Tot mijn grote verbazing zie ik allemaal sites met hakenkruizen, WP logo's, lonsdale etc.
En dat bij meisjes van rond de 12 jaar... .
Betreffende url: http://www.knowme.nl/profiel.php?x=h@rdc0r3-B!tch
Wat vinden jullie hier nou van?
Ik kwam laatst een meisje tegen uit mijn oude klas die lonsdale dingen aan het kopen was..
maar wij zaten best wel op een school met veel buitenlanders..
dus ik vraag ben je nu racist ofzo??
zegt ze van nee.. ik haat alleen joden
:s
quote:En vervolgens zet ze er een pagina groot White Power teken onder
DE MEESTE HEBBEN ALTIJD WEL WAT TE ZEIKEN OVER L0NSD@LE 0F WAT
DAN 0OK MET GABBERS TE MAKEN HEEFT..
JE KRIJGT AAN JE K0P DAT JE RACIST BENT.. N0U, VO0RDAT JE GAAT
O0RDELEN, LEES DAN EERST DIT STUKJE TEKST MAAR FF EN DENK
DAAR MAAR G0ED 0VERNA Z0UK ZEGGUH !!
NEEJ, wij gabbers w0rden do0r JULLIE (buitenlanders) gediscrimineerd !!
JULLIE k0men hier w0nen, JULLIE willen
jullie eigen sch0len hebben, jullie willen m0skeeen enz enz
enz !! Jullie m0eten maar alles z0 hebben, z0als jullie willen !!
Als ik hier met de Nederlandse vlag lo0p ben ik in jullie 0gen
discriminerend bezig terwijl ik hier wel in m'n eigen land
loop !!!!!
quote:ach, dat hoeft nog niks te betekenen, toen ik 12 was tekende ik ook rondjes met plusjes erdoor want ik wist niet wat het inhield, zo ook met een vriendin van me van 15, die vond een kettingkje wat een rechtse gabber droeg wel mooi, die wist ook niet dat het het symbool van white power was..
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:08 schreef gelly het volgende:[..]
En vervolgens zet ze er een pagina groot White Power teken onder
quote:zeker...
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:10 schreef Steijn het volgende:
Jammer dat hardcore nu weer gelinkt wordt met extreem-rechts
quote:Ik luister graag naar hardcore, maar dit is toch niet normaal meer
[Dit bericht is gewijzigd door hp22 op 31-10-2003 20:13]
quote:Ik woon zelf ook in Limburg, en het valt op dat er inderdaad veel van die gastjes hier zitten. Ken er nog een paar goed van de basisschool. Toen waren ze nog 'normaal' maar om er bij te horen gaat iedereen LonsDale dragen en sigaretten roken. Zelfs mijn nichtje heeft zich laten meesleuren. En stoer dat ze zijn met hun sigaretten en hun bomberjacks. Dan ben ik blij dat ik nog enigzins 'normaal' ben
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:06 schreef gelly het volgende:
Wel opvallend dat ze altijd uit Brabant of Limburg komen.
ik snap gewoon niet dat er nog dat soort mense zijn die zo een smal denkbeeld hebben
egt erg
quote:das ook waar jah
quote:optyfen, ga je fijn op de noordpool wonen, daar kennen ze vast geen gabbers. dat eeuwige gezeik altijd, staat een muziek soort je niet aan, dan luister je er toch niet naar?
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:10 schreef Bonnie_R het volgende:
"EN GABBER IS EEN STUK CULTUUR VAN NEDERLAND"
![]()
*direct gaat emigreren
jezus, die meid kleuter is net 12-13 jaar oud
[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 31-10-2003 20:16]
quote:dat slaat nergens op...
ik luister zelfs af en toe nog naar hardcore vind ik leuk..... ff lekker beuken ( nostalgie hè )
quote:Volgens mij komt dat omdat het economisch toch wel een achtergestelde regio is. Groningen en drenthe zijn dat ook maar links is daar van oorsprong sterk vertegenwoordigd dus van extreem-rechts zullen ze geen last hebben.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:13 schreef Platina het volgende:
Ik woon zelf ook in Limburg, en het valt op dat er inderdaad veel van die gastjes hier zitten. Ken er nog een paar goed van de basisschool. Toen waren ze nog 'normaal' maar om er bij te horen gaat iedereen LonsDale dragen en sigaretten roken. Zelfs mijn nichtje heeft zich laten meesleuren. En stoer dat ze zijn met hun sigaretten en hun bomberjacks. Dan ben ik blij dat ik nog enigzins 'normaal' ben
quote:Oh dus iedereen die rookt is racist en niet normaal?
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:13 schreef Platina het volgende:[..]
Ik woon zelf ook in Limburg, en het valt op dat er inderdaad veel van die gastjes hier zitten. Ken er nog een paar goed van de basisschool. Toen waren ze nog 'normaal' maar om er bij te horen gaat iedereen LonsDale dragen en sigaretten roken. Zelfs mijn nichtje heeft zich laten meesleuren. En stoer dat ze zijn met hun sigaretten en hun bomberjacks. Dan ben ik blij dat ik nog enigzins 'normaal' ben
quote:Ben jij dom? Het ging om het "cultuurstuk", achterlijker meeloper
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:14 schreef Vision het volgende:[..]
optyfen, ga je fijn op de noordpool wonen, daar kennen ze vast geen gabbers. dat eeuwige gezeik altijd, staat een muziek soort je niet aan, dan luister je er toch niet naar?
jezus, die meid kleuter is net 12-13 jaar oud
quote:shit ik ben af en toe racist
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:16 schreef Mgolovic het volgende:[..]
Oh dus iedereen die rookt is racist en niet normaal?
quote:Correctie:
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:11 schreef Tiemie het volgende:
door dit soort lui krijgt een hardcorefeest een slechte naamen die lui mogen er over 6 jaar pas in
Door dit soort lui krijgt hardcore over 6 jaar een slechte naam
quote:--edit--
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:17 schreef Bonnie_R het volgende:Ben jij dom? Het ging om het "cultuurstuk", achterlijker meeloper
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 31-10-2003 20:46]
quote:maar zij weet dat wel....met die teksten erbij..pfff....gekke nikkie hoor..
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:11 schreef mattttPUNTnl het volgende:[..]
ach, dat hoeft nog niks te betekenen, toen ik 12 was tekende ik ook rondjes met plusjes erdoor want ik wist niet wat het inhield, zo ook met een vriendin van me van 15, die vond een kettingkje wat een rechtse gabber droeg wel mooi, die wist ook niet dat het het symbool van white power was..
houd wat je vind voor jezelf dan zijn we zo van t racisme af.
En ga al helemaal geen jonge kinderen aanleren racist te worden of wat dan ook.
En zon plaatjes.... tja stoer doen he! mee lopen met de rest.
"kijk is wat ik heb gedaan op mn site !!!" BAH!
quote:doe ff normaal man...
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:18 schreef Vision het volgende:[..]
--edit--
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 31-10-2003 20:46]
quote:Van wie mag dat niet dan?
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:19 schreef L.Denninger het volgende:
Deze is voor de intelligentere mensen hier :
Je mag NOOIT generaliseren !
quote:Nouja, het erge is dat dat wel ergens op slaat..
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:15 schreef zolTan15 het volgende:[..]
dat slaat nergens op...
Ik merk het bij ons op school etc ook.
Nee ik hou niet van hardcore en niet van Lonsdale
quote:Waar staat FUBU ed dan eigenlijk voor? Ik ken namelijk erg veel blanken die het dragen
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:21 schreef Mgolovic het volgende:
Idd het is vragen om problemen. Maar toch kan ik de zin van "als Lonsdale blah blah blah racistisch is, hoe moeten wij FUBU dan zien" enigszins begrijpen.Nee ik hou niet van hardcore en niet van Lonsdale
quote:Waar ik woon (Nijmegen), is ook een vrij linkse stad.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:16 schreef Steijn het volgende:[..]
Volgens mij komt dat omdat het economisch toch wel een achtergestelde regio is. Groningen en drenthe zijn dat ook maar links is daar van oorsprong sterk vertegenwoordigd dus van extreem-rechts zullen ze geen last hebben.
quote:Ik heb geen flauw idee, maar als Lonsdale een merk voor racisten zou zijn, dan is Fubu het voor provocerende allochtonen.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:23 schreef Ype het volgende:[..]
Waar staat FUBU ed dan eigenlijk voor? Ik ken namelijk erg veel blanken die het dragen
*zijn trouwens ook best allochtonen met Lonsdale, daar niet van..
quote:For You, By You
Waar staat FUBU ed dan eigenlijk voor? Ik ken namelijk erg veel blanken die het dragen
quote:dit soort merken richten zich ook meer op de blanke jeugd met geld
quote:fubu is niks provocerends aan afaik
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:24 schreef Mgolovic het volgende:Ik heb geen flauw idee, maar als Lonsdale een merk voor racisten zou zijn, dan is Fubu het voor provocerende allochtonen.
is gewoon een hiphop/r&b merk ofzo? Naar mijn weten wordt het iig niet gedragen om te provoceren.
quote:Dat is meer FYBY
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:25 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
For You, By You
heb ik me laten vertellen
quote:nope. Het is in ieder geval geen vlag of nationaal handels merk
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:26 schreef Vision het volgende:[..]
fubu is niks provocerends aan afaik
![]()
is gewoon een hiphop/r&b merk ofzo? Naar mijn weten wordt het iig niet gedragen om te provoceren.
quote:Vroeger was het altijd
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:18 schreef Killah_Priest het volgende:
helemaal de betekennis van rood wit blauw te ziek gewoon![]()
Jan is me maat
Wil jij ook een witte kerst
Jep ook ik heb dat mee gemaakt een jaar of 5 a 6 geleden mee gemaakt. Je groeid er van zelf over heen
niet dat ik wat had tegen buitenlanders. Maar als ik zie hoe de mensen er over denken die toen bij mij in de klas zaten is dat goed gekomen.
quote:Dan zou je ook kunnen zeggen dat Lonsdale gewoon een hardcore merk is en niet wordt gedragen om te provoceren....
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:26 schreef Vision het volgende:[..]
fubu is niks provocerends aan afaik
![]()
quote:doh. For U, By U
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:27 schreef Steijn het volgende:[..]
Dat is meer FYBY
quote:Hoe verzinnen ze het
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:27 schreef ook_gek het volgende:
Wil jij ook een witte kerst
quote:dat was 't ook. alleen nu wordt 't door van die wannabe's gezien als skinhead merk en gaan ze het om die reden dragen. Nu wordt 't weldegleijk (door sommigen) gedragen om te provoceren.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:27 schreef Mgolovic het volgende:Dan zou je ook kunnen zeggen dat Lonsdale gewoon een hardcore merk is en niet wordt gedragen om te provoceren....
En dat terwijl skins alweer andere merken dragen (pittbull, ben sherman, condsaple, etc) om niet meer met dit soort sukkels geassocieerd te worden.
quote:Dat was vroeger een gezegte van jan maat. Stond hier om de hoek groot op een bord. Stem jan maat als je ook een witte kerst wil.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:29 schreef Steijn het volgende:[..]
Hoe verzinnen ze het
Is heel veel om te doen geweest
quote:Ben niet zo thuis in die BrEeZaHs taal
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:27 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
doh. For U, By U
quote:En voor dat soort mensen is Lonsdale voor blanken hetzelfde als Fubu voor zwarten.....
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:29 schreef Vision het volgende:[..]
dat was 't ook. alleen nu wordt 't door van die wannabe's gezien als skinhead merk en gaan ze het om die reden dragen. Nu wordt 't weldegleijk (door sommigen) gedragen om te provoceren.
En dat terwijl skins alweer andere merken dragen (pittbull, ben sherman, condsaple, etc) om niet meer met dit soort sukkels geassocieerd te worden.
Maar goed, ik moet allebei de merken niet...
quote:Het blijven, hoe dan ook, zeer trieste mensen
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:29 schreef Vision het volgende:dat was 't ook. alleen nu wordt 't door van die wannabe's gezien als skinhead merk en gaan ze het om die reden dragen. Nu wordt 't weldegleijk (door sommigen) gedragen om te provoceren.En dat terwijl skins alweer andere merken dragen (pittbull, ben sherman, condsaple, etc) om niet meer met dit soort sukkels geassocieerd te worden.
quote:For Us By Us
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:25 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
For You, By You
heb ik me laten vertellen
For Us Buy Us kan ook
[Dit bericht is gewijzigd door koeskoes op 31-10-2003 20:32]
quote:Het zuiden/oosten van Nederland een economisch achtergestelde regio? Leg uit?
Volgens mij komt dat omdat het economisch toch wel een achtergestelde regio is. Groningen en drenthe zijn dat ook maar links is daar van oorsprong sterk vertegenwoordigd dus van extreem-rechts zullen ze geen last hebben.
quote:oh, weer wat geleerd
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:31 schreef Mgolovic het volgende:En voor dat soort mensen is Lonsdale voor blanken hetzelfde als Fubu voor zwarten.....
Maar goed, ik moet allebei de merken niet...
een maat van me (een antiliaan) draagt 't ook, maar niet om te provoceren. Heb ook nog nooit gehoord dat mensen 't droegen om te provoceren
quote:Consdaple was toch wel als racistisch merk bedoeld? Vanwege de NSDAP die erin verwerkt is? En bij Lonsdale zijn er 4 van de 5 letters in verwerkt. Tot zover heb ik het meegekregen.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:29 schreef Vision het volgende:[..]
dat was 't ook. alleen nu wordt 't door van die wannabe's gezien als skinhead merk en gaan ze het om die reden dragen. Nu wordt 't weldegleijk (door sommigen) gedragen om te provoceren.
quote:Dat was hem!
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:31 schreef koeskoes het volgende:[..]
For Us By Us
quote:T'is maar net in welke kringen je je begeeft. Ik heb een bijbaantje in de horeca, en tot voor kort werkten bij ons in de keuken allemaal van dat soort 'gabber' types, werkt er nog steeds één, maar goed, die kerel zijn hersenen zijn zo naar de tering door de drugs dat daar geen zinnig
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:23 schreef U.F.O het volgende:[..]
Waar ik woon (Nijmegen), is ook een vrij linkse stad.
Hier zie ik dan ook maar weinig van dat soort mensen.
quote:De Randstad is het economische hart van Nederland, heb je wel eens steden als Kerkrade gezien? Dan wordt je wel wat duidelijk.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:32 schreef IndemnitY het volgende:
Het zuiden/oosten van Nederland een economisch achtergestelde regio? Leg uit?
quote:consdaple is idd een racistisch merk speciaal daarvoor opgestart (afaik). Londsdale is een boxmerk uit London waar vroeger veel zwarten trainden. Is dus ook nooit vanuit de gedachte opgezet om racistisch te zijn. Dat er nsda in voorkomt is dan ook puur toeval, en dat hebben sommigen dus opgevat als een "teken"
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:32 schreef Ype het volgende:Consdaple was toch wel als racistisch merk bedoeld? Vanwege de NSDAP die erin verwerkt is? En bij Lonsdale zijn er 4 van de 5 letters in verwerkt. Tot zover heb ik het meegekregen.
Triest, maar goed, je verandert er niks aan.
blijf wel altijd lachen dat de "politiek corercten" altijd afgeven op gabbers ipv op dat racistisch tuig. Als je hetzelfde zegt over marokkanen is de kamer te klein
quote:als ie echt een racist is heeft ie er JUIST geen RTC logo op staan. De MC van RTC is namelijk een neger
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:34 schreef Fixers het volgende:
Ach 't is tegnwoordig weer in. Ik zag gister in de trein ook zo'n fout figuur met een lonsdale, compleet met NL vlaggetje op de bovenarm. En nog erger (en walgelijker ook) een confederatie vlag op zijn borst. Alleen het RTC logo'tje ontbrak. Dan zijn er een paar mogelijkheden:
1. Hij is voorstander van de Neo-Nazi danwel de KKK.
2. Hij is net zo dom als dat val waar dat vlaggetje vandaan komt.
3. Beide.
quote:ja, maar dat is een goeie neger
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:38 schreef Vision het volgende:[..]
als ie echt een racist is heeft ie er JUIST geen RTC logo op staan. De MC van RTC is namelijk een neger
quote:daarnaast was Lonsdale de 1e shirtsponsor van Arsenal , sponsort het tegenwoordig een wielerploeg en is het hoofdsponsor van racism beat it....
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:37 schreef Vision het volgende:[..]
consdaple is idd een racistisch merk speciaal daarvoor opgestart (afaik). Londsdale is een boxmerk uit London waar vroeger veel zwarten trainden. Is dus ook nooit vanuit de gedachte opgezet om racistisch te zijn. Dat er nsda in voorkomt is dan ook puur toeval, en dat hebben sommigen dus opgevat als een "teken"
![]()
quote:idd
als ie echt een racist is heeft ie er JUIST geen RTC logo op staan. De MC van RTC is namelijk een neger
quote:Wat tussen je subjes staat, slaat niet echt ergens op.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:37 schreef Vision het volgende:[..]
consdaple is idd een racistisch merk speciaal daarvoor opgestart (afaik). Londsdale is een boxmerk uit London waar vroeger veel zwarten trainden. Is dus ook nooit vanuit de gedachte opgezet om racistisch te zijn. Dat er nsda in voorkomt is dan ook puur toeval, en dat hebben sommigen dus opgevat als een "teken"
![]()
Triest, maar goed, je verandert er niks aan.
blijf wel altijd lachen dat de "politiek corercten" altijd afgeven op gabbers ipv op dat racistisch tuig. Als je hetzelfde zegt over marokkanen is de kamer te klein
quote:dat soort uitspraken zijn idd geweldig
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:40 schreef chocolatemoeze het volgende:ja, maar dat is een goeie neger
quote:Alle joden aan het gas zal het wel zijn. Dat zeiden ze vroeger ook.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:37 schreef Suika het volgende:
Ik las laatst ook dat Fred Perry (ofzoiets) erg in trek is bij gabbers/skins, maar wat ik daar dan weer niet aan snap is waarom, aangezien ik ook las dat Fred Perry een joodse tennisser was??
Wie weet hier meer over?
Weet nog een hele harde mop over joden. Die vroeger bij de WP mensen erg in trek was
quote:Trouwens dit heeft RTC op de website staan:
1. Er wordt normaal met elkaar gediscussieerd. Onderbouw je mening. Doe je dit niet, dan heb je kans dat ik of Q. het gewoon verwijder uit dit topic. Zinloos geblaat heeft niemand wat aan.
2. Generaliserende uitspraken worden niet getollereerd. (en daar heb ik er al een aantal van langs zien komen)
3. Racistische opmerkingen worden eveneens niet getollereerd, maar dat spreekt voor zich.
Dan ga ik nu het topic opschonen e.d.
quote:tuurlijk wel. Kijk eens op fok rond, iedereen vind een gabber (of wie dan ook eigenlijk) die londsdale draagt een racist. Dikke generalisatie dus.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:41 schreef Ype het volgende:
Wat tussen je subjes staat, slaat niet echt ergens op.
Als dan je zegt dat alle marokkanen dieven zijn dan hoor je ze moord en brand schreeuwen, want oh mijn god, je mag niet generaliseren. De hypocrisie straalt er gewoon vanaf, kunnen de troetelberen nog wat van leren
(ik zet 't er maar bij: dit is dus een voorbeeld, ik zeg dus niet dat alle marokkanen dieven zijn)
quote:eehm, zo hard gaat het er ook weer niet aan toe ?
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:42 schreef Anthraxx het volgende:
Ik sta dit topic toe op enkele voorwaardes:1. Er wordt normaal met elkaar gediscussieerd. Onderbouw je mening. Doe je dit niet, dan heb je kans dat ik of Q. het gewoon verwijder uit dit topic. Zinloos geblaat heeft niemand wat aan.
2. Generaliserende uitspraken worden niet getollereerd. (en daar heb ik er al een aantal van langs zien komen)
3. Racistische opmerkingen worden eveneens niet getollereerd, maar dat spreekt voor zich.Dan ga ik nu het topic opschonen e.d.
quote:je generaliseert FOK!
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:44 schreef Vision het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op vrijdag 31 oktober 2003 20:41 schreef Ype het volgende:
Wat tussen je subjes staat, slaat niet echt ergens op.<hr></blockquote>tuurlijk wel. Kijk eens op fok rond, iedereen vind een gabber (of wie dan ook eigenlijk) die londsdale draagt een racist. Dikke generalisatie dus.Als dan je zegt dat alle marokkanen dieven zijn dan hoor je ze moord en brand schreeuwen, want oh mijn god, je mag niet generaliseren. De hypocrisie straalt er gewoon vanaf, kunnen de troetelberen nog wat van leren
![]()
(ik zet 't er maar bij: dit is dus een voorbeeld, ik zeg dus niet dat alle marokkanen dieven zijn)
quote:Leuk gekozen voorbeeld ook. Is toch typerend dat mensen dat als enige bestaande voorbeeld van generalisatie kunnen noemen
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:44 schreef Vision het volgende:[..]
tuurlijk wel. Kijk eens op fok rond, iedereen vind een gabber (of wie dan ook eigenlijk) die londsdale draagt een racist. Dikke generalisatie dus.
Als dan je zegt dat alle marokkanen dieven zijn dan hoor je ze moord en brand schreeuwen, want oh mijn god, je mag niet generaliseren. De hypocrisie straalt er gewoon vanaf, kunnen de troetelberen nog wat van leren
![]()
quote:Omdat het woord "neger" op de eerste pagina voorkwam ofzo
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:42 schreef Anthraxx het volgende:
Ik sta dit topic toe op enkele voorwaardes:1. Er wordt normaal met elkaar gediscussieerd. Onderbouw je mening. Doe je dit niet, dan heb je kans dat ik of Q. het gewoon verwijder uit dit topic. Zinloos geblaat heeft niemand wat aan.
3. Racistische opmerkingen worden eveneens niet getollereerd, maar dat spreekt voor zich.Dan ga ik nu het topic opschonen e.d.
Stel je bent opa of oma van dit meisje die de tweede wereldoorlog heeft meegemaakt, en dat meisje vertelt haar ideeën over de gelijkwaardigheid van mensen en migratie. Dan stort je wereld ook in
Vaderlandhatende mensen
[Dit bericht is gewijzigd door RichardQuest op 31-10-2003 20:49]
tegenwoordig is dat schijnbaar niet eens meer nodig
laten we maar zeggen dat zo'n meisje absoluut niet weet waar ze over praat...maar ik zie dat niet zo snel bijdraaien en als ze tegen een jaar of 17 is en nog steeds zo denkt
hoe komt een meisje van 12 jaar uberhaupt op zulke ideeen.....mijn zusje is bijna 12 en denkt over zulke dingen echt niet na hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Bolderbast op 31-10-2003 20:51]
quote:het maakt mijn punt duidelijk of niet dan? daar gaat 't om.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:46 schreef Ype het volgende:Leuk gekozen voorbeeld ook. Is toch typerend dat mensen dat als enige bestaande voorbeeld van generalisatie kunnen noemen
ik vind trouwens dat je je maar aanstelt Anthrax, zo erg wordt er hier nou ook weer niet geflamed
quote:Zeik niet. Ik heb zat van dit soort discussies zien uitlopen in discussies over andere dingen dan de topicstarter bedoeld heeft. Generalisaties staan we vooralsnog NIET toe in Klaagbaak en daar heb ik al een hoop voorbij zien komen. Als er gewoon gediscussieerd wordt zoals het nu gaat dan vind ik het best, met alle offtopic meuk verwijderd (zoals nietszeggende one-liners en smileys).
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:46 schreef IndemnitY het volgende:[..]
Omdat het woord "neger" op de eerste pagina voorkwam ofzo
Klinkt stom misschien, maar ik vind deze post meer "stemmingmakerij" dan dat het iets voorkomt, want de discussie ging vooralsnog heel normaal.
En nu on-topic.
quote:dan vraag ik me af waarom de topictitel nog steeds hetzeldfe is?
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:50 schreef Anthraxx het volgende:Generalisaties staan we vooralsnog NIET toe in Klaagbaak en daar heb ik al een hoop voorbij zien komen.
het gaat hier niet om "hardcore bitches" maar om "neonazi bitches".
quote:laat maar...
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:52 schreef Vision het volgende:[..]
dan vraag ik me af waarom de topictitel nog steeds hetzeldfe is?
het gaat hier niet om "hardcore bitches" maar om "neonazi bitches".
* topic verlaat
quote:Generaliseren is opzich menselijk. Ik persoonlijk let er altijd extra op dat ik het niet per ongeluk doe, omdat ik het een verkeerd menselijk trekje vind. En van de politiek correcte mensen op Fok heb ik datzelfde idee. En dat jij politiek correcte mensen over één kam scheert aan de hand van enkele loze uitspraken die je hebt gelezen, noem ik niet een punt hebben, laat staan duidelijk maken.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:49 schreef Vision het volgende:[..]
het maakt mijn punt duidelijk of niet dan? daar gaat 't om.
quote:Mee eens.
ik vind trouwens dat je je maar aanstelt Anthrax, zo erg wordt er hier nou ook weer niet geflamed
quote:je hebt gelijk. ik generaliseerde ook. al leek 't me duidelijk dat ik daar dus niet iedereen mee bedoelde, alleen de mensen die er zelf zo hard om roepen om het niet te doen.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:54 schreef Ype het volgende:
Generaliseren is opzich menselijk. Ik persoonlijk let er altijd extra op dat ik het niet per ongeluk doe, omdat ik het een verkeerd menselijk trekje vind. En van de politiek correcte mensen op Fok heb ik datzelfde idee. En dat jij politiek correcte mensen over één kam scheert aan de hand van enkele loze uitspraken die je hebt gelezen, noem ik niet een punt hebben, laat staan duidelijk maken.
was blijkbaar niet duidelijk genoeg.
quote:maar je gaat dan wel de topictitel nog aanpassen? Gezien je modereerdrift moet die ene extra edit dan ook geen probleem zijn
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:59 schreef Anthraxx het volgende:
Wat ik hierboven neer trachtte te zetten waren gewoon een aantal regels waar je je aan kan houden
quote:Eh zeg ik dat dan? Ik heb het woord racistisch niet eens in mijn mond genomen. En roken doen ze maar fijn word je niet minder normaal op. Alleen ik zeg het er maar even bij. Leuke reactie van jou, jammer dat je er niet over nadacht.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:16 schreef Mgolovic het volgende:[..]
Oh dus iedereen die rookt is racist en niet normaal?
quote:Ik denk dat de aanhalingstekens genoeg zeggen, niet?
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:01 schreef Vision het volgende:[..]
maar je gaat dan wel de topictitel nog aanpassen? Gezien je modereerdrift moet die ene extra edit dan ook geen probleem zijn
quote:Op verzoek dan maar.
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:01 schreef Vision het volgende:[..]
maar je gaat dan wel de topictitel nog aanpassen? Gezien je modereerdrift moet die ene extra edit dan ook geen probleem zijn
quote:niet als je de reacties ziet
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:03 schreef RichardQuest het volgende:Ik denk dat de aanhalingstekens genoeg zeggen, niet?
quote:Limburg economisch achtergesteld? Waar slaat dat nou weer op. Limburg is geen economisch achtergestelde regio wij zijn economisch net zo ver als andere provincies. En omdat wij volgens jou economisch achtergesteld zijn is een reden waarom er hier zoveel LonsDale gastjes zijn? .
[Dit bericht is gewijzigd door Platina op 31-10-2003 21:05]
quote:Ja, heb je gelijk in....die zien dat niet....
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:04 schreef Vision het volgende:[..]
niet als je de reacties ziet
quote:consequent zijn is oké
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:04 schreef Anthraxx het volgende:Op verzoek dan maar.
:p
quote:[Freud modus]
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:05 schreef Platina het volgende:[..]
Limburg economisch achtergesteld? Waar slaat dat nou weer op. Limburg is geen economisch achtergestelde regio wij zijn economisch net zo ver als andere provincies. En omdat wij volgens jou economisch achtergesteld zijn is een reden waarom er hier zoveel LonsDale gastjes zijn? .
Dat is natuurlijk onzin, ik denk dat dat komt omdat ze(niet limburgers, de nazi's) in een kleine ingetogen wereld leven. Dat zal wel angst opwekken of zo
[/Freud modus]
quote:Joepie
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:22 schreef U.F.O het volgende:
De site ( http://www.knowme.nl/profiel.php?x=h@rdc0r3-B!tch ), doet het inmiddels weer.
[Dit bericht is gewijzigd door RichardQuest op 31-10-2003 21:33]
quote:Best Bekeken Profielen
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:22 schreef U.F.O het volgende:
De site ( http://www.knowme.nl/profiel.php?x=h@rdc0r3-B!tch ), doet het inmiddels weer.
Ze is het meest bekeken
edit....ype had het ook gezien....
[Dit bericht is gewijzigd door RichardQuest op 31-10-2003 21:36]
quote:Joh
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:34 schreef RichardQuest het volgende:
Moet je kijken op de index siteZe is het meest bekeken
quote:
Door: Cussiewl =) (31-10-2003 7:58 pm)
Profiel: Klik hier
33uwj !K!ckuH S!t3 !
H3Bb!3j D!3j N3T G3M44kT ?
Hij zZ w3wL Co3wL !
Ch3cK D!3j Van Mij Oowk FF !!! PLz!
N4H NuUw H3b K NiXx
M33r T3 LulluH !!Kz!3j Je oP MsN !!
M4ZzowLzZz !
*#D!kKuH $$o3wN#*
CuSs!3wlTjuH !
quote:Ja, duh!
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:38 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Rustig maar, jij krijgt de credits
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:32 schreef Ype het volgende:
...
Jij bent haar stiekem zelf he?
quote:K!ckuH S!t3 ! -> kicken site
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:38 schreef 303 het volgende:
Vage site, wat staat hier in hemelsnaam???
Kz!3j Je oP MsN !! -> ik zie je op msn.
M4ZzowLzZz ! -> mazzel
*#D!kKuH $$o3wN#* -> dikke zoen
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:38 schreef 303 het volgende:
Vage site, wat staat hier in hemelsnaam???
quote:Hoi, leuke site, heb je die net gemaakt? Hij is wel cool. Check je die van mij ook even please? Nou, nu heb ik niks meer te lullen. Ik zie je op MSN, dikke zoen Cecieltje
Door: Cussiewl =) (31-10-2003 7:58 pm)
33uwj !K!ckuH S!t3 !
H3Bb!3j D!3j N3T G3M44kT ?
Hij zZ w3wL Co3wL !
Ch3cK D!3j Van Mij Oowk FF !!! PLz!
N4H NuUw H3b K NiXx
M33r T3 LulluH !!Kz!3j Je oP MsN !!
M4ZzowLzZz !
*#D!kKuH $$o3wN#*
CuSs!3wlTjuH !
[Dit bericht is gewijzigd door Ype op 31-10-2003 21:42]
quote:Het is dan ook gewoon een keltisch kruis als ik het goed heb.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:11 schreef mattttPUNTnl het volgende:
ach, dat hoeft nog niks te betekenen, toen ik 12 was tekende ik ook rondjes met plusjes erdoor want ik wist niet wat het inhield, zo ook met een vriendin van me van 15, die vond een kettingkje wat een rechtse gabber droeg wel mooi, die wist ook niet dat het het symbool van white power was..
quote:Shit! Te laat, kutblanke
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:40 schreef Vision het volgende:[..]
K!ckuH S!t3 ! -> kicken site
H3Bb!3j D!3j N3T G3M44kT ? -> heb je die net gemaakt
Hij zZ w3wL Co3wL ! -> hij is wel cool
Ch3cK D!3j Van Mij Oowk FF !!! PLz! -> check die van mij ook effe please.
N4H NuUw H3b K NiXx -> nu heb ik niks meer
M33r T3 LulluH !! -> meer te lullen.Kz!3j Je oP MsN !! -> ik zie je op msn.
M4ZzowLzZz ! -> mazzel
*#D!kKuH $$o3wN#* -> dikke zoen
quote:
Jullie hebben het al z0 ver gekregen, do0r dat AANSTELLEN van jullie, dat we zelfs met het merk L0nsd@le (b0ksmerk) met een ro0d wit blauwe kraag niet meer op een party binnenk0men terwijl dit GVD 0ns land is !!!
quote:
Nicknaam: h@rdc0r3-b!tch
Naam: NiKiE!
Provincie: LiMbUrG
Geslacht: VrOuWtJuHhH
Leeftijd: 12
Geboortedatum: 10-12-'90
quote:Precies. Ik ben ouder, dus het is meer mijn land.
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:44 schreef 303 het volgende:[..]
[..]
quote:
Totaal 6 reacties - [Voeg reactie toe]Door: Je Moeder (31-10-2003 7:56 pm)
Ga naar bed
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:42 schreef ThE_ED het volgende:
btw: die tekst uit de openingspost zegmaar: die lijkt wel erg veel op die hoax mail van een tijd geleden? Toch? Of ga ik nu alleen op de spelling af?
quote:Er ging zo'n mail rond met neo-nazistische teksten, alleen dan op echt zo'n breezah manier geschreven. Volgensmij met dezelfde inhoud als de tekst op haar profiel. Er is toen nog een klein beetje ophef over geweest, maar het bleek gewoon een grap van een paar gasten om het neo-nazisme belachelijk te maken oid..
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:47 schreef U.F.O het volgende:[..]
quote:Ik heb het ook vaker gelezen, maar het schijnt dus wel aan te slaan
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:48 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Er ging zo'n mail rond met neo-nazistische teksten, alleen dan op echt zo'n breezah manier geschreven. Volgensmij met dezelfde inhoud als de tekst op haar profiel. Er is toen nog een klein beetje ophef over geweest, maar het bleek gewoon een grap van een paar gasten om het neo-nazisme belachelijk te maken oid..
quote:racist!
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:42 schreef Ype het volgende:Shit! Te laat, kutblanke
![]()
quote:Kutblanke
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:50 schreef Vision het volgende:[..]
racist!
quote:Ach, die site is van een meid van 12... trap onder haar kont en ze piept wel anders.
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:49 schreef Ype het volgende:
Ik heb het ook vaker gelezen, maar het schijnt dus wel aan te slaan
quote:Als je op zo'n belachelijke manier denkt geloofwaardig over te komen dan heb je het goed fout denk ik.
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:49 schreef Ype het volgende:[..]
Ik heb het ook vaker gelezen, maar het schijnt dus wel aan te slaan
Een echte nazi zou toch niet van dat rare taalgebruik bezigen? Ondanks zijn of haar denkbeelden denk ik wel dat ze een betere manier kunnen vinden.
quote:True, maar toch jammerlijk.
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:51 schreef 303 het volgende:[..]
Ach, die site is van een meid van 12... trap onder haar kont en ze piept wel anders.
quote:Wel eens op stormfront rondgesurft?
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:52 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Als je op zo'n belachelijke manier denkt geloofwaardig over te komen dan heb je het goed fout denk ik.
Een echte nazi zou toch niet van dat rare taalgebruik bezigen? Ondanks zijn of haar denkbeelden denk ik wel dat ze een betere manier kunnen vinden.
quote:dan moet ze ook wel een trap onder der kont krijgen. En ik denk niet dat haar ouders dit weten (of er snel achter zullen komen)
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:51 schreef 303 het volgende:Ach, die site is van een meid van 12... trap onder haar kont en ze piept wel anders.
quote:De denkbeelden die ik op mijn 12e had heb ik nu ook niet meer, al waren mijn denkbeelden meer in de trant van: ik ga mijn hele leven met lego spelen.
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:54 schreef Vision het volgende:[..]
dan moet ze ook wel een trap onder der kont krijgen. En ik denk niet dat haar ouders dit weten (of er snel achter zullen komen)
quote:als ze om gaat met vrienden die dezelfde denkbeelden hebben en deze versterken dan zie ik 't somber in
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:57 schreef 303 het volgende:
De denkbeelden die ik op mijn 12e had heb ik nu ook niet meer, al waren mijn denkbeelden meer in de trant van: ik ga mijn hele leven met lego spelen.
quote:Nee, ik houd me niet bezig met dat soort dingen. Maar ik kan me niet herinneren dat ik Goebbels ooit "W0Lt 1Hr d3m t0t4len |<Ri3G ?!" heb horen roepen.
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:53 schreef Ype het volgende:[..]
Wel eens op stormfront rondgesurft?
quote:Nee, maar de echte nazi's zijn ook allemaal dood of hoogbejaard. De neo-nazi's weten hoe ze gebruik moeten maken van moderne technologie en dan krijg je deze bagger.
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:59 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Nee, ik houd me niet bezig met dat soort dingen. Maar ik kan me niet herinneren dat ik Goebbels ooit "W0Lt 1Hr d3m t0t4len |<Ri3G ?!" heb horen roepen.
quote:Liever dit dan een gebrainwashde R&B freak
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:05 schreef U.F.O het volgende:
Ik was even aan het rondkijken op een profiel site.Tot mijn grote verbazing zie ik allemaal sites met hakenkruizen, WP logo's, lonsdale etc.
En dat bij meisjes van rond de 12 jaar...
.
quote:Mwa, volgens mij schuilt er pas echt 'gevaar' in mensen die op een nette, goede manier toch nazistische denkbeelden kunnen uitdragen.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:16 schreef Ype het volgende:[..]
Nee, maar de echte nazi's zijn ook allemaal dood of hoogbejaard. De neo-nazi's weten hoe ze gebruik moeten maken van moderne technologie en dan krijg je deze bagger.
quote:Liever mensen die neo-nazistische trekken vertonen dan mensen die fan van een zanger zijn (al zijn ze nog zo slecht)? Aha, dan weet ik wat ik voortaan in mijn achterhoofd moet houden als ik de volgende keer een post van je lees.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:20 schreef Frasier het volgende:[..]
Liever dit dan een gebrainwashde R&B freak
Gebrainwashd in de zin van de lelijkste zwarte apen in bepaalde clips lekker en geweldig vinden (Nelly?).
quote:Misschien was het een beetje verkeerd geformuleerd. Heb zelf geen Nazistische gedachten maar neig voor de rest toch wel eindje naar rechts (niet extreem!).
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:22 schreef Ype het volgende:[..]
Liever mensen die neo-nazistische trekken vertonen dan mensen die fan van een zanger zijn (al zijn ze nog zo slecht)? Aha, dan weet ik wat ik voortaan in mijn achterhoofd moet houden als ik de volgende keer een post van je lees.
[Dit bericht is gewijzigd door Frasier op 31-10-2003 22:25]
quote:Ja, maar alleen omdat die leiding kunnen geven aan hersenloze mensen zoals in het voorbeeld van de TS. Dit was mooi geïllustreerd in American History X.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:21 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Mwa, volgens mij schuilt er pas echt 'gevaar' in mensen die op een nette, goede manier toch nazistische denkbeelden kunnen uitdragen.
quote:Misschien moet je harder proberen de tijd die je hebt tussen het bedenken van een reply en het drukken op de knop 'invoeren' te benutten de volgende keer.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:23 schreef Frasier het volgende:[..]
Misschien was het een beetje verkeerd geformuleerd.
quote:
Volgens mij komt dat omdat het economisch toch wel een achtergestelde regio is.
quote:Natuurlijk, maar ik weet niet of je daar het nazisme op kunt aanspreken. volgens mij zijn nazi's niet gemiddeld meer of minder intelligent dan andere mensen. Ik heb daar iig nog niet echt een bewijs voor, en gezien het feit dat mensen uit allerlei bevolkinksgroepen de meest rare uitspraken doen en 'dom' gedrag laten zien zoals dit meisje.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:23 schreef Ype het volgende:[..]
Ja, maar alleen omdat die leiding kunnen geven aan hersenloze mensen zoals in het voorbeeld van de TS. Dit was mooi geïllustreerd in American History X.
quote:Ik durf toch wel te stellen dat er iets verdraaid is in het hoofd van de overgrote meerderheid van de groep neo-nazi's. Tenslotte is het niet gezond om je leven te leven dmv haat.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:28 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Natuurlijk, maar ik weet niet of je daar het nazisme op kunt aanspreken. volgens mij zijn nazi's niet gemiddeld meer of minder intelligent dan andere mensen. Ik heb daar iig nog niet echt een bewijs voor, en gezien het feit dat mensen uit allerlei bevolkinksgroepen de meest rare uitspraken doen en 'dom' gedrag laten zien zoals dit meisje.
quote:Kom nou, iemand metNazi-gedachten heeft ze niet allemaal op een rijtje hoor....
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:28 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Natuurlijk, maar ik weet niet of je daar het nazisme op kunt aanspreken. volgens mij zijn nazi's niet gemiddeld meer of minder intelligent dan andere mensen.
quote:Ik denk dat vreemdelingenhaat ook meer gewoon een overtuiging is dan echt iets wat je kunt onderbouwen. Dat zou ik niet direct als gebrk aan intelligentie willen zien, hoewel ik moet toegeven dat het er soms wel erg vaak op lijkt
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:31 schreef Ype het volgende:[..]
Verder heb ik nog nooit een neo-nazi gezien of gesproken die zijn vreemdelingenhaat gegrond kon onderbouwen. En dat is natuurlijk ergens wel generalisatie, maar van elke andere bevooroordeelde groep heb ik op elke stereotypering wel uitzonderingen gezien
quote:Op de vraag waarom iemand alle vreemdelingen haat een antwoord geven in de trant van "ze jatten allemaal", "ze pikken onze banen in" of tegenovergesteld aan de tweede zie je tegenwoordig ook nog "ze pikken onze uitkeringen in" en mijn persoonlijke favoriet "ze pikken onze meisjes in" vind ik niet getuigen van een brede kijk op de zaken waar je wel zo hard achter staat. En ik moet zeggen dat ik niet vaak echt beter beargumenteerde reacties heb gelezen of gehoord.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:34 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ik denk dat vreemdelingenhaat ook meer gewoon een overtuiging is dan echt iets wat je kunt onderbouwen. Dat zou ik niet direct als gebrk aan intelligentie willen zien, hoewel ik moet toegeven dat het er soms wel erg vaak op lijkt
Overigens kunnen de meeste mensen hun overtuigingen slecht onderbouwen.
Dat de meesten hun beargumentatie slecht kunnen onderbouwen is omdat je vaak reacties hoort/leest van mensen op onderwerpen waar ze eigenlijk niet veel interesse in vertonen. Maar mensen willen toch graag reageren. Maar van neo-nazi's mag je toch zeker wel verwachten dat ze zich verdiepen in hetgeen ze zo fel achterstaan?
quote:Held.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:45 schreef Tiemie het volgende:
* Tiemie heeft maar eens gereageerd op haar profielleuk dat je je daar niet voor hoeft te registreren
quote:Zijn ook een beteje nep-nazi's zo heh. Als je toegeeft dat buitenlanders je meisjes afpikken geef je eigenlijk toe dat ze beter zijn dan jij.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:42 schreef Ype het volgende:[..]
Op de vraag waarom iemand alle vreemdelingen haat een antwoord geven in de trant van "ze jatten allemaal", "ze pikken onze banen in" of tegenovergesteld aan de tweede zie je tegenwoordig ook nog "ze pikken onze uitkeringen in" en mijn persoonlijke favoriet "ze pikken onze meisjes in" vind ik niet getuigen van een brede kijk op de zaken waar je wel zo hard achter staat. En ik moet zeggen dat ik niet vaak echt beter beargumenteerde reacties heb gelezen of gehoord.
quote:Waarom van nazi's wel en van normale mensen niet? Je moet staan voor wat je zegt, en zoiets verwacht ik eigenlijk van iedereen, nazi of niet. Als je weleens wat stoms roept op een feestje dan moet je dat weten, maar dan kun je dat het beste wel zelf ook toegeven. als je echt denkt iets te moeten uitdragen kun je maar het beste zorgen dat je dit kunt onderbouwen.
Dat de meesten hun beargumentatie slecht kunnen onderbouwen is omdat je vaak reacties hoort/leest van mensen op onderwerpen waar ze eigenlijk niet veel interesse in vertonen. Maar mensen willen toch graag reageren. Maar van neo-nazi's mag je toch zeker wel verwachten dat ze zich verdiepen in hetgeen ze zo fel achterstaan?
Ik denk niet dat nazi's daarin of eigenlijk in hun gebrek aan onderbouwing verschillen van de 'andere' mensen.
Maar goed, dit is eigenlijk een discussie over iets waar we het volgens mij gewoon eens zijn; dat meisje bijvoorbeeld uit de openingspost is gewoon dom bezig. Verder zijn er veel domme nazi's, maar ik denk alleen niet dat je kunt zeggen dat 'de nazi' gemiddeld dommer is dan de niet-nazi.
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:45 schreef Tiemie het volgende:
* Tiemie heeft maar eens gereageerd op haar profielleuk dat je je daar niet voor hoeft te registreren
quote:Tiemie toch
Door: Tiemie (31-10-2003 10:42 pm)
Hey, suffe doos Je mag op je 12 nog niet eens een hardcore feest binnen, en haal dat tyfus logo van je site af vieze slet.
je bent een van de zielige figuren die voor een negatieve naam zorgen, over 6 jaar mag je het nog eens proberen, trut
Enne Hardcore power?? Toen de 1e thunderdome werd gehouden zat zij nog in de luier..
Ik word zo fucking ziek van die kutgasten die menen iets bij te kunnen dragen.
quote:Vergeet dan niet dat het continent America van de Indianen is en wij dus alle mensen van daaruit moeten opvangen
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:48 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Zijn ook een beteje nep-nazi's zo heh. Als je toegeeft dat buitenlanders je meisjes afpikken geef je eigenlijk toe dat ze beter zijn dan jij.
Argumentatie dat genetisch bepaald is dat andere rassen inferieur zijn is eigenlijk nog nooit goed gelukt, dus eigenlijk bestaat er ook geen goede argumentatie. Het enige dat je kunt hebben is dat je gewoon vind dat Europa voro Europeanen moet zijn, dus meer een soort rara geloofsovertuiging.
quote:Ik bedoelde dat je als mens over alles een mening hebt of iig wilt hebben. Dat is gewoon genetisch. Maar daarin heb je dus mensen die van bepaalde zaken erg veel weten (experts) en de rest (inclussief de experts) die over zowat alles wel iets weten en dat gebruiken in het naar voren brengen van hun mening. Maar je zou kunnen zeggen dat nazi's experts zijn in vreemdelingenhaat, dus dan verwacht ik ook wel enige onderbouwing natuurlijk
[..]Waarom van nazi's wel en van normale mensen niet? Je moet staan voor wat je zegt, en zoiets verwacht ik eigenlijk van iedereen, nazi of niet. Als je weleens wat stoms roept op een feestje dan moet je dat weten, maar dan kun je dat het beste wel zelf ook toegeven. als je echt denkt iets te moeten uitdragen kun je maar het beste zorgen dat je dit kunt onderbouwen.
Ik denk niet dat nazi's daarin of eigenlijk in hun gebrek aan onderbouwing verschillen van de 'andere' mensen.
Maar goed, dit is eigenlijk een discussie over iets waar we het volgens mij gewoon eens zijn; dat meisje bijvoorbeeld uit de openingspost is gewoon dom bezig. Verder zijn er veel domme nazi's, maar ik denk alleen niet dat je kunt zeggen dat 'de nazi' gemiddeld dommer is dan de niet-nazi.
Verder zijn we het inderdaad wel eens.
quote:Lag op het puntje van m'n tong...deze -->
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:53 schreef Ype het volgende:[..]
Verder zijn we het inderdaad wel eens.
quote:Mwa, als je jezelf voorhoud dat Europa voor de Europeanen is dan heb je vast geen moeite daarbij te vinden dat Amerika daar ook bij hoort.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:53 schreef Ype het volgende:Vergeet dan niet dat het continent America van de Indianen is en wij dus alle mensen van daaruit moeten opvangen
Daar hebben de lieverds dan voor het gemak even niet over nagedacht.
Iets 'realistischer' zou je misschien kunnen vinden dat heel de wereld onder 'Europesche' heerschappij hoort te staan, dan heb je gelijk alles gecovered.
quote:Wat bedoel je?
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:54 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Lag op het puntje van m'n tong...deze -->
quote:Of we veroveren wat leuke bewoonbare planeten en verdelen alle mogelijke denkbeelden, rassen en culturen erover en vervolgens gaat deze topic volledig offtopic
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:56 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Mwa, als je jezelf voorhoud dat Europa voor de Europeanen is dan heb je vast geen moeite daarbij te vinden dat Amerika daar ook bij hoort.
(Ik bedoel: heel Europa is import
)
Iets 'realistischer' zou je misschien kunnen vinden dat heel de wereld onder 'Europesche' heerschappij hoort te staan, dan heb je gelijk alles gecovered.
quote:Te lame...
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:00 schreef ThE_ED het volgende:
Eigenlijk verwacht ik nu half half binnen een uur een lemming in B&H ...
quote:dit is wel het fokforum heh
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:08 schreef Ype het volgende:[..]
Te lame...
quote:Touché. Precies lame genoeg bedoelde ik dan ook te zeggen.
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:09 schreef ThE_ED het volgende:[..]
dit is wel het fokforum heh
quote:Hehe en zo hoort het, ik ben geen liefhebber van de muziek maar ze geeft ze vast een slechte naam
Hey, suffe doos Je mag op je 12 nog niet eens een hardcore feest binnen, en haal dat tyfus logo van je site af vieze slet.
je bent een van de zielige figuren die voor een negatieve naam zorgen, over 6 jaar mag je het nog eens proberen, trut
quote:Van wie leert een kind van 12 zulke dingen
Op zaterdag 1 november 2003 00:12 schreef Warmaster_ het volgende:
pff wat maakt iedereen zich druk over zo een KIND... over 3 jaar is ze een Breezah sletje en weet hier niks meer van... tsjah beetje jammer van dat WP logo... maar zover zijn ze nog niet met geschiedenis in groep 8 om te weten waar het allemaal om draait/gedraait heeft
quote:Dat ik dat wilde zeggen....Het lag op het puntje van deze
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:56 schreef Ype het volgende:[..]
Wat bedoel je?
Alleen is de intelligentie van de kudde die er achteraanloopt meestal niet zo bijster hoog.....
quote:Jammer.
Op zaterdag 1 november 2003 00:31 schreef maartena het volgende:
Neo Nazi's zijn helemaal hip tegenwoordig joh!
quote:De mensen waar die kudde achter aan kloopt is ook gewoon oerdom. Want dat zijn neo-nazi's. Als je na zou denken zou je nooit zo'n ideaal aanhangen.
Alleen is de intelligentie van de kudde die er achteraanloopt meestal niet zo bijster hoog.....
quote:die zal wel oudere en vooral verkeerde vriendjes hebben.
Op zaterdag 1 november 2003 00:15 schreef gelly het volgende:[..]
Van wie leert een kind van 12 zulke dingen
Dat vraag ik me dan weer af..
puberteit en denken stoer te zijn?
quote:eerder niets begrijpen van deze wereld waar wij in leven
Op zaterdag 1 november 2003 01:34 schreef Kiwi-Doos het volgende:
De link verwijst naar n site van n kind van 12 jaar... verklaart dit misschien iets?puberteit en denken stoer te zijn?
quote:Dit verklaart dan een meisje van 12 al veel te vroeg verkeerde/extreme ideeen heeft. En dat ze oordeelt over dingen waar ze geen flauw benul van heeft.
Op zaterdag 1 november 2003 01:34 schreef Kiwi-Doos het volgende:
De link verwijst naar n site van n kind van 12 jaar... verklaart dit misschien iets?
quote:Op die leeftijd eerder onwetendheid en denken stoer te zijn met de mening van een broer/zus/ouder/oudere vriend/wat dan ook.
puberteit en denken stoer te zijn?
quote:Ik maak hier uit op dat ze de PvdA het leukst vindt, of geen hol weet van Politiek (want CDA, VVD en D66 regeren natuurlijk)
Welke Politieke Partij regeert:
pvda
Maar goed, een hoop heisa om een stukje gekopieerde txt waarvan ze niet eens weet wat het allemaal inhoud en waarover ze binnen 6 jaar wel overheen is gegroeid.
quote:Het ging over de toekomst...
Op zaterdag 1 november 2003 08:12 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ik maak hier uit op dat ze de PvdA het leukst vindt, of geen hol weet van Politiek (want CDA, VVD en D66 regeren natuurlijk)
quote:oh, ik zag het aan voor zo'n standaard CU2 vragelijstje, die spelen zich voornl in het heden af
Op zaterdag 1 november 2003 08:22 schreef Doc het volgende:[..]
Het ging over de toekomst...
quote:Het was voor het eerst dat ik zo'n ding zag dus ik las het ook echt
Op zaterdag 1 november 2003 08:24 schreef MikeyMo het volgende:[..]
oh, ik zag het aan voor zo'n standaard CU2 vragelijstje, die spelen zich voornl in het heden af
quote:moet je eens rond gaan bladeren op CU2
Op zaterdag 1 november 2003 08:54 schreef Doc het volgende:[..]
Het was voor het eerst dat ik zo'n ding zag dus ik las het ook echt
Wat is ons volgende doel
http://www.knowme.nl/profiel.php?x=creejc-luv
En daar staat ook op wie de moordgasten zijn... een stel rappende babies... Verklaart waarom raymtzer het opgaf bij hun..
quote:hoezo?
Op zaterdag 1 november 2003 12:03 schreef CecilBDemented het volgende:
waar ik vandaan kom is het ook zo lekker extreem rechts en nazi gebeuren. maar die hebben wij wel nodig anders loopt het hiet uit de klauwen
quote:Heerlijk dat ze haar clubje representatief ziet voor heel Nederland.
Jullie hebben het al z0 ver gekregen, do0r dat AANSTELLEN van jullie, dat we zelfs met het merk L0nsd@le (b0ksmerk) met een ro0d wit blauwe kraag niet meer op een party binnenk0men terwijl dit GVD 0ns land is !!!
quote:Yeah Right
Ik ben no0it racist geweest maar ben het wel gew0rden en de
aanhang w0rd alleen maar groter..!!
quote:Wat een logica.
Op zaterdag 1 november 2003 13:13 schreef Tizmo het volgende:[..]
Yeah Right
.
Dommerik.
quote:Idd, dat bedoel ik
Op zaterdag 1 november 2003 13:15 schreef Dodec het volgende:[..]
Wat een logica.
"Ik ben nooit banketbakker geweest maar ik ben het wel geworden"
quote:Wel ok!
Ik was even aan het rondkijken op een profiel site.Tot mijn grote verbazing zie ik allemaal sites met hakenkruizen, WP logo's, lonsdale etc.
.
Kijk eens op holland-hardcore punt com
HELE ZIEKE SITE!
[Dit bericht is gewijzigd door UniversalNation op 01-11-2003 14:26]
quote:hollabnd-hardcore.nl bestaat niet
Op zaterdag 1 november 2003 14:21 schreef UniversalNation het volgende:
Erg heKijk eens op www.hollabnd-hardcore.nl
* UniversalNation loopt met een heeeeele grote boog om londsdale/gabbers/hardcore lui heen (Niet dat ze allemaal zo erg zijn hoor! )
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 14:38 schreef 44PJ3 het volgende:
leuk jôh al die reacties op dat profiel van haar
quote:
Door: bushokje (01-11-2003 8:19 am)
Zal ik jouw eens door een bushokje tiefen? kolere wijf
quote:lul niej 99% van de barbanders is gewoon normaal.
hoor je ooit dat een boeren brabander wel eens met zijn hooivork een neger heeft aangevallen?? NEEE, dat is ook niet.
alleen die allochtonen in tilburg verzieken het nu wel voor hun soortgenoten met al dat gevecht
quote:-3 generalisatie
Op zaterdag 1 november 2003 14:40 schreef B_BOY het volgende:
alleen die allochtonen in tilburg verzieken het nu wel voor hun soortgenoten met al dat gevecht
quote:God jezus, nu al geunbanned???
Op zaterdag 1 november 2003 14:40 schreef paaldanser het volgende:
geil zeg,
ik zoek al lange tijd naar zo'n vriendin.
ff wat opvallende of vage dingen...
Lievelingsdrank:
bacardi breezer!!
Lievelingskleur:
ROOD WIT BLAUW!
Favo sigaretten-merk:
marlboro
Rook je:
nEeJ NiX VoOr MiJ
Hoe kom je aan je muziek:
van de tv gedownload...
ik had geen zin meer om meer te zoeken maar dit viel me gewoon op in de eerste paar regels...
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 15:49 schreef 44PJ3 het volgende:
Hoe kom je aan je muziek:
van de tv gedownload...
quote:*proest
Op zaterdag 1 november 2003 15:49 schreef 44PJ3 het volgende:Hoe kom je aan je muziek:
van de tv gedownload...
Maybe neemt ze haar muziek op met een mic via TMF
quote:* Sharkdoggie lacht en jankt mee
Op zaterdag 1 november 2003 16:21 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar het blijft triest ja
Het verbaast me dat niemand dit nog gezegd heeft in 9 pagina's forum; Wie zegt dat het om een meisje van twaalf gaat... Ik kan ook wel in vullen dat ik een omaatje van 86 ben en dat ik geil op minderjarige jongens. Komt er dan ook een thread met als titel: Zieke Oma's ! waarin iedereen Oh en Ah roept...
Hoogst waarschijnlijk is dit profiel gemaakt door Gozers van 16 die zich verveelden
quote:dat roept ze dan ook nog in 2 ander cu2sites en dat daar heel veel breezersletjes op reageren is ook wel leuk verzonnen.
Op zaterdag 1 november 2003 19:15 schreef 0033 het volgende:
Guys,Het verbaast me dat niemand dit nog gezegd heeft in 9 pagina's forum; Wie zegt dat het om een meisje van twaalf gaat... Ik kan ook wel in vullen dat ik een omaatje van 86 ben en dat ik geil op minderjarige jongens. Komt er dan ook een thread met als titel: Zieke Oma's ! waarin iedereen Oh en Ah roept...
Hoogst waarschijnlijk is dit profiel gemaakt door Gozers van 16 die zich verveelden
quote:heej die gast zit bij mij op school, toeval!!!
Op zaterdag 1 november 2003 18:30 schreef yootje het volgende:
Het volgende profiel waarw e ons op kunnen uitleven: http://www.knowme.nl/profiel.php?x=LonsdaleWarrior
En dan heb je dus de volgende persoon: http://www.knowme.nl/profiel.php?x=Hardcore4Life die allerlei merkplaatjes van Lonsdale heeft. En dan als favofilm: American History X.
Heb ik die film nou verkeerd begrepen of snapt dit ventje 't niet helemaal?
quote:Gezeik over gabbers en Lonsdale
Op zaterdag 1 november 2003 20:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zal er vast wel helemaal naastzitten hoor. Maar Lonsdale is toch vrij rascistisch? Of iig, veel scholen hebben het verboden omdat het een rascistische ondertoon zou hebben.En dan heb je dus de volgende persoon: http://www.knowme.nl/profiel.php?x=Hardcore4Life die allerlei merkplaatjes van Lonsdale heeft. En dan als favofilm: American History X.
Heb ik die film nou verkeerd begrepen of snapt dit ventje 't niet helemaal?
quote:Okay, zat ik fout. Wat het nieuws wel niet met je kan doen
Op zaterdag 1 november 2003 20:34 schreef 44PJ3 het volgende:[..]
Gezeik over gabbers en Lonsdale
quote:ach ja de nationaal sozialisten hier, de nationaal bolsjewisten daar. en de hippies in de 70er jaren.
.
die hippies moesten ich afzetten tegen de vorige generaties. en kinderen van nu zetten zich af tegen hun ouders die links zijn. worden ze automatisch rechts.
en wat is er rechtser dan nazis
quote:uhm....Jah?
Op zaterdag 1 november 2003 20:38 schreef Sessy het volgende:[..]
ach ja de nationaal sozialisten hier, de nationaal bolsjewisten daar. en de hippies in de 70er jaren.
die hippies moesten ich afzetten tegen de vorige generaties. en kinderen van nu zetten zich af tegen hun ouders die links zijn. worden ze automatisch rechts.
quote:dankje, ik dacht al dat niemand het opviel..
Op zaterdag 1 november 2003 20:46 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Juist...
quote:Wat een kolere herrie
Op zaterdag 1 november 2003 18:30 schreef yootje het volgende:
Het volgende profiel waarw e ons op kunnen uitleven: http://www.knowme.nl/profiel.php?x=LonsdaleWarrior
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 01-11-2003 21:07]
quote:
Erg heKijk eens op holland-hardcore punt com
HELE ZIEKE SITE!
quote:Dat bewijst maar weer het iq van de maker van de site
De 5 jongeren uit Eindhoven die verantwoordelijk
zijn voor de brandstichting in een islamitische school.
Respect voor deze mensen! een goed voorbeeld voor
de rest van nederland!
quote:damn ik dacht luister ik nu naar een mix van rammstein
Op zaterdag 1 november 2003 20:58 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Wat een kolere herrie
![]()
![]()
Check replies van mij
quote:naar wat voorn muziek luister je dan?? jehebt wel een avatar van rtc.
Op zaterdag 1 november 2003 21:24 schreef Warmaster_ het volgende:[..]
damn ik dacht luister ik nu naar een mix van rammstein
niet dat ik het klote herrie vind maar keek wel ff naar winamp of er een verkeerd nummer in was
[Rotterdam Terror Corps]
[Dit bericht is gewijzigd door 44PJ3 op 01-11-2003 21:35]
quote:oke, je hebt totaal gelijk, maar het verschil tussen een hippie en en nazi is naar mijn mening ook wel redeljik groot, ik snap niet waarom zulke mafkezen 'nazi' worden, waarschijnlijk hebben ze geen enkel benul van wat het eigenlijk inhoud
Op zaterdag 1 november 2003 20:38 schreef Sessy het volgende:[..]
ach ja de nationaal sozialisten hier, de nationaal bolsjewisten daar. en de hippies in de 70er jaren.
http://www.knowme.nl/profiel.php?x=LonsdaleWarrior
Als nazi wordt gezien? ok het is overduidelijk dat die rechts denkend is en ook zeker in zekere zin "trots" is op zijn vaderland (nederland dus)
Maar om hier nu gelijk te spreken over een nazi? athans ik neem aan dat dat de bedoeling is aangezien het bij dat vorige meisje van 12 daar wel om ging (wat ook 100% terecht was)
Bij dat andere profiel kan ik er nog wel inkomen gezien onder andere dit:
042: Lievelingscijfer: 88
Wat zoals bij zo goed als iedereen bekend staat als.. naja dat post ik hier maar niet.
quote:leg eens uit.
Op zaterdag 1 november 2003 21:58 schreef Steamertje het volgende:
Ik vraag me toch af waarop wordt gebaseerd dat dit profiel ->http://www.knowme.nl/profiel.php?x=LonsdaleWarrior
Als nazi wordt gezien? ok het is overduidelijk dat die rechts denkend is en ook zeker in zekere zin "trots" is op zijn vaderland (nederland dus)
Maar om hier nu gelijk te spreken over een nazi? athans ik neem aan dat dat de bedoeling is aangezien het bij dat vorige meisje van 12 daar wel om ging (wat ook 100% terecht was)Bij dat andere profiel kan ik er nog wel inkomen gezien onder andere dit:
Wat zoals bij zo goed als iedereen bekend staat als.. naja dat post ik hier maar niet.
quote:jezus... ik dacht vette lange tekst ofzo, maar gewoon dit. kunnen die lui nix anders verzinnen??
Op zaterdag 1 november 2003 22:04 schreef Steamertje het volgende:
zie het alfabet (8e letter = h) dus dubbel HH .. naja vul zelf maar inH**L H*TL*R
Maarja je doet er weinig meer aan op dit moment....
quote:Net of ze dat wat uitmaakt, ze kunnen de film vast niet eens volgen of zien het als een stoere actiefilm
Op zaterdag 1 november 2003 22:18 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Die hebben vast American History X niet gezien.
quote:Zal je eens wat vertellen
Op zaterdag 1 november 2003 22:20 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Net of ze dat wat uitmaakt, ze kunnen de film vast niet eens volgen of zien het als een stoere actiefilm
Toevallig.. ben ik die persoon van dat profiel (lonsdalewarrior).. naja na dit topic te hebben gelezen en dan voornamelijk de reactie's op et profiel.. vond ik het toch maar tijd om mijn standpunten duidelijk te maken.
Maar kon zelf ook wel inzien dat als ik dit direct onder die nick zou doen er gelijk een grote flame zou ontstaan... dus eerst zo gedaan.
Hoop in ieder geval dat het duidelijk is dat mijn gedachtes in geen enkele zin richting die van een nazi gaan.
Maar meer na de kant van rechts (wil ik ook heus wel onderbouwen.. als iemand een normale discussie wilt aangaan.. )
En over American History X.. ik snap HEEL goed dat er een grote anti-racistische boodschap in zit.. toch neemt dat niet weg dat het mijn fav. film blijft.
Dit ook zeker omdat ik niet racistisch denk of wil denken.. wat dus ook aangeeft dat ik tegen de standaard allochtoon die hier komt niks heb zolang deze zich probeerd aan te passen.. maarja dit is meer stof voor een discussie.
Hoop dat mijn punt in ieder geval duidelijk is geworden en dat ik niet kick op de film vanwege de hakenkruizen en hitler groeten..
my 2 cents
quote:naja zoiezo relaxed dat je hier even je mening geeft, dit werpt inderdaad een andere blik op de zaak
Op zaterdag 1 november 2003 22:26 schreef Steamertje het volgende:[..]
Zal je eens wat vertellen
Toevallig.. ben ik die persoon van dat profiel (lonsdalewarrior).. naja na dit topic te hebben gelezen en dan voornamelijk de reactie's op et profiel.. vond ik het toch maar tijd om mijn standpunten duidelijk te maken.
Maar kon zelf ook wel inzien dat als ik dit direct onder die nick zou doen er gelijk een grote flame zou ontstaan... dus eerst zo gedaan.
Hoop in ieder geval dat het duidelijk is dat mijn gedachtes in geen enkele zin richting die van een nazi gaan.
Maar meer na de kant van rechts (wil ik ook heus wel onderbouwen.. als iemand een normale discussie wilt aangaan..)
En over American History X.. ik snap HEEL goed dat er een grote anti-racistische boodschap in zit.. toch neemt dat niet weg dat het mijn fav. film blijft.
Dit ook zeker omdat ik niet racistisch denk of wil denken.. wat dus ook aangeeft dat ik tegen de standaard allochtoon die hier komt niks heb zolang deze zich probeerd aan te passen.. maarja dit is meer stof voor een discussie.Hoop dat mijn punt in ieder geval duidelijk is geworden en dat ik niet kick op de film vanwege de hakenkruizen en hitler groeten..
my 2 cents
quote:Ik had het niet over jou profiel, heb het niet eens bekeken dus geen idee. Ja nu wel.
Op zaterdag 1 november 2003 22:26 schreef Steamertje het volgende:[..]
Zal je eens wat vertellen
Maar meer na de kant van rechts (wil ik ook heus wel onderbouwen.. als iemand een normale discussie wilt aangaan..)
Dit ook zeker omdat ik niet racistisch denk of wil denken.. wat dus ook aangeeft dat ik tegen de standaard allochtoon die hier komt niks heb zolang deze zich probeerd aan te passen.. maarja dit is meer stof voor een discussie.Hoop dat mijn punt in ieder geval duidelijk is geworden en dat ik niet kick op de film vanwege de hakenkruizen en hitler groeten..
my 2 cents
Maar goed die komt dus van de liveset van Hellrasier waarin "We are my Lonsdale Warrios" voor komt.. vandaar dus
@ ParanoidEv
Ah ok sorry.. dacht dat het ook over die van mij ging omdat het ook mijn fav. film is
quote:Wat zeg je dan op de antwoorden op de vragen die je in het Duits beantwoordt
Op zaterdag 1 november 2003 21:58 schreef Steamertje het volgende:
Ik vraag me toch af waarop wordt gebaseerd dat dit profiel ->http://www.knowme.nl/profiel.php?x=LonsdaleWarrior
Maar om hier nu gelijk te spreken over een nazi? athans ik neem aan dat dat de bedoeling is aangezien het bij dat vorige meisje van 12 daar wel om ging (wat ook 100% terecht was)Bij dat andere profiel kan ik er nog wel inkomen gezien onder andere dit:
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 01-11-2003 22:37]
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 21:58 schreef Steamertje het volgende:042: Lievelingscijfer: 88
Dus ja ok die kan je zo opvatten.. tis voor mij in ieder geval gewoon een standaard antwoord voor nee
@ 44PJ3
ja
quote:t Was voor mij gewoon de combinatie van hardcore, kaal, antwoorden zoals nein en gutentag, kisten enz. enz..
Op zaterdag 1 november 2003 22:37 schreef Steamertje het volgende:
Standaard.. Zeg het zo vaak.. vast ook omdat ik een tijd in duitsland heb gewoond (vanaf me 5e tot me 8e)Dus ja ok die kan je zo opvatten.. tis voor mij in ieder geval gewoon een standaard antwoord voor nee
Daarom ben ik ook hierheen gekomen om even duidelijk te maken dat die voor mij dus niet zo geldt.
Naja en of je dat wilt geloven of niet.. daar kan ik verder weinig aan doen.
quote:Die heb ik altijd diep kansloos gevonden.
Op zaterdag 1 november 2003 22:04 schreef Steamertje het volgende:
zie het alfabet (8e letter = h) dus dubbel HH .. naja vul zelf maar inH**L H*TL*R
quote:100% mee eens
Op zaterdag 1 november 2003 22:46 schreef TrenTs het volgende:[..]
Die heb ik altijd diep kansloos gevonden.
Nog steeds trouwens.
quote:Ik snap het wel... de H is de 8e letter in het alfabet en ze hebben er 2 nodig en dan krijg je 88, het gemiddelde IQ van ze. Maar nuttig, neuh.
Op zaterdag 1 november 2003 22:48 schreef flc het volgende:[..]
100% mee eens
quote:nog "gaarder" gezocht dan gewoon "de hoeveelste letter in het abc"
Op zaterdag 1 november 2003 22:49 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ik snap het wel... de H is de 8e letter in het alfabet en ze hebben er 2 nodig en dan krijg je 88, het gemiddelde IQ van ze. Maar nuttig, neuh.
quote:Je bedoelt die van mij of die van onze wanna-be chemotherapie-patienten?
Op zaterdag 1 november 2003 22:51 schreef 44PJ3 het volgende:[..]
nog "gaarder" gezocht dan gewoon "de hoeveelste letter in het abc"
quote:* 44PJ3 denkt dat hij nu echt moet kappen met de beugeltjes.. het begrijpen gaat niet meer. DUS laat maar.
Op zaterdag 1 november 2003 22:55 schreef TrenTs het volgende:[..]
Je bedoelt die van mij of die van onze wanna-be chemotherapie-patienten?
quote:Je bent dus geen racist, want in je profiel kom je over als ras echte Wazi (Sorry dat ik het zeg).
Op zaterdag 1 november 2003 22:49 schreef Steamertje het volgende:[..]
*ook mee eens*
Trouwens wat zijn de nummers in het profiel van HC4L en Lonsdalewarrior?
Ehm.. zal het hem zometeen ff vragen (kom der zo snel niet op) eerst ff naar beneden tv kijken
quote:Een Wazi?
Op zaterdag 1 november 2003 23:01 schreef UniversalNation het volgende:[..]
Je bent dus geen racist, want in je profiel kom je over als ras echte Wazi (Sorry dat ik het zeg).
Trouwens wat zijn de nummers in het profiel van HC4L en Lonsdalewarrior?
De ras echte nazi luistert niet naar hardcore, er is een bepaalde skinhead site op het web die op de frontpage duidelijk maakt dat ze niets met gabbers te maken willen hebben. Het gros van wazi gabbers zijn allemaal meelopers die gewoon ergens bij willen horen, in veel gevallen gaat het wel over. Het mooie is dat dit soort 'volk' dusdanig simpel is zodat ze nooit aan de macht zullen komen
Gelukkig, we hoeven niet bang te zijn dat ze hier naartoe komt!
quote:Jezus, inderdaad.
Erg heKijk eens op holland-hardcore punt com
HELE ZIEKE SITE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |