewoon via Kazaa gedownload!!!
And that's kicking your ass!!
pi_15372238
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 00:15 schreef Willow18 het volgende:
Ik heb de begintune gewoon via Kazaa gedownload!!!
Maar hoe heet ie dan? En door wie?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15417900
Leuke gastrol van Ricky Koole vanavond.

Ze weten toch altijd wel Nederlands beste acteurs te strikken voor deze serie

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_15418134
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Leuke gastrol van Ricky Koole vanavond.

Ze weten toch altijd wel Nederlands beste acteurs te strikken voor deze serie


Ja, Ricky Koole was echt top vanavond!!!! Ook leuk hoe ze de papparazi om de tuin hebben geleid door Olivier asl vrouw aan te kleden Die jongen had de dag van z'n leven
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 15 december 2003 @ 09:07:57 #65
53654 DD2
nieuwegarde.nl
pi_15421238
Superaflevering gisteren!!!
pi_15424848
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 01:14 schreef Svensational het volgende:
Maar hoe heet ie dan? En door wie?
-wat zou je doen- van Blof
pi_15428812
Gister was inderdaad een van de leukste afleveringen van dit seizoen!

Ik ben erg benieuwd wat dat gaat worden met die Russische geldschieter en wat voor banden die heeft met Daan.

pi_15439991
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:19 schreef lily het volgende:

[..]

-wat zou je doen- van Blof


Nee, dat liedje hoor(de??) je altijd bij de reclame van MvdW, maar de begin (en eind) tune is iets anders.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15596659
Kan iemand me vertellen hoe de acteur heet die Freek -die leuke boer- speelt? Mijn zusje en ik proberen er al wéken achter te komen...
Mon 'en!
  maandag 22 december 2003 @ 16:13:54 #70
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_15612731
quote:
Op zondag 21 december 2003 23:46 schreef bloempjuh het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe de acteur heet die Freek -die leuke boer- speelt? Mijn zusje en ik proberen er al wéken achter te komen...
Thijs Römer (geloof ik, zo uit mijn hoofd)

Nog 2 afleveringen te gaan, allebei volgende week al (2 achter elkaar: relaxed!)... En heeeel misschien een derde seizoen!!!!!!!!!!!!

  maandag 22 december 2003 @ 16:23:58 #71
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_15613035
Was gisterenavond echt een goede aflevering!!
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_15614245
quote:
Op maandag 22 december 2003 16:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Was gisterenavond echt een goede aflevering!!
Idd

ik vind dit 1 van de beste series allertijden

pi_15621121
Die preview voor de aflevering van volgende week zag er veelbelovend uit met die seriemoordenaar die uit een TBS kliniek ontsnapt en een lichaam wat in de tuin bij de familie de wit ligt ofzo
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_15621143
quote:
Op maandag 22 december 2003 21:22 schreef Markie-Mark het volgende:
Die preview voor de aflevering van volgende week zag er veelbelovend uit met die seriemoordenaar die uit een TBS kliniek ontsnapt en een lichaam wat in de tuin bij de familie de wit ligt ofzo
Ja, zag er cool uit!
  woensdag 24 december 2003 @ 22:14:16 #75
53654 DD2
nieuwegarde.nl
pi_15680749
Kan iemand me please even bijpraten over de aflevering van afgelopen zondag? Ik heb hem gemist én vergeten op te nemen!!

Merry jeweetwel..

  donderdag 25 december 2003 @ 21:36:39 #76
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_15702260
quote:
Op woensdag 24 december 2003 22:14 schreef DD2 het volgende:
Kan iemand me please even bijpraten over de aflevering van afgelopen zondag? Ik heb hem gemist én vergeten op te nemen!!
Roos ging met school naar Antwerpen, Peter ging ook mee en uiteindelijk zijn ze - hoe voorspelbaar - tussen de lakens belandt...

Floor moet verplicht bedrust houden vanwege haar zwangerschap, Daan ging voor haar zorgen. Frederique nam de reclamecampagne voor YoBeau op zich en bedacht - met de hulp van Gert - dat zij, Floor en Roos samen in een bad vol YoBeau gingen liggen. Deze foto kwam heel groot in de krant.

Fred en Emma werden ook aangeklaagd door die Zweden, omdat ze hun idee zouden hebben gejat, maar met behulp van Lindlen (die advocaat van Emma) kwamen ze in hun gelijk te staan...

Verder zijn ze allemaal aan het oefenen voor een stuk van Shakespeare, dat ze bij het jubileum gaan opvoeren. Roos en Gert moeten samen een scene spelen over vreemdgaan, Roos heeft hier nogal moeite mee door het hele gedoe met Peter...

Dit was het wel zo'n beetje!

quote:
Merry jeweetwel..


Thanx.... U2
pi_15704499
quote:
Op maandag 22 december 2003 21:22 schreef Markie-Mark het volgende:
Die preview voor de aflevering van volgende week zag er veelbelovend uit met die seriemoordenaar die uit een TBS kliniek ontsnapt en een lichaam wat in de tuin bij de familie de wit ligt ofzo
Ik dacht dat het Charly was die daar in de tuin lag, gezien het stukje daar vlak voor.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15765413
quote:
Op donderdag 25 december 2003 22:52 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ik dacht dat het Charly was die daar in de tuin lag, gezien het stukje daar vlak voor.


Vanavond 2 afleveringen achter elkaar, dus 2 uur lang Meiden van de Wit, ze hadden er een speelfilm van moeten maken

Ik ben benieuwd, hopelijk weten ze nog wat spanning te brengen in dit verder tamelijk tamme (maar wel leuke) seizoen.

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_15765822
vanavond dubbele uitzending toch..?
en de laatste toch?
pi_15772734
quote:
Op zondag 28 december 2003 15:19 schreef Riann het volgende:
vanavond dubbele uitzending toch..?
en de laatste toch?
Ja klopt de laatste twee vanavond.

De eerste aflevering begint om 20.30, dus je moet een uur eerder je TV aanzetten!!!!

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15772773
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:14 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ja klopt de laatste twee vanavond.

De eerste aflevering begint om 20.30, dus je moet een uur eerder je TV aanzetten!!!!


yup
  zondag 28 december 2003 @ 20:37:08 #82
5080 Wieteke
Wordt vervolgd
pi_15775385
SGOP! 't is begonnen!
  zondag 28 december 2003 @ 20:44:00 #83
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_15775641
Volgens mij wordt dit een hele foute en ongeloofwaardige aflevering

* Jojogirl vindt het een coole serie, maar af en toe zitten er rare afleveringen tussen.

  zondag 28 december 2003 @ 21:06:42 #84
5080 Wieteke
Wordt vervolgd
pi_15776400
Vinden jullie het ook zo spannend?
  zondag 28 december 2003 @ 21:10:43 #85
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_15776563
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:06 schreef Wieteke het volgende:
Vinden jullie het ook zo spannend?
* Jojogirl vindt het wel spannend, maar ook nergens op slaan. Wat heeft dit nou met de rest van de verhaallijn te maken?

Als het een Amerikaanse serie geweest zou zijn, zou ik gedacht hebben dat dit de Halloween-special was.

pi_15776583
het is wel spannend zeg
pi_15776638
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:06 schreef Wieteke het volgende:
Vinden jullie het ook zo spannend?
Ik zit echt met kloppend hart te kijken. Echt heel spannend. Echt goed gemaakt deze aflevering Ik schrok echt toen die vent met dat mes bij de auto van Charly stond en wegliep en toen ineens weer tevoorschijn kwam.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 28 december 2003 @ 21:21:45 #88
5080 Wieteke
Wordt vervolgd
pi_15776951
Het slaat inderdaad nergens op, maar het is wel ongelooflijk spannend! Ik vind wel dat ze het wat langer hadden kunnen rekken! Met Charlie enzo...

Wat kunnen we nu nog in het 2e uur verwachten?? Ik hoop niet dat het zo blijft, want dat kan me hartje niet aan!

Edit: in het tweede uur nl. baby'tje van Floor!

pi_15777138
Spannender dan de gemiddelde Amerikaanse Thriller...

En natuurlijk een leuke ode aan de eerste Scream film, het dode ex vriendje wat aan het eind van de film zelf de bloeddorstige killer blijkt te zijn. En dan nog dat Scream mannetje op dat dorpsfeest

Echt een hele leuke aflevering, hulde aan de makers.

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_15777173
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:21 schreef Wieteke het volgende:
Het slaat inderdaad nergens op, maar het is wel ongelooflijk spannend! Ik vind wel dat ze het wat langer hadden kunnen rekken! Met Charlie enzo...
Ja dat eind viel wat tegen. En Fred had harder moeten slaan
[/q]
quote:
Wat kunnen we nu nog in het 2e uur verwachten?? Ik hoop niet dat het zo blijft, want dat kan me hartje niet aan!
Nee, nu wordt het weer normaal denk ik
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 28 december 2003 @ 21:38:14 #91
5080 Wieteke
Wordt vervolgd
pi_15777472
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:28 schreef Svensational het volgende:
Nee, nu wordt het weer normaal denk ik
't is nu wel heeeeeel saai.
pi_15778306
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:38 schreef Wieteke het volgende:

[..]

't is nu wel heeeeeel saai.


Ja de eerste aflevering vanavond was leuker
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15778656
Ik vind zowieso de 2e serie een beetje niet-meiden van de wit... maar goed, het verhaal moet dan toch ergens over gaan.

Ik vond de 1e uizending van vanavond (technisch gezien) wel goed (op een beetje knulligheid van heldin fred met de klap, zegmaar). Alleen past het totaal niet in de serie als zodanig.

Anyway, nu is het ook wel spannend!

you're the criminal mastermind
pi_15778926
WEL GVD!!!!
Ik dacht om half 10, vooruit tv aan, favo serie kijken. Ik kijk namelijk ALTIJD, ELKE aflevering. Zie ik aftiteling! Ik denk: kut, gemist....zeker uur eerder uitgezonden, dan maar wat anders doen....zie ik toevallig om kwart over 10 dat het er NOG op is....lees ik hier dat ik 2 afleveringen gemist heb!!!!!! (nou ja ik heb dus de laatste 10 minuten gezien, zat Daan in die auto??)
Nou ja, kortom, enorm GATVERDAMME gevoel
Iemand die zin heeft om samen te vatten?
Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_15778976
Daan dood, wat zielig voor Floor
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15778986
Wel een mooie seizoensafsluiting dit

Ik hoop echt dat er nog een derde seizoen komt

En heeft Emma nu een aandeel in de moord op Daan of heb ik dit verkeerd begrepen? Ik heb namelijk wel een aflevering gemist dus ik snap die hele verhaallijn niet met Emma en die kerel met die russische naam.

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_15779114
quote:
Op zondag 28 december 2003 22:25 schreef DaZilva het volgende:
WEL GVD!!!!
Ik dacht om half 10, vooruit tv aan, favo serie kijken. Ik kijk namelijk ALTIJD, ELKE aflevering. Zie ik aftiteling! Ik denk: kut, gemist....zeker uur eerder uitgezonden, dan maar wat anders doen....zie ik toevallig om kwart over 10 dat het er NOG op is....lees ik hier dat ik 2 afleveringen gemist heb!!!!!! (nou ja ik heb dus de laatste 10 minuten gezien, zat Daan in die auto??)
Nou ja, kortom, enorm GATVERDAMME gevoel
Iemand die zin heeft om samen te vatten?
Floor is bevallen, Daan is dood...
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15779206
Het was weer mooi en zo

en nu hopen op een vervolg seizoen

pi_15779213
quote:
Op zondag 28 december 2003 22:27 schreef Markie-Mark het volgende:
En heeft Emma nu een aandeel in de moord op Daan of heb ik dit verkeerd begrepen? Ik heb namelijk wel een aflevering gemist dus ik snap die hele verhaallijn niet met Emma en die kerel met die russische naam.
Ik heb ook de aflevering gemist (die voor deze twee). Dus heb ik het ook niet helemaal op een rijtje...

Iemand die wat opheldering kan geven?
't was we lduidelijk dat Daan in de auto zat, maar verder...

you're the criminal mastermind
pi_15779604
hmmz dacht dat het half 10 begon... heel jammer maarja ik hoop dat ze ff alle afleveringen op dvd zetten.. zou wel mooi zijn
pi_15779745
quote:
Op zondag 28 december 2003 22:47 schreef marciemarcs het volgende:
hmmz dacht dat het half 10 begon... heel jammer maarja ik hoop dat ze ff alle afleveringen op dvd zetten.. zou wel mooi zijn
Seizoen 1 komt sowieso op DVD, In Februari of Maart zover ik weet
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_15779769
quote:
Op zondag 28 december 2003 22:31 schreef Svensational het volgende:

[..]

Floor is bevallen, Daan is dood...


Ik hoop toch echt dat iemand hem nog redt uit de auto...of was ie echt al dood voordat ze em in de sloot duwden? (heb ik gemist)
Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_15779805
quote:
Op zondag 28 december 2003 22:47 schreef marciemarcs het volgende:
hmmz dacht dat het half 10 begon... heel jammer maarja ik hoop dat ff alle afleveringen op dvd zetten.. zou wel mooi zijn
De eerste serie van MvdW verschijnt wel op DVD. Vanaf 12 februari is deze te koop. De tweede serie zal over een tijdje ook wel verschijnen op DVD!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15780000
iemand nog leuke screenshotjes of zo ?
pi_15788054
hmmm, niet echt slim van mij om dit topic te lezen terwijl ik het heb opgenomen en nog moet kijken.....
pi_15788348
quote:
Op zondag 28 december 2003 22:59 schreef Riann het volgende:
iemand nog leuke screenshotjes of zo ?
Iemand überhaupt skriensjotjes? Met Freek bijvoorbeeld?
Mon 'en!
  dinsdag 30 december 2003 @ 09:41:40 #107
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_15817498
quote:
Op zondag 28 december 2003 22:52 schreef DaZilva het volgende:

[..]

Ik hoop toch echt dat iemand hem nog redt uit de auto...of was ie echt al dood voordat ze em in de sloot duwden? (heb ik gemist)


Dat hebben ze dus niet laten zien ... heel slim ... je weet dus niet of Daan nog in die auto zat, kan dus ook dat ze alleen die auto wilden laten verdwijnen en dat Daan nog leeft...

Overigens .. het waren wel amateurs zeg ... wie duwt die auto nou het water in met de lichten nog aan?

pi_15841595
Iemand een idee hoe ik aan plaatjes van Freek (Thijs Römer) kom? Google levert niets op en bij recenties in kranten staan geen foto's..
Mon 'en!
pi_15842068
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 23:06 schreef bloempjuh het volgende:
Iemand een idee hoe ik aan plaatjes van Freek (Thijs Römer) kom? Google levert niets op en bij recenties in kranten staan geen foto's..
Op net.clubs.nl/meidenvandewit kun je wel wat vinden denk ik!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_16328372
quote:
Net 5 gaat voor hattrick met 'Witte meiden'

UTRECHT - 16/01/04 Omroep Net 5 gaat nog een derde seizoen van de drama serie Meiden van de Wit maken. Dit staat vrijdag in het Algemeen Dagblad te lezen. De opnames hiervoor beginnen over enkele weken en het resultaat is vanaf het najaar op de TV te zien.

Ondanks de tegenvallende kijkcijfers van het tweede seizoen 'De Wit', gelooft Net 5 toch dat het publiek nog een derde keer de lotgevallen van de drie dames die een zuivelfabriek runnen, willen volgen. De vaste cast, bestaande uit Frederique Huydts, Eva Duijvestein en Angela Schijf, als de zussen de Wit, keren in ieder geval terug. Chris Zegers naar alle waarschijnlijkheid ook.

Onze zuiderburen kunnen trouwens ook vanaf 17 januari genieten van de melkmeiden, want de Vlaamse publieke omroep VRT heeft de eerste serie aangekocht. Nederlandse series doen het goed in België, zie het Belgische succes van de politieserie 'Baantjer'.


pi_16337624
17 januari, da's vandaag... Weet iemand hoe laat het komt? Ht staat niet in de gids...
Hamelen is die kant op
pi_16338382
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 12:00 schreef FierceDeity het volgende:
17 januari, da's vandaag... Weet iemand hoe laat het komt? Ht staat niet in de gids...
Het ius met twee weken uitgesteld en het begint in Belgie pas op 31 januari
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 22 mei 2004 @ 20:18:32 #113
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19322663
AFGELOPEN WEEK ZIJN DE OPNAME'S VOOR 'T DERDE SEIZOEN BEGONNEN!!!!!
pi_19322688
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 20:18 schreef babette21 het volgende:
AFGELOPEN WEEK ZIJN DE OPNAME'S VOOR 'T DERDE SEIZOEN BEGONNEN!!!!!
yeah
pi_19341625
hoop dat het beter is dan seizoen twee die me niet kon boeien en enorm tegenviel.
pi_19341822
Jippiejajee.
pi_19342074
quote:
Op zondag 23 mei 2004 18:33 schreef phèdre het volgende:
hoop dat het beter is dan seizoen twee die me niet kon boeien en enorm tegenviel.
so true! Tweede seizoen was echt heel slecht. Ben benieuwd welke insteek ze voor het derde seizoen gaan gebruiken.
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_19343033
Als Renee Soutendijk maar terugkeert dan vind ik alles best
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_19348475
quote:
Op zondag 23 mei 2004 18:52 schreef khazad het volgende:

[..]

so true! Tweede seizoen was echt heel slecht. Ben benieuwd welke insteek ze voor het derde seizoen gaan gebruiken.
De een-na-laatste aflevering was erg spannend.

En de grote vraag is natuurlijk of Daan wel echt in die auto zat.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:33:37 #120
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19414580
MEER NIEUWS:

vanaf a.s. dinsdag wordt MvdW herhaald!!! Kweenie of 't om 't eerste of tweede seizoen gaat (in Televizier staat bij 'toelichting' dat het om het eerste seizoen gaat, maar de beschrijving van de aflevering vewijst duidelijk naar 't tweede... dat zal het dus wel zijn...)

anyway: vanaf a.s. dinsdag om 20.30 uur op Net5 dus
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:34:11 #121
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19414595
Ik vond het tweede seizoen trouwens niet slecht..... het eerste was alleen nog 10x beter!!
pi_19415051
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:33 schreef babette21 het volgende:
MEER NIEUWS:

vanaf a.s. dinsdag wordt MvdW herhaald!!! Kweenie of 't om 't eerste of tweede seizoen gaat (in Televizier staat bij 'toelichting' dat het om het eerste seizoen gaat, maar de beschrijving van de aflevering vewijst duidelijk naar 't tweede... dat zal het dus wel zijn...)

anyway: vanaf a.s. dinsdag om 20.30 uur op Net5 dus
In de VM staat beschrijving van 1e seizoen... Zou trouwens ook nergens op slaan, om eerst seizoen 2 te gaan herhalen. Seizoen 1 is toch nog nooit herhaald?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_19415077
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:34 schreef babette21 het volgende:
Ik vond het tweede seizoen trouwens niet slecht..... het eerste was alleen nog 10x beter!!
Echt waar? Ik vond seizoen 2 veel leuker!!!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_19422306
Ik vond seizoen 1 leuker dan seizoen 2. .
pi_19423567
als caro er maar in zit. lekker ding is dat toch
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:40:53 #126
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19451706
Lijkt mij ook logischer dat het eerste seizoen herhaalt wordt... zal wel foutje van Televizier zijn...

Het tweede seizoen vond ik nogal chaotisch, allemaal halve verhaallijntjes enzo. Het eerste seizoen was ook veel spannender (muv de enelaatste aflevering natuurlijk, maar ik bedoel over het algemeen gezien). Ben errug benieuwd naar seizoen 3!!

Oh en goed nieuws voor Byte_Me: vanwege de zwangerschap van Angela Schijf is haar aandeel in 't derde seizoen veel kleiner en dat van Caro juist groter!!!!
pi_19454040
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:40 schreef babette21 het volgende:
nieuws voor Byte_Me: vanwege de zwangerschap van Angela Schijf is haar aandeel in 't derde seizoen veel kleiner en dat van Caro juist groter!!!!
das mooi. maar wanneer wordt het derde seizoen uitgezonden?
  donderdag 27 mei 2004 @ 20:27:32 #128
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19455690
waarschijnlijk vanaf oktober 2004....
  woensdag 4 augustus 2004 @ 11:04:50 #129
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21049471
Het derde seizoen!

Familiegeheimen, intriges, ontrouw en rivaliteit bij Net 5. Dit najaar start alweer het derde seizoen van de populaire dramaserie Meiden van de Wit. De drie zussen Frederique (Angela Schijf), Floor (Eva Duijvestein) en Roos de Wit (Frederique Huydts) blijven ondanks de vele tegenslagen hun mannetje staan in de zuivelwereld.

De draad wordt opgepakt na de geboorte van Floors zoon Cas. Floor is zielsgelukkig, maar maakt zich ondertussen grote zorgen om de vader. Want waar is Daan (Daniel Boissevain) eigenlijk? Gert (Bart de Vries) is dol op Cas en wil ook wel weer een kleine. Dit tot grote schrik van Roos, die stiekem met het plan rondloopt met Peter (Chris Zegers) naar Boston te vertrekken. Frederique heeft een heel prettige en stabiele relatie met Freek (Thijs Römer). Tot het bij haar gaat kriebelen.

Een bezoekje van Beth (Renee Soutendijk) brengt de gemoederen in beroering. Beth heeft namelijk een rekening te vereffenen met Emma (Liz Snoyink), de moeder van de zussen. Als Roy Geertse (Rik Launspach), hun meest geduchte vijand, uit de gevangenis is ontslagen en zint op wraak, beginnen de problemen pas goed. Plotseling valt er een dode. Alle verdenkingen gaan direct naar hem uit. Maar tot hun grote verbijstering legt de politie ook de meiden het vuur na aan de schenen. Deze kwestie brengt de meiden van de Wit dichterbij elkaar dan ooit.

Een nieuw seizoen betekent nieuwe gezichten. Johnny Kraaijkamp Jr en Bram van der Vlucht komen de cast versterken. Michiel Huisman kruipt in de huid van Boudewijn, die het hart van één van de dames uit de serie sneller laat kloppen.

Bron: www.tvvrouwenonline.ontheweb.nl
  woensdag 4 augustus 2004 @ 11:05:58 #130
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21049492
Beth terug !!!!

Maar ik vrees nu al dat zij degene is die vermoord gaat worden...
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:18:03 #131
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_21051195
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 11:04 schreef babette21 het volgende:
Het derde seizoen!

.....
Een nieuw seizoen betekent nieuwe gezichten. Johnny Kraaijkamp Jr en Bram van der Vlucht komen de cast versterken. Michiel Huisman kruipt in de huid van Boudewijn, die het hart van één van de dames uit de serie sneller laat kloppen.
Ik denk dat Bram van der Vlugt de aflevering van zondag 5 december komt versterken.
....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_21051246
Na een rampzalig 2e seizoen, weet ik niet of ik er nog naar ga kijken
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_21074771
Dat klinkt allemaal erg goed!! Vooral de comeback van Beth natuurlijk
Het tweede seizoen vond ik zeker niet slecht maar wel wat teleurstellend en tam.
Ik ben benieuwd!
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_21784955
Vanaf maandag ( ) 4 oktober om 21.00 uur nieuwe afleveringen..!! Beetje jammer dat het op maandag is, het keek altijd zo lekker achter ER aan
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 6 september 2004 @ 14:46:39 #135
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21785314
joh is dat een maandag?! ik ging er eigenlijk automatisch vanuit dat 't weer op zondag zou
(oftewel: dat de 4de op zondag viel...)

jammer idd, de combi spannend spel / mooi drama beviel altijd goed (net als Peking Express / R&WL)... en op maandag hebben we al Friends (nieuwe afleveringen en HGH)... Shit he, wat een luxe-probleem....

* Babette kan niet wachten tot de melkmeiden weer terugzijn
pi_21786424
idd ben weer benieuwd
pi_21786994
Yay!
pi_21789472
Hehe eindelijk, komt het weer.
Moesten we lang op wachten!!
pi_22170870
Cooool! MvdW terug:D Kan nie wachtne!
Knofje!
pi_22171091
Het komt dus toch niet de 4e oktober
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:57:47 #141
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_22173278
uitgesteld tot het voorjaar toch?
pi_22173521
Kan best, ik weet alleen dat het uitgesteld is. Wanneer het wel te zien is weet ik niet
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_22177435
huh? Shitttt!
Knofje!
pi_22177851
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:57 schreef Tovaho het volgende:
uitgesteld tot het voorjaar toch?
dat zal toch niet
pi_22177903
Ja, dat dacht ik ook al. Ik vind het niet echt leuk dat het uitgesteld wordt....damn.
Knofje!
pi_22179637
dit vond ik mediamagazine.nl

'Meiden van de Wit' uitgesteld


NET5 heeft de nieuwe derde serie 'Meiden van de Wit' uitgesteld. De eerste aflevering van het nieuwe seizoen stond oorspronkelijk gepland op maandag 4 oktober om 21:00. Nu is de serie uitgesteld tot het voorjaar van 2005. NET5 zegt over dit uitstel: "Onze programmering is nu zo sterk, dat we de nieuwe serie in het voorjaar gaan uitzenden." (via Mediakrant Weblog)
INFORMATIE MEDIAMAGAZINE.NL
pi_22180532
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:46 schreef lieverd23 het volgende:
dit vond ik mediamagazine.nl

'Meiden van de Wit' uitgesteld


NET5 heeft de nieuwe derde serie 'Meiden van de Wit' uitgesteld. De eerste aflevering van het nieuwe seizoen stond oorspronkelijk gepland op maandag 4 oktober om 21:00. Nu is de serie uitgesteld tot het voorjaar van 2005. NET5 zegt over dit uitstel: "Onze programmering is nu zo sterk, dat we de nieuwe serie in het voorjaar gaan uitzenden." (via Mediakrant Weblog)
INFORMATIE MEDIAMAGAZINE.NL
Tja ze hebben wel gelijk zou niet weten waar ze het nu zouden moeten plaatsen, het Blok loopt ook goed en de zondag avond zit dan al weer vol.
  zaterdag 25 september 2004 @ 16:58:48 #148
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22196980
Godverdegodver.... wat flikken ze me nou?!?!??

* Babette gaat in een hoekje zitten huilen....
pi_22211823
Ja, da dacht ik dus ook Echt heel erg balen dat het nog niet komt!
Knofje!
pi_22212000
stinkerds!
pi_22304309
Grrrrrr, ik las in de gids dat Meiden van de Wit pas in MAART uitgezonden wordt! Maaaaaart! Weet je hoelang dat nog duurt??
Knofje!
pi_22304566
quote:
Op donderdag 30 september 2004 11:36 schreef kimmuts het volgende:
Grrrrrr, ik las in de gids dat Meiden van de Wit pas in MAART uitgezonden wordt! Maaaaaart! Weet je hoelang dat nog duurt??


Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  donderdag 30 september 2004 @ 15:22:03 #153
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22308524
* Babette - net uit d'r hoekje gekomen - kruipt weer terug en huilt weer verder....
pi_22308585
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:22 schreef babette21 het volgende:
* Babette - net uit d'r hoekje gekomen - kruipt weer terug en huilt weer verder....
ik huil met je mee
pi_22313951
Wow, 5 maanden...Dan heb ik mijn rijbewijs zelfs al Grrr, maart duurt echt wel veel te lang! Gelukkig heb ik de DVD's die ik heel vaak kan kijken! Ik kijk ze al veel te veel 0_o, ik kijk echt minstens 1 aflevering per dag en lig nog steeds krom om Fred. hehe. Nog iemand die seizoen 1 en 2 op DVD heeft?
Knofje!
  donderdag 30 september 2004 @ 19:28:44 #156
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22314086
ik heb alle afleveringen op video... tja ik ben nog van de oude stempel haha!!
pi_22314172
Gaaf Ik zie dat Eva genomineerd is voor gouden beeld, wordt moeilijk want ze heeft sterke concurrenten! Eva van de Wijdeven en Kitty Courbois.
Knofje!
  donderdag 30 september 2004 @ 20:14:08 #158
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22315338
Die Eva kan ze wel aan, aan Kitty heeft ze meer concurrentie.... fingers crossed dus!!!!!
  donderdag 30 september 2004 @ 22:31:43 #159
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22319534
quote:
Op donderdag 30 september 2004 20:14 schreef babette21 het volgende:
Die Eva kan ze wel aan, aan Kitty heeft ze meer concurrentie.... fingers crossed dus!!!!! [afbeelding]
Ik zie dat je mijn smilie hebt gevonden
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 30 september 2004 @ 22:39:48 #160
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22319767
doorlinken ging al, vraag me alleen af wat de code ook alweer is.....
pi_22322683
En Eva (Duyvestein) heeft hem gewonnen.
Ik vind het wat twijfelachtig. Mijn keuze was naar Eva van Wijdeven gegaan. De rol die Eva speelt in MvdW vind ik was gewoontjes.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 13:39:28 #162
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22330163
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:31 schreef BaantjerWebby het volgende:
En Eva (Duyvestein) heeft hem gewonnen.
quote:
Ik vind het wat twijfelachtig. Mijn keuze was naar Eva van Wijdeven gegaan. De rol die Eva speelt in MvdW vind ik was gewoontjes.
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:42:08 #163
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_23746187
lees net op tvgids.nl dat de tweede reeks [helaas niet zo goed als de eerste] vanaf morgen herhaald wordt, op de Belg.... Komt mooi uit, miste nog een aflevering in mijn verzameling

[ Bericht 2% gewijzigd door babette21 op 03-12-2004 20:50:49 ]
pi_23946954
Oh, vet Op welke dagen wordt het herhaald?
Knofje!
  maandag 13 december 2004 @ 18:33:56 #165
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_23947154
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:24 schreef kimmuts het volgende:
Oh, vet Op welke dagen wordt het herhaald?
op zaterdagavond, tussen 22.00 en 23.00 uur
[altijd ff checken, bij de Belg weet je 't nooit]
pi_24156683
Cool
Knofje!
pi_24709713
Zondag 6 Maart begint het weer!
bron: Net5.nl
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 23 januari 2005 @ 18:56:54 #168
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_24710298
ow da's mooi, da's al snel en weer op de zondag!!
in combi met Peking Express ofzo?!
pi_24946727
Yeah! Can't wait!
Knofje!
pi_24989322
Huisman en Janzen in Meiden van de Wit

Familiegeheimen, intriges en ontrouw zorgen dit vanaf zondag 5 maart (21:30) bij NET 5 voor een derde seizoen van de populaire dramaserie Meiden van De Wit.

De drie zussen Frederique (Angela Schijf), Floor (Eva Duijvestein) en Roos de Wit (Frédérique Huydts) gaan nog steeds tot het uiterste om hun zuivelbedrijf De Witte voor ondergang te behoeden. Ze krijgen echter onverwachts bezoek van een oude bekende, wat leidt tot een reeks heftige gebeurtenissen.

Naast de vertrouwde vaste cast zijn er dit seizoen gastrollen voor onder meer Michiel Huisman en Chantal Janzen. Michiel Huisman (Costa!, Phileine zegt Sorry, Floris) kruipt in de huid van Boudewijn, die het hart van één van de dames uit de serie sneller laat kloppen. Ook zullen musicalster/actrice Chantal Janzen (Saturday Night Fever, 42nd Street, Volle Maan) en acteur Johnny Kraaijkamp Jr. (De Jantjes, Het Zonnetje in Huis, Blauw Blauw) dit seizoen in de serie te zien zijn.

De draad wordt opgepakt na de geboorte van Floors zoon Cas. Floor is zielsgelukkig, maar maakt zich ondertussen grote zorgen om Daan (Daniel Boissevain), de vader van de kleine. Want waar is hij eigenlijk? Gert (Bart de Vries) is dol op Cas en wil zelf ook wel weer een kleine. Dit tot grote schrik van zijn ega Roos, die stiekem met het plan rondloopt met Peter (Chris Zegers) naar Boston te vertrekken. Frederique’s relatie met Freek (Thijs Römer) verloopt goed, al is het geluk van korte duur.

Naast spanningen op het relatievlak spelen er ook nog een aantal familiekwesties. Beth (Renée Soutendijk) heeft nog een rekening te vereffenen met Emma (Liz Snoijink), de moeder van de zussen. Als hun meest geduchte vijand Roy Geertse (Rik Launspach) uit de gevangenis wordt ontslagen en zint op wraak, slaat de vlam in de pan. Er valt een dode waarbij alle verdenkingen direct naar hem uitgaan. Tot ieders grote verbijstering legt de politie echter ook de meiden het vuur na aan de schenen. Deze ontwikkeling brengt de zussen van De Wit dichterbij elkaar dan ooit.

Meiden van De Wit ging in 2002 op NET 5 van start en speelt zich af in de zuivelwereld. De Witte is één van de laatste zelfstandig opererende zuivelfabrieken in Nederland. Klaas de Wit (Jan Decleir) heeft jarenlang de scepter over dit familiebedrijf gezwaaid met zijn drie dochters en zijn tweede vrouw Beth als aandeelhouders. Na de dood van hun vader hebben de zusjes, die jarenlang hun eigen weg zijn gegaan, hun krachten gebundeld om De Witte voor een dreigend faillissement te behoeden. Zij voeren een harde concurrentiestrijd en krijgen daarbij het nodige voor de kiezen.
~~~~~~~~~~
ik heb er weer zin in!!!
pi_25023631
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:59 schreef mouschy het volgende:

~~~~~~~~~~
ik heb er weer zin in!!!
me 2
How rude!
  donderdag 10 februari 2005 @ 19:38:08 #172
106856 MociN
Live your own legend
pi_25027253
Hey, er komt een derde seizoen! Nou nou, ik ben wel benieuwd hoor, maar we moeten nog een klein maandje wachten.
pi_25169881
op één is het nu bezig (Belgie)



meiden van de wit
Nederlandse dramaserie over drie jonge vrouwen die de leiding van het familiale zuivelbedrijf in handen te nemen.
24ste aflevering (reeks 2): "De tweeling"
De hoogzwangere Floor blijft met Fred lekker thuis, terwijl de rest van de familie naar het Negenhuizer festival gaat. Dan gebeurt er iets waar ze niet op heb

Echt een enge aflevering.... er zijn 2 mannen in huis...
[14.gif]
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:58:39 #174
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25169934
da's absoluut één van de beste
is 'n mini speelfilm op zich, inderdaad vrij eng....

wat een ongelooflijk irritante avatar heb jij....
pi_25170392
Niet leuk als je dan bij iemand op het huis past en alleen zit te kijken
pi_25286823
Vraagje, hoe heet dat liedje ookalweer dat je bij de preview hoort van de serie "Meiden van de Wit" .. zo een beroemd Nederlands talig liedje...
  zondag 27 februari 2005 @ 21:14:59 #177
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25287092
Abel - Onderweg?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zondag 27 februari 2005 @ 22:05:28 #178
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25287997
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:14 schreef Molluck het volgende:
Abel - Onderweg?
yep
pi_25297848
Jeej thanks people
  maandag 28 februari 2005 @ 20:26:23 #180
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_25301761
Hallo ben nieuw in deze topic, maar ook ik ben blij dat mvdw weer begint. Wat ik niet snap is waarom ze het niet de afgelopen weken hebben uitgezonden. Er is echt niets op tv op zondagavond en vanaf zondag weer van alles... grrrr. mvdw, rozengeur&wodkalime, peking express, de video gaat weer overuren draaien.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 10:50:43 #181
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25377394


Nieuwe persfoto
pi_25379162
yeah morgennnnnnnnnnnnn
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:50:00 #183
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25382080
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:13 schreef Riann het volgende:
yeah morgennnnnnnnnnnnn
  zondag 6 maart 2005 @ 09:06:03 #184
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25392443
vanavond
pi_25399131
Vanavond! Ik ga samen met 'n vriendin kijken! Wel klote dan rozengeur en wodkalime ook net vanavond weer begint! Meiden van de WIt rocks!
Knofje!
pi_25403736
tvp.....
pi_25403740
Het was weer leuk, zo te zien wordt dit weer een veel beter seizoen dan het tweede. De storende elementen van seizoen 2 ( Chris Zegers/Thijs Romer) zijn snel en soepel weggewerkt. Alleen jammer dat Beth nu dood is, maar dat viel te verwachten
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_25403843
Wie zegt dat ze dood is?
pi_25403929
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:25 schreef FortunaHome het volgende:
Wie zegt dat ze dood is?
Zag er behoorlijk dood uit naar mijn idee
Ik heb trouwens de samenvatting aan het begin van de aflevering gemist, daardoor was het nogal moeilijk te volgen vond ik. Seizoen 2 was al weer zo lang geleden.
Hoe zat dat ook alweer met Daan en die kidnapping en wat heeft die man die uitstel van betaling gaf er mee te maken. Voor de rest lijkt dit seizoen veel meer een vervolg op seizoen 1...en dat is goed
Why are you wearing that stupid man suit?
  Nerd met benen zondag 6 maart 2005 @ 23:30:36 #190
18073 miss_bleu
pi_25403944
altijd leuk vers bloed in serie's
Mag trouwens wel hopen dat Daan zijn zoontje nog te zien krijgt
  zondag 6 maart 2005 @ 23:31:49 #191
87485 Stjeafke
ben ik wel echt zo lief?
pi_25403970
Angela Schijf was vanmiddag bij Life & Cooking en had het over moord...

Als Beth niet dood is; waarom zie je de meiden dan bij het voorstukje zo triest bij die 'moord'plek staan?
Gewoon doen!
pi_25404207
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:31 schreef Stjeafke het volgende:
Angela Schijf was vanmiddag bij Life & Cooking en had het over moord...

Als Beth niet dood is; waarom zie je de meiden dan bij het voorstukje zo triest bij die 'moord'plek staan?
Voorstukjes niet meegerekend zie ik haar daar liggen en zolang ze in beeld was bewoog ze nog... dus als je eerlijk naar de serie kijkt is ze (nog) niet dood
  maandag 7 maart 2005 @ 00:43:16 #193
87485 Stjeafke
ben ik wel echt zo lief?
pi_25405334
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:44 schreef FortunaHome het volgende:

[..]

Voorstukjes niet meegerekend zie ik haar daar liggen en zolang ze in beeld was bewoog ze nog... dus als je eerlijk naar de serie kijkt is ze (nog) niet dood
Jaja.........voor nu heb je gelijk (en nee, dat heb je niet altijd ) Maar goed, we zullen volgende week zien dat ik gelijk had
Gewoon doen!
pi_25405488
Kan iemand (heeel kort) een samenvattinkje/uitlegje geven wat er in serie 1/2 gebeurde (wat essentieel is om t enigszins op te pikken)

Vanavond voor het eerst sinds een paar afleveringen van serie 1 weer gekeken, en wil t zeker gaan volgen, maar snap toch nog best n hoop niet...
Die Daan was toch de bad guy in serie 1? Waarom is t zo'n drama dat ie nu gemarteld wordt?
En wie is die man die uit de gevangenis vrijkwam, en wat is Liz Snoyinks connectie tot 'de meiden'?
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_25408312
Ze bewoog inderdaad nog en zat nog in de begintune, maar dat zegt natuurlijk niks. Jammer dat het zolang geduurd heeft, ben het verhaal rond Daan een beetje kwijtgeraakt. Een herhaling van de laatste afleveringen van seizoen 2 de afgelopen weken was niet onaardig geweest
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_25408653
Meiden van de Wit scoorde gister redelijk dramatisch laag. Een respectievelijke 634.000 kijkers. Als dat het hele seizoen zo door gaat is dit zonder twijfel het laatste seizoen van Meiden van de Wit...:(
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_25408835
quote:
Op maandag 7 maart 2005 10:13 schreef CryARiver het volgende:
Meiden van de Wit scoorde gister redelijk dramatisch laag. Een respectievelijke 634.000 kijkers. Als dat het hele seizoen zo door gaat is dit zonder twijfel het laatste seizoen van Meiden van de Wit...:(
Programmering is ook slecht
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_25408921
Angela met dikke buik
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_25408973
quote:
Op maandag 7 maart 2005 10:26 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Programmering is ook slecht
eensch... ben vergeten te kijken door rozengeur en wodka lime... wordt het nog herhaald ofzo?
  maandag 7 maart 2005 @ 10:47:24 #200
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25409138
Geweldig dat het er weer is [ondanks de slechte programering],
en wat een heerlijk lange afleveringen, mini-speelfilm op zich!

De aflevering was nog wat traag, maar da's meestal zo met de eerste. Toch soort van introductie
Beth dood [denk ik], da's klote maar wel aanleiding voor 'n mooi, spannend seizoen
overigens hetzelfde grapje als met Klaas in serie 1: wel in de leader v/d eerste aflevering en dus vrij onverwachts
mooi gemonteerd ook, met Blof op de achtergrond: "mooie dag voor de dood..."

Het naderende vertrek van Chris Zegers en Thijs Römer vind ik niet betreurenswaardig,
de terugkomst van Cees Geel juich ik juist toe!! Die man kan weinig fout doen...
Die nieuwe [Boudewijn] moet zich nog bewijzen maar heeft iig meer pit dan suffe Freek...

Al met al verwacht ik een seizoen met veel vragen en speculaties: wat willen Roy, Evert, Emma, Yakov [en evt. andere nieuwkomers/oude bekenden] nu eigenlijk, waarom, van wie, met wie?!?

* Babetje is tevreden

oh één minpuntje: de leadermuziek wordt elk seizoen 'n beetje duffer... zonde...
pi_25409260
quote:
Op maandag 7 maart 2005 00:53 schreef Mvnl het volgende:
Die Daan was toch de bad guy in serie 1? Waarom is t zo'n drama dat ie nu gemarteld wordt?
En wie is die man die uit de gevangenis vrijkwam, en wat is Liz Snoyinks connectie tot 'de meiden'?
Wat er met Daan aan de hand is weet ik eigenlijk ook niet.

Liz Snoyink speelt de biologische moeder van de meiden.
  maandag 7 maart 2005 @ 10:59:31 #202
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25409312
quote:
Op maandag 7 maart 2005 00:53 schreef Mvnl het volgende:
Kan iemand (heeel kort) een samenvattinkje/uitlegje geven wat er in serie 1/2 gebeurde (wat essentieel is om t enigszins op te pikken)

Vanavond voor het eerst sinds een paar afleveringen van serie 1 weer gekeken, en wil t zeker gaan volgen, maar snap toch nog best n hoop niet...
Die Daan was toch de bad guy in serie 1? Waarom is t zo'n drama dat ie nu gemarteld wordt?
En wie is die man die uit de gevangenis vrijkwam, en wat is Liz Snoyinks connectie tot 'de meiden'?
Daan was iid de badguy uit het eerste seizoen, hij had de coöperatie opgelicht en zat achter 't geld van De Witte aan... hij had 'n tapeje waar het afscheidspraatje van Klaas opstond en en chanteerde de meiden daarmee [bij zelfmoord keerde de verzekering niet uit]. Ondertussen wilde hij ook trouwen met Fred, zodat hij familie zou worden en nog meer geld kon opstrijken. Uiteindelijk werd hij net op tijd opgepakt en kreeg 'n taakstraf vanwege verduistering enzo...
Echter..... de dag voor de bruiloft was hij met Floor 't stro in gedoken en had haar bezwangerd. Toen hij hier later achterkwam ging ie de hele tijd slijmen enzo en ging zij uiteindelijk toch door de knieën [helaas]... het "ik hou van jou"-deel volgde en Daan zou geen foute klussen meer doen...
op 1 na dan, maar die mislukte: hij werd gepakt en zit nu dus vast.... wie zitten hier achter?!?!?!??!?

Roy was 'n loopjongen van Daan, hij had wat met Beth en probeerde de meiden ook geld afhandig te maken. Olivier kwam hier achter, Roy ging hem achtervolgen en Olivier kreeg vervolgens een ongeluk [viel in een hooischudder]. Roy werd opgepakt als 'de dader' en verdween achter de tralies...
pi_25409795
quote:
Op maandag 7 maart 2005 10:47 schreef babette21 het volgende:
oh één minpuntje: de leadermuziek wordt elk seizoen 'n beetje duffer... zonde...
Seizoen 1 was toch wel een mooie openingstune (of was dat 2)... naja, die van dit seizoen was niks.
Mooi, dat nummer van Blof, prachtig in beeld gebracht.
Bij dat stukje... "voor de dood" dat shot van Beth ... mooi
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_25410776
Fuck man! Wat 'n gave aflevering, ik vond alleen de begintune niet meer leuk oh, en Beth Pfff, ik wil niet dat ze dood gaat, maar ik vermoed dat dat wel gaat gebeuren! Het schijnt trouwesn ook dat Caro Lenssen, Renee's dochter, 'n grotere rol krijgt! Paula speelt ze trouwens voor diegene die dat niet weten
Gave aflevering! Zo nog even Rozengeur en Wodkalime kijken, want dat heb ik opgenomen!
Knofje!
  maandag 7 maart 2005 @ 13:02:12 #205
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_25411094
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Geweldige aflevering, ben zeer benieuwd naar het vervolg!!
pi_25411560
leuke geweldige eerste aflevering weer
pi_25412591
Ik vond het moeilijk te volgen. Seizoen 2 is alweer een tijdje geleden en ik had geen idee meer waar het over ging. Dat vond ik wat minder. Nu ik het hier teruglees begint het weer te dagen, maar ik vond het wel jammer dat het zo moeilijk was te begrijpen. .

Verder prima aflevering, natuurlijk. Hij duurde lekker lang.

Ik denk dat Emma achter de dood van Beth zit.
  maandag 7 maart 2005 @ 15:42:01 #208
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25413215
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat Emma achter de dood van Beth zit.
dat zou me niks verbazen, wat een vals wijf is dat zeg [ ]
maar Roy heeft ook reden om haar dood te wensen: dankzij haar zat hij in de bak!

om de dingen op 'n rijtje te zetten:

Daan was destijds de Grote Man; Roy en Evert werkte voor hem...
nu is Daan er met het geld van Yakov vandoor gegaan, Yakov wil wraak op Daan...
maar Daan wordt onder handen genomen door Evert... werkt Evert nu dan dus voor Yakov?
en was Yakov destijds niet óók al de grote baas?!?!?
past wel in de logica van Bella Bettien, waarin Daniel Boisevain ook één van de pionnetjes was;)

verder heeft Roy nog steeds connecties met Evert, maar werkte voorheen voor Daan...
zal hij nu dan nog voor Daan werken [lijkt me niet] of [in geval van de eerdere theorie] voor Yakov...
of gewoon voor niemand in 't bijzonder...
iig is 't duidelijk dat hij wraak wil op de meiden [waarom in godsnaam?] en [lijkt mij!] op Beth
[Roy zal overigens wel degene zijn die het filmpje in handen krijgt... gaat er weer gechanteerd worden

Emma werkt volgens mij met of voor niemand, maar wie weet werkt er iemand voor haar?!?
Emma is volgens mij gewoon vals en heeft een hekel aan Beth?! of...
is zij stiekem ook wraakzuchtig?! is daar echt reden voor....???
  maandag 7 maart 2005 @ 15:45:51 #209
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25413276
ow trouwens nog even over de leader:
erg jammer dat er bepaalde plotwendingen [te] duidelijk in beeld komen:(
  maandag 7 maart 2005 @ 17:25:20 #210
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25413896
quote:
Op maandag 7 maart 2005 10:47 schreef babette21 het volgende:
Geweldig dat het er weer is [ondanks de slechte programering],
en wat een heerlijk lange afleveringen, mini-speelfilm op zich!

De aflevering was nog wat traag, maar da's meestal zo met de eerste. Toch soort van introductie
Beth dood [denk ik], da's klote maar wel aanleiding voor 'n mooi, spannend seizoen
overigens hetzelfde grapje als met Klaas in serie 1: wel in de leader v/d eerste aflevering en dus vrij onverwachts
mooi gemonteerd ook, met Blof op de achtergrond: "mooie dag voor de dood..."

Het naderende vertrek van Chris Zegers en Thijs Römer vind ik niet betreurenswaardig,
de terugkomst van Cees Geel juich ik juist toe!! Die man kan weinig fout doen...
Die nieuwe [Boudewijn] moet zich nog bewijzen maar heeft iig meer pit dan suffe Freek...

Al met al verwacht ik een seizoen met veel vragen en speculaties: wat willen Roy, Evert, Emma, Yakov [en evt. andere nieuwkomers/oude bekenden] nu eigenlijk, waarom, van wie, met wie?!?

* Babetje is tevreden

oh één minpuntje: de leadermuziek wordt elk seizoen 'n beetje duffer... zonde...
Jij hebt wel gelijk. En zeker over die leader!
pi_25418084
Ja, dat van de leader vind ik ook jammer. Je zag de meiden al in 't bos staan, op 'n stuk dat was afgezet, dus dan gaat er bij mij al 'n belletje rinkelen als ik in de aflevering Beth bloedend op de grond zie liggen...jammer.
Knofje!
pi_25418996
quote:
Op maandag 7 maart 2005 00:43 schreef Stjeafke het volgende:

[..]

Jaja.........voor nu heb je gelijk (en nee, dat heb je niet altijd ) Maar goed, we zullen volgende week zien dat ik gelijk had
*Fortunahome heeft altijd gelijk
  dinsdag 8 maart 2005 @ 22:05:49 #213
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25431357
quote:
Op maandag 7 maart 2005 23:09 schreef kimmuts het volgende:
Ja, dat van de leader vind ik ook jammer. Je zag de meiden al in 't bos staan, op 'n stuk dat was afgezet, dus dan gaat er bij mij al 'n belletje rinkelen als ik in de aflevering Beth bloedend op de grond zie liggen...jammer.
Ja zeker jammer
Maar ik wist al dat ze der uit ging
vorig jaar wist Renee al dat ze niet mee kon doen aan de 3de seizoen
en toen vertrok Beth al, gelukkig kon ze nog wel mee doen aan 1 aflevering
  zondag 13 maart 2005 @ 22:59:08 #214
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25509841
ik vond 'm een beetje tegenvallen vandaag....
pi_25521531
Waarom zat Angela (ben nog niet zo thuis in de MvdW-namen) helemaal onder t bloed, terwijl ze Beth nog nauwelijks had aangeraakt? Beetje jammer...
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_25524018
seizoen 1 was goed
seizoen 2 was matig
aflevering 1 vond ik vrij saai
aflevering 2 heb ik gemist
ik denk dat ik maar stop met meiden van de wit...
pi_25524941
Pff, Beth dood. Jammer zeg. Ik vind MvdW nog steeds gaaf! Byte_me kom hier niet zeuren, als je toch niet meer kijkt!
Knofje!
pi_25527106
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 21:46 schreef kimmuts het volgende:
Pff, Beth dood. Jammer zeg. Ik vind MvdW nog steeds gaaf! Byte_me kom hier niet zeuren, als je toch niet meer kijkt!
niet zeuren, huilie
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:46:45 #219
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_25528969
'en wat deed je daar in die berm?'
'ehm....niks! gewoon zitten!'' hehehe. :0
Nou doe je het weer!
  donderdag 17 maart 2005 @ 21:14:31 #220
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25552473
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:00 schreef Mvnl het volgende:
Waarom zat Angela (ben nog niet zo thuis in de MvdW-namen) helemaal onder t bloed, terwijl ze Beth nog nauwelijks had aangeraakt? Beetje jammer...
heb je het einde wel gezien dan; dan kon je zien waarom
pi_25553126
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 21:14 schreef Woelli het volgende:

[..]

heb je het einde wel gezien dan; dan kon je zien waarom
uhhhm... wat dan?
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  vrijdag 18 maart 2005 @ 08:53:09 #222
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25559294
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 21:38 schreef Mvnl het volgende:

[..]

uhhhm... wat dan?
dan kon je zien waarom Frederique (angela) helemaal onder bloed zat
pi_25567835
Uh, waarom dan? Want dat heb ik blijkbaar gemist....
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:50:54 #224
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25569642
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:30 schreef Mvnl het volgende:
Uh, waarom dan? Want dat heb ik blijkbaar gemist....
Ze vond Beth en ging toen helemaal over haar heen hangen en legde haar bij der op schoot...
pi_25574605
Ja, maar voordat ze over haar heen ging hangen zag je al bloed op d'r vest (waarschijnlijk moest de take n paar keer over )
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:06:06 #226
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25575086
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 21:41 schreef Mvnl het volgende:
Ja, maar voordat ze over haar heen ging hangen zag je al bloed op d'r vest (waarschijnlijk moest de take n paar keer over )
ow, daar heb ik niet opgelet
want me vriendin zei dat ook al en had het einde niet gezien
pi_25609168
Vanavond weer!
Knofje!
  zondag 20 maart 2005 @ 14:56:52 #228
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25611032
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:46 schreef kimmuts het volgende:
Vanavond weer!
  zondag 20 maart 2005 @ 18:06:06 #229
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25615441
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:46 schreef kimmuts het volgende:
Vanavond weer!
olé olé Maar hopelijk wel met wat meer actie dan vorige week

edit: Oh ja, én dialogen, want die worden ons tot nu toe ook nog onthouden....
pi_25615762
Ik vond t vorige week juist super
arme Beth even leek het er nog op dat ze het zou overleven maar helaas
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 20 maart 2005 @ 18:24:29 #231
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25615850
ja Beth was sip.... kut dat ze eruit is....
ik vond de aflevering niet slecht, maar toch enigszins teleurstellend: er gebeurt gewoon echt geen fuck
niet dat ik op heel veel actie zit te wachten, maar - zoals ik net ook al zei: ik mis de scherpe dialogen

maar goed: vanavond herkansing
  zondag 20 maart 2005 @ 18:25:17 #232
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_25615868
Zeer benieuwd welke verhaallijnen zich nog gaan ontwikkelen. De aankondiging zag er in ieder geval veel belovend uit.

Toch wel een beetje een tvp
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  zondag 20 maart 2005 @ 19:57:36 #233
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25617847
wie denken jullie dat er achter zit dan?
Ik denk die Yakov !!
  zondag 20 maart 2005 @ 20:01:08 #234
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_25617946
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:57 schreef Woelli het volgende:
wie denken jullie dat er achter zit dan?
Ik denk die Yakov !!
Oe ja! Daar heb ik ook aan gedacht, ik vertrouw die vent voor geen meter! Ik heb trouwens ook aan Emma gedacht....
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_25618077
Heb 't vorige week nie gezien... heb nu alweer zin in vanavond. Topserie.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  zondag 20 maart 2005 @ 20:11:08 #236
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25618235
Yakov ligt veel te veel voor de hand...
Emma trouwens ook, maar desondanks: ik vertrouw haar voor geen cent...
  zondag 20 maart 2005 @ 20:12:51 #237
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25618272
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:05 schreef mark_03 het volgende:
Heb 't vorige week nie gezien... heb nu alweer zin in vanavond. Topserie.
je hebt [wat betreft het verhaal dan] niet zoveel gemist
Fred heeft Beth gevonden, die op dat moment dood lag te gaan
Roy werd opgepakt voor verhoor, maar had 'n alibi [bewakingsband in supermarkt]
Daan is nog steeds gevangen en moest van Evert een filmpje opnemen voor Yakov...
pi_25618315
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:12 schreef babette21 het volgende:

[..]

je hebt [wat betreft het verhaal dan] niet zoveel gemist
Fred heeft Beth gevonden, die op dat moment dood lag te gaan
Roy werd opgepakt voor verhoor, maar had 'n alibi [bewakingsband in supermarkt]
Daan is nog steeds gevangen en moest van Evert een filmpje opnemen voor Yakov...
Dankje, neem aan dat er voor de aflevering van vanavond nog wel ff een terugblik komt op vorige week.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_25619121
Hoe zit dat eigenlijk met dat filmpje van Daan?
Met z'n bebloedde kop komt t toch niet bepaald over alsof zijn video-boodschap vrijwillig is ingesproken?
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  maandag 21 maart 2005 @ 12:23:26 #240
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_25632272
Ze gaan Fred er gewoon inluizen!!!! En wat moet Chantal Janzen daar ineens???

Vond het een goede aflevering gisteren, veel losse eindjes zeg maar. Ben echt benieuwd hoe het nu verder gaat...
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  maandag 21 maart 2005 @ 14:38:19 #241
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25635128
ik vond 'm deze keer ook prima in elkaar zitten, heb me wel vermaakt

mja Chantal Janssen [weet nog geen personagenaam] kwam natuurlijk niet voor niks langs op de begrafenis
en Fred wordt er uiteraard ingeluisd.....
hoewel, stel dat [één van] de meiden daadwerkelijk iets met het gebeuren te maken heeft?!
zou wél verrassend zijn..........
pi_25635668
quote:
Op maandag 21 maart 2005 14:38 schreef babette21 het volgende:
ik vond 'm deze keer ook prima in elkaar zitten, heb me wel vermaakt

mja Chantal Janssen [weet nog geen personagenaam] kwam natuurlijk niet voor niks langs op de begrafenis
en Fred wordt er uiteraard ingeluisd.....
hoewel, stel dat [één van] de meiden daadwerkelijk iets met het gebeuren te maken heeft?!
zou wél verrassend zijn..........
Was dat Chantal Janzen ? Is me nie eens opgevallen Goeie aflevering gister, wel weer op sommige momenten erg langdradig. En die muziek steeds in die afleveringen,... dat doet 't m wel.
(ben dan ook liefhebber van Nederpop maargoed )
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  maandag 21 maart 2005 @ 15:47:15 #243
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_25636677
quote:
Op maandag 21 maart 2005 14:38 schreef babette21 het volgende:
ik vond 'm deze keer ook prima in elkaar zitten, heb me wel vermaakt

mja Chantal Janssen [weet nog geen personagenaam] kwam natuurlijk niet voor niks langs op de begrafenis
en Fred wordt er uiteraard ingeluisd.....
hoewel, stel dat [één van] de meiden daadwerkelijk iets met het gebeuren te maken heeft?!
zou wél verrassend zijn..........
Chantal Janzen heet volgens mij Wendy, dacht ik te lezen op de aftiteling...
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  maandag 21 maart 2005 @ 15:55:38 #244
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_25636878
Gelukkig beginnen ze vanavond opnieuw..kan ik t ook volgen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_25637114
Ik ben er 100% van overtuigd dat Emma het gedaan heeft
Geen idee waarom eigenlijk .........
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 21 maart 2005 @ 16:46:14 #246
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25638191
Chantal zal wel een dochter zijn van Beth.

Ik denk zelf dat dat ''Felcia'' (dat meisje met die drankjes voor Roy) het heeft gedaan.
  zondag 27 maart 2005 @ 12:09:13 #247
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25776892
vanavond
pi_25798598
LOL, het heeft even geduurd voordat ik dit topic gevonden had:)

kan die vreselijke Johnny Kraaykamp weg?
ik was net zo blij dat we van Chris Zegers en Thijs Romer af waren
[die laatste stond vandaag overigens nog wel op de aftiteling]
komt die kwal de boel verzieken.
Liz Snoyink had ik dit seizoen eigenlijk ook niet meer terug verwacht, maar helaas...

trage aflevering vandaag.
met name de scenes tussen Johnny Kraaykamp en Angela Schijf kwamen helemaal niet van de grond.
ik heb sowieso de indruk dat er slechter geacteerd wordt dit seizoen?
Ik snap inmiddels niet meer waarom ik Ferderique Huyds altijd zo hoog ingeschat heb....
maar Rik Launspach blijft geweldig

ik denk dat Beth nog wel uit de dood herrijst, anders gaan ze Renee Soutendijk toch niet in de nieuwe leader zetten?
pi_25800498
Ik vond het een trage aflevering! Kwam niet echt opgang Lag het aan mij of was de beeld / film kwaliteit ook niet zo goed
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_25800788
Ik denk ook dat Emma het heeft gedaan.

Die vrouw die Frederique had herkend geloof ik dan ook niet, die zal wel zijn omgekocht.
pi_25801298
Of.....die vrouw was in de war, Emma en Fred lijken op elkaar ofzo Of Chantal Janse heeft het gedaan, zij verloren dochter van Beth neemt wraak!

naja, geef het ook maar een draai hoor

We wachten het maar rustig af
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 28 maart 2005 @ 11:36:46 #252
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25801437
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:42 schreef Beaker het volgende:
Lag het aan mij of was de beeld / film kwaliteit ook niet zo goed
mja er werd 'n wat vreemde filter gebruikt... vond 't nogal storend....

ze proppen zoveel verhaaltjes in één seizoen dat er eigenlijk niets écht van de grond komt
behalve heel veel vaagheid dan... ik wacht nog steeds op m'n dialogen....

oh en dat met die vinger.... dat hadden ze niet hoeven doen....
pi_25803433
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:42 schreef Beaker het volgende:
Ik vond het een trage aflevering! Kwam niet echt opgang Lag het aan mij of was de beeld / film kwaliteit ook niet zo goed
Dat had ik ook... net of ik naar een amateur pornofilm zat te kijken. Heel vaag camerawerk. Normaal gesproken is dat bij deze serie prima in orde... hoop dat 't volgende week beter is, want 't is zeer irritant

Verder wel een redelijke aflevering, maar mag wel wat meer snelheid in komen
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  maandag 28 maart 2005 @ 13:36:18 #254
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25804326
IK snap het niet meer dat gedoe tussen Yakov, Daan, Roy en Evert
pi_25844876
Die vrouw was trouwens Marjolein Beumer, de zus van Famke Jansen En ik denk dat ze omgekocht is door Roy. hehe.
Knofje!
  woensdag 30 maart 2005 @ 08:35:59 #256
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25848604
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:51 schreef kimmuts het volgende:
Die vrouw was trouwens Marjolein Beumer, de zus van Famke Jansen En ik denk dat ze omgekocht is door Roy. hehe.
denk ik ook
  zondag 3 april 2005 @ 22:01:53 #257
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25964099
jezus, wat is dat nasynchroniseren beroerd gedaan zeg....
pi_25965166
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:01 schreef babette21 het volgende:
jezus, wat is dat nasynchroniseren beroerd gedaan zeg....
dat is echt lomp.....
  zondag 3 april 2005 @ 22:48:45 #259
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25965362
Meesterlijke actie van Roos hoe zij zich uit die limo redde.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 3 april 2005 @ 22:50:16 #260
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25965397
de rest van de aflevering was oké...

waar zou Fred mee gechanteerd worden?! en door wie...??

Emma komt eindelijk 'n beetje los, zo op de achtergrond... en de rol van Roy blijft geweldig
en 't seizoen is nu al compleet: Floor heeft weer iemand in elkaar mogen rossen!!
pi_25965547
hmz, ik ben nog steeds niet echt enthousiast over de acteerprestaties dit seizoen, muv. Rik Launspach
kunnen de tweelingbroertjes niet nog een keertje komen opdraven;)
ik heb wel de indruk dat de rol van Frederique Huydts nou eindelijk een beetje minder duf gaat worden?
  zondag 3 april 2005 @ 23:01:52 #262
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25965675
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:56 schreef Wup het volgende:
hmz, ik ben nog steeds niet echt enthousiast over de acteerprestaties dit seizoen, muv. Rik Launspach
Rik is geweldig, nog beter dan in 't eerste seizoen!
verder is 't inderdaad 'n beetje mat al is dat niet geheel aan de acteurs te wijden: ze krijgen weinig kansen
Johnny Kraaykamp valt ernstig tegen...
quote:
kunnen de tweelingbroertjes niet nog een keertje komen opdraven;)
yes please!!! [ben overigens wel blij dat die Piet pleite is...]
quote:
ik heb wel de indruk dat de rol van Frederique Huydts nou eindelijk een beetje minder duf gaat worden?
dan mag ze eerst wel eens stoppen met dat janken om Gert... de man is 'n softie, let him go!
ze had wél een mooie jurk aan, tijdens die vage borrel.... ze wordt wat meer vrouw en wat minder moeder... da's goed!!
pi_25965922
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:01 schreef babette21 het volgende:
Johnny Kraaykamp valt ernstig tegen...
ik heb toch al zo een hekel aan hem, ik vind het gewoon geen goede acteur, tenminste niet voor dit soort acteerwerk; ik kijk te weinig comedy's om hem daarin te kunnen beoordelen maar ik hoop voor hem dat hij dat beter doet...
quote:
dan mag ze eerst wel eens stoppen met dat janken om Gert... de man is 'n softie, let him go!
ze had wél een mooie jurk aan, tijdens die vage borrel.... ze wordt wat meer vrouw en wat minder moeder... da's goed!!
Gert is net Jasper in Rozengeur & Wodkalime, heb ik ook 3 seizoenen moeten wachten tot hij eindelijk eens wilde oprotten.....
ja ze zag er goed uit maar daar doen we het niet voor.
maar ik vind alle 3 de dames niet geweldig presteren dit seizoen.
Liz Snoyink, waar ik eigenlijk helemaal geen voorstander van ben, gaat er dit seizoen juist wel op vooruit. En haar rol ook trouwens.

maar het blijft een toffe serie hoor.
  maandag 4 april 2005 @ 09:43:20 #264
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25971054
perfecte vergelijking!!

Emma begint eindelijk vals te worden, dat staat haar wel...

en yep, "tof" is ook hier weer 't juiste woordje:)
pi_25971152
En dat oppasmeisje met d'r avond HAVO
Ik vind de serie de laatste tijd wat traag, erg jammer
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_25974083
Gerrit

Ik pas me aan aan wat Mark_03 zegt, beetje trage boel
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 4 april 2005 @ 19:32:11 #267
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25983671
Wat zal der op dat blaadje hebben gestaan wat Frederique las in haar cel. Ik denk iets van dat zei moest zeggen dat zij Beth had vermoord anders zal der iets gebeuren met Roos of Floor
  dinsdag 5 april 2005 @ 13:22:24 #268
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25998608
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:32 schreef Woelli het volgende:
Wat zal der op dat blaadje hebben gestaan wat Frederique las in haar cel. Ik denk iets van dat zei moest zeggen dat zij Beth had vermoord anders zal der iets gebeuren met Roos of Floor
Of er stond gewoon dat Emma achter de moord zat en Fred heeft daarna bekend om haar te beschermen. Het blijft tenslotte haar moeder en zij is wat familiebanden betreft toch wel de meest emotionele van de drie zussen.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 5 april 2005 @ 13:38:45 #269
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25999035
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 13:22 schreef Zhenar het volgende:
Of er stond gewoon dat Emma achter de moord zat en Fred heeft daarna bekend om haar te beschermen. Het blijft tenslotte haar moeder en zij is wat familiebanden betreft toch wel de meest emotionele van de drie zussen.
hm ik denk toch eerder aan chantage... misschien willen ze Cas wat aandoen ofzo?!
of worden ze toch gechanteerd door Roy, die dat filmpje van Klaas heeft...??
zou ze daar zover voor gaan:
zou toch liever voor verzekeringsfraude de bank in gaan dan voor moord....
pi_26141556
Goeie aflvering gister. Lekker vlot, grappig ... ja, het niveau uit de betere tijden komt hopelijk nu weer terug
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_26141608
Gheheheheheheh wij hadden besloten om niet meer te kijken als het eerste half uur van deze aflevering klote zou zijn ( ) gelukkig was het sinds tijden weer een leuke, goede aflevering
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 11 april 2005 @ 10:26:34 #272
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_26141893
Gert VS. Geertsen...

Ik vond de verklaring voor Freds bekentenis wel slap; snap niet waarom ze daarop is ingegaan.

Wie is die cigarette smoking man precies?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 11 april 2005 @ 12:26:54 #273
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_26144515
De officier van Justitie toch?
pi_26145005
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:26 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond de verklaring voor Freds bekentenis wel slap; snap niet waarom ze daarop is ingegaan.
Ze moest daar wel op ingaan. Als ze dat niet deed, werd de CD-rom met de verklaring van hun vader naar de rechter gestuurd: dan zou die er achter komen dat ze zijn opgelicht door de zusjes de Wit en zouden ze hun geld in moeten leveren (ze hebben immers geen recht op het geld van die levensverzekering omdat hun vader zelfmoord had gepleegd).
pi_26145049
X-Files-achtige sferen opeens met die cigarette-smoking man die niets zegt.....
pi_26146736
Crook je icoontje eng
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 11 april 2005 @ 14:34:37 #277
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_26147215
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:49 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ze moest daar wel op ingaan. Als ze dat niet deed, werd de CD-rom met de verklaring van hun vader naar de rechter gestuurd: dan zou die er achter komen dat ze zijn opgelicht door de zusjes de Wit en zouden ze hun geld in moeten leveren (ze hebben immers geen recht op het geld van die levensverzekering omdat hun vader zelfmoord had gepleegd).
Beter het geld kwijt dan de bak in voor moord, lijkt mij.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 11 april 2005 @ 15:28:41 #278
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_26148608
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:34 schreef Zhenar het volgende:
Beter het geld kwijt dan de bak in voor moord, lijkt mij.
behalve het geld kwijt draaien ze dan toch ook de bak in, voor verzekeringsfraude ofzo?!
maar in dat geval zijn ze wel gezellig met z'n drieën

dat sms'en was laatst trouwens in 't nieuws, zou de reden zijn waarom gevangenen geen tv meer op hun cel mogen
pi_26148885
quote:
Op maandag 11 april 2005 15:28 schreef babette21 het volgende:

[..]


dat sms'en was laatst trouwens in 't nieuws, zou de reden zijn waarom gevangenen geen tv meer op hun cel mogen
is op zich ook vrij geniaal bedacht....

Tging wel bizar snel alleen, die smsjes, in het echt gaat dat niet zo snel
pi_26151085
ik vind het echt gaar dit seizoen
pi_26153175
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:17 schreef mic_forever het volgende:
ik vind het echt gaar dit seizoen
Als het niveau zich doorzet als gister is ingezet, kan dit best een goed seizoen worden. Vooral met Gert (en dat meisje )
Waar is Chantal Janzen gebleven? Sinds die begravenis nooit meer gezien. Van Olivier en Paula zie je ook maar heel erg weinig.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_26155122
Ja, vooral Olivier heb ik nog maar erg weinig gezien dit seizoen. En ik vind dat Daan ook een beetje op de achtergrond is geschoven.
Overigens is Roy wel érg goed Verder vind ik dit seizoen tot nu toe ook wat minder dan de vorige twee.
pi_26156226
Weet je wie dat leuke meisje is, Mark?

Dat is . Sophie Tabouret. .

Ook bekend van de Hi reclame (Ik ben volslagen mobiel). En de hippe BNN serie Cut!.
pi_26157914
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weet je wie dat leuke meisje is, Mark?

Dat is . Sophie Tabouret. .

Ook bekend van de Hi reclame (Ik ben volslagen mobiel). En de hippe BNN serie Cut!.

Mooie meid... ik ga zo ff googlen
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_26310130
Meuh, ik vond het maar een matige aflevering. Die hele ontvoering raakte kant noch wal.
pi_26316178
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:48 schreef Tom_Tom- het volgende:


Dat is . Sophie Tabouret. .
Gerrit

Die ontvoering hebben ze natuurlijk geplant zodat de reddende engel de job toch zal krijgen

Voor de rest matigjes
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_26316737
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:41 schreef Beaker het volgende:

[..]

Gerrit

Die ontvoering hebben ze natuurlijk geplant zodat de reddende engel de job toch zal krijgen

Voor de rest matigjes
Maarja, of dat nou een hele aflevering moest duren
Angela was ook niet in beeld
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_26316777
Tja, beetje overdreven
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 18 april 2005 @ 11:07:42 #289
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_26317719
ik vond 't wel vermakelijk... niets hoogstaand, maar redelijk amusant...

uiteraard voorspelbaar dat het goed af zou lopen, maar 't was iig te volgen
tenminste maar 1 verhaaltje [met wat kleine zijlijntjes], en ruimte voor 'n dialoogje hier en daar
Floor mocht ook eindelijk 'n beetje in actie komen, net als mijn andere held: Evert!

ik kon alleen die actie van Roos niet helemaal volgen, dat bezoekje aan Boudewijn.... wie wel?!
pi_26318621
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:07 schreef babette21 het volgende:
ik vond 't wel vermakelijk... niets hoogstaand, maar redelijk amusant...

uiteraard voorspelbaar dat het goed af zou lopen, maar 't was iig te volgen
tenminste maar 1 verhaaltje [met wat kleine zijlijntjes], en ruimte voor 'n dialoogje hier en daar
Floor mocht ook eindelijk 'n beetje in actie komen, net als mijn andere held: Evert!

ik kon alleen die actie van Roos niet helemaal volgen, dat bezoekje aan Boudewijn.... wie wel?!
En wat heeft Chantal daar nou voor een rol ... gister weer 10 seconden in beeld
En Sarah was weer leuk
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_26318834
Chantal die heeft helemaal geen toevoeging in de serie
Laat haar nou maar gewoon met Carlo door het beeld huppelen .......
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 18 april 2005 @ 13:10:08 #292
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_26320667
van Chantal kunnen we vast nog wel iets verwachten toch?!
ze laten haar toch niet voor niets met 'n zwart pruikje opdraven??!

zal me niks verbazen zal zij "het brein" achter het alles blijkt te zijn..... maar waarom?!?!??
pi_26320880
quote:
Op maandag 18 april 2005 13:10 schreef babette21 het volgende:
van Chantal kunnen we vast nog wel iets verwachten toch?!
ze laten haar toch niet voor niets met 'n zwart pruikje opdraven??!

zal me niks verbazen zal zij "het brein" achter het alles blijkt te zijn..... maar waarom?!?!??
Ze heeft er vast iets mee te maken, ze was ook op de begravenis van Beth
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  maandag 25 april 2005 @ 10:47:27 #294
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_26492890
Ik vond 't wel leuk gisteren!!

't verhaal begint eindelijk 'n beetje te vlotten [moet ook wel, we zijn over de helft]

Ik heb zo'n vermoeden dat patsertje Roy, net als in seizoen 1, gewoon 'n loopjongetje blijkt te zijn. Hij is alleen te stom om het zelf door te hebben. En Emma heeft haar onschuld voor mij ook nog niet bewezen, dat joch van haar [Carlo!!!] wilde vast wel even meewerken voor wat extra fooi...

Lindler is trouwens ook vaag... een aangezien hij vorig jaar nog de advocaat van Emma was....!?!?

wil iemand Gert even wegsturen? Na burgelijksaai wordt ie nu ook nog kwijlerig en pedo...
pi_26494445
komt er ook nog ooit een herhaling van. Mijn vriend heeft hem wel opgenomen maar ik kan die dan pas vrijdag kijken.
pi_26494589
quote:
Op maandag 25 april 2005 10:47 schreef babette21 het volgende:
Ik vond 't wel leuk gisteren!!

't verhaal begint eindelijk 'n beetje te vlotten [moet ook wel, we zijn over de helft]

Ik heb zo'n vermoeden dat patsertje Roy, net als in seizoen 1, gewoon 'n loopjongetje blijkt te zijn. Hij is alleen te stom om het zelf door te hebben. En Emma heeft haar onschuld voor mij ook nog niet bewezen, dat joch van haar [Carlo!!!] wilde vast wel even meewerken voor wat extra fooi...

Lindler is trouwens ook vaag... een aangezien hij vorig jaar nog de advocaat van Emma was....!?!?

wil iemand Gert even wegsturen? Na burgelijksaai wordt ie nu ook nog kwijlerig en pedo...
Vind dat lijntje van Gert juist leuk (ook omdat Sophie zo leuk is )
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  zondag 8 mei 2005 @ 22:40:34 #297
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_26838114
wow wat is 't stil hier... anyway

geweldige aflevering!!! ik zat helemaal blij te wezen
wel jammer van dat gephotoshop/-bluesceen [regisseur van ONM??] maar verder helemaal top!!

wat zou Floor in Godsnaam van Kinky willen?!???
pi_26838203
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:40 schreef babette21 het volgende:
wel jammer van dat gephotoshop/-bluesceen [regisseur van ONM??] maar verder helemaal top!!
Dat zag er echt heel erg armzalig uit, vreselijk.

Maar eindelijk begint het echt een leuk seizoen te worden. Na die ontvoeringsaflevering begon ik de hoop echt op te geven, maar nu heb ik er toch weer vertrouwen in.

Ik ben benieuwd naar volgende week!
pi_26838819
Goeie aflevering ... alleen Caro in die auto... zoooo nep En dat blue screen in de rechtzaal. Kan me niet voorstellen dat daar geen budget meer voor was
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  zondag 8 mei 2005 @ 23:28:16 #300
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_26839739
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
maar nu heb ik er toch weer vertrouwen in.
Ik ben benieuwd naar volgende week!
beetje jammer wel dat 't seizoen alweer bijna afgelopen is...

psje: Ten Damme ligt klaar [in de niet lettelijke zin van 't woord haha]...
pi_26839812
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:28 schreef babette21 het volgende:
psje: Ten Damme ligt klaar [in de niet lettelijke zin van 't woord haha]...
Mooi! Jeff ook, maar ik moet nog even wachten, ik heb bij bol.com een CD besteld die deze week komt, dan heb ik een fijne bubbeltjesplasticenvelop waar 'ie in kan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')