en dan heel stiekum even proeft....
iemand?
quote:Zout?
Op maandag 3 november 2003 01:27 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, lekker is 't niet. Smaakt eigenlijk naar niets. Beetje zout ofzo.
Nou nee, dat heb ik er nu nooit uit kunnen halen
vroeger vond ik het al vies om het aan mijn handen te hebben
quote:Sorry, schat.
Op maandag 3 november 2003 01:28 schreef Ovanaskat het volgende:Zout?
*vruchtensap drink*
quote:dit was dus een vraag aan mensen die dat een keertje stiekum hebben gedaan niet mensen die er een hobby van maken
Op maandag 3 november 2003 01:28 schreef Ovanaskat het volgende:[..]
Zout?
quote:Ophef???
Op maandag 3 november 2003 01:29 schreef Grayburn het volgende:
Swowball of hoe heet dat? Ik snap de ophef niet, smaakt niet echt vies ofzo.
Ik vraag het gewoon, het lijkt me alleen niet echt lekker, ik heb gewoon iets tegen dingen proeven die uit een pisgat komen
quote:Tja, vind ik een beetje hypocriet.
Op maandag 3 november 2003 01:29 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
nee ik moet er echt niet aan denkenvroeger vond ik het al vies om het aan mijn handen te hebben
quote:Kiwi's schijnen ook wonderen te verrichten
Op maandag 3 november 2003 01:30 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Sorry, schat.
*vruchtensap drink*
quote:Lekker wil ik niet zeggen, het is niet vies in ieder geval. Mijnes dan hè
Op maandag 3 november 2003 01:31 schreef GWD het volgende:[..]
Ophef???
Ik vraag het gewoon, het lijkt me alleen niet echt lekker, ik heb gewoon iets tegen dingen proeven die uit een pisgat komen
quote:kzal het zo eens proberen
Op maandag 3 november 2003 01:33 schreef Grayburn het volgende:[..]
Lekker wil ik niet zeggen, het is niet vies in ieder geval. Mijnes dan hè
.
quote:Grayburn pijpen?
Op maandag 3 november 2003 01:33 schreef GWD het volgende:kzal het zo eens proberen
quote:Nee
Op maandag 3 november 2003 01:34 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Grayburn pijpen?
.
quote:Je hebt altijd mensen die het willen verpesten hè
Op maandag 3 november 2003 01:33 schreef DennisMoore het volgende:
[Sperma] Welke man..
Hoe smaakt sperma?
quote:euh ... kan ik ook doen
Op maandag 3 november 2003 01:34 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Grayburn pijpen?
.
maar het lijkt met niet zo'n prettig plan eigenlijk
quote:Misschien denkt Grayburn daar anders over..
Op maandag 3 november 2003 01:36 schreef GWD het volgende:[..]
euh ... kan ik ook doen
quote:
Op maandag 3 november 2003 01:38 schreef SliderTPP het volgende:[..]
Misschien denkt Grayburn daar anders over..
quote:Wat een gelul om dat meteen weer hypocriet te noemen. Alsof het "moet".
Op maandag 3 november 2003 01:31 schreef Ovanaskat het volgende:[..]
Tja, vind ik een beetje hypocriet.
Ik vind het ook prettig dat m'n meid van dat moment het doorslikt i.p.v. het uitspuugt, dan moet je zelf ook niet gaan zeiken dat je het vies vindt...
Zelf heb ik er geen enkel probleem mee, maar die 'voor wat hoort was' gedachte kan ik niet helemaal plaatsen. Het gaat er toch om dat je het leuk hebt, waarom zou je dan iets moeten doen wat je absoluut niet ziet zitten? Anders zou een meid die jou niet wil pijpen ook hypocriet zijn, "want ik bef haar toch ook?". Ze moet het doen omdat ze het leuk vindt om te doen, en nergens anders om.
Onzin, kortom.
quote:Dat moet ik ook maar eens proberen dan, want bij mij is het toch echt zout
Op maandag 3 november 2003 01:32 schreef Ovanaskat het volgende:[..]
Kiwi's schijnen ook wonderen te verrichten
quote:Waar heb jij het over
Op maandag 3 november 2003 01:41 schreef Kwark het volgende:[..]
Wat een gelul om dat meteen weer hypocriet te noemen. Alsof het "moet".
Zelf heb ik er geen enkel probleem mee, maar die 'voor wat hoort was' gedachte kan ik niet helemaal plaatsen. Het gaat er toch om dat je het leuk hebt, waarom zou je dan iets moeten doen wat je absoluut niet ziet zitten? Anders zou een meid die jou niet wil pijpen ook hypocriet zijn, "want ik bef haar toch ook?". Ze moet het doen omdat ze het leuk vindt om te doen, en nergens anders om.
Onzin, kortom.
Ik zeg alleen dat veel mannen zeggen nooit zaad te willen proeven omdat dat goor is maar wel van hun vriendin verwachten dat ze het doorslikt
Ik zeg toch niet dat je ongevraagd haar hele keel volspuit met je complete maandvoorraad?
quote:veel vrouwen zouden het ook ranzig vinden om hun eigen "sappen" in hun mond te krijgen, en dat krijgen wij wel nietwaar?
Op maandag 3 november 2003 01:45 schreef Ovanaskat het volgende:[..]
Waar heb jij het over
Ik zeg alleen dat veel mannen zeggen nooit zaad te willen proeven omdat dat goor is maar wel van hun vriendin verwachten dat ze het doorslikt
Ik zeg toch niet dat je ongevraagd haar hele keel volspuit met je complete maandvoorraad?
quote:Tot nu toe nog geen enkele vrouw waar ik mee naar bed ben geweest
Op maandag 3 november 2003 01:46 schreef Armin het volgende:[..]
veel vrouwen zouden het ook ranzig vinden om hun eigen "sappen" in hun mond te krijgen, en dat krijgen wij wel nietwaar?
quote:dus jij beft ook niet?
Ophef???
quote:Nee, waar haal je dat vandaan dan?
Op maandag 3 november 2003 01:45 schreef Ovanaskat het volgende:
quote:Ik snap dus echt niet wat daar hypocriet aan is. Het is met twee maten meten ja. Maar dat is toch logisch? De een is een man, de ander een vrouw, punt. Moeten die mannen dan ook maar eens iemand pijpen, omdat ze dit van hun vriendin verwachten?
[..]Waar heb jij het over
Overigens geloof ik er niks van dat veel mannen van hun vriendin "verwachten" dat ze slikt. Dat ze het leuk zouden vinden, okee, maar "verwachten"? .
quote:Correcta
Op maandag 3 november 2003 01:48 schreef bier2k3 het volgende:[..]
dus jij beft ook niet?
quote:Waarom niet, je zuigt zowiezo...
Op maandag 3 november 2003 01:36 schreef GWD het volgende:[..]
euh ... kan ik ook doen
quote:De gemiddelde man die het zou overkomen dat zijn vriendin het uit zou spugen zou er hier direct een topic over openen met de vraag of dat wel normaal is
Op maandag 3 november 2003 01:51 schreef Kwark het volgende:
Overigens geloof ik er niks van dat veel mannen van hun vriendin "verwachten" dat ze slikt. Dat ze het leuk zouden vinden, okee, maar "verwachten"?.
Maar om het hypocriet te noemen als het je niks lijkt vind ik absolute kul.
quote:Misschien moet je dan je kennissenkring eens herevalueren
Op maandag 3 november 2003 01:52 schreef Ovanaskat het volgende:[..]
De gemiddelde man die het zou overkomen dat zijn vriendin het uit zou spugen zou er hier direct een topic over openen met de vraag of dat wel normaal is
quote:Ik had het dan ook niet over m'n kennissenkring, maar over de gemiddelde fokker.
Op maandag 3 november 2003 01:58 schreef Kwark het volgende:[..]
Misschien moet je dan je kennissenkring eens herevalueren
. Ik heb geen idee met wat voor figuren jij omgaat maar een beetje kerel heeft toch wel het realiteitsbesef om te snappen dat niet elke vrouw kirrend en smakkend aan zijn tap zal hangen om maar geen druppel van het kostbare vocht verloren te laten gaan. 't is leuk als het gebeurt, maar absoluut geen vereiste ofzo.
quote:geslacht: vrouw
Op maandag 3 november 2003 02:01 schreef Ovanaskat het volgende:[..]
Ik had het dan ook niet over m'n kennissenkring, maar over de gemiddelde fokker.
En tja, mijn praktijkervaring is dat tot nu toe elke vrouw netjes alles doorslikte zonder te morsen.
Zal wel met m'n goede lichaamshygiene te maken hebben, of het is toeval
Ik denk dat het geen ruk te maken heeft met lichaamshygiëne. Althans, ik schrob niet geregeld mijn prostaat uit onder de douche, jij wel?
quote:Ik denk dat een vrouw liever het smegmavrije geslachtsdeel van een frisse en verzorgde jongeman in haar mond neemt dan dat van de gemiddelde zwerver.
Op maandag 3 november 2003 02:02 schreef Kwark het volgende:[..]
geslacht: vrouw
.
Ik denk dat het geen ruk te maken heeft met lichaamshygiëne. Althans, ik schrob niet geregeld mijn prostaat uit onder de douche, jij wel?
quote:haha serieus? Ik heb het trouwens nooit geprobeerd hoor, maar aangezien ze het al ranzig vond om haarzelf daar aan te raken....
Op maandag 3 november 2003 01:48 schreef Ovanaskat het volgende:[..]
Tot nu toe nog geen enkele vrouw waar ik mee naar bed ben geweest
Mijn ervaring is juist dat ze het geil vinden als ik tijdens het bevredigen met mn vingers even tussendoor een vinger in hun mond duw...
quote:Zo hej
Op maandag 3 november 2003 02:05 schreef Armin het volgende:[..]
haha serieus? Ik heb het trouwens nooit geprobeerd hoor, maar aangezien ze het al ranzig vond om haarzelf daar aan te raken....
quote:Ik denk dat als een vrouw een korstige kaaslul voorgeschoteld krijgt er überhaupt van pijpen weinig terecht gaat komen.
Op maandag 3 november 2003 02:05 schreef Ovanaskat het volgende:[..]
Ik denk dat een vrouw liever het smegmavrije geslachtsdeel van een frisse en verzorgde jongeman in haar mond neemt dan dat van de gemiddelde zwerver.
Datzelfde geldt op een soortgelijke manier voor doorslikken.
quote:mwoa ik heb wel eens zo'n enquete gezien met hoeveel vrouwen zichzelf aanraken. het percentage was niet bijzonder hoog hoor.
Op maandag 3 november 2003 02:07 schreef Ovanaskat het volgende:[..]
Zo hej
Da's wel een euuuh, heel rare meid...
quote:Was het een vooroorlogse enquete
Op maandag 3 november 2003 02:09 schreef Armin het volgende:[..]
mwoa ik heb wel eens zo'n enquete gezien met hoeveel vrouwen zichzelf aanraken. het percentage was niet bijzonder hoog hoor.
quote:dat was toen ik in havo 4 ofzo zat, dus 6 jaar geleden. Weet je ik zal er eens een topic over openen, zullen we het zien. Zie ik je daar okee
Op maandag 3 november 2003 02:11 schreef Ovanaskat het volgende:[..]
Was het een vooroorlogse enquete
edit: Hoe vaak masturberen vrouwen eigenlijk
effe doorgelezen, het zijn eer meerdere hoor
quote:Met vruchtvlees?
Op maandag 3 november 2003 01:30 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Sorry, schat.
*vruchtensap drink*
quote:Een vrouw moet het wel doorslikken, als het effe kan, ofniet??
Op maandag 3 november 2003 01:29 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
nee ik moet er echt niet aan denkenvroeger vond ik het al vies om het aan mijn handen te hebben
quote:
Op maandag 3 november 2003 10:43 schreef Firefly18 het volgende:
Ik pak me vriendin gewoon op der bek als ze net heeft geslikt, goor is het niet echt lekker ook niet.
En je pakt je vriendin toch ook op der bek als je der heb liggen likken??
Het is volgens mij zo'n beetje hetzelfde idee alleen dat kwakje is niet zo dun waarschijnlijk
quote:Ik moet zeggen dat ik paar jaar geleden het ook ranzig vond, maarja toen ik eenmaal een keer op me bek werd gepakt. Was het nog allemaal niet zo ranzig als ik dacht dat het was.....
Op maandag 3 november 2003 10:44 schreef schatje het volgende:[..]
.
quote:Same here
Ik pak me vriendin gewoon op der bek als ze net heeft geslikt, goor is het niet echt lekker ook niet.
Het is volgens mij zo'n beetje hetzelfde idee alleen dat kwakje is niet zo dun waarschijnlijk
en nee is niet vies
quote:En ik denk... dat je daar best nog eens gelijk in kunt hebben!!
Op maandag 3 november 2003 02:09 schreef Kwark het volgende:[..]
Ik denk dat als een vrouw een korstige kaaslul voorgeschoteld krijgt er überhaupt van pijpen weinig terecht gaat komen.
quote:*miept*
Op dinsdag 4 november 2003 21:58 schreef sunbloem het volgende:
nahja ik als vrouw ga niet moeilijk doen als ik net ben gelikt en diegene zoent me, dus ik vind ook niet dat mannen moeten gaan miepen als ze zijn gezogen en daarna niet willen gaan zoenen ofzo.
quote:* webspider mee eens is
quote:* Metro Miept ook niet als mijn vriendin me na afloop op me bek pakt
Op dinsdag 4 november 2003 21:58 schreef sunbloem het volgende:
nahja ik als vrouw ga niet moeilijk doen als ik net ben gelikt en diegene zoent me, dus ik vind ook niet dat mannen moeten gaan miepen als ze zijn gezogen en daarna niet willen gaan zoenen ofzo.
quote:ach jah.. echt heel ranzig is t niet eigenlijk...
iedere jongen van boven de 16 weet hoe sperma smaakt
quote:Reincarnatie van Marylin Manson?
Op woensdag 5 november 2003 23:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb vroeger aan aikido gedaan en toen leerde ik vooral flexibiliteit uit. je kan jezelf makkelijk pijpen lol.
quote:is die al dood dan
Op donderdag 6 november 2003 00:58 schreef Allochtoon het volgende:[..]
Reincarnatie van Marylin Manson?
quote:Maar je wil ondertussen zelf zeker wel graag gepijpt worden...
Ophef???
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 19:12 schreef Frenkie het volgende:
Telt als je haar zoent na het pijpen ook ?
overigens proef je niet het zaad, maar de vloeistoffen die vanje prostaat enzo komen. .
daarom smaakt voorvocht ook hezelfde .
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 19:12 schreef Frenkie het volgende:
Telt als je haar zoent na het pijpen ook ?
.
maar nee,.... gelukkig heb ik het nog nooit geproefd
quote:Tis ook niet de bedoeling om in je mondgat te gaan dus misschien is daarom de smaak wel uitgebleven... niet?
Ophef???
quote:Maar haar vol spuiten met iets wat uit je pisgat komt is geen bezwaar
Ophef???
Je liefdesdrankje is toch niet voor jou maar voor je vriendin!!!!
Beetje vies van mezelf wat dat betreft
De sub doet het weer trouwens
quote:Oftewel " Gatverdamme, die troep is voor m'n vriendin" ?
Op dinsdag 23 december 2003 13:45 schreef Asmo het volgende:
GADVERDAMME!Kan niet snappen dat mensen dat doen! Nou ja ikzelf vind het gewoon vies!, en heb het gelukkig ook nog nooit gedaan en ga dat ook niet doen!
![]()
quote:hoe kun jij in vredes naam weten dat het goor is als je het zelf nog nooit geproeft hebt?
Op dinsdag 23 december 2003 13:45 schreef Asmo het volgende:
GADVERDAMME!Kan niet snappen dat mensen dat doen! Nou ja ikzelf vind het gewoon vies!, en heb het gelukkig ook nog nooit gedaan en ga dat ook niet doen!
![]()
quote:De ene keer smaakt t weer anders dan de andere keer. Het ligt er ook aan wat die persoon heeft gegeten. Soms proef je niks, andere keer is t niet vies en een keer erop ga je bijna over je nek.
Op maandag 3 november 2003 01:29 schreef Grayburn het volgende:
Swowball of hoe heet dat? Ik snap de ophef niet, smaakt niet echt vies ofzo.
quote:misschien vind hij het wel lekker
Op dinsdag 23 december 2003 15:59 schreef punkjunk het volgende:[..]
hoe kun jij in vredes naam weten dat het goor is als je het zelf nog nooit geproeft hebt?
tis niet lekker
quote:Jah inderdaad!
Op dinsdag 23 december 2003 14:49 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Oftewel " Gatverdamme, die troep is voor m'n vriendin" ?
zeg je nu.
quote:meer fruit eten makker.
Op woensdag 24 december 2003 00:06 schreef Party_P het volgende:[..]
misschien vind hij het wel lekker
tis niet lekker
quote:Op welke trefwoorden zocht je toen je dit topic vond
Op dinsdag 23 december 2003 11:34 schreef Popperdepop het volgende:
Ik heb het wel eens gedaan... Waarom zoveel ophef
het geslachtsdeel is gewoon een deel van je lichaam, een verzameling van zenuwen met een stuk huid erover en als je dat gewoon elke dag wast onder de douche is er helemaal niks vies aan. (MG vind beffen leuk , want je hebt een soort macht
)
quote:Maar het gaat hier niet om het geslachtsdeel zelf, maar om wat er uit komt.
Op woensdag 24 december 2003 16:01 schreef mg794613 het volgende:
Nou sorry wat een gezeur zeg he. als ik m'n vriendin net heb gebeft dan zoen ik haar gewoon en als ze me gepijpt heeft zij mij ook! maarja sommige vrouwen hebben nog een klein beetje haar daar dus dat haal ik dan eerst uit mijn mond voordat ik verder ga (vice versa ook, flossen met je eigen schaamhaar).
het geslachtsdeel is gewoon een deel van je lichaam, een verzameling van zenuwen met een stuk huid erover en als je dat gewoon elke dag wast onder de douche is er helemaal niks vies aan. (MG vind beffen leuk
, want je hebt een soort macht
)
quote:Maakt me ook niet uit, als het maar niet de volledige lading is!
Op woensdag 24 december 2003 16:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Maar het gaat hier niet om het geslachtsdeel zelf, maar om wat er uit komt.
quote:Ja hoor deed ik als 15-jarige regelmatig na 't rukken. Ben je meteen van de troep af.
Op maandag 3 november 2003 01:26 schreef GWD het volgende:
Ik niet dus, maar ik kan me best voorstellen dat iemand eens zoiets heeft van ..hmm, hoe zou het eigenlijk smaken.en dan heel stiekum even proeft....
iemand?
Dat vind ik tegenwoordig wel wat veel van 't goeie, maar vies vind ik 't absoluut niet. Erg lekker ook niet, gewoon neutraal.
Zoenen na pijpen dus geen enkel probleem mee. Dan vind ik 't zelfs wel geil om "mezelf" in haar mond te proeven (niet een heel kwakkie, maar gewoon dat de smaak nog is blijven hangen).
quote:echt wel. er is geen man in hier die nog nooit zijn eigen zaad heeft geproeft. net zoals je weet hoe bloed smaakt van jezelf. maar dat maakt het voor sommigen nog geen pretje. zaadsmaak is heel erg afhankelijk van je voedsel.
Op woensdag 24 december 2003 17:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben vrouw en proef mezelf ook wel eens.... dus volgens mij kan ik daar uit opmaken dat als ik man was geweest... ik ook wel nieuwsgierig was geweest hoe ik proef
quote:ja ok, met bloed kun je wel vergelijken, maar is wel (heel) anders. Als je bijvoorbeeld in je vinger hebt gesneden en het bloed flink, dan gaat die vinger vaak wel snel naar je mond om het bloed eraf te halen, totdat je bij de kraan + pleisters bent.
Op woensdag 24 december 2003 17:20 schreef zoalshetis het volgende:[..]
echt wel. er is geen man in hier die nog nooit zijn eigen zaad heeft geproeft. net zoals je weet hoe bloed smaakt van jezelf. maar dat maakt het voor sommigen nog geen pretje. zaadsmaak is heel erg afhankelijk van je voedsel.
quote:zo gaat het soms met een beetje sperma op je vingertjes ook. best handig toch om te weten hoe je smaakt voordat je haar mond volblaft?
Op woensdag 24 december 2003 20:35 schreef Party_P het volgende:[..]
ja ok, met bloed kun je wel vergelijken, maar is wel (heel) anders. Als je bijvoorbeeld in je vinger hebt gesneden en het bloed flink, dan gaat die vinger vaak wel snel naar je mond om het bloed eraf te halen, totdat je bij de kraan + pleisters bent.
quote:tis niet zo dat de meeste mannelijke fokkers ladingen zaad naar binnen werken hoor, toch??
Op donderdag 25 december 2003 20:55 schreef Asmo het volgende:
Bah, eten meer mensen sperma als dat ik dacht
quote:
Op donderdag 25 december 2003 21:09 schreef speknek het volgende:
Ja natuurlijk. Anders had een meisje kunnen zeuren dat het vies is en ze daarom niet slikt. Nu weet ik dat het niet vies is en heeft ze geen excuus.
Bijna iedereen heeft zn zaad wel es geproefd, durf ik te wedden. En ja, ik ook. Duh.
quote:Van thee en zuidvruchten gaat het zoeter maken, en van koffie en (als ik me niet vergis) noten bitterder. Maar ook daar zijn topics over
Op woensdag 24 december 2003 20:53 schreef Houzer het volgende:
Als je ananas eet schijnt je zaad nog zoeter te smaken,
quote:Ben ik het dus mee eens, volgens mij heeft iedereen wel eens een likje gewaagd. Gaat meer om het idee om dat toe te geven. Schaamte enzo. Ach ja, maakt ook niet uit, maar ga dan ook niet reageren met gadverdamme enzo, hou dan gewoon stil..
Op donderdag 25 december 2003 23:32 schreef TripleM het volgende:
De mensen hier die kotssmilies gebruiken likken alles op uit hun hand.Bijna iedereen heeft zn zaad wel es geproefd, durf ik te wedden. En ja, ik ook. Duh.
quote:er zit een wereld (vingerhoedjes vol) van verschil tussen eten en proeven.
Op donderdag 25 december 2003 20:55 schreef Asmo het volgende:
Bah, eten meer mensen sperma als dat ik dacht
quote:idd proeven kan al met een vingertop
Op vrijdag 26 december 2003 00:15 schreef zoalshetis het volgende:[..]
er zit een wereld (vingerhoedjes vol) van verschil tussen eten en proeven.
quote:gij ook brutus.
Op vrijdag 26 december 2003 00:49 schreef star_gazer het volgende:
quote:Het is ook niet het sperma zelf dat de kotsneigingen veroorzaakt, maar de kracht waarmee het de mond cq. keel in wordt gespoten
Op vrijdag 26 december 2003 22:04 schreef mohammed_ramos het volgende:
Je krijgt er iig geen kotsnijgingen van..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |