abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18465400
ik heb die site al geprobeerd en krijg allebei de meldingen dat ze te groot zijn en ik heb geen zin om ze te resizen....
pi_18470543
Probeer eens www.heremy.com . Misschien dat het doorbij lukt.
pi_18473361
jezus wat een k*t gedoe om een paar plaatjes te uploaden zeg...
pi_18473848
kan ik iemand die plaatjes sturen en dat hij dan al die moeite doet om ze online te zetten??
pi_18479720
Yup
  zaterdag 17 april 2004 @ 04:01:22 #257
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18484364
quote:
Op zondag 8 februari 2004 13:16 schreef iteejer het volgende:

[..]

Mij ook!
Helaas heb ik niets meer van deze Disillusion vernomen, ik zal hem es gaan mailen.
Het email adres is niet algemeen in gebruik, en ik heb het een hele tijd niet meer bekeken. Ik ga zo naar bed, maar ik zal morgen als ik tijd heb even kijken. Maar het moet niet onmogelijk zijn om een soort excursie te organiseren, als er nog mensen in geïnterreseerd zijn. Of die baas van die winkel er blij mee is is een 2e
There is consciousness in all things.
pi_18553791
* jelle.k maakt Keromane69 nog een keer wakker om te vragen hoe het met die video's zit
pi_18565544
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 22:54 schreef Plske het volgende:
Yup
geef me je email adres dan, dan stuur ik ze naar je toe
pi_18567400
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 07:31 schreef jelle.k het volgende:
jelle.k maakt Keromane69 nog een keer wakker om te vragen hoe het met die video's zit
Hoeveel video's verwacht jij dan
pi_18567674
*2 maal flink stampen naar omlaag*

[ Bericht 96% gewijzigd door godard_k op 20-04-2004 20:06:21 ]
pi_18568005
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:42 schreef StorieZnl het volgende:

Kroeg 2 Glaasje draaien:
Ik wee tniet wat ik er van moet geloven. niet dat jij onzin loopt te vertellen, of die kroegbaas, maar toch, ik vind het wel heel sterk. Nogmaals: Hiermee bedoel ik dus niet dat het onzin is!
hmm, kd8 dat me vorige post mislukt was.. spookachtig zeg

het is onzin, het zijn verdomd leuke verhalen, en als ze gebeurd zijn, zijn ze ontzettend opgefleurd

Het huis verhaal, met de dooie vrouw en het zwarte gat,
TS slaapt in de kamer van de dooie vrouw, TS word wakker in de nacht, er is iemand op gesloten op een kamer, want de deruklink ligt eruit.
Post daarna, zegt TS dat de deurklink eruit ligt bij de betreffende kamer van de dooie vrouw

sorry hoor, het zijn leuke verhalen, maar de geest van een mens is nogal te manipuleren, vooral door zich zelf, ik heb nu ook het id dat het hier spookt, omdat ik net die verhalen heb gelezen , door normaal, je mind fucked jezelf, en gaat dingen zien en geloven.

verhalen meer niet
pi_18568384
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:15 schreef Keromane69 het volgende:
Dit verhaal ken ik van verschillende vrienden die indertijd aan de universiteit van Wageningen studeerden. Wageningen, stadje aan de rivier. De stad waar de capitulatie werd betekend. Stadje met groene uiterwaarden en uitgestrekte bossen. Een poort naar de Veluwe. Het verhaal dat er

blabalbla

Er zijn avonden dat de omstandigheden zijn zoals op die fatale avond, lang geleden. De hemel is dan bedekt met lage wolken die met dikke druppels jagen op alles wat zich buiten bevindt. De wind is guur en de bossen klinken als een beukende branding van een woeste zee. Mensen op de fiets hebben dan extra haast om thuis te komen.

Maar wie er in die uren stopt om te helpen wordt geconfronteerd met een vreselijk verleden. Een schuld. De schuld van allen die door zijn gereden toen. De schuld van allen die een meisje hulpeloos overlieten aan de angstaanjagende krankzinnigheid van een zwarte nacht. Een onherroepelijke schuld waaraan niemand zich kan onttrekken. Behalve dan door dat pad te vermijden.

[afbeelding]

ET
Dat betreffende pad heet het zwarte pad, en het is niet tof, omdat je een grote kans op pak slaag hebt daar, er zijn ermeestal boenders.

Het verhaal wat jij verteld ken ik ook, hoewel het witte wief vehraal bekender is bij de basisschool, nu fiets ik er vaak na het uitgaan (tussen 2 uur en 6 uur) naar huis, dan is het er verdomd lekker rustig ern vredig , zolang er maar geen kut gasten staan die je in elkaar willen slaan .

Maar ik moet zeggen, schrijven kan je wel, ik wou dat het bos zo mooi was (het zwarte pad is btw 200 meter lang, niet belicht, en je ziet er alleen weinig als er geen maan is)

kwil je niet afkraken, want ik bookmark hem wel, schrijven kan je

[ Bericht 1% gewijzigd door godard_k op 20-04-2004 20:07:05 ]
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:49:46 #264
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_18569914
Geweldige verhalen. Ik ben helaas pas op pagina 2 maar ik ga zo snel mogelijk weer verder.....
pi_18587960
Waar blijven de foto's

En de video's of bestaan die toch niet
pi_18592310
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 19:58 schreef godard_k het volgende:

[..]

Dat betreffende pad heet het zwarte pad, en het is niet tof, omdat je een grote kans op pak slaag hebt daar, er zijn ermeestal boenders.

Het verhaal wat jij verteld ken ik ook, hoewel het witte wief vehraal bekender is bij de basisschool, nu fiets ik er vaak na het uitgaan (tussen 2 uur en 6 uur) naar huis, dan is het er verdomd lekker rustig ern vredig , zolang er maar geen kut gasten staan die je in elkaar willen slaan .

Maar ik moet zeggen, schrijven kan je wel, ik wou dat het bos zo mooi was (het zwarte pad is btw 200 meter lang, niet belicht, en je ziet er alleen weinig als er geen maan is)

kwil je niet afkraken, want ik bookmark hem wel, schrijven kan je
Dat verhaal is toch gewoon een plaatselijke legende.
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_18601585
Zo..

ineens drie pagina's erbij. Leuke verhalen en annekdotes, enne bedankt voor de info over het Zwarte Pad. Wageningen herinner ik me van feesten waarbij we ook wel eens te maken kregen met mensen die niet weten hoe je 'studeren' schrijft. Wageningen en IQ gaat niet altijd samen kennelijk.

De video's. Eerlijk gezegd zou ik ook twijfelen na talloze beloftes. Sterker nog, intussen begin ik te twijfelen of ik m'n apparatuur terugzie, aangezien ook ik talloze beloftes heb gehad inmiddels.

----- Original Message -----
From: "Twan van H" <twanvanh*@****l>
To: "Keromane" <Etienne@keromane.com>
Sent: Saturday, April 17, 2004 3:21 PM
Subject: RE: CAMERA!!!

> Als het goed is maandag al. Snel he..!!
> Twan
>
>
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: Keromane [mailto:Etienne@keromane.com]
> Verzonden: vrijdag 16 april 2004 23:32
> Aan: Twan van H
> Onderwerp: CAMERA!!!
>
>
> Zeg schatje, zie ik nog kans om mijn camera ooit nog eens terug te zien?
> Toe? Please?
>
>

Een van de laatste mailtjes richting mijn goede vrind die de camera een hele tijd geleden leende om door te lenen aan iemand anders die een of andere bruiloft op DVD moest gaan branden. Trouw dan niet, zou ik zeggen. Eer dat het spul op DVD staat is de echtscheiding al uitgesproken, wellicht.

Nee, die camera krijg ik terug. Enne, die opnames zijn er.

Intussen krijg ik het idee dat er mensen denken dat er vreemde dingen te zien zijn. Is niet zo. Nou ja, een beetje. Ik heb geschreven over dat huis waaraan ik nog vaak moet denken. De camera heb ik meegenomen toen die vrienden verhuisden, als laatste kans om het huis te filmen. Beetje het idee van de spookverhalen en ervaringen in het achterhoofd, maar vooral omdat het huis zo mooi was.

Als heel pietleuterig voorproefje kan ik vertellen wat op de film te zien is.

Ik film een paar shots van een besneeuwd Amsterdam op weg naar het huis. Aangekomen zijn mensen bezig met verhuizing, ik vertel over de space shuttle die gecrashed is (dat was op die dag). Boven film ik nog wat mensen tot ik de camera neerleg om mee te helpen. Vervolgens is er wat gefilmd in het nieuwe huisje van die vriendin wat ik eruit zal knippen. Of niet. Maakt de sfeer van de dag wel compleet, niet? Nou ja. Terug in het oude huis film ik wat rond. Ik vraag de vriend of ie een rondleiding wil doen, op 'spokenjacht'. En zo filmen we een groot gedeelte van het huis. Op zich melig, niet serieus, zwarte humor, maar wat verteld wordt is waargebeurd. Bijv. de deurknop van de kamer waar de oude dame overleed. Terug in de keuken vraag ik die vriendin om het verhaal van die dame te vertellen. Terwijl ze haar verhaal doet is de accu ineens leeg. Dat hoor je me ook zeggen. Als er een andere accu inzit gaan we door, maar later blijkt dat de vervangen accu helemaal niet leeg was. Hoe het precies zit met die constatering weet ik niet uit het hoofd, hou me ten goede.

Anyway, het verhaal wordt afgemaakt en vervolgens is er nog een paar uur muziek, wat ik grotendeels zal wegknippen. Wat ik me ook nog herinner is dat ik tijdens het filmen mensen hoor praten over spookverschijnselen, in het huis. Koude wind en dat soort dingen. Dat staat ook op de film en zal ik erin laten, alhoewel het geluid niet super is in die volle kamer.

Verwacht geen lichtpuntjes, gekke geluiden, verschijningen of een kewl editted horrorverhaal. Ik ben geen professionele filmer en ik schaam me dood als ik m'n stemgeluid alleen al terug hoor. Maar op de film staat meer dan waar ik op gehoopt had. Al is het maar omdat de accu's ineens leegtrokken tijdens het fantastisch vertelde verhaal door die vriendin.

Heb nog even geduld asjeblieft. ik blijf die vriend spammen tot ik de camera terugheb. Duurt dat te lang en helpen paardenkoppen in z'n bed niet dan zal ik andere maatregelen treffen.

Tot slot, bedankt voor de reacties. Ik heb nog wat verhalen in gedachten, maar die wil ik eerst nog veriffieren bij de mensen waar ik ze heb gehoord. Verder wil ik dat verhaal 'vibes' uitschrijven, maar zit een beetje lastig qua tijd. Druk bezig met nieuwe baan, ook best belangrijk. Zeker als je ooit een echt spookhuis wilt kopen aan de Oranje Nassaulaan in Amsterdam, uitzicht op het Vondelpark.

Dank jullie voor het geduld.
Etienne
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
pi_18601600
PS wie foto's wil plaatsen -mits ze normale afmetingen hebben!- mail me even. Ik beloof niets, voordat ik straks 5Gb aan foto's heb. Maar een paar wil ik wel hosten.
pi_18602465
Mensen, ik heb de foto's naar Keromane gestuurd, naar webmaster@keromane ofzoiets...hij zal ze posten
pi_18604703

pi_18606664
uit de gelderlander van vandaag

Spook Doorwerth staat op video

DOORWERTH - Het spookt op Kasteel Doorwerth. Dat heeft de Britse spokenexpert Jack Lomax vastgesteld. Het kasteel rekent op extra toeloop van nieuwsgierig publiek. Maar lukt het nu nog wel om schoonmakers te vinden?

"The castle is haunted." Jack Lomax is een gerenommeerd onderzoeker bij de National Council for Paranormal Investigation in Engeland. Hij is ervan overtuigd dat op Kasteel Doorwerth minstens één, maar wellicht twee spoken huizen.

De eerste publiciteit rond de komst van de Engelse spokenexperts is eind februari niet ongemerkt aan het kasteel voorbijgegaan. "Nu Lomax heeft laten weten dat hij zelfs videobeelden heeft van een Doorwerths spook, is het helemaal een gekkenhuis", zegt Carine Faustinelli van de Stichting Geldersche Kasteelen. Ze laat zich er niet over uit of ze geloof hecht aan het verhaal. "Maar neem van mij aan, als je in je eentje in onze kastelen loopt, hoor en voel je soms dingen die moeilijk te verklaren zijn. Of het nu in Rozendaal, Hernen of Doorwerth is, er hangt kennelijk iets in de atmosfeer van die kastelen. Ik ben ervan overtuigd dat Lomax er zeker in gelooft en geen spelletje speelt."
pi_18606737
quote:
Op woensdag 21 april 2004 19:06 schreef Keios het volgende:

[..]

Dat verhaal is toch gewoon een plaatselijke legende.
het witte wief is overal bekend, en met 'het verhaal' bedoel je dat verhaal van dat meisje met die psychoinrichting blabla? ik heb er ooit eens van gehoord, het komt me bekend voor, maar ik denk dat 10 % mssn het ooit heeft gehood, het staat meer bekend als een eng bos, omdat her geen verlichting is (niet bang in het donker is), en niet veilig omdat er vaak mot is met die boeders enzo.
pi_18607039
dit is niet echt een spookverhaal, maar een beetje een soort verhaal als keromane69 vertelde, over de "tijdloosheid" die je ergens mee kan maken....

een paar weken terug was ik in barcelona, we hadden net gegeten en besloten even ergens koffie te gaan drinken. we liepen door de staden kwamen op een gegeven moment bij het Ritz aan. voor de grap stelde ik voor om koffie te gaan drinken in de lobby, mijn vrienden vonden het wel grappig en samen liepen we naar binnen toe. een oude portier glimlachte vriendelijke naar ons. we liepen door een houten draaideur heen en meteen kreeg ik een gevoel van tijdloosheid...

het was alsof ik zo de jaren voor de 2e w.o. binnenwandelde er hing echt een jaren '35 - 40 sfeer, heel erg vaag zoals jullie het nu lezen stelt het natuurlijk geen ruk voor, maar dat gevoel wat ik daar ter plekke had was heel vreemd en overweldigend.

We liepen verder in een grote zaal (de lobby), een imense zaal, beetje vergane glorie. een hoog plafond van een meter of 6 hoog (!) ornamenten, pilaren, marmer... en in die gigantische ruimte stonden een paar bankjes, een piano en een bar. Op de bankjes zaten een aantal zakenmensen strak in het pak, en verder was het er heel sereen.

de barman stond rustig achter zijn bar en de hele setting van de bar leek een beetje op de barkeeper uit de film The Shining

Enfin, dit is niet zon spannend verhaal, maar meer het gevoel dat ik in een tijd van 2 seconden 65 jaar terug de tijd inging...

heel erg vreemd...
pi_18607103
witte wieven

dat is ook een legende hier (Betuwe)

vroeger zagen mensen in de uiterwaarden altijd laaghangende mistflarden, dit werd aangezien voor spoken, niet echt bijzonder maar wel een beet je creepy...

wat veel vager is, zijn de lichtjes boven de rijn

mijn opa vertelde dat er hier vroeger veel mensen waren (incl hijzelf) die echt vreemde dingen hebben gezien bij de rijn.

Mijn opa ging vroeger namelijk veel vissen bij de rijn en in die tijd gold daar nog geen zwemverbod. In de zomer gingen veel mensen er zwemmen en vissen. In die tijd zijn heel veel mensen (grootste deel kinderen) verdronken in de rijn. S avonds en s nachts zagen veel mensen dat er kleine lichtbolletjes boven het water hingen, te groot voor vuurvliegjes, dat waren de zielen van de kinderen.... erg freekie....
pi_18607430
thnx keromane, voor het plaatsen van de foto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')