Hmm we hebben vakantie en buiten hoor ik de kleine kiendjes spelen, crispy wil film huren... is exit wounds een goeie film? En als het geen goeie film is, welke film is dan wel goed?
Thx!
Kheb de film niet gezien maar weet wel zeker dat proof of life een betere keuze is dan.
"Shake that ass Miss Johnson!, Shake it!"
quote:Ja DUHHHHHHH, maar hij neemt neem ik aan een dagfilm mee!
Op zondag 23 december 2001 13:25 schreef Ez3 het volgende:
Laat Exit Wounds liggen en ga voor de betere films als Reservoir Dogs, Pulp Fiction, Lock Stock and Two Smoking Barrels etc.
CU!
Maar als dank wordt hij gedegradeerd tot ghettocop. Zijn superieur is een vrouw die hem afbekt maar je weet dat ze ergens aan het eind gaan neuken.
Steven gaat natuurlijk zijn eigen gang en natuurlijk gaat er weer wat mis: -----> Steven wordt verkeersagent!!!
Dan komt er een neger in de film die met een sporttas vol geld een porche koopt en dus fout moet zijn. Maar hij is niet fout want het is de rapper DMX en die blijkt later goed te zijn.
Wie zijn er dan fout hoor ik je denken. Want er moet wel gevochten worden. Nou ik zal het je verklappen: zijn collega's downtown. Hij komt erachter, zij ontvoeren hem maar hij ontsnapt.
En dan duurt de film nog 35 minuten. Maar dankzij de wonderlijke techniek die DIVX heet was ik een seconde later bij de aftiteling.
Veel kijkplezier.
Enkele leuke standaard-dingen:
* Iedereen rijd in saaie doorsnee auto's, behalve de slechterik, die rijd in een knalgele Hummer (lekker onopvallend).
* Elke boef gaat op een erg pijnlijk manier dood. Valt iemand uit een helikopter, dan valt hij uiteraard op iets scherps.
quote:Ja lekker met zo'n spoiler... maar gelukkig verklap je niet de wie de bad guy is (the greatest trick the devil ever pulled was to convince the world he didn't exist)
Op vrijdag 25 januari 2002 23:43 schreef SunChaser het volgende:
Steven is een supercop die een ontvoering van een senator in zijn eentje weet te voorkomen. Deze bende van +/- 25 man weet onze held allemaal te vermoorden, de senator wordt gered. Hij zou een held moeten zijn, want de bende doodde heel wat collega's.Maar als dank wordt hij gedegradeerd tot ghettocop. Zijn superieur is een vrouw die hem afbekt maar je weet dat ze ergens aan het eind gaan neuken.
Steven gaat natuurlijk zijn eigen gang en natuurlijk gaat er weer wat mis: -----> Steven wordt verkeersagent!!!
Dan komt er een neger in de film die met een sporttas vol geld een porche koopt en dus fout moet zijn. Maar hij is niet fout want het is de rapper DMX en die blijkt later goed te zijn.
Wie zijn er dan fout hoor ik je denken. Want er moet wel gevochten worden. Nou ik zal het je verklappen: zijn collega's downtown. Hij komt erachter, zij ontvoeren hem maar hij ontsnapt.
En dan duurt de film nog 35 minuten. Maar dankzij de wonderlijke techniek die DIVX heet was ik een seconde later bij de aftiteling.
Veel kijkplezier.
Ik heb hem ook gezien en ik vond het gewoon een amusante film, met veel humoristische momenten, lekkere knokscenes en mooie wagens.
Of je hem wilt zien ligt aan jezelf natuurlijk, Irriteer jij je aan Steven Seagal. Dan zou'k hem niet huren. Verwacht dat de plotwendingen gelijk staan aan niveau "die hard"? dan zou'k hem niet huren.
Wil je een leuke film zien met mooie wagens, vette knokscenes, humoristische medespelers (TQ en Tom Arnold), komische vernederingen van Seagal etc. Kijken dan!
Oh enne Sunchaser: het was een Lamborghini Diablo, geen Porsche
Heel vaak is het met zijn films: of je vind het fantastisch, of je vind het helemaal niks.
Maar door de nieuwe stijl (geen staartje meer en geen onzinnige religieuze scenes, matrix-achtige vechtscenes) is de film ook voor niet-Seagal fans heel goed te pruimen.
Seagal is back, dankzij Joel Silver.
stir of echoes vond ik echt bagger.
quote:Ja, inderdaad, hij is terug.
Op dinsdag 29 januari 2002 23:11 schreef SunChaser het volgende:
Seagal back? Ik vond de film zeker niet bijzonder. Terwijl ik Under Siege echt een goede film vind.
Ik vond dit de mooiste actrice, maar dan in het grijs:
Donderdag 2 September van 22:00-23:55 op Veronicaquote:Exit wounds
What Can Two Men Do Against A Gang Of Crooked Cops? Whatever It Takes.
Stoere politieman negeert bevelen en gaat zijn eigen weg. Nadat hij de vice-president van Amerika heeft gered, wordt hij overgeplaatst naar een stadsdeel waar corrupte politieagenten de dienst uitmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |