Ik heb T&S ook via Last FM ontdekt, heerlijke muziek zeg. Vooral Speak Slow, Living Room en My Number vind ik erg gaaf. Heb The Con dan ook maar meteen even gedownload, straks 'ns opzetten. Ben benieuwd.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef n0r het volgende:
So Jealous is erg leuk idd, heb ze tijdje terug met dank aan mijn last.fm player ontdekt, ik vind het mooi
I'll be there!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
hell yeah. 30 maart in de Melkweg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb er zin in.quote:The twins are notorious for their live act, which includes sisterly banter, tales from growing up in and surviving lesbian teenhood, and a quirky sense of humor.
Iemand?quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:48 schreef Schimpie het volgende:
Trouwens, weet iemand waar ik de LP's nog kan krijgen?
Amazon en de officiele site hebben ze niet meer.![]()
Mocht er nog iemand een kaartje over hebben...quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:42 schreef TomR het volgende:
dan al?
Ik ben ook nog opzoek naar een kaartje voor een vriendin (A) pm please
idd, ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2008 06:41 schreef Abbadon het volgende:
melkweg volgende week...ben benieuwd...
idd zwakjes. veel foutjes, zaal die niet wil meewerken (volgensd de band dan, want volgens mij viel het wel mee) end e band dus ook niet. En dat voor een laatste show van de tour. Mag je gerust een deceptie noemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:19 schreef Abbadon het volgende:
concert was...tja...wat zal ik eens zeggen...redelijk ongeinspireerd...beetje een tegenvaller, eigenlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |