abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18306308
thnx, is de eerste keer dat ik zoiets post, maar het bevalt geloof ik wel?
pi_18306362
Echt wel, en is dit echt gebeurd?
pi_18306382
wil je dat weten?
pi_18306450
- als het echt gebeurd zou zijn wat schiet je er dan mee op?
- als het niet echt gebeurd zou zijn dan verpest het een beetje toch?
pi_18307167
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 06:45 schreef Keromane69 het volgende:

[..]

Het engste voorval wat ik me kan herinneren was toen ik 10 was. Ik had een aanval van bronchitis, een flinke griep en hoge koorts. Op een gegeven moment werd ik wakker. Nou ja, wakker, ik zat gewoon in een nachtmerrie. Mijn kamertje was heel groot geworden, de muren en de deur waren heel ver weg en ik was heel klein. Alles werd groter en ik werd kleiner. Steeds sneller. Ik wilde schreeuwen maar kon niet door de pijn in m'n keel. Een stripposter op de deur zag er heel eng uit, een stripfiguur had priemende ogen en was gigantisch groot geworden. Oneindig groot. En ik oneindig klein. De tijd leek stil te staan. Hmm nee, aan die nacht kon Freddy Krueger nog een puntje zuigen.
Dit had ik ook wel eens als kind als ik koorts had. Dan was ik gewoon gigantisch aan het ijlen. Pas als m'n moeder een tijdje bij me bleef werd ik weer een beetje rustig.
٩๏̯͡๏)۶
pi_18307578
Mijn god dat verhaal van thrilled! Ik zou het huis meteen hebben verlaten en nooit meer zijn teruggekeerd.

Heb je niet meer info over wat het voor weeshuis het was? Verhongerden er wel eens kinderen ofzo?
٩๏̯͡๏)۶
pi_18307797
Thrilled, ik wil eens in dat huis slapen. Hoe eng het ook zal zijn, ik denk dat het toch wel interresant is
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_18308001
Heb ik iets gemist? Thrillerd schreef toch over dat ijlen van koorts?:{
Steve-O - dinsdag 13 juli 2004 @ 16:17
van mij mag je weer een ban krijgen .
pi_18308442
ik heb niks over ijlen van koorts gezegd hoor
pi_18308461
dit verhaal is 100% verzonnen en ook minder goed als mijn vorige verhaal, Keromane blijft natuurlijk de beste in verhalen schrijven maar ik wil ook een bijdrage doen

Ik woon nu al een paar jaar in een vrij groot, oud huis dat aan een gracht staat. Aan de overkant van die gracht heeft vroeger een kasteel gestaan,Fort Rammekes, waarvan nu nog enkel de ruines overgebleven zijn.
Ik werk als vrachtwagenchauffeur en ik woon alleen thuis samen met mijn kat: Monrow.
Het is een koude winteravond en ik verlang naar mijn bed en als ik op de klok kijk zie ik dat het al 10:30 is. Ik doe alle lampen uit en ga slapen.
Ik heb een heerlijke droom 's nachts dat ik een leger aanvoerder ben en midden in een veldslag zit. Ik ben de machtigste leider van het regiment. Maar deze veldslag is anders als andere veldslagen, we lijden zwaar verlies aan het front en we lijken deze slag te verliezen. Als we nog maar met 20 á 25 man over zijn stopt mijn droom. ik lig zwetend in mn bed en de volle maan verlicht mijn slaapkamer. Monrow ligt snorrend naast me te slapen. Ik loop even naar de badkamer op te plassen en ga weer terug slapen.

's ochtends om 4:30 gaat de wekker. Tijd om te werken en ik neem een douche, poets mijn tanden en kleed me aan. het is nog stikdonker buiten en zo zal het nog wel blijven voor de komende 3 uur. Als ik beneden kom zie ik door het raam dat de maan nog steeds buiten aan het schijnen is. Het is een pitoresk plaatje als ik kijk naar de ruines van Fort Rammekes, waarover de volle maan zo mooi waakt.

Monrow staat te wachten bij de deur en ik doe de deur voor haar open, ze schiet naar buiten. Ze moest blijkbaar nodig. Als ik in de keuken mijn eten voor de dag sta klaar te maken zie ik in mijn ooghoek bewegingen bij de ruines. Ik kijk ernaar en zie niks.
Ik vertrek naar mijn vrachtwagen achter het huis.

Als ik 's avonds thuis kom ben ik Monrow helemaal vergeten en blijkt dat ze heel de dag buiten heeft moeten zwerven in de kou. Ze zit rillend voor de deur en ik laat haar binnen en vertroetel haar zoveel ik kan. haar ogen staan bol en haar vacht is opgezet. ze staart naar 1 plek en beweegt amper. ik besluit om gelijk naar bed te gaan voor een goede nachtrust.

's nachts krijg ik weer de droom van vorige nacht, alleen ditmaal gaat hij verder...ik ben over met 25 man en we lijden zware verliezen, van rechts zie ik een zware steen op ons afkomen en kan net op tijd wegduiken. De rest van mijn mannen niet. ik ben in mijn eentje over en besluit op te geven en loop weg.
dan voel ik ineens een brandend scherp voorwerk in mijn rug en ik word weer zwetend wakker in mijn slaapkamer. alleen ditmaal staat monrow blazend in de hoek naar mij toe. ik probeer haar gerust te stellen en ik ga weer terug naar bed. als ik bijn weggedommeld ben hoor ik buiten vaag geschreeuw en zwakke knallen. het duurt een paar seconde totdat het tot mij doordringt en dan is het weer weg.

's ochtends word ik weer wakker, zwetend, en ik douche me weer, poets mijn tanden enz enz. als ik beneden mijn eten klaar sta te maken voor de dag kijk ik weer even naar de ruines en tot mijn verbazing zie ik allemaal rookpluimen en hier en daar een brandend stapeltje hout. dit vind ik wel vreemd en besluit om een dag thuis te blijven, aangezien ik vermoedens had dat er een gevaar bestond om mijn eigen huis zo terug te vinden.

De dag vordert traag en saai en als ik 's avonds na het eten weer terug mijn bed induik kan ik monrow nergens ontdekken. ik zoek het hele huis door maar ze is nergens te bekennen. dan besluit ik om toch maar even een rondje te lopen om haar te zoeken. Als ik een blokje om heb gelopen kom ik weer terug bij de ruines, ik snuffel wat rond tot ik daar in een put met allemaal botten (het zag eruit alsof er een kanonskogel was ingeslagen) Monrow zag slapen. Niet ver daar vandaan zag ik een half skelet liggen met een stok in zijn rug. ik pakte Monrow op en liep naar huis. Toen ik 's nachts in slaap viel kreeg ik weer de droom...

Ik lag op de grond met een verschrikkelijke stekende pijn in mijn rug en het brandde als een gek. Niet ver van mij vandaan zag ik een grote steen liggen met daaronder een paar van mijn mannen. ze vochten voor hun leven maar het had geen zin. Ik begon te ijlen en alles werd wazig...ineens trekt een zwarte gedaante mijn aandacht. Ik had weleens gehoord van mensen die bijna-dood-ervaringen hadden dat ze een tunnel met wit licht zagen..ik zag de dood zelf...hij kwam me halen...totdat ik ineens ook die tunnel zag...en ook nog steeds die zwarte gedaante...het beeld werd scherper...de zwarte gedaante was...was..Monrow , en die witte tunnel was de maan.......en ik werd zwetend wakker naast het halve skelet met de stok in zijn rug....
pi_18310670
Thrileld ik vind je verhalen supermooi, maar ze passen niet in het topic.
Keromane heeft de verhalen niet verzonnen, en heeft er ook een film van.
Misschien moet je zelf een topic openen "Sp00kverhalen Verzonnen".
  zaterdag 10 april 2004 @ 02:06:03 #212
521 ruby
Hell yeah!
pi_18314425
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 20:06 schreef caradoc het volgende:
Thrilled, ik wil eens in dat huis slapen. Hoe eng het ook zal zijn, ik denk dat het toch wel interresant is
Lijkt mij ook heel spannend, maar volgens mij zou ik in m'n broek schijten.

Erg mooi verhaal van Thrilled. Graag meer van dit soort verhalen.

-edit- Ow, het is verzonnen. Dat is nou jammer, maar het was toch mooi om te lezen.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_18315275
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 22:21 schreef Flying het volgende:
Thrileld ik vind je verhalen supermooi, maar ze passen niet in het topic.
Keromane heeft de verhalen niet verzonnen, en heeft er ook een film van.
Misschien moet je zelf een topic openen "Sp00kverhalen Verzonnen".
Tjah thrilled, ook ik vond je verhalen mooi maar open er anders een ander topic over. Dit is meer bedoelt voor dingen die men serieus mee heeft gemaakt. Al geloofd niet iedereen erin natuurlijk. Als je zo'n topic openend, zal ik ook eens een verhaal schrijven
pi_18315961
die eerste is niet verzonnen.... , die 2e is wel verzonnen, en die is automatisch ook minder natuurlijk...

maar ik heb nog wel meer gebeurtenissen meegemaakt, maar dat komt binnekort wel weer....

[ Bericht 21% gewijzigd door Thrilled op 10-04-2004 06:44:23 ]
pi_18315979
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 19:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Mijn god dat verhaal van thrilled! Ik zou het huis meteen hebben verlaten en nooit meer zijn teruggekeerd.

Heb je niet meer info over wat het voor weeshuis het was? Verhongerden er wel eens kinderen ofzo?
vroeger schijnen er veel armenhuizen in Zeeland geweest te zijn, huizen voor mensen die geen huis/onderkomen konden betalen (zoiets als de uitkering nu) en die armenhuizen zaten soms ook vol kinderen, die werden dan naar weeshuizen gebracht, en op onze plaats stond er waarschijnlijk eentje. en iedereen weet dat zeeland het niet echt goed had vroeger, en er zullen heus wel kinderen verhongerd zijn.
  zaterdag 10 april 2004 @ 09:41:11 #216
521 ruby
Hell yeah!
pi_18316584
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 06:39 schreef Thrilled het volgende:
die eerste is niet verzonnen.... , die 2e is wel verzonnen, en die is automatisch ook minder natuurlijk...

maar ik heb nog wel meer gebeurtenissen meegemaakt, maar dat komt binnekort wel weer....
Kom maar op, en lekker uitgebreid graag.
pi_18320788
whaha, ja is goed , maar dat heeft ook tijd nodig..als ik alle feiten vertel is er geen reet aan, moet een beetje sappig verhaaltje rond hangen ... of niet?
pi_18321703
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 14:04 schreef Thrilled het volgende:
whaha, ja is goed , maar dat heeft ook tijd nodig..als ik alle feiten vertel is er geen reet aan, moet een beetje sappig verhaaltje rond hangen ... of niet?
Jewel, maar je tweede verhaal vond ik een beetje te snel afgeraffeld. Dan was de eerste beter.
  zaterdag 10 april 2004 @ 15:21:24 #219
521 ruby
Hell yeah!
pi_18322408
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 14:04 schreef Thrilled het volgende:
Ja, laat ons maar sidderen zo midden in de nacht. Beetje sappig mag natuurlijk wel, als het maar waar is.
pi_18322765
whaha, ik kan niet meer doen als mn best...enne keromane, wanneer kom jij weer met een goed verhaal, of die video? jouw verhalen zijn echt top!
pi_18322787
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 15:36 schreef Thrilled het volgende:
whaha, ik kan niet meer doen als mn best...enne keromane, wanneer kom jij weer met een goed verhaal, of die video? jouw verhalen zijn echt top!
Prachtig verhaal over dat huis
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zaterdag 10 april 2004 @ 16:17:12 #222
521 ruby
Hell yeah!
pi_18323084
Thrilled, heb je geen foto's van jouw spookhuis in Veere?
pi_18323809
Iedereen roept steeds om de video.
Keromane zei nog dat de mensen met de camera opreis waren dus dat hij de film pas kon hebben als ze terug zouden zijn.
pi_18324783
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 16:54 schreef Flying het volgende:
Iedereen roept steeds om de video.
Keromane zei nog dat de mensen met de camera opreis waren dus dat hij de film pas kon hebben als ze terug zouden zijn.
Ik heb ergens gelezen dat die een lange week zei?
pi_18325712
zou die video dan niet bestaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')