Prototype:
Interieur:
Specs:
Wheel Base (in): 106.7
Overall Length (in): 182.8
Overall Height at curb (in): 44.3
Overall Width (in): 76.9
Front Track (in): 63
Rear Track (in): 63.7
Weight Distribution (ft/rear): 43/57
Overall Shadow (sq ft): 96.8
Approach Angle (deg): 9.2
Departure Angle (deg): 14.0
Seating Capacity: 2
Leg Room (in): 44.6
Head Room (in): 35.4
Shoulder Room (in): 57.7
Hip Room: 57.8
Passenger Volume (cu ft): 52.8
Interior Volume Index(cu ft): 53.2
Engine Type: DOHC, 4 valves per cylinder, supercharged V-8
Engine Displacement (L): 5.4
Bore/Stroke (mm): 90.2x105.8
Displacement (cu in/cc): 330/5409
Compression Ratio (in/mm): 8.4:1
Material: All Aluminum
Horsepower @ RPM: 500@6,000
Torque @ RPM (lb ft): 500@4,500
Horsepower Specific Output (hp/liter): 92.6
Torque Specific Output (lb ft/liter): 92.6
Recommended Fuel: 91 octane (premium)
Fuel System: Sequential multi-port electronic fuel injection -(SEFI) with dual injectors per cylinder
Oil Capacity with Filter (quarts): 10
Usable Fuel Capacity (gal): 18
Type 6-speed manual
Gear Ratios 1 - 2.61
2 - 1.71
3 - 1.23
4 - 0.94
5 - 0.77
6 - 0.63
Final Drive Ratio 3.36:1
Gear Synchronization 1 - Triple
2 - Triple
3 - Triple
4 - Triple
5 - Double
6 - Double
Chassis/Steering/Brakes
Drivetrain Layout Rear-wheel drive
Front Suspension Double Wishbone
Rear Suspension Double Wishbone
Steering Type Rack-and-Pinion
Steering Ratio 17:1
Turns Lock-to-Lock 2.7
Turning Circle (Curb-to-Curb) 40 ft.
Brake System Vacuum Power Assist
Front Brakes (in) 14.0
Rear Brakes (in) 13.2
Oude deeltjes:
[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
[CHAT] PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
[Chat] PTA Slowchat V8 4.2 Biturbo
[Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera 4
[Chat] PTA Slowchat V10 8.0L 450HP
[Chat] PTA Slowchat AX11 TRE
[Slowchat] V12 Quad turbo, 4x4 Supercharged NOS?
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
[CHAT] PTA Slowchat Opel Kadett 1.4S mét GSI Look
[CHAT] PTA Slowchat A15 richting Rotterdam
[CHAT] PTA Slowchat Caddie Sixteen
[CHAT] Pta Slowchat 17" Rimms
[Chat] PTA Slowchat Marcos 1800
[Chat] PTA Slowchat, 205 1900 GTI
[CHAT]PTA Slowchat Ford Sierra 2.0 GT
[CHAT]PTA Slowchat Maserati Ghibli
[Chat] PTA Slowchat 22" Bling Bling Velgen
[Chat] PTA Slowchat BMW 3.23Ci Cabrio
[Chat] PTA Slowchat Volvo 240
[CHAT] PTA Slowchat BMW M3 Max 250KM/H Begrensd
[Chat] Slowchat Dauer 962LM 0-100 in 2.6sec
[CHAT] Porsche 911 2.7 RS
[Chat] PTA Slowchat VW 2.8 VR6
[Chat] PTA Slowchat Mercedes E 290
[CHAT] PTA Slowchat Wegwerkzaamheden Max 30km/h
[CHAT] PTA Slowchat Noble M12 GTO 310 pk
[Chat] PTA Slowchat Mercedes-Benz CLK 320 CT Sport
[CHAT] Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola
[PTA-CHAT] Ferrari Enzo @ 34-9 km/u
[Slowchat] Honda Wide body van APR
Slowchat: '37 Mercedes Benz W125
Slowchat Artistic License A Tribute to Kreator
[Slowchat] Part 37 Jacco Special!
[Slowchat] Turbo vs de rest....
[Slowchat] Deel 39: Ford Mustang VS Nissan Skyline
[Slowchat] Ferrari F40, 40 Years Ferrari
[Slowchat] MG XPower SV, 5.0 V8 @ 410 PK
[Chat] PTA Slowchat Emme Lotus 422T
[SLOWCHAT] Audi A8 4.2 V8 @ 430nm
[Slowchat Deel 44]De machtige Volvo 440!
[Slowchat deel 45] De Rover 45
[Chat] Deel 4,6 liter Ford Mustang GT V8 400 PK.
[Chat] PTA Slowchat Alfa Romeo 147 GTA
[PTA Slowchat]Chevrolet Tahoe Vortec 4800 V8 engin
[Chat] PTA Slowchat Lotus Elise 49
[CHAT] Ferrari F50
[CHAT] Fiat 500
[SLOWCHAT] Jeep Grand Cherokee 5.2i Limited
[PTA SlowChat] VW Herbie de legendarische #53
Wel vette bak though
quote:Oeps, dacht dat een gallon maar 2.zoveel was
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:18 schreef BaraCuda het volgende:
18x4 = 72 liter tank, dat is toch vrij normaal voor een sportauto.
Ziet er iedergeval ERG gaaf uit!
Zo heerlijke roffel.. die auto was gewoon af toen hij voor het eerst op de markt kwam, en ford snapte dat....
quote:het is een V8
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:22 schreef Thermo het volgende:
Dat geluidje he... op top gear afgelopen zondag.... die V10.... niet normaalZo heerlijke roffel.. die auto was gewoon af toen hij voor het eerst op de markt kwam, en ford snapte dat....
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:27 schreef Flatbeat-Eric het volgende:[..]
het is een V8
Goed, snel richting de cherrymoon
laterzz
Zit zeker ook allemaal nieuwe techniek in zoals ESP en dat soort shit. Een echte sportauto moet puur zijn. Niks geen snufjes er in. En kijk die binnen kant. Super gelikt zo een zonde.
Wat een geweldig geluid vind ik dat. Kippen vel gewoon. DAT WIL IK OOK
Maar hoe komt dat je het hoord. Ik heb het ook wel eens in het echt gehoord. Ik weet dat het Ptsss geluid door een dump valve komt. Maar je hoord zelde die turbo zich opladen om het zo te noemen. Waarom hoor je dat niet veel. En hoe komt het dat je het hoord.
Ik moet een geile auto hebben met een turbo en dat geluid
Een peugeot 106 ralley. En daar maar een turbo op raggen. En zorgen dat ik dat geluid ook heb.
quote:Ik weet niet als je mad max 2 hebt gezien maar lijkt het toevallig niet op dat geluid??
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:46 schreef ook_gek het volgende:
Maar hoe komt dat je het hoord. Ik heb het ook wel eens in het echt gehoord. Ik weet dat het Ptsss geluid door een dump valve komt. Maar je hoord zelde die turbo zich opladen om het zo te noemen. Waarom hoor je dat niet veel. En hoe komt het dat je het hoord.
quote:heb ik niet gezien.
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:49 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Ik weet niet als je mad max 2 hebt gezien maar lijkt het toevallig niet op dat geluid??
maar je hoord echt een fluitent geluid bij het gas geven. Tot dat hij het gas los laat zo dat de over druk er uit schiet. Het PTsssss geluid.
quote:Ik weet wat je bedoelt, dat geluid is geweldig. Heb wel eens in een auto gereden welke dat ook had (ben GVD alleen vergeten welke dat ook al weer was), elke keer proberen dat geluid weer te krijgen, helaas moest je best op het gas daarvoor en ook wat langer (had daar dus de ruimte voor nodig). Volgens mij was dat in een Mercedes C200 kompressor Sportcoupé (kwam er pas achter dat het een kompressor was toen een maat me belde en t me zei
Op zaterdag 1 november 2003 00:32 schreef ook_gek het volgende:[..]
heb ik niet gezien.
maar je hoord echt een fluitent geluid bij het gas geven. Tot dat hij het gas los laat zo dat de over druk er uit schiet. Het PTsssss geluid.
quote:Wat doe je hier dan al zo vroeg???
Op zaterdag 1 november 2003 07:07 schreef ThaFreak het volgende:
goedemorgen
tis vroeg......erg vroeg
Maaruh goeiemorgen!
Een peugeot 106 ralley met turbo en dat geluid is meeesterlijk
quote:Dat filmpje is als je die auto van paul walker kies, je kan die andere 2 auto's ook nog kiezen voor een filmpje daarvan he?
Op zaterdag 1 november 2003 13:06 schreef ook_gek het volgende:
de mensen die de dvd 2f2f hebben weten wel wat ik bedoel. Dat is het kleine filmpje voor de hoofd film. Super geluid is dat. Je hoord die turbo gewoon vluiten tuidens het vol lopen. Ik wil weten wat dat is en hoe dat komt. En op zeker dat Jacco weet wat ik bedoel en wat het isEen peugeot 106 ralley met turbo en dat geluid is meeesterlijk
* Thermo heeft waaaazige nacht gehad
quote:Extra,s zijn zeker leuk. Zeker als je ziet hoe de auto,s zijn opgebouwd. Op de achtergrond zie je nog die oranje supra staan uit deel 1
Op zaterdag 1 november 2003 13:20 schreef Thermo het volgende:[..]
Dat filmpje is als je die auto van paul walker kies, je kan die andere 2 auto's ook nog kiezen voor een filmpje daarvan he?
Vond wel super coole extra's.
* Thermo heeft waaaazige nacht gehad
Maar voor de film begint kan je nog kijken wat er met paul walker gebeurd is. Tijdens het vluchten na deel 1. Dat duurd iets van 10min of zo. Dat stukje bedoel ik. Zo zie je namelijk ook hoe hij aan die grijze bak komt waar hij in rijd bij begin 2
quote:Daar heb ik het dus ook over he, je kan niet alleen kijken naar dat filmpje
Op zaterdag 1 november 2003 17:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
Extra,s zijn zeker leuk. Zeker als je ziet hoe de auto,s zijn opgebouwd. Op de achtergrond zie je nog die oranje supra staan uit deel 1
![]()
Maar voor de film begint kan je nog kijken wat er met paul walker gebeurd is. Tijdens het vluchten na deel 1. Dat duurd iets van 10min of zo. Dat stukje bedoel ik. Zo zie je namelijk ook hoe hij aan die grijze bak komt waar hij in rijd bij begin 2
quote:Jha die is het jha. Zeker een lekker wijf
Op zaterdag 1 november 2003 17:17 schreef Thermo het volgende:[..]
Daar heb ik het dus ook over he, je kan niet alleen kijken naar dat filmpje
Dat is alleen als je op die skyline klikt.
Is tof filmpje, lekkere chick die hem een lift geeft
Maar dat stukje in de woestijn met die motoren. Dan rijd hij voor bij die politie. DAT GELUID BEDOEL IK DUS!!!
Dat is zoo een lekker geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |