quote:Goed punt.
Op donderdag 30 oktober 2003 14:56 schreef gelly het volgende:
Iedereen reageert hier nou wel als een josti die een triangel mag bespelen, maar het zijn niet de kut-marokkaantjes die vertrekken. Het zijn de marokkanen die wel willen, maar het strontzat zijn om aangekeken te worden op het gedrag van een stel sukkels.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:49 schreef Witte-Tonnie het volgende:
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:51 schreef BobRooney het volgende:
halleluja praise the lord!!ze hebben het licht gezien...
flikker allemaal maar op
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:51 schreef realist_ik het volgende:
jankwijf. mond snoeren. afvoeren.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:53 schreef Armin het volgende:
gelukkig worden Nederlanders nooit uitgescholden en gepest door MarokkanenMoet je eens in zo'n wijk gaan wonen als Nederlander, kan je lache
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:53 schreef mslautenbach het volgende:
ik houd ze niet tegen...
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:53 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op donderdag 30 oktober 2003 14:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En gelijk heeft ze.<hr></blockquote>Dan weet ik nog wel een leuk stukje Sahara voor ze.Toedeloe puut puut
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:53 schreef LeiderLuke het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op donderdag 30 oktober 2003 14:51 schreef BobRooney het volgende:
halleluja praise the lord!!ze hebben het licht gezien...
flikker allemaal maar op<hr></blockquote>precies, als het niet naar hun zin hebben, en er ook nog eens een ******bende van maken, kunnen ze inderdaad allemaal maar ff oprotten.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:54 schreef Sjonnjoop het volgende:
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:54 schreef Cerveza het volgende:
Nou ik zie e randers nog genoeg hoe gaan ze dan weg lopend ofzo.zie ze liever gaan dan komen
quote:dat is ook goed,
Iedereen reageert hier nou wel als een josti die een triangel mag bespelen, maar het zijn niet de kut-marokkaantjes die vertrekken. Het zijn de marokkanen die wel willen, maar het strontzat zijn om aangekeken te worden op het gedrag van een stel sukkels.
kan je dat eindelijk zeggen zonder er op te worden aangekeken...
en maatregelen nemen die de volledige groep viseren...
quote:Rarara en hoe zou dat komen? Ga je zelf is maar verdiepen in de zaak.
Op donderdag 30 oktober 2003 14:55 schreef JamesHetfield het volgende:
wat me nou zo opvalt is dat wanneer er nieuws is over marokkanen die de buurt terroriseren is het standaard excuus "het is maar een kleine groep, de rest kan er niets aan doen"Toch zie je dat de marokkanen zich helemaal niet distancieren van die 'kleine' groep die zich schuldig maakt aan geweld, men neemt het er gewoon voor op. Dus moeten ze ook niet zeuren als zij er mede voor worden afgerekend dat die 'kleine' groep zich zo misdraagd
quote:juist.
maar hoe pak je zoiets dan aan?
quote:ze willen weg omdat ik Myriam Aouragh een jankwijf vind?
Op donderdag 30 oktober 2003 14:57 schreef RichardQuest het volgende:
Ik weet wel waarom ze weg willen:
[..]
quote:dan exporteren we die naar mars
quote:Daar maak je een punt.
Op donderdag 30 oktober 2003 14:57 schreef realist_ik het volgende:[..]
dat is ook goed,
dan zijn alle Marokkanen die hier nog wél zijn, allemaal kut-Marokkanen...kan je dat eindelijk zeggen zonder er op te worden aangekeken...
en maatregelen nemen die de volledige groep viseren...
quote:
quote:Het zijn de Marokkanen die zich liever als slachtoffer gedragen dan de schouders eronder te zetten.
Toedeloe puut puut
quote:het is toch triest dat nederland zo verechts en verhard gemaakt zijn door mensen die hier de boel komen verkankeren.
Op donderdag 30 oktober 2003 14:54 schreef Stratos het volgende:
Het is toch triest dat mensen weg moeten om dat Nederland zo rot verechts en verhardt is. Tijd zal het leren dat de huidige maatschappij een enrstige fout maakt met verharding.
quote:Helemaal mee eens. Een grote groep wordt aangegeken op het gedarg van een kleine groep.
quote:Nee dan krijgt NL alleen maar een slecht imago in het buitenland als zijnde een land waar haar bewoners haat hebben jegens buitenlanders met een kleurtje of religieuze achtergrond.
Op donderdag 30 oktober 2003 14:56 schreef berke3007 het volgende:
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er gediscrimineerd wordt, maar wel is het zo dat (heel) veel Marokkaanse jongeren een probleem vormen in de samenleving.Als er allachtonen zijn die zich bedreigd en onveilig voelen in Nederland en daarom dit land willen verlaten dan lossen deze conflicten zich toch vanzelf op?!
Dus zou ik zeggen: "de groeten, veel plezier in een ander land"
[Dit bericht is gewijzigd door Stratos op 30-10-2003 15:01]
quote:ja, lang genoeg vol blijven houden dat het maar een kleine groep is...
Op donderdag 30 oktober 2003 14:59 schreef Megumi het volgende:[..]
Helemaal mee eens. Een grote groep wordt aangegeken op het gedarg van een kleine groep.
quote:en hier verliest dit stuk al een flink stuk neutraliteit...
Op donderdag 30 oktober 2003 14:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:Van onze verslaggever Iñaki Oñorbe Genovesi
quote:dus we lopen weer mee met de andere landen,waar dit signaal ook al steeds sterker wordt.
Op donderdag 30 oktober 2003 15:00 schreef Stratos het volgende:[..]
Nee dan krijgt NL alleen maar een slecht imago in het buitenland als zijnde een land waar haar bewoners haat hebben jegens buitenlanders met een kleurtje or religieuze achtergrond.
Er moeten gewoon taboes doorbroken worden. Allochtonen en autochtonen moeten niet meer oude koeien uit de sloot halen maar gewoon accepteren dat er twee culturen aan het samensmelten zijn. Aan de ene kant moeten allochtonen respect tonen voor de normen en waarden in Nederland en aan de andere kant moeten autochtonen (voornaamlijk ook de media) stoppen met het vingertje wijzen naar de slechte dingen die allochtonen doen en beseffen dat allochtonen uit een andere cultuur komen.
Er zijn zoveel mensen het slachtoffer van dit gedrag van beide kanten.
Stel je eens voor dat je opgegroeid bent in Nederland in 2003 (niet zo moeilijk) en dat je dan ineens 50 jaar terug in de tijd gaat. Die normen en waarden zijn dan zo ontzettend anders, aanpassen gaat dan heel moeilijk. Als de mensen uit die tijd dan niet tolerant zijn pas je er gewoon niet goed tussen en is het heel moeilijk om je aan te passen.
Om dit onsamenhangend verhaal af te sluiten wil ik nog kwijt dat integratie NIET van één kant komt, maar van beide kanten.
Respect voor iedereen, kijk alleen naar de kwaliteiten van iemand.
quote:Tja feiten he.
Op donderdag 30 oktober 2003 15:00 schreef realist_ik het volgende:[..]
ja, lang genoeg vol blijven houden dat het maar een kleine groep is...
dat helpt.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
We tyfen niet op voordat we chaos hier hebben gecreerd! Muahhahaha.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:24 schreef Mutant01 het volgende:[..]
LOL je bent echt dom he
quote:Update:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:57 schreef RichardQuest het volgende:
Ik weet wel waarom ze weg willen:
[..]
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:00 schreef realist_ik het volgende:
dat helpt.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:59 schreef Oosthoek het volgende:
Ah, de welbekende win-win situatie!
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Laat ze optieven dan.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het zijn de Marokkanen die zich liever als slachtoffer gedragen dan de schouders eronder te zetten.Toedeloe puut puut
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:59 schreef Blokhut het volgende:
Mooi, ik hoop dat het gros optieft.
quote:
Iedereen reageert hier nou wel als een josti die een triangel mag bespelen, maar het zijn niet de kut-marokkaantjes die vertrekken. Het zijn de marokkanen die wel willen, maar het strontzat zijn om aangekeken te worden op het gedrag van een stel sukkels.<hr></blockquote>dan exporteren we die naar mars
quote:Het is maar ook een kleine groep. Net als de kleine groep Nederlanders die het voor alle Nederlanders loopt te verkankeren met hun gedrag bij de Spaanse Costas. Want de bevolking daar is het ook spuugzat.
Op donderdag 30 oktober 2003 15:00 schreef realist_ik het volgende:[..]
dat helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |