Ik ben wel een echte Seagal-fan en het lijkt mij op zich een goede film. Maar weet nog niet of hij zo goed is dat ik erheen zal gaan...
quote:Gewoon niet heen gaan. Naar mijn mening kan Segal niet acteren en heeft hij de intelligentie van een stoel, een hele domme stoel.
Op dinsdag 05 juni 2001 20:31 schreef MagnificantONE het volgende:
Weet iemand iets meer van deze film??Ik ben wel een echte Seagal-fan en het lijkt mij op zich een goede film. Maar weet nog niet of hij zo goed is dat ik erheen zal gaan...
quote:Ik heb wel gehoord dat hij in deze film zijn staartje eraf heeft en dat ie ook nie meer van die rare matjes op zijn schouders draagt...
Op dinsdag 05 juni 2001 20:46 schreef _Abu_ het volgende:[..]
En ik vind dat vieze staartje van hem helemaal om te walgen, maar dat zegt meer wat over hem dan over de film.
quote:Das al een flinke vooruitgang!
Op dinsdag 05 juni 2001 20:49 schreef MagnificantONE het volgende:[..]
Ik heb wel gehoord dat hij in deze film zijn staartje eraf heeft en dat ie ook nie meer van die rare matjes op zijn schouders draagt...
WHehehehehe!
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 20:46 schreef _Abu_ het volgende:
....Naar mijn mening kan Segal niet acteren en heeft hij de intelligentie van een stoel, een hele domme stoel.
Gaan we het hebben over de intelligentie van acteurs als criterium of een actiefilm goed is?
quote:Een echte Segal dus. Kom maar op met die film!
Alles draait om geweld dat goed wordt gepraat door een flinter dun verhaal....
quote:Nee, dat lijkt me inderdaad geen goed idee! Maar ik heb wel eens een interview gezien, en ik ergerde me gewoon aan hem. Dat heb ik bij lang niet alle domme acteurs, maar hij was gewoon erg. Je kan er niets aan doen dat je niet slim bent, maar hij! Pfffffffff ik weet eigenlijk niet wat het is met hem.
Op woensdag 06 juni 2001 00:31 schreef Cynix ® het volgende:Gaan we het hebben over de intelligentie van acteurs als criterium of een actiefilm goed is?
![]()
![]()
quote:thnx ik ga hem denk ik toch maar ff bekijken in de bios aankomend weekend....
Op woensdag 06 juni 2001 18:40 schreef Herald het volgende:
de Veronicagids was er -voor een Steven Seagal film- best positief over
Toch nog aardig wat positieve reacties.
quote:Heb de film vorige week gezien in de Sneak en ja: He's back!!
Op woensdag 06 juni 2001 18:40 schreef Herald het volgende:
de Veronicagids was er -voor een Steven Seagal film- best positief over
Ik probeer deze film goedkoop ergens te scoren, maar 15,- bij de Blokker is het goedkoopsts wat ik tot nu toe ben tegen gekomen.
oh ja, heb hem gescoord voor 10,66 via Best Buy 3=2...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |