Brrrrrr... wat een verhalen.....
Zelf heb ik er gelukkig geen last van (tenminste ik merk er weinig van)... Ik krijg gewoon de rillingen als ik dit lees (ben ik nog zo dom om dit te lezen voor het slapen 
![]()
) en krijg een beetje traanoogjes....
Ik moet zo naar de WC, maar durf eigenlijk niet meer 
![]()
Heb vandaag ook iets vaags meegemaakt......
Boven mijn buro staat een plank met een radiospeaker (die er op zijn zij ligt) die plank is +/- 50-60 cm diep en breed genoeg om er een box op te hebben en een bakje met kabeltjes....
Boven op die box staat al enige tijd een blikje 7up (ca 1,5-2 jaar) op die box. Het blikje staat op box  onder een pluche beest (die er met zijn pootjes omheen staan)...
De speaker dient slechts als surround en er komt weinig geluid uit (en zoals gezegd staat de zooi zo al enige tijd, waarmee ik vaak muziek afspeel)....
Vanavond had ik GEEN muziek aan en ik was wat aan het spelen met mijn DVD aan de ene kant van mijn kamer... Tot ik opeens een knal hoor...  Ik geef t geen andacht tot ik gesis hoor.... Blijkt het blikje te zijn verplaats (het lag op de grond en had een gaatje aan de onderkant).,,,
Nu kun je zeggen: och so what??
Nou ik vind het vaag, want het blikje heeft dik 20 tot 30 cm naar voren moeten gaan om te vallen, het is schuin naar beneden gevallen op mijn buro, maar heeft OOK mijn oplader van battarijen geraakt voor het de vloer raakte... Terwijl dat ding hoger hangt dan mijn buro en tegen de muur hangt waarnan de plank is bevestigd....
Nu wil ik het niet meteen op iets vaags schuiven, maar raar vind ik het wel...
Zal morgen wel een tekening maken en mb wat shots maken van hoe het ding is gevallen, want de manier van vallen druist imo een beetje tegen mijn natuurkunde in...
Heb het ook een keer gehad dat er een hels geluid uit mijn speakers kwam.... Mijn pc stond gewoon muziek te spelen (en winamp is ook niet geflipt) maar er kwam een ENG geluid uit mijn speakers... ze waren ook helemaal warm geworde... na het uitschakelen waren ze direct weer koud en deden ze het gewoon....
(het uitschakelen ging niet met de knop maar moest met de stekker 
![]()
)
trouwes heb ik het gevoel dat kinderen gevoeliger zijn... Ik schijn als kind zeer angstig te zijn geweest voor 2 schilderijen bij mijn oma thuis (ik dacht dat die dingen naar me keken) en schijn altiijd  ergens naar te kunnen kijken zonder dat er wat is.....
Ook denk ik weleens dat mijn kleine zusje dingne opvat die WIJ niet zien (ze is 1 jaar). Soms kan ze zo in paniek zijn zonder dat er wat is of heel panisch doen tegen bepaalde mensen (die ze niet goed kent) terwijl ze met andere mensen die ze nooit heeft zomaar gaat "spelen"...
Tis maar vaag... Ik ben normaliter vrij nuchter, maar sommige verhalen bezorgen mij veel kippenvel en dat van vandaag vond ik ook vrij vaag...
Maar toch ben ik aangetrokken tot deze verhalen.. Een ex-collega vertelde me ook altijd van deze verhalen. Over mensen die als ze langs een kerkhof fietsen worden tegengehouden enzo...
![]() 
 ![]()
 krijg er gewoon de kriebels van