quote:Op zondag 8 februari 2004 13:16 schreef iteejer het volgende:
[..]
Mij ook!
Helaas heb ik niets meer van deze Disillusion vernomen, ik zal hem es gaan mailen.
geef me je email adres dan, dan stuur ik ze naar je toequote:Op vrijdag 16 april 2004 22:54 schreef Plske het volgende:
Yup
Hoeveel video's verwacht jij danquote:Op dinsdag 20 april 2004 07:31 schreef jelle.k het volgende:
jelle.k maakt Keromane69 nog een keer wakker om te vragen hoe het met die video's zit
hmm, kd8 dat me vorige post mislukt was.. spookachtig zegquote:Op dinsdag 4 november 2003 09:42 schreef StorieZnl het volgende:
Kroeg 2 Glaasje draaien:
Ik wee tniet wat ik er van moet geloven. niet dat jij onzin loopt te vertellen, of die kroegbaas, maar toch, ik vind het wel heel sterk. Nogmaals: Hiermee bedoel ik dus niet dat het onzin is!
Dat betreffende pad heet het zwarte pad, en het is niet tof, omdat je een grote kans op pak slaag hebt daar, er zijn ermeestal boenders.quote:Op zondag 9 november 2003 18:15 schreef Keromane69 het volgende:
Dit verhaal ken ik van verschillende vrienden die indertijd aan de universiteit van Wageningen studeerden. Wageningen, stadje aan de rivier. De stad waar de capitulatie werd betekend. Stadje met groene uiterwaarden en uitgestrekte bossen. Een poort naar de Veluwe. Het verhaal dat er
blabalbla![]()
Er zijn avonden dat de omstandigheden zijn zoals op die fatale avond, lang geleden. De hemel is dan bedekt met lage wolken die met dikke druppels jagen op alles wat zich buiten bevindt. De wind is guur en de bossen klinken als een beukende branding van een woeste zee. Mensen op de fiets hebben dan extra haast om thuis te komen.
Maar wie er in die uren stopt om te helpen wordt geconfronteerd met een vreselijk verleden. Een schuld. De schuld van allen die door zijn gereden toen. De schuld van allen die een meisje hulpeloos overlieten aan de angstaanjagende krankzinnigheid van een zwarte nacht. Een onherroepelijke schuld waaraan niemand zich kan onttrekken. Behalve dan door dat pad te vermijden.
[afbeelding]
ET
Dat verhaal is toch gewoon een plaatselijke legende.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:58 schreef godard_k het volgende:
[..]
Dat betreffende pad heet het zwarte pad, en het is niet tof, omdat je een grote kans op pak slaag hebt daar, er zijn ermeestal boenders.
Het verhaal wat jij verteld ken ik ook, hoewel het witte wief vehraal bekender is bij de basisschool, nu fiets ik er vaak na het uitgaan (tussen 2 uur en 6 uur) naar huis, dan is het er verdomd lekker rustig ern vredig, zolang er maar geen kut gasten staan die je in elkaar willen slaan
.
Maar ik moet zeggen, schrijven kan je wel, ik wou dat het bos zo mooi was(het zwarte pad is btw 200 meter lang, niet belicht, en je ziet er alleen weinig als er geen maan is)
kwil je niet afkraken, want ik bookmark hem wel, schrijven kan je
het witte wief is overal bekend, en met 'het verhaal' bedoel je dat verhaal van dat meisje met die psychoinrichting blabla? ik heb er ooit eens van gehoord, het komt me bekend voor, maar ik denk dat 10 % mssn het ooit heeft gehood, het staat meer bekend als een eng bos, omdat her geen verlichting is (niet bang in het donker is), en niet veilig omdat er vaak mot is met die boeders enzo.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:06 schreef Keios het volgende:
[..]
Dat verhaal is toch gewoon een plaatselijke legende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |